Şimdi Ara

Peugeot 5008 (1569. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
37.536
Cevap
147
Favori
1.647.978
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
15 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 15671568156915701571
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Burock3427 B kullanıcısına yanıt
    184km'ye ne kadar sürede çıkıyor bir video koyun bizde görelim.
  • aydayd A kullanıcısına yanıt
    0 dan çıkmadım. 120 gibi cc de giderken hizlanmam gerekti 6.viteste kalarak sanıyorum 15-20 sn civari 184 gördüm oha deyip kendime çektim ayağımi gazdan. Sürat denemesi gibi bir amaçla değildim. Eğim ise eğer arazi beni aldatmadiysa (Bursa çevre yolu) 2-4 derece yukariya doğruydu. Hiz meraklısı değilimdir. Anlık bir şeydi. Ama süre yanıltıcı olmasin belki daha kisa sürede de cikabilirdi ama amacım ani bir hızlanma olmadıgindan gaza abanmadim. Tatlı tatlı bastikca o hıza çıktı. Zaten devir 3000 iken 180 görülüyor ki tork eğrisinin en tepe yaptığı aralık. Yani anormal bir durum değil 320 tork için.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Burock3427 -- 4 Ağustos 2015; 0:18:43 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 5008 kullanıcılarina bir soru. 6.viteste 120 km/h hizla giderken devir saatiniz kaçı gösteriyor oluyor? Etg6 ve eat6 sanzimanda.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Burock3427 -- 4 Ağustos 2015; 0:29:54 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Burock3427

    5008 kullanıcılarina bir soru. 6.viteste 120 km/h hizla giderken devir saatiniz kaçı gösteriyor oluyor? Etg6 ve eat6 sanzimanda.

    henüz bir arkadaşta eat 6 var.. biz auto r6 kullanıyoruz.
    Araç bende değil şu an ama sanırım 2000 devir idi...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tttnet.net


    quote:

    Orijinalden alıntı: ganeja


    quote:

    Orijinalden alıntı: aydayd

    Xtrail'e içi 5008'e çok dar diyerek kafamı sen çeldin zaten...

    Zaten 100000tl üstü fiyatları verip, o arabayı sokağa bırakmak bana pek akıllıca gelmiyor.



    x trail dar zaten bizim arabaya göre.. =)
    yakışıklı ama sorunlu araba.. o cvt şanzımanı değiştirirse Nissan.... düşünülür....

    Abi sende amma kılmışsın.. armudun sapı üzümün çöpü derken senin yüzünden 5008'den sonra araba beğenmez olduk..

    Bu arada 10 gündür 5008'in yanında 4x4 merco jeep kullanıyorum..araç otomatik 3000cc ve 200 hp..epey bir bizim aslanla kıyaslama olanağım oldu..ilk hızlanması ve süspansiyon sistemi çok iyi..bozuk yollarda bile insanı rahatsız etmiyor..bizim ilk kalkıştaki hantallık hariç(1-2 saniyelikgecikme konforu ciddi manada baltalıyormuş onu farkettim) hızlanmalarda aman aman bir fark görmedim...hatta bizim araçların 70-80 km sonrası hızlanması bana daha iyi geldi..benim en fazla 5 lt gördüğüm yolda yakıt tüketimi 13-14 ltden aşağıya düşüremedim.

    Levent merso hangisi..?
    glk mi.... m serisimi ?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • ist.da ozel servis tavsiyesi var mı? bostancı veya umraniye'de olabilir..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Burock3427

    5008 kullanıcılarina bir soru. 6.viteste 120 km/h hizla giderken devir saatiniz kaçı gösteriyor oluyor? Etg6 ve eat6 sanzimanda.

    Benim araç makyajlı 2014 modelve ETG6 şanzımanlı. 6.viteste devir ve hız arasında tam 1:20 oran var. Yani 120 km/h hızda devir 2400 rpm. 150 km/h hızda, 3000 rpm, vs.
  • m.k.o. kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim tam merak ettiğim nokta bu idi. Zafira'daki oran ise 1:16,6 gibi. Yani 2000 rpm 120 km/h, 3000 rpm 180 km/h şeklinde. Bunun sayesinde otoban hızı kullanımında ekonomik bir kullanım amaçlanmış sanırım eldeki torkları ekonomiye kazandırmışlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ganeja


    quote:

    Orijinalden alıntı: tttnet.net


    quote:

    Orijinalden alıntı: ganeja


    quote:

    Orijinalden alıntı: aydayd

    Xtrail'e içi 5008'e çok dar diyerek kafamı sen çeldin zaten...

