Şimdi Ara

MEGANE II BÖLÜMÜ (298. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
8 Misafir (1 Mobil) - 7 Masaüstü1 Mobil
5 sn
27.027
Cevap
139
Favori
3.056.981
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
9 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 296297298299300
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: selimiye

    Teşekkürler mühendis06,
    Aracı ilk calistirmaya muteakip bilgisayarin dugmesine hemen kisa sureli bastığımda yağ seviyesini görebilyordum, ama bu aralar denedim Yağ seviyesini göremiyorum. Acaba yag seviye sensörümü arızalandı.
    Ama aracı ilk çalıştırdığımda ekranda "yağ seviyesi normal" yazısı çıkıyor.


    Afiyet olsun selimiye :) Acikcasi, aracin elektronik mimarisine hakim degilim. Temel mantik olarak su yorumu yurutebiliriz: aracin yag seviyesi normal iken, yag basinci da normal seviyede olur. Eger yag seviye ikazi, basinc ikazi ile kosullandirilmissa -yazilimsal olarak- basinc sensorunden hata gelmedigi icin seviye de normal gorunuyor olabilir. Ancak seviyenin ne oldugunu gosteren sensor arizali oldugu icin, seviye normal olmasina ragmen mertebesi hakkinda bilgi saglanamiyor olabilir. Ki sizin durumunuzda, ekranda seviyeyi hic goremediginizden bahsettiginize gore, arizali olanin seviye sensoru oldugu kanaatindeyim. Eger yaginizi duzenli olarak cubukla da kontrol ediyorsaniz, bu ariza elzem bir sey degil, onarmayabilirsiniz de...




  • dostum snein meganda sıkıntı yaratmaması iyi yağını iyi bir şekilde kontol ediyorsan askerde iken benim pejo partner vardı dizel . bizim kademeciler noralde 10000 de değişmemiz gereken yağ fişimiz vardı 15000 yazmışlardı benim araca . bir gun vanda kar içinde sabah çalışmadı benim araç 2 tane akü bitirdik çalıştıracaz diye . bozulan yağ yağ muşurunu bozmuş müşür bozuk olduğu içinde aracın çalışmasını engelliyordu sensor 10 ytl idi taktık çalıştı . ama inan kademede ustanın anlayabilmesi için matorda sökmediği parça kalmadı en son ben uyardım bak dedim aracı çalıştırıyoruz ama yağ ikazı veriyo yağ ile ilgili bişi olmasın dedim. askeriz ya fazla karışamıyoz adamlara dedi doğru diyon sensor çıktı değiştik sensör ile yağı araç ilk kontakta çalıştı.yani eğer bilgisayar arıza var diye sinyal geliyorsa 2 akü bitir çalışmıyor. anlatmak istediğimi anlamışındır sanırım.şu anlık bişi yok ama sensorleri kontol ettir okadar pahalı bişi değil sensorler.ama bilgisayar tarafında girdinmi tuzlu umarım buyuk birşey çıkmaz




  • 100. sayfanın ilk mesajını atana hediye varmı ?
  • evet masallahimiz var bu arada, az kaldi 100. sayfaya


    quote:

    Orjinalden alıntı: Rizeli

    100. sayfanın ilk mesajını atana hediye varmı ?
  • evet bizde bu hız piyasada bukadar megan olduktan sonra biz ne yüzler geçeriz
  • 100. sayfamızın
    hayırlara vesile olması dilegiyle.


     MEGANE II BÖLÜMÜ





    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi triger -- 23 Ekim 2008; 16:52:48 >


  • tüh kaçırdık
  • Beyler 100 sayfanız hayırlı olsun sizi sürekli takip ediyorum clio3 sahibi olarak sizin yaşadığınız tecrubelerden bizim aracın meganın aynısı olduğundan sizin çözümleriniz veya puf noktalarınız işe yarıyor cli 3 tede :D
  • Bugün arabanın yağ seviyesini çubukla kontrol ettim. Yağ seviyesi normal, yağda kirli gözükmüyor. Yağ değişiminede daha 10 bin km var.
    vaktim olursa servise uğrayıp sensörü kontrol ettireceğim. İlgilenenlere teşekkürler.
  • 100. sayfamız hayırlı olsun
  • Arkadaşlar servis ile ilgili mesajlarınız için teşekkürler.
    Dün Ankarada sanayiye gittim. Orijinal parçacıya gidip yağ(5 lt 10W40 ELF) yağ filtresi hava filtresi, balata spreyi, bide orjinal olmayan polen filtresi aldım.
    Hepsi 95 lira tuttu. 30 lira da işçilik vedim toplamda 125 e aracın 50.000 bakımını yaptırdım. Mazot filtresine gerek kalmadı çünkü 40.000 de değiştirmiştim. Servis ise, aynı bakım için 260 lira istiyor.

    Sizin için ve kendim için 60.000 bakımı sordum..İşte size maliyeti.

    Orjinal triger seti + devirdaym + bilyalar vs....... hepsi 200 YTL
    Yine üstte yazdığım gibi tüm parçalar 95 YTL ki yağı 1 lt fazla almışım.:)
    Mazot filterside tahmini 50 lira tutar.

    Toplamda parçalar 350 tutuyor. Balatalar da değişsin 50 de ona yazalım...toplam 400 etti...

