Şimdi Ara

Yeni Peugeot 308 (2014 sonrası - Ana Konu) (541. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar: Beyaz_Peynir
1 Kayıtlı Üye (1 Mobil) ve 6 Misafir (1 Mobil) - 5 Masaüstü2 Mobil
5 sn
30.227
Cevap
294
Favori
1.548.042
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
43 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 539540541542543
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • otmotvmhndsi O kullanıcısına yanıt
    aldığım araçta 18 jant olursa hemen satarım. demek ki 1500 tl edecek. hesabı ona göre yaparım.

    bugün sonunda manuel sizel araç buldum. test ettim. 18 jant, kışlık lastik 5,1 ile testi bitirdim. açıkçası 18 jant beklediğimden konforlu çıktı. manuelin alt devirleri yeterli. araçta, 6 vites, manuel zahmetli geldi biraz. debriyajı bayağı yumuşak. test ettiğim araçta direksiyon gıcırtısı vardı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: blazer24

    quote:

    Orijinalden alıntı: yrgc_k

    http://www.otopark.com/2016/02/kaz-tuyu-peugeot-308-1-6-bluehdi-active/#

    En taze test.
    Otopark daha once de yapmisti ama bu Eat6 active.
    Testlerini uzun sureden beri izledigim ve yorumlarina guvendigim bir ekip. Bence Tr deki en iyi test ekibi.
    Teste gelecek olursak genel olarak konudaki yorumlarla paralel. Ama esya gozleri ve on konsol gorunusu bence elistirdigi kadar vasat degil. Zaten biraz da zevk meselesi.
    Benim arac dizel degil ama burdaki dizelci arkadaslarin yakit konusundaki bazi sikayetleri testte de var. Biraz fazlaca.
    Surus zevki mest etmis ki sonuna kadar katiliyorum.
    Benim en cok dikkatimi ceken vites kuculurken olan sarsintiya hic deginmemesi ki 2 den 3 e gecerken benim hic farkina bile varmadigim kararsizliga bu kadar deginmisken. Aksine purussuzlugunden dem vurmus.
    Acaba dedim bnm aracta mi bu kadar cok hissettiriyor..

    Fiyat konusunda saçmalamışlar testte 93.000 tl olarak belirtmişler ve çok yüksek demişler hemde active paket için 93.000 tl olduğunu idda ediyorlar hiç mi bir bayiden fiyat almadınız kardeşim taş çatlasa 80.000 olan araca 93.000 bin deyip yuhlamaya ne gerek var

    Aslında hata burada Peugeot'da. 2016 liste fiyatına göre araç 93.000 TL., evet tam tamına da öyle. Liste fiyatının 10.000 TL. altına, tam zamanlı indirim yapan da bir tek Peugeot Otopark bunu nereden bilsin. Adam, eline fiyat listesini alıp, test için verilen araca oturup ona göre yorum yapıyor ki, 93 rakamını donanım olarak değil de, sürüş karakteri ile hak ettiğini belirtmeden de geçmiyor. Ki o araç kesinlikle 93 değil, en fazla 85 olur 2016'da Adama, baştan, 85 abi bu deseler dürüst dürüst, yere göğe sığdıramayacakmış demek ki, haklı olarak. Çok daha iyi bir reklam olurdu hem.

    Beğenmediği bölümlere gelirsek de kişisel zevkler tabi. Belki optik far (active)kullanılabilirmiş, cd çalar vs. olup, o bölüm daha janjanlı olabilirmiş vs vs. haksız da değil. Motor yeni bir motor gibi değil yorumuna kesinlikle katılmadım, muhtemelen 136 beygirlik rakiplerini daha iyi gidiyor sanıyor




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kocaballi

    quote:

    Orijinalden alıntı: bakım er

    Yarın sabah servise gideceğim.
    KONU; TRAVERS
    Ayna ile ilgili konuşurken travers ile ilgili bültenin geldiğini öğrendim.

    Yarın yada müsait bir zamanınızda gelin fotoğrafını çekip kayıt açacağız parça yenisi ile değişecek dediler.
    (yeni parça üretilmiş)
    Şimdi bu travers konusunda haber bekleyen vardı ama kim hatırlayamadım. siz hatırlarsanız ismini ekleyin alıntıya lütfen.

    hocam ne yaptın gittin mi servise?
    bülten ve/veya şasi numaraları aralığını alabildiniz mi?


