- x
Chevrolet Cruze nasıl
70 Cevap41318 Görüntüleme1 Favori
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Seçkin Yorumlar Sistem Belirtin Yazdır
Sayfa: [1]      >>
Arama Terimi: Yazarı:
Konu içi arama ayarları
Sadece Arananın bulduğu yerler
Arama terimleri En önemli Üst minimum sıralama: /1000

Arama tercihlerinizi belirlediyseniz yukarıdaki kutuya arama terimini yazıp "Konu içi ara" butonuna tıklayınız.
Giriş
Mesaj


 
39 Mesaj
29 Temmuz 2012; 15:33:35 

1 ay sonra araba almayı düşünüyorum. Chevrolet Cruze Sedan LT Plus almayı düşünüyorum. Araçı kullananlar yakıt konusunda ne kadar yakıyor, donanım ve teknik olarak nasıl yardımcı olurlarsa sevinirim.


_____________________________



4381 Mesaj
29 Temmuz 2012; 15:41:48 

Şehirdışı 6.5-7.5 litre arası yakar

Şehiriçi %30 artar bu oran

Tabi bulunduğunuz şehire de bağlı

Genel anlamı ile güzel bir araç donanım ve teknik özelliklerine resmi sitesinden ulaşabilirsiniz.


_____________________________



14844 Mesaj
29 Temmuz 2012; 15:43:10 

LT plus'a ek olarak WTCC paketi ve sunroof olani var 7 aydir. Su aralar 8200 km civarinda ve İstanbul Avrupa yakasi sehiricinde 9,5 lt yakiyor. Alirken cok arayip bularak almadik ama aldiktan sonra begendigim ve iyi ki de almisiz dedigim bir arac.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________





 
39 Mesaj
29 Temmuz 2012; 15:45:44 

Cruzeler çok yakıyor diyorlar. dogru mu. ben konya da oturuyorum. şehir trafigi sakin. normal kullanımda şehir içi ne kadar yakıyor.


_____________________________



3128 Mesaj
29 Temmuz 2012; 15:47:58 

1 yili geckin kullaniyorum duz vites uzun yolda 7-7,5lt tuketiyor. Hiz sabitleme ile 90-100 km/s gibi bir hiza sabitlersen 6'li rakamlar mumkun.
S.icinde 9,5-10lt ortalama ile geziyorum ama fazlaca trafik oldugunda 11-12lt de gordugum oldu.
Donanim olarak zengin bir araba, Esp ve 8 airbag standart en onemlisi.

Daha once bir konu acmistim Okumanda fayda var.

http://mobile.donanimha...m=61849570&p=1#61849570



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



 
39 Mesaj
29 Temmuz 2012; 15:49:16 

quote:

Orijinalden alıntı: Coşkun

LT plus'a ek olarak WTCC paketi ve sunroof olani var 7 aydir. Su aralar 8200 km civarinda ve İstanbul Avrupa yakasi sehiricinde 9,5 lt yakiyor. Alirken cok arayip bularak almadik ama aldiktan sonra begendigim ve iyi ki de almisiz dedigim bir arac.



Hayırlı olsun dostum. yakıt konusunda endişem vardı. diğer benzinli araçlara göre yakıt farkı var mı. bide parçası pahalı diyen arkadaşlarda oldu.


_____________________________



 
1137 Mesaj
29 Temmuz 2012; 15:50:09 

Cruze cok yakar ben 100 km de 40 Lt yakanini bile gordum, almayin bence.

1.6 Lt 125 BG ve 1350 kg ne yakarsa bu araba da onu yakar.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



5135 Mesaj
29 Temmuz 2012; 15:54:14 

http://forum.donanimhab..._cruze+incelemem/tm.htm

Burda incelemem var yararlı olacağını düşünüyorum.


_____________________________


Seni gördüğüm zaman böyle içimde bir şeyler oldu. Konuşmayı beceremem ama anladın di mi? Canımsın be! Güneşimsin, havamsın. Yani şu ağzımdaki izmarit yok mu kız! İşte onun gibi benimsin. Yani buramdasın be! Sen hayatımın tek golüsün yani.


