Şimdi Ara

Peugeot 308 / Fiat Bravo / Citroen C4

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
69
Cevap
0
Favori
4.886
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Herkese selam, bu 3 araç konusunda gerçekten kafam çok karıştı. Siz olsanız hangisini alırdınız? Birbirlerine göre avantajları dezavantajları, +ları -leri nelerdir? Aşağı yukarı donanım seviyeleri aynı. Hepsi de hatchback ve dizel/otomatik. Acaba 2. elde hangisi daha avantajlı olur? Sizce hangisi en az sorun çıkartır? Fiyatlar şu şekilde:

    BRAVO 1.6 16V JTD 120 HP DYNAMIC DUALOGIC 36.880 TL
    PREMIUM - 1.6 HDi 110 hp - AUTO6R 36.862 TL (Blue Lion özel indirim)
    YENİ C4 SXPK 1.6HDi 16V 110 HP MCP Dizel 35.340 TL (Kampanyalı peşin fiyat)

    Herkese fikirleri için şimdiden çok teşekkürler.



  • ben olsam 308 i seçerdim.tip olarak diğer iki araçtan daha hoş bence.motor olarak fiat üstün.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rocky_m5

    ben olsam 308 i seçerdim.tip olarak diğer iki araçtan daha hoş bence.motor olarak fiat üstün.
    premium 308 alın bü üç araç arasından.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _GLR_

    premium 308 alın bü üç araç arasından.

    Alıntıları Göster
    308 in bu araçlara göre üstün noktaları nelerdir sizce?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: italianbmt

    308 in bu araçlara göre üstün noktaları nelerdir sizce?

    Alıntıları Göster
    ben olsam bravo alırdım donanımsal olarak bilemem ama bence hepsinden daha yakışıklı diyebilirim.zevk meselesi tabi....selam
  • quote:

    Orijinalden alıntı: speeddyno

    ben olsam bravo alırdım donanımsal olarak bilemem ama bence hepsinden daha yakışıklı diyebilirim.zevk meselesi tabi....selam

    Alıntıları Göster
    Tip ve motor olarak Bravo fark atar .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: italianbmt

    308 in bu araçlara göre üstün noktaları nelerdir sizce?

    Alıntıları Göster
    citroen c4 biraz geride kalıyor.
    308 artılar
    -geniş iç mekan özellikle arkada
    -konforlu süspansiyon
    eksiler
    -hissiz sürüş dinamikleri
    bravo artılar
    -güçlü dizel motor
    -başarılı şanzıman
    -çok uygun servis-yedek parça
    -sportif tasarım
    eksiler
    -biraz dar arka koltuk.

    sonuçta önemli eksiklikleri olmayan araçlar hepsi de kaliteli tercihinizi biraz sportiflik mi yoksa konfor belirleyecek.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: budak_1903

    citroen c4 biraz geride kalıyor.
    308 artılar
    -geniş iç mekan özellikle arkada
    -konforlu süspansiyon
    eksiler
    -hissiz sürüş dinamikleri
    bravo artılar
    -güçlü dizel motor
    -başarılı şanzıman
    -çok uygun servis-yedek parça
    -sportif tasarım
    eksiler
    -biraz dar arka koltuk.

    sonuçta önemli eksiklikleri olmayan araçlar hepsi de kaliteli tercihinizi biraz sportiflik mi yoksa konfor belirleyecek.

    Alıntıları Göster
    Peki sizce 2.el/sağlamlık/sorunsuzluk kategorilerinde, bu araçlar nasıl sıralanır?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: italianbmt

    Peki sizce 2.el/sağlamlık/sorunsuzluk kategorilerinde, bu araçlar nasıl sıralanır?

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: italianbmt

    Peki sizce 2.el/sağlamlık/sorunsuzluk kategorilerinde, bu araçlar nasıl sıralanır?


    Sağlamlık-sorunsuzluk önemli oranda şans işi. Ama üçü de benzerdşr diye düşünüyorum.

    2. el ise 308 daha iyidir sanırım. Bravo zaten çok satmadı. Citroen'e pek çok kişinin önyargısı var, ama C4'ün ikinci eli nasıl bilmiyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Polemik -- 18 Mart 2009; 20:21:37 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Polemik

    quote:

    Orjinalden alıntı: italianbmt

    Peki sizce 2.el/sağlamlık/sorunsuzluk kategorilerinde, bu araçlar nasıl sıralanır?


