Şimdi Ara

>>>Mitsubishi ASX kullanıcıları<<< (15. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
476
Cevap
29
Favori
168.481
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1314151617
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zivrisinek

    quote:

    Orijinalden alıntı: bugrahan18

    Arkadaşlar merhabalar öncelikle Bayramınız mübarek olsun, yolda olanlar ya da yola çıkacaklar kazasız belasız ulaşacakları yere giderler inşallah.

    Şuan kullandığım B sınıfı aracımı 5.5 yıldır kullanıyorum ve alırken kaba hesapla 5 yıl sonra garantisi dolunca yenisini alacağım demiştim. Maddi durumlardan dolayı biraz ertelendi ama tekrar yakın zamanda araç alma durumuna gelebileceğimi düşünüyorum. Peugeot 2008'lere bakarken ve ciddi ciddi ilgilenirken Keçiören trafiğinde gördüğüm bir ASX ile uzaktan ilgilenmeye başladım. Bir baktım ki baktığım diğer araçlar bunun yanında oyuncak gibi kalıyor. Tam benlik. Tabi henüz tek değil:) Bu şekildeki bir iki araç benim kriterlerimin pek çoğunu karşılıyor. 2015 modellerin motor seçenekleri belirleyici olacak ama içimden ASX olsun diye geçiriyorum.

    Şimdi aklımda onlarca soru var ama şu yazdığınız sayfaları okumadan sormayacağım.
    Sadece Mitsubishi bayileri Sıfır araç satarken takas durumunda nasıl davranıyorlar. Ölücülük var mi? Örneğin piyasa Değeri 24k olan bir araca 19-20 çekiyorlar mı? Mutlaka bayiden bayiye değişiyordur ama genel bir karakteristik özelliklerinin olduğunu düşünüyorum.

    Bütün araç bayileri bir galeri ile anlaşmalıdır ve aldığı aracı galeriye satar yani bu durumda siz arabanızı takasta değerlendirmek isterseniz aracınız değerinden düşük alınacaktır ama bazen bayiler elindeki aracı satmak zorunda kalır ve sırf bu yüzden sizin aracınız değerinde hatta değerinden daha iyi fiyata bile alabilir bunuda masaya oturmadan anlayamazsınız.

    Hocam cevap için teşekkürler. Bunu neden sordum aracı pazara çıkarıp satacak vaktim yok. En fazla internetten ilan verebilirim. Haliyle ederinden belirli bir oranda az olmasını zaten ticari olarak kabul etmiş bulunmaktayım. Ama bazı bayiler fiyatı gerçekten öldürüyorlar. Yakın zamanda bir tanıdığım için araç alırken aynı hafta içerisinde değeri 29bin olan araca üç farklı bayi 22-24-27bin lira verdi. En yüksek fiyatı verenle pazarlık yaparak 27.5 liraya takasa soktuk. Bu süreçte şunu anladım ki adamların belirli bir politikası var. Dediğiniz gibi ikinci el alıp satımı olan daha yüksek fiyatlar sunabiliyor. Ama araya ikinci üçüncü şahısları sokanlar fiyatı dipten başlatıyor. Mitsubishi bayilerinin nasıl olduğunu biliniyorum bakalım öğrenip aranıza katılmak kısmet olacak mı?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • 2011 model intense için fiyatlar aşağı yukarı ne kadardır arkadaşlar. Km'si 50 binin altında.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rahimavci

    sen iyi bak sitelere hocam 6,000 km de 7,000 kmde 1,500 kmde ne kadar satıık ilanı var millet elinden çıkartmak için çabalıyor resmen :)