 
39 Mesaj
29 Temmuz 2012; 15:58:16 

tşk ederim arkadaşlar okuyorum konuları. Lpg ile yakıt nasıl. bu ilk arabam olacakda :)


_____________________________



 
2676 Mesaj
29 Temmuz 2012; 16:08:37 

Garantiyi bozmadan LandiRenzo marka LPG takıyorlar, servis olarak Opel servisleri bakıyor ki opel servislerini hiç sevmem Tip olarak oldukça yakışıklı bir araç, kırmızı kaliper kapağı, cam filmi ve tavana folyo uygulamayanları dövüyorlar sanırım

Şahsi görüşüm diğer tüm 1.6 atmosferikler gibi LPG'siz binilecek bir araç değil tabii çok çok az km yapıyorsanız ayrı.


_____________________________



 
39 Mesaj
29 Temmuz 2012; 16:15:24 

quote:

Orijinalden alıntı: BenGiDeR

Garantiyi bozmadan LandiRenzo marka LPG takıyorlar, servis olarak Opel servisleri bakıyor ki opel servislerini hiç sevmem Tip olarak oldukça yakışıklı bir araç, kırmızı kaliper kapağı, cam filmi ve tavana folyo uygulamayanları dövüyorlar sanırım

Şahsi görüşüm diğer tüm 1.6 atmosferikler gibi LPG'siz binilecek bir araç değil tabii çok çok az km yapıyorsanız ayrı.

tşk ederim dostum aslında az km yapacağım. evle iş arası mesafe yakın sayılır. ayda en fazla 500 km filan yaparım. Başka araçlara bakıyorum ama donanım ve görünüş olarak bu araç hoşuma gitti.bi Yakıt konusu kafama takıldı. Veya yakıt olarak başka araç önerebilirseniz çok sevinirim. bütçe en fazla 45 bin tl.


_____________________________



 
2676 Mesaj
29 Temmuz 2012; 16:25:48 

Ayda 500km hiçbir şey, 100km'ye 10LT bile yaktırsanız ayda 50LT eder yani 200-220TL falan. Sadece yakıt konusu kafana takıldıysa bence boş yere kafana takma madem en fazla 500km yapıyorsun yakıtı çokta önemsemene gerek yok olmadı LPG taktırırsın kendi servisindeki garantidende çıkmaz ama o kadar km için LPG bile gereksiz olur.


_____________________________



14844 Mesaj
29 Temmuz 2012; 16:29:21 


quote:

Orijinalden alıntı: ceyasin


tşk ederim dostum aslında az km yapacağım. evle iş arası mesafe yakın sayılır. ayda en fazla 500 km filan yaparım. Başka araçlara bakıyorum ama donanım ve görünüş olarak bu araç hoşuma gitti.bi Yakıt konusu kafama takıldı. Veya yakıt olarak başka araç önerebilirseniz çok sevinirim. bütçe en fazla 45 bin tl.

Yakiti kafaya taktiracak kadar fazla km yapmiyorsunuz.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________





 
39 Mesaj
29 Temmuz 2012; 16:33:27 

quote:

Orijinalden alıntı: BenGiDeR

Ayda 500km hiçbir şey, 100km'ye 10LT bile yaktırsanız ayda 50LT eder yani 200-220TL falan. Sadece yakıt konusu kafana takıldıysa bence boş yere kafana takma madem en fazla 500km yapıyorsun yakıtı çokta önemsemene gerek yok olmadı LPG taktırırsın kendi servisindeki garantidende çıkmaz ama o kadar km için LPG bile gereksiz olur.

haklısın dostum tşk ederim


_____________________________



 
39 Mesaj
29 Temmuz 2012; 16:36:17 

quote:

Orijinalden alıntı: Coşkun



Yakiti kafaya taktiracak kadar fazla km yapmiyorsunuz.

evet dostum. zaten evden işe işten ev. hoşuma giden en iyi yanı görüşünü ve donanımı ( :


_____________________________



3026 Mesaj
29 Temmuz 2012; 16:39:41 

quote:

Orijinalden alıntı: Coşkun

LT plus'a ek olarak WTCC paketi ve sunroof olani var 7 aydir. Su aralar 8200 km civarinda ve İstanbul Avrupa yakasi sehiricinde 9,5 lt yakiyor. Alirken cok arayip bularak almadik ama aldiktan sonra begendigim ve iyi ki de almisiz dedigim bir arac.