    Cuma günü işim çıktı servise gidemedim. bu hafta içi gideceğim. Bilgi veririm.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: eisenberg

    quote:

    Orijinalden alıntı: blazer24

    quote:

    Orijinalden alıntı: yrgc_k

    http://www.otopark.com/2016/02/kaz-tuyu-peugeot-308-1-6-bluehdi-active/#

    En taze test.
    Otopark daha once de yapmisti ama bu Eat6 active.
    Testlerini uzun sureden beri izledigim ve yorumlarina guvendigim bir ekip. Bence Tr deki en iyi test ekibi.
    Teste gelecek olursak genel olarak konudaki yorumlarla paralel. Ama esya gozleri ve on konsol gorunusu bence elistirdigi kadar vasat degil. Zaten biraz da zevk meselesi.
    Benim arac dizel degil ama burdaki dizelci arkadaslarin yakit konusundaki bazi sikayetleri testte de var. Biraz fazlaca.
    Surus zevki mest etmis ki sonuna kadar katiliyorum.
    Benim en cok dikkatimi ceken vites kuculurken olan sarsintiya hic deginmemesi ki 2 den 3 e gecerken benim hic farkina bile varmadigim kararsizliga bu kadar deginmisken. Aksine purussuzlugunden dem vurmus.
    Acaba dedim bnm aracta mi bu kadar cok hissettiriyor..

    Fiyat konusunda saçmalamışlar testte 93.000 tl olarak belirtmişler ve çok yüksek demişler hemde active paket için 93.000 tl olduğunu idda ediyorlar hiç mi bir bayiden fiyat almadınız kardeşim taş çatlasa 80.000 olan araca 93.000 bin deyip yuhlamaya ne gerek var

    Aslında hata burada Peugeot'da. 2016 liste fiyatına göre araç 93.000 TL., evet tam tamına da öyle. Liste fiyatının 10.000 TL. altına, tam zamanlı indirim yapan da bir tek Peugeot Otopark bunu nereden bilsin. Adam, eline fiyat listesini alıp, test için verilen araca oturup ona göre yorum yapıyor ki, 93 rakamını donanım olarak değil de, sürüş karakteri ile hak ettiğini belirtmeden de geçmiyor. Ki o araç kesinlikle 93 değil, en fazla 85 olur 2016'da Adama, baştan, 85 abi bu deseler dürüst dürüst, yere göğe sığdıramayacakmış demek ki, haklı olarak. Çok daha iyi bir reklam olurdu hem.

    Beğenmediği bölümlere gelirsek de kişisel zevkler tabi. Belki optik far (active)kullanılabilirmiş, cd çalar vs. olup, o bölüm daha janjanlı olabilirmiş vs vs. haksız da değil. Motor yeni bir motor gibi değil yorumuna kesinlikle katılmadım, muhtemelen 136 beygirlik rakiplerini daha iyi gidiyor sanıyor

    Bende aynı yere takıldım bu sınıftaki hangi 1.6 dizel motor daha iyi yürüyor.136 lık kagıt üstünde geride tdi yine aynı şekilde .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Merhabalar,

    Yaklaşık 3 haftadır 308 active 1.2 eat6 benzinli kullanmaktayım. Konuyu takip edenler görmüştür. Bu süre boyunca genel olarak görüşlerimi paylaşmak istiyorum.

    Araç şehir içi ve şehirler arası yollarda gayet güzel ve konforlu bir sürüş sunuyor. Otomatik şanzıman gayet seri. Sarsıntılar fark etmedim desem yeridir. Konuda arkadaşların mesajlarını görünce ben de dikkat edim dedim ama pek hissetmedim (ses, sarsıntı vb. bir durum). Normal kullanım güzel herşey yerli yerinde kararında. Ancak sport modu fena araba ver gazı diyor

    Araç içi tasarımlar herşey yerli yerinde. Orta panelden birçok ayarın yapılmasını ilk başta yadırgamıştım. Yola bakarken herhangi bir kumandayı bakmadan değiştirmek (diğer araçlarda) çok daha rahat ama bu da zor denmez. Nereye nasıl basacağınıza alışınca rahat bir kullanım oluyor. Park sensörleri biraz can sıkıcı. Aynı anda hem ön hem arka hızlı hızlı ötmeye başlayınca yanaşmaktan vazgeçiyorum çoğu zaman. Ama halbuki daha çok mesafe olduğunu görüyorum. Bazen sensörleri kapatıp park ediyorum Sürüş esnasında da çok yakın olmasa da bazen önümden geçen yayalara sanki çarpmışım gibi uyarı veriyor çok fazla mesafe olduğu halde :S anlamadım ama çok nadir oluyor takmaya değmez.

