Şimdi Ara

BP ULTİMATE İLE FULLEDİM.. (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
116
Cevap
0
Favori
11.100
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Konu unutulmuş, ben yaklaşık 3 depodur ultimate kullanıyorum 2. depodan itibaren benim arabada 30 - 40 km kadar daha fazla yol kat etmeye başladım. Araba golf fsi zaten 98 oktan benzin tavsiye ediliyor. Performans içinse pek bir fark gördüm diyemiyeceğim, gaza basarsan araba gidiyor.
  • BUGÜN DEPO YİNE FULLENDİ. (ZATEN HEP FULLERİM)... HEP ŞEHİRİÇİNDE KULLANILDI (KISA MESAFE)
    RAKAMLAR ŞÖYLE:
    387.8 KM YOL, 52.687 LT BENZİN, YANİ 100 KM DE 52.687/387.8*100=13,58 LT...

    BU DEĞER BENİM (ŞEHİRİÇİNDE) 1 YILDIR GÖRDÜĞÜM EN DÜŞÜK DEĞER...
    98 OKTAN İLE 1 KM DE, 13.58*3.03=0.411 YKR YAPIYOR...

    BUNDAN ÖNCEKİ 95 OKTAN DEĞERLERİM, 14.8 İLE 15 LT ARASINDAYDI... HATTA KIŞIN 16 LT BİLE HESAPLAMIŞTIM...
    ŞU ANKİ RAKAMLARA GÖRE 95 OKTAN KULLANSAYDIM, 1 KM DE 15*2.83*100=0,424 YKR TÜKETİMİM OLURDU...

    98 OKTAN DAHA PAHALI OLMASINA RAĞMEN, 95 OKTANA GÖRE ÇOK KÜÇÜK TE OLSA DAHA EKONOMİK BİR DURUM SÖZ KONUSU... BEN BUNU DİKKATE ALMIYORUM...

    ASIL FARK GİDİLEBİLECEK YOL HESABINDA ORTAYA ÇIKIYOR.
    95 OKTAN İLE 100 KM DE 15 LT TÜKETİRKEN, 55 LT İLE, 55/15*100=367 KM GİDEBİLİRKEN;
    98 OKTAN İLE 100 KM DE 13.58 LT TÜKETİM DEĞERİ İLE, 55/13.58*100=405 KM GİDEBİLİRİM DEMEKKİ.

    YANİ %10 DAHA FAZLA YOL GİDİYORUM... BU BENİM İÇİN GERÇEKTEN HARİKA OLDU...

    BEN, DAHA FAZLA YOL GİDEBİLMEKTEN ZİYADE, "MOTORUN SAĞLIĞI AÇISINDAN" 98 OKTANI DENEMEYE KARAR VERMİŞTİM...

    BİR KERE MOTOR KESİNLİKLE VE KESİNLİKLE DAHA SESSİZ ÇALIŞIYOR...
    GAZA ANİ YÜKLENMELERDE VURUNTU (NE KADAR ZARARLI OLDUĞUNU BİLİYORUM) OLUŞMUYOR...
    BUNLAR BENİM İÇİN YETERLİYKEN, TÜKETİM DEĞERLERİ DE TAHMİNİMDEN DAHA İYİ ÇIKINCA ARTIK 98 OKTANDAN BAŞKA BENZİN KULLANMAM...

    UZUN YOLDA 95 OKTANLA 100 KM SABİT HIZDA 7.1-7.2 LT TÜKETİMİM VARDI... BUNUN DA 7 LT NİN ALTINA DÜŞECEĞİNİ TAHMİN EDİYORUM...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi roverci -- 17 Mayıs 2006; 1:33:41 >




