Şimdi Ara

performansta 140lık astra 122 golfün gerisinde kalmış. (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
135
Cevap
1
Favori
8.931
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tenekekutu

    Kamyoncu,Tırcı konu garipleşmiş gene.Boş çekici veya kamyon yanında dengesizce gaza yüklenirse 140 bırak 200 HP kurtarmaz seni, 400 HP 10 lt dizelin dumanıyla kalırsın olmadı ilerdeki viraj buluşma noktanız olur

    Kilo performansta herşeydir,ivmelenme testin ağırlık çok önemlidir.Aradaki fark Golf ile Astra arasında çok çok fazla.Süper spor araçlara dikkat ederseniz beygirden daha çok hafifletmeye uğraşırlar.


    yok artık daha neler, yük taşımak için yapılmış 10 bilmem kaç vitesli şanzumanla kendini toparlayana kadar orta sınıf bi araba bile uzar gider.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: onder46

    Bir de şöyle bir durum var :

    1.4 160 hp Golf ile 1.6 180 hp Astra arasında da yok 1.6 lık araba 1.4 e nasıl geçilir..Nerde bu 180 hp gibi içi boş ifadelerde görüyoruz son günlerde..

    Astra 1.6 180 hp turbo benzinli bir araçtır.

    Golf ise turbo + kompresör bileşenlerinden oluşan bir motora sahiptir.Yani problem çıkarma ve maliyet açısından çok daha tehlikeli bir motordur..

    Turbo + kompresör avantajına rağmen :

    Astra --> 0-100 : 7.9 Son hız :221

    Golf -->0-100 : 8 Son hız :220

    Astra daha ağır bir araç olmasına rağmen yine de denildği gibi bir durum söz konusu değil..

    Son olarak da Tsi motorların lpg sorununu unutmamalıyız ; ancak 1.6 180 hp lik motorlar içni Opel servislerinde lpg montajı yapılmaktad
    ır.

    bu bilgileri nereden aldığınızı bilmiyorum. ama resmi sitesine göre astranın 0-100 değeri 8.5 sn. son hızdaki 1 km farkta 200cc+20 beygir farka rağmen çok az değilmi?
    arıza olayından falan bahsetmişsiniz bahsettiğiniz motor piyasaya çıkalı 3 yılı geçti henüz kronik bir sorun çıkmadı. ayrıca bu aracın arıza çıkarma olasılığı ne ise diğerininde o kadardır sonuçta 1.6 cc den 180 hp almaya kalkarsan sonucunada katlanırsın. arıza yapar diye araba alınmasaydı memlekette 1 tane diesel araç satılmaması gerekirdi. benzin gibi tertemiz yanan bir maddeyi yakan turbo komresörlü aracı arıza yapar diye almazsanız birde dizeli düşünün resmen zor yanan bir maddeyi patlatarak yakıyor yanındada bu ekipmanları kullanıyor ama peynir ekmek gibide satıyor. tsi a lpg olayıda uygulamaya başlandı çok kısa bir süre sonra piyasada olacak ve benzine ihtiyaç duymayan kayıp neredeyse olmayan bir sistem, forumda bununla ilgili gerekli bilgi mevcut. ayrıca karşılaştırdığın aracın daha düşük performanslı olmasına rağmen şehir içinde 1.4 karmada ise 0.8 litre aleni fazla yaktığı gerçeğinide unutmamak lazım. teknik değerle ilgili link aşağıdadır.
    http://www.opel.de/res/download/pdf/0P_68_price.pdf



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi logicman -- 19 Şubat 2010; 23:59:55 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Real_ETA


    quote:

    Orijinalden alıntı: tenekekutu

    Kamyoncu,Tırcı konu garipleşmiş gene.Boş çekici veya kamyon yanında dengesizce gaza yüklenirse 140 bırak 200 HP kurtarmaz seni, 400 HP 10 lt dizelin dumanıyla kalırsın olmadı ilerdeki viraj buluşma noktanız olur

    Kilo performansta herşeydir,ivmelenme testin ağırlık çok önemlidir.Aradaki fark Golf ile Astra arasında çok çok fazla.Süper spor araçlara dikkat ederseniz beygirden daha çok hafifletmeye uğraşırlar.


    yok artık daha neler, yük taşımak için yapılmış 10 bilmem kaç vitesli şanzumanla kendini toparlayana kadar orta sınıf bi araba bile uzar gider.


