Şimdi Ara

multijet motor hakkında yorumlarınız.. (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
130
Cevap
2
Favori
119.841
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Ya anlamadığım olay millet multijet e amma laf atıyor be! Bende eski kasa 1.3 multijet punto dynamic var. araba hem lüks hem sessiz hem de uzun yolda çıt bile yok. motor desen bence ideal. kalkışta 50km ye kadar bir çok benzinliyi sollarsınız kalkmasını bilirseniz. evet turbo devreye girene kadar çok cansız. e kardeşim dizel bu dizelllllll. ayrıca 1.3. sanki 1.3 serçe çok mu canlı başıma benzinli motorla. Hadi her şeyi bir kenara bırakın ya ben o motorla uzun yolda 1000km nin aşılabileceğinin garantisini verim size.

    O fiyata o performanslı o ekonomili başka motor var mı. Şimdi de 90hp lik yeni 1.3 multijet çıktı. Ben onu da çok merak ediyorum ve iyi olduğunu düşünüyorum. Multijet e laf atan arkadaşlar lütfen kullanmadan test etmeden binmeden konuşmayın. Teşekkürler.
  • şirketimin mtj doblosu var.ve su an bana bakıyor.2004 model 79 binde.o kadar hor kullanılmasına rağmen gecenlerde motor sente attı sadece o kadar ve garantiye girdi olay çözüldü.yakıt ise mükemmel.
  • Multijet kotü motor olsa ödül vermezler zannetmem. Albea taksilere bindiğim zaman soruyorum. Geneli memnun. Gerçekten az yakıyor diyorlar. Yalnız gerçekten gürültülü bir makina. En azından dışarıdan öyle.
    Bu arada aba bir şans işidir. Bir ara kötü diye hepside kötü değil ki. Multijetler çok gelişti. Bence bütün eksikleri giderilmiştir. Fiat GP'ye çok bel bağladı. Hata yaparsa kendine zararı olur.
  • ben kendi izlenimlerimi aktarayım..motor soğukken biraz gürültülü çalışıyor ama ısındıktan sonra ve 3.vitesten sonra ses falan kalmıyor..hele bide 5.viteste 90-100 giderken kesinlikle motor sesi duymuyorsunuz zaten bu hızda giderken yol bilgisayarında ortalama yakıt 3.5lt/100km görünce sesde gelse umrunuzda değil..
  • merhaba

    bende pazartesi günü nasip olursa 1.3 multijet fiat doblo alıcam... 1 aydır araştırıyorum...

    en iyisi fiat.....
  • Arkadaşlar aranıızda kaç kişi diesel araba kullanmayı biliyor. dikkat edin araba kullanmak başka diesel araba kullanmak başka...
    biraz araştırın bakalım.
    hala diesel arabası olupta arabayı parkederken hemen kontak kapatan var. eminim ki bunu okurken içinizden bazıları "bu neden bahsediyor" diyor. diesel arabanın kendine özgü kullanımı vardır. turbo dieseller araba devirli kullanılmışsa turbo devri normal devre inmeden kontak kapatılmaz 1 dakka ya yakın rölanti de bekleyip kapatılmalı. ondan sonra turbo arızası ile tamirciye yolunmaya gidersiniz.
    bu sadec bir örnek biraz sizde araştırın dieseli benzinli gibi kullanmayın...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: gorele2000

    Bu başka bir hafta aynı dergide yazılan yazı olmalı.

    bendeki 100 bin km ye kadar olan tüm maliyetler var.

    yanılma sakın megane 10 bin 190 YTL ama 60 bin 545 YTL, en ucuz bakımı ilk bakımı.
    60 binde trigeri değiştiriyorlar.


    Arkadaşlar tüm bakım maliyetleri listesini yazsanız veya scanner da taratıp ( fotoğraf çekipte olabilir) siteye koyabilirmisiniz.Ne kadar ücret alınıyor bizden karşılaştırmış oluruz.
  • bakımdan söz ediyorlar ama 2 . el arac alıp onuda bakıma yetkili servise götüreni hiç anlamam aracın km sine bak ara plazayı neler değişcek diye sor onlar söler . sora sanayide yaptır . yarı fiyata yaptır . oraya 100.000 km bakım fiyatlarını yazmışlarda öldüm ya . 100.000 aracımı hala yetkili servise götürcem 2.500 vercem . adama gülerler . şirket aracı değilse götür sanayiye. merka etme yetkili serviste cok ince bi işcilik yok . zaten yetkili serviste araclardan cok anlayandan yok .
    2. el arac alıcaksın bakımını kendin yaptırcaksın anlamına gelir buç garantiden cıkan aracı yetkili serviste yağını mağını değiştirene gülerim
  • quote:

    Orjinalden alıntı: shamsheytani

    arkadaşlar fiatlarda kullanılan 1.3 multijet motorlar hakkında biraz olumsuz şeyler duydum yok motor ömrü 100bin falan diye..aslı astarı varmı bunların?puntonun test verilerinde arabanın 250bine kadar bakım gerektirmediği yazıyordu..bu multijetler hakkında bildiklerinizi artıları ve eksileriyle beraber yazarmısınız?şimdiden teşekkürler..


