- x
    Bunlarla Giriş Yapın: Facebook Google+ Twitter DH Giriş:
    ?
  • Hatırla
  • Yeni Kayıt
DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
XP Açılışındaki ''Hoşgeldiniz'' yazısını değiştirmek istermisiniz??
Bu konudaki kullanıcılar:
 
68
Cevap
3
Favori
119363
Tıklama
Sayfa: [1]      >>
Arama Terimi: Yazarı:
Konu içi arama ayarları
Sadece Arananın bulduğu yerler
Arama terimleri En önemli Üst minimum sıralama: /1000

Arama tercihlerinizi belirlediyseniz yukarıdaki kutuya arama terimini yazıp "Konu içi ara" butonuna tıklayınız.
Giriş
Mesaj


5770 Mesaj
12 Mart 2006; 16:44:27 
Bu mesajla ilgili şikayetinizi bu icon a tıklayarak yapabilirsiniz. Şikayet PM

Selam arkadaşlar alıntıdır sizlerle paylaşmak istedim...!!!!Acemiler uraşmasın!!!

1-) http://delphi.icm.edu.pl/ftp/tools/ResHack.zip (Buraya tıklıyoruz ve programı indiriyoruz..)

2-) yukard verdiğim programı çalıştırın açılan ekranda ''Files'' tuşuna ardından ''open'' tuşuna
basın ve C:/WINDOWS/system32/logonui.exe dosyasını açın.

3-)Aşşağıdaki resimdeki yola gidin
ve burdaki ''Hoşgeldiniz'' yazısını istediğiniz gibi değiştirin.(Örnek: Yinemi Sen!)


NOT: Hoşgeldiniz Yazsıs kaç karakter ise yazacağınız yazıda o kadar olmalıdır yani
11 karakterlik bi yazı yazın.

4-) ''Compile script'' tuşuna basın ve ''files'' tan save as seçin ve ''mylogonui.exe''
olarak C:/WINDOWS/system32/ altına kaydedin.

5-) programı kapatın.

6-) Başlat/Çalıştır/regedit yazın ve enter diyin sora sırası ile.

7-) HKEY_LOCAL_MACHINE\ SOFTWARE\ Microsoft\ Windows NT\ CurrentVersion\ Winlogon
altındaki 'UIHOST' değerine çift tıklayın ve burdaki 'logonui.exe' yi 'mylogonui.exe'
olarak değiştirin.

8-) Registry'i kapatın ve bilgisayarınızı yeniden başlatın.


|
_____________________________


Ölümüne GALATASARAY


2955 Mesaj
13 Mart 2006; 0:25:05 

cok saol arkadas
|
_____________________________

Katılım zamanı: 3 Eylül 2005
I'm a cowboy, on a steel horse I ride


 
199 Mesaj
13 Mart 2006; 2:15:11 

Bi çok kişi bunu soruyordu umarım arkadaşlarımıza yardımcı olur bu bilgi.Çalışmana güzel olmuş ellerine sağlık.
|
_____________________________

Biliyorum dediğin an kaybetmeye başladığın andır...
Gaziantep Web Tasarım
------------------------------------------------------------
Student of MCSE


5770 Mesaj
13 Mart 2006; 19:38:14 

Bu konunun ilgi görmediğine şaşrdım doğrusu...
|
_____________________________


Ölümüne GALATASARAY


2734 Mesaj
14 Mart 2006; 22:03:38 

bende yaptım paylaşım için teşekkürler
|


 
10734 Mesaj
15 Mart 2006; 15:25:05 

Paylaşım için teşekkürler, bi deneyeyim...
|


 
376 Mesaj
15 Mart 2006; 15:35:44 

Gereksiz bir uygulama.. bana göre tabi.

quote:

Orjinalden alıntı: ®ouS

Bu konunun ilgi görmediğine şaşrdım doğrusu...

|
_____________________________

If you focus what you left behind, you can not see what comes ahead to you.

Always Metal Music!