  • roverci, senin arabada % 10 fark ettiyse çok iyi ben de %5-6 gibi bir fark oldu. Yalnız ben şehir içi ve dışı karışık kullanıyorum, haftasonu şehirdışı yapacağım o zaman şehir dışı tüketim daha iyi belli olur.
  • SERKOS,
    ASLINDA ÖNCEKİNE GÖRE BİRAZ DAHA DİKKATLİ KULLANDIM... ONUN İÇİN %10 DAHA UZUN YOL YAPTIĞIMI DÜŞÜNÜYORUM. AYNI ŞEKİLDE KULLANIM TARZIYLA, TAHMİNEN EN AZ SENİN DEĞERLERİN GİBİ OLUŞURDU...
    AMA SENİN DEĞERİN DE %5-6 OLDUKÇA İYİ SAYILIR...
    BURDAN ŞUNU RAHATLIKLA SÖYLEYEBİLİRİZ. 98 OKTAN BENZİNLE, 95 OKTANA GÖRE %5-6 DAHA FAZLA YOL YAPILABİLİR... ÜSTELİK 2-3 DEPO SONRA MOTORU DA (YANMA ODASINI) TEMİZLEYECEĞİ SÖYLENİYOR. ONDAN SONRA FARK BİRAZ DAHA ARTAR GİBİ GELİYOR BANA...

    98 OKTAN İLE, MOTOR ÇOK DAHA SESSİZ ÇALIŞIYOR... VE VURUNTU HİÇ KALMADI GİBİ...
    SENDE DURUM NASIL? BU AÇIDAN BİR FARK HİSSEDEBİLDİN Mİ?

    BU ARADA SENİN ARABA NEDİR?

    quote:

    Orjinalden alıntı: sercos

    roverci, senin arabada % 10 fark ettiyse çok iyi ben de %5-6 gibi bir fark oldu. Yalnız ben şehir içi ve dışı karışık kullanıyorum, haftasonu şehirdışı yapacağım o zaman şehir dışı tüketim daha iyi belli olur.




  • ultimate hakkındaki izlenimlerimi ve ne işe yaradığı 400cc nasıl motoru büyüttüğü,daha az yakıt tüketimine nasıl sebep olduğu hakkında yarın bilgi vereceğim.şu ara pek müsait değilim..

    benim anlamadığım nokta
    roverci ;vuruntu olayını nasıl anladın?

    89-91oktan değerlerinde tasarlanan motor 95oktanlık yakıtla nasıl vuruntu yaptı?

    verdiğim değer ise motorun en soğuk,en düşük devirde,diğer parametreler için de vuruntu yapmayacağı oktan sayısıdır.
    ki arada değer farkı da var.
  • yahu 95 den fazla yakıyor bu 98 niye kullanayım ki mantığı ne??daha fazla performans dediğimiz beni uçuracak mı yada araba daha sessiz çalışıyor gerçekten bu o kadar da önemli mi?
  • EMRE,
    MOTOR 95 BİNDE... BEN 85 BİNDE ALMIŞTIM, YANİ 10 BİN KM DİR KULLANIYORUM...
    85 BİN KM YE KADAR "CARBON CLEAN" YAPTIRILDIĞINI HİÇ ZANNETMİYORUM. BEN DE YAPTIRMADIM....
    YANMA ODASININ DURUMUNUN İYİ OLDUĞUNU ZANNETMİYORUM. YANİ YETERİNCE KURUM VARDIR DİYE DÜŞÜNÜYORUM. KULLANDIĞIMIZ YAKIT KALİTESİ DE BELLİ DEĞİLKEN... ACABA BENDEN ÖNCEKİ SAHİBİ NERDEN, NASIL YAKIT ALMIŞTIR?

    GELEYİM, VURUNTUYU NASIL ANLADIĞIMA?
    ALDIĞIM GÜNDEN BERİ, DURDUĞU YERDE BİLE ANİ GAZ VERDİĞİMDE VE OTOBAN KULLANIMINDA YÜKSEK SÜRATLERDE (OLMASI GEREKENDEN FAZLA GAZA BASTIĞIMDA) VURUNTU OLUŞUYORDU... SESİ BİLİRSİN HAFİF BİR ŞIKIRTI ŞEKLİNDE. BUNU ANLAYABİLECEK DURUMDAYIM... VURUNTU SEBEBİNİN, HEM DÜŞÜK OKTANLI BENZİN HEM DE YANMA ODASINDAKİ KURUMLAŞMADAN DOLAYI (DÜZENSİZ YANMA) OLDUĞUNU BİLİYORUM. ASLINDA "CARBON CLEAN" YAPTIRSAM SORUN BÜYÜK İHTİMALLE AZALACAKTIR.