    Olay geçip geçmesi değil,Kıllık zamanında saniyeler bile önemlidir.Normal bir kapışma değil bu kıllık kapışması Yoksa ortasınıf bir araç uzar gider elbette.
    Fakat çekiciler sandığın kadar da hantal değildir. Ortalama 7 ton, 400 HP dir ki zaten şu anda birçoğuda otomatik vites.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tenekekutu -- 20 Şubat 2010; 0:01:52 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: onder46

    Bir de şöyle bir durum var :

    1.4 160 hp Golf ile 1.6 180 hp Astra arasında da yok 1.6 lık araba 1.4 e nasıl geçilir..Nerde bu 180 hp gibi içi boş ifadelerde görüyoruz son günlerde..

    Astra 1.6 180 hp turbo benzinli bir araçtır.

    Golf ise turbo + kompresör bileşenlerinden oluşan bir motora sahiptir.Yani problem çıkarma ve maliyet açısından çok daha tehlikeli bir motordur..

    Turbo + kompresör avantajına rağmen :

    Astra --> 0-100 : 7.9 Son hız :221

    Golf -->0-100 : 8 Son hız :220

    Astra daha ağır bir araç olmasına rağmen yine de denildği gibi bir durum söz konusu değil..

    Son olarak da Tsi motorların lpg sorununu unutmamalıyız ; ancak 1.6 180 hp lik motorlar içni Opel servislerinde lpg montajı yapılmaktad
    ır.


    ya hocam astra ve insignia'daki bilmem kaç sene öncesinin teknolojisini kullanan manifolddan besleme turbo motorlarla vw 'nin ürettiği dünyadaki ilk direkt enjeksiyonlu turbo motorunu nasıl karşılaştırıyorsun anlamıyorum,iki motor arasındaki üretim maliyetini bir düşünsenize, iki motor arasındaki tüketime bakın, tork eğrisine bakın vs.... farkları burda görebilirsiniz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tenekekutu

    quote:

    Orijinalden alıntı: Real_ETA


    quote:

    Orijinalden alıntı: tenekekutu

    Kamyoncu,Tırcı konu garipleşmiş gene.Boş çekici veya kamyon yanında dengesizce gaza yüklenirse 140 bırak 200 HP kurtarmaz seni, 400 HP 10 lt dizelin dumanıyla kalırsın olmadı ilerdeki viraj buluşma noktanız olur

    Kilo performansta herşeydir,ivmelenme testin ağırlık çok önemlidir.Aradaki fark Golf ile Astra arasında çok çok fazla.Süper spor araçlara dikkat ederseniz beygirden daha çok hafifletmeye uğraşırlar.


    yok artık daha neler, yük taşımak için yapılmış 10 bilmem kaç vitesli şanzumanla kendini toparlayana kadar orta sınıf bi araba bile uzar gider.


    Olay geçip geçmesi değil,Kıllık zamanında saniyeler bile önemlidir.Normal bir kapışma değil bu kıllık kapışması Yoksa ortasınıf bir araç uzar gider elbette.
    Fakat çekiciler sandığın kadar da hantal değildir. Ortalama 7 ton, 400 HP dir ki zaten şu anda birçoğuda otomatik vites.

    Çekiciler hantal değildir ama kupası 6.5 yondur. Dorsesi de vardır bunun illaki uzun yolda boş gezmez 2'de ona say. İstediği kadar kıllık yapsın. O hızlanana kadar 1.5 tonluk araba uzar gider.

    Gerçi kıllık yapan tır şoförü nadir bulunur o da ayrı mesele. Sollamaya çıkan arabayı 25 metreden farkeder tehlike arz edeceğini bilir kıllık yapmaz çoğu.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ünal


    quote:

    Orijinalden alıntı: tourneo

    http://www.youtube.com/watch?v=e16QgD5-aLc

    Yeni astra nasıl yol tutuyor izleyin.

    Audi olmasın bu



    Hocam yanlış link atmışım doğrusu aşağıda

    http://www.youtube.com/watch?v=37T_OZQPuBI




  • Yalnız adam fena zorluyor Astra'yı. Diğerlerini bilemem tabi nasıl kullanıyorlar. 42. saniyede Golf sanki biraz bocalıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tourneo


    quote:

    Orijinalden alıntı: Ünal


    quote:

    Orijinalden alıntı: tourneo

    http://www.youtube.com/watch?v=e16QgD5-aLc

    Yeni astra nasıl yol tutuyor izleyin.

    Audi olmasın bu



    Hocam yanlış link atmışım doğrusu aşağıda

    http://www.youtube.com/watch?v=37T_OZQPuBI

    Reklam kokan hareketler bunlar...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Magnat_HiFi


    quote:

    Orijinalden alıntı: onder46

    Bir de şöyle bir durum var :

    1.4 160 hp Golf ile 1.6 180 hp Astra arasında da yok 1.6 lık araba 1.4 e nasıl geçilir..Nerde bu 180 hp gibi içi boş ifadelerde görüyoruz son günlerde..