    2005 yilinda Fiat Doblo 1.3 Multijet aldik, 70 Hp'ydi o zaman. 2 yilda 100.000 km civarinda kullandik. Dogru duzgun bakimi dahi yapilmazdi arabanin, sadece yagi degi$irdi. Kaza yapti cali$anlardan biri, hasarli olarak araci takasa verdik ve 2007 yili Nisan ayinda yine Fiat Doblo 1.3 Multijet 75 Hp aldik. Arac $u anda (2 yil olmadi daha) 130.000 km civarinda.

    Bu motorlarin hicbiri Allah yapisi degil. Tabiki arada istisnalar cikiyor, ancak firma bu cikan hatalari telafi ettigi surece bu istisnalar kaideyi bozmuyor. Ama 100.000 km omru var derseniz 1.3 Multijet icin, herkesden once Istanbul'da 2-3 yilda 250.000 - 300.000 km yapan taksiciler guler buna...




  • bugun alınabilir fiyatlarda, kullanılabilir tarzlarda dizel motor varsa bunu multijet e yani Fiat a borçluyuz. Common-Rail teknolojisini fiat bulmuştur. ama iyi pazarlayamadı.
    bizim şirkette bi doblo 1.3 vardı 270 bin civarındaydı tık dememişti. bakımları düzenli yapılıyordu. taa Hakkari çukurca, besler dereler bölgesine bile gitti. bence multijet motor harika bir motor. ufak tefek arızalar çıkabilir. sonuçta binlerce parçadan oluşan milyon tane üretilmiş bir sistem. ve dünyada 1001 çeşit mekanda kullanılıyor.arıza vermesinden daha doğal bişey olamaz.
  • tam 3 yıl evvelin konusu ne güzel hortlamış yahuu
  • Öncelikle herkese merhaba;
    Forumun hortlaması konusu gayet normal bu araçlar piyasada değil mi ? fikir alışverişleri ve tartışma olacaktır.
    Punto 1.3 Mjet. almayı düşünüyorum. Araştırırken foruma rastladım. Faydalı bilgiler edindiğimi düşünüyorum. Bende katkı sağlamak istedim. Faydalı olur umarım. Ailem transport işi yapıyor ve 3 aracımız var. Sürekli araç değiştiriyoruz. Çünkü araçlarımız hergün 1000 - 1500 km. yol yapıyor. haftada bir yağ, iki - üç ayda bir lastikleri, birkaç yılda bir araçları değiştiriyoruz. Birkaç Örnek Araç yazmak isterim. Uzun olacak kusura bakmayın ama bilgi amaçlıdır isteyen arkadaş okusun.

    Isuzu NKR :( 0 km alındı ). 600.000 km civarında sattık. En küçük bir motor sıkıntısı yaşamadık, bir iki defa elektrik arızası yaşandı. Bu araç satıldığında motor inanılmaz derecede iyi durumdaydı.

    M.Benz : ( Az km alındı ) 208 , 2 x 212 birisi ( 0 km alındı ) diğeri az km de alındı , 312 ( Az km alındı ) hepsi 500.000'i geçti önemli bir sıkıntı yaşamadık son olarak 316 CDİ ( 0 km alındı ) 795.000 km blok çatlağı nedeniyle ( Motor Defekt ) sattık.

    Vw T3 : Yakıt çok hesaplı yol tutuş çok iyi. Yağ kaçırıyordu sürekli, uğraşamadık sattık. Bunun dışında harika bir araçtı.

    Hyundai Starex CRDİ 140 PS : ( 0 km alındı ) 700.000 'i geçti. Enjektör sorunu bir kez. tek enjektör arızası. bu araçın baskı balatası 350.000 km yol yaptı şaşırdık. Birde amortisör değişimi yapıldı. 800.000 geliyordu sattık.

    Ducato : ( Hepsi 0 km alındı ) ilk Ducatomuz 900.000 civarında motor çok değil ama biraz zayıf. İkincisi 700.000 km civarında önemli bir sorun yaşamadık bu ikisinde. 3. 120.000 civarında şu an. 2000 km.'de iken arıza yaptı bulamadılar. Sonra başka bir servise götürdük adam çalıştırdı dinledi araçta bir civata takılmamış mı düşmüş mü neyse artık taktı civatayı başka sorun yaşamadık.

