Şimdi Ara

Piranha Destek Cevaplıyor (321. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
7.122
Cevap
249
Favori
944.035
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 319320321322323
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sahildeki kral

    merhaba tableti her açtığımda software update uyarısını alıyorum güncelliyim diyorum next diyor ilerliyorum yeniden başlıdğında bir panel açılıyor ordada eror vs diyor yani güncellemiyor bu uyarıyı nasıl kapatabilirm yada nasıl güncelleyebilrim yardımcı olursanız sevinirm _?
     Piranha Destek Cevaplıyor

    Aynı sorun mevcut.Devamı full ingilizce bende , ayrıca bir dosya indiriyor 1*2mb bişey sonra android download modunda açılıyor bu dalvik cachenin olduğu kısımda sonrası yok




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mortakal

    quote:

    Orijinalden alıntı: emez2005

    08/11/2013 tarihinde hepsiburada dan almış olduğumuz tablet , çok az kullanılmasına rağmen bir süredir arızalı . öncelikle açma kapama sorunumuz vardı . müşteri hizmetleri ile yazıştıktan ve yazışma esnasında söylenenleri de yaptıktan sonra bu sefer dokunmatık sorunumuz ortaya çıktı . genel olarak tablette bir temassızlık ve algılama problemi mevcut. ki tablet cok az kullanıldı. Arıza için tarafınıza gönderdim ve 392095 nolu arizali urun takibi ile 170 tl kullanici kaynakli oldugunu soylediginiz hasar ucreti istediniz . 2 gndr kullanıcı hasarının ne olduğunu soruyorum gelen cevap şöyle :
    Y100-Ü:ÜRÜNÜNÜZE ÜCRET ÇIKMIŞTIR170TL YE KULLANIM KAYNAKLI HASAR GÖRMÜŞ DOKUNMATIK İÇİN; ÜCRET ONAYINIZ İLE SERVİS HİZMETİ VERİLECEKTİR. , T100:ÜRÜNÜNÜZDE YAPTIĞIMIZ KONTROLDE GARANTİ KAPSAMI DIŞINDA OLDUĞU TESPİT EDİLMİŞTİR. ÜCRETLİ OLARAK TAMİR HİZMETİ VERİLEBİLİR, ONARIM MALİYETLERİ EKONOMİK DEĞİLDİR.ÜRÜNÜZÜN YERİNE ÜCRETLİ DÖNÜŞÜM ÖNERMEKTEYİZ.
    ESKİ ÜRÜNÜNÜZ BİZDE KALACAK VE ARADAKİ DÖNÜŞÜM FARK ÜCRETİNİ ÖDEYEREK 2 YIL GARANTİLİ, YENİ ÜRÜNE SAHİP OLABİLECEKSİNİZ.
    TEKLİFİMİZ;
    PIRANHA ZOOM TAB 7 - 120 TL
    PIRANHA ULTRA II TAB 9 - 150 TL
    PIRANHA ARISTO Q 7 - 195 TL
    LÜTFEN ÜRÜNLERİMİZİ WEB SİTEMİZ ÜZERİNDEN İNCELEYEREK ONAY VERİNİZ.

    üründe tek bir çizik dahi yok.ve gerekli açıklama yapılmazsa tüketici mahkemesine başvuracağım . İletişimden yanıt alamadığımız gibi telefonlara da cevap verilmiyor. Bundan böyle ne kendim bu markayı kullanırım ne de bir yakınıma aldırtırım .

    Hiç şaşırmamak lazım nede olsa PIRANHA bu.

    • Garanti diyor, öyle bir servis hizmeti yok. PIRANHA servis hizmetini sadece bu site üzerinden ROM ve diğer ıvır zıvır tavsiyelerle geçiştiriyor. Her arıza garanti kapsamı dışı.
    • Ömür boyu ücretsiz güncelleme diyor, fakat harita servsinin kaçtane güncelleme yayınlamasına rağmen bir yılı aşkın süredir güncelleme de yalan oldu.
    • Cevaplanmayan sorular, açılmayan telefonlar daha neler neler bunlar sadece PIRANHANIN bir kaç küçük mahareti.


    Ebay.com dan ordakilerin yarı fiyatına bi tablet al, aynı firmware çalışıyor zaten onunda garantisi yok PIRANHA da. Hem de yarı fiyata.

    bugün arızalı ürünü geri göndermişler . kargo parası nı da ben takdim ettim .
    170 tl para istiyor olmaz böyle 150 daha ver elindekinden daha düşük bir model satayım sana diyor ama kullanıcı hatasını açıklayamıyorlar. üstelik tableti açmışlar ancak tam kapatmadan göndermişler. Kısaddan hisse ALMAM ve tanıdığım hiç kimseye de ALDIRTMAM. Ürünü geri göndermeseler istemeyecektim bile. başımın gözümün sadakası olsun diye ama anlaşılan ellerinde defolu çok mal var ve koyacak yerleri yok .




