Şimdi Ara

Peugeot 5008 (1568. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
5 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
37.536
Cevap
147
Favori
1.647.904
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
15 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 15661567156815691570
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • muhendizz M kullanıcısına yanıt
    200 TL de olsa bence direksiyonu komple değiştirtmeyin. Bizim direksiyonlar deri diye geçiyor ama kalite hissi vermiyor. Öyle ki ilk bakışta renk tonu, dokusu, vs plastik gibi duruyor. Araca ilk bindiğimde en itici gelen yeri direksiyonu olmuştu çünkü bundan öncesi exclusive yeni kasa C4'ün hem deri kaplaması daha kaliteli idi hem de direksiyon üzerindeki düğmelerle daha dolu duruyordu. Düğmelere yapacak bir şey yok ama en azından kaliteli bir deri kaplatarak orijinalinden çok daha şık bir görüntü elde edebilirsiniz. Bir de alttakinin yanı sıra yatay kolların uçlarındaki kromajlı parçaları da (makyajdan sonra eklenmiş galiba, benimkinde var) tedarik edebilirseniz daha da güzel olur.
  • Tornio T kullanıcısına yanıt
    Bu konuda yalnız değilsin hocam hanımların kullanımında sonuç böyle oluyor, benim şöförde bayan bende 30 binde balata ve diskleri değiştirmiştim ama volan değişimi ilginç ! forumda bir arkadaş vardı 2 tane 5008 i vardı onda 50 bin ve 80 binde değiştirmişti volan ve baskkı balatayı ve sonuç oda artık dsg li oldu tüm beğenmeyenlere rağmen..
  • bu volanın yapısı itibariyle en geç 100 bin"li kmde volan değişiyor..tabi volan set olarak değişikliği tavsiye edildiği için baskı balata birlikte set olarak değişiyor..volanın yapısı sebebiyle kullanış ve yol durumuna göre değişim 30 binlerde olabiliceği gibi 100 binlerde de olabilir..bu durumda yapacak bişey yok..er geç başımıza gelecek..bende bu yüzden özellikle dik yokuşlarda yada yoğun dur kalk trafikte olabildiğince dikkatli olmaya çalışıyorum..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: iceshark

    Merhaba arkadaşlar sol on farin içindeki 4 lu sinyal lambasi patlamis nasil degistirebilirim? Teşekkürler


    Sinyal lambası değişimi için tampon sökülüyor.

    Bir diğer seçenek ise, davlumbazın ordan el yordamı ile değişim yapılabiliyor.

    İyi forumlar...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: omerka48

    ilk sürekli yandı akşam söndü

    Merhaba öncelikle geç cevap verdim kusura bakmayın. Bunu size sormamın nedeni benim de benzer sorun yaşamam ve sonrası.

    Aracı aldıktan bir süre sonra bende motor arıza uyarısı bir an yanıp sonmeye başladı. Bu durum bir kaç kere de tekrarlandı. Servise her gittiğimde bu durumu not aldırdım. Önce istanbul merkeze sonra da online almanya ya bağlantı kuruldu ve hatanın aküden kaynaklandığı gerekçesiyle garantiden değişim yapıldı.
    Bir kaç ay önce aynı sorunları tekrar yaşamaya başlayınca hemen servise götürdüm yine önce istanbul merkeze sonra almanya merkeze bağlantı yapıldı ve akü 2. ye garantiden değişti. Ancak sorun düzelmedi, Almanya ile ikinci bir bağlantı daha kuruldu bu sefer start stop beyni değişimi yapıldı.

    Şu an sorun yok. Benzeri bir sorun yaşayan olursa bilgi vermek istedim.

    Bu aradan aracımda uzatılmış garanti mevcut.

    İyi akşamlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • cev_ned C kullanıcısına yanıt
    quote:

    Orijinalden alıntı: cev_ned


    quote:

    Orijinalden alıntı: omerka48

    ilk sürekli yandı akşam söndü

    Merhaba öncelikle geç cevap verdim kusura bakmayın. Bunu size sormamın nedeni benim de benzer sorun yaşamam ve sonrası.

    Aracı aldıktan bir süre sonra bende motor arıza uyarısı bir an yanıp sonmeye başladı. Bu durum bir kaç kere de tekrarlandı. Servise her gittiğimde bu durumu not aldırdım. Önce istanbul merkeze sonra da online almanya ya bağlantı kuruldu ve hatanın aküden kaynaklandığı gerekçesiyle garantiden değişim yapıldı.
    Bir kaç ay önce aynı sorunları tekrar yaşamaya başlayınca hemen servise götürdüm yine önce istanbul merkeze sonra almanya merkeze bağlantı yapıldı ve akü 2. ye garantiden değişti. Ancak sorun düzelmedi, Almanya ile ikinci bir bağlantı daha kuruldu bu sefer start stop beyni değişimi yapıldı.

    Şu an sorun yok. Benzeri bir sorun yaşayan olursa bilgi vermek istedim.

    Bu aradan aracımda uzatılmış garanti mevcut.

    İyi akşamlar.



    Merhabalar...

