Şimdi Ara

Bisiklet Hakkında Sohbet - Soru/Cevap - Salcano XRS 030 - NG650 - İnceleme - SS (43. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.422
Cevap
14
Favori
88.846
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 4142434445
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xxSpecter

    quote:

    Orijinalden alıntı: noktape

    Parçanın fiyatı 35 TL idi 15TL işçilik istedi 50TL dedi toplamda. Ben biraz daha inmesini ısrar edince 40TL de anlaştık.

    Parçanın tam olarak modeli nedir?

    Onu sormadım bilmiyorum. Rulmanlı olduğu için bunda dağılma olayı olmaz dedi. Akışında belirgin şekilde açılma oldu. Şimdi daha rahat.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: noktape

    quote:

    Orijinalden alıntı: xxSpecter

    quote:

    Orijinalden alıntı: noktape

    Parçanın fiyatı 35 TL idi 15TL işçilik istedi 50TL dedi toplamda. Ben biraz daha inmesini ısrar edince 40TL de anlaştık.

    Parçanın tam olarak modeli nedir?

    Onu sormadım bilmiyorum. Rulmanlı olduğu için bunda dağılma olayı olmaz dedi. Akışında belirgin şekilde açılma oldu. Şimdi daha rahat.

    Ben orada arka lastiğe yol lastiği taktırdım. Önde orjinal lastiği var. Öne de yol lastiği takayım mı sizce?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xxSpecter

    quote:

    Orijinalden alıntı: noktape

    quote:

    Orijinalden alıntı: xxSpecter

    quote:

    Orijinalden alıntı: noktape

    Parçanın fiyatı 35 TL idi 15TL işçilik istedi 50TL dedi toplamda. Ben biraz daha inmesini ısrar edince 40TL de anlaştık.

    Parçanın tam olarak modeli nedir?

    Onu sormadım bilmiyorum. Rulmanlı olduğu için bunda dağılma olayı olmaz dedi. Akışında belirgin şekilde açılma oldu. Şimdi daha rahat.

    Ben orada arka lastiğe yol lastiği taktırdım. Önde orjinal lastiği var. Öne de yol lastiği takayım mı sizce?

    Rahatsız etmiyorsa boş yere masrafa girmeyin derim ben.




  • Bende orta göbeği rulmanlıya çevirdim aynakol 42 lik oldu ve alüminyum pedal taktırdım.
    Şimdi hiçbir rampa beni korkutamaz...:))
  • Finallerin bitmesiyle bütlere kadar ufak bir zaman boşluğu buldum kendime ve konuyla tekrar ilgilenmek istedim. Bu arada boş durmadım bisikletle çeşitli etkinliklere, festivallere ve yarışlara katıldım. Farklı insanlar farklı hayatlar gördüm. İleride katılacağım turlar için kendime zemin hazırladım. Km saatim 7 bin km'yi devirdi. Bisikletim artık bir eşyadan çok bir arkadaş gibi hep yanımdaydı ben bunları yaşarken. Varsa sorularınız cevaplayabilirim.

    İyi forumlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: noktape

    Finallerin bitmesiyle bütlere kadar ufak bir zaman boşluğu buldum kendime ve konuyla tekrar ilgilenmek istedim. Bu arada boş durmadım bisikletle çeşitli etkinliklere, festivallere ve yarışlara katıldım. Farklı insanlar farklı hayatlar gördüm. İleride katılacağım turlar için kendime zemin hazırladım. Km saatim 7 bin km'yi devirdi. Bisikletim artık bir eşyadan çok bir arkadaş gibi hep yanımdaydı ben bunları yaşarken. Varsa sorularınız cevaplayabilirim.

    İyi forumlar.

    Hocam lastikler büyük ve bisiklet yüksek malum. Dönüşlerde zorlanıyorum ben.
    Siz nasıl yapıyorsunuz, tavsiyeniz neler? Yatarak mı dönmek lazım?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Şehr-i Hüzün

    quote:

    Orijinalden alıntı: noktape

    Finallerin bitmesiyle bütlere kadar ufak bir zaman boşluğu buldum kendime ve konuyla tekrar ilgilenmek istedim. Bu arada boş durmadım bisikletle çeşitli etkinliklere, festivallere ve yarışlara katıldım. Farklı insanlar farklı hayatlar gördüm. İleride katılacağım turlar için kendime zemin hazırladım. Km saatim 7 bin km'yi devirdi. Bisikletim artık bir eşyadan çok bir arkadaş gibi hep yanımdaydı ben bunları yaşarken. Varsa sorularınız cevaplayabilirim.

    İyi forumlar.

    Hocam lastikler büyük ve bisiklet yüksek malum. Dönüşlerde zorlanıyorum ben.
    Siz nasıl yapıyorsunuz, tavsiyeniz neler? Yatarak mı dönmek lazım?