Zeytinburnu Chev. den alırsanız sunroof 500 TL


_____________________________

YTU - Mech. Eng.


458 Mesaj
29 Temmuz 2012; 16:59:00 

quote:

Orijinalden alıntı: ceyasin

tşk ederim arkadaşlar okuyorum konuları. Lpg ile yakıt nasıl. bu ilk arabam olacakda :)

LPG muhakkak avantajlıdır ancak önce bir LPG uygunluğunu bir soruşturun. Ben bu aracı bilmediğim için pek bir şey diyemeyeceğim ancak bilen arkadaşlar muhakkak yardımcı olacaktır.


_____________________________



497 Mesaj
30 Temmuz 2012; 11:02:07 

Arkadaşım cruze almak istiyorsan belli tercihlerin olmasi lazim,yaklasik 1senedir cruze kullaniyordum fakat aractan bagimsiz problemlerim cikti ve sattim fakat cikmasa bile satmayi dusunuyordum.

şimdi gelelim arti ve eksilerine; aracim 2011 124 ps design edition modeli idi.
+aracin ici gayet genis ve rahat diz ve bas mesafeleri tatminkar boyum 1.87
+ic ve dis gorunum olarak dikkat cekici bi arac
+uzun yolda cok rahat,tam otoban arabasi,duz yolda surus konforu harika 190 la giderken arkada oturanlara soruyordum 110-120 diyorlardi :)
+Bagaj gayet genis tabiricaizse hangar gibi
+virajlarda yol tutuşu harika okadar zorladim arbayi arka tarafini bi turlu kaydiramadim

-arabadan en tiksindiğim ilk eksisi yakit,k.marasta oturuyorm sehir ici 11lt'nin altina dusemedim,kibrista 9lt idi bi donem orda kullandim,dik yokuslarda 20 lt ortalama ile gidiyor,40 derecelik yokuslarda 40 lt :/ duz yolda 90km sabit hiz 6lt civari,130 km sabit hiz 12-13 lt, 170 km ile giderken 16-17lt .

-2. negatif yonu hantal olusu .Arac 124 ps ama hic gostermiyor tork yetersiz kaliyor,dik yokuslarda cok yerde klima kapattim bagaj yari dolu ve aracta surucu dahil 4 kisi varken,arac 3000 devirden sonra kendine geliyor bildigim kadariyla eski astra motoru var ustunde,duz yolda 200km yi gormustum son hiz konusunda sikinti yok,

-bana boya kalitesi zayif gibi geldi,aracin bazi yerlerinde ufak dokulmeler olmustu

-pencere acma butonlarina ben takmistim kafayi,ayrica o butonlarin bulundugu bolum ,bi malzeme bu kadarmi kalitesiz olur sen ole gorunum olarak guzel bi arac yap o tuşlara dikkat etme

-bozuk yollarda ve kasislerde bagajdan langurlungur sesler geliyor,bagaj ici izolasyon yaptirirsan sesler yari oraninda azaliyor.

şimdilik aklima gelenler bunlar,dediğim gibi arac senin beklentine gore iyide olabilir kotude ,kullanislilik,yakit,performans dersen gec ama dersenki aracim kendine baktirsin,ferah olsun diyorsan ,cok fazla uzun yolculuk yapiyorum diyorsan tam senlik derim ,benden simdilik bu kadar :)



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



10714 Mesaj
30 Temmuz 2012; 12:11:22 

quote:

Orijinalden alıntı: ceyasin

1 ay sonra araba almayı düşünüyorum. Chevrolet Cruze Sedan LT Plus almayı düşünüyorum. Araçı kullananlar yakıt konusunda ne kadar yakıyor, donanım ve teknik olarak nasıl yardımcı olurlarsa sevinirim.