    Sağlamlık-sorunsuzluk önemli oranda şans işi. Ama üçü de benzerdşr diye düşünüyorum.

    2. el ise 308 daha iyidir sanırım. Bravo zaten çok satmadı. Citroen'e pek çok kişinin önyargısı var, ama C4'ün ikinci eli nasıl bilmiyorum.

    Alıntıları Göster
    Bugun 3 aracıda inceledim ve şans eseri aynı araçlara bakıyoruz.

    C4 u baştan eleyin derim kapılarını kapatırken bile sesrten farkı anlıyorsunuz.

    Ben ekstra olarak birde Focus Ttanum ve Astra 1.3 Cosm o bakıyorum.

    Focus'un fiyat 38 ve fazla bana göre ama içi çok güzel.

    Astra Cosmo da baya yüklü bir araç ve IDS pkaetle tanıdık sayesinde 36 ya alınqabiliyor.Düz vites .

    Bnm favorim şuanda 308 1.6 110 dizel Premium Otomatik. Büyük ihtimal bu aracı alacağım aralarında en iyisi buydu.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Polemik

    quote:

    Orjinalden alıntı: italianbmt

    Peki sizce 2.el/sağlamlık/sorunsuzluk kategorilerinde, bu araçlar nasıl sıralanır?


    Sağlamlık-sorunsuzluk önemli oranda şans işi. Ama üçü de benzerdşr diye düşünüyorum.

    2. el ise 308 daha iyidir sanırım. Bravo zaten çok satmadı. Citroen'e pek çok kişinin önyargısı var, ama C4'ün ikinci eli nasıl bilmiyorum.

    Alıntıları Göster
    Hazır konu açmışken bunu da sorayım:
    Bende şuan 2002 model 90bin kmde temiz oto. vites bir honda jazz var, onu satıp o şekilde almayı düşünüyorum. Sizce şuanki arabama bayiler ne kadar fiyat verir? Veya peugeot mu fiat mı yoksa citroen mi daha fazla teklif eder sizce?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Polemik

    quote:

    Orjinalden alıntı: italianbmt

    Peki sizce 2.el/sağlamlık/sorunsuzluk kategorilerinde, bu araçlar nasıl sıralanır?


    Sağlamlık-sorunsuzluk önemli oranda şans işi. Ama üçü de benzerdşr diye düşünüyorum.

    2. el ise 308 daha iyidir sanırım. Bravo zaten çok satmadı. Citroen'e pek çok kişinin önyargısı var, ama C4'ün ikinci eli nasıl bilmiyorum.

    Alıntıları Göster
    2.elde en kolay elinizden çıkarabilceğiniz araçlar 308le C4 olur bravo türkiyede pek satılmadı çünkü

    ama aralarından hangisini almalıyım derseniz bravoyu alın derim bambaşka bir araba 308 ve C4 e göre

    önce gidin bi bravonun içine binin sonra 308 ve C4 e binin farkı anlıycaksınızdır




  • quote:

    Orijinalden alıntı: canvarol

    2.elde en kolay elinizden çıkarabilceğiniz araçlar 308le C4 olur bravo türkiyede pek satılmadı çünkü

    ama aralarından hangisini almalıyım derseniz bravoyu alın derim bambaşka bir araba 308 ve C4 e göre

    önce gidin bi bravonun içine binin sonra 308 ve C4 e binin farkı anlıycaksınızdır

    Alıntıları Göster
    quote:

    Bugun 3 aracıda inceledim ve şans eseri aynı araçlara bakıyoruz.

    C4 u baştan eleyin derim kapılarını kapatırken bile sesrten farkı anlıyorsunuz.

    Ben ekstra olarak birde Focus Ttanum ve Astra 1.3 Cosm o bakıyorum.

    Focus'un fiyat 38 ve fazla bana göre ama içi çok güzel.

    Astra Cosmo da baya yüklü bir araç ve IDS pkaetle tanıdık sayesinde 36 ya alınqabiliyor.Düz vites .