    Bazen kısa süreli arabayı stop edip sonra çalıştırdığımda araç bilgisayarı yeniden başlıyor. Sensörler çalışıyor ancak geri görüş kamerası ve diğer kontrollere o an ulaşamıyorsunuz. Yeniden başlaması hızlı çok problem değil ama gece arabayı park edip sabah kontağı çevirir çevirmez radyo çalmaya başlıyor. Ne zaman yol bilgisayarı yeniden başlıyor çözemedim. Benzer durumu yaşayan var mı?

    Yakıt tüketimine gelirsek bu haftasonu İstanbul dan Bursa ya gidip geldim. Bir gün orada kaldım ve birçok yeri gezme fırsatım oldu. Araçta Trip 1 bölümünü aracı ilk aldığım anda itibaren istatistik tutacak şekilde kullanıyorum (sıfırlamadım) Trip 2 de yapacağım yolculukları analiz etmek için kullanıyorum. Ekte görüntüler mevcut. Şimdiye kadar 951 km yol yaptım ve yakıt tüketimi 8.7 lt . Bursa gezimde ise 362km yolu 7.7 lt ile tamamladım. Giderken Yalova-Bursa arasını normal hatta biraz yavaş bir tempoda gittim kar yağışı sebebiyle. Dönüşte daha tempolu şekilde geldim. Kısa süreli sport moduna geçtim. Şehir içinde birçok yeri gezdim. Eve geldiğimde istatistikler bu şekilde oldu. Depoyu da giderken tam doldurdum geldiğimde yarım depodan biraz düşük yakıt kaldı. Yakıt değerlerini deneyimli arkadaşlar yorumlarsa memnun olurum.

    Sizin de yolda giderken 308 görünce kornaya basıp selam vermek geçiyor mu içinizden :D



    Yeni Peugeot 308 (2014 sonrası - Ana Konu)Yeni Peugeot 308 (2014 sonrası - Ana Konu)




  • İnsan aynı şehirde olsa bile memleketliye denk gelmiş gibi oluyor
  • eisenberg kullanıcısına yanıt
    aynen katılıyorum. ancak 136 lığı beğenmemişlerdi galiba. bu aracın alt devirlerinin dolu olmasını beğenmişlerdi. aynı benim gibi.
  • blackcold1907 kullanıcısına yanıt
    Kesinlikle.

    Mesela mazda diyor, dışarıdan çok şık tamam, içerideki ekranın, tabletin konsola yapıştırılmış hali gibi durması da bana ayrı bir itici geliyor biz de yorum yapalım az
  • elcas kullanıcısına yanıt
    Bir şekilde yeni bulmadı motoru bir de sesli buldu ama, sportif bir ses dedi, diğerleri daha mı sessiz bilemedim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eisenberg

    Kesinlikle.

    Mesela mazda diyor, dışarıdan çok şık tamam, içerideki ekranın, tabletin konsola yapıştırılmış hali gibi durması da bana ayrı bir itici geliyor biz de yorum yapalım az

    Geçen yıl mazda3 ile 308 arasında gidip gelmiştim. Mazda3 daha fazla kalite hissi ve premium hissi vermişti bana ancak 308 in normal modda kullanımı dahi mazda 3 den daha seri geldi bana ayrıca 308 in fiyat avantajı vardı bu yüzden tercihimi 308 den yana kullandım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • doktor-xx D kullanıcısına yanıt
    Yalıtımda da 308 daha iyi gelmiştir muhakkak....
  • 308 GTi fiyatı hakkında bilgi sahibi olan var mı? Merak ettiğimden soruyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eisenberg

    Yalıtımda da 308 daha iyi gelmiştir muhakkak....