Cruze konusu, ilk mesajı güncellenmektedir; http://forum.donanimhaber.com/m_30883332/tm.htm

Cruze Konular; http://forum.donanimhaber.com/forumid_646/tt.htm

inceleyin, mutlaka faydası dokunacaktır...



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Panthér -- 30 Temmuz 2012; 12:13:03 >


_____________________________

>RALLYCROSS RX SUPERCAR
>HOT WHEELS Car/Motorcycle
>Simon's Cat




4382 Mesaj
30 Temmuz 2012; 12:16:29 

quote:

Orijinalden alıntı: _eRay

1 yili geckin kullaniyorum duz vites uzun yolda 7-7,5lt tuketiyor. Hiz sabitleme ile 90-100 km/s gibi bir hiza sabitlersen 6'li rakamlar mumkun.
S.icinde 9,5-10lt ortalama ile geziyorum ama fazlaca trafik oldugunda 11-12lt de gordugum oldu.
Donanim olarak zengin bir araba, Esp ve 8 airbag standart en onemlisi.

Daha once bir konu acmistim Okumanda fayda var.

http://mobile.donanimha...m=61849570&p=1#61849570

yeni motor mu eski motor mu?


_____________________________



3128 Mesaj
30 Temmuz 2012; 12:18:13 

quote:

Orijinalden alıntı: arjen553


yeni motor mu eski motor mu?

yeni 124ps


_____________________________



 
6710 Mesaj
30 Temmuz 2012; 12:23:24 

quote:

Orijinalden alıntı: memo84

...40 derecelik yokuslarda 40 lt ...


Çok iyiymiş. 4x4, yüzlerce beygirlik, arazi donanımlı araçlar bile 45 dereceye ancak tırmanabiliyor.


_____________________________



10714 Mesaj
30 Temmuz 2012; 12:47:37 

Cruze için yeni motor eski motor diye bir şey söz konusu değil...
ikisi de aynı motor 1.6 Ecotech. Manifold güncellemesi ile 11bg eklenerek 124bg'e çıkartılmıştır.
amaç ilk kalkış sırasındaki hantallığı gidermek. Giderilmiş mi? Eehhh!

113'lük 153Nm tork, 124'lük 154Nm tork sağlıyor.



madem konu sadece yakıt;

*Araç; (113bg) 2010 LS PLUS AT/6 NB 27.000km...

Şehiriçi yaz ayları full klima ile 100km/9.1lt, kış ayları 100km/8.5lt (ilk 10-11lt lerde gezinen 3-4.000km değeri hariç, Sürekli antalya
şehir içi sakin kullanım cut-off/kick down maksimum dikkat ile)

Şehirdışı Antalya-İstanbul-Antalya git gel 1.600km ortalama hız 97km tüketim 100km/6.2lt

*Araç; (124bg) 2012 LT WTCC SR AT/6 HB 650km...
Şehir içi sürekli klima ile 100km/10.2lt



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Panthér -- 30 Temmuz 2012; 12:50:16 >


_____________________________

>RALLYCROSS RX SUPERCAR
>HOT WHEELS Car/Motorcycle
>Simon's Cat




 
2676 Mesaj
30 Temmuz 2012; 12:57:08 

quote:

Orijinalden alıntı: vipmail123



Çok iyiymiş. 4x4, yüzlerce beygirlik, arazi donanımlı araçlar bile 45 dereceye ancak tırmanabiliyor.


40 derece baya abartı bir rakam olmuş gerçekten

Yanlız 45 derece eğime tırmanabilmek için yüzlerce beygir gerekmiyor çok kısa bir vites ve uygun yaklaşma açıları yeterli diye düşünüyorum.


_____________________________



 
6710 Mesaj
30 Temmuz 2012; 13:15:35 

quote:

Orijinalden alıntı: BenGiDeR
40 derece baya abartı bir rakam olmuş gerçekten

Yanlız 45 derece eğime tırmanabilmek için yüzlerce beygir gerekmiyor çok kısa bir vites ve uygun yaklaşma açıları yeterli diye düşünüyorum.

Doğru, uygun bir şanzımanla 50 beygir bile yeter de, motorun o devir ve hızda o gücü yere aktarabilmesi için, yüksek devirlerdeki maks. gücünün çok daha yüksek olmasında fayda var.