    Bnm favorim şuanda 308 1.6 110 dizel Premium Otomatik. Büyük ihtimal bu aracı alacağım aralarında en iyisi buydu.


    Sizce Astra nın 1.3 90Hp lik motoru yeterli olur mu? Birde Focus un dizellere otomatik bi şanzımanı vardı eskiden CVT' ydi sanırım, neden artık satılmıyor, veya ilerde satılır mı acaba?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: vincentvega

    Tip ve motor olarak Bravo fark atar .

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: vincentvega

    Tip ve motor olarak Bravo fark atar .

    bencede....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: italianbmt

    quote:

    Bugun 3 aracıda inceledim ve şans eseri aynı araçlara bakıyoruz.

    C4 u baştan eleyin derim kapılarını kapatırken bile sesrten farkı anlıyorsunuz.

    Ben ekstra olarak birde Focus Ttanum ve Astra 1.3 Cosm o bakıyorum.

    Focus'un fiyat 38 ve fazla bana göre ama içi çok güzel.

    Astra Cosmo da baya yüklü bir araç ve IDS pkaetle tanıdık sayesinde 36 ya alınqabiliyor.Düz vites .

    Bnm favorim şuanda 308 1.6 110 dizel Premium Otomatik. Büyük ihtimal bu aracı alacağım aralarında en iyisi buydu.


    Sizce Astra nın 1.3 90Hp lik motoru yeterli olur mu? Birde Focus un dizellere otomatik bi şanzımanı vardı eskiden CVT' ydi sanırım, neden artık satılmıyor, veya ilerde satılır mı acaba?

    Alıntıları Göster
    Astra'nın performansı için beklentiler önemli. Bana yeterli gelen performans sana yeterli gelmeyebilir.

    Focus CVT sorunlu olduğu için üretimine son verildi, ikinci elde denk gelirse de sakın alma. Başını ağrıtır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: italianbmt

    quote:

    Bugun 3 aracıda inceledim ve şans eseri aynı araçlara bakıyoruz.

    C4 u baştan eleyin derim kapılarını kapatırken bile sesrten farkı anlıyorsunuz.

    Ben ekstra olarak birde Focus Ttanum ve Astra 1.3 Cosm o bakıyorum.

    Focus'un fiyat 38 ve fazla bana göre ama içi çok güzel.

    Astra Cosmo da baya yüklü bir araç ve IDS pkaetle tanıdık sayesinde 36 ya alınqabiliyor.Düz vites .

    Bnm favorim şuanda 308 1.6 110 dizel Premium Otomatik. Büyük ihtimal bu aracı alacağım aralarında en iyisi buydu.


    Sizce Astra nın 1.3 90Hp lik motoru yeterli olur mu? Birde Focus un dizellere otomatik bi şanzımanı vardı eskiden CVT' ydi sanırım, neden artık satılmıyor, veya ilerde satılır mı acaba?

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: italianbmt

    quote:

    Bugun 3 aracıda inceledim ve şans eseri aynı araçlara bakıyoruz.

    C4 u baştan eleyin derim kapılarını kapatırken bile sesrten farkı anlıyorsunuz.

    Ben ekstra olarak birde Focus Ttanum ve Astra 1.3 Cosm o bakıyorum.

    Focus'un fiyat 38 ve fazla bana göre ama içi çok güzel.

    Astra Cosmo da baya yüklü bir araç ve IDS pkaetle tanıdık sayesinde 36 ya alınqabiliyor.Düz vites .

    Bnm favorim şuanda 308 1.6 110 dizel Premium Otomatik. Büyük ihtimal bu aracı alacağım aralarında en iyisi buydu.


    Sizce Astra nın 1.3 90Hp lik motoru yeterli olur mu? Birde Focus un dizellere otomatik bi şanzımanı vardı eskiden CVT' ydi sanırım, neden artık satılmıyor, veya ilerde satılır mı acaba?

    Bende 147hp 2.0 araba var hevesimi aldım alacağım kadar ekonomi ön planda bnm için ama normal bir kullanıcıya yeterli gelir kullandım bugun.

    Focusların yeni şanzımanlarıda makyajdan sonra CVT mi kaldı değiştimi bilmiyorum açıkçası




  • quote:

    Orijinalden alıntı: italianbmt

    quote:

    Bugun 3 aracıda inceledim ve şans eseri aynı araçlara bakıyoruz.

