Şimdi Ara

Makyajlı C4 mü yoksa Fiat Bravo mu?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
57
Cevap
0
Favori
6.589
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Makyajlı C4 SXPK 1.6 HDI MCP mi yoksa Fiat Bravo 1.6 Multijet Dizel Emotion Dualogic mi? Siz olsanız hangisini tercih ederdiniz? Sizce hangisi sorunsuzluk bakımından daha iyidir? Herkese yorumları için şimdiden teşekkürler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi italianbmt -- 15 Kasım 2008; 23:52:58 >



  • C4....tercihim..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: toz-koparan

    C4....tercihim..
    bravo bence çok kaliteli içi c4ün içi kötü dış tasarımı güzel ama ben olsam bravoyu tercih ederdim.
  • Tasarımı ve sportif olması nedeniyle Bravo'yu öneriyorum.FIAT'ın en kaliteli işçiliği bu modelde.

    Kesinlikle;ama kesinlikle test sürüşü yapmanızı tavsiye ediyorum,hatta ısrar ediyorum.

    Mutlaka,"FIAT'a bu kadar para verilir mi?Dandik araba,sorun çıkartır." diyenler olacaktır.Bundan emin olabilirsin.Hatta bunları söyleyenlerin sayısı fazla da olabilir."2.eli kötü olur,elinde patlar." diyenler de olacaktır.

    Bu diyenlerin de çok büyük bir kısmı,bırakın BRAVO'yu kullanmak,içine oturmamıştır bile.Önündeki FIAT logosuna göre yorum yapmaktadır.Ayrıca emin olun ki,bu modelde VW,Ford..... gibi markaların amblemi olsaydı,kat kat fazla satardı BRAVO.

    Zaten aracın içine oturduğunuz anda,markanın en iyi işçiliğini,kalitesini,sportifliğini hissedeceksiniz.Ayrıca özellik,bakımından son derece dolu bir araç almış olacaksınız,ve bence en önemlisi,ESP gibi hayati bir donanım için beklemeyeceksiniz(Bakınız Ford Focus,ESP için en az 2 ay bekletiyor).

    Bunları bir kenara bırakıp,aracı test ettikten sonra,mantığınızı ve kalbinizi dinleyerek kararınızı vereceksiniz.





    Mükemmel tasarım,mükemmel işçilik.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: deserthawk

    Tasarımı ve sportif olması nedeniyle Bravo'yu öneriyorum.FIAT'ın en kaliteli işçiliği bu modelde.

    Kesinlikle;ama kesinlikle test sürüşü yapmanızı tavsiye ediyorum,hatta ısrar ediyorum.

    Mutlaka,"FIAT'a bu kadar para verilir mi?Dandik araba,sorun çıkartır." diyenler olacaktır.Bundan emin olabilirsin.Hatta bunları söyleyenlerin sayısı fazla da olabilir."2.eli kötü olur,elinde patlar." diyenler de olacaktır.

    Bu diyenlerin de çok büyük bir kısmı,bırakın BRAVO'yu kullanmak,içine oturmamıştır bile.Önündeki FIAT logosuna göre yorum yapmaktadır.Ayrıca emin olun ki,bu modelde VW,Ford..... gibi markaların amblemi olsaydı,kat kat fazla satardı BRAVO.

    Zaten aracın içine oturduğunuz anda,markanın en iyi işçiliğini,kalitesini,sportifliğini hissedeceksiniz.Ayrıca özellik,bakımından son derece dolu bir araç almış olacaksınız,ve bence en önemlisi,ESP gibi hayati bir donanım için beklemeyeceksiniz(Bakınız Ford Focus,ESP için en az 2 ay bekletiyor).

    Bunları bir kenara bırakıp,aracı test ettikten sonra,mantığınızı ve kalbinizi dinleyerek kararınızı vereceksiniz.





    Mükemmel tasarım,mükemmel işçilik.
    Neden c4 yerine 308 DEĞİL???




  • quote:

    Orijinalden alıntı: otmotvmhndsi

    Neden c4 yerine 308 DEĞİL???

    Alıntıları Göster
    308 ile C4 bildiğim kadarıyla PSA motorunu kullanıyor. Bunların 2 sinden 1 inin ötekine üstünlük sağlayacağı bir alan var mıdır acaba? Listeye 308 i de dahil edecek olursak tercihleriniz ne yönde etkilenir? Açıkçası benim için en önemli kriter sorunsuzluk (dizel-oto vitesler içinde). Sizce hangi araba bu konuda en iyidir? Fikirleriniz benim için çok önemli, teşekkürler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: deserthawk

    Tasarımı ve sportif olması nedeniyle Bravo'yu öneriyorum.FIAT'ın en kaliteli işçiliği bu modelde.

    Kesinlikle;ama kesinlikle test sürüşü yapmanızı tavsiye ediyorum,hatta ısrar ediyorum.

    Mutlaka,"FIAT'a bu kadar para verilir mi?Dandik araba,sorun çıkartır." diyenler olacaktır.Bundan emin olabilirsin.Hatta bunları söyleyenlerin sayısı fazla da olabilir."2.eli kötü olur,elinde patlar." diyenler de olacaktır.

    Bu diyenlerin de çok büyük bir kısmı,bırakın BRAVO'yu kullanmak,içine oturmamıştır bile.Önündeki FIAT logosuna göre yorum yapmaktadır.Ayrıca emin olun ki,bu modelde VW,Ford..... gibi markaların amblemi olsaydı,kat kat fazla satardı BRAVO.