    ASX araştırması yaparken güzel güzel okuyodumki birden bu kullanıcı arkadaşın yorumuna denk gelince çok şaşırdım aşagıdaki cevapları okumama bile gerek kalmadı . 1 yıl önce KIA SPORTAGE ARACIMI sattım 2012 MODEL .açıklayıcı olması için yazıyorum..
    Araba Görünüş olarak gerçekten iyi AMA ARABADA İNANIN sadece tasarım var . ses çok fazla almıyordu ben memnundum kesinlikle ama şoyle acı bir gerçek var . KATALOGDA BU ARAÇ İÇİN ŞEHİR İÇİ 8.2 YAZMIŞLAR KESİNLİKLE VE KESİNLİKLE KATILMIYORUM . ARACI O KADAR DÜZGÜN VE SAKİN KULLANMAYA RAGMEN EKRANDA 10 LİTRENİN ALTINA DÜŞMEDİ
    AMA ŞURAYA DİKKAT BENZİN HESABINIZI YAPIN YAPTIGINIZ KM GÖRE HESAPLADIGINIZDA DAHA KORKUNÇ GERÇEKLE KARŞILAŞIYORSUNUZ YEMİN EDİYORUM YALAN YOK ! ORTALAMA Bİ HESAP YAPTIGINIZDA ARAÇ 14-15 LİTREYE DENK GELİYORDU
    İSTER İNANIN İSTER İNANMAYIN HATTA SERVİSE GÖTÜRDÜM SIKINTI VARMI DİYE HİÇ BİRŞEY YOK DENDİ BANA DİJİTAL GÖSTERGEDE NE YAZIYORSA ODUR DEDİLER . AMA MÜMKÜN DEGİL KATALOG ZATEN YANLIŞ AMA KÖTÜ OLANI DİJİTAL GÖSTERGESİ KESİNLİKLE DAHA DA VAHİM GERÇEK DEGERLERİ GÖSTERMİYORDU . sonradan araştırmalarımda Hyundai nin amerikada bu katalog degerleri konusunda vukuatlı oldugunu tespit ettim (HATTA CEZA ALMIŞ) kardeşi KIA nın da huy kapmaması mümkünmü sizce . bakın kesinlikle herhangi bir markanın savunucusu degilim . 1.4 leon araç kullandım katalog degerinden 1,5-2 litre sapıyordu .(normal)
    şimdiki aracım 1.4 POLO GTI 180 beygir araç. Sportage den sonra bunu aldım inanın bu araçta katalog degerine çok yakın rakamlar verdi 7,5 litre katalog iken dijitalde sakin kullanımda 8 - 9 litre arası . km hesabı yapınca dijitaldeki veriyi kesinlikle destekliyor .
    Sportage hem katalog hemde dijital kesinlikle desteklemiyor . satarken de 3 ay bekledim 60.000 e aldıgım aracı 49.500 e sattım . allah şahidim dir ...... isteyene sahibinden com da hertürlü yazışmalarım mevcut onlarıde resimleriyle verebilirim .....
    elden çıkaracam diye dünya zarar ettim .....1.5 yıllık araç bana 10 bin TL ye mal oldu . ŞİMDİ KONUŞACAK VARSA BURDAN KONUŞURSA DAHA HOŞ OLUR ... 2. araç bakıyoruz şimdi ASX ve SUBARU XV arasında gidip geliyoruz ....
    2. eli önemli degil sadece MARKA ADAM OLSUN DÜRÜST OLSUN UZUN YILLAR BİNEBİLECEĞİMİZ BİR ARAÇ YETER. JAPONLARDA BUNU GÖRECEĞİME İNANIYORUM ...NASİPSE İNŞALLAH ..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: okanbyt

    quote:

    Orijinalden alıntı: rahimavci

    sen iyi bak sitelere hocam 6,000 km de 7,000 kmde 1,500 kmde ne kadar satıık ilanı var millet elinden çıkartmak için çabalıyor resmen :)

