Şimdi Ara

Samsung Smart TV'de Bulutlanma, Isik Sizmasi ve Bantlanma Problemi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
115
Cevap
4
Favori
29.386
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 3600 TL'ye satin aldigim Samsung smart TV almakla hayatimin hatasini yaptim. TV'de bulutlanma, isik sizmasi ve bantlanma sorunu var. Iki kez servise gitti. Sorun yok dendi. Cagri merkezi sorun cozmek yerine sorun oldugunu bile kabullenmiyor. Yaziklar olsun... Samsung sorun cozmek yerine sorunun kendisi olmaya devam ediyor. Siz forum uelerinden hem hukuki surec hem de yapilmasi gerekenler konusunda yardim istiyorum. Saygilarimla...
    TV'ye ait fotograflar:
    https://www.facebook.com/media/set/?set=a.10151367606160559.510672.627945558&type=1&l=c1e83c78bb







  • Satın aldığınız yer ile görüştünüz mü ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 3yuq

    Satın aldığınız yer ile görüştünüz mü ?
    almadan önce foruma baktınız mı bilmiyorum ama aynı samsungla sorunu yaşayan bi çok kullanıcı var..
  • Bence de sorun yok dostum.Çünkü çoğu samsungda en dandik paneller ve dandik ışıklandırma var.

    Sorum sensin samsung alarak sorun çıkarıyorsun kendine :))
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ForceBeWithYou

    Bence de sorun yok dostum.Çünkü çoğu samsungda en dandik paneller ve dandik ışıklandırma var.

    Sorum sensin samsung alarak sorun çıkarıyorsun kendine :))
    Öncelikle geçmiş olsun.
    Sizin televizyona "sorun yok" raporu veren servisi ve hem görme özürlü olup hem de teknik serviste çalışıp bu rapora imza atan teknisyeni de ayrıca kutluyorum.
    Hukuki süreç olarak; eğer maddi imkanınız ve zamanınız var ise çözüm Tüketici Mahkemesi.
    Öncelikle Tüketici Hakem Heyetini deneyebilirsiniz fakat fatura tutarınız hakem heyetinin yetkili olduğu üst rakamdan (2450,67 TL) daha fazla olduğu için karar lehinize bile çıksa karşı tarafa yasal bir yaptırımı olmayacak. (Ayrıca Samsung Türkiye tarafından muhatab kabul edilmeyecek ve "karar bizi bağlamıyor, Tüketici Mahkemesi'ne gidin" cevabı alacaksınız, deneyimle sabit.)
    Ancak bu rapor, ileride Tüketici Mahkemesine giderseniz işinize yarayabilir.
    Ne yazık ki, bilmeden de olsa Samsung Türkiye rezilliğine bir başka örnek olmuşsunuz umarım en kısa sürede lehinize sonuçlanır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Lomax. -- 5 Şubat 2013; 23:41:40 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 3yuq

    Satın aldığınız yer ile görüştünüz mü ?

    Evet. Teknosa satin aldigim yer. Onlar servise topu atiyor. Servis amsung merkeze, Samsung merkez servise.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: madcapfrog

    Öncelikle geçmiş olsun.
    Sizin televizyona "sorun yok" raporu veren servisi ve hem görme özürlü olup hem de teknik serviste çalışıp bu rapora imza atan teknisyeni de ayrıca kutluyorum.
    Hukuki süreç olarak; eğer maddi imkanınız ve zamanınız var ise çözüm Tüketici Mahkemesi.
    Öncelikle Tüketici Hakem Heyetini deneyebilirsiniz fakat fatura tutarınız hakem heyetinin yetkili olduğu üst rakamdan (2450,67 TL) daha fazla olduğu için karar lehinize bile çıksa karşı tarafa yasal bir yaptırımı olmayacak. (Ayrıca Samsung Türkiye tarafından muhatab kabul edilmeyecek ve "karar bizi bağlamıyor, Tüketici Mahkemesi'ne gidin" cevabı alacaksınız, deneyimle sabit.)
    Ancak bu rapor, ileride Tüketici Mahkemesine giderseniz işinize yarayabilir.
    Ne yazık ki, bilmeden de olsa Samsung Türkiye rezilliğine bir başka örnek olmuşsunuz umarım en kısa sürede lehinize sonuçlanır.

    Beyefendi siz dava actiniz mi? Actuysaniz sonucunu merak ediyorum. Desteginiz icin tesekkurler. Maalesef dediginiz gibi Samsung Turkiye'nin maskarasi oldum. Burdan tum forum uyelerini uyarmak isterim. Samsung'dan uzak dursunlar. Ben yandim, onlar yanmasin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: carloska

    almadan önce foruma baktınız mı bilmiyorum ama aynı samsungla sorunu yaşayan bi çok kullanıcı var..

    Maalesef foruma bakmamistim. Bir arkadasim vasitasiyla forumla sorundan sonra tanistim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mbtaskale

    Bence de sorun yok dostum.Çünkü çoğu samsungda en dandik paneller ve dandik ışıklandırma var.

    Sorum sensin samsung alarak sorun çıkarıyorsun kendine :))

    Dediginiz gibi Samsung cok kotu bir cihaz uretmis maalesef ve bunu bana fatura etmeye calisiyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Shamasas

    quote:

    Orijinalden alıntı: mbtaskale

    Bence de sorun yok dostum.Çünkü çoğu samsungda en dandik paneller ve dandik ışıklandırma var.

    Sorum sensin samsung alarak sorun çıkarıyorsun kendine :))

    Dediginiz gibi Samsung cok kotu bir cihaz uretmis maalesef ve bunu bana fatura etmeye calisiyor.

    Alıntıları Göster
    Sizlerle yani ogrendigimm bir bilgiyi paylasmak istiyorum. Samsung TV'ler, en azindan benim kullandigim model icin kesin konusuyorum, aski aparatiyla kullanildiginda isik sizmasi, bulutlanma ve bantlanma gibi sorunlara neden oluyormus. Fakat beni bu konuda ne satici Teknosa firmasi, ne Samsung yetkili servis ne de uretici firma olan SAmsung yazili veya sozlu uyarmamistir. Fakat hem servis hem de Samsung cagri merkezi yetkilileri urun duvara sildiginda belirttigim problemlere yol acabildigini kabul etmislerdir. Dusunebiliyor musunuz! cihazimi aski aparatiyla birlikte Teknosa satmis, Samsung servis kurmus, Samsung firmasi ise urun askiya asildiginda bozuldugu halde aski aparatiyla kullanima uygun bir urun uretmis ayrica ne kutusuna ne de kullanma klavuzuna aski aparatirla kullanilmaz gibi bir uyari koymamistir. Simdi tum bunlarin sonucunda 3600 TL'si cope giden, magdur olan ben oluyorum. Ve bana Samsung cagri merkezindeki bayan siozin bunu bilmeniz gerekirdi diyor. Boyle sacma sapan bir durumla karsi karsiyayim. TV'a Satici, servis ve uretici el birligiyle zarar verisler ve faturasini da bana cikarmislardir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Shamasas

    Sizlerle yani ogrendigimm bir bilgiyi paylasmak istiyorum. Samsung TV'ler, en azindan benim kullandigim model icin kesin konusuyorum, aski aparatiyla kullanildiginda isik sizmasi, bulutlanma ve bantlanma gibi sorunlara neden oluyormus. Fakat beni bu konuda ne satici Teknosa firmasi, ne Samsung yetkili servis ne de uretici firma olan SAmsung yazili veya sozlu uyarmamistir. Fakat hem servis hem de Samsung cagri merkezi yetkilileri urun duvara sildiginda belirttigim problemlere yol acabildigini kabul etmislerdir. Dusunebiliyor musunuz! cihazimi aski aparatiyla birlikte Teknosa satmis, Samsung servis kurmus, Samsung firmasi ise urun askiya asildiginda bozuldugu halde aski aparatiyla kullanima uygun bir urun uretmis ayrica ne kutusuna ne de kullanma klavuzuna aski aparatirla kullanilmaz gibi bir uyari koymamistir. Simdi tum bunlarin sonucunda 3600 TL'si cope giden, magdur olan ben oluyorum. Ve bana Samsung cagri merkezindeki bayan siozin bunu bilmeniz gerekirdi diyor. Boyle sacma sapan bir durumla karsi karsiyayim. TV'a Satici, servis ve uretici el birligiyle zarar verisler ve faturasini da bana cikarmislardir.

    Son 6 ayda 3 led TV aldım hepsinde de az veya çok ışık sızması ve banding var ve hep standa montaj edildi. Demekki askı aparatına assak rezil olacak.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tgezer

    quote:

    Orijinalden alıntı: Shamasas

    Sizlerle yani ogrendigimm bir bilgiyi paylasmak istiyorum. Samsung TV'ler, en azindan benim kullandigim model icin kesin konusuyorum, aski aparatiyla kullanildiginda isik sizmasi, bulutlanma ve bantlanma gibi sorunlara neden oluyormus. Fakat beni bu konuda ne satici Teknosa firmasi, ne Samsung yetkili servis ne de uretici firma olan SAmsung yazili veya sozlu uyarmamistir. Fakat hem servis hem de Samsung cagri merkezi yetkilileri urun duvara sildiginda belirttigim problemlere yol acabildigini kabul etmislerdir. Dusunebiliyor musunuz! cihazimi aski aparatiyla birlikte Teknosa satmis, Samsung servis kurmus, Samsung firmasi ise urun askiya asildiginda bozuldugu halde aski aparatiyla kullanima uygun bir urun uretmis ayrica ne kutusuna ne de kullanma klavuzuna aski aparatirla kullanilmaz gibi bir uyari koymamistir. Simdi tum bunlarin sonucunda 3600 TL'si cope giden, magdur olan ben oluyorum. Ve bana Samsung cagri merkezindeki bayan siozin bunu bilmeniz gerekirdi diyor. Boyle sacma sapan bir durumla karsi karsiyayim. TV'a Satici, servis ve uretici el birligiyle zarar verisler ve faturasini da bana cikarmislardir.

    Son 6 ayda 3 led TV aldım hepsinde de az veya çok ışık sızması ve banding var ve hep standa montaj edildi. Demekki askı aparatına assak rezil olacak.

    Alıntıları Göster
    Dogrudur. Benim TV rezil oldu ve bunu servis yapti




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Shamasas
    Sizlerle yani ogrendigimm bir bilgiyi paylasmak istiyorum. Samsung TV'ler, en azindan benim kullandigim model icin kesin konusuyorum, aski aparatiyla kullanildiginda isik sizmasi, bulutlanma ve bantlanma gibi sorunlara neden oluyormus. Fakat beni bu konuda ne satici Teknosa firmasi, ne Samsung yetkili servis ne de uretici firma olan SAmsung yazili veya sozlu uyarmamistir. Fakat hem servis hem de Samsung cagri merkezi yetkilileri urun duvara sildiginda belirttigim problemlere yol acabildigini kabul etmislerdir. Dusunebiliyor musunuz! cihazimi aski aparatiyla birlikte Teknosa satmis, Samsung servis kurmus, Samsung firmasi ise urun askiya asildiginda bozuldugu halde aski aparatiyla kullanima uygun bir urun uretmis ayrica ne kutusuna ne de kullanma klavuzuna aski aparatirla kullanilmaz gibi bir uyari koymamistir. Simdi tum bunlarin sonucunda 3600 TL'si cope giden, magdur olan ben oluyorum. Ve bana Samsung cagri merkezindeki bayan siozin bunu bilmeniz gerekirdi diyor. Boyle sacma sapan bir durumla karsi karsiyayim. TV'a Satici, servis ve uretici el birligiyle zarar verisler ve faturasini da bana cikarmislardir.


    Bu son günlerin en popüler konusu...
    Bırakın ki sizinkini Teknosa satmış :) Benim bulunamadığım bir kurulumda, 46" televizyonu duvara asan ve askı aparatını utanmadan piyasa fiyatının 2 katı fiyatla müşteriye satan bizzat Samsung Türkiye yetkili servisi, buna ne demeli?
    Özellikle son modellerde popüler hale gelen şu ince çerçeve/çerçevesiz tasarımlar zaten paneli taşımaktan acizler, o zaman koysana bir uyarı buna istinaden?
    Diyelim ki böyle bir olay var, ya 1-2 sene öncesinin çerçeveli modellerinde var olan aynı problemler ?
    Zaten fazla ileriye gitmeye gerek yok, " banding " problemini askı aparatına ve panelin asılmasına bağlayan bir servisin, yetkili servisliğini konuşmak bile abesle iştigal.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Lomax. -- 7 Şubat 2013; 19:51:46 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Shamasas

    3600 TL'ye satin aldigim Samsung smart TV almakla hayatimin hatasini yaptim. TV'de bulutlanma, isik sizmasi ve bantlanma sorunu var. Iki kez servise gitti. Sorun yok dendi. Cagri merkezi sorun cozmek yerine sorun oldugunu bile kabullenmiyor. Yaziklar olsun... Samsung sorun cozmek yerine sorunun kendisi olmaya devam ediyor. Siz forum uelerinden hem hukuki surec hem de yapilmasi gerekenler konusunda yardim istiyorum. Saygilarimla...
    TV'ye ait fotograflar:
    https://www.facebook.com/media/set/?set=a.10151367606160559.510672.627945558&type=1&l=c1e83c78bb

    Bu konuyu incelemenizi tavsiye ederim. Bende işık sızması ve ölü piksel sorunu var. Ben 2 hafta önce yasal süreci başlattım. Gelişmeleri bu link altında paylaşacağım.

    http://forum.donanimhaber.com/m_56193556/mpage_1/key_/tm.htm

     Samsung Smart TV'de Bulutlanma, Isik Sizmasi ve Bantlanma Problemi




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bigFreeze

    quote:

    Orijinalden alıntı: Shamasas

    3600 TL'ye satin aldigim Samsung smart TV almakla hayatimin hatasini yaptim. TV'de bulutlanma, isik sizmasi ve bantlanma sorunu var. Iki kez servise gitti. Sorun yok dendi. Cagri merkezi sorun cozmek yerine sorun oldugunu bile kabullenmiyor. Yaziklar olsun... Samsung sorun cozmek yerine sorunun kendisi olmaya devam ediyor. Siz forum uelerinden hem hukuki surec hem de yapilmasi gerekenler konusunda yardim istiyorum. Saygilarimla...
    TV'ye ait fotograflar:
    https://www.facebook.com/media/set/?set=a.10151367606160559.510672.627945558&type=1&l=c1e83c78bb

    Bu konuyu incelemenizi tavsiye ederim. Bende işık sızması ve ölü piksel sorunu var. Ben 2 hafta önce yasal süreci başlattım. Gelişmeleri bu link altında paylaşacağım.

    http://forum.donanimhaber.com/m_56193556/mpage_1/key_/tm.htm

     Samsung Smart TV'de Bulutlanma, Isik Sizmasi ve Bantlanma Problemi


    Olu pikseli nasil anlayacagiz. Bir arkadasim TV'da olu piksel de oldugunu soyledi bana. Ama servis bize degil Samsung'a calistigi icin bunlarin tespiti de bize kaliyor. Davanizi destekliyor ve ilgiyle takip ediyorum. Samsung musteri memnuniyetini hice sayan bir firma maalesef. Cok kisinin cani yanmis. Bende de bulutlanma var ve sadece kkoselerde de degil. Yaziklar olsun ki Sanayi bakanligimiz bizi bu sirketlere yem yapiyor, arkamizda durmuyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: madcapfrog

    quote:

    Orijinalden alıntı: Shamasas
    Sizlerle yani ogrendigimm bir bilgiyi paylasmak istiyorum. Samsung TV'ler, en azindan benim kullandigim model icin kesin konusuyorum, aski aparatiyla kullanildiginda isik sizmasi, bulutlanma ve bantlanma gibi sorunlara neden oluyormus. Fakat beni bu konuda ne satici Teknosa firmasi, ne Samsung yetkili servis ne de uretici firma olan SAmsung yazili veya sozlu uyarmamistir. Fakat hem servis hem de Samsung cagri merkezi yetkilileri urun duvara sildiginda belirttigim problemlere yol acabildigini kabul etmislerdir. Dusunebiliyor musunuz! cihazimi aski aparatiyla birlikte Teknosa satmis, Samsung servis kurmus, Samsung firmasi ise urun askiya asildiginda bozuldugu halde aski aparatiyla kullanima uygun bir urun uretmis ayrica ne kutusuna ne de kullanma klavuzuna aski aparatirla kullanilmaz gibi bir uyari koymamistir. Simdi tum bunlarin sonucunda 3600 TL'si cope giden, magdur olan ben oluyorum. Ve bana Samsung cagri merkezindeki bayan siozin bunu bilmeniz gerekirdi diyor. Boyle sacma sapan bir durumla karsi karsiyayim. TV'a Satici, servis ve uretici el birligiyle zarar verisler ve faturasini da bana cikarmislardir.


    Bu son günlerin en popüler konusu...
    Bırakın ki sizinkini Teknosa satmış :) Benim bulunamadığım bir kurulumda, 46" televizyonu duvara asan ve askı aparatını utanmadan piyasa fiyatının 2 katı fiyatla müşteriye satan bizzat Samsung Türkiye yetkili servisi, buna ne demeli?
    Özellikle son modellerde popüler hale gelen şu ince çerçeve/çerçevesiz tasarımlar zaten paneli taşımaktan acizler, o zaman koysana bir uyarı buna istinaden?
    Diyelim ki böyle bir olay var, ya 1-2 sene öncesinin çerçeveli modellerinde var olan aynı problemler ?
    Zaten fazla ileriye gitmeye gerek yok, " banding " problemini askı aparatına ve panelin asılmasına bağlayan bir servisin, yetkili servisliğini konuşmak bile abesle iştigal.

    Durum Samsung'da cok vahim. Hem cagri merkezi hem servis bu duruma aski aparatinin kullanilmasinin sebep oldugunu soyluyorlar. Lakin aski aparatsiz kullanimlarda da ayni sorun yaygin. Bu da ayri bir konu. Sonuc olarak hatali kurulumu yapan servis o takdirde. Herhangi bir uyarida bulunmayan Teknosa ayni zamanda. Ve en onemli sorumlu ise uretici firma o zaman. Neden aski aparatiyla kullanildiginda sorun olan bir TV'ye aski aparati takilabiliyor. O zaman oyle bir dizayn yaparsin o urune aski aparati takilmaz. Hic olmazsa kutu uzerinde, kullanma klavuzunda bu urunu kesinlikle aski aparatiyla kullanmayin gibi uyarilarda bulunursun. O da olmadi servisini dersin, o da tv'yi o sekilde kurmaz. Samsung firmasi tuketicinin zekasini cok kucumsuyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Shamasas

    quote:

    Orijinalden alıntı: bigFreeze

    quote:

    Orijinalden alıntı: Shamasas

    3600 TL'ye satin aldigim Samsung smart TV almakla hayatimin hatasini yaptim. TV'de bulutlanma, isik sizmasi ve bantlanma sorunu var. Iki kez servise gitti. Sorun yok dendi. Cagri merkezi sorun cozmek yerine sorun oldugunu bile kabullenmiyor. Yaziklar olsun... Samsung sorun cozmek yerine sorunun kendisi olmaya devam ediyor. Siz forum uelerinden hem hukuki surec hem de yapilmasi gerekenler konusunda yardim istiyorum. Saygilarimla...
    TV'ye ait fotograflar:
    https://www.facebook.com/media/set/?set=a.10151367606160559.510672.627945558&type=1&l=c1e83c78bb

    Bu konuyu incelemenizi tavsiye ederim. Bende işık sızması ve ölü piksel sorunu var. Ben 2 hafta önce yasal süreci başlattım. Gelişmeleri bu link altında paylaşacağım.

    http://forum.donanimhaber.com/m_56193556/mpage_1/key_/tm.htm

     Samsung Smart TV'de Bulutlanma, Isik Sizmasi ve Bantlanma Problemi


    Olu pikseli nasil anlayacagiz. Bir arkadasim TV'da olu piksel de oldugunu soyledi bana. Ama servis bize degil Samsung'a calistigi icin bunlarin tespiti de bize kaliyor. Davanizi destekliyor ve ilgiyle takip ediyorum. Samsung musteri memnuniyetini hice sayan bir firma maalesef. Cok kisinin cani yanmis. Bende de bulutlanma var ve sadece kkoselerde de degil. Yaziklar olsun ki Sanayi bakanligimiz bizi bu sirketlere yem yapiyor, arkamizda durmuyor.

    Size verdiğim linkte arkadaşlar paylaşmışlar gerekli programları. Onları kullanarak tv'nizi test edebilirsiniz. Genelde toplu igne başı büyüklüğünde siyah rengde oluyor. en iyi sonucu beyaz ekranda alırsınız. ama diğer renklerdede denemenizde fayda var. kırmızı, mavi de olabiliyor. Bu konu hakkında bizim bildiğimiz bir standart yok. sadece 2010 yılında iptal edilen bir iso standart vardı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bigFreeze

    quote:

    Orijinalden alıntı: Shamasas

    quote:

    Orijinalden alıntı: bigFreeze

    quote:

    Orijinalden alıntı: Shamasas

    3600 TL'ye satin aldigim Samsung smart TV almakla hayatimin hatasini yaptim. TV'de bulutlanma, isik sizmasi ve bantlanma sorunu var. Iki kez servise gitti. Sorun yok dendi. Cagri merkezi sorun cozmek yerine sorun oldugunu bile kabullenmiyor. Yaziklar olsun... Samsung sorun cozmek yerine sorunun kendisi olmaya devam ediyor. Siz forum uelerinden hem hukuki surec hem de yapilmasi gerekenler konusunda yardim istiyorum. Saygilarimla...
    TV'ye ait fotograflar:
    https://www.facebook.com/media/set/?set=a.10151367606160559.510672.627945558&type=1&l=c1e83c78bb

    Bu konuyu incelemenizi tavsiye ederim. Bende işık sızması ve ölü piksel sorunu var. Ben 2 hafta önce yasal süreci başlattım. Gelişmeleri bu link altında paylaşacağım.

    http://forum.donanimhaber.com/m_56193556/mpage_1/key_/tm.htm

     Samsung Smart TV'de Bulutlanma, Isik Sizmasi ve Bantlanma Problemi


    Olu pikseli nasil anlayacagiz. Bir arkadasim TV'da olu piksel de oldugunu soyledi bana. Ama servis bize degil Samsung'a calistigi icin bunlarin tespiti de bize kaliyor. Davanizi destekliyor ve ilgiyle takip ediyorum. Samsung musteri memnuniyetini hice sayan bir firma maalesef. Cok kisinin cani yanmis. Bende de bulutlanma var ve sadece kkoselerde de degil. Yaziklar olsun ki Sanayi bakanligimiz bizi bu sirketlere yem yapiyor, arkamizda durmuyor.

    Size verdiğim linkte arkadaşlar paylaşmışlar gerekli programları. Onları kullanarak tv'nizi test edebilirsiniz. Genelde toplu igne başı büyüklüğünde siyah rengde oluyor. en iyi sonucu beyaz ekranda alırsınız. ama diğer renklerdede denemenizde fayda var. kırmızı, mavi de olabiliyor. Bu konu hakkında bizim bildiğimiz bir standart yok. sadece 2010 yılında iptal edilen bir iso standart vardı.

    bu forumda kim ölü pikselden bahsetse bazı uzman kesilen kişiler hemen önümüze bir tablo koyuyor. 13406-2
    uzun süre yedirdiler de. aynı şeyi servisler de söyleyip duruyor. kimse de iptal edilen standarttan bahsetmedi.
    bu durum bazı kişiler hakkında ciddi şüpheler uyandırıyor insanda. forum servis elemanları ve satıcılarla dolu.
    bundan bir kaç ay önce ''nedir bu 13406-2 dedim google amcaya yazdım. standardı öğrenelim dedik.
    şok oldum tabi ki. 2.5 yıldır iptal edilmiş. 2.5 yıldır suyu önümüze konuyor. yemek kalmadı suyu var.
    yerinde başka yemek de yok.
    bunu bilerek saklayanlar utansın diyorum. başka söze gerek yok.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sinematör

    quote:

    Orijinalden alıntı: bigFreeze

    quote:

    Orijinalden alıntı: Shamasas

    quote:

    Orijinalden alıntı: bigFreeze

    quote:

    Orijinalden alıntı: Shamasas

    3600 TL'ye satin aldigim Samsung smart TV almakla hayatimin hatasini yaptim. TV'de bulutlanma, isik sizmasi ve bantlanma sorunu var. Iki kez servise gitti. Sorun yok dendi. Cagri merkezi sorun cozmek yerine sorun oldugunu bile kabullenmiyor. Yaziklar olsun... Samsung sorun cozmek yerine sorunun kendisi olmaya devam ediyor. Siz forum uelerinden hem hukuki surec hem de yapilmasi gerekenler konusunda yardim istiyorum. Saygilarimla...
    TV'ye ait fotograflar:
    https://www.facebook.com/media/set/?set=a.10151367606160559.510672.627945558&type=1&l=c1e83c78bb

    Bu konuyu incelemenizi tavsiye ederim. Bende işık sızması ve ölü piksel sorunu var. Ben 2 hafta önce yasal süreci başlattım. Gelişmeleri bu link altında paylaşacağım.

    http://forum.donanimhaber.com/m_56193556/mpage_1/key_/tm.htm


    Olu pikseli nasil anlayacagiz. Bir arkadasim TV'da olu piksel de oldugunu soyledi bana. Ama servis bize degil Samsung'a calistigi icin bunlarin tespiti de bize kaliyor. Davanizi destekliyor ve ilgiyle takip ediyorum. Samsung musteri memnuniyetini hice sayan bir firma maalesef. Cok kisinin cani yanmis. Bende de bulutlanma var ve sadece kkoselerde de degil. Yaziklar olsun ki Sanayi bakanligimiz bizi bu sirketlere yem yapiyor, arkamizda durmuyor.

    Size verdiğim linkte arkadaşlar paylaşmışlar gerekli programları. Onları kullanarak tv'nizi test edebilirsiniz. Genelde toplu igne başı büyüklüğünde siyah rengde oluyor. en iyi sonucu beyaz ekranda alırsınız. ama diğer renklerdede denemenizde fayda var. kırmızı, mavi de olabiliyor. Bu konu hakkında bizim bildiğimiz bir standart yok. sadece 2010 yılında iptal edilen bir iso standart vardı.

    bu forumda kim ölü pikselden bahsetse bazı uzman kesilen kişiler hemen önümüze bir tablo koyuyor. 13406-2
    uzun süre yedirdiler de. aynı şeyi servisler de söyleyip duruyor. kimse de iptal edilen standarttan bahsetmedi.
    bu durum bazı kişiler hakkında ciddi şüpheler uyandırıyor insanda. forum servis elemanları ve satıcılarla dolu.
    bundan bir kaç ay önce ''nedir bu 13406-2 dedim google amcaya yazdım. standardı öğrenelim dedik.
    şok oldum tabi ki. 2.5 yıldır iptal edilmiş. 2.5 yıldır suyu önümüze konuyor. yemek kalmadı suyu var.
    yerinde başka yemek de yok.
    bunu bilerek saklayanlar utansın diyorum. başka söze gerek yok.

    Firmaların yaptığı yedirebilirsem taktiği. Ben 3-4 hafta önce hakem heyetine başvurdum ölü piksel ve ışık sızması sorunuyla. Bana dedikleri; "bunun bir standardı vardı hatta bu şikayetlerle gelenleri bu şekilde bilgilendiriyoruz. isterseniz siz ilk önce bunu araştırın ondan sonra başvurun" dediler. Bunların bu tutumları yüzünden firmalar dahada cesaretleniyor zaten.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mbtaskale

    Bence de sorun yok dostum.Çünkü çoğu samsungda en dandik paneller ve dandik ışıklandırma var.

    Sorum sensin samsung alarak sorun çıkarıyorsun kendine :))

    Ya bilmeden konusuyorsunuz yada kotu niyetli samsung dusmanliginiz olmali. Samsung bu piyasadaki en iyi panel ve tv ureticilerindendir. Bunu gormek icin diger modellerle gozle kiyaslamak bile yeterlidir.

    Ayrica bu sorunlarin tv ve model ile alakasi yoktur. Kiminde az olur. Kimisinde cok. Bazende hic olmayabilir nadiren.
    Bu sorunlar her firmada olan sorunlar. Yok diyen yalan soyler.

    Bu arada resimdeki tv'ye gelince, bu tv'de ki sorun azimsanacak turde degil. Bu konuda sorunu gormeyen yetkililer tvden daha sorunlu bence.

    Yurt disinda bu konularda musteri ilk 2 hafta icinde urunu geri verebiliyor. Turkiye de teknosa gibi yerlerde boyle bir sansiniz yok mu?
    Ben simdiye kadar 2 tv aldim. Iki tvde de ilk aldigimda ayni sorundan geri vermistim.(Bendeki sorun bunun yarisinin yarisiydi belkide). Cok pipirikli oldugumdan gozum ister istemez kayiyordu. Simdikindede var ayni sorun ama kabul edilebilir duzeylerde.
    Eger tv'yi yeni aldiysaniz geri gonderin. Ya degistirecekler yada parasini verecekler. Yoksa tuketici mahkemesiyle tehdit edin. Bir avukatin mektubu bile hizaya getirir onlari.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TurQich -- 9 Şubat 2013; 6:31:15 >




  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.