    Zaten aracın içine oturduğunuz anda,markanın en iyi işçiliğini,kalitesini,sportifliğini hissedeceksiniz.Ayrıca özellik,bakımından son derece dolu bir araç almış olacaksınız,ve bence en önemlisi,ESP gibi hayati bir donanım için beklemeyeceksiniz(Bakınız Ford Focus,ESP için en az 2 ay bekletiyor).

    Bunları bir kenara bırakıp,aracı test ettikten sonra,mantığınızı ve kalbinizi dinleyerek kararınızı vereceksiniz.





    Mükemmel tasarım,mükemmel işçilik.
    quote:

    Orjinalden alıntı: deserthawk

    Tasarımı ve sportif olması nedeniyle Bravo'yu öneriyorum.FIAT'ın en kaliteli işçiliği bu modelde.

    Kesinlikle;ama kesinlikle test sürüşü yapmanızı tavsiye ediyorum,hatta ısrar ediyorum.

    Mutlaka,"FIAT'a bu kadar para verilir mi?Dandik araba,sorun çıkartır." diyenler olacaktır.Bundan emin olabilirsin.Hatta bunları söyleyenlerin sayısı fazla da olabilir."2.eli kötü olur,elinde patlar." diyenler de olacaktır.

    Bu diyenlerin de çok büyük bir kısmı,bırakın BRAVO'yu kullanmak,içine oturmamıştır bile.Önündeki FIAT logosuna göre yorum yapmaktadır.Ayrıca emin olun ki,bu modelde VW,Ford..... gibi markaların amblemi olsaydı,kat kat fazla satardı BRAVO.

    Zaten aracın içine oturduğunuz anda,markanın en iyi işçiliğini,kalitesini,sportifliğini hissedeceksiniz.Ayrıca özellik,bakımından son derece dolu bir araç almış olacaksınız,ve bence en önemlisi,ESP gibi hayati bir donanım için beklemeyeceksiniz(Bakınız Ford Focus,ESP için en az 2 ay bekletiyor).

    Bunları bir kenara bırakıp,aracı test ettikten sonra,mantığınızı ve kalbinizi dinleyerek kararınızı vereceksiniz.



    Mükemmel tasarım,mükemmel işçilik.



    Harfi harfine katılıyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: deserthawk

    Tasarımı ve sportif olması nedeniyle Bravo'yu öneriyorum.FIAT'ın en kaliteli işçiliği bu modelde.

    Kesinlikle;ama kesinlikle test sürüşü yapmanızı tavsiye ediyorum,hatta ısrar ediyorum.

    Mutlaka,"FIAT'a bu kadar para verilir mi?Dandik araba,sorun çıkartır." diyenler olacaktır.Bundan emin olabilirsin.Hatta bunları söyleyenlerin sayısı fazla da olabilir."2.eli kötü olur,elinde patlar." diyenler de olacaktır.

    Bu diyenlerin de çok büyük bir kısmı,bırakın BRAVO'yu kullanmak,içine oturmamıştır bile.Önündeki FIAT logosuna göre yorum yapmaktadır.Ayrıca emin olun ki,bu modelde VW,Ford..... gibi markaların amblemi olsaydı,kat kat fazla satardı BRAVO.

    Zaten aracın içine oturduğunuz anda,markanın en iyi işçiliğini,kalitesini,sportifliğini hissedeceksiniz.Ayrıca özellik,bakımından son derece dolu bir araç almış olacaksınız,ve bence en önemlisi,ESP gibi hayati bir donanım için beklemeyeceksiniz(Bakınız Ford Focus,ESP için en az 2 ay bekletiyor).

    Bunları bir kenara bırakıp,aracı test ettikten sonra,mantığınızı ve kalbinizi dinleyerek kararınızı vereceksiniz.





    Mükemmel tasarım,mükemmel işçilik.
    quote:

    Orjinalden alıntı: deserthawk

    Tasarımı ve sportif olması nedeniyle Bravo'yu öneriyorum.FIAT'ın en kaliteli işçiliği bu modelde.

    Kesinlikle;ama kesinlikle test sürüşü yapmanızı tavsiye ediyorum,hatta ısrar ediyorum.

    Mutlaka,"FIAT'a bu kadar para verilir mi?Dandik araba,sorun çıkartır." diyenler olacaktır.Bundan emin olabilirsin.Hatta bunları söyleyenlerin sayısı fazla da olabilir."2.eli kötü olur,elinde patlar." diyenler de olacaktır.

    Bu diyenlerin de çok büyük bir kısmı,bırakın BRAVO'yu kullanmak,içine oturmamıştır bile.Önündeki FIAT logosuna göre yorum yapmaktadır.Ayrıca emin olun ki,bu modelde VW,Ford..... gibi markaların amblemi olsaydı,kat kat fazla satardı BRAVO.

    Zaten aracın içine oturduğunuz anda,markanın en iyi işçiliğini,kalitesini,sportifliğini hissedeceksiniz.Ayrıca özellik,bakımından son derece dolu bir araç almış olacaksınız,ve bence en önemlisi,ESP gibi hayati bir donanım için beklemeyeceksiniz(Bakınız Ford Focus,ESP için en az 2 ay bekletiyor).

    Bunları bir kenara bırakıp,aracı test ettikten sonra,mantığınızı ve kalbinizi dinleyerek kararınızı vereceksiniz.




    Mükemmel tasarım,mükemmel işçilik.


    Çok güzel açıklamışsınız. Size katılıyorum.

    Ayrıca son günlerde bayağı Bravo görmeye başladım yollarda. Özellikle bordosunu.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: [dodo]

    quote:

    Orjinalden alıntı: deserthawk

    Tasarımı ve sportif olması nedeniyle Bravo'yu öneriyorum.FIAT'ın en kaliteli işçiliği bu modelde.

