Şimdi Ara

S10+ ekran sadece sarja taktigimda geliyor, ne yapmaliyim SSli

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
0
Favori
183
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Telefonu ekran catladiktan sonra servise goturmustum, hatali ekran taktilar, 2 hafta kullandiktan sonra ekran komple karardi, fakat tus kilidine bastigimda, birinci SS te gorulen beyaz alan yarim saniyeligine blink edip geliyordu, baska hicbir sey yoktu.


    Fakat telefonu sarja takip, sarjda tus kilidine bastigim zaman, goruntu geliyor ve telefonu istedigim gibi kullaniyorum. Sonrasinda sarjdan cikarsam dahi, asagidaki beyaz alan kalmasina ragmen kullanabiliyorum.


    Bu nasil mumkun olabiliyor, software mi hardware ile ilgili mi bir sorun? Bu nasil ekran samsung?



    S10+ ekran sadece sarja taktigimda geliyor, ne yapmaliyim SSli

    Bu yukaridaki blink ediyor yarim saniye, sonra ekran yine siyah.


    Asagida da sarja takip normal kullanima basliyorum.


    S10+ ekran sadece sarja taktigimda geliyor, ne yapmaliyim SSli







  • Sofware ile hardware aynı anda sorunlu olabilir. Sıfırlamaktan çekinceniz yoksa deneyin diyeceğim ancak bana donanımsal gözüktü. Ancak belli olmaz siz dediğimi yapın. Ya da uygulama silin vs.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kesinlikle donanımsal

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Pil kaynaklı mı usb mi yoksa erkan kaynaklı mı bu önemli. Servise belirtin bu durumu hardware plus da da erman bey ile konuşun



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi expressimo -- 2 Ocak 2021; 17:59:25 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hatalı ekran taktiklarıni fark ettiyseniz burada ne işiniz var ? Gidin servise hakkınızı savunun , hakem heyetine başvurun.. oturduğumuz yerden bu duruma ne yapmamızi istiyorsunuz anlayamadım, bariz donanımsal bir hata var..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi khanstern -- 2 Ocak 2021; 20:23:35 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Samsung un ne kadar rezalet bir musteri hizmetleri ve servisinin oldugunu belirtmek icin guncellemek istedim.


    Yaklasik 3-4 ay bu durumun pesinde kostum, yurtdisina mail attim, linkedinde ceolara yazdim. Tuketici mahkemesine gittim. Goturmedigim tamirci ve sorunun donanimsal oldugunu onaylamayan kisi kalmadi fakat Samsung ve tuketici mahkemesinin yetkilendirdigi teknolojik yetkili kisi(!) telefona root yaptigim icin sorunun yazilimsal oldugunu soyleyip, cihaza taktiklari hatali ekrani degistirmeyi reddettiler..

  • nurborden kullanıcısına yanıt
    Yazıklar olsun diyorum başka birşey demiyorum hocam . Türkiye'de garanti diye birşey olmadığının kanıtı o yüzden yıllardır yurtdışı telefon kullanıyorum.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.