Şimdi Ara

Piranha Destek Cevaplıyor (320. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
7.122
Cevap
249
Favori
944.044
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 318319320321322
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • sevgili @Piranha Destek kardeşim

    PİRANHA Neo 3.5 inç GPS Navigasyon Sistemi kulanmaktayım

    şirket çalışanlarımız anadolu turuna çıkınca harita güncellemesi gerektiğini söylediler.

    cihazı ilk defa pc ye taktım

    cihazın içindeki dosyaları görmeme rağmen piranhaextra programı AYGIT BULUNAMADI hatası veriyor

    desteğini rica ederim

    HAKAN BİRCAN
  • Merhaba,

    Kullanmakta olduğum Galıleo nagivasyon cihazıma, siteden yeni ROM indirerek ve kurulum yönetmeliğine uyarak (yedekleme yaparak) Yeni ROM yükledim. ROM yükledikten sonra tekrar yedek dosyaları geri yükleme me rağmen Nagivasyon menüsüne giremiyor vede nagivasyonunu çalıştıramamakta yım.. Kurulum yönetmeliğine uyarak yapmış olduğum bu işlemden nagivasyonunu kullanılamaz hale geldi...

    Yazılım igo olduğu için NAVİEXTRAX.com sitesinden indirdiğim cözüm ureteyim dedim olmadı, program cihazi görmüyor.. Normalde bilgisayarım cihazi ve diskleri görüyor...

    Bu konuda yardım bekliyorum..

    Cihaz modeli : PIRANHA GALİLEO
    SERİ NO : P38213234
  • Sayın Piranha Destek İnfininiti cihazımı Naviextras dan kablo ile değil de sd kartla harita güncellemesi yapabilirmiyim.
    Teşekkürler.
  • Sayın Piranha Yetkilisi,
    Stinger model cihazım, yaklaşık 1 yıl önce son firmware upgrade ini yaptığımdan beri navigasyonu açmıyor. Cihaz açılıyor, ama navigasyona basınca, "loading database" yazısı yarım saniye kadar durduktan sonra tekrar bir önceki ana menüye geri dönüyor.
    Yardımınızı bekliyorum.
    Sürüm: 11.3.04
  • merhabalar cuma gunu pıranha storedan Cougar marka navigasyon sıparis ettim ancak sıparıs hala kargolanmadı ve musterı temsılcılerınıze ne mail ne de telefon yolu ıle ulasamıyorum bu durumda ne yapabılırım sıparısın ıptalını ıstemekteyim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: boldor

    Sayın Piranha Destek İnfininiti cihazımı Naviextras dan kablo ile değil de sd kartla harita güncellemesi yapabilirmiyim.
    Teşekkürler.

    Sayın boldor,

    Cihazın dahili hafızasında yer alan tüm dosyaları SD karta kopyalayın. SD kartı bilgisayarınıza takın güncelleme programını açıp güncelleme yapın. Güncelleme sonrası sd karttaki dosyaları dahili hafızaya kopyalamanız gerekecektir. En basit yöntemi cihazın dahili hafızasında bulunan tüm dosyaları sd kartınıza kopyalayın, sd karta kopyaladığınız dosyaları bilgisayarınızdada yedekleyin, dahili hafızadaki dosyaları silin, sd kartınızla güncelleme yapın, sd kartınızı cihaza takıp navigasyonu kullanın.

    Kolay gelsin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tuningmania

    merhabalar cuma gunu pıranha storedan Cougar marka navigasyon sıparis ettim ancak sıparıs hala kargolanmadı ve musterı temsılcılerınıze ne mail ne de telefon yolu ıle ulasamıyorum bu durumda ne yapabılırım sıparısın ıptalını ıstemekteyim

    Sayın tuningmania,

    Sipariş kodunuzu PM den bana mail atarsanız size bilgi iletebilirim. Sipariş iptalini sitemiz üzerinden yapabilirsiniz.

    Kolay gelsin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mmetem

    Sayın Piranha Yetkilisi,
    Stinger model cihazım, yaklaşık 1 yıl önce son firmware upgrade ini yaptığımdan beri navigasyonu açmıyor. Cihaz açılıyor, ama navigasyona basınca, "loading database" yazısı yarım saniye kadar durduktan sonra tekrar bir önceki ana menüye geri dönüyor.
    Yardımınızı bekliyorum.
    Sürüm: 11.3.04

    Sayın mmetem,

    Cihazın P... ile başlayan seri numarasını ve ayarlar>sistem bölümünde bulunan ID serial numarasını Pm den bana bildirin size yardımcı olmaya çalışacağım.