    Kesinlikle;ama kesinlikle test sürüşü yapmanızı tavsiye ediyorum,hatta ısrar ediyorum.

    Mutlaka,"FIAT'a bu kadar para verilir mi?Dandik araba,sorun çıkartır." diyenler olacaktır.Bundan emin olabilirsin.Hatta bunları söyleyenlerin sayısı fazla da olabilir."2.eli kötü olur,elinde patlar." diyenler de olacaktır.

    Bu diyenlerin de çok büyük bir kısmı,bırakın BRAVO'yu kullanmak,içine oturmamıştır bile.Önündeki FIAT logosuna göre yorum yapmaktadır.Ayrıca emin olun ki,bu modelde VW,Ford..... gibi markaların amblemi olsaydı,kat kat fazla satardı BRAVO.

    Zaten aracın içine oturduğunuz anda,markanın en iyi işçiliğini,kalitesini,sportifliğini hissedeceksiniz.Ayrıca özellik,bakımından son derece dolu bir araç almış olacaksınız,ve bence en önemlisi,ESP gibi hayati bir donanım için beklemeyeceksiniz(Bakınız Ford Focus,ESP için en az 2 ay bekletiyor).

    Bunları bir kenara bırakıp,aracı test ettikten sonra,mantığınızı ve kalbinizi dinleyerek kararınızı vereceksiniz.



    Mükemmel tasarım,mükemmel işçilik.



    Harfi harfine katılıyorum.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: [dodo]


    quote:

    Orjinalden alıntı: deserthawk

    Tasarımı ve sportif olması nedeniyle Bravo'yu öneriyorum.FIAT'ın en kaliteli işçiliği bu modelde.

    Kesinlikle;ama kesinlikle test sürüşü yapmanızı tavsiye ediyorum,hatta ısrar ediyorum.

    Mutlaka,"FIAT'a bu kadar para verilir mi?Dandik araba,sorun çıkartır." diyenler olacaktır.Bundan emin olabilirsin.Hatta bunları söyleyenlerin sayısı fazla da olabilir."2.eli kötü olur,elinde patlar." diyenler de olacaktır.

    Bu diyenlerin de çok büyük bir kısmı,bırakın BRAVO'yu kullanmak,içine oturmamıştır bile.Önündeki FIAT logosuna göre yorum yapmaktadır.Ayrıca emin olun ki,bu modelde VW,Ford..... gibi markaların amblemi olsaydı,kat kat fazla satardı BRAVO.

    Zaten aracın içine oturduğunuz anda,markanın en iyi işçiliğini,kalitesini,sportifliğini hissedeceksiniz.Ayrıca özellik,bakımından son derece dolu bir araç almış olacaksınız,ve bence en önemlisi,ESP gibi hayati bir donanım için beklemeyeceksiniz(Bakınız Ford Focus,ESP için en az 2 ay bekletiyor).

    Bunları bir kenara bırakıp,aracı test ettikten sonra,mantığınızı ve kalbinizi dinleyerek kararınızı vereceksiniz.



    Mükemmel tasarım,mükemmel işçilik.



    Harfi harfine katılıyorum.


    +1

    120 lik dizel motoru ve tasarımıyla bravo daha mantıklı görünüyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Duratorq

    quote:

    Orjinalden alıntı: [dodo]


    quote:

    Orjinalden alıntı: deserthawk

    Tasarımı ve sportif olması nedeniyle Bravo'yu öneriyorum.FIAT'ın en kaliteli işçiliği bu modelde.

    Kesinlikle;ama kesinlikle test sürüşü yapmanızı tavsiye ediyorum,hatta ısrar ediyorum.

    Mutlaka,"FIAT'a bu kadar para verilir mi?Dandik araba,sorun çıkartır." diyenler olacaktır.Bundan emin olabilirsin.Hatta bunları söyleyenlerin sayısı fazla da olabilir."2.eli kötü olur,elinde patlar." diyenler de olacaktır.

    Bu diyenlerin de çok büyük bir kısmı,bırakın BRAVO'yu kullanmak,içine oturmamıştır bile.Önündeki FIAT logosuna göre yorum yapmaktadır.Ayrıca emin olun ki,bu modelde VW,Ford..... gibi markaların amblemi olsaydı,kat kat fazla satardı BRAVO.

    Zaten aracın içine oturduğunuz anda,markanın en iyi işçiliğini,kalitesini,sportifliğini hissedeceksiniz.Ayrıca özellik,bakımından son derece dolu bir araç almış olacaksınız,ve bence en önemlisi,ESP gibi hayati bir donanım için beklemeyeceksiniz(Bakınız Ford Focus,ESP için en az 2 ay bekletiyor).

    Bunları bir kenara bırakıp,aracı test ettikten sonra,mantığınızı ve kalbinizi dinleyerek kararınızı vereceksiniz.



    Mükemmel tasarım,mükemmel işçilik.



    Harfi harfine katılıyorum.


    +1

    120 lik dizel motoru ve tasarımıyla bravo daha mantıklı görünüyor.

    Alıntıları Göster
    Fiat Bravo 1.6 Multijet Dizel Emotion Dualogic derim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: VoLKaN067

    Fiat Bravo 1.6 Multijet Dizel Emotion Dualogic derim

    Alıntıları Göster
    fiat bravonun yenı tasarımını cok begendım oyuzden fıat dıyorum bende....
  • quote:

    Orjinalden alıntı: italianbmt

    Makyajlı C4 SXPK 1.6 HDI MCP mi yoksa Fiat Bravo 1.6 Multijet Dizel Emotion Dualogic mi? Siz olsanız hangisini tercih ederdiniz? Sizce hangisi sorunsuzluk bakımından daha iyidir? Herkese yorumları için şimdiden teşekkürler.

