Şimdi Ara

samsung tv servisi kendisini aşmış!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
0
Favori
1.077
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 2007 yılından beri çok sayıda kullandım çoğu samsung idi. vestelle arıza işim olmuştu 3 kere gel git manisaya telefon 2 ay bekle zar zor iade etmiştim. Sony w4000 zamanın en pahalı tv lerinden biri bulut tarlası gibiydi 1 hafta dolmadan servis çağırmıştım bunlar normal kardeş arıza ararsam ben de 50 tane bulurum sen bunla yaşamayı öğren demişlerdi 2. el de sattım daha da sony marka tv ye yanaşmadım! 40a656 tv min çerçevesinde ufak soyulma oldu servis geldi götürdü sıfır kasa taktı sene 2010, sonra 4-5 tane samsung tv daha aldım,aldırdım; 32eh6030 40eh6030 40d6000 55es8000 46f6340.
    55es8000 kamera bozuk geldi sıfırıyla değişti TV.
    40eh6030 2 ölü piksel vardı kurulumda iade formu yazıldı.

    pc ekranı olarak 1 yıla yakındır kullandığım 46f6340 ise sanıyorum elektrik gitmesi sonucu hdmi portları bozuldu biraz şaftı kaydı . Servis geldi anakart değşecek dedi bende maçlar var götürmeyin dedim götürmediler o ara ekranda hafif kararan bir nokta oluştuğunu gelen arkadaş tespit etti,bunu götürelim dedi ben de götürme maçlardan sonra dedim. Karanlık nokta dediğim görmek için bembeyaz bir ekran açıp dibine girmeniz lazım! Işık sızmasından bile daha ufak bir hata! sony servisine söylesem küfür eder fotoğrafını çeksem kamerada çıkmaz öyle diyeyim .
    neyse 10 gün sonra sıfır anakart geldi eve gelip taktılar hdmi lar düzeldi. 3 gün sonra yeni servis kaydı açtırdım ekranda karartı var vs bu sefer başka bir servis geldi, biz alışmışız bunlar normal diyen servislere evet abi bu hata dedi tv yi aldı gittiler! 10 gün sonra tv hazır geliyoruz dediler sıfır panelle değişmiş tv yi getirdiler .

    Şimdi bunu niye anlattım, samsung servisi beni mutlu ediyor. Suçu kullanıcıya atmıyor.Sony bana o yamuğu yapmasa belki 10 tane sony tv alacaktım. Kısa vadede çakallık yapıp 3 kuruş kazandılar müşteriyi kaybettiler.







  • Sony kendini çok bozdu, herşeye normal demeye başladılar.
  • Arızalanan 55ES8000 TV panelini garantimin bitmesine son gün kala sıfır 2014 panel ile hemde evde gözümün önünde itinalı bir şekilde değiştirdiler taktir ettik gerçekten.
    Sorun
     samsung tv servisi kendisini aşmış!
    Çözüm
     samsung tv servisi kendisini aşmış!




  • şaka gibi bir haberim var;
    bu mesajı yazdıktan sonra; tv de bir gariplik hissettim, parlaklık olması gerekenden düşüktü. daha önce +10 backlight ile cıvıl cıvıl olan ekran sanki +6 gibi parlaklık veriyordu şüphelendim 3d açtım bir de ne göreyim ekranın üst tarafı flaş gibi çakıyor salisede bir! Ulan dedim nazar değdi mesaj yazınca. Neyse aradım samsungu ısrarla firmware yükselttirdiler. Arkadaşlar gelip arıza bulamazsa servis parası alırlar falan yahu siyah noktayı gören onu mu göremez dedim saat 17,30 da servis raporu açtırdım. 18,10 da bir arkadaş aradı geliyorum! İyi dedim gel, 19.00 da geldi. TV yi 3d moduna geçirdik tamam dedi anladım ben arabya iniyorum parça alıcam. Power modül arabada hazırmış getirdi 2 dakkada taktı. Dediğine göre panel değişince 3d ile test edilmediği için farkedilmemiş olabilir. 3d modu daha fazla elektrik çektiği için arızayı hemen belli edermiş. Teknik bir ton şey anlattı hayran kaldım:) Büyük ihtimal ilk hdmi lar bozulduğu zaman bu modülde cortlamış. Şu an tv nin kasası dışında her şeyi sıfırlandı Gelen arkadaş mükemmel iş yaptı 1 saatte bu sefer servise bile gitmeden halloldu. Tv nin faturası belgeleri falan lazımmış yoktu yanımda onu da halletti.
    Kahve içtik yolcu ettim helal olsun .