    Zaten 100000tl üstü fiyatları verip, o arabayı sokağa bırakmak bana pek akıllıca gelmiyor.



    x trail dar zaten bizim arabaya göre.. =)
    yakışıklı ama sorunlu araba.. o cvt şanzımanı değiştirirse Nissan.... düşünülür....

    Abi sende amma kılmışsın.. armudun sapı üzümün çöpü derken senin yüzünden 5008'den sonra araba beğenmez olduk..

    Bu arada 10 gündür 5008'in yanında 4x4 merco jeep kullanıyorum..araç otomatik 3000cc ve 200 hp..epey bir bizim aslanla kıyaslama olanağım oldu..ilk hızlanması ve süspansiyon sistemi çok iyi..bozuk yollarda bile insanı rahatsız etmiyor..bizim ilk kalkıştaki hantallık hariç(1-2 saniyelikgecikme konforu ciddi manada baltalıyormuş onu farkettim) hızlanmalarda aman aman bir fark görmedim...hatta bizim araçların 70-80 km sonrası hızlanması bana daha iyi geldi..benim en fazla 5 lt gördüğüm yolda yakıt tüketimi 13-14 ltden aşağıya düşüremedim.

    Levent merso hangisi..?
    glk mi.... m serisimi ?

    araç ml serisi..




  • ee.. insaf , 300 k lık araçla kıyaslıyorsun..

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eyakut

    quote:

    Orijinalden alıntı: cev_ned


    quote:

    Orijinalden alıntı: omerka48

    ilk sürekli yandı akşam söndü

    Merhaba öncelikle geç cevap verdim kusura bakmayın. Bunu size sormamın nedeni benim de benzer sorun yaşamam ve sonrası.

    Aracı aldıktan bir süre sonra bende motor arıza uyarısı bir an yanıp sonmeye başladı. Bu durum bir kaç kere de tekrarlandı. Servise her gittiğimde bu durumu not aldırdım. Önce istanbul merkeze sonra da online almanya ya bağlantı kuruldu ve hatanın aküden kaynaklandığı gerekçesiyle garantiden değişim yapıldı.
    Bir kaç ay önce aynı sorunları tekrar yaşamaya başlayınca hemen servise götürdüm yine önce istanbul merkeze sonra almanya merkeze bağlantı yapıldı ve akü 2. ye garantiden değişti. Ancak sorun düzelmedi, Almanya ile ikinci bir bağlantı daha kuruldu bu sefer start stop beyni değişimi yapıldı.

    Şu an sorun yok. Benzeri bir sorun yaşayan olursa bilgi vermek istedim.

    Bu aradan aracımda uzatılmış garanti mevcut.

    İyi akşamlar.



    Merhabalar...

    3 hafta kadar önce 0 5008 (Blue hdi 120 Bg) aldım. Aracımı teslim alırken ve sonrasında 2 kere depoyu fulledikten sonra "motor arızası aracı tamir ettirin" uyarısı aldım. Sizdeki arıza uyarısıda aynısı mı ?

    Ayrıca 3 haftalık sürede start-stop 3-5 kere anca devreye girmiştir. Aracı teslim alırken servis bana DPF'nin çok tıkalı olduğunu temizlenmesi, ayrıca akünün tam kapasite şarj olması için aracın biraz yol yapması gerektiğini söylemişti. Dün tekrardan bu iki şikayet için servise (Ankara ABC plaza) gittim. DPF için bana Fransa ile görüştüklerini, DPF'nin değişeceğini, değişim sonrasında da start-stop sisteminin kontrol edileceğini söylediler.

    Bende start-stop sisteminin çok az çalışması nedeni ile aküde , 2 kere depoyu fulledikten hemen sonra arıza lambasının yanmasından dolayıda yakıt sisteminde sorun olduğunu düşünüyorum.



    Merhaba öncelikle aracınız hayırlı olsun. Bendeki uyarıda aynen buydu. Aracınızla ilgili bu yada başka tüm uyarıları mutlaka servise gittiğinizde not ettirin. Forumda da daha önce bahsedildiği üzere arıza tespit edildiğinde garantiden değişim/onarım için size avantaj sağlayacaktır.