    ASX araştırması yaparken güzel güzel okuyodumki birden bu kullanıcı arkadaşın yorumuna denk gelince çok şaşırdım aşagıdaki cevapları okumama bile gerek kalmadı . 1 yıl önce KIA SPORTAGE ARACIMI sattım 2012 MODEL .açıklayıcı olması için yazıyorum..
    Araba Görünüş olarak gerçekten iyi AMA ARABADA İNANIN sadece tasarım var . ses çok fazla almıyordu ben memnundum kesinlikle ama şoyle acı bir gerçek var . KATALOGDA BU ARAÇ İÇİN ŞEHİR İÇİ 8.2 YAZMIŞLAR KESİNLİKLE VE KESİNLİKLE KATILMIYORUM . ARACI O KADAR DÜZGÜN VE SAKİN KULLANMAYA RAGMEN EKRANDA 10 LİTRENİN ALTINA DÜŞMEDİ
    AMA ŞURAYA DİKKAT BENZİN HESABINIZI YAPIN YAPTIGINIZ KM GÖRE HESAPLADIGINIZDA DAHA KORKUNÇ GERÇEKLE KARŞILAŞIYORSUNUZ YEMİN EDİYORUM YALAN YOK ! ORTALAMA Bİ HESAP YAPTIGINIZDA ARAÇ 14-15 LİTREYE DENK GELİYORDU
    İSTER İNANIN İSTER İNANMAYIN HATTA SERVİSE GÖTÜRDÜM SIKINTI VARMI DİYE HİÇ BİRŞEY YOK DENDİ BANA DİJİTAL GÖSTERGEDE NE YAZIYORSA ODUR DEDİLER . AMA MÜMKÜN DEGİL KATALOG ZATEN YANLIŞ AMA KÖTÜ OLANI DİJİTAL GÖSTERGESİ KESİNLİKLE DAHA DA VAHİM GERÇEK DEGERLERİ GÖSTERMİYORDU . sonradan araştırmalarımda Hyundai nin amerikada bu katalog degerleri konusunda vukuatlı oldugunu tespit ettim (HATTA CEZA ALMIŞ) kardeşi KIA nın da huy kapmaması mümkünmü sizce . bakın kesinlikle herhangi bir markanın savunucusu degilim . 1.4 leon araç kullandım katalog degerinden 1,5-2 litre sapıyordu .(normal)
    şimdiki aracım 1.4 POLO GTI 180 beygir araç. Sportage den sonra bunu aldım inanın bu araçta katalog degerine çok yakın rakamlar verdi 7,5 litre katalog iken dijitalde sakin kullanımda 8 - 9 litre arası . km hesabı yapınca dijitaldeki veriyi kesinlikle destekliyor .
    Sportage hem katalog hemde dijital kesinlikle desteklemiyor . satarken de 3 ay bekledim 60.000 e aldıgım aracı 49.500 e sattım . allah şahidim dir ...... isteyene sahibinden com da hertürlü yazışmalarım mevcut onlarıde resimleriyle verebilirim .....
    elden çıkaracam diye dünya zarar ettim .....1.5 yıllık araç bana 10 bin TL ye mal oldu . ŞİMDİ KONUŞACAK VARSA BURDAN KONUŞURSA DAHA HOŞ OLUR ... 2. araç bakıyoruz şimdi ASX ve SUBARU XV arasında gidip geliyoruz ....
    2. eli önemli degil sadece MARKA ADAM OLSUN DÜRÜST OLSUN UZUN YILLAR BİNEBİLECEĞİMİZ BİR ARAÇ YETER. JAPONLARDA BUNU GÖRECEĞİME İNANIYORUM ...NASİPSE İNŞALLAH ..








    aynen katılıyorum 350milyon dolar hatta ödemeyi kabul etti bu firmalar amerikada sırf ondan almadım otomatik kia sportage test de ettim tutmadı yakıt aynen anlattığınız gibi




  • quote:

    Orijinalden alıntı: okanbyt

    quote:

    Orijinalden alıntı: rahimavci

    sen iyi bak sitelere hocam 6,000 km de 7,000 kmde 1,500 kmde ne kadar satıık ilanı var millet elinden çıkartmak için çabalıyor resmen :)