    C4 u baştan eleyin derim kapılarını kapatırken bile sesrten farkı anlıyorsunuz.

    Ben ekstra olarak birde Focus Ttanum ve Astra 1.3 Cosm o bakıyorum.

    Focus'un fiyat 38 ve fazla bana göre ama içi çok güzel.

    Astra Cosmo da baya yüklü bir araç ve IDS pkaetle tanıdık sayesinde 36 ya alınqabiliyor.Düz vites .

    Bnm favorim şuanda 308 1.6 110 dizel Premium Otomatik. Büyük ihtimal bu aracı alacağım aralarında en iyisi buydu.


    Sizce Astra nın 1.3 90Hp lik motoru yeterli olur mu? Birde Focus un dizellere otomatik bi şanzımanı vardı eskiden CVT' ydi sanırım, neden artık satılmıyor, veya ilerde satılır mı acaba?

    Alıntıları Göster
    Ben 105 lik dizel Bravo kullanıyorum. Bu arabayı almadan önce bu sınıftaki tüm dizelleri test ettim. 1500 devirdeki 290 Nm tork gerçekten far ediyor. özellikle yüksek viteslerde. tabi dualogic vites sadece 120likte var. Onu da kullandım düz vitesini. O daha da iyi.

    c4 artık eskidi 1-1,5 sene sonra yeni kasası çıkabilir. 308 güzel araba ama Peugeotlar çok sorun çıkarıyolar diye biliyorum.

    Bravo ise Fiatın şu ana kadar ürettiği en sorunsuz modellerden. Kronik sorun sıfır. Dualogic de en sorunsuz yarı otomatik viteslerden. Sürücüyü en iyi anlayan vites diyebiliirm bu viteslerin içinde.

    Bence önce hepsini test edin.tabi birebir aynı arabayı bulamazsınız test için ama fikir vermesi açısından iyi olur. ESPsiz araç almayın bu arada. Otomatik Bravolarda ESP standart. 308 ve C4 ü bilmiyorum.

    Şimdiden hayırlı olsun.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: budak_1903

    citroen c4 biraz geride kalıyor.
    308 artılar
    -geniş iç mekan özellikle arkada
    -konforlu süspansiyon
    eksiler
    -hissiz sürüş dinamikleri
    bravo artılar
    -güçlü dizel motor
    -başarılı şanzıman
    -çok uygun servis-yedek parça
    -sportif tasarım
    eksiler
    -biraz dar arka koltuk.

    sonuçta önemli eksiklikleri olmayan araçlar hepsi de kaliteli tercihinizi biraz sportiflik mi yoksa konfor belirleyecek.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: budak_1903

    citroen c4 biraz geride kalıyor.
    308 artılar
    -geniş iç mekan özellikle arkada
    -konforlu süspansiyon
    eksiler
    -hissiz sürüş dinamikleri
    bravo artılar
    -güçlü dizel motor
    -başarılı şanzıman
    -çok uygun servis-yedek parça
    -sportif tasarım
    eksiler
    -biraz dar arka koltuk.

    sonuçta önemli eksiklikleri olmayan araçlar hepsi de kaliteli tercihinizi biraz sportiflik mi yoksa konfor belirleyecek.

    Budak arkadasım guzel acıklamıs ılave olarak ekleyebıleceklerım sunlar:

    Bravo: bagaj tutacagının olmaması, kolçak ın alçak ve kolu desteklemıyor olması, dar arka gorus acısı, kapı kollarındakı malzeme kalıtesı negatıf yonlerı olarak soylenebılır. Pozitif olarak direksiyon sıstemının muhtesem tepkısı ve motorunun dısel ve C segmentındekı en basarılı motorlardan bırı olması sayılabılır.

    308: Sert ve sesli, suspansıyon sıstemı ( bu noktada budak arkadasım ile celişiyoruz ) hissiz surus fıkrıne aynen katılıyorum. Detay ıscılık bugune kadar Peugeot arcların gordugu en ıyı kalıtede olsada daha fazlası gerekıyor. Pozıtıf olarak motor un yakıt tuketımı ve otomatık sanzımanın bu motorla olan mukemmele yakın uyumu sayılabılır.