  • Sizin ve size teknik destek sağlayan servisin, " Samsung servis+memnun müşteriler " gibi ufacık hatta inanılması zor bir paydada buluşabilmeniz çok sevindirici.
    Demek ki, Samsung servisleri içinde de en azından bir tane işini yalansız dolansız yapan bir servis varmış.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: filips

    2007 yılından beri çok sayıda kullandım çoğu samsung idi. vestelle arıza işim olmuştu 3 kere gel git manisaya telefon 2 ay bekle zar zor iade etmiştim. Sony w4000 zamanın en pahalı tv lerinden biri bulut tarlası gibiydi 1 hafta dolmadan servis çağırmıştım bunlar normal kardeş arıza ararsam ben de 50 tane bulurum sen bunla yaşamayı öğren demişlerdi 2. el de sattım daha da sony marka tv ye yanaşmadım! 40a656 tv min çerçevesinde ufak soyulma oldu servis geldi götürdü sıfır kasa taktı sene 2010, sonra 4-5 tane samsung tv daha aldım,aldırdım; 32eh6030 40eh6030 40d6000 55es8000 46f6340.
    55es8000 kamera bozuk geldi sıfırıyla değişti TV.
    40eh6030 2 ölü piksel vardı kurulumda iade formu yazıldı.

    pc ekranı olarak 1 yıla yakındır kullandığım 46f6340 ise sanıyorum elektrik gitmesi sonucu hdmi portları bozuldu biraz şaftı kaydı . Servis geldi anakart değşecek dedi bende maçlar var götürmeyin dedim götürmediler o ara ekranda hafif kararan bir nokta oluştuğunu gelen arkadaş tespit etti,bunu götürelim dedi ben de götürme maçlardan sonra dedim. Karanlık nokta dediğim görmek için bembeyaz bir ekran açıp dibine girmeniz lazım! Işık sızmasından bile daha ufak bir hata! sony servisine söylesem küfür eder fotoğrafını çeksem kamerada çıkmaz öyle diyeyim .
    neyse 10 gün sonra sıfır anakart geldi eve gelip taktılar hdmi lar düzeldi. 3 gün sonra yeni servis kaydı açtırdım ekranda karartı var vs bu sefer başka bir servis geldi, biz alışmışız bunlar normal diyen servislere evet abi bu hata dedi tv yi aldı gittiler! 10 gün sonra tv hazır geliyoruz dediler sıfır panelle değişmiş tv yi getirdiler .

    Şimdi bunu niye anlattım, samsung servisi beni mutlu ediyor. Suçu kullanıcıya atmıyor.Sony bana o yamuğu yapmasa belki 10 tane sony tv alacaktım. Kısa vadede çakallık yapıp 3 kuruş kazandılar müşteriyi kaybettiler.


    Hocam bu kadar televizyonu ne yapıyorsunuz?
    Ps kafemi açıyorsunuz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: GnCfNrLi


    quote:

    Orijinalden alıntı: filips

    2007 yılından beri çok sayıda kullandım çoğu samsung idi. vestelle arıza işim olmuştu 3 kere gel git manisaya telefon 2 ay bekle zar zor iade etmiştim. Sony w4000 zamanın en pahalı tv lerinden biri bulut tarlası gibiydi 1 hafta dolmadan servis çağırmıştım bunlar normal kardeş arıza ararsam ben de 50 tane bulurum sen bunla yaşamayı öğren demişlerdi 2. el de sattım daha da sony marka tv ye yanaşmadım! 40a656 tv min çerçevesinde ufak soyulma oldu servis geldi götürdü sıfır kasa taktı sene 2010, sonra 4-5 tane samsung tv daha aldım,aldırdım; 32eh6030 40eh6030 40d6000 55es8000 46f6340.
    55es8000 kamera bozuk geldi sıfırıyla değişti TV.
    40eh6030 2 ölü piksel vardı kurulumda iade formu yazıldı.