    Astra 1.6 180 hp turbo benzinli bir araçtır.

    Golf ise turbo + kompresör bileşenlerinden oluşan bir motora sahiptir.Yani problem çıkarma ve maliyet açısından çok daha tehlikeli bir motordur..

    Turbo + kompresör avantajına rağmen :

    Astra --> 0-100 : 7.9 Son hız :221

    Golf -->0-100 : 8 Son hız :220

    Astra daha ağır bir araç olmasına rağmen yine de denildği gibi bir durum söz konusu değil..

    Son olarak da Tsi motorların lpg sorununu unutmamalıyız ; ancak 1.6 180 hp lik motorlar içni Opel servislerinde lpg montajı yapılmaktad
    ır.


    ya hocam astra ve insignia'daki bilmem kaç sene öncesinin teknolojisini kullanan manifolddan besleme turbo motorlarla vw 'nin ürettiği dünyadaki ilk direkt enjeksiyonlu turbo motorunu nasıl karşılaştırıyorsun anlamıyorum,iki motor arasındaki üretim maliyetini bir düşünsenize, iki motor arasındaki tüketime bakın, tork eğrisine bakın vs.... farkları burda görebilirsiniz.



    Opel'in motoru 2200-5500 devir arasında max torkunu verirken ; Vw'ninki ise 1750-4500 devir arasında max torkunu veriyor..İki aracın tork durumları

    bunlar ..Fark nerde ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: onder46


    quote:

    Orijinalden alıntı: Magnat_HiFi


    quote:

    Orijinalden alıntı: onder46

    Bir de şöyle bir durum var :

    1.4 160 hp Golf ile 1.6 180 hp Astra arasında da yok 1.6 lık araba 1.4 e nasıl geçilir..Nerde bu 180 hp gibi içi boş ifadelerde görüyoruz son günlerde..

    Astra 1.6 180 hp turbo benzinli bir araçtır.

    Golf ise turbo + kompresör bileşenlerinden oluşan bir motora sahiptir.Yani problem çıkarma ve maliyet açısından çok daha tehlikeli bir motordur..

    Turbo + kompresör avantajına rağmen :

    Astra --> 0-100 : 7.9 Son hız :221

    Golf -->0-100 : 8 Son hız :220

    Astra daha ağır bir araç olmasına rağmen yine de denildği gibi bir durum söz konusu değil..

    Son olarak da Tsi motorların lpg sorununu unutmamalıyız ; ancak 1.6 180 hp lik motorlar içni Opel servislerinde lpg montajı yapılmaktad
    ır.


    ya hocam astra ve insignia'daki bilmem kaç sene öncesinin teknolojisini kullanan manifolddan besleme turbo motorlarla vw 'nin ürettiği dünyadaki ilk direkt enjeksiyonlu turbo motorunu nasıl karşılaştırıyorsun anlamıyorum,iki motor arasındaki üretim maliyetini bir düşünsenize, iki motor arasındaki tüketime bakın, tork eğrisine bakın vs.... farkları burda görebilirsiniz.



    Opel'in motoru 2200-5500 devir arasında max torkunu verirken ; Vw'ninki ise 1750-4500 devir arasında max torkunu veriyor..İki aracın tork durumları

    bunlar ..Fark nerde ?

    yukarıdaki mesajda olduğu gibi yine yanlış bilgi vermişsiniz aslında sizin suçunuz değil site yanlış. bahsettiğiniz motor max tork u 1500-4500 arası verir . siz sanırım tr sitesinden baktınız oradaki bilgiler yanlıştır. doğrusu aşağıda. aynı motor tr sitesinde jetta ve scrocco da doğru bilgilerle verilmiştir. ne fark var demişsiniz bu motorun sizin savunduğunuz opel motorundan en büyük farkı bu işte bu yüzden daha hızlı opel max tork devirine gelicem diye beklerken siz çoktan üst vitese geçmiş oluyorsunuz dolayısıyla bu sürüşün başından sonuna her anına yansıyor. ara hızlanmada büyük viteste olsanızda devirin önemi kalmıyor. 4500 devire gelince zaten max hızada gelmiş oluyrosunuz neredeyse. ayrıca yukarıdada belirttim 160 hp golf daha küçük motorlu ve daha güçsüz olmasına rağmen daha hızlıdır. takrarlıyorum opelde 0-100 7.9 değil 8.5 sn dir. en büyük fark bu zaten diğer farkları yukarıda mesajınıza verdiğim cevaptada bulabilirsiniz... iyi günler..
    http://www.volkswagen.de/vwcms/master_public/virtualmaster/de3/modelle/golf/golf/zahlen___fakten/daten.detail.0.7.html



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi logicman -- 20 Şubat 2010; 10:02:16 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: asoz

    Opel Astra Cosmo 1.4 140 hp : 52.450 TL
    Vw. Golf Highline 1.4 TSI 122 hp : 49.500 TL

    İkisi de full, ikisi de Turbo motor, ikisi de yeni kasa ama daha düşük performans veren Astra Golf'e nazaran çok daha pahalı ..... Behsettiğim husus bu.