Bir de Ankara'nın çok dik olmasıyla meşhur Cinnah Caddesi bile %9-10'luk bir eğime sahiptir.(Derece olarak da, hesaplamadım ama yaklaşık 5-6 derece eder.)


_____________________________



 
1113 Mesaj
30 Temmuz 2012; 13:46:57 

cruze ile bir kere yolculuk yaptım. Fluence ve civic den daha rahat daha tok geldi. Hoşuma gitti açıkçası. Ama o motordan ekonomi beklemeyin. Ne kadar güzel araba da olsa sırf motorundan dolayı almam ve de tavsiye etmem. Alternatif daha güzel daha ekonomik araçlar var.


_____________________________



 
3636 Mesaj
30 Temmuz 2012; 13:55:17 

2010 model 113 beygir Otomatik vites Cruze a sahibiz.

Cumartesi öglen ankaraya gittik pazar sabah da geri dönmek icin yola çıktık. Arabayı babamla yarı yarıya kullandık.

Giderken 3 kisi + klima hep açık + 130 140 in altına pek düşmedik 7.6 litre yaktık

Dönerken 6 kisi (2si cocuk) + full bagaj + klima hep açık yine 130 140 in altına düşmedik, 7.4 litre yaktık

Sehirici ise otomatik olmasına ragmen 9.4 litre yakıt tüketimimiz var.

Anlık yokuşlarda v.s 20 30 litre her araba gösterir normal bisey

Yakıtın haricinde oturakli ve tok bir araç. Sürerken güven verir virajlara v.s rahat bı sekilde dalabilirsiniz. Cruze ile otobanda 190 ile makas attığımı bilirim rahat bı sekilde .)



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.


497 Mesaj
30 Temmuz 2012; 15:44:39 

Arkadaşlar 40 derece derken abarti degildi k.marasta oturan varsa dereköyden ayaklıcaoluk köyüne cikan dik bi rampa var yeni arac alanlar orda test eder aracini yaklasik 2-3 km bi yol dağa dik bir sekilde tirmaniyor keci yolu gibi :D ama dedigim gibi aracin tipi cok guzel bizim burda bi laf vardir "bakbahası" var aracın :) fakat yakit konusunda ben baş edemedim 1 sene kktc de kullandim araci benzin ucuzdu vs. fakat burda ayni degerlerle binmek biraz zor,diğer aracimiz peugeot partner tepee 110 luk ayni yolu onlada gittim hakketen partneri surerken arqc kullanmaktan zevk aliyosunuz ama o da cok yuksek cruze daki oturus keyfi onda yok tip olarakta tabi fakat iş tırmanmaya geldiğinde ayrı bi zevk veriyo ,test imkaniniz varsa araci bi test edin acentaya gidip en guzeli o olacaktir ,anlik yakit tuketimini acin,yokuslarda dur kalk yapin 0-100 hizlanmasina bakin ,yol tutusuna vs. bi bakin deneyin ben 1 yil kullandiktan sonra arabadan sogudum halbuki ilk basta cok isteyerek almistim :/



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



497 Mesaj
30 Temmuz 2012; 15:56:31 

Bu arada aklima gelmisken sorayim bu yakit tuketimindeki farkliliklar arac donanimindan kaynaklaniyo olabilir ,bendeki design edition idi duz cruzelardan farki ön-arka tampon farki,yan marşpiyel ve 17 jant idi duz olanda bunlar farkli agirlik farkindan ve jantlarin buyuk olmasindan yakit tuketimi farklilik gosterir diye dusunuyorm!!!!!



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



4382 Mesaj
30 Temmuz 2012; 17:28:43 

quote:

Orijinalden alıntı: _eRay


yeni 124ps

Cruze almayı düşünüyordum ama onuda listeden sildim yeni motor 12 litre yakıyorsa eskide 14 litre yakar heralde uzak durmak lazım


_____________________________



3128 Mesaj
30 Temmuz 2012; 17:59:50 

quote:

Orijinalden alıntı: arjen553


Cruze almayı düşünüyordum ama onuda listeden sildim yeni motor 12 litre yakıyorsa eskide 14 litre yakar heralde uzak durmak lazım

12lt değil 9,5-10lt ortalaması var diyorum. Bu değerler çoksa 1.6 atmosferikten uzak duracaksın.