    pc ekranı olarak 1 yıla yakındır kullandığım 46f6340 ise sanıyorum elektrik gitmesi sonucu hdmi portları bozuldu biraz şaftı kaydı . Servis geldi anakart değşecek dedi bende maçlar var götürmeyin dedim götürmediler o ara ekranda hafif kararan bir nokta oluştuğunu gelen arkadaş tespit etti,bunu götürelim dedi ben de götürme maçlardan sonra dedim. Karanlık nokta dediğim görmek için bembeyaz bir ekran açıp dibine girmeniz lazım! Işık sızmasından bile daha ufak bir hata! sony servisine söylesem küfür eder fotoğrafını çeksem kamerada çıkmaz öyle diyeyim .
    neyse 10 gün sonra sıfır anakart geldi eve gelip taktılar hdmi lar düzeldi. 3 gün sonra yeni servis kaydı açtırdım ekranda karartı var vs bu sefer başka bir servis geldi, biz alışmışız bunlar normal diyen servislere evet abi bu hata dedi tv yi aldı gittiler! 10 gün sonra tv hazır geliyoruz dediler sıfır panelle değişmiş tv yi getirdiler .

    Şimdi bunu niye anlattım, samsung servisi beni mutlu ediyor. Suçu kullanıcıya atmıyor.Sony bana o yamuğu yapmasa belki 10 tane sony tv alacaktım. Kısa vadede çakallık yapıp 3 kuruş kazandılar müşteriyi kaybettiler.


    Hocam bu kadar televizyonu ne yapıyorsunuz?
    Ps kafemi açıyorsunuz?


    hayır evde herkese ayrı tv alıyorum, yeni teknoloji gelince yeni seri tv alıyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: filips

    quote:

    Orijinalden alıntı: GnCfNrLi


    quote:

    Orijinalden alıntı: filips

    2007 yılından beri çok sayıda kullandım çoğu samsung idi. vestelle arıza işim olmuştu 3 kere gel git manisaya telefon 2 ay bekle zar zor iade etmiştim. Sony w4000 zamanın en pahalı tv lerinden biri bulut tarlası gibiydi 1 hafta dolmadan servis çağırmıştım bunlar normal kardeş arıza ararsam ben de 50 tane bulurum sen bunla yaşamayı öğren demişlerdi 2. el de sattım daha da sony marka tv ye yanaşmadım! 40a656 tv min çerçevesinde ufak soyulma oldu servis geldi götürdü sıfır kasa taktı sene 2010, sonra 4-5 tane samsung tv daha aldım,aldırdım; 32eh6030 40eh6030 40d6000 55es8000 46f6340.
    55es8000 kamera bozuk geldi sıfırıyla değişti TV.
    40eh6030 2 ölü piksel vardı kurulumda iade formu yazıldı.

    pc ekranı olarak 1 yıla yakındır kullandığım 46f6340 ise sanıyorum elektrik gitmesi sonucu hdmi portları bozuldu biraz şaftı kaydı . Servis geldi anakart değşecek dedi bende maçlar var götürmeyin dedim götürmediler o ara ekranda hafif kararan bir nokta oluştuğunu gelen arkadaş tespit etti,bunu götürelim dedi ben de götürme maçlardan sonra dedim. Karanlık nokta dediğim görmek için bembeyaz bir ekran açıp dibine girmeniz lazım! Işık sızmasından bile daha ufak bir hata! sony servisine söylesem küfür eder fotoğrafını çeksem kamerada çıkmaz öyle diyeyim .
    neyse 10 gün sonra sıfır anakart geldi eve gelip taktılar hdmi lar düzeldi. 3 gün sonra yeni servis kaydı açtırdım ekranda karartı var vs bu sefer başka bir servis geldi, biz alışmışız bunlar normal diyen servislere evet abi bu hata dedi tv yi aldı gittiler! 10 gün sonra tv hazır geliyoruz dediler sıfır panelle değişmiş tv yi getirdiler .

    Şimdi bunu niye anlattım, samsung servisi beni mutlu ediyor. Suçu kullanıcıya atmıyor.Sony bana o yamuğu yapmasa belki 10 tane sony tv alacaktım. Kısa vadede çakallık yapıp 3 kuruş kazandılar müşteriyi kaybettiler.


    Hocam bu kadar televizyonu ne yapıyorsunuz?
    Ps kafemi açıyorsunuz?


    hayır evde herkese ayrı tv alıyorum, yeni teknoloji gelince yeni seri tv alıyorum.


    hocam kaz gelicek yerden tavuğu esirgemek istememişler. nasılsa her sene asgari bir tv alıyorsunuz sanırım.




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.