 
15 Mesaj
22 Mart 2006; 1:57:36 

arkadaşlar werilen programı yükledim,bilgisayarı da tarattım ama C:/WINDOWS/system32/logonui.exe die bi dosya yok.
system32 ye kadar herşey tamam.ama logonui.exe yok. xp home kulaniom.bi yardımcı olun
arkadaşlar da bn de şu berbat hoşgeldiniz yazısından kurtulayım.teşekküerler şimdiden
|
_____________________________



5770 Mesaj
22 Mart 2006; 13:29:11 

home olduğu içinmidir bilmiyorum ama ben pro kullanıyorum bak işte SS:

|
_____________________________


Ölümüne GALATASARAY


 
1 Mesaj
25 Mart 2006; 4:00:48 

regedıt ıcınde senın dedıgın 'wınlogon' icinde yok.Yani UIHOST yok
|
_____________________________

Yaparim...Yaptim


1168 Mesaj
25 Mart 2006; 8:56:46 

quote:

Orjinalden alıntı: theMert

regedıt ıcınde senın dedıgın 'wınlogon' icinde yok.Yani UIHOST yok


kendin oluşturmayı denedin mi_?
|
_____________________________



5 Mesaj
26 Mart 2006; 11:19:41 

aynen bende de yoq bide nasıl kendimiz oluşturcaz _?
quote:

Orjinalden alıntı: Cagri



kendin oluşturmayı denedin mi_?

|
_____________________________

[Alternative] DisCov3Ry [WaRRioR_PezO]
assist:_simone:_ ,_farmor_,boysfLee


239 Mesaj
29 Mart 2006; 12:34:20 

bence bundan hada kolyı var istersen kendi resmini koy ben kendi remimi koydum daha güzel oluyor.wincostomize adresinde logonxp diye programı indir kur ve birçok skin var. indir birini içindeki resmi çıkar yerine aynı isimle ve aynı özellikteki kendi resmikoy o çıksın yada başka ne istersen. çokda güzel oluyor bence değişiklik isteyenlere birebir.
|
_____________________________



Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
29 Mart 2006; 15:50:37 

teşekürler
|


 
74 Mesaj
2 Kasım 2006; 18:41:10 


quote:

Orjinalden alıntı: evroka

arkadaşlar werilen programı yükledim,bilgisayarı da tarattım ama C:/WINDOWS/system32/logonui.exe die bi dosya yok.
system32 ye kadar herşey tamam.ama logonui.exe yok. xp home kulaniom.bi yardımcı olun
arkadaşlar da bn de şu berbat hoşgeldiniz yazısından kurtulayım.teşekküerler şimdiden


onun yerine sadece logonui.exe yaz sadece bunu yaz olur :P
|
_____________________________

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D ......................... :(


86 Mesaj
2 Kasım 2006; 21:56:05 

Ayrıca bitmap'i açıp burdaki 100 numaralı dosyayı farklı bi resimle değiştirir seniz hoşgeldiniz yazısının arkasındaki mavi ekranı değiştirmiş oluruz.
|
_____________________________

Masada yarım bırakılmış bir bardak çay gibi
Bekledikçe soğuyorum yaşamaktan...!


2 Mesaj
3 Kasım 2006; 13:06:25 

Sağol flashömer baba
|
_____________________________



86 Mesaj
3 Kasım 2006; 13:18:25 

Önemli Değil Yunus
|
_____________________________

Masada yarım bırakılmış bir bardak çay gibi
Bekledikçe soğuyorum yaşamaktan...!


86 Mesaj
4 Kasım 2006; 14:22:41 

Bunuda ben delphide yaptım.
4 farklı logon ekranı var.
Ayrıca regedit ayarlarını otamatik yapıyor.


http://www.rapid share.com/files/1938024/Foelogonuie.rar.html (boşlukları silin)







< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Flashomer -- 5 Kasım 2006; 13:34:19 >
|
_____________________________

Masada yarım bırakılmış bir bardak çay gibi
Bekledikçe soğuyorum yaşamaktan...!