    Viralarda bisikleti yatırarak dönmek daha az savrulmanızı sağlar ancak dikkat edilmesi gereken bir nokta vardır o da zeminin kumlu,çakıllı veya ıslak olmaması. Yoksa kötü sonuç verebilir.
    Bir de viraja girerken ve çıkarken gözümüz hep virajın sonuna bakmalıdır. Yoksa bazı yollarda yol daralması veya virajın daha da keskinleşmesi durumu olabiliyor eğer kısa mesafeye bakarsak durumu önceden göremeyiz ve yoldan çıkabiliriz. Bu yüzden viraja girerken hep en uc noktaya bakılmalıdır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: noktape

    quote:

    Orijinalden alıntı: Şehr-i Hüzün

    quote:

    Orijinalden alıntı: noktape

    Finallerin bitmesiyle bütlere kadar ufak bir zaman boşluğu buldum kendime ve konuyla tekrar ilgilenmek istedim. Bu arada boş durmadım bisikletle çeşitli etkinliklere, festivallere ve yarışlara katıldım. Farklı insanlar farklı hayatlar gördüm. İleride katılacağım turlar için kendime zemin hazırladım. Km saatim 7 bin km'yi devirdi. Bisikletim artık bir eşyadan çok bir arkadaş gibi hep yanımdaydı ben bunları yaşarken. Varsa sorularınız cevaplayabilirim.

    İyi forumlar.

    Hocam lastikler büyük ve bisiklet yüksek malum. Dönüşlerde zorlanıyorum ben.
    Siz nasıl yapıyorsunuz, tavsiyeniz neler? Yatarak mı dönmek lazım?

    Viralarda bisikleti yatırarak dönmek daha az savrulmanızı sağlar ancak dikkat edilmesi gereken bir nokta vardır o da zeminin kumlu,çakıllı veya ıslak olmaması. Yoksa kötü sonuç verebilir.
    Bir de viraja girerken ve çıkarken gözümüz hep virajın sonuna bakmalıdır. Yoksa bazı yollarda yol daralması veya virajın daha da keskinleşmesi durumu olabiliyor eğer kısa mesafeye bakarsak durumu önceden göremeyiz ve yoldan çıkabiliriz. Bu yüzden viraja girerken hep en uc noktaya bakılmalıdır.

    Eyvallah :)

    Peki rampa çıkarken? Açıkça söyleyeyim 26' ile daha kolay çıkılıyor. Bizim bisiklet yoruyor beni. Bazen on kaldırarak çıkıyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bisiklet ve rampa konusu üstünde çalışması gereken bir konu bana göre. Bisikletten biraz bağımsızdır daha çok kondisyona dayalıdır. O yüzden önerebileceğim şey düzenli bisiklet sürüp yeterli kondisyon sahibi olmaktır.
  • Ben yaklaşık 3 aydır hastayım binemedim. Acaba bisikletten mi oldu? Hayatımda ilk defa uzun turlara falan gittim. Ve çok terleyen biriyim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xxSpecter

    Ben yaklaşık 3 aydır hastayım binemedim. Acaba bisikletten mi oldu? Hayatımda ilk defa uzun turlara falan gittim. Ve çok terleyen biriyim.

    Hareket halindeyken terlemeniz sorun teşkil etmez ama bisikletten indikten sonra hala terli durup üstünüzü değiştirmezseniz en ufak rüzgar bile hasta edebilir sizi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: noktape

    quote:

    Orijinalden alıntı: xxSpecter

    Ben yaklaşık 3 aydır hastayım binemedim. Acaba bisikletten mi oldu? Hayatımda ilk defa uzun turlara falan gittim. Ve çok terleyen biriyim.

    Hareket halindeyken terlemeniz sorun teşkil etmez ama bisikletten indikten sonra hala terli durup üstünüzü değiştirmezseniz en ufak rüzgar bile hasta edebilir sizi.

    Sanırım ondan oldu. Bir keresinde de gece tura katılmıştım çok yağmur yağıyordu ve terliydim. O geceden sonra zaten yataktan kalkamadım 3 aydır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Geçmiş olsun.

    Bunlar tecrübe olarak geri dönmüştür size :)
  • Ng650 V almıştım yazın 2-3 aydır bisiklete binmiyorum hiçte bakmadım şimdi yine heves ettim bisiklete yaptırmam gereken bi bakım varmı birde en son arka lastik patlaktı 5-6 tane yama var yeni iç lastik almayı düşünüyorum uygun fiyatlı bilen varsa link atabilirmi.
  • Eğer kapalı alanda kaldıysa bir kaç ay kısa bir süre o yüzden lastiğinizi onarıp binebilirsiniz.

    Açık alanda kaldıysa eğer sadece vites-fren ayarına bir kontrol etseniz olur tellerde uzama ya da kısalma olmuş olabilir.

    İç lastik olarak :http://www.decathlon.com.tr/26x175-210-Ikili-Schrader-Bisiklet-Ic-Lastigi,PR-258.html
  • quote:

    Orijinalden alıntı: noktape

    Eğer kapalı alanda kaldıysa bir kaç ay kısa bir süre o yüzden lastiğinizi onarıp binebilirsiniz.