    Kalite farkı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CrackerTurk


    quote:

    Orijinalden alıntı: asoz

    Opel Astra Cosmo 1.4 140 hp : 52.450 TL
    Vw. Golf Highline 1.4 TSI 122 hp : 49.500 TL

    İkisi de full, ikisi de Turbo motor, ikisi de yeni kasa ama daha düşük performans veren Astra Golf'e nazaran çok daha pahalı ..... Behsettiğim husus bu.


    Kalite farkı.


    Astra Golfe oranla kalıtelı degıl bunun testlerını gordum Golf malzeme ıscılık kalıtesı ve yalıtımla Astrann Önündeydii...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: logicman

    quote:

    Orijinalden alıntı: onder46


    quote:

    Orijinalden alıntı: Magnat_HiFi


    quote:

    Orijinalden alıntı: onder46

    Bir de şöyle bir durum var :

    1.4 160 hp Golf ile 1.6 180 hp Astra arasında da yok 1.6 lık araba 1.4 e nasıl geçilir..Nerde bu 180 hp gibi içi boş ifadelerde görüyoruz son günlerde..

    Astra 1.6 180 hp turbo benzinli bir araçtır.

    Golf ise turbo + kompresör bileşenlerinden oluşan bir motora sahiptir.Yani problem çıkarma ve maliyet açısından çok daha tehlikeli bir motordur..

    Turbo + kompresör avantajına rağmen :

    Astra --> 0-100 : 7.9 Son hız :221

    Golf -->0-100 : 8 Son hız :220

    Astra daha ağır bir araç olmasına rağmen yine de denildği gibi bir durum söz konusu değil..

    Son olarak da Tsi motorların lpg sorununu unutmamalıyız ; ancak 1.6 180 hp lik motorlar içni Opel servislerinde lpg montajı yapılmaktad
    ır.


    ya hocam astra ve insignia'daki bilmem kaç sene öncesinin teknolojisini kullanan manifolddan besleme turbo motorlarla vw 'nin ürettiği dünyadaki ilk direkt enjeksiyonlu turbo motorunu nasıl karşılaştırıyorsun anlamıyorum,iki motor arasındaki üretim maliyetini bir düşünsenize, iki motor arasındaki tüketime bakın, tork eğrisine bakın vs.... farkları burda görebilirsiniz.



    Opel'in motoru 2200-5500 devir arasında max torkunu verirken ; Vw'ninki ise 1750-4500 devir arasında max torkunu veriyor..İki aracın tork durumları

    bunlar ..Fark nerde ?

    yukarıdaki mesajda olduğu gibi yine yanlış bilgi vermişsiniz aslında sizin suçunuz değil site yanlış. bahsettiğiniz motor max tork u 1500-4500 arası verir . siz sanırım tr sitesinden baktınız oradaki bilgiler yanlıştır. doğrusu aşağıda. aynı motor tr sitesinde jetta ve scrocco da doğru bilgilerle verilmiştir. ne fark var demişsiniz bu motorun sizin savunduğunuz opel motorundan en büyük farkı bu işte bu yüzden daha hızlı opel max tork devirine gelicem diye beklerken siz çoktan üst vitese geçmiş oluyorsunuz dolayısıyla bu sürüşün başından sonuna her anına yansıyor. ara hızlanmada büyük viteste olsanızda devirin önemi kalmıyor. 4500 devire gelince zaten max hızada gelmiş oluyrosunuz neredeyse. ayrıca yukarıdada belirttim 160 hp golf daha küçük motorlu ve daha güçsüz olmasına rağmen daha hızlıdır. takrarlıyorum opelde 0-100 7.9 değil 8.5 sn dir. en büyük fark bu zaten diğer farkları yukarıda mesajınıza verdiğim cevaptada bulabilirsiniz... iyi günler..
    http://www.volkswagen.de/vwcms/master_public/virtualmaster/de3/modelle/golf/golf/zahlen___fakten/daten.detail.0.7.html


    Öncelikle Astra'nın (1.6 180 hp) 0-100 değeri 7.9 saniye (Bir derginin yaptığı test)..İşte bu linki..