    3 hafta kadar önce 0 5008 (Blue hdi 120 Bg) aldım. Aracımı teslim alırken ve sonrasında 2 kere depoyu fulledikten sonra "motor arızası aracı tamir ettirin" uyarısı aldım. Sizdeki arıza uyarısıda aynısı mı ?

    Ayrıca 3 haftalık sürede start-stop 3-5 kere anca devreye girmiştir. Aracı teslim alırken servis bana DPF'nin çok tıkalı olduğunu temizlenmesi, ayrıca akünün tam kapasite şarj olması için aracın biraz yol yapması gerektiğini söylemişti. Dün tekrardan bu iki şikayet için servise (Ankara ABC plaza) gittim. DPF için bana Fransa ile görüştüklerini, DPF'nin değişeceğini, değişim sonrasında da start-stop sisteminin kontrol edileceğini söylediler.

    Bende start-stop sisteminin çok az çalışması nedeni ile aküde , 2 kere depoyu fulledikten hemen sonra arıza lambasının yanmasından dolayıda yakıt sisteminde sorun olduğunu düşünüyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi eyakut -- 30 Temmuz 2015; 22:18:55 >




  • melodramm kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler hocam on far sinyal lambasi degisimini anlatan resimli gosterim veya video var mi? Iyi gunler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: m.k.o.

    200 TL de olsa bence direksiyonu komple değiştirtmeyin. Bizim direksiyonlar deri diye geçiyor ama kalite hissi vermiyor. Öyle ki ilk bakışta renk tonu, dokusu, vs plastik gibi duruyor. Araca ilk bindiğimde en itici gelen yeri direksiyonu olmuştu çünkü bundan öncesi exclusive yeni kasa C4'ün hem deri kaplaması daha kaliteli idi hem de direksiyon üzerindeki düğmelerle daha dolu duruyordu. Düğmelere yapacak bir şey yok ama en azından kaliteli bir deri kaplatarak orijinalinden çok daha şık bir görüntü elde edebilirsiniz. Bir de alttakinin yanı sıra yatay kolların uçlarındaki kromajlı parçaları da (makyajdan sonra eklenmiş galiba, benimkinde var) tedarik edebilirseniz daha da güzel olur.

    hep söylüyorum, direksiyon şu arabanın en çirkin yerlerinden. daha küçük ve şık olmalıydı. o parçaları da bir yerde buldum, 127 lira diyorlardı..




  • Bizim arabanın türkiye sitesindeki fiyatı 100000tl olmuş.
    Son baktığımda 98000tl görünüyordu.
    Benim araçtaki opsiyonları ekleyince fiyat (sedefli metalik 1600 + WIP connect 700 + park paketi 1000 + video paketi 2000 + xenon paket 2500 = 7800) off dedirtiyor.
    Tam otomatik diye yenisini almaktansa daha 2 yıl kullanayım daha iyi diye düşünmeye başladım...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aydayd

    Bizim arabanın türkiye sitesindeki fiyatı 100000tl olmuş.
    Son baktığımda 98000tl görünüyordu.
    Benim araçtaki opsiyonları ekleyince fiyat (sedefli metalik 1600 + WIP connect 700 + park paketi 1000 + video paketi 2000 + xenon paket 2500 = 7800) off dedirtiyor.
    Tam otomatik diye yenisini almaktansa daha 2 yıl kullanayım daha iyi diye düşünmeye başladım...

    aynen. =)
    acaba yeni kasa ne zaman..?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • ganeja kullanıcısına yanıt
    Xtrail'e içi 5008'e çok dar diyerek kafamı sen çeldin zaten...

    Zaten 100000tl üstü fiyatları verip, o arabayı sokağa bırakmak bana pek akıllıca gelmiyor.
  • Forum tatilde...
    Bende haberler güncel.


    Peugeot ardından Citroen'de artık etg6 şanzımandan eat6 şanzımana geçiyor. C4 - DS4 ve Picasso artık eat6 ile geliyor...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aydayd

    Forum tatilde...
    Bende haberler güncel.


    Peugeot ardından Citroen'de artık etg6 şanzımandan eat6 şanzımana geçiyor. C4 - DS4 ve Picasso artık eat6 ile geliyor...

    eat6 şimdilik biraz soru işareti durumlar var..özelikle yani picassoyu test edenler 130km"den sonra aracın gitmediğinen şikayetçi..yani nefesi yetmiyor gibi diyorlar..aynı şikayet bazı 308 kullanıcılarında da var.308 daha küçük bir araç olduğu için belki o kadar hissedilmiyordur..dediğim gibi 5008 "de bir test etmek lazım..
  • tecrübeli abilerimsiniz, siz daha iyisini bilirsiniz ya, durmadan söylüyorum, şu anki koşullarda maceraya gerek yoook.. vites geçişlerini görmezden geliverirseniz (geçenlerde farkettim ki 5 ve 6. viteslerde diğerlerine göre çok daha sessiz sarsıntısız geçiş oluyor )rakiplerine kıyasla şu an araçlarımız harika. yol da düzdü ve hızlı gitmedim ama ankara-bursa gidiş 4,8 litre, dönüş 5,3 litre. daha ne olsun..
  • tttnet.net kullanıcısına yanıt
    Yeni eat6 ile 5008 alan forumda bir arkadaş vardı. Onun 130 sonrası hızlanması konusunda fikirlerini bekliyoruz bu durumda... Birde test aracı ile 130 denemiş olan var mı bilmiyorum?