    ASX araştırması yaparken güzel güzel okuyodumki birden bu kullanıcı arkadaşın yorumuna denk gelince çok şaşırdım aşagıdaki cevapları okumama bile gerek kalmadı . 1 yıl önce KIA SPORTAGE ARACIMI sattım 2012 MODEL .açıklayıcı olması için yazıyorum..
    Araba Görünüş olarak gerçekten iyi AMA ARABADA İNANIN sadece tasarım var . ses çok fazla almıyordu ben memnundum kesinlikle ama şoyle acı bir gerçek var . KATALOGDA BU ARAÇ İÇİN ŞEHİR İÇİ 8.2 YAZMIŞLAR KESİNLİKLE VE KESİNLİKLE KATILMIYORUM . ARACI O KADAR DÜZGÜN VE SAKİN KULLANMAYA RAGMEN EKRANDA 10 LİTRENİN ALTINA DÜŞMEDİ
    AMA ŞURAYA DİKKAT BENZİN HESABINIZI YAPIN YAPTIGINIZ KM GÖRE HESAPLADIGINIZDA DAHA KORKUNÇ GERÇEKLE KARŞILAŞIYORSUNUZ YEMİN EDİYORUM YALAN YOK ! ORTALAMA Bİ HESAP YAPTIGINIZDA ARAÇ 14-15 LİTREYE DENK GELİYORDU
    İSTER İNANIN İSTER İNANMAYIN HATTA SERVİSE GÖTÜRDÜM SIKINTI VARMI DİYE HİÇ BİRŞEY YOK DENDİ BANA DİJİTAL GÖSTERGEDE NE YAZIYORSA ODUR DEDİLER . AMA MÜMKÜN DEGİL KATALOG ZATEN YANLIŞ AMA KÖTÜ OLANI DİJİTAL GÖSTERGESİ KESİNLİKLE DAHA DA VAHİM GERÇEK DEGERLERİ GÖSTERMİYORDU . sonradan araştırmalarımda Hyundai nin amerikada bu katalog degerleri konusunda vukuatlı oldugunu tespit ettim (HATTA CEZA ALMIŞ) kardeşi KIA nın da huy kapmaması mümkünmü sizce . bakın kesinlikle herhangi bir markanın savunucusu degilim . 1.4 leon araç kullandım katalog degerinden 1,5-2 litre sapıyordu .(normal)
    şimdiki aracım 1.4 POLO GTI 180 beygir araç. Sportage den sonra bunu aldım inanın bu araçta katalog degerine çok yakın rakamlar verdi 7,5 litre katalog iken dijitalde sakin kullanımda 8 - 9 litre arası . km hesabı yapınca dijitaldeki veriyi kesinlikle destekliyor .
    Sportage hem katalog hemde dijital kesinlikle desteklemiyor . satarken de 3 ay bekledim 60.000 e aldıgım aracı 49.500 e sattım . allah şahidim dir ...... isteyene sahibinden com da hertürlü yazışmalarım mevcut onlarıde resimleriyle verebilirim .....
    elden çıkaracam diye dünya zarar ettim .....1.5 yıllık araç bana 10 bin TL ye mal oldu . ŞİMDİ KONUŞACAK VARSA BURDAN KONUŞURSA DAHA HOŞ OLUR ... 2. araç bakıyoruz şimdi ASX ve SUBARU XV arasında gidip geliyoruz ....
    2. eli önemli degil sadece MARKA ADAM OLSUN DÜRÜST OLSUN UZUN YILLAR BİNEBİLECEĞİMİZ BİR ARAÇ YETER. JAPONLARDA BUNU GÖRECEĞİME İNANIYORUM ...NASİPSE İNŞALLAH ..








    mitsubishi asx de bırakın fabrika verilerini tutturmayı altında dahi değerleri alıyorsunuz ve benzin gösterge uyumluluğu birebir tutar bilirsiniz firmalar bu verileri en uygun ortamlarda ölçerek elde ederler yani hız 80 km düz yol vs. asx de örneğin 4.9 lt uzun yol verisidir ve ben 80 km hızlarda 4.2 90-100 km hızlarda 4.4-4.8 lt ortlamalar çok yapmışımdır tabi bu verileri uygun koşullarda ve hız sabitleyicisi kullanılarak yapılmıştır . ayrıca şehir içi de kesinlikle fabrika verilerini alırsınız. mitsubishi gerçekten bu konuda dürüst ötesi.




  • asx rampada yığılırmı ? diye soranlar için
    Asx rampa çıkmaz yığılır diye bir durum yok bunu araba sürmeyi bilmeyenler veya hayatında otomatik arabadan başka benzinli araba kullanmamış olanlar veya aynı şekilde dizel motorla doğmuş dizel motorla yaşayan ve benzinli araba kullanmamış olanlar veya işine gelmeyenlerin uydurmuş olduğu bir savsatadır.

    sorunuzu örnekleme ve kıyaslama yaparak açıklayayım

    Babamda 2000 turbo HD dizel motor 2005 model pejo partner var ve ben bu aracı çok kullandım yokuşlarda banamısın demiyor hem dizel hem turbolu hemde 2000 motor ve beygir gücü 90 hp torku yük aracı olduğu için 205 Nm ve bu 90 beygir 205 torku hepsini 2000 rpm devirde verir. ve 2000 deviri geçince tork düşmeye başlar yine 2000 deviri 5. viteste saatte 90 km hızla alırsınız bu şu demek 5. vitesteki en güçlü olduğu devir 2000 rpm yada 2000 d/dk ise hızınızda 90km/saat olur ve bu durumda dik bir rampada yukarı çıkmaya başlamışsanız yığılmaz ama 90 dan fazlada hızlanamazsınız.