    Eğer testten banane derseniz olmaz ; çünkü burdaki konuda bir teste göre açılmış ..

    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Astra 2200-5500 / Golf ise 1500-4500 arası devirlerde max torku veriyor diyorsunuz ok ..Astra biraz daha geç devreye giriyor ama bitiş devri de daha yüksek..

    Unutmayalım ki bu araçlar 6500 devir çeviren araçlar..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: CrackerTurk


    quote:

    Orijinalden alıntı: asoz

    Opel Astra Cosmo 1.4 140 hp : 52.450 TL
    Vw. Golf Highline 1.4 TSI 122 hp : 49.500 TL

    İkisi de full, ikisi de Turbo motor, ikisi de yeni kasa ama daha düşük performans veren Astra Golf'e nazaran çok daha pahalı ..... Behsettiğim husus bu.


    Kalite farkı.

    Fiyatlara cidden şaşırdım..Ben Golf ün daha kaliteli olduğunu düşünüyorum ve fiyat farkına anlam veremedim
  • Neyi savunuyorsunuz anlamıyorum. C sınıfı bir aracın 1500 kilonun üstünde olması saçmalıktır.
  • ah ah nerde o eski opeller 1979 model 1.3 askona asfaltı kazırdı 1994 model astra gsi ler 2.0lt 150 hp otobanda düz yolda 240km yapıyor en dik rampada bile 200km nin altına düşmüyordu opel sonradan işi bozdu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dranov


    quote:

    Orijinalden alıntı: CrackerTurk


    quote:

    Orijinalden alıntı: asoz

    Opel Astra Cosmo 1.4 140 hp : 52.450 TL
    Vw. Golf Highline 1.4 TSI 122 hp : 49.500 TL

    İkisi de full, ikisi de Turbo motor, ikisi de yeni kasa ama daha düşük performans veren Astra Golf'e nazaran çok daha pahalı ..... Behsettiğim husus bu.


    Kalite farkı.

    Fiyatlara cidden şaşırdım..Ben Golf ün daha kaliteli olduğunu düşünüyorum ve fiyat farkına anlam veremedim


    Tabıkı kalıtelı Efsane o Astra bu sınıfa bir gömlek büyük C sınıfı gıbı ....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: onder46


    quote:

    Orijinalden alıntı: logicman

    quote:

    Orijinalden alıntı: onder46


    quote:

    Orijinalden alıntı: Magnat_HiFi


    quote:

    Orijinalden alıntı: onder46

    Bir de şöyle bir durum var :

    1.4 160 hp Golf ile 1.6 180 hp Astra arasında da yok 1.6 lık araba 1.4 e nasıl geçilir..Nerde bu 180 hp gibi içi boş ifadelerde görüyoruz son günlerde..

    Astra 1.6 180 hp turbo benzinli bir araçtır.

    Golf ise turbo + kompresör bileşenlerinden oluşan bir motora sahiptir.Yani problem çıkarma ve maliyet açısından çok daha tehlikeli bir motordur..

    Turbo + kompresör avantajına rağmen :

    Astra --> 0-100 : 7.9 Son hız :221

    Golf -->0-100 : 8 Son hız :220

    Astra daha ağır bir araç olmasına rağmen yine de denildği gibi bir durum söz konusu değil..

    Son olarak da Tsi motorların lpg sorununu unutmamalıyız ; ancak 1.6 180 hp lik motorlar içni Opel servislerinde lpg montajı yapılmaktad
    ır.


    ya hocam astra ve insignia'daki bilmem kaç sene öncesinin teknolojisini kullanan manifolddan besleme turbo motorlarla vw 'nin ürettiği dünyadaki ilk direkt enjeksiyonlu turbo motorunu nasıl karşılaştırıyorsun anlamıyorum,iki motor arasındaki üretim maliyetini bir düşünsenize, iki motor arasındaki tüketime bakın, tork eğrisine bakın vs.... farkları burda görebilirsiniz.