    Açık alanda kaldıysa eğer sadece vites-fren ayarına bir kontrol etseniz olur tellerde uzama ya da kısalma olmuş olabilir.

    İç lastik olarak :http://www.decathlon.com.tr/26x175-210-Ikili-Schrader-Bisiklet-Ic-Lastigi,PR-258.html


    Fiyatta uygunmuş hem çift ama26 inç yazıyo bisiklet 29 inç forumda bazı arkadaşlar 28 te olur diyodu ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ismailuca

    quote:

    Orijinalden alıntı: noktape

    Eğer kapalı alanda kaldıysa bir kaç ay kısa bir süre o yüzden lastiğinizi onarıp binebilirsiniz.

    Açık alanda kaldıysa eğer sadece vites-fren ayarına bir kontrol etseniz olur tellerde uzama ya da kısalma olmuş olabilir.

    İç lastik olarak :http://www.decathlon.com.tr/26x175-210-Ikili-Schrader-Bisiklet-Ic-Lastigi,PR-258.html


    Fiyatta uygunmuş hem çift ama26 inç yazıyo bisiklet 29 inç forumda bazı arkadaşlar 28 te olur diyodu ?

    v-fren diyince ben 26" sandım. Doğru onların 29 luğu da vardı.

    29luk
    1,75-2,20 aralığında iç lastik :http://www.decathlon.com.tr/29x175-2125-Schrader-Bisiklet-Ic-Lastigi,PR-33918.html

    1.50- 1.75 aralığında iç lastik :http://www.decathlon.com.tr/700x35-43-Schraeder-Bisiklet-Ic-Lastigi,PR-15456.html




  • Merhaba arkadaşlar.

    Bugün bisikletim ve ben 8 bin km'yi devirdik. Bundan sonraki yapacağım km'ler bisikletimin bana hediyesi olacak. Çünkü bu bisikleti alırken ki hedefim 8 bin km idi. Bugün sayacım 8.093 km'yi gösteriyor. Şöyle bir geçmişe dönüp bisiklet üzerinde yaptığım masrafları yazmak istiyorum.

    - 5 binde iken orta göbek yuvası bozulmuştu. Bilyeli sistemden rulmanlı sisteme geçiş yaptım. Bu bana 40 TL'ye mal oldu. / Metin Bisiklet Bakırköy/İstanbul

    - 7 binde iken katıldığım bir yarışta arka arttırıcıyı parçaladım. Shimano Tourney arttırıcı taktırdım. Bu bana 25 TL'ye mal oldu. / Delta Bisiklet Emek/Ankara

    - 7 bin 500'de iken yağmurlu havada kayıp kadro kulağını kırdım. Yenisi 30 TL'ye mal oldu. / Aktif Pedal Bakırköy/İstanbul

    - 8 binde iken arka göbek kırıldı.(Bu sabah) Tamamen kullanılamaz hale geldi. Yeni göbek çaktırmak 30 TL'ye mal oldu. / Metin Bisiklet Bakırköy/İstanbul


    Kısacası eğer bisiklet bilyeli değilde rulmanlı sistem olsaydı benim hatalarım dışında bir sıkıntısı olmayacaktı. Bir sonraki bisikletimi seçerken buna dikkat edeceğim. 560 TL'ye geçiş dönemi adı altında aldığım bu bisiklet şaşırtıcı derecede iyi çıktı. Hala ilk günkü gibi kullanmaktayım.



    Delta Bisiklet'de arka arttırıcı değişimi yapılırken :

    Bisiklet Hakkında Sohbet - Soru/Cevap - Salcano XRS 030 - NG650 - İnceleme - SS



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Aizanoi -- 16 Şubat 2014; 22:54:55 >




  • Arkadaşlar yazdıklarınızı ve tavsiyelerinizi zevkle okudum
    peki "Salcano NG 650 MD 29" istanbulda 450-500 tl civarı fiyatı ile nerden ala bilirim...
    gerçi bu fiyatlar geçen sene arkadaşlar almış ama çok pahalılaşacağına inanmıyorum...
    eğer son zamanlarda alan varsa yardımcı olursa sevinirim teşekkürler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: digital0110

    Arkadaşlar yazdıklarınızı ve tavsiyelerinizi zevkle okudum
    peki "Salcano NG 650 MD 29" istanbulda 450-500 tl civarı fiyatı ile nerden ala bilirim...
    gerçi bu fiyatlar geçen sene arkadaşlar almış ama çok pahalılaşacağına inanmıyorum...
    eğer son zamanlarda alan varsa yardımcı olursa sevinirim teşekkürler

    En ucuz Sirkeci'de bulursunuz. 2014'lerde fazla indirim yapamayabilirler fakat geçen seneki modellerden ellerinde varsa onu 500 TL'ye alma imkanınız olur.
  • 
Sayfa: önceki 4142434445
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.