    Özel araçlarımız : ( 0 km alındı ) VW Golf 1.6 benzinli ( 0 km alındı ) 22.000 de debiyaj baskı balata, 56.000 debriyaj baskı balata + volan +debriyaj alt merkez+debriyaj üst merkez+devirdaim pompası+triger ve kayış seti ve + diye gidiyor. Sattık.
    M.Benz Viano :2.2 CDİ V333 Tiptronik ( 0 km alındı ) Düzen tutmadı bir uğultu sesinin kaynağını bulamadılar. Turbo yada otomatik vites türbini arızası olabilir denildi. Komple şanzuman 16000 tl denildi. Servis birşey yok demeye devam etti ancak uğultu da devam etti. Sağnak yağışta içine su bile aldı. Su koyuvereceği belliydi zaten. 27000 km. de sattık.

    EN İYİ ARABA; PARÇASI, BAKIMI UCUZ ARABA! der olduk artık.

    Arıza en iyi denilen ve bilinen araçlarda bile çıkabiliyor. 1,3 Multijet motorda beni korkutan iki nokta var. birincisi motor arabaya yetiyor mu? birde kronik turbo vs. sorunu var mı? Diğer özellikleri süper bence yakıt , triger zinciri ve vergi avantajı. Ducato gibiyse bakımları düzgün yapılsın ve araç doğru kullanılsın rahat 300.000'i çok rahat geçer diye düşünüyorum. Tşk.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Jagermeister_tr -- 7 Ekim 2010; 18:25:58 >




  • multijet en iyi dizel motorların başında gelir

    performanslı sorunsuz ekonomik bir motordur

    100.000 km demişsin fakat dışarıda bir çok 1.3mjet albea taksiler 300.000 ve 500.000 km arasında

    mjet i kesinlikle öneririm
  • quote:

    Orijinalden alıntı: poison of darkness

    multijet en iyi dizel motorların başında gelir

    performanslı sorunsuz ekonomik bir motordur

    100.000 km demişsin fakat dışarıda bir çok 1.3mjet albea taksiler 300.000 ve 500.000 km arasında

    mjet i kesinlikle öneririm






    arkadaşım konuyu hortlatmışsın...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kudal


    quote:

    Orijinalden alıntı: poison of darkness

    multijet en iyi dizel motorların başında gelir

    performanslı sorunsuz ekonomik bir motordur

    100.000 km demişsin fakat dışarıda bir çok 1.3mjet albea taksiler 300.000 ve 500.000 km arasında

    mjet i kesinlikle öneririm






    arkadaşım konuyu hortlatmışsın...

    evet gerçektende öyle olmuş sayfada görünüce hiç tarihe bakamadan yazdım neyse daha gider bu konu 2 sayfa daha




  • quote:

    Orijinalden alıntı: poison of darkness


    quote:

    Orijinalden alıntı: kudal


    quote:

    Orijinalden alıntı: poison of darkness

    multijet en iyi dizel motorların başında gelir

    performanslı sorunsuz ekonomik bir motordur

    100.000 km demişsin fakat dışarıda bir çok 1.3mjet albea taksiler 300.000 ve 500.000 km arasında

    mjet i kesinlikle öneririm






    arkadaşım konuyu hortlatmışsın...

    evet gerçektende öyle olmuş sayfada görünüce hiç tarihe bakamadan yazdım neyse daha gider bu konu 2 sayfa daha







  • grande punto 1,3 multijet aracım var.(eoru dizel kullanıyorum)
    arkadaşımında seat cordoba 3 silindşrliş dizel aracı var.(normal dizel kullanıyor)
    arkadaşım benim aracımı kullandı ve karşlaştırma yaptığında,
    grande punto nun motorunun daha sessiz ve daha konforlu bir sürüşü olduğuna kanaat getirdi.
    gerçektende onun aracı çok gürültülü çalışıyordu ve direksiyonu felan çok titriyordu.
  • Fiat'a karsi on yargisi olan fanatikleri dinleme. Cogu neyin ne oldugunu bilmezler. Multijeti uzun zamandir kullaniyorum bi kere bile teklemedi.
  • benim palio multijet 160.000 de,bizim gibi sürekli performanslı kullanan kişilere bu kadar dayanacağını tahmin etmiyordum.ama şu da var sürekli eurodizel alırım,yağımıda mobil kullanırım.arada ROM mazot katkısı koyarım.açıkcası bu multijetlerin ömrünü bende çok merak ediyorum.
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.