  • Şimdi göndereceğiz dedikten sonra bir tavır değişiklikleri falan en son çare resim temsili dediler sorun yok yani dediler. Resimi yüklüyorum şimdi, kutu içeriğine usb kabloyu koymuşsun ki veri transferi yapsın. Ardından da şarj aletini koymuşsun ki şarj etsin ..Böyle firma görmedim 2014 yılındayız he ..

     Piranha Destek Cevaplıyor




  • quote:

    Orijinalden alıntı: By Efendy

    Şimdi göndereceğiz dedikten sonra bir tavır değişiklikleri falan en son çare resim temsili dediler sorun yok yani dediler. Resimi yüklüyorum şimdi, kutu içeriğine usb kabloyu koymuşsun ki veri transferi yapsın. Ardından da şarj aletini koymuşsun ki şarj etsin ..Böyle firma görmedim 2014 yılındayız he ..

     Piranha Destek Cevaplıyor


    Sayın By Efendy,

    Sorununuz henüz çözülmedimi? Çözülmediyse benimle görüştüğünüzü belirtin işlemleriniz yapılsın. Normalde bu tip konular benim yetki alanım dışında, daha öncede dediğim gibi bu sayfada yazılım ve teknik konularda destek verebiliyorum. Farklı sorunların çözümünde işlem takibi yapamadığım için kullanıcıları müşteri temsilcilerimize yönlendiriyorum.




  • Remiroğlu R kullanıcısına yanıt
    maalesef gelişme yok. Firma oyalama mailleri atıyor gelişme yok. Sizin iletmeniz mümkün mü ?Çünkü ben iletirsem çözüm bulacaklarını sanmıyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: By Efendy

    maalesef gelişme yok. Firma oyalama mailleri atıyor gelişme yok. Sizin iletmeniz mümkün mü ?Çünkü ben iletirsem çözüm bulacaklarını sanmıyorum

    Sayın By Efendy,

    İletişim bilgilerinizi Pm den bana iletin, ancak pazartesi günü sizi arayabilirim. Çünkü hafta sonları firma kapalıdır. Pazartesi günü sizi arar sorunu çözeriz.
  • Sorun çözülmüştür. Keşke bu kadar uzun sürmeseydi basit bir problemin halledilmesi. İyi çalışmalar,Teşekkürler
  • hocam merhaba piranha busines 2 tab 9 cihazım önce bi anda şarj tutmamaya başladı tablet fişli oldu resmen daha sonrada hiç açılmamaya başladı ki tableti ki çok az kullanırdım haftada 1 2 saat şimdi küçükçekmecede e5 kenarındaki merkezinize yakınım oraya getirsem garanti kapsamında yapılırmı veya kendim bişey yapabilirmiyim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: speedy challenger

    hocam merhaba piranha busines 2 tab 9 cihazım önce bi anda şarj tutmamaya başladı tablet fişli oldu resmen daha sonrada hiç açılmamaya başladı ki tableti ki çok az kullanırdım haftada 1 2 saat şimdi küçükçekmecede e5 kenarındaki merkezinize yakınım oraya getirsem garanti kapsamında yapılırmı veya kendim bişey yapabilirmiyim

    Sayın speedy challenger,

    Cihazı teknik servise ulaştırmanız gerekmektedir. Muhtemelen cihazın şarj devresinde yada bataryasında sorun vardır. Yazılımsal veya sizin yapabileceğiniz bir durum olsaydı buradan size yardımcı olmaya çalışırdım. Cihazı getirirken garanti belgesi ve fatura fotokopisini getirmeniz yeterli olacaktır. Cihazınız garanti kapsamında onarılacaktır.

    Kolay gelsin.
  • Piranha Destek P kullanıcısına yanıt
    Merhaba Piranha Destek,
    9-10 gün kadar önce benden istediğiniz bilgileri özel mesaj ile gönderdim ama hala yanıt alamadım. Kontrol edebilirseniz sevinirim.
    Teşekkürler.
  • piranha aristo 9.7 tablet pc aldım dahili hafıza 16 gb ama uygulama indirdiğim zaman cihazda yeterli alan yok diyor o hafıza boşuna mı var kulnamayacak mıyız?
  • Bin pişman oldum bu markayı aldığıma. 3 kere arıza için servise gönderdim. Onarmadan geri yolladilar. Şimdi de kullanıcı hatası diyerek ürünü ücretli onarmak istiyorlar. Servisin hiç bir telefonu cevap vermiyor. Muhatap yok. Bu kadar rezil bir firma olur. Siz siz olun kullanıcı iseniz cihazı düzgün kullanın. Arıza yapar ise çöpe atın daha stressiz. Eğer almayi düşünüyor iseniz lütfen başka marka alın benim burnu yandı. Ama tüketici hakem heyetine gidip tüm haklarımı arayacağım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhabalar Piranha Destek

    Piranha Breva cihazım var
    Navigasyon menüsüne giremiyorum , harita yüklenmiyor , diğer menüler çalışıyor. USB ile bilgisayarıma bağlanıyor . Umarım yardimci olabilirsiniz.Kolay gelsin.

