Şimdi Ara

OTOMATİK VİTES ARIZALARI VE ÇÖZÜMLERİ (113. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
3.596
Cevap
244
Favori
1.190.785
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 111112113114115
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gokhangulmez

    Merhaba..

    Bende 1998 model Ford Mondeo var otomatik vites..

    Araç 1'de kalkıyor,2'ye atmaya calisirken bagırıyor motor vitesi almıyor gazdan ayağınızı cekip yeniden bastiginizda ise 3. vitese alıp yola devam ediyor böyle bir problemim var yardimci olurmusunuz ? .

    Cevap verenlere teşekkür ederim ...

    Sanayide 2. vites tası kırılmış diyorlar ve min 1.300lira fiyat veriyor Şansumancılar, ne yapmak gerekir arkadaşlar , yaptırayım diyorum farklı bir sorun çıkarır diye endişeleniyorum...
  • MİCRA aracım var. forumda CVT değişimİ için astronomik rakamlardan bahsediyorlar. servis neden tamir edemiyor. değişim demelerinin sebebi nedir.
    bence kesinlikle yapmayı bilmediklerinden bu yola başvurduklarını düşünüyorum .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi selim82 -- 28 Şubat 2015; 11:48:46 >
  • selim82 S kullanıcısına yanıt
    CVT klasik anlamda çalışan bir otomatik şanzımandan çok farklı bir mantıkla çalışır. o nedenle tam anlamıyla tamirini yapabilecek servislerin sınırlı olması nedeniyle maalesef fiyatları yüksek.
  • çalışma sistemini çok iyi biliyorum . aslında çok karışık değil. eğitimli insan olmamasından bence. koca şanzımanın 1 parçası bozuk diye değiştirmek çok saçma.
  • Merhaba.

    2009 model 1.3 cdti easytronic astra sahibiyim.
    Aracim henuz 60000 de olmasina ragmen gecenlerde 3-4 viteste giderken bir anda vites bosa aldi ve arac cok sert bir sekilde silkeledi. Araci hemen saga cektim ve kontagi kapattim. Tekrar calistirdigimda halen sari ariza lambasi yaniyordu. Sonra araci hareket ettirdim. Yaklasik 10 metre gittikten sonra ariza lambasi sondu. Bu sekilde 500 metre kadar gittikten sonra trafikte durmak zorunda kaldim. Arac birinci vitesteyken gaza hafifce bastigimda geri geri gitti. Tekrar kontagi kapattim. Araci tekrar calistirdigimda normal bir sekilde gitti.

    Araci yetkili servise goturdugunde bana klasik olarak sansiman beyninin degismesi gerektigini, gerekirse de baski balatanin degisecegini soylediler.

    Ayrica ariza kodlarinin P1726, p1710, p0780, p1700 ve p1191 oldugunu ogrendim.

    Forumda sanziman arizasi konusunda oldukca faydali bilgiler var, ancak kafam iyice karisti. Acaba yetkili servis klasik olarak bana kazik mi atiyor. Illaki sansiman beyni degusmesi gerekir mi.

    Birde iyi bir ozel opel servisine ihtiyacim var, yetkili servislerden biktim artik. Tavsiyeniz varmidir. (istanbul avrupa yakasi beylikduzu civari olursa iyi olur :))

    Yardimlariniz icin simdiden tesekkur ederim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi guest4699 -- 1 Mart 2015; 22:27:25 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • arkadaşlar yaklaşık 4 ay önce aracımı kamil ustaya şanzumanını ful yaptırdım yarın sabah yanına uğrayacağım gelişmelerden sizi haberdar edeceğim
  • merhabalar nissan primera 2.0 otomatik araca sahibim
    arac sabahları veya soğukken 2. vitese geç geliyor 3bin devirde biraz bekletirsem 2ye geçiyor
    bu çarşı içine girinde değişiyor yani ısınınca geçişler muhteşem hale geliyor
    birde aracı ilk kontak çevirdiğimde s modu ışığı 16 kez yanıp sönüyor bu neyin başlangıcı acaba şanzımanım revizyon istiyordur diye korkuyorum şu an bütçem müsait değil yağ deiştirdim ama bu problemler değişmedi

    ben manisadayım izmirde bu problemlerle ilgilenebilecek servis tavsiye edermisiniz
    kolay gelsin herkese arızasız günler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: wordchek

    Peugeot firmasının kullandığı transmisyon ların kronik basınç ve Tcc selenoid arızası tahminen 150-200 tl selenoid + yağ+yağ filitresi+işçilikle kurtarabilirsiniz.saygilarimla