    BU ARACIN MOTORU "89-91 OKTANA GÖRE Mİ TASARLANMIŞTIR" BİLEMİYORUM. BİLDİĞİM, MOTOR 98 OKTANLA, 95 OKTANA GÖRE DAHA SESSİZ ÇALIŞIYOR VE VURUNTU SESİ YOK DENECEK KADAR AZALDI...
    BENİM ASIL AMACIM DA BUYDU... BUNUN YANINDA %10 DAHA FAZLA YOL YAPMAM DA ARTISI OLDU... ARADAKİ FİYAT FARKINI BİLİYORUM. ANCAK YAPTIĞIM KM HESABINA GÖRE (DAHA FAZLA YOLDAN DOLAYI) KM DEKİ TÜKETİM PARASAL AÇIDAN KAFA KAFAYA ÇIKTI...
    LPG TAKTIRMAYI DÜŞÜNÜYORUM. TAKTIRACAĞIM ZAMANA KADAR, DEPOYA 98 OKTANDAN BAŞKASINI KESİNLİKLE KOYMAYACAĞIM...


    quote:

    Orjinalden alıntı: emre.

    ultimate hakkındaki izlenimlerimi ve ne işe yaradığı 400cc nasıl motoru büyüttüğü,daha az yakıt tüketimine nasıl sebep olduğu hakkında yarın bilgi vereceğim.şu ara pek müsait değilim..

    benim anlamadığım nokta
    roverci ;vuruntu olayını nasıl anladın?

    89-91oktan değerlerinde tasarlanan motor 95oktanlık yakıtla nasıl vuruntu yaptı?

    verdiğim değer ise motorun en soğuk,en düşük devirde,diğer parametreler için de vuruntu yapmayacağı oktan sayısıdır.
    ki arada değer farkı da var.




  • THE GASES,
    HESAP YUKARDA... NET VE DETAYLI YAZDIM... 98 İLE %10 DAHA FAZLA YOL YAPTIM. ANCAK DAHA DİKKATLİ KULLANDIĞIMI DA BELİRTİYORUM...
    "SERCOS" ADLI ARKADAŞ TA %5-6 YAPTIĞINI SÖYLÜYOR...
    YANİ PARASAL OLARAK 98 OKTAN PAHALI OLMASINA RAĞMEN YAPILAN FAZLA YOLDAN DOLAYI, ARADA ÇOK FARK OLUŞMUYOR...
    ÜSTELİK BEN PARASAL YÖNDEN ZİYADE "MOTORUN SAĞLIĞINI" DÜŞÜNÜYORUM...
    PERFORMANS DERDİM DE HİÇ YOK...

    YAPILAN FAZLA KM Yİ (KİŞİDEN KİŞİYE FARKLILIK GÖSTERECEĞİ İÇİN) DİKKATE ALMASAK BİLE,SONUÇTA 95 İLE 98 OKTAN BENZİN YANICI BİRER SIVI DEĞİL MİDİR? PEKİ 98 DE NEDEN DAHA SESSİZ ÇALIŞIYOR MOTOR? VURUNTU NEDEN DAHA AZ? SESLİ ÇALIŞMA ESNASINDA SESİ ÇOĞALTAN NEDİR?

    ASLINDA BEN DÜZ MANTIKLIYIM... ÇEŞMEDEN AKAN SU İÇİLEBİLİR ÖZELLİKTE İKEN, DAHA SAĞLIKLI OLDUĞUNA İNANDIĞIM İÇİN KAYNAK SUYUNU İÇİYORUM.
    AYNI ŞEYİ ARABAM İÇİN DE UYGULUYORUM...

    quote:

    Orjinalden alıntı: ThE GaSeS

    yahu 95 den fazla yakıyor bu 98 niye kullanayım ki mantığı ne??daha fazla performans dediğimiz beni uçuracak mı yada araba daha sessiz çalışıyor gerçekten bu o kadar da önemli mi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi roverci -- 17 Mayıs 2006; 23:00:04 >