    Fiat Bravo 1.6 Multijet Dizel Emotion Dualogic cidden çok ciddi bir alternatif bencede

    ancak Dualogic vites ne derece başarılıdır onu araştırmak lazım....çünkü henüz bravo gibi dualogic de yeni....dualogic vitesin alfa romeo, mesaratti ve grande punto gibi bazı fiat modellerinde başarılı olarak kullanıldığını biliyorum...ama bravoda nasıldır emin değilim...kullananları dinlemek lazım

    çevremdeki birkaç kullanandan FIAT ın marka olarak sorunsuz bir araba olduğunu düşünüyorum (TOFAŞ ın kuş serisi ile karıştırmayın, FIAT hakkındaki önyargıların temel nedeni hep bu TOFAŞ kuş serisi ile ilgili aslında)......geçmişte iki arkadaşımda eski model brava ve bravo vardı...ikiside arabasından aşırı derece memnundu ve çok sorunsuz bir araba olduğunu söylerlerdi...bende şahitim aslında....şimdi bunlara bakıp genelleyecek olsam benimde FIAT çok sorunsuz bir araba demem gerekir..

    bende aynı arabayı düşünüyor ve araştırıyorum...şu ana kadar kullananlardan ciddi bir sorun olduğuna dair hiçbir şey duymadım....ayrıca arabayı inceleyince ne kadar kaliteli malzeme kullandıklarını ve işcilik kalitesini görüp FIAT'a bravo diyenlerdenim.....ilave olarak servis ve yedek parça konusunda diğer markalara göre avantajlı olduğunu söylemeye gerek yok sanırım

    bence marka saplantısına ve yersiz önyargılara kapılmadan gidin arabayı dikkatlice inceleyip test edin....birde kullananlara sorun....sanırım bundan sonra fikirleriniz dahada netleşmeye başlayacak.....sonuçta BRAVo nun şansının çok yüksek olduğunu düşünüyorum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-4FEE439E4

    quote:

    Orjinalden alıntı: italianbmt

    Makyajlı C4 SXPK 1.6 HDI MCP mi yoksa Fiat Bravo 1.6 Multijet Dizel Emotion Dualogic mi? Siz olsanız hangisini tercih ederdiniz? Sizce hangisi sorunsuzluk bakımından daha iyidir? Herkese yorumları için şimdiden teşekkürler.

    Fiat Bravo 1.6 Multijet Dizel Emotion Dualogic cidden çok ciddi bir alternatif bencede

    ancak Dualogic vites ne derece başarılıdır onu araştırmak lazım....çünkü henüz bravo gibi dualogic de yeni....dualogic vitesin alfa romeo, mesaratti ve grande punto gibi bazı fiat modellerinde başarılı olarak kullanıldığını biliyorum...ama bravoda nasıldır emin değilim...kullananları dinlemek lazım

    çevremdeki birkaç kullanandan FIAT ın marka olarak sorunsuz bir araba olduğunu düşünüyorum (TOFAŞ ın kuş serisi ile karıştırmayın, FIAT hakkındaki önyargıların temel nedeni hep bu TOFAŞ kuş serisi ile ilgili aslında)......geçmişte iki arkadaşımda eski model brava ve bravo vardı...ikiside arabasından aşırı derece memnundu ve çok sorunsuz bir araba olduğunu söylerlerdi...bende şahitim aslında....şimdi bunlara bakıp genelleyecek olsam benimde FIAT çok sorunsuz bir araba demem gerekir..

    bende aynı arabayı düşünüyor ve araştırıyorum...şu ana kadar kullananlardan ciddi bir sorun olduğuna dair hiçbir şey duymadım....ayrıca arabayı inceleyince ne kadar kaliteli malzeme kullandıklarını ve işcilik kalitesini görüp FIAT'a bravo diyenlerdenim.....ilave olarak servis ve yedek parça konusunda diğer markalara göre avantajlı olduğunu söylemeye gerek yok sanırım

    bence marka saplantısına ve yersiz önyargılara kapılmadan gidin arabayı dikkatlice inceleyip test edin....birde kullananlara sorun....sanırım bundan sonra fikirleriniz dahada netleşmeye başlayacak.....sonuçta BRAVo nun şansının çok yüksek olduğunu düşünüyorum
    FIAT BRAVO 1.6 16V JTD 120 HP EMOTION DUALOGIC için teknik özellikleri ve donanım listesinide koyayım ki daha doğru bir tartışma olsun
    konuyu açan arkadaş gibi bende aynı arabayı düşündüğümden yapılan SEVİYELİ tartışmalar bizim için faydalı oluyor

    quote:

    Orjinalden alıntı: TheGate

    40-41.000YTL ye Fiat Bravo 1600cc MultiJet 120HP (300Nm tork) Emotion Dualogic veriyorlar....almayanı da dövüyorlar