    Opel'in motoru 2200-5500 devir arasında max torkunu verirken ; Vw'ninki ise 1750-4500 devir arasında max torkunu veriyor..İki aracın tork durumları

    bunlar ..Fark nerde ?

    yukarıdaki mesajda olduğu gibi yine yanlış bilgi vermişsiniz aslında sizin suçunuz değil site yanlış. bahsettiğiniz motor max tork u 1500-4500 arası verir . siz sanırım tr sitesinden baktınız oradaki bilgiler yanlıştır. doğrusu aşağıda. aynı motor tr sitesinde jetta ve scrocco da doğru bilgilerle verilmiştir. ne fark var demişsiniz bu motorun sizin savunduğunuz opel motorundan en büyük farkı bu işte bu yüzden daha hızlı opel max tork devirine gelicem diye beklerken siz çoktan üst vitese geçmiş oluyorsunuz dolayısıyla bu sürüşün başından sonuna her anına yansıyor. ara hızlanmada büyük viteste olsanızda devirin önemi kalmıyor. 4500 devire gelince zaten max hızada gelmiş oluyrosunuz neredeyse. ayrıca yukarıdada belirttim 160 hp golf daha küçük motorlu ve daha güçsüz olmasına rağmen daha hızlıdır. takrarlıyorum opelde 0-100 7.9 değil 8.5 sn dir. en büyük fark bu zaten diğer farkları yukarıda mesajınıza verdiğim cevaptada bulabilirsiniz... iyi günler..
    http://www.volkswagen.de/vwcms/master_public/virtualmaster/de3/modelle/golf/golf/zahlen___fakten/daten.detail.0.7.html


    Öncelikle Astra'nın (1.6 180 hp) 0-100 değeri 7.9 saniye (Bir derginin yaptığı test)..İşte bu linki..

    Eğer testten banane derseniz olmaz ; çünkü burdaki konuda bir teste göre açılmış ..

    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Astra 2200-5500 / Golf ise 1500-4500 arası devirlerde max torku veriyor diyorsunuz ok ..Astra biraz daha geç devreye giriyor ama bitiş devri de daha yüksek..

    Unutmayalım ki bu araçlar 6500 devir çeviren araçlar..


    oradaki bilgilerin hiçbirisi doğru değil aracın yakıt değerleri bile normalden 1 litre fazla yazılmış ve yazının hiçbir yerinde bu sonuçlar bizim sonuçlarımız yazmıyor. aracın teknik değerleri yazıyor. konunun devamındada itiraz edilmiş zaten. okursanız görürsünüz. ayrıca opelden bahsederken BİR DERGİNİN golf e gelince fabrika verilerini bazalmanız çok ilginç. resmi olmayan kaynaklarla ahmetin mehmetin testiyle yorum yapacaksak ben buraya launch control kullanarak kalkan golf videoları koyayım (aşağıda) bakın araç nasıl hızlanıyor. uzatmaya gerek yok aynı testi yapan adam astraya fabrika verisinden daha iyi sonuç verdirdiyse golfede bunu yapabilir değilmi? son olarak ben hiçbir yorumumu testlere dayandırmadım doğrudan üreticinin kendi verilerini kullandım. sonuca gelirsek astra golften yavaştır, daha çok yakar, daha güçlü olmasına rağmen daha hantaldır ve daha palalıdır ne derseniz deyin benim için bir anlamı yok. teşekkürler..
    http://www.youtube.com/watch?v=S7ew0cc_jUA



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi logicman -- 20 Şubat 2010; 18:27:13 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: logicman

    quote:

    Orijinalden alıntı: onder46


    quote:

    Orijinalden alıntı: logicman

    quote:

    Orijinalden alıntı: onder46


    quote:

    Orijinalden alıntı: Magnat_HiFi


    quote:

    Orijinalden alıntı: onder46

    Bir de şöyle bir durum var :

    1.4 160 hp Golf ile 1.6 180 hp Astra arasında da yok 1.6 lık araba 1.4 e nasıl geçilir..Nerde bu 180 hp gibi içi boş ifadelerde görüyoruz son günlerde..

    Astra 1.6 180 hp turbo benzinli bir araçtır.

    Golf ise turbo + kompresör bileşenlerinden oluşan bir motora sahiptir.Yani problem çıkarma ve maliyet açısından çok daha tehlikeli bir motordur..

    Turbo + kompresör avantajına rağmen :

    Astra --> 0-100 : 7.9 Son hız :221

    Golf -->0-100 : 8 Son hız :220

    Astra daha ağır bir araç olmasına rağmen yine de denildği gibi bir durum söz konusu değil..

    Son olarak da Tsi motorların lpg sorununu unutmamalıyız ; ancak 1.6 180 hp lik motorlar içni Opel servislerinde lpg montajı yapılmaktad
    ır.


    ya hocam astra ve insignia'daki bilmem kaç sene öncesinin teknolojisini kullanan manifolddan besleme turbo motorlarla vw 'nin ürettiği dünyadaki ilk direkt enjeksiyonlu turbo motorunu nasıl karşılaştırıyorsun anlamıyorum,iki motor arasındaki üretim maliyetini bir düşünsenize, iki motor arasındaki tüketime bakın, tork eğrisine bakın vs.... farkları burda görebilirsiniz.