    308 çok şık duruyor, geçen önümde bir tane yeni 508 vardı gidişi de iyi görünüyor... Ama otomatikmiydi bilmiyorum.
  • Benim aracım eat6 şansıman.

    Ben 150 civarı hızlandım, hızlanmasında ciddi bir sorunla karşılaşmadım. Benim tek sorunum bu hızlarda içeriye fazla rüzgar sesi alması. Servis normal dedi ama ben tatmin olmadım. Akvaryumcularda bulunan silikon hortumları kapı fitillerinin içine yerleştirdim. Artık rüzgar sesini daha az alıyor ama beni hala rahatsız ediyor...

    Tabi burda beklentiler de önemli: Bence yaklaşık 1.5 tonluk ağırlığa ve 1.6 litrelik motor hacmine sahip bir arabanın bu ve bundan yüksek hızlara kolay kolay ulaşmasını beklememek lazım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aydayd

    Xtrail'e içi 5008'e çok dar diyerek kafamı sen çeldin zaten...

    Zaten 100000tl üstü fiyatları verip, o arabayı sokağa bırakmak bana pek akıllıca gelmiyor.



    x trail dar zaten bizim arabaya göre.. =)
    yakışıklı ama sorunlu araba.. o cvt şanzımanı değiştirirse Nissan.... düşünülür....

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eyakut

    Benim aracım eat6 şansıman.

    Ben 150 civarı hızlandım, hızlanmasında ciddi bir sorunla karşılaşmadım. Benim tek sorunum bu hızlarda içeriye fazla rüzgar sesi alması. Servis normal dedi ama ben tatmin olmadım. Akvaryumcularda bulunan silikon hortumları kapı fitillerinin içine yerleştirdim. Artık rüzgar sesini daha az alıyor ama beni hala rahatsız ediyor...

    Tabi burda beklentiler de önemli: Bence yaklaşık 1.5 tonluk ağırlığa ve 1.6 litrelik motor hacmine sahip bir arabanın bu ve bundan yüksek hızlara kolay kolay ulaşmasını beklememek lazım.

    1.6 mötor ve 1800 kg boş ağırlık + 600 kg yük ve yolcu ile Zafira da 184 km/h den sonra biraz nazlanmaya başlıyor :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Burock3427 -- 3 Ağustos 2015; 22:32:46 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eyakut

    Benim aracım eat6 şansıman.

    Ben 150 civarı hızlandım, hızlanmasında ciddi bir sorunla karşılaşmadım. Benim tek sorunum bu hızlarda içeriye fazla rüzgar sesi alması. Servis normal dedi ama ben tatmin olmadım. Akvaryumcularda bulunan silikon hortumları kapı fitillerinin içine yerleştirdim. Artık rüzgar sesini daha az alıyor ama beni hala rahatsız ediyor...

    Tabi burda beklentiler de önemli: Bence yaklaşık 1.5 tonluk ağırlığa ve 1.6 litrelik motor hacmine sahip bir arabanın bu ve bundan yüksek hızlara kolay kolay ulaşmasını beklememek lazım.

    1.6 motor ve 1800 kg boş ağırlık + 600 kg yük ve yolcu ile Zafira da 184 km/h den sonra biraz nazlanmaya başlıyor :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Burock3427 -- 3 Ağustos 2015; 22:30:53 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ganeja


    quote:

    Orijinalden alıntı: aydayd

    Xtrail'e içi 5008'e çok dar diyerek kafamı sen çeldin zaten...

    Zaten 100000tl üstü fiyatları verip, o arabayı sokağa bırakmak bana pek akıllıca gelmiyor.



    x trail dar zaten bizim arabaya göre.. =)
    yakışıklı ama sorunlu araba.. o cvt şanzımanı değiştirirse Nissan.... düşünülür....

    Abi sende amma kılmışsın.. armudun sapı üzümün çöpü derken senin yüzünden 5008'den sonra araba beğenmez olduk..

    Bu arada 10 gündür 5008'in yanında 4x4 merco jeep kullanıyorum..araç otomatik 3000cc ve 200 hp..epey bir bizim aslanla kıyaslama olanağım oldu..ilk hızlanması ve süspansiyon sistemi çok iyi..bozuk yollarda bile insanı rahatsız etmiyor..bizim ilk kalkıştaki hantallık hariç(1-2 saniyelikgecikme konforu ciddi manada baltalıyormuş onu farkettim) hızlanmalarda aman aman bir fark görmedim...hatta bizim araçların 70-80 km sonrası hızlanması bana daha iyi geldi..benim en fazla 5 lt gördüğüm yolda yakıt tüketimi 13-14 ltden aşağıya düşüremedim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 15661567156815691570
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.