    Asxin motoru ise 117 beygir 154 torktur ve maxiumum torku 4000 devirde verir. ve benzinli atmosferik motordur ancak mivec motordur . asx 5. vites te ve 4000 devirde yaklaşık hızı saatte 160 km olur 5 viteste iseniz asx de maximum gücü 160 km/s hızda alırsınız.yani iyi bir rampaya çıkıyorsunuz hızınız 5 viteste 160 ise rampayı dinlemez yığılmaz girdiği gibi çıkar .
    Asx ile 5. viteste ama 90 km/s ile gidiyorsunuz devriniz 2000 d/dk olur buda torkunuzun yaklaşık olarak tabi vektörel bir hesaplama gerekir ancak biz yuvarlak hesap diyelim devir yarı yarıya ise torkta yarısını alırsak 154/2 =77 Nm olur yani iyi bir rampaya çıkıyorsunuz hızınız 5 viteste 90 ise rampada yığılırsınız ve 5. viteste inat ederseniz devriniz iyice düşer torkunuz düşer ve rampada kalırsınız.
    mecburen yapmanız gereken şey vitesi uygun sayıya kadar düşürmek ve gaza basmak ve deviride 4000 rpm ye çıkarmak gerekir böyle yapınca rampayı çıkar ve hatta rampada hızlanırsınız ancak kaçınılmaz olarak yakıtı da artar .Asx 3. viteste 5000 devirlerde 140 km/saat hıza çıkar yani rampada 3. viteste 4000 devire ulaşmışsanız hızınız aşağı yukarı 120 civarıdır.
    Performansıda az çok açıklamak gerekirse bir araç maksimum istenilen güç/tork kombinasyonuna ve devire yada hıza ne kadar çabuk zamanda ulaşıyorsa o kadar performanslı deriz yani zaman azalınca performans artar.
    ASX 1.6 MİVEC motorda ise mivec teknolojisi nedeniyle diğer 1.6 atmosferik benzinli motorlardan daha performanslı ve ekonomiktir.
    Ancak tabiî ki turbolu araçlar kadar değildir.
    Bir kıyaslama yaparsak 1.2 turbo benzinlilerden performans olarak yaklaşık kafa kafaya gelir ve yakıtıda az da olsa (bunu 1.2. turbo benzinli araç sahiplerinin yorumlarına göre söylüyorum) asx in daha uygundur . 1.4 turbolular ve 1.6 turbolu benzinli motorlar asx e göre daha performanslıdırlar ancak yakıtları asx den çok tur ki bunu 1.4 turbolu insigna sahibi arkadaşım var ve yine kullanıcı yorumlarına dayanarak söylüyorum.
    Siz gönül rahatlığı ile asx alabilir ve onun sürüş zevkini aldıkca size tavsiye edenlere dua edersiniz. Saygılar..




  • Arkadaşlar merhaba ; 2013 Aralık trafiğe çıkışlı ASX invite aracımı satıyorum. 25.500 km de olup ,orjinalden farklı olarak geri görüş kamerası taktırdım.. Nisan 2014 de ; Sağ tarafına durduk yerde araç çarptığı için boyandı. Hiç sigara içilmemiş , bakımı Ulugöl 'de yapılmış , garanti kapsamındaki tertemiz ASX , 58.000 TL ye satılıktır. Aracım ; İstanbul Sancaktepe 'dedir. 05324121902 numaralı telefonumdan bana ulaşabilirsiniz...
  • Arkadaslar ASX hakkinda baya bir yorumlarinizi okudum. Su an Lancer aracim var Ve ASX almayi planliyorum.

    Sizce sehir ici kullanimda konfor yakit tuketimi acisindan ASX iyi bir tercih mi?