    Kolay gelsin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hbircan

    sevgili @Piranha Destek kardeşim

    PİRANHA Neo 3.5 inç GPS Navigasyon Sistemi kulanmaktayım

    şirket çalışanlarımız anadolu turuna çıkınca harita güncellemesi gerektiğini söylediler.

    cihazı ilk defa pc ye taktım

    cihazın içindeki dosyaları görmeme rağmen piranhaextra programı AYGIT BULUNAMADI hatası veriyor

    desteğini rica ederim

    HAKAN BİRCAN

    Sayın hbircan,

    Cihazınızda iGO harita yazılımı yüklü olduğundan PiranhaExtra programı cihazınızı görmez. Güncelleme yapmak için aşağıdaki adımları takip ediniz.

    Öncelikle cihazınıza güncelleme yapabilmeniz içinhttp://www.naviextras.com sitesine üye olup, kullanıcı adı ve şifre almanız gerekmektedir.Sonrasında yapacağınız işlemler:

    Navigasyon cihazınızı PC’nize bağlayınız

    Cihazınızın ekranında çıkan USB seçeneğini seçiniz

    Naviextras Toolbox Programını açtığınızda 1- 3 dk bekleyiniz

    Bilgisayar ekranında bağlandı uyarısı gelecek.

    Naviextras Toolbox üzerinde Kullanıcı adınız ve şifreniz ile oturum açmak için Oturum Aç kutucuğunu tıklayınız.

    Güncellemeler kutucuğuna tıkladığınızda cihazınıza ait güncellemeleri yükle seçeneğiyle yükleyebilirsiniz.

    Kolay gelsin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: G774

    Merhaba,

    Kullanmakta olduğum Galıleo nagivasyon cihazıma, siteden yeni ROM indirerek ve kurulum yönetmeliğine uyarak (yedekleme yaparak) Yeni ROM yükledim. ROM yükledikten sonra tekrar yedek dosyaları geri yükleme me rağmen Nagivasyon menüsüne giremiyor vede nagivasyonunu çalıştıramamakta yım.. Kurulum yönetmeliğine uyarak yapmış olduğum bu işlemden nagivasyonunu kullanılamaz hale geldi...

    Yazılım igo olduğu için NAVİEXTRAX.com sitesinden indirdiğim cözüm ureteyim dedim olmadı, program cihazi görmüyor.. Normalde bilgisayarım cihazi ve diskleri görüyor...

    Bu konuda yardım bekliyorum..

    Cihaz modeli : PIRANHA GALİLEO
    SERİ NO : P38213234

    Sayın G774,

    Cihaz modeli : PIRANHA GALİLEO
    SERİ NO : P38213234
    Ayarlar>Sistem bölümündeki ID (UUDD):

    Yukarıdaki bilgileri PM den bana iletebilir misiniz.




  • Yeni gelişme var beyler .. Piranha yanlış aparat gönderdi dedik ya sonra kargo ile gönderelim dediler sonra vazgeçtiler bi ara yanlış değil doğrusu o dediler halbuki ürün bilgisindeki farklıydı. Neyse sonra yine yollayalım dediler sonra şimdide tableti bize gönderin diyorlar artık işlemci için mi peşlerine düşcem ekran kartı için mi bilemicem..

    Ben ne yaptım dava açtım firmaya,sıraya aldılar onlara bilgi vereceklermiş. Aylar sürsede haklı olan benim ve hakkıma kavuşunca karar sonuçlarını buraya atacağım sonra bakalım onlar benim peşime düşüyor mu göreli.. Bugüne kadar hiçbir firma da alacağım kalmadı hatta fazla fazla hediye çekleri vs aldım bakalım sonuç ne olacak görelim
  • Piranha tüm Akıllı Cep Telefonu ve Tablet Modellerini Root'lama videosunuhttp://www.youtube.com/watch?v=qE7wzqU833s adresinden inceleyebilirsiniz. Açıklama bölümünden Teknik Destek linkine tıklayarak açıklamaları görebilirsiniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Remiroğlu -- 15 Eylül 2014; 17:32:29 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: By Efendy

    Yeni gelişme var beyler .. Piranha yanlış aparat gönderdi dedik ya sonra kargo ile gönderelim dediler sonra vazgeçtiler bi ara yanlış değil doğrusu o dediler halbuki ürün bilgisindeki farklıydı. Neyse sonra yine yollayalım dediler sonra şimdide tableti bize gönderin diyorlar artık işlemci için mi peşlerine düşcem ekran kartı için mi bilemicem..