_____________________________



4382 Mesaj
30 Temmuz 2012; 18:02:37 

quote:

Orijinalden alıntı: _eRay
12lt değil 9,5-10lt ortalaması var diyorum. Bu değerler çoksa 1.6 atmosferikten uzak duracaksın.

e kendin dedin 12 litre yakıyor diye eski motorun daha çok yaktığınıda biliyoruz?



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi arjen553 -- 30 Temmuz 2012; 18:03:56 >


_____________________________



3128 Mesaj
30 Temmuz 2012; 18:12:49 

quote:

Orijinalden alıntı: arjen553


e kendin dedin 12 litre yakıyor diye eski motorun daha çok yaktığınıda biliyoruz?

Bak şimdi lafımı çektin oradan cımbızla yanlış yönlendirme olmasın. 12lt dur-kalk trafikte yakıyor doğrudur ama sürekli de o şekilde kullanılmıyor sonuçta.
Her depoyu doldurduğumda göstergeleri resetlerim, genel ortalamamın 10lt'yi geçtiği pek olmadı. 2 gün önce depoyu doldurup yine resetlemiştim şu anda 8,2lt/100km ortalama gösteriyor yol bilgisayarı çünkü trafiğe pek yakalanmadım. Kullanıma ve yol durumuna göre değişiyor anlayacağın.

Ekleme: Eski motor ile aradaki fark 0,5lt gibi birşey farkettiriyor 1lt bile değil.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _eRay -- 30 Temmuz 2012; 18:14:32 >


_____________________________



4382 Mesaj
30 Temmuz 2012; 18:14:07 

quote:

Orijinalden alıntı: _eRay


Bak şimdi lafımı çektin oradan cımbızla yanlış yönlendirme olmasın. 12lt dur-kalk trafikte yakıyor doğrudur ama sürekli de o şekilde kullanılmıyor sonuçta.
Her depoyu doldurduğumda göstergeleri resetlerim, genel ortalamamın 10lt'yi geçtiği pek olmadı. 2 gün önce depoyu doldurup yine resetlemiştim şu anda 8,2lt/100km ortalama gösteriyor yol bilgisayarı çünkü trafiğe pek yakalanmadım. Kullanıma ve yol durumuna göre değişiyor anlayacağın.

O zaman 10 lite yakıyor dersek eski motorda bi 12 litre yakıyordur tüp taktırsam 14 litre yakar yine fazla
Arkadaşımın Corollası şehiriçi 8-8.5 litre civarı benzin yakıyor.


_____________________________



3128 Mesaj
30 Temmuz 2012; 18:17:59 

quote:

Orijinalden alıntı: arjen553


O zaman 10 lite yakıyor dersek eski motorda bi 12 litre yakıyordur tüp taktırsam 14 litre yakar yine fazla
Arkadaşımın Corollası şehiriçi 8-8.5 litre civarı benzin yakıyor.

İşte benim 8,2lt dediğimde İstanbul ş.içi, önemli olan güzergahın yoğunluğu.
Ekleme yaptım önceki mesaja yine yazıyım eski motor ile arasında o kadar tüketim fark yok. LPG'nin litresi kaç para bilmiyorum ama 27-28kr civarı yakıtı olur bu da normal.


_____________________________



4382 Mesaj
30 Temmuz 2012; 18:20:43 

quote:

Orijinalden alıntı: _eRay
İşte benim 8,2lt dediğimde İstanbul ş.içi, önemli olan güzergahın yoğunluğu.
Ekleme yaptım önceki mesaja yine yazıyım eski motor ile arasında o kadar tüketim fark yok. LPG'nin litresi kaç para bilmiyorum ama 27-28kr civarı yakıtı olur bu da normal.