    C4: Onermem sadece fıyat uygun olursa dusunulebılır, zaten altyapı olarak Peugeot altyapısını kullanan bır arac ve kasa olarak mıyadını doldurmaya yakın.

    i30: Fıyatına gore ustun donanım paketı ve yenı ve agresıf tasarımıyla en azından bu sınıfta bır test surusunu hakedıyor. Bos vaktınız varsa bır deneyın derım.

    Saygılarımla,




  • quote:

    Orijinalden alıntı: relicks

    quote:

    Orjinalden alıntı: budak_1903

    citroen c4 biraz geride kalıyor.
    308 artılar
    -geniş iç mekan özellikle arkada
    -konforlu süspansiyon
    eksiler
    -hissiz sürüş dinamikleri
    bravo artılar
    -güçlü dizel motor
    -başarılı şanzıman
    -çok uygun servis-yedek parça
    -sportif tasarım
    eksiler
    -biraz dar arka koltuk.

    sonuçta önemli eksiklikleri olmayan araçlar hepsi de kaliteli tercihinizi biraz sportiflik mi yoksa konfor belirleyecek.

    Budak arkadasım guzel acıklamıs ılave olarak ekleyebıleceklerım sunlar:

    Bravo: bagaj tutacagının olmaması, kolçak ın alçak ve kolu desteklemıyor olması, dar arka gorus acısı, kapı kollarındakı malzeme kalıtesı negatıf yonlerı olarak soylenebılır. Pozitif olarak direksiyon sıstemının muhtesem tepkısı ve motorunun dısel ve C segmentındekı en basarılı motorlardan bırı olması sayılabılır.

    308: Sert ve sesli, suspansıyon sıstemı ( bu noktada budak arkadasım ile celişiyoruz ) hissiz surus fıkrıne aynen katılıyorum. Detay ıscılık bugune kadar Peugeot arcların gordugu en ıyı kalıtede olsada daha fazlası gerekıyor. Pozıtıf olarak motor un yakıt tuketımı ve otomatık sanzımanın bu motorla olan mukemmele yakın uyumu sayılabılır.

    C4: Onermem sadece fıyat uygun olursa dusunulebılır, zaten altyapı olarak Peugeot altyapısını kullanan bır arac ve kasa olarak mıyadını doldurmaya yakın.

    i30: Fıyatına gore ustun donanım paketı ve yenı ve agresıf tasarımıyla en azından bu sınıfta bır test surusunu hakedıyor. Bos vaktınız varsa bır deneyın derım.

    Saygılarımla,

    Alıntıları Göster
    bizde arkadasa i30 , bravo , 308 bakiyoruz 36.000 civarina zor bir secim

    c4 dersen bende sahsen bastan elerim yuzu bile eskidi artik ayrica arka amortisor vurma sesinin önüne gecemediler hala hb modellerinde




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ceyhunberber

    bizde arkadasa i30 , bravo , 308 bakiyoruz 36.000 civarina zor bir secim

    c4 dersen bende sahsen bastan elerim yuzu bile eskidi artik ayrica arka amortisor vurma sesinin önüne gecemediler hala hb modellerinde

    Alıntıları Göster
    quote:

    Hazır konu açmışken bunu da sorayım:
    Bende şuan 2002 model 90bin kmde temiz oto. vites bir honda jazz var, onu satıp o şekilde almayı düşünüyorum. Sizce şuanki arabama bayiler ne kadar fiyat verir? Veya peugeot mu fiat mı yoksa citroen mi daha fazla teklif eder sizce?


    Arada kaynadı sanırım Bu konuda da fikir verebilirseniz çok sevinirim.

    quote:

    Ben 105 lik dizel Bravo kullanıyorum. Bu arabayı almadan önce bu sınıftaki tüm dizelleri test ettim. 1500 devirdeki 290 Nm tork gerçekten far ediyor. özellikle yüksek viteslerde. tabi dualogic vites sadece 120likte var. Onu da kullandım düz vitesini. O daha da iyi.


    Siz ne zamandan beri Bravo kullanıyorsunuz, malzeme kalitesi hakkında neler düşünüyorsunuz? Garantinizin süresi ne kadar?




  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.