    Usta ile konuştum 150 işçilik alıyor araba bir gün kalıyor. toplamda en fazla 550 TL ye ağır bakım yapılıyor.

    Ayrıca direksiyon problemi neredesyse herkeste var. Çözümü aslında var. Öyle komple direksiyon kutusu vs. değiştirmeye gerek yok aslında.
    Benim usta çıkmacıdan (ki bulmak çok zormuş) direksiyon kutusu içindeki yarı metal yarı lastik bir parçayı almış . Dediğine göre tıkırtıyı ve lak lak sesini o parça engelliyormuş. Kolay aşınan bir parça dedi. Fakat bu parçayı sökmek(hasarlı araçtan) ve yeni araca takmak epey zahmetli işmiş.

    Kendi aracım için sordum pek yanaşmadı:) 60.000 bakımında bu konuyu iyice araştırıp sizinle paylaşırım.




  • lotus1
    iyi fiyatlar ben triger için 550 ytl bayıldım.

    servise ilk ve son girişimdi.
    zaten garantide bitti.
  • lotus1 5 lt yağı alması lazım motorun niye 1 lt'si fazla geldi. bide 10w40 yağ biraz kalın değilmi. bu arada 100. sayfa hayırlı olsun
  • 100. sayfamiz hayirli olsun


    balata degisimi renault fix pakette ve 2 tanesi 88 ytl civarindaydi, daha gecenlerde degistirdim.
  • ön balatalar için ben 120 fiyat aldım servisten . ama dışarıda yaptırdım :)
  • önler biraz daha pahali sanirim, benim verdigim fiyat arka icin bu arada.
  • Arkadaşlar megane sw kullananların düşüncelerini alabilir miyim?
  • galiba biri bana seslendi...

    valla çok iyi düşüncelerim var, şuan müsait değilim akşama bir aksilik olmazsa dökerim içimi
    ....
    trafikte farklı olmak hoşuma gidiyor ve her gördüşüm sw ye de dönüp bir bakarım.

    ben araçtan sonderece memnunum, kalabalık aileler için gerçekten çok kullanışlı, araçta 6 kişi arkası ful baullarla dolu 2400 km yol yaptım yaklaşık bir 2 km lik dik dağ yolu çıktım okadar yükle 1 viteste çıktım tabi hatta il akşam hava yağmurlu ve yoldan dere akıyor, ona ragmen hiç zorlanmadım hiç takılmadım. gidiş ve dönüşte sıkıldığım oldu arkadakilerin uyumasını fırsat bilip iyice bastım 185km yi gördüm. aynı araçla daha önce 195km yide gördük.

    virajlara korkmadan giriyorum sw olmasına ragmen.
    hiçbir şekilde savulacam hissi vermedi.
    zaten bu yolculuk esnasında aracın nekadar iyi olduğunu birkez daha anladım.
    bagajı kullanışlı,
    araç 80bg birkez sollama yaparken keşke 100 bg olsaydı dedim, onun dışında işimi fazlasıyla gördü.
    ben çok memnunum.

    en azından trafikte bir farkın var.

    alacaksan kesinlikle üstte çıtaları olsun çıtasız alırsanda hemen taktır yoksa hi göze gelmiyor


    bu forumda tek megane II sw kullanıcısı benim.

    aklına takılan bir konu olduğunda yardımcı olurum.


    Edit: imla...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Rizeli -- 24 Ekim 2008; 17:49:19 >




  • Aklıma takılan birkaç konu var tabi..

    1) Aracın en sevdiğin özelliklerini merak ediyorum mesela Hani "iyi ki almışım" dersin ya öyle özelliklerini öğrenmek istiyorum.
    2) Arkalarda süspansiyonlu di mi? Makaslı değil yani...
    3) Arka frenlerde disk fren mi?
    4) Kronik bir sorunu var mı? Başını ağrıtan bir problemi oldu mu?
    5) Hızlanma oranı nasıl?
    6) Sen dizelini mi kullanıyosun benzinlisini mi? Dizelini kullanıyorsan hiç büyük bi problem yaşattı mı (motor)?
    7) Neden satıyosun

    Bunlara cevap verirsen çok mutlu olurum...




  • quote:

    Orjinalden alıntı: byspayn

    Aklıma takılan birkaç konu var tabi..

    1) Aracın en sevdiğin özelliklerini merak ediyorum mesela Hani "iyi ki almışım" dersin ya öyle özelliklerini öğrenmek istiyorum.
    2) Arkalarda süspansiyonlu di mi? Makaslı değil yani...
    3) Arka frenlerde disk fren mi?
    4) Kronik bir sorunu var mı? Başını ağrıtan bir problemi oldu mu?
    5) Hızlanma oranı nasıl?
    6) Sen dizelini mi kullanıyosun benzinlisini mi? Dizelini kullanıyorsan hiç büyük bi problem yaşattı mı (motor)?
    7) Neden satıyosun

    Bunlara cevap verirsen çok mutlu olurum...



    Ben sizin 1-2-3 nolu sorularınıza yanıt vermek istiyorum.

    1-Donanım olarak sw lar en full ve autentic modeli var.Siz full unu alın.
    2-Ewet süspansiyonlu.
    3-Megane autentıc te bile standart olan 4 teker disk-abs-6 hava aırbeg-klima-elektronik servo direksiyon vs vs.




  • 
Sayfa: önceki 296297298299300
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.