Bildirim
Bisiklet Hakkında Sohbet - Soru/Cevap - Salcano XRS 030 - NG650 - İnceleme - SS
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
-
Güle güle kullan arkadaşım, yalnız bir noktayı açıklıyım 29 jant diye bir olay yok 29er 'lerde de 28 jant kullanılır fakat tek değişikliği diğer ince yol jantlarına göre daha geniş arazi tipi lastik takmaya imkan veren geniş jant açıklığı kullanılmasıdır. -
Güle güle kullanın. Ben de Whistle miwok 1164d almayı düsünüyorum. Uzun süredir kullandığınız modelin 26"lik olanını almayı düşündüm yalnız zoom maşa hiç hoşuma gitmiyor. Kullandığınız modelde kadro sağlamlığı ne düzeydedir? Ve de uzun yol için önerir misiniz bu bisikleti? -
hayırlı olsun hocam .
bu arada ben ayaklığı çıkarmanızı tavsiye ederim ek ağırlık -
Bende salcano NG650 29'' aldım . aldığımda bir süpriz oldu. Kafama takılan konu 28'' lik tekerlerdi. Biraz aldatıcı gibi geldi bana. hayırlı olsun bu arada -
Bende salcano NG650 29'' aldım . aldığımda bir süpriz oldu. Kafama takılan konu 28'' lik tekerlerdi. Biraz aldatıcı gibi geldi -
quote:
Orijinalden alıntı: naqıo
hayırlı olsun hocam .
bu arada ben ayaklığı çıkarmanızı tavsiye ederim ek ağırlık
Adam yarışa katılmıyor.
Zincirlerin olduğu yere bez bir kadro koruyucu takmanızı ve seleyi değiştirmenizi öneririm hocam. Toto önemli. -
hocam 2 sorum olcak :D
ağırlığı ne kadar
bide maşa bisiklette tam neresi oluyo -
quote:
Orijinalden alıntı: hKncnnrT
hocam 2 sorum olcak :D
ağırlığı ne kadar
bide maşa bisiklette tam neresi oluyo
ön teker tutan amortisör kısmı ismi maşa diye geçiyor -
quote:
Orijinalden alıntı: Winter Snake
quote:
Orijinalden alıntı: hKncnnrT
hocam 2 sorum olcak :D
ağırlığı ne kadar
bide maşa bisiklette tam neresi oluyo
ön teker tutan amortisör kısmı ismi maşa diye geçiyor
saol hocam anlıyosan bana yardım edebilirmisin
konu :http://forum.donanimhaber.com/m_71468647/tm.htm
-
quote:
Orijinalden alıntı: Winter Snake
Güle güle kullan arkadaşım, yalnız bir noktayı açıklıyım 29 jant diye bir olay yok 29er 'lerde de 28 jant kullanılır fakat tek değişikliği diğer ince yol jantlarına göre daha geniş arazi tipi lastik takmaya imkan veren geniş jant açıklığı kullanılmasıdır.
Teşekkür ederim. Evet onu yukarıdaki yazımda belirttim 28" yazıyor lastiklerin üstünde.
quote:
Orijinalden alıntı: akarulas
Güle güle kullanın. Ben de Whistle miwok 1164d almayı düsünüyorum. Uzun süredir kullandığınız modelin 26"lik olanını almayı düşündüm yalnız zoom maşa hiç hoşuma gitmiyor. Kullandığınız modelde kadro sağlamlığı ne düzeydedir? Ve de uzun yol için önerir misiniz bu bisikleti?
Üstünde Suntour xct v4 kilitli maşa var. Şimdilik İstanbul içinde sürdüm. Standart 6061 kadro var. Kadro sağlamlığı ne düzeydedir açıkcası bilmiyorum. İnşallah bu yaz DOÇEK'e katılcam yaklaşık 250-300 km sürücek. O zaman uzun yol konusunda daha detaylı bilgi yazarım. Benim şuan bu bisikletle yaptığım en uzun mesafe tek seferde 63km idi. Yokuşları hiç zorlanmadan çıktım.
quote:
Orijinalden alıntı: naqıo
hayırlı olsun hocam .
bu arada ben ayaklığı çıkarmanızı tavsiye ederim ek ağırlık
Ayaklık çok işime yarıyor kafelere falan girdiğimde masamın yanına koyuyorum, camiye falan girdiğim zaman park ediyorum vb. gibi sebeplerim var ayaklıksız yapamam. Ayrıca ben federasyon lisanslı profesyonel kürekçiyim o yüzden bacaklarım ve kondisyonum iyi durumda ayaklık sorun olmuyor benim için. Tavsiyeniz için teşekkür ederim.
quote:
Orijinalden alıntı: tynasorusrex
Bende salcano NG650 29'' aldım . aldığımda bir süpriz oldu. Kafama takılan konu 28'' lik tekerlerdi. Biraz aldatıcı gibi geldi bana. hayırlı olsun bu arada
Evet o konuda haklısınız. Sitesinde 29" yazıyor ama yine sitesindeki resme yakından baktığımız zaman 28" yazıyor lastiğin üzerinde. Bana yeterli geldi lastikler. Teşekkür ederim.
quote:
Orijinalden alıntı: Einstein
Zincirlerin olduğu yere bez bir kadro koruyucu takmanızı ve seleyi değiştirmenizi öneririm hocam. Toto önemli.
Bende seleyi değiştirmeyi düşünüyorum dediğiniz gibi toto önemli :) Bisikletten inince biraz sıkıntı oluyor Zincirlerin yanında ki demiri bir kaç kez kaldırıma sürttüm o kısmı zedelendi. Yarın alayım bi tane Sirkeci'ye gidip.
quote:
Orijinalden alıntı: hKncnnrT
hocam 2 sorum olcak :D
ağırlığı ne kadar
bide maşa bisiklette tam neresi oluyo
Orjinal ağırlığı 15.6 kg. Üstüne far/stop lambası taktım suan 15.9 kg geliyor. Evdeki tartıyla ölçtüm. Hata payı olabilir.
Resimde işaretlediğim kısım maşa oluyor.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Aizanoi -- 16 Şubat 2014; 22:59:41 >
-
2000 lira civarı bir mtb alacağım ama 28'' ler biraz aklımı çeldi açıkcası Aydında bulacağım yer yok Bir ara izmire trenle gidip baksam mı ne yapsam bilmiyorum -
quote:
Orijinalden alıntı: Mr.Loney
2000 lira civarı bir mtb alacağım ama 28'' ler biraz aklımı çeldi açıkcası Aydında bulacağım yer yok Bir ara izmire trenle gidip baksam mı ne yapsam bilmiyorum
Bulabilirsen :
Sedona 759 29"
Corratec C29ER
Bunlara bir bak derim.
-
quote:
Orijinalden alıntı: noktape
.
Meslektaşım öncelikle merhabalar.
Ben de önümüzdeki 10 gün içerisinde NG650 alacağım inşallah. Ancak şu iki model arasında kaldım. İkiside bütün özellikleri bakımından aynı. Tek fark birinde V fren, diğerinde mekanik disk fren bulunmakta. Sence hangisini alsam ?
http://www.salcano.com/Urunler.aspx?idurun=930
http://www.salcano.com/Urunler.aspx?idurun=931
-
quote:
Orijinalden alıntı: Engineer !
quote:
Orijinalden alıntı: noktape
.
Meslektaşım öncelikle merhabalar.
Ben de önümüzdeki 10 gün içerisinde NG650 alacağım inşallah. Ancak şu iki model arasında kaldım. İkiside bütün özellikleri bakımından aynı. Tek fark birinde V fren, diğerinde mekanik disk fren bulunmakta. Sence hangisini alsam ?
http://www.salcano.com/Urunler.aspx?idurun=930
http://www.salcano.com/Urunler.aspx?idurun=931
Size de merhaba efendim.
İki fren tipinin de kendine has özellikleri var ama aslında ikisinin de çalışma mantığı aynı biri diski diğeri jantı sıkıyor. Disk fren biraz hassas bir yapıya sahip. Mesela kendi bisikletimden örnek vereyim. Dün uzun mesafe bir gezi yaptım (google maps'e göre 70,8km). Yağmur yağmasına rağmen frenlemede hiç bir sıkıntı çekmedim gayet memnunum o konuda ama hassas yapıdadırlar dedim ya dönüşte Kabataş civarında ön diski kaldırma sürttüm ve 8 çizmeye başladı. Diskin bi noktası balata sürtmeye başladı. Açıkcası bu canımı sıktı. Eve gelince düzelttim ama yolda iken sürtünme sesi geliyordu. V-fren olsaydı böyle bir sıkıntı yaşamazdım. Yani disk frenler iyi ama bakım ve dikkat istiyor.
Kendimce özetleyeyim.
Disk fren
Artıları = Fren mesafesi, Ortama bağlı kalmadan kullanım(Yağmur, çamur vs), Göze hitap etmesi
Eksileri = Hassastır ve bakım ister, Arıza çıkarması durumunda tamiri zordur
V-Fren
Artıları = Tamiri kolaydır, Ucuzdur
Eksileri = Jant yüzeyi ıslandığında ya da çamur geldiğinde bisiklet daha uzun mesafede duruyor.
Şimdi gelelim benim tavsiyeme. Günlük kullanım için V-fren yeterlidir. V-fren sistemini almanı öneririm.
-
quote:
Orijinalden alıntı: noktape
quote:
Orijinalden alıntı: Engineer !
quote:
Orijinalden alıntı: noktape
.
Meslektaşım öncelikle merhabalar.
Ben de önümüzdeki 10 gün içerisinde NG650 alacağım inşallah. Ancak şu iki model arasında kaldım. İkiside bütün özellikleri bakımından aynı. Tek fark birinde V fren, diğerinde mekanik disk fren bulunmakta. Sence hangisini alsam ?
http://www.salcano.com/Urunler.aspx?idurun=930
http://www.salcano.com/Urunler.aspx?idurun=931
Size de merhaba efendim.
İki fren tipinin de kendine has özellikleri var ama aslında ikisinin de çalışma mantığı aynı biri diski diğeri jantı sıkıyor. Disk fren biraz hassas bir yapıya sahip. Mesela kendi bisikletimden örnek vereyim. Dün uzun mesafe bir gezi yaptım (google maps'e göre 70,8km). Yağmur yağmasına rağmen frenlemede hiç bir sıkıntı çekmedim gayet memnunum o konuda ama hassas yapıdadırlar dedim ya dönüşte Kabataş civarında ön diski kaldırma sürttüm ve 8 çizmeye başladı. Diskin bi noktası balata sürtmeye başladı. Açıkcası bu canımı sıktı. Eve gelince düzelttim ama yolda iken sürtünme sesi geliyordu. V-fren olsaydı böyle bir sıkıntı yaşamazdım. Yani disk frenler iyi ama bakım ve dikkat istiyor.
Kendimce özetleyeyim.
Disk fren
Artıları = Fren mesafesi, Ortama bağlı kalmadan kullanım(Yağmur, çamur vs), Göze hitap etmesi
Eksileri = Hassastır ve bakım ister, Arıza çıkarması durumunda tamiri zordur
V-Fren
Artıları = Tamiri kolaydır, Ucuzdur
Eksileri = Jant yüzeyi ıslandığında ya da çamur geldiğinde bisiklet daha uzun mesafede duruyor.
Şimdi gelelim benim tavsiyeme. Günlük kullanım için V-fren yeterlidir. V-fren sistemini almanı öneririm.
Çok teşekkür ederim ilgilendiğin için.
Çevremde çok fazla farklı yorum yapan var. Kimisi V fren daha iyi, kimisi disk fren daha iyi diyip duruyordu. Yani o kadar allak bulak olmuş durumdaki aklım. Tavsiyene uyup V frenliye yöneleceğim sanırım.
Tekrar teşekkürler, saygılar.
-
quote:
Orijinalden alıntı: Engineer !
quote:
Orijinalden alıntı: noktape
quote:
Orijinalden alıntı: Engineer !
quote:
Orijinalden alıntı: noktape
.
Meslektaşım öncelikle merhabalar.
Ben de önümüzdeki 10 gün içerisinde NG650 alacağım inşallah. Ancak şu iki model arasında kaldım. İkiside bütün özellikleri bakımından aynı. Tek fark birinde V fren, diğerinde mekanik disk fren bulunmakta. Sence hangisini alsam ?
http://www.salcano.com/Urunler.aspx?idurun=930
http://www.salcano.com/Urunler.aspx?idurun=931
Size de merhaba efendim.
İki fren tipinin de kendine has özellikleri var ama aslında ikisinin de çalışma mantığı aynı biri diski diğeri jantı sıkıyor. Disk fren biraz hassas bir yapıya sahip. Mesela kendi bisikletimden örnek vereyim. Dün uzun mesafe bir gezi yaptım (google maps'e göre 70,8km). Yağmur yağmasına rağmen frenlemede hiç bir sıkıntı çekmedim gayet memnunum o konuda ama hassas yapıdadırlar dedim ya dönüşte Kabataş civarında ön diski kaldırma sürttüm ve 8 çizmeye başladı. Diskin bi noktası balata sürtmeye başladı. Açıkcası bu canımı sıktı. Eve gelince düzelttim ama yolda iken sürtünme sesi geliyordu. V-fren olsaydı böyle bir sıkıntı yaşamazdım. Yani disk frenler iyi ama bakım ve dikkat istiyor.
Kendimce özetleyeyim.
Disk fren
Artıları = Fren mesafesi, Ortama bağlı kalmadan kullanım(Yağmur, çamur vs), Göze hitap etmesi
Eksileri = Hassastır ve bakım ister, Arıza çıkarması durumunda tamiri zordur
V-Fren
Artıları = Tamiri kolaydır, Ucuzdur
Eksileri = Jant yüzeyi ıslandığında ya da çamur geldiğinde bisiklet daha uzun mesafede duruyor.
Şimdi gelelim benim tavsiyeme. Günlük kullanım için V-fren yeterlidir. V-fren sistemini almanı öneririm.
Çok teşekkür ederim ilgilendiğin için.
Çevremde çok fazla farklı yorum yapan var. Kimisi V fren daha iyi, kimisi disk fren daha iyi diyip duruyordu. Yani o kadar allak bulak olmuş durumdaki aklım. Tavsiyene uyup V frenliye yöneleceğim sanırım.
Tekrar teşekkürler, saygılar.
İkisinin de özelliklerini yazmaya çalıştım. Disk kullanıyorum memnunum ama bu modelin v-frenlisi olmadığı için ben disk almak zorunda kaldım yoksa ben de v-fren alıcaktım. Eğer İstanbul'da oturuyorsan benim aldığım dükkanda v-frenli ng 650 450tl idi. Saraçhane-Bisikletçiler Çarşısı-Korkmaz Ticaret'ten aldım ben.
-
quote:
Orijinalden alıntı: noktape
quote:
Orijinalden alıntı: Engineer !
quote:
Orijinalden alıntı: noktape
quote:
Orijinalden alıntı: Engineer !
quote:
Orijinalden alıntı: noktape
.
Meslektaşım öncelikle merhabalar.
Ben de önümüzdeki 10 gün içerisinde NG650 alacağım inşallah. Ancak şu iki model arasında kaldım. İkiside bütün özellikleri bakımından aynı. Tek fark birinde V fren, diğerinde mekanik disk fren bulunmakta. Sence hangisini alsam ?
http://www.salcano.com/Urunler.aspx?idurun=930
http://www.salcano.com/Urunler.aspx?idurun=931
Size de merhaba efendim.
İki fren tipinin de kendine has özellikleri var ama aslında ikisinin de çalışma mantığı aynı biri diski diğeri jantı sıkıyor. Disk fren biraz hassas bir yapıya sahip. Mesela kendi bisikletimden örnek vereyim. Dün uzun mesafe bir gezi yaptım (google maps'e göre 70,8km). Yağmur yağmasına rağmen frenlemede hiç bir sıkıntı çekmedim gayet memnunum o konuda ama hassas yapıdadırlar dedim ya dönüşte Kabataş civarında ön diski kaldırma sürttüm ve 8 çizmeye başladı. Diskin bi noktası balata sürtmeye başladı. Açıkcası bu canımı sıktı. Eve gelince düzelttim ama yolda iken sürtünme sesi geliyordu. V-fren olsaydı böyle bir sıkıntı yaşamazdım. Yani disk frenler iyi ama bakım ve dikkat istiyor.
Kendimce özetleyeyim.
Disk fren
Artıları = Fren mesafesi, Ortama bağlı kalmadan kullanım(Yağmur, çamur vs), Göze hitap etmesi
Eksileri = Hassastır ve bakım ister, Arıza çıkarması durumunda tamiri zordur
V-Fren
Artıları = Tamiri kolaydır, Ucuzdur
Eksileri = Jant yüzeyi ıslandığında ya da çamur geldiğinde bisiklet daha uzun mesafede duruyor.
Şimdi gelelim benim tavsiyeme. Günlük kullanım için V-fren yeterlidir. V-fren sistemini almanı öneririm.
Çok teşekkür ederim ilgilendiğin için.
Çevremde çok fazla farklı yorum yapan var. Kimisi V fren daha iyi, kimisi disk fren daha iyi diyip duruyordu. Yani o kadar allak bulak olmuş durumdaki aklım. Tavsiyene uyup V frenliye yöneleceğim sanırım.
Tekrar teşekkürler, saygılar.
İkisinin de özelliklerini yazmaya çalıştım. Disk kullanıyorum memnunum ama bu modelin v-frenlisi olmadığı için ben disk almak zorunda kaldım yoksa ben de v-fren alıcaktım. Eğer İstanbul'da oturuyorsan benim aldığım dükkanda v-frenli ng 650 450tl idi. Saraçhane-Bisikletçiler Çarşısı-Korkmaz Ticaret'ten aldım ben.
Kendi sitelerinde 479 liraya satıyorlar Acaba pazarlık payı mı ?
Eğer saraçhanedeki pazarlık yaparsa en kötü 440 liraya filan gelir bisiklet haksız mıyım ?
-
quote:
Orijinalden alıntı: Engineer !
Kendi sitelerinde 479 liraya satıyorlar Acaba pazarlık payı mı ?
Eğer saraçhanedeki pazarlık yaparsa en kötü 440 liraya filan gelir bisiklet haksız mıyım ?
Pazarlıkla inmiş hali 450 TL yoksa ordaki fiyatı da 480TL idi. Ben orda çoğu bisiklette indirim yaptım bu bisikleti amadan önce. Kron xc500 v-fren'i 600TL'ye Sedona 701 v-fren'i de 520TL'ye indirmiştim. İnsan Kayseri'li olunca almayacağı malın da pazarlığını yapıyor Ordaki esnaf peşin alımlarda güzel indirimler yapıyorlar. Piyasanın altında alabilirsin. Farklı modellere de bakabilirsin aynı anda.
Benzer içerikler
- mosso bisiklet yorum
- trekking bisiklet nedir
- bisiklet selesi acıtıyor
- bisiklet sürmenin zararları
- 3 haneli asma kilit şifresini unuttum
- elektrikli bisiklet
- see sense nedir
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X