    Opel'in motoru 2200-5500 devir arasında max torkunu verirken ; Vw'ninki ise 1750-4500 devir arasında max torkunu veriyor..İki aracın tork durumları

    bunlar ..Fark nerde ?

    yukarıdaki mesajda olduğu gibi yine yanlış bilgi vermişsiniz aslında sizin suçunuz değil site yanlış. bahsettiğiniz motor max tork u 1500-4500 arası verir . siz sanırım tr sitesinden baktınız oradaki bilgiler yanlıştır. doğrusu aşağıda. aynı motor tr sitesinde jetta ve scrocco da doğru bilgilerle verilmiştir. ne fark var demişsiniz bu motorun sizin savunduğunuz opel motorundan en büyük farkı bu işte bu yüzden daha hızlı opel max tork devirine gelicem diye beklerken siz çoktan üst vitese geçmiş oluyorsunuz dolayısıyla bu sürüşün başından sonuna her anına yansıyor. ara hızlanmada büyük viteste olsanızda devirin önemi kalmıyor. 4500 devire gelince zaten max hızada gelmiş oluyrosunuz neredeyse. ayrıca yukarıdada belirttim 160 hp golf daha küçük motorlu ve daha güçsüz olmasına rağmen daha hızlıdır. takrarlıyorum opelde 0-100 7.9 değil 8.5 sn dir. en büyük fark bu zaten diğer farkları yukarıda mesajınıza verdiğim cevaptada bulabilirsiniz... iyi günler..
    http://www.volkswagen.de/vwcms/master_public/virtualmaster/de3/modelle/golf/golf/zahlen___fakten/daten.detail.0.7.html


    Öncelikle Astra'nın (1.6 180 hp) 0-100 değeri 7.9 saniye (Bir derginin yaptığı test)..İşte bu linki..

    Eğer testten banane derseniz olmaz ; çünkü burdaki konuda bir teste göre açılmış ..

    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Astra 2200-5500 / Golf ise 1500-4500 arası devirlerde max torku veriyor diyorsunuz ok ..Astra biraz daha geç devreye giriyor ama bitiş devri de daha yüksek..

    Unutmayalım ki bu araçlar 6500 devir çeviren araçlar..


    oradaki bilgilerin hiçbirisi doğru değil aracın yakıt değerleri bile normalden 1 litre fazla yazılmış ve yazının hiçbir yerinde bu sonuçlar bizim sonuçlarımız yazmıyor. aracın teknik değerleri yazıyor. konunun devamındada itiraz edilmiş zaten. okursanız görürsünüz. ayrıca opelden bahsederken BİR DERGİNİN golf e gelince fabrika verilerini bazalmanız çok ilginç. resmi olmayan kaynaklarla ahmetin mehmetin testiyle yorum yapacaksak ben buraya launch control kullanarak kalkan golf videoları koyayım (aşağıda) bakın araç nasıl hızlanıyor. uzatmaya gerek yok aynı testi yapan adam astraya fabrika verisinden daha iyi sonuç verdirdiyse golfede bunu yapabilir değilmi? son olarak ben hiçbir yorumumu testlere dayandırmadım doğrudan üreticinin kendi verilerini kullandım. sonuca gelirsek astra golften yavaştır, daha çok yakar, daha güçlü olmasına rağmen daha hantaldır ve daha palalıdır ne derseniz deyin benim için bir anlamı yok. teşekkürler..
    http://www.youtube.com/watch?v=S7ew0cc_jUA


    Devir / tork olayını pas geçmişiz ama yine de sen haklısın hocam ok




  • quote:

    Orijinalden alıntı: onder46


    quote:

    Orijinalden alıntı: logicman

    quote:

    Orijinalden alıntı: onder46


    quote:

    Orijinalden alıntı: logicman

    quote:

    Orijinalden alıntı: onder46


    quote:

    Orijinalden alıntı: Magnat_HiFi


    quote:

    Orijinalden alıntı: onder46

    Bir de şöyle bir durum var :

    1.4 160 hp Golf ile 1.6 180 hp Astra arasında da yok 1.6 lık araba 1.4 e nasıl geçilir..Nerde bu 180 hp gibi içi boş ifadelerde görüyoruz son günlerde..

    Astra 1.6 180 hp turbo benzinli bir araçtır.

    Golf ise turbo + kompresör bileşenlerinden oluşan bir motora sahiptir.Yani problem çıkarma ve maliyet açısından çok daha tehlikeli bir motordur..