    Teşekkür ederim hocam. Ankaraya geldiğim ilk fırsatta dediklerinizi yaptıracağım. Bu arada aracın kar ve spor modları çalışmıyordu. Dün tesadufen tuşların altına baktığımda soketin çıkık olduğunu gördüm. Soketi taktım ama yine çalışmadı. Biraz daha baınca kar modu yandı sadece, biraz uğraştan sonra söndü. Bende tekrar çıkardım soketi. Bunun sebebi ne olabilir? Nelerin değişmesi gerekir?
  • sulymn S kullanıcısına yanıt
    ARACIN OTOMATIK SANZIMANIN DTC ARIZA KODLARININ OKUNMASI GEREKIR.EGER KAYITLI BIR ARIZA KODU YOKSA SOGUKKEN GECIKMESI ISININCA NORMALE DONMESI SANZIMANIN AYNI MOTORDAKI GIBI SOGUK CALISMA PROGRAMINDANDIR VE NORMALDIR.BILGISAYARA BAGLANIP KONTROL EDILMESI GEREKIR.
  • kara_batu kullanıcısına yanıt
    ARACINIZ GOVERNORLU SANZIMANDIR.BU YUZDEN AYARLAI MEKANIKTIR.HIDROLIK BEYNIN UZERINDE 2-3GOVERNOR VALFI VARDIR.ONUN KONTROL EDILMESI GEREKIR.SONRAKI ISLEMLER HIDROLIK BEYNIN UZERINDE BASINC AYARLARI MEVCUTTUR. THROTTLE LIMIT,LINE LIMIT,PRESSURE REGULATOR BASINC AYARLARININ YAPILMASI GEREKIR.BU AYARLARI TABIKIDE BU ISTEN ANLAYAN BIRINE YAPTIRMANIZI TAVSIYE EDERIM.EHIL OLMAYAN KISILER TARAFINDAN YAPILAN AYARLARDA CIDDI HIDROLIK VE MEKANIK SORUNLAR YASARSINIZ.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hydratest-türkiye

    ARACINIZ GOVERNORLU SANZIMANDIR.BU YUZDEN AYARLAI MEKANIKTIR.HIDROLIK BEYNIN UZERINDE 2-3GOVERNOR VALFI VARDIR.ONUN KONTROL EDILMESI GEREKIR.SONRAKI ISLEMLER HIDROLIK BEYNIN UZERINDE BASINC AYARLARI MEVCUTTUR. THROTTLE LIMIT,LINE LIMIT,PRESSURE REGULATOR BASINC AYARLARININ YAPILMASI GEREKIR.BU AYARLARI TABIKIDE BU ISTEN ANLAYAN BIRINE YAPTIRMANIZI TAVSIYE EDERIM.EHIL OLMAYAN KISILER TARAFINDAN YAPILAN AYARLARDA CIDDI HIDROLIK VE MEKANIK SORUNLAR YASARSINIZ.

    cevap için teşekkür ederim bugun bir arkadaşıma sordum yağ özelliğini yitirmişsse vites atma olayı ondan geç oluyor olabilir dedi siz işe daha teknik açılardan yaklaşmıssınız teşekkür ederim en kısa sürede bu sistem şanzumandan anlayan birisine götüreceğim inşallah şanzumanım ısınmadanda 3.viteslere geçiş yapar başka bir sıkıntısı yoktur




  • fenermaniac kullanıcısına yanıt
    DPO SANZIMANLARDA 3 TIP SOLENOID MEVCUTTUR.BEYAZ VE PEMBE SOKET SOLENOIDLER 50HZ OLUP SOGUK CALISMADA PROBLEM YARATTIKLARI ICIN YENIMODEL BORG WARNER SIYAH SOKET YANI 100HZ SOLENOIDLERLE DEGISTIRILMISTIR. SOGUK CALISMADAKI ARIZA ISIKLARINI YAKMA ARIZASI YENI MODEL SOLENOIDLE FABRIKA TARAFINDAN ENGELLENMISTIR.YENI MODEL SIYAH RENKLI SOLENOIDLERI HER SICAKLIKTA VE BASINC ALTINDA DOGRU CALISMASI ICIN PRESSURE REG.VALVI DEGISTIRILMESI GEREKIR.PRESSURE REG.VALFI DEGISTIRILMESSE SOLENOIDLER DOGRU BASINCTA CALISMIYACAKLAR VE BASINC ARIZA KODU VERMEYE DEVAM EDER.

    http://www.sonnax.com/parts/1748
     OTOMATİK VİTES ARIZALARI VE ÇÖZÜMLERİ OTOMATİK VİTES ARIZALARI VE ÇÖZÜMLERİ



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hydratest-türkiye -- 3 Mart 2015; 23:16:47 >




  • Bende araba ısınınca yapiyor işimi halledip evime gelip park edicegim zaman minik hızda öne ve geriye gitmelerde yapiyor tabi hep degil bazen . Genelde R ye takıp aracın poposunu park etcegim yere sokup daha sonra ileri gitmek için D ye taktıgımda tak diye vuruntu oluyor. araç D'ye taktıgımı geç algılıyor gibime geliyor .Yolda Giderken vites atıslarında sıkıntı yok güzel bir şekilde atıyor.Sadece Park Halindeyken r den d ye atarken arada sırada yapıyor.Hızlıca Cevap verebilirseniz sevinirim.
  • Merhaba..