    FIAT BRAVO 1.6 16V JTD 120 HP EMOTION DUALOGIC

    MOTOR : 1.6 16V 120 HP MULTIJET DİZEL DUALOGIC
    Silindir sayısı ve düzenleme : 4, önde aynı hizada ve enine monte edilmiş
    Silindir çağı x kol (mm) : 82.0 x 90.4
    Silindir hacmi (cc) : 1598
    Sıkıştırma oranı : 16.5:1
    Maksimum güç CE hp (kW) / dd : 120(88)/4000
    Maksimum tork CE Nm(kgm) / dd : 300(30.5)/1500
    Yakıt besleme : Süper şarj ve değişken geometrili soğutucuya sahip "Common Rail" Multijet direkt püskürtme
    Çekiş : Önden
    Vites kutusu : Otomatik 6 ileri + geri
    DİREKSİYON SİSTEMİ : Elektrikli Dualdrive
    Dönüş Çapı (m) : 10,4
    FRENLER - D (Disk) ABS + EBD'li : +ESP
    Ön: Ø mm :D 284 x 22 (kendinden havalandırmalı)
    Arka: Ø mm : D 251 x 10
    Ön süspansiyon : Bağımsız McPherson, teleskopik çift yönlü şok emiciler, sabitleyici denge kolu
    Arka süspansiyon : Torsiyon barla birbirine bağlı tekerler, teleskopik şok emiciler, devrilme önleme kolu
    Lastikler : 205/55 R 16
    Aks mesafesi (mm) : 2600
    Ön / arka iz genişliği (mm) : 1538/1532
    Uzunluk / genişlik (mm) : 4336/1792
    Yükseklik, yüksüz (mm) : 1498
    Bagaj hacmi/arka koltuk dik konumda(lt) : 400
    Bagaj hacmi/arka koltuk yatırıldığında(lt) : 1175
    Yakıt deposu (litre) : 58
    Boş ağırlık DIN (kg) : 1320
    Maksimum hız (km/s) : 195
    Hızlanma (sn): 0'dan 100km/s : 10,5
    Şehir içi yakıt tüketimi : 5,9 lt/100km
    Şehir dışı yakıt tüketimi : 3,8 lt/100km
    Ortalama yakıt tüketimi : 4,6 lt/100km

    - Gövde renkli tampon
    - Krom kapı kolları
    - Buğu çözücü fonksiyonlu elektrikli yan aynalar ve dış sıcaklık sensörü
    - Gövde renkli yan aynalar
    - Kapı çerçevelerinde krom barlar
    - 205/55 lastikli 14 kollu 16" hafif alaşımlı jantlar
    - Deri direksiyon simidi ve vites topuzu
    - Krom kaplı iç kapı kolları
    - Krom çerçeveli hava delikleri
    - Krom çerçeveli gösterge paneli
    - Krom çerçeveli iç kapı kolları
    - Karbon görünümlü ön panel
    - Fiat CODE (elektronik hırsızlık önleme sistemi)
    - Sıkışma önleyicili elektrikli ön camlar
    - Uzaktan kumandalı kapı açma/kilitleme
    - Sıkışma önleyici elektrikli arka camlar
    - Elektrik kumandalı katlanabilir yan aynalar
    - "Logo baskı" sistemli elektrikli açılabilir bagaj kapısı
    - Spot ışıklı ön tavan lambası
    - Kollarda "Gece Tasarımı" efektli ışık
    - Yol bilgisayarlı gösterge paneli ve MyCar sistemi
    - Direksiyondan vites değiştirme kolları
    - Orta konsolda bardaklık
    - Soğutmalı hazneli ön kol dayama
    - Yükseklik ayarlı sürücü koltuğu
    - Yükseklik ayarlı yolcu koltuğu
    - Manuel bel ayarlı sürücü koltuğu
    - Arka koltuk kol dayama
    - 60/40 oranında katlanan arka koltuk
    - Ön ve arka yükseklik ayarlı başlıklar
    - Yükseklik ayarlı üçüncü arka başlık
    - Çift bölgeli tam otomatik klima
    - Arka havalandırma kanalları ve polen filtresi
    - Dualdrive City fonksiyonlu direksiyon
    - Hız sabitleme sistemi (Cruise Control)
    - Arka park sensörü
    - Karanlık sensörü + yağmur sensörü
    - ABS + EBD (Elektronik Fren Dağıtımı)
    - Ön hava yastıkları (Akılı çift aşamalı sistemli sürücü hava yastığı)
    - Ön yan hava yastıkları
    - Tavan hava yastıkları
    - Sürücü diz hava yastığı
    - Aktif ön başlıklar
    - Arkada ön gergili emniyet kemerleri
    - My Car sisteminde hava yastığını devre dışı bırakma seçeneği
    - Aktif gergili ön emniyet kemerleri ve yük sınırlayıcı
    - 3 noktalı Isofix eklentileri (arka koltukta iki adet)
    - ESP (Elektronik Denge Programı) + ASR/MSR, HBA ve Hillholder
    - Viraj içini aydınlatan otomatik ön sis lambaları
    - CD + MP3 çalarlı, 40W Hi-Fi ses sistemi, 4 hoparlör + 2 tweeter’li araç radyosu
    - Direksiyon simidinde 6 tuşlu müzik sistemi kontrolü





  • quote:

    Orijinalden alıntı: toz-koparan

    C4....tercihim..
    quote:

    Orjinalden alıntı: toz-koparan

    C4....tercihim..



    Neden C4 hocam ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: deserthawk

    Tasarımı ve sportif olması nedeniyle Bravo'yu öneriyorum.FIAT'ın en kaliteli işçiliği bu modelde.

    Kesinlikle;ama kesinlikle test sürüşü yapmanızı tavsiye ediyorum,hatta ısrar ediyorum.

    Mutlaka,"FIAT'a bu kadar para verilir mi?Dandik araba,sorun çıkartır." diyenler olacaktır.Bundan emin olabilirsin.Hatta bunları söyleyenlerin sayısı fazla da olabilir."2.eli kötü olur,elinde patlar." diyenler de olacaktır.

