Şimdi Ara

MOTOR YAPILDI AMA ÜFLEME DEVAM EDİYOR.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
6
Cevap
0
Favori
866
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • MERHABALAR
    Skoda feliciam var 98 model
    Araç conta yakmasından dolayı hazır açmışken motoruda yaptırayım dediim araç yağ yakıyordu
    piston sekman gömlek ana kol ve yataklar değişti aracı bugün bitirdi usta ama birşey dikkatimi çekti
    araçtaki üfleme dewvam ediyor ama duman atmıyor önceden yağ çubugunu çektigimde ordan fazla bir şekilde
    duman atıyordu şimdi yag kapagını açında üfleme aynı ama duman yok
    üfleme yapması normalmidir ustaya sordugumda normal oldugunu söyledi.



  • Eksantrik ve krank mili ile pistonlar herbiri hareketli parçalardır ve motor içinde hava sirkülasyonu oluştururlar yağ çubuğu/kapağı açıldığında hava üflemesi gayet normaldir hatta denilebilir ki motor ne kadar sağlıklıysa üfleme o kadar şiddetli olur. Sorunlu motordaki söz konusu üflemeden kasıt hava üflemesi değil eksoz dumanı üflemesidir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Piastre

    Eksantrik ve krank mili ile pistonlar herbiri hareketli parçalardır ve motor içinde hava sirkülasyonu oluştururlar yağ çubuğu/kapağı açıldığında hava üflemesi gayet normaldir hatta denilebilir ki motor ne kadar sağlıklıysa üfleme o kadar şiddetli olur. Sorunlu motordaki söz konusu üflemeden kasıt hava üflemesi değil eksoz dumanı üflemesidir.

    Aydınlatıcı cevabınız için teşekkürler sonuçta okadar para veriyoruz heba olmasını yada hata yapılması yine bana zarar
    eksoz dumanı gibi bir üfleme yok önceden vardı özellikle yağ cubugunun ordan şuan o durum gözükmüyor
    bir sorum daha olacak aracı gazda kullanmam sorun olurmu 1000 km benzinde kullanılması gerektigi söyleniyor
    malum aralarında %50 gibi bir yakıt sarfiyatı var oda hergün işe gidip gelen birisi için maddi olarak sıkıntı verir




  • Motor üflemesi denilen durum artık şehir efsanesine dönüştü, günümüz şartlarında kullanılan birçok teknik cihaz ve yöntem sayesinde motor kompresyonu ölçülebiliyorken bazı ustalar hala yağ kapağından çıkan üfleme ile motora puan vermeye kalkıyorlar.

    Yanlış anlaşılmasın kimsenin ustalığını eleştirmiyorum sadece uygulamanın tek başına yeterli bir yöntem olmadığını kastediyorum.
    Geçmiş olsun... SAYGILAR.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: w3hw3t_

    quote:

    Orijinalden alıntı: Piastre

    Eksantrik ve krank mili ile pistonlar herbiri hareketli parçalardır ve motor içinde hava sirkülasyonu oluştururlar yağ çubuğu/kapağı açıldığında hava üflemesi gayet normaldir hatta denilebilir ki motor ne kadar sağlıklıysa üfleme o kadar şiddetli olur. Sorunlu motordaki söz konusu üflemeden kasıt hava üflemesi değil eksoz dumanı üflemesidir.

    bir sorum daha olacak aracı gazda kullanmam sorun olurmu 1000 km benzinde kullanılması gerektigi söyleniyor
    malum aralarında %50 gibi bir yakıt sarfiyatı var oda hergün işe gidip gelen birisi için maddi olarak sıkıntı verir

    Yeni takılan parçalar %100 uyumlu olmaz mutlaka aralarında mikrometre seviyesinde boşluklar vardır ister 0 km araç alın ister rektifiye edin değişmez. Bu minik açıklara yanma sonrası oluşan kurumlar dolar ve zamanla kürleşip sert hale gelir nihayet boşluklar kapanır. Kurumun fazlası zararlıdır ama hiç kurum yoksa kompresyon düşer yakıt artar.

    Lpg kurum yapmaz bu yüzden ilk 1000 km benzin tavsiye edilir. Lpg/benzin farkı 1000 km de en çok 150 tl farkeder. Benzinle oluşacak yararlı kurum sayesinde kompresyon artacak ve kendini amorti edecektir.


     MOTOR YAPILDI AMA ÜFLEME DEVAM EDİYOR.




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.