86 Mesaj
4 Kasım 2006; 23:35:29 

Yorumlarınızı bekliyorum.
|
_____________________________

Masada yarım bırakılmış bir bardak çay gibi
Bekledikçe soğuyorum yaşamaktan...!


6369 Mesaj
5 Kasım 2006; 10:00:36 

Vista Transformation Pack 5.5 kullananlar pek denemesin. Çünkü açılışta Hoş Geldiniz yazısı çıkmıyor, Windows Vista fonu çıkıyor.

Ha ama fonu değiştirme yöntemlerini deneyerek fon değişebilir (Bitmap kısmından). Ama yazıyı değiştirseniz bile göremiyorsunuz
|
_____________________________

[ LG G4 H815TR ] [ Spotify ] [ Steam ♣ Origin: teoskaSocial Club ♣ Uplay & Xbox/Windows Live: teoska2Miniclip ]
[ MONSTER TULPAR T5 V1.4.1 15.6" Full HD: Intel Core i7-4710MQ 6 MB L3 Cache @2.50-3.20 GHz / 16 GB DDR3L 1600 MHz RAM / NVIDIA GeForce GTX970M 3 GB 192-bit GDDR5 / 120 GB Samsung 850 EVO SSD + 750 GB Western Digital Scorpio Black 7200 RPM HDD / Realtek HD ALC888S + Sound Blaster Cinema / Windows 10 Pro (64-bit, İngilizce) / Logitech F710 Wireless Gamepad ]


86 Mesaj
26 Mart 2007; 17:52:35 

valla doğru yazı çıkmıyo ama resim değişir.
|
_____________________________

Masada yarım bırakılmış bir bardak çay gibi
Bekledikçe soğuyorum yaşamaktan...!


1554 Mesaj
26 Mart 2007; 20:09:15 

Saol kardes deneyelim bakalım olacakmı
|
_____________________________

Milletimin Kanını Emen Vampirlerin Kalbine Kazık Çakacak Kadar Cesur Olalım...
Aşkla Oynayan Kızlar ; Kemikle Oynayan Köpekler Gibidir....
Bir Yar Sevdim Eller Aldı , Niye Ben Ölmüşmiyem ?


13597 Mesaj
28 Mart 2007; 14:26:19 

esas şu ilk açılışta çizgilerin geçtiği ekranı nasıl değiştireceğiz.. oraya çok gıcık kapıyorum hem rengi simsiyah aslında msconfig den kapatabiliyorum ama oraya daha güzel bişeyler koymak lazım
|


86 Mesaj
28 Mart 2007; 23:37:59 

msconfig de adı ne olarak geçiyor.
o dosyayı bulup bana yollar mısın_?
ben de vista yok ta :)
|
_____________________________

Masada yarım bırakılmış bir bardak çay gibi
Bekledikçe soğuyorum yaşamaktan...!


440 Mesaj
26 Nisan 2007; 9:58:52 

Teşekkürler güzel oldu.
|
_____________________________

HP GF675EA DV6390

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
26 Haziran 2007; 21:57:58 

ya b şey olmadı
|


880 Mesaj
26 Haziran 2007; 22:09:43 


quote:

Orjinalden alıntı: muthishack

ya b şey olmadı


konuyu fazla aradın mı?ayrıca bence sen yapamadın hemen "ban"lamana gerek yok.
|
_____________________________



 
61 Mesaj
16 Aralık 2007; 21:04:21 

saol dostum
|
_____________________________


__________
_________
________
d0Ruk



2385 Mesaj
17 Aralık 2007; 22:22:48 

zamanında çok ugrasmıstım şimdi çok basıt gelıyor

|
_____________________________



3737 Mesaj
18 Aralık 2007; 13:38:14 

bunu vista ya yapma imkanı yok mu ??
|
_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
20 Aralık 2007; 23:46:38 

Teşekkürler
|


607 Mesaj
21 Aralık 2007; 10:57:35 

ben bu şekilde değil başka bir yöntemle denemiştim, format atmak zorunda kaldım

aslında pekde gerek yok