  • Peki 98 oktan için 1500cc araçlarda sorun çıkar mı? Benim bildiğim hep <2000cc araçlar için 98 oktan önerilir.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Wolverine

    Peki 98 oktan için 1500cc araçlarda sorun çıkar mı? Benim bildiğim hep <2000cc araçlar için 98 oktan önerilir.

    bi sorun çıkaracağını zannetmem. ben hep 98 oktan alırım (peugeot 1.4)
  • Peki daha önce aracında 95 oktan benzin kullandın mı? Kullanmışsan 98e göre nasıldı? 98e geçince sende neler oldu?
    quote:

    Orjinalden alıntı: yourdery


    quote:

    Orjinalden alıntı: Wolverine

    Peki 98 oktan için 1500cc araçlarda sorun çıkar mı? Benim bildiğim hep <2000cc araçlar için 98 oktan önerilir.

    bi sorun çıkaracağını zannetmem. ben hep 98 oktan alırım (peugeot 1.4)
  • roverci, yanlış anlaşılma olmasın ben hep 98 oktan benzin kullandım 95'i sadece arabayı ilk aldığımda iki sene önce daha 98 yagın değilken kullanmıştım. Bana göre ultimate 98 ile diğer 98'lere göre ( PO ve Shell de kullandım ) daha fazla yol alabiliyorsun. Benim araba ( golf fsi ) için üretici firma zaten 98 tavsiye ediyor. Bence benzinli araç sahibi olup da 98 kullananlar en az iki depo arabalarını aynı şartlarda kullanıp bu ultimate'i bir denesinler kendi arabaları için fark varsa devam ederler yoksa hangisi iyiyse onu kullanırlar. Zaten her tip motorda aynı performansı vermeyebilir.
  • evet burda bir detay var 95 ten 98 e geçişteki ilk depo anlaşılmıyor çünkü araç beynide anlamıyor aslında resetlenmesi gerekir ama onu resetleyebilecek biri varmı bilmiyorum.98 geçerkende önceki yakıtınızı mümkün olduğunca bitirin.
  • ELECTRO-G,
    98 E GEÇERKEN DEPONUN MÜMKÜN OLDUĞUNCA BİTİRİLMESİ GEREKTİĞİ DOĞRU BİR TESBİT...
    BENİM DEĞERLER, İLK DEPO DEĞERLERİDİR... AMA 2. 3. DEPODAN SONRA DAHA NET SONUÇLAR ÇIKACAKTIR...

    ARADAKİ FARK, SESİN AZALMASI VE VURUNTUNUN AZALMASI ŞEKLİNDE BELLİ OLUYOR. + OLARAK GİDİLEBİLECEK FAZLA YOL...
    YOKSA BENZİNİN ANALİZİNİ YAPARAK, KALİTESİNİ YA DA OKTANINI ÖLÇEBİLECEK BİR SİSTEM YOK HENÜZ ARAÇLARDA...

    quote:

    Orjinalden alıntı: electro_g

    evet burda bir detay var 95 ten 98 e geçişteki ilk depo anlaşılmıyor çünkü araç beynide anlamıyor aslında resetlenmesi gerekir ama onu resetleyebilecek biri varmı bilmiyorum.98 geçerkende önceki yakıtınızı mümkün olduğunca bitirin.
  • AYNEN KATILIYORUM.
    BEN 95 (OPET) KULLANIRKEN, BP ULTİMATE GEÇTİM...
    98 OKTAN DERKEN BAHSETTİĞİM, BP ULTİMATE DİR...
    DİĞER 98 LERİ KULLANMADIM...
    AMA SEN BP ULTİMATE İLE DİĞER 98 LER ARASINDAKİ FARKTAN BAHSEDİYORSAN, BU GERÇEKTEN MÜTHİŞ BİR ŞEY O ZAMAN...
    HER ARAÇTA DA OLUMLU SONUÇ VERECEĞİNİ İDDİA ETMİYORUM. AMA BENİM ARABAMDAKİ DURUM NET OLARAK ORTADA...

    quote:

    Orjinalden alıntı: sercos
    Bana göre ultimate 98 ile diğer 98'lere göre ( PO ve Shell de kullandım ) daha fazla yol alabiliyorsun. Benim araba ( golf fsi ) için üretici firma zaten 98 tavsiye ediyor. Bence benzinli araç sahibi olup da 98 kullananlar en az iki depo arabalarını aynı şartlarda kullanıp bu ultimate'i bir denesinler kendi arabaları için fark varsa devam ederler yoksa hangisi iyiyse onu kullanırlar. Zaten her tip motorda aynı performansı vermeyebilir.