    Bu diyenlerin de çok büyük bir kısmı,bırakın BRAVO'yu kullanmak,içine oturmamıştır bile.Önündeki FIAT logosuna göre yorum yapmaktadır.Ayrıca emin olun ki,bu modelde VW,Ford..... gibi markaların amblemi olsaydı,kat kat fazla satardı BRAVO.

    Zaten aracın içine oturduğunuz anda,markanın en iyi işçiliğini,kalitesini,sportifliğini hissedeceksiniz.Ayrıca özellik,bakımından son derece dolu bir araç almış olacaksınız,ve bence en önemlisi,ESP gibi hayati bir donanım için beklemeyeceksiniz(Bakınız Ford Focus,ESP için en az 2 ay bekletiyor).

    Bunları bir kenara bırakıp,aracı test ettikten sonra,mantığınızı ve kalbinizi dinleyerek kararınızı vereceksiniz.





    Mükemmel tasarım,mükemmel işçilik.
    quote:

    Orjinalden alıntı: deserthawk

    Tasarımı ve sportif olması nedeniyle Bravo'yu öneriyorum.FIAT'ın en kaliteli işçiliği bu modelde.

    Kesinlikle;ama kesinlikle test sürüşü yapmanızı tavsiye ediyorum,hatta ısrar ediyorum.

    Mutlaka,"FIAT'a bu kadar para verilir mi?Dandik araba,sorun çıkartır." diyenler olacaktır.Bundan emin olabilirsin.Hatta bunları söyleyenlerin sayısı fazla da olabilir."2.eli kötü olur,elinde patlar." diyenler de olacaktır.

    Bu diyenlerin de çok büyük bir kısmı,bırakın BRAVO'yu kullanmak,içine oturmamıştır bile.Önündeki FIAT logosuna göre yorum yapmaktadır.Ayrıca emin olun ki,bu modelde VW,Ford..... gibi markaların amblemi olsaydı,kat kat fazla satardı BRAVO.

    Zaten aracın içine oturduğunuz anda,markanın en iyi işçiliğini,kalitesini,sportifliğini hissedeceksiniz.Ayrıca özellik,bakımından son derece dolu bir araç almış olacaksınız,ve bence en önemlisi,ESP gibi hayati bir donanım için beklemeyeceksiniz(Bakınız Ford Focus,ESP için en az 2 ay bekletiyor).

    Bunları bir kenara bırakıp,aracı test ettikten sonra,mantığınızı ve kalbinizi dinleyerek kararınızı vereceksiniz.

    Mükemmel tasarım,mükemmel işçilik.



    Ben de katılıyorum.

    Fiat Bravo'yu fuarda detaylı şekilde inceledim. Malzeme ve işçilik kalitesi oldukça iyiydi. Kabin tasarımı da oldukça hoş ve sportif. 3 kollu direksiyona da bayıldım gerçekten.

    İç hacmi ise biraz küçük rakiplerine göre. Bir de skydome olursa arka tarafta baş mesagesi biraz daha kısıtlanıyor. Ama gördüğüm kadarıyla Bravo'nun en büyük eksisi iç mekan hacmi. Onun dışında gözüme batan hiçbir eksi olmadı.

    Motorlar da oldukça teknolojik makineler. 120 hp Multijet'in de 6 vites ve 300 nm tork gibi avantajları var.

    Dış tasarım ise bence gerçekten muhteşem. A3, Leon, Delta gibi C segmenti arabalarla da kıyaslandığında bence en iyisi.

    Ciddi alıcı iseniz size önerim Emotion paketle yetinmemeniz, Stil Paketi(17" ALAŞIMLI JANTLAR + ARKA SPOİLER VE YAN MARŞPİYERLER) ve Skydome da almanız yönünde olacaktır. Çünkü 17 jant arabayı inanılmaz değiştiriyor, bu konuyu daha önce @TheGate ile konuştuk ve hemfikiriz. Skydome'un da keyfi çok başka olur.

    Bu arada C4 de çok iyi bir araba. Özellikle motoru kendini ispatlamış bir makine, ama ben olsam düşünmeden Bravo'yu seçerdim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: VoLKaN067

    Fiat Bravo 1.6 Multijet Dizel Emotion Dualogic derim

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: VoLKaN067

    Fiat Bravo 1.6 Multijet Dizel Emotion Dualogic derim






  • quote:

    Orijinalden alıntı: Polemik

    quote:

    Orjinalden alıntı: deserthawk

    Tasarımı ve sportif olması nedeniyle Bravo'yu öneriyorum.FIAT'ın en kaliteli işçiliği bu modelde.

    Kesinlikle;ama kesinlikle test sürüşü yapmanızı tavsiye ediyorum,hatta ısrar ediyorum.

    Mutlaka,"FIAT'a bu kadar para verilir mi?Dandik araba,sorun çıkartır." diyenler olacaktır.Bundan emin olabilirsin.Hatta bunları söyleyenlerin sayısı fazla da olabilir."2.eli kötü olur,elinde patlar." diyenler de olacaktır.

    Bu diyenlerin de çok büyük bir kısmı,bırakın BRAVO'yu kullanmak,içine oturmamıştır bile.Önündeki FIAT logosuna göre yorum yapmaktadır.Ayrıca emin olun ki,bu modelde VW,Ford..... gibi markaların amblemi olsaydı,kat kat fazla satardı BRAVO.