    Daha araci deneyemedim ama boyum da uzun oldugu icin her aracta rahat surus gerceklestiremiyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Lancer'dan sonra ASX çok iyi bir tercih olacaktır. Yakıt konusnda LAncer ile aynı hatta biraz daha iyi diyebilirim. Yol tutuş ve konforu ile Lancer'ı aratmaz
  • asx hız sabitleyicisi minimum kaç km devreye alınabiliyor.
  • 30 km. diye biliyorum
  • arkadaşlar 1 hafta öncesiyle aracın fiyatı arasında 6 bin tl fark oldu umarım çok fazla fiyatı artmaz bu arabaya kafayı çok fena taktım hiçbir nasnaya veya dünyevi şeye bukadar kafayı takmamıştım biraz borucum var bitsin allahın izniyle alıcam işallah
  • Asx i mitsubishi bilen alır, diyerek başlayayım.
    2011 asx intense kullanıcısıyım.
    Eksileri
    bozuk yolda bütün yolu hissediyorsunuz
    yine bozuk zeminde aracın iç aksamından gelen sesler bazen rahatsız edici oluyor.
    aynı değerlerde Sedan Hatchback gibi atak güçlü bir performansı yok.
    Bagaj hacmi yeterli ancak göreceli olarak biraz daha büyük olabilirdi.
    ön cam direkleri nispeten kör nokta oluşturuyor. AlışInca sorun olmuyor. Geri manevra görüşü neredeyse 0
    malzeme kalitesi vasat hatta beklentilerin altında.
    yedek parça ve servis çok pahalı.
    Düşün düşün başka eksik bulamadım.

    Artıları
    gerçekten düşük yakıt tüketimi. LPG 87tl 38lt 550km 80km ortalama. 110 km cruise control cc verisi 6.5 lpg. ancak bu veriler araçta 6 kişi ve full bagaj yükü ile genel olarak tırmanış içeren yola ait verilerdir.
    çok uzun motor ve diğer aksam ömrü
    diğer araçlarda bu fiyatlara bulamayacağınız donanım.
    mivec motoru daha yeni yeni keşfediyorum motorun ne olduğunu bilirseniz daha performanslı ve daha ekonomik kullanabilirsiniz.
    düşük devirlerde ekonomik, yüksek devirlerde performanslı.
    sapıtmayan cc
    frenler özellikle bos
    tatminkar güç ve tork
    müthiş agresif tasarımı
    kullanım rahatlığı
    viraj dengesi yol tutuş.

    Her aracın eskisi artısı vardır önemli olan genel memnuniyettir.