    Turbo + kompresör avantajına rağmen :

    Astra --> 0-100 : 7.9 Son hız :221

    Golf -->0-100 : 8 Son hız :220

    Astra daha ağır bir araç olmasına rağmen yine de denildği gibi bir durum söz konusu değil..

    Son olarak da Tsi motorların lpg sorununu unutmamalıyız ; ancak 1.6 180 hp lik motorlar içni Opel servislerinde lpg montajı yapılmaktad
    ır.


    ya hocam astra ve insignia'daki bilmem kaç sene öncesinin teknolojisini kullanan manifolddan besleme turbo motorlarla vw 'nin ürettiği dünyadaki ilk direkt enjeksiyonlu turbo motorunu nasıl karşılaştırıyorsun anlamıyorum,iki motor arasındaki üretim maliyetini bir düşünsenize, iki motor arasındaki tüketime bakın, tork eğrisine bakın vs.... farkları burda görebilirsiniz.



    Opel'in motoru 2200-5500 devir arasında max torkunu verirken ; Vw'ninki ise 1750-4500 devir arasında max torkunu veriyor..İki aracın tork durumları

    bunlar ..Fark nerde ?

    yukarıdaki mesajda olduğu gibi yine yanlış bilgi vermişsiniz aslında sizin suçunuz değil site yanlış. bahsettiğiniz motor max tork u 1500-4500 arası verir . siz sanırım tr sitesinden baktınız oradaki bilgiler yanlıştır. doğrusu aşağıda. aynı motor tr sitesinde jetta ve scrocco da doğru bilgilerle verilmiştir. ne fark var demişsiniz bu motorun sizin savunduğunuz opel motorundan en büyük farkı bu işte bu yüzden daha hızlı opel max tork devirine gelicem diye beklerken siz çoktan üst vitese geçmiş oluyorsunuz dolayısıyla bu sürüşün başından sonuna her anına yansıyor. ara hızlanmada büyük viteste olsanızda devirin önemi kalmıyor. 4500 devire gelince zaten max hızada gelmiş oluyrosunuz neredeyse. ayrıca yukarıdada belirttim 160 hp golf daha küçük motorlu ve daha güçsüz olmasına rağmen daha hızlıdır. takrarlıyorum opelde 0-100 7.9 değil 8.5 sn dir. en büyük fark bu zaten diğer farkları yukarıda mesajınıza verdiğim cevaptada bulabilirsiniz... iyi günler..
    http://www.volkswagen.de/vwcms/master_public/virtualmaster/de3/modelle/golf/golf/zahlen___fakten/daten.detail.0.7.html


    Öncelikle Astra'nın (1.6 180 hp) 0-100 değeri 7.9 saniye (Bir derginin yaptığı test)..İşte bu linki..

    Eğer testten banane derseniz olmaz ; çünkü burdaki konuda bir teste göre açılmış ..

    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Astra 2200-5500 / Golf ise 1500-4500 arası devirlerde max torku veriyor diyorsunuz ok ..Astra biraz daha geç devreye giriyor ama bitiş devri de daha yüksek..

    Unutmayalım ki bu araçlar 6500 devir çeviren araçlar..


    oradaki bilgilerin hiçbirisi doğru değil aracın yakıt değerleri bile normalden 1 litre fazla yazılmış ve yazının hiçbir yerinde bu sonuçlar bizim sonuçlarımız yazmıyor. aracın teknik değerleri yazıyor. konunun devamındada itiraz edilmiş zaten. okursanız görürsünüz. ayrıca opelden bahsederken BİR DERGİNİN golf e gelince fabrika verilerini bazalmanız çok ilginç. resmi olmayan kaynaklarla ahmetin mehmetin testiyle yorum yapacaksak ben buraya launch control kullanarak kalkan golf videoları koyayım (aşağıda) bakın araç nasıl hızlanıyor. uzatmaya gerek yok aynı testi yapan adam astraya fabrika verisinden daha iyi sonuç verdirdiyse golfede bunu yapabilir değilmi? son olarak ben hiçbir yorumumu testlere dayandırmadım doğrudan üreticinin kendi verilerini kullandım. sonuca gelirsek astra golften yavaştır, daha çok yakar, daha güçlü olmasına rağmen daha hantaldır ve daha palalıdır ne derseniz deyin benim için bir anlamı yok. teşekkürler..
    http://www.youtube.com/watch?v=S7ew0cc_jUA


    Devir / tork olayını pas geçmişiz ama yine de sen haklısın hocam ok

    pass geçmedim ama sonuca etkisi olmadığı için değinmek istemedim. kolay gelsin, iyi günler, forumlar.




  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.