    Zaten aracın içine oturduğunuz anda,markanın en iyi işçiliğini,kalitesini,sportifliğini hissedeceksiniz.Ayrıca özellik,bakımından son derece dolu bir araç almış olacaksınız,ve bence en önemlisi,ESP gibi hayati bir donanım için beklemeyeceksiniz(Bakınız Ford Focus,ESP için en az 2 ay bekletiyor).

    Bunları bir kenara bırakıp,aracı test ettikten sonra,mantığınızı ve kalbinizi dinleyerek kararınızı vereceksiniz.

    Mükemmel tasarım,mükemmel işçilik.



    Ben de katılıyorum.

    Fiat Bravo'yu fuarda detaylı şekilde inceledim. Malzeme ve işçilik kalitesi oldukça iyiydi. Kabin tasarımı da oldukça hoş ve sportif. 3 kollu direksiyona da bayıldım gerçekten.

    İç hacmi ise biraz küçük rakiplerine göre. Bir de skydome olursa arka tarafta baş mesagesi biraz daha kısıtlanıyor. Ama gördüğüm kadarıyla Bravo'nun en büyük eksisi iç mekan hacmi. Onun dışında gözüme batan hiçbir eksi olmadı.

    Motorlar da oldukça teknolojik makineler. 120 hp Multijet'in de 6 vites ve 300 nm tork gibi avantajları var.

    Dış tasarım ise bence gerçekten muhteşem. A3, Leon, Delta gibi C segmenti arabalarla da kıyaslandığında bence en iyisi.

    Ciddi alıcı iseniz size önerim Emotion paketle yetinmemeniz, Stil Paketi(17" ALAŞIMLI JANTLAR + ARKA SPOİLER VE YAN MARŞPİYERLER) ve Skydome da almanız yönünde olacaktır. Çünkü 17 jant arabayı inanılmaz değiştiriyor, bu konuyu daha önce @TheGate ile konuştuk ve hemfikiriz. Skydome'un da keyfi çok başka olur.

    Bu arada C4 de çok iyi bir araba. Özellikle motoru kendini ispatlamış bir makine, ama ben olsam düşünmeden Bravo'yu seçerdim.

    Alıntıları Göster
    Yukarıda yazılanları okumadım bile. Sadece konuyu açan arkadaşın yazısına baktım.

    Bravo güzel araba tamam. Ama şunu da düşünün. Dizeli yeni geldi. İlk partiden alacaksınız. Yani bir nevi kendinizi kobay olarak ortaya atacaksınız. Herhangi bir sorun çıkarttığında suç Fiat'ın üstünde kalacak ve dandik olarak görülecek. Bakınız Opel Astra. İlk partileri gayet sorunluydu. Şu anda sorunların tamamı giderildi neredeyse ama hala önyargılı yaklaşılıyor. Bu durumda araç çıktıktan bi kaç zaman sonra aracı almanız kanaatindeyim. Bekleyebilirseniz eğer Bravo diyorum. Yok acele lazım derseniz ona bişey diyemem.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Polemik

    quote:

    Orjinalden alıntı: deserthawk

    Tasarımı ve sportif olması nedeniyle Bravo'yu öneriyorum.FIAT'ın en kaliteli işçiliği bu modelde.

    Kesinlikle;ama kesinlikle test sürüşü yapmanızı tavsiye ediyorum,hatta ısrar ediyorum.

    Mutlaka,"FIAT'a bu kadar para verilir mi?Dandik araba,sorun çıkartır." diyenler olacaktır.Bundan emin olabilirsin.Hatta bunları söyleyenlerin sayısı fazla da olabilir."2.eli kötü olur,elinde patlar." diyenler de olacaktır.

    Bu diyenlerin de çok büyük bir kısmı,bırakın BRAVO'yu kullanmak,içine oturmamıştır bile.Önündeki FIAT logosuna göre yorum yapmaktadır.Ayrıca emin olun ki,bu modelde VW,Ford..... gibi markaların amblemi olsaydı,kat kat fazla satardı BRAVO.

    Zaten aracın içine oturduğunuz anda,markanın en iyi işçiliğini,kalitesini,sportifliğini hissedeceksiniz.Ayrıca özellik,bakımından son derece dolu bir araç almış olacaksınız,ve bence en önemlisi,ESP gibi hayati bir donanım için beklemeyeceksiniz(Bakınız Ford Focus,ESP için en az 2 ay bekletiyor).

    Bunları bir kenara bırakıp,aracı test ettikten sonra,mantığınızı ve kalbinizi dinleyerek kararınızı vereceksiniz.

    Mükemmel tasarım,mükemmel işçilik.



    Ben de katılıyorum.

    Fiat Bravo'yu fuarda detaylı şekilde inceledim. Malzeme ve işçilik kalitesi oldukça iyiydi. Kabin tasarımı da oldukça hoş ve sportif. 3 kollu direksiyona da bayıldım gerçekten.

    İç hacmi ise biraz küçük rakiplerine göre. Bir de skydome olursa arka tarafta baş mesagesi biraz daha kısıtlanıyor. Ama gördüğüm kadarıyla Bravo'nun en büyük eksisi iç mekan hacmi. Onun dışında gözüme batan hiçbir eksi olmadı.

    Motorlar da oldukça teknolojik makineler. 120 hp Multijet'in de 6 vites ve 300 nm tork gibi avantajları var.

    Dış tasarım ise bence gerçekten muhteşem. A3, Leon, Delta gibi C segmenti arabalarla da kıyaslandığında bence en iyisi.