    ID:LH10092504001808
    Seri No :P35002758
  • piranha alacağınıza paranızı çöpe atın daha iyi.Para verip sinir krizi oluyorsunuz.
    2 yıl önce business tab 7 almıştım 3-4 kere servise gitti en sonunda para iademi aldım.Tabi bu da NT sayesınde oldu .Yoksa piranha para iadesi yapmıyor.
    O zamanlar rıdvan bey yardımcı olmuştu.Rıdvan beyin bana olan davranışları dışında hiçbir şeyden memnun kalmadım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: flowerhorn

    piranha alacağınıza paranızı çöpe atın daha iyi.Para verip sinir krizi oluyorsunuz.
    2 yıl önce business tab 7 almıştım 3-4 kere servise gitti en sonunda para iademi aldım.Tabi bu da NT sayesınde oldu .Yoksa piranha para iadesi yapmıyor.
    O zamanlar rıdvan bey yardımcı olmuştu.Rıdvan beyin bana olan davranışları dışında hiçbir şeyden memnun kalmadım

    Milyoncu bu firma.
  • merhaba piranha ekibi elimde piranha Fuga gps cihazı var p3265823 diye yazıyor
    daha onceden harita güncellemek için fabrika ayarları reset falan derken harita silindi sitenizden birkaç rom yükledim fuga ya ait fakat cihazı simdi taktıgımda navieksta ve piranhaekstra programları tanımıyor harita güncelleyemiyorum...
    gps aletini bilgisayar tanıyor hatta usb seçenegini seciyorum usb takınca sonra navigasyonun içi açılıyor sd card acıloyor ama piranha ekstra tanımıyor cihazı.
    ve sunu fark ettim piranha nın kendi hafızasında olması gereken mobilenavigator ve piranha dosyaları kendi hafızasında gözükmüyor
    yani bu dosyalar cihazın beyninden silinmiş bundan dolayı görmüyor olablir bu dosyaları upload edebilir misiniz belki bunları tekrar navigasyon cihazına yüklersem tekrar görür diye düşünüyorum teşekkürler iyi çalışmalar..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ferhatte -- 28 Eylül 2014; 19:36:50 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emrah1009

    Merhabalar Piranha Destek

    Piranha Breva cihazım var
    Navigasyon menüsüne giremiyorum , harita yüklenmiyor , diğer menüler çalışıyor. USB ile bilgisayarıma bağlanıyor . Umarım yardimci olabilirsiniz.Kolay gelsin.

    ID:LH10092504001808
    Seri No :P35002758

    Sayın emrah1009,

    Cihazınıza ait güncel dosyaları indirebileceğiniz link PM den tarafınıza iletilmiştir.

    Kolay gelsin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: flowerhorn

    piranha alacağınıza paranızı çöpe atın daha iyi.Para verip sinir krizi oluyorsunuz.
    2 yıl önce business tab 7 almıştım 3-4 kere servise gitti en sonunda para iademi aldım.Tabi bu da NT sayesınde oldu .Yoksa piranha para iadesi yapmıyor.
    O zamanlar rıdvan bey yardımcı olmuştu.Rıdvan beyin bana olan davranışları dışında hiçbir şeyden memnun kalmadım

    Sayın flowerhorn,

    İlgi ve alakanız için teşekkür ederim, ben Rıdvan. Bu tip konuları teknik servisin düzeltilmesi anlamında sitemiz üzerinden müşteri temsilcilerimize de mail atsanız daha faydalı olacaktır.

    Kolay gelsin.
  • ferhatte F kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Yazılım rom yüklemeden önce mutlaka harita dosyalarının yedeklenmesi gerekmektedir. Harita yedeği almadığınızdan harita dosyaları silinmiştir.Cihazın modelini, seri numrasını ve anamenüden Ayarlar>Sistem bölümünde yer alan ID serial numarasını bana iletin.

    Kolay gelsin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Piranha Destek

    quote:

    Orijinalden alıntı: flowerhorn

    piranha alacağınıza paranızı çöpe atın daha iyi.Para verip sinir krizi oluyorsunuz.
    2 yıl önce business tab 7 almıştım 3-4 kere servise gitti en sonunda para iademi aldım.Tabi bu da NT sayesınde oldu .Yoksa piranha para iadesi yapmıyor.
    O zamanlar rıdvan bey yardımcı olmuştu.Rıdvan beyin bana olan davranışları dışında hiçbir şeyden memnun kalmadım

    Sayın flowerhorn,

    İlgi ve alakanız için teşekkür ederim, ben Rıdvan. Bu tip konuları teknik servisin düzeltilmesi anlamında sitemiz üzerinden müşteri temsilcilerimize de mail atsanız daha faydalı olacaktır.

    Kolay gelsin.

    Tskkrler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 319320321322323
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.