    Ben ne yaptım dava açtım firmaya,sıraya aldılar onlara bilgi vereceklermiş. Aylar sürsede haklı olan benim ve hakkıma kavuşunca karar sonuçlarını buraya atacağım sonra bakalım onlar benim peşime düşüyor mu göreli.. Bugüne kadar hiçbir firma da alacağım kalmadı hatta fazla fazla hediye çekleri vs aldım bakalım sonuç ne olacak görelim

    Sayın By Efendy,

    Yazılımsal yada teknik konu olsaydı size yardımcı olabilirdim. Bu tip konularda malesef ben bire bir yardımcı olamıyorum. Lütfen müşteri temsilcilerimize burada yazdıklarınızın aynısını yazabilir misiniz.

    Kolay gelsin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Piranha Destek

    quote:

    Orijinalden alıntı: hbircan

    sevgili @Piranha Destek kardeşim

    PİRANHA Neo 3.5 inç GPS Navigasyon Sistemi kulanmaktayım

    şirket çalışanlarımız anadolu turuna çıkınca harita güncellemesi gerektiğini söylediler.

    cihazı ilk defa pc ye taktım

    cihazın içindeki dosyaları görmeme rağmen piranhaextra programı AYGIT BULUNAMADI hatası veriyor

    desteğini rica ederim

    HAKAN BİRCAN

    Sayın hbircan,

    Cihazınızda iGO harita yazılımı yüklü olduğundan PiranhaExtra programı cihazınızı görmez. Güncelleme yapmak için aşağıdaki adımları takip ediniz.

    Öncelikle cihazınıza güncelleme yapabilmeniz içinhttp://www.naviextras.com sitesine üye olup, kullanıcı adı ve şifre almanız gerekmektedir.Sonrasında yapacağınız işlemler:

    Navigasyon cihazınızı PC’nize bağlayınız

    Cihazınızın ekranında çıkan USB seçeneğini seçiniz

    Naviextras Toolbox Programını açtığınızda 1- 3 dk bekleyiniz

    Bilgisayar ekranında bağlandı uyarısı gelecek.

    Naviextras Toolbox üzerinde Kullanıcı adınız ve şifreniz ile oturum açmak için Oturum Aç kutucuğunu tıklayınız.

    Güncellemeler kutucuğuna tıkladığınızda cihazınıza ait güncellemeleri yükle seçeneğiyle yükleyebilirsiniz.

    Kolay gelsin.

    Güncelleme mi?
    Çok komik.
    PIRANHA en son 13-14 ay önce verdi güncellemeyi daha da yok, boşa umutlanmayın.
    Cihaz bağlanmıyor diye uğraşmayın, bağlansa da ne çare zira güncelleme yok, olmayacakta.

    PIRANHA GÜNCELLEME DESTEĞİ VERMİYOR...




  • AÇILIŞ LOGOSUNDA KALAN TABLETTE YAZILIM YÜKLEME SORUNU VE ÇÖZÜM YOLLARI (ALLWINNER İŞLEMCİLİ) için buraya tıklayın.
  • Piranha Destek P kullanıcısına yanıt
    Yolladım kardeşim 15gündür basit bir kargoyu çıkaramadılar. 2014 yılında böyle firmalarda varmış görmüş olduk.. Yargı süreci devam ediyor
  • firma ile ilgili süreç işlerken yaklaşık 100mail attım sürekli halletcez vs vs vs vs denildi son bir haftadır yarın yarın deniliyor. Göndereceğiniz aparat 1tl be size maliyeti bunu neden yazıyoruum buraya firma hakkında insanların bilgisi olsun.. Ben zaten yasal süreci başlattım sadece mailleşiyoruz çözüm üreten yok
  • quote:

    Orijinalden alıntı: By Efendy

    firma ile ilgili süreç işlerken yaklaşık 100mail attım sürekli halletcez vs vs vs vs denildi son bir haftadır yarın yarın deniliyor. Göndereceğiniz aparat 1tl be size maliyeti bunu neden yazıyoruum buraya firma hakkında insanların bilgisi olsun.. Ben zaten yasal süreci başlattım sadece mailleşiyoruz çözüm üreten yok

    Helal olsun.
    Halkı saf yerine koydukları yeter.

    PIRANHA ALMAYIN...
  • Piranha Navigasyon Harita Güncelleme,

    PiranhaExtra programı ile harita güncelleme Navteq yüklü cihazlar için burayı tıklayın.

    Sygic programı ile harita güncelleme Piranha noTraffic modelleri infotech yüklü cihazlar için burayı tıklayın.




  • merhaba tableti her açtığımda software update uyarısını alıyorum güncelliyim diyorum next diyor ilerliyorum yeniden başlıdğında bir panel açılıyor ordada eror vs diyor yani güncellemiyor bu uyarıyı nasıl kapatabilirm yada nasıl güncelleyebilrim yardımcı olursanız sevinirm _?
     Piranha Destek Cevaplıyor
  • 
Sayfa: önceki 318319320321322
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.