    Yalıtımı iyi hatırlamıyorum ancak süspansiyonları daha set ve sesli gelmişti bana ayrıca 120 bg gibi hissettirmemişti. Zervler farklıdır mazda3 dış tasarım ve kokpit tasarımı daha gözalıcı gelmişti bana

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hodolomax kullanıcısına yanıt
    Aracı alalı 1 aydan fazla oldu, yaklasık 1200 km deyim. Bende sizinkiyle bi kıyaslama yapayım dedim. Eğer diğer benzinli 308 kullanıcılarıda özellikle yakıt tüketimi konusunda deneyim ve yorumlarını aktarırlarsa hepimiz için daha faydalı olacağına inanıyorum.

    Vites geçişleri eski bi mcp kullanıcısı olduğum için bana çok güzel geldi, kronik olan 3 ten 2 ye geçiş dışında ki bu bile benim için çok önemli değil aslında gayet güzel.

    Sürüş keyfi( korna dışında çok çok iyi, özellikle direksiyon ve ön konsol bu zamana kadar kullandığım araçların arasına en iyisi ) gayet iyi, tek aradığım nokta eşya gözleri. bu konuda çok fakir bir araç. 2. bardaklığı koymamışlar active donanımına. allure donanımı bilmiyorum.

    Yol bilgisayarında herhangi bir sıkıntım olmadı, ekran buyuklugu çok iyi, hassasıyeti ise dokunmatik telefon kadar değil ama yakın.

    Dizelden benzinliye geçen biri olarak en hassas olduğum konu yakıt tüketimine gelince....

    Bulunduğunuz yerin coğrafyasına göre yakıt tüketiminiz değişir. eğer düz bir yerde yaşıyorsanız kullanıma göre şehiriçi yakıt tüketimi 6,5-8 litre civarlarında olmalı. inişi çıkışı bol bir yerde iseniz 9-10 litre gibi değerler normal. Kısada olsa şehirlerarası 2 defa gidebildim (toplam 360 km) ve yakıt ortalamam 5.5 ti. değerler çok iyi olmasada kabul edilebilir değerler. Sonuçta hem dizel benzin arası yaklaşık 1 lira fark var hemde dizele göre yakıt tüketimi biraz daha fazla üstelik 1 depo ile 1700 küsür km giden bi motorla bu kadar fazla yakmakta insanın canını sıkmıyo değil. bu konuda tesellim kış mevsimi ve aracın yeni olması. Yazın ki yakıt tüketiminide görmek lazım.

    Kanımca bu araba benzinli dizel hibriti bir araba. 1.2, 1.6 farketmez benzinli aracını satıp bunu alan biri yakıt tüketiminde kesinlikle pişman olmaz ama dizelden benzine geçen birinin canı biraz sıkılabilir duruma göre.

    Haftada 3 4 kere yaktı tüketim hesabı yapmaya başladım :) , bunun tek güzel tarafı 10000 kmde ortalama 900 lira fazladan yakıt çıkıyor. mtv yide düşüp ardaki benzinli dizel fiyat farkını ekleyince hafiften keyiflenmiyo değilim.

    Benim yakıt tüketimi ve düşüncelerim böyle...
    ayrıca bende 308 görsem selam vermek istiyorum ama hala nasip olmadı başka bi 308 görmek :) Karabükte yaşıyorum ve buralarda benden başka kimse yok galiba şehir dışında da denk gelmedi. :)
    Keyifli sürüşler..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi grsb78 -- 8 Şubat 2016; 9:02:49 >




  • hodolomax kullanıcısına yanıt
    Tüketim değerleriniz ilk 2500 km (rodaj) sonrasında düşecektir.
  • eisenberg kullanıcısına yanıt
    Testte kullanılan araç active versiyon 87790TL +comfort pack 3140TL + metalik renk 1080TL = 92010TL. Bence testi yapan kişi active model baz liste fiyatını vermek istedi ancak yanlışlıkla allure fiyatını verdi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ukiotoshi

    Testte kullanılan araç active versiyon 87790TL +comfort pack 3140TL + metalik renk 1080TL = 92010TL. Bence testi yapan kişi active model baz liste fiyatını vermek istedi ancak yanlışlıkla allure fiyatını verdi.

    + 17'.....
  • ukiotoshi U kullanıcısına yanıt
    Otopark ekibinde atlayacak göz var mı
  • Aslanımmmm...
    Yeni Peugeot 308 (2014 sonrası - Ana Konu)
  • almeida3434 kullanıcısına yanıt
    Yattığı yerden belli
  • 
Sayfa: önceki 539540541542543
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.