LPG çok ucuz hocam 2 lira araba 15 litre yaksa 30 kuruşa denk geliyor daha ne olsun
Şu anki Cliom 26-27 kuruş yakıyor benzinli olarak kullanıyorum.10 litre tüp yakan yeni bir araç arıyorum bakalım bulabilecek miyim


_____________________________



3128 Mesaj
30 Temmuz 2012; 18:24:19 

quote:

Orijinalden alıntı: arjen553


LPG çok ucuz hocam 2 lira araba 15 litre yaksa 30 kuruşa denk geliyor daha ne olsun
Şu anki Cliom 26-27 kuruş yakıyor benzinli olarak kullanıyorum.10 litre tüp yakan yeni bir araç arıyorum bakalım bulabilecek miyim

2 liraysa 12lt'den hesapla işte 24kr yapar, tabi ek olarak benzin masrafı da oluyor.
Bu arada sen benzınlı clio'yla nasıl 26-27kr yakıyorsun bizde 1.5dci var 25kr o yakıyor zaten :)


_____________________________



 
6710 Mesaj
30 Temmuz 2012; 18:25:36 

Cruze 1.6 manuel ile Accord 2.0 otomatik ayni yakiyor galiba.



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



4382 Mesaj
30 Temmuz 2012; 18:26:14 

quote:

Orijinalden alıntı: _eRay


2 liraysa 12lt'den hesapla işte 24kr yapar, tabi ek olarak benzin masrafı da oluyor.
Bu arada sen benzınlı clio'yla nasıl 26-27kr yakıyorsun bizde 1.5dci var 25kr o yakıyor zaten :)

pardon hesap hatası olmuş tekrar hesapladım 7.5 litre yakıyor benzini 4 liradan alıyorum 30 kuruş yakıyor


_____________________________



3128 Mesaj
30 Temmuz 2012; 18:28:38 

quote:

Orijinalden alıntı: arjen553


pardon hesap hatası olmuş tekrar hesapladım 7.5 litre yakıyor benzini 4 liradan alıyorum 30 kuruş yakıyor

4 liradan alırsan Cruze'da 40kr yakar ama ben 4,29'dan alıyorum :))


_____________________________



3128 Mesaj
30 Temmuz 2012; 18:30:10 

quote:

Orijinalden alıntı: vipmail123

Cruze 1.6 manuel ile Accord 2.0 otomatik ayni yakiyor galiba.

1.6 manuel Cruze 8,8lt/100km ş.içi
2.0 Otm. Accord 10,7lt/100km ş.içi

Nerede aynı?


_____________________________



4382 Mesaj
30 Temmuz 2012; 18:45:22 

quote:

Orijinalden alıntı: _eRay
4 liradan alırsan Cruze'da 40kr yakar ama ben 4,29'dan alıyorum :))

Hocam Reno aracınız varsa servisten Reno Kart alıp sizde aracınıza benzini Totalden 4 liraya hatta 3,96 ya alabilirsiniz


_____________________________



457 Mesaj
30 Temmuz 2012; 18:55:38 

illa sıfır km mi alacaksın. ve lt plus için kaç bin ytl istiyor bayii sizden. ona göre bir fikir verim.


_____________________________

---

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
30 Temmuz 2012; 20:10:57 

1.4 140PS motor yakında gelecek. 1.6 motorları sevmeyenlerdenseniz onu bekleyin.

1.6 benzinli araçlar genelde fazla yakar. Kazma mühendisler bir türlü 1.6 hacimli motoru optimize edemediler.


10714 Mesaj
30 Temmuz 2012; 20:57:50 


1.6 115bg'lik Astara ve 1.4T 140bg'lik Astra versiyonu ile karşılaştırırsak, Yakıt tüketimleri aynı. Aradaki fark performans...Ve fiyat...

http://www.opel.com.tr/...eets/ng_astra_03_12.pdf



ama işin içine 1.4T Cruze girdi mi...artık o da 12 mi yakar? 15 mi yakar?...1-2 ay sonra litreler havada uçuşur artık.


_____________________________

>RALLYCROSS RX SUPERCAR
>HOT WHEELS Car/Motorcycle
>Simon's Cat




5135 Mesaj
30 Temmuz 2012; 21:00:09 

quote:

Orijinalden alıntı: `bELa

2010 model 113 beygir Otomatik vites Cruze a sahibiz.