    Ciddi alıcı iseniz size önerim Emotion paketle yetinmemeniz, Stil Paketi(17" ALAŞIMLI JANTLAR + ARKA SPOİLER VE YAN MARŞPİYERLER) ve Skydome da almanız yönünde olacaktır. Çünkü 17 jant arabayı inanılmaz değiştiriyor, bu konuyu daha önce @TheGate ile konuştuk ve hemfikiriz. Skydome'un da keyfi çok başka olur.

    Bu arada C4 de çok iyi bir araba. Özellikle motoru kendini ispatlamış bir makine, ama ben olsam düşünmeden Bravo'yu seçerdim.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: Polemik

    Ciddi alıcı iseniz size önerim Emotion paketle yetinmemeniz, Stil Paketi(17" ALAŞIMLI JANTLAR + ARKA SPOİLER VE YAN MARŞPİYERLER) ve Skydome da almanız yönünde olacaktır. Çünkü 17 jant arabayı inanılmaz değiştiriyor, bu konuyu daha önce @TheGate ile konuştuk ve hemfikiriz. Skydome'un da keyfi çok başka olur.


    kesinlikle haklısın

    bu biraz zevk ve bütçe meselesidir ama bravo ile stil paketi önerisi hiç boş yere değil...stil paketli ve stil paketsiz bravoları gördüm ve stil paketi bravonun sportif ruhunu perçinlediğini farkettim...bende alırsam mutlaka stil paketi olacak

    ben kendi beklentim açısından arabanın iç hacmi konusunda olumsuz bir yön görmedim...çünkü sportif+kompakt bir araba almak istiyorum....
    mesela çok daha fazla para harcayarak alınacak bir başka sportif araba olan porsche 911 sersindede iç hacim yine birçok insana kesinlikle dar gelecektir....sonuçta arabanın tarzı ve sizin beklentinizin örtüşmesi çok önemli....sportif-kompakt bir araba düşündüğüm için bravo cuk diye oturuyor aslında




  • quote:

    Orijinalden alıntı: desiya

    quote:

    Orjinalden alıntı: toz-koparan

    C4....tercihim..



    Neden C4 hocam ?

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: desiya


    quote:

    Orjinalden alıntı: toz-koparan

    C4....tercihim..



    Neden C4 hocam ?


    yıllardır piyasada..kendini ıspatlamış araç..(MCP deki şanzuman çok iyi).....ilgili servis anlayışı var gördüğüm kadarıyla..
    Bravo 1 yıl bile olmadı..bayiler beceriksiz araç tanıtımı-satışı konusunda..ikinci el durumu belirsiz..kalıcı model olabilecekmi? iç mekan darlık hissi veriyor ferahlık yok.....
    test ettik 105 ps liği 290nm torku hissettirmedi fark olarak..(c4 240nmye göre..)
    40 bin seviyesinde C segment alımı ayrı tartışma tabi...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ünal

    Yukarıda yazılanları okumadım bile. Sadece konuyu açan arkadaşın yazısına baktım.

    Bravo güzel araba tamam. Ama şunu da düşünün. Dizeli yeni geldi. İlk partiden alacaksınız. Yani bir nevi kendinizi kobay olarak ortaya atacaksınız. Herhangi bir sorun çıkarttığında suç Fiat'ın üstünde kalacak ve dandik olarak görülecek. Bakınız Opel Astra. İlk partileri gayet sorunluydu. Şu anda sorunların tamamı giderildi neredeyse ama hala önyargılı yaklaşılıyor. Bu durumda araç çıktıktan bi kaç zaman sonra aracı almanız kanaatindeyim. Bekleyebilirseniz eğer Bravo diyorum. Yok acele lazım derseniz ona bişey diyemem.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: Ünal Korkmaz

    Yukarıda yazılanları okumadım bile. Sadece konuyu açan arkadaşın yazısına baktım.

    Bravo güzel araba tamam. Ama şunu da düşünün. Dizeli yeni geldi. İlk partiden alacaksınız. Yani bir nevi kendinizi kobay olarak ortaya atacaksınız. Herhangi bir sorun çıkarttığında suç Fiat'ın üstünde kalacak ve dandik olarak görülecek. Bakınız Opel Astra. İlk partileri gayet sorunluydu. Şu anda sorunların tamamı giderildi neredeyse ama hala önyargılı yaklaşılıyor. Bu durumda araç çıktıktan bi kaç zaman sonra aracı almanız kanaatindeyim. Bekleyebilirseniz eğer Bravo diyorum. Yok acele lazım derseniz ona bişey diyemem.

    aslında söylediklerinizde haklılık payınız oldukça fazla...her yeni çıkan ürünün bazı sorunları olması riski yüksektir
    ben kendi adıma FIAT'ın dizel motorlarında sorun yaşama riskinin fazla olacağını düşünmüyorum....çünkü dizel motorlar konusunda FIAT'ın başarılı bir geçmişi var
    ancak "bence" tek düşünülmesi gereken DUALOGIC otomatik vitesin durumunun ne olacağı? toyota'nın MultiMode, honda'nın i-shift amt ve opel'in easytronic viteslerini kullanıp, sahiplerinide dinledikten sonra dualogic gibi yarı otomatik viteslere biraz şüpheli yaklaşıyorum....ayrıca bravo'da sanırım 2009 senesinde vw'nin DSG gibi "çift kavramalı bir yarı otomatik vitese" geçeceğini duymuş olmak beni düşündürmüyor değilde...sanırım daha fazla odaklanmamız gereken konu "DUALOGIC şanzımanın ne kadar başarılı ve sorunsuz olduğu"....çünkü geri kalan konularda "şu ana kadar" herhangi bir kritik soruna rastlamış veya duymuş değilim




  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.