  • roverci ;

    eğer aracın vuruntulu çalışıyorsa ve bunu farkediyorsan diyorum ki motor her gün ömründen yiyor.bunu biliyorsundur zaten.5000km kadar sonra 95 oktan tekrar vuruntulu çalışacağını söylüyorsan o zaman bu ultimate hiçbir işe yaramıyor.eğer çalışmıyorsa tamam diyeceğim.


    gelelim dün söylediğim bp nin reklamlarda yaptığı çakallıklara...

    bursa zafer palazada bu yakıtın denendiği bir araç yanaştırılmış.görünce gittiim yanına bu nedir diye..
    br deney ortamı hazırlanmış.

    araç audi a8
    v8 4,2lt

    aracın 10,000km kadar normal yakıt kullanılmış.10,000den sonra 4 silindirde kullandıkları aparatlarla 5000km kadar ultimate,diğer 4 silindirde ise 5000km kadar yine normal yakıt kullanmışlar.

    subapları görebilmek için motorun üst kısmından ucunda kamera olan birşey sokulmuş aynı insanın içini gösterir gibi subapları falan gösteriyor.

    normal yakıtlı kısım kurum bağlamış,ultimateli kısım ise yakıt tarafından temizlenmiş.baya temizdi.bunu noter huzurunda yapıp yapmadıkları belli değil..

    aracın başına da 2 çıtır koymuşlar,ikisi de birşey bilmiyor.

    400cc nasıl oluyor ?

    bu denli büyük bir motor kurum bağlamaya başladığında motor hacmi küçülüyor.ve çalışmamaya başladığında heralde bakmışlarki motor hacmi o kadar düşmüş.yani 400cc lik fazla performans sunmuyor,aradaki fark diğerlerinin performansının düşmesi.ama bu değer 1,2 motora falan düştüğünde çok azalır.

    45km ekonomi sağlıyormu?

    bu da aynı,motor çok büyük ve yakıt çok tüketiyor.bunda oluşabilecek %birkaç lık tasarruf bu kmleri sağlayacaktır.
    bundaki iki etmenden biri 98 oktanın çok az da olsa daha tasarruflu olduğu,ve daha büyük etmen kurumsuz çalışmanın yanma verimini yükselttiği.
    yani aracın kurumu yoksa bu noktada sadece 98 oktanın etkimesi olacak bu da fiyatı kesin çıkarmaz.

    petrol yakıtı olmasına rağmen ne var bunda da kurum oluşmasını engelliyor,hatta temizliyor dedim,bilmiyorum demek yerine bunu söylersem siz de gidip yaparsınız dedi.

    rovercininki gibi 85,000km de alınmış bir araç için gidip kurum temizletmek yerine bu yakıtı kullanarak kendi hesabına göre kafa kafayadır ki onun aracı mantıklı ve güvenirim masraf etmeden bu yakıtı kullanmak daha mantıklı bence de...artı vuruntudan bahsediyor...

    ama yeni araç sahiplerine bence gereksiz bir yakıt maliyeti getirir.

    eğer 5000km de temizliyorsa,kullanacaklara tavsiyem 5000kmden fazlasına gerek yok gördüğüm kadarıyla tertemizdi doğruysa...

    ultimate dizel hakkında hiçbir bilgileri yokmuş hanımefendilerin.birşey diyemiyorum setan sayısı 51den 55e yükselmiş...

    broşürde demiş ki 2,0lt lik motor 2,4lt lik performans gösterecektir.
    külliyen kandırmaca!