Cumartesi öglen ankaraya gittik pazar sabah da geri dönmek icin yola çıktık. Arabayı babamla yarı yarıya kullandık.

Giderken 3 kisi + klima hep açık + 130 140 in altına pek düşmedik 7.6 litre yaktık

Dönerken 6 kisi (2si cocuk) + full bagaj + klima hep açık yine 130 140 in altına düşmedik, 7.4 litre yaktık

Sehirici ise otomatik olmasına ragmen 9.4 litre yakıt tüketimimiz var.

Anlık yokuşlarda v.s 20 30 litre her araba gösterir normal bisey

Yakıtın haricinde oturakli ve tok bir araç. Sürerken güven verir virajlara v.s rahat bı sekilde dalabilirsiniz. Cruze ile otobanda 190 ile makas attığımı bilirim rahat bı sekilde .)

Dönerken araba gaza mı geldi niye giderken daha fazla yaktı ki?


_____________________________


Seni gördüğüm zaman böyle içimde bir şeyler oldu. Konuşmayı beceremem ama anladın di mi? Canımsın be! Güneşimsin, havamsın. Yani şu ağzımdaki izmarit yok mu kız! İşte onun gibi benimsin. Yani buramdasın be! Sen hayatımın tek golüsün yani.


 
3636 Mesaj
30 Temmuz 2012; 21:45:27 


quote:

Orijinalden alıntı: IslakFasulye


Dönerken araba gaza mı geldi niye giderken daha fazla yaktı ki?

Dönerken babam daha fazla kullandı o yuzden ben 160 la falan gidiyorum genelde kullandığım zaman .)

Cruise control olsa ve yeni 124 beygirlik motor olsa 6.5 litre civari rahat yakardik çünkü Cruise control un uzun yolda yakıta etkisi cok buyuk



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.


5135 Mesaj
30 Temmuz 2012; 21:53:08 

quote:

Orijinalden alıntı: `bELa



Dönerken babam daha fazla kullandı o yuzden ben 160 la falan gidiyorum genelde kullandığım zaman .)

Cruise control olsa ve yeni 124 beygirlik motor olsa 6.5 litre civari rahat yakardik çünkü Cruise control un uzun yolda yakıta etkisi cok buyuk

Bizde de tam tersi. Ben daha sakin kullanırım babam daha agresiftir.


_____________________________


Seni gördüğüm zaman böyle içimde bir şeyler oldu. Konuşmayı beceremem ama anladın di mi? Canımsın be! Güneşimsin, havamsın. Yani şu ağzımdaki izmarit yok mu kız! İşte onun gibi benimsin. Yani buramdasın be! Sen hayatımın tek golüsün yani.


 
6710 Mesaj
30 Temmuz 2012; 22:10:18 


quote:

Orijinalden alıntı: IslakFasulye


Dönerken araba gaza mı geldi niye giderken daha fazla yaktı ki?

Rakim farki.



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



3332 Mesaj
30 Temmuz 2012; 22:28:35 

quote:

Orijinalden alıntı: _eRay


2 liraysa 12lt'den hesapla işte 24kr yapar, tabi ek olarak benzin masrafı da oluyor.
Bu arada sen benzınlı clio'yla nasıl 26-27kr yakıyorsun bizde 1.5dci var 25kr o yakıyor zaten :)

Hocam uzun yolda benzinli araba da az yakabiliyor. Ben 99 model Corsa ile geçen ay 100km'de 5,8lt benzin (şu anki benzin parasıyla 25kr) yaktığımı biliyorum. Toplamda 900km yol sonrası pompa ölçümüm bu. 900km yolun %10'u Konya şehir içi, gerisi şehir dışı. 200km kadar da klima açıktı.


_____________________________



497 Mesaj
31 Temmuz 2012; 14:09:09 

Artık su hibridler tam anlamiyla gelsede rahatlasak nedir bu yakit derdi arkadas,fluence lere baktim ama menzilleri cok dusuk 200km yi gecmeyen menzilleri var ,şarj olmalari 8 saat suruyomus ne anladik biz bu isten heralde bi 4-5 sene daha bekliycez :/



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________