    Paldır küldür ses geliyor olsa da Aracımdan şimdilik çok memnunum. Yakıt en önemli kriter. Aracın konforunu fena alıştım. Anahtarsız giriş çalıştırma müthiş. Start stop düzgün çalışıyor. Cam tavan açılsaydı harika olurdu. Kışın koltuk ısıtma. Geri kamera. ESP nin faydasını görüyorum. Kısaca kesinlikle tavsiye ederim.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Merhaba arkadaşlar aranıza yeni katıldım. Bende de asx var, öğrenciyim aracı alalı 6 ay kadar oldu bu 6 ay içinde araç hakkındaki iyi ve kötü izlenimlerimi söyleyeyim. Önce eksilerinden basetmek gerekirse iç mekan biraz daha hoş olabilirdi, malzeme kalitesi olsun dizaynı olsun(benim fikrim), hoparlörlerini açıkçası biraz daha kaliteli beklerdim ama kötü değil tatmin edici. Bendeki araç 2013 model makyajlı kasa, ses izolasyonu önceki serilere göre daha iyi. Aracın dış görüntüsü gerçekten çok güzel agresif bir görüntüsü var ve bu sınıftaki bir aracın yumuşak bakışlı bir yüzü olması pek hoş durmuyo bu nedenle dışı gerçekten çok hoş bence tek eksiği dış görünümünde jantları. İntense donanımında aldım aracı(açılmayan cam tavan beni pek çekmedi açıkçası) bir diğer eksiği ise bi-xenon far olmaması. Şöyle ki araçta fabrika çıkışı mercekli far var ancak içinde normal halojen ampul mevcut bu da aynalı farlarda görüş için uygun ancak mercekli far olunca mercek ışığı homojen bir şekilde yaydığı için özellikle yağışlı havalarda far neredeyse aydınlatmıyor gibi. Daha sonradan 4300 kelwin ısısında xenon far taktırdım, mercedes bmw lerdeki far rengine çok yakın ve gece yolcuğu da yaptım tek bir araçtan selektör yemedim :)) mercekli olduğu için rahatsız etmiyo kimsenin hakkına girmek istemem.
    Performansına gelince aracı almadan önce tüp taktırırım diye düşünüyordum her ne kadar tüpe karşı olsam da sonuçta öğrenciyim :) ama aracı aldıktan sonra çok şaşırdım korkunç az yakıyor basmayınca. Babamda 1.6 tdı 2013 passat var ve şehir içinde ASX daha az yakıyor. Performansa gelcek olursak düşük değil ankarada yaşıyorum benim okulum incekte ev de keçiörende okulum da evim de baya bi yüksekte ve o yokuşlarda vites yükseltmek her arabanın harcı değil. Performanslı giderken biraz çok yakıyor ama normal. Çevre yolunda otobanda (acil bir durum sebebiyle) basmak durumunda kaldım en son 230 u gördüm. Bunu anlattığımda inanmayanlar oldu ne yalan söyleyeyim ben de beklemezdim o hızı bu araçtan :) ama hakkını vermek lazım gerçekten şaşırttı. Amasya ankara arasında çok gidip geliyorum uzun yolda araç 6. Vitesi istiyor keşke koysalarmış, arazide gezmeyi seven birisiyim bir kaç kere kızılcahamam tarafına gittiğim oldu arkadaşlarla arabada arkada 4 kişi olduğu halde gerçekten arazide de başarılı. 4 çeker yok ancak çekiş kontrolü işi çözmüş, yerden yüksek olunca da bir sorun kalmıyor :) herkese iyi forumlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • sayın simerkan iç aksamdan gelen seslerden bahsetmiş 2013 yeni kasa asx sahibi olarak şunu ifade etmekte fayda var benim aracı alalı 22 ay olmuş bu sürede aracı baya bozuk yollarda kullandım ve balıkcılık hobim olduğu için arazide de baya kullandım ve çok şükür daha iç aksamdan arka bağaj şapkası hariç hiç ses duymadım. arka bağaj pandizotuda çok soğuk havalarda ve bozuk yollarda çok hafif gıcırdama yaptı onuda yan destek pimlerine lastik eldiven parmağını keserek geçirince o ses de kalmadı . başka ses birde yolcu kemeri takılı olmayınca ve toka biraz aşağıda olunca sarsıntılarda yan çepere vurup tıkırdama yapıyor onuda tamamen yukarı kayışın dibine yaslayınca halloluyor . bir de sarsıntılarda kontak anahtarına bağlı mitsu maskot anahtarlığı çarpar. :)

    anlaşılan mitsu asx in yeni kasasında ses yalıtımı da dahil pek çok parçasında iyileştirme yapmış.
  • Asx 1.6 dizel gelmiş fiyat 89.900 den Başlıyor

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2015 model benzinli İntese model ASX'ler de bayağı önemli özellikler kaybolmuş.
    start-stop yok
    deri koltuklar gitmiş
    ısıtmalı ön koltuklar gitmiş
    arka görüş kamerası gitmiş
    elektrikli koltuk gitmiş

    valla elimizdeki 2013 ASX İntese'in kıymetini bilelim.Bu özelliklere sahip benzinli yok artık.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kartal -- 23 Mayıs 2015; 12:36:01 >
  • kartal K kullanıcısına yanıt
    Evet aynen dediğiniz gibi, artık eğer benzinli asx almak istiyorsanız üst donanım alma deri koltuklu arabaya binme şansınız yok, deri koltuk anahtarsız çalıştırma gibi özellikler istiyorsanız dizel tercih etmek zorundasınız, bence çok kötü bir satış politikası olmuş.
  • Dizel ASX showroom a gelsin bir sürüyüm beğenirsem ilk alanlardan biri olabilirim ;)
  • ASX'in bu fiyat ve modelleme seçmesi ile şansı azaldı gözümde, Mazda CX-3'e kaydı aklım lakin Al Mitsuyu vur Mazda'ya 90.000 TL nedir anlamak mümkün degil.
  • 
Sayfa: önceki 1314151617
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.