    Bende 1998 model Ford Mondeo var otomatik vites..

    Araç 1'de kalkıyor,2'ye atmaya calisirken bagırıyor motor vitesi almıyor gazdan ayağınızı cekip yeniden bastiginizda ise 3. vitese alıp yola devam ediyor böyle bir problemim var yardimci olurmusunuz ? . Ne yapmalıyım? IST anadolu yakasında ikamet ediyorum, gösterebileceğim iyi birileri var mı?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gokhangulmez -- 4 Mart 2015; 13:46:13 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hydratest-türkiye

    ARACIN OTOMATIK SANZIMANIN DTC ARIZA KODLARININ OKUNMASI GEREKIR.EGER KAYITLI BIR ARIZA KODU YOKSA SOGUKKEN GECIKMESI ISININCA NORMALE DONMESI SANZIMANIN AYNI MOTORDAKI GIBI SOGUK CALISMA PROGRAMINDANDIR VE NORMALDIR.BILGISAYARA BAGLANIP KONTROL EDILMESI GEREKIR.

    çok teşekkür ederim cevabınız için bu işlemleri siz yapıyormusunuz bu işlemleri
    bir sorum daha olacak bir yakınımında aracı bu şekilde vites geçişleri problemi yaşadı sonra termostat değişimi ile hallolmuştu termostatın şanzıman ile bir ilgisi varmı acaba

    adres ve iletişim bilgilerinizi alabilirmiyim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sulymn -- 4 Mart 2015; 16:28:04 >
  • sulymn S kullanıcısına yanıt
    0532 468 09 44
    0232 282 07 86
    test@hydratest-turkiye.com
    www.hydratest-turkiye.com



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hydratest-türkiye -- 4 Mart 2015; 20:59:13 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • hydratest-türkiye kullanıcısına yanıt
    Ustalarım hayırlı işler güzel günler.benim aracım hyundai era 2010crdi otm.araçta yeni başlayan bir problem var.p konumundayken marş döndürüyor fakat araç çalışmıyor.bir kaç kez p den cıkarıp takınca çalışıyor.yada n de direk çelışıyor.sensörlerde bir kirlenme olabilirmi. benim tabirimle p de marşa basıldığında çalışmayı sağlayan sensor yada neyse şanzumanın içindemi dir. Teşeekkürler

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • gokhangulmez kullanıcısına yanıt
    DAHA ONCEDE CEVAP VERMISTIM.2.VITESTE KAYDIRMAYI 2-4 FREN BANDINDAN YAPIYOR.TAS KIRIK OLSA ARAC KALKISTA YAPMAZ.2-4 AKUMULATORU SIKISTIGINDAN DAHA ONCE ARACIN 2.VITESE VURARAK GECIYORMUS.ARIZAYI DIKKATE ALMAMISSIN.2-4 FREN BANDININ AYAGI KIRILIYOR BU YUZDEN 2.VITESE GECIYOR FAKAT BAND SIKMADIGINDAN 2.VITES OLUSMUYOR.SONRA 3.VITESE GECIYOR.YANI SENIN SANZIMANIN SOKULECEK 2.VITES FREN BANDI,BAND SERVO PISTONU KONTROL EDILECEK.HIDROLIK BEYINDEDE 2-4 AKUMULATOR DEGISECEK.KOLAY GELSIN



    2-4 FREN BANDI VURUNTUDAN DOLAYI PERCINLERINI KIRIYOR.TABIKIDE COKIYI BIR SEKILDEKONTROL EDILIP GEREKLI TESTLERININ ALINMASI GEREKIYOR.IYI AKSAMLAR





    http://www.sonnax.com/parts/2347




  • hydratest-türkiye kullanıcısına yanıt
    Peki bu yapılacak işlemler maliyet acısından pahalımıdır? ve şansımanın sökülmesi gerekirmi ? sökülmeden yapılabilecek bir işlem değilmidir ve son olarak daha sonra bu problem yeniden oluşur mu ?.. Şimdiden teşekkür ederim..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gokhangulmez -- 6 Mart 2015; 1:31:37 >
  • Kontrol edilmeden rakamın belirlenmesi mümkün değildir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 111112113114115
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.