    2,0lt lik motor ürettiği güç aynıyken 2,4lt lik performans gösterdiğinde yakıt tüketimi çok fazla artar.o zaman ekonomiden bahsedilemez.
    ve mühendislikte teorik veya pratik böyle bir kabulun yeri yoktur.

    aynı yakıt tüketimini yarıya indiren katkı maddeleri gibi...

    anladığım ve bildiğim kadarıyla işin teknik yanı bu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi emre. -- 18 Mayıs 2006; 17:35:28 >




  • bu arada Araç A6 değil - A8 4.2 V8

    ultimate de tamamen reklam kokan hareketler mevcut satış artırma çabası yok aracım 2.0 2.4 gibi gidecekmiş kandırmayalım birbirimizi



    komik BP...her aracın kullanıcısına sunacağı bir güç vardır ve ötesine geçilemez o zaman ben 2.0 alacaktım 1.6 alayım ultimate alayım aracım 2.0 gibi gider eee artık




  • quote:

    Orjinalden alıntı: infinite

    bu arada Araç A6 değil - A8 4.2 V8

    ultimate de tamamen reklam kokan hareketler mevcut satış artırma çabası yok aracım 2.0 2.4 gibi gidecekmiş kandırmayalım birbirimizi



    komik BP...her aracın kullanıcısına sunacağı bir güç vardır ve ötesine geçilemez o zaman ben 2.0 alacaktım 1.6 alayım ultimate alayım aracım 2.0 gibi gider eee artık


    haklısın değiştiriyorum karıştı..




  • EMRE,
    ÖNCELİKLE YENİ GÖREVİNDE BAŞARILAR DİLİYORUM...

    NORMAL OLARAK MOTORLARDA KURUM OLUŞUR. BUNUN NEDENİ YAKITIN KALİTESİZLİĞİDİR. AYARSIZ MOTORLARDA DAHA ERKEN OLMAKLA BİRLİKTE, PROBLEMSİZ ÇALIŞAN MOTORLARDA BİLE 60-70 BİNDE KURUMLAŞMA OLUŞUR. KURUMLAŞMA KENDİNİ NASIL BELLİ EDER? YANMA ODASINDAKİ HACİM DARALMASINDAN DOLAYI SIKIŞTIRMA ORANLARINDAKİ DEĞİŞİMLER SONUCU DÜZENSİZ YANMA VE VURUNTU OLUŞMASI İLE BELLİ EDER. DÜŞÜK OKTANLI YAKIT VURUNTUNUN ASIL SEBEBİDİR...

    BENİM MOTORDA BU DURUMDAYKEN,
    ASLINDA "CARBON TEMİZLİĞİ" ÇÖZÜM OLURDU... ANCAK VURUNTUYA DAYANIKLI BİR BENZİN KULLANMAK TA BİR ÇÖZÜMDÜR. ÜSTELİK BU BENZİNLE ARAÇ DAHA SESSİZ ÇALIŞIYOR. VURUNTU DA ASLINDA BİTTİ GİBİ.. AMA YİNE DE ÇOK ÇOK AZ DEVAM ETTİĞİ İÇİN BEN "YOK DENECEK KADAR AZALDI" DİYORUM... ZATEN BİR ANDA BİTMESİ MÜMKÜN DEĞİL. SENİN DE DEDİĞİN GİBİ 3-4 DEPODAN SONRA (EĞER BP ULTİMATE TEMİZLİK TE YAPIYORSA) TAMAMEN KESİLMESİNİ BEKLİYORUM...

    EĞER "BP ULTİMATE" VAR OLAN KURUMU TEMİZLEYEBİLİYORSA, BU DURUMDA, UZUN SÜRELİ KULLANIMDA HİÇ KURUM OLUŞTURMAMASI GEREKİR...

    ASLINDA ŞÖYLE DE BİR DURUM VAR. 98 OKTAN KURUM OLUŞTURMAZ DİYE BİR ŞEY YOK... KURUMLAŞMA OKTAN SAYISINA BAKMAZ. BENZİNİN KALİTESİNE BAKAR...
    BEN, 95 TEN 98 E GEÇTİM VE DURUMU ANLATTIM...
    "SERKOS" ADLI ARKADAŞ YILLARDIR DİĞER 98 OKTAN BENZİNLERİ KULLANIYORMUŞ. BP ULTİMATE İ DENEYİNCE 2. DEPODAN SONRA %5-6 GİBİ DAHA UZUN YOL GİTTİĞİNİ SÖYLÜYOR...
    DEMEKKİ FARK OKTAN SAYISINDAN ZİYADE, KULLANILAN KATKI MADDELERİNDE...