    Bu arada yanlış anlamadıysam aracınız sıfır. Neden DPF si tıkalı olsun ki? Yada nasıl olmuşta tıkanmış? (yada ben mi yanlış anladım, yazdıklarımı sıfır araç olduğunu baz alarak yazıyorum)

    Sıkıntınız aküde ise akünün garantiden değişimi için süre biraz kısa ve sizde o zaman dilimi içerisindesiniz. Umarım en kısa zamanda tüm sorun çözülür.

    iyi günler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Burock3427

    Teşekkür ederim tam merak ettiğim nokta bu idi. Zafira'daki oran ise 1:16,6 gibi. Yani 2000 rpm 120 km/h, 3000 rpm 180 km/h şeklinde. Bunun sayesinde otoban hızı kullanımında ekonomik bir kullanım amaçlanmış sanırım eldeki torkları ekonomiye kazandırmışlar.

    Sevgili Burock34 kardeşim..
    Elma armut misali bir karşılaştırma yapmaya mı çalışıyorsun çözemedim amacını ama... Belli ki bir amacın , mesajın var bizlere söylemeye çalıştığın..
    Anlat da derdini, sana destek olmaya çalışalım.
    Zafira ile 5008 i de lütfen karşılaştırma çabasına da girme.. !!!! olur mu ? Opel.. ıyyy
  • quote:

    Orijinalden alıntı: auzdil

    quote:

    Orijinalden alıntı: Burock3427

    Teşekkür ederim tam merak ettiğim nokta bu idi. Zafira'daki oran ise 1:16,6 gibi. Yani 2000 rpm 120 km/h, 3000 rpm 180 km/h şeklinde. Bunun sayesinde otoban hızı kullanımında ekonomik bir kullanım amaçlanmış sanırım eldeki torkları ekonomiye kazandırmışlar.

    Sevgili Burock34 kardeşim..
    Elma armut misali bir karşılaştırma yapmaya mı çalışıyorsun çözemedim amacını ama... Belli ki bir amacın , mesajın var bizlere söylemeye çalıştığın..
    Anlat da derdini, sana destek olmaya çalışalım.
    Zafira ile 5008 i de lütfen karşılaştırma çabasına da girme.. !!!! olur mu ? Opel.. ıyyy


    Sevgili auzdil kardeşim

    Paylaşımimda sizi rahatsiz eden şey nedir bu kadar tepkinize anlam veremedim. Elma armut diyerek alakasiz demek istediniz sanirim. Her iki araç da compact mpv sinifinda ayni motor hacminde araçlar. Alakasiz olan nedir? Bi derdim filan yok. Mahsuru yoksa sizin açınızdan burada bilgi paylasimi yapiyorum. Sanırım sizi rahatsız eden şey içinizdeki marka fanatizmi. Ama gerek yok gerçekten buna. Ben bir mpv sahibi olarak diğer marka mpv leri de incelemeye dh deki konularını elimden geldiğince takip ederim. Yeni şeyler öğrenip bildiklerimi de paylaşmaya çalışırım buralarda. Marka fanatizmine hiç gerek yok. İlginizi cekmeyen bir paylaşım varsa okur geçersiniz tavsiye ederim.

    Şimdi üşenmeyip satırlarca 5008 Zafira karşılaştırması yapıp yazacam buraya merak ediyorum zati alinizin yaptırımı ne olabilecek? Mesajınızin sonu emir kipi cümleyle bittiğine göre bir yaptirimi olmalı...

    Iyi forumlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Burock3427 -- 5 Ağustos 2015; 9:08:33 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • cev_ned C kullanıcısına yanıt
    İyi dilekleriniz için teşekkür ederim.

    Arabayı bayiden teslim aldıktan çok kısa bir süre sonra bu arıza lambası yandı. Geri döndüğümde servis bana sıfır arabalarda tır vb. indirilip bindirilirken, veya galeri içerisinde kısa mesafelerde çalıştırıldıklarından DPF nin çok tıkanabileceğini, benim aracımda da bu durumun oluştuğunu ve kendi kendisini temizlemesi için biraz zaman geçmesi gerektiğini, bu şekilde aracı sürmemde bir sorun olmayacağını söyledi.Ertesi gün arıza lambasını söndürdüler. Birkaç gün önce gene yanında bu sefer DPF nin değişmesi gerektiğini söylediler.

    Yalnız şöyle ilginç bir durum var: Ne zaman yakıt deposunu tam doldurursam mutlaka arıza lambasını yakıyor, yakıt ibresi azalmaya başladınca lamba sönüyor. Dün akşam tekrar denedim. depo %87.5 civarı dolu ilken arıza lambası söndü, tekrar doldurunca gene yaktı. Bunu servise söyledim ama kendileri DPF değişimi gerektiğini söylediler. Adamlar yakıt deposu tam dolu iken DPF yi çalıştır gibi bir kod yazmış anlaşılan.. :)

    Start-stop ise hiç randımanlı çalışmıyor. Arabayı şehir içinde 1000 km civarı kullandım toplam 5 - 6 kere anca devreye girmiştir. Onun içinde servis gene sıfır araçlarda akü şarj seviyesinin düşük olabileceğini, kullanımla orantılı olarak düzeleceğini söyledi. Ancak şu anda arıza lambası yandığı için devreden çıkacağını, DPF değişiminden sonra arıza lambasının söneceğini o zaman start-stop sistemi ve akünün kontrolünün yapılacağını söylediler.

    Her gittiğimde servis tutanağını mutlaka alıyorum. Servis aracı bu şekilde kullanabileceğimi sözlü olarak söylediğinde, yazılı olarak bunu istedim ama kabul etmediler. Bende bunun üzerine Peugeot müşteri hizmetlerini arayıp durumu anlattım ve müşteri hizmetleri üzerinden servis ile telefon görüşmesinde aracı bu şekilde kullabileceğimi teyit ettirdim. Bu şekilde kayıtlı bir telefon görüşmem oldu. :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: eyakut

    İyi dilekleriniz için teşekkür ederim.

    Arabayı bayiden teslim aldıktan çok kısa bir süre sonra bu arıza lambası yandı. Geri döndüğümde servis bana sıfır arabalarda tır vb. indirilip bindirilirken, veya galeri içerisinde kısa mesafelerde çalıştırıldıklarından DPF nin çok tıkanabileceğini, benim aracımda da bu durumun oluştuğunu ve kendi kendisini temizlemesi için biraz zaman geçmesi gerektiğini, bu şekilde aracı sürmemde bir sorun olmayacağını söyledi.Ertesi gün arıza lambasını söndürdüler. Birkaç gün önce gene yanında bu sefer DPF nin değişmesi gerektiğini söylediler.

    Yalnız şöyle ilginç bir durum var: Ne zaman yakıt deposunu tam doldurursam mutlaka arıza lambasını yakıyor, yakıt ibresi azalmaya başladınca lamba sönüyor. Dün akşam tekrar denedim. depo %87.5 civarı dolu ilken arıza lambası söndü, tekrar doldurunca gene yaktı. Bunu servise söyledim ama kendileri DPF değişimi gerektiğini söylediler. Adamlar yakıt deposu tam dolu iken DPF yi çalıştır gibi bir kod yazmış anlaşılan.. :)

    Start-stop ise hiç randımanlı çalışmıyor. Arabayı şehir içinde 1000 km civarı kullandım toplam 5 - 6 kere anca devreye girmiştir. Onun içinde servis gene sıfır araçlarda akü şarj seviyesinin düşük olabileceğini, kullanımla orantılı olarak düzeleceğini söyledi. Ancak şu anda arıza lambası yandığı için devreden çıkacağını, DPF değişiminden sonra arıza lambasının söneceğini o zaman start-stop sistemi ve akünün kontrolünün yapılacağını söylediler.

    Her gittiğimde servis tutanağını mutlaka alıyorum. Servis aracı bu şekilde kullanabileceğimi sözlü olarak söylediğinde, yazılı olarak bunu istedim ama kabul etmediler. Bende bunun üzerine Peugeot müşteri hizmetlerini arayıp durumu anlattım ve müşteri hizmetleri üzerinden servis ile telefon görüşmesinde aracı bu şekilde kullabileceğimi teyit ettirdim. Bu şekilde kayıtlı bir telefon görüşmem oldu. :)

    Servisin söylediği sebeplerle DPF nin dolu olması benim aklıma pek yatmadı. Ama şunu söyleyeyim Euro-6 motor her türlü sıkıntı. Bunu tüm markalar için söylüyorum. Bence sıkıntı filtrede mekanik olarak bir tıkanıklıktan çok yazılımsal yada EGR valf kaynaklı. Elektronik olarak filtrenin tıkandığını sanıyor. Astra'nın 1,6 CDTI Euro 6 motorlarında ilk başlarda buna benzer sıkıntı çok yaşandı. Sonra yeni yazılım güncellemesi geldikten sonra duyduğuma göre şimdi çok daha az şikayet var. Bence PSA'da bir süre sonra bir yazılım güncellemesi yapacaktır DPF ile ilgili.

    Bir de ne marka yakıt kullanıyorsunuz bilmiyorum ama güvenilir bir istasyondan Shell yada Total deneyin. Bu iki markayla DPF kaynaklı sorunlardan büyük oranda kurtulan oldu çevremde. Ama sizinkini çözmeye bilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Burock3427 -- 5 Ağustos 2015; 11:08:34 >




  • eyakut E kullanıcısına yanıt
    Aracı yüksek devirlerde kullanın bakalım, biraz sert genç işi kullanım olsun :D yakıt olarakta shell nitro kullanın az km yapar ama performansı artıyo araç daha sessiz çalışıyo..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eyakut

    İyi dilekleriniz için teşekkür ederim.

    Arabayı bayiden teslim aldıktan çok kısa bir süre sonra bu arıza lambası yandı. Geri döndüğümde servis bana sıfır arabalarda tır vb. indirilip bindirilirken, veya galeri içerisinde kısa mesafelerde çalıştırıldıklarından DPF nin çok tıkanabileceğini, benim aracımda da bu durumun oluştuğunu ve kendi kendisini temizlemesi için biraz zaman geçmesi gerektiğini, bu şekilde aracı sürmemde bir sorun olmayacağını söyledi.Ertesi gün arıza lambasını söndürdüler. Birkaç gün önce gene yanında bu sefer DPF nin değişmesi gerektiğini söylediler.

    Yalnız şöyle ilginç bir durum var: Ne zaman yakıt deposunu tam doldurursam mutlaka arıza lambasını yakıyor, yakıt ibresi azalmaya başladınca lamba sönüyor. Dün akşam tekrar denedim. depo %87.5 civarı dolu ilken arıza lambası söndü, tekrar doldurunca gene yaktı. Bunu servise söyledim ama kendileri DPF değişimi gerektiğini söylediler. Adamlar yakıt deposu tam dolu iken DPF yi çalıştır gibi bir kod yazmış anlaşılan.. :)

    Start-stop ise hiç randımanlı çalışmıyor. Arabayı şehir içinde 1000 km civarı kullandım toplam 5 - 6 kere anca devreye girmiştir. Onun içinde servis gene sıfır araçlarda akü şarj seviyesinin düşük olabileceğini, kullanımla orantılı olarak düzeleceğini söyledi. Ancak şu anda arıza lambası yandığı için devreden çıkacağını, DPF değişiminden sonra arıza lambasının söneceğini o zaman start-stop sistemi ve akünün kontrolünün yapılacağını söylediler.

    Her gittiğimde servis tutanağını mutlaka alıyorum. Servis aracı bu şekilde kullanabileceğimi sözlü olarak söylediğinde, yazılı olarak bunu istedim ama kabul etmediler. Bende bunun üzerine Peugeot müşteri hizmetlerini arayıp durumu anlattım ve müşteri hizmetleri üzerinden servis ile telefon görüşmesinde aracı bu şekilde kullabileceğimi teyit ettirdim. Bu şekilde kayıtlı bir telefon görüşmem oldu. :)

    Serviste aracı bilgisayara bağlayarak DPF temizliği yaptırdılar mı?




  • Merhaba

    5008 Allure EAT6 Aracımı dün teslim aldım. Xenon far ve Deri Koltuk dışında herşey mevcut. Video oynatmak için en iyi ürün hangisi?
  • samet_3520 S kullanıcısına yanıt
    Güle güle kullanın....

    Sanırım AV çıkışlı bir media player işinizi görür.
    Detaylı bilgiyi önceki forum sayfalarında aratarak bulabilirsiniz.
  • jonjonbaba J kullanıcısına yanıt
    Burock3427 B kullanıcısına yanıt
    Servis aracı bilgisayara bağlayıp manuel DPF temizliğini yaptı, hatta usta ile birlikte yaklaşık 30 km manuel modda 3000 devir civarı, bazende üzerinde sürüş yaptık. Ancak değişen olmadı.

    Yakıt olarak Opet kullanıyorum. Önceki aracımda da DPF mevcuttu ve 3 yıldır sürekli aynı istasyondan yakıtı alıyorum.

    @jonjonbaba

    @Burock3427



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi eyakut -- 6 Ağustos 2015; 10:46:37 >
  • 
Sayfa: önceki 15671568156915701571
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.