    BEN ÇOK GAZLAYARAK KULLANMADIĞIM İÇİN, İLK DEPODA PERFORMANS AÇISINDAN BİR FARK GÖRDÜĞÜMÜ SÖYLEYEMEM. ANCAK YİNE 2. 3. DEPODAN SONRA BEKLİYORUM...

    REKLAMLARDAKİ 400 CC OLAYINA BEN ŞÖYLE BAKIYORUM.
    4000 CC BİR MOTOR KİRLENMEDEN DOLAYI, 3600 CC PERFORMANSINA;
    2000 CC BİR MOTOR, KİRLENMEDEN DOLAYI, BELKİ 1800 CC PERFORMANSINA DÜŞEBİLİR.
    OLSA OLSA BU REKLAMLARDA BAHSEDİLEN DURUM, TEMİZLİK SAYESİNDE MOTORUN ESKİ PERFORMANSINA KAVUŞMASI ŞEKLİNDE YORUMLANABİLİR...

    SIFIR KM DEKİ ARAÇLARDA MOTOR TEMİZ OLDUĞU İÇİN, 95 OKTAN KULLANILSA BİLE, VURUNTU OLUŞMAZ.. BU AÇIDAN BENCE DE BP ULTİMATE NİN YARARI OLMAZ. AMA, UZUN SÜRELİ KULLANIMDA KURUMLAŞMA OLUŞTURMAYACAĞINI BİLMEK VE KATKILAR SAYESİNDE DAHA UZUN YOL OLAYI VAR.
    BENİM ARAÇTA, HEMEN 1. DEPODA MOTORUN TEMİZLENMESİNİN MÜMKÜN OLMADIĞINA GÖRE, GİDEBİLDİĞİM DAHA FAZLA YOLUN TEK AÇIKLAMASI KULLANILAN "KATKI MADDELERİ" KALIYOR...
    VURUNTUNUN OLUŞMAMASININ SEBEBİ DE YÜKSEK OKTAN...

    BUNUN YANINDA, SENİN GÖRDÜĞÜN TEMİZLİK OLAYI GERÇEKSE, DEMEKKİ DENİLEN KADAR VARMIŞ...
    BENİM AKLIMA ŞÖYLE BİR ŞEY DE GELİYOR.
    "CARBON CLEAN" YAPTIRILIRKEN, MOTORDAKİ KURUM ÖZEL TEMİZLEYİCİ SIVI İLE 1 SAATE YAKIN ÇALIŞTIRILIYOR. VE TEMİZLİK GERÇEKLEŞİYOR.
    ACABA, BP 98 OKTANINDA BU TÜR BİR KATKI MADDESİ (SEYRELTİLMİŞ OLARAK) KULLANMIŞ OLABİLİR Mİ?


    quote:

    Orjinalden alıntı: emre.
    anladığım ve bildiğim kadarıyla işin teknik yanı bu.




  • roverci ;

    teşekkür ederim..

    söylediklerinin aynılarını söylemeye çalıştım,okurken acaba anlaşılmadım mı diye düşündüm hatta.
    son paragrafa kadar birebir desem yeridir...

    son paragraftaki soru hakkında carbon clean işlemi esnasında sadece özel temizleyicili sıvı ile çalıştırılarak temizlik sağlanıyorsa bu neden olmasın ve gayet mantıklı.

    zaten petrol kökenli yakıt olduğu için kurum oluşturmaması ancak katkı maddesi ile mümkün olabilir.

    ultimate 98 oktanla diğer markaların98 oktanları arasında fiyat farkı varsa,bu daha da doğrular..

    cevap eğer evet oalcaksa,
    sorum şu olur o zaman

    bu adamlar neden motorda kurum oluşturmayan yakıt diye lanse etmediler ?

    bu gayet güzel bir reklam aracı olurdu.ve bunun da reklamlardaki detaylara eklenmesi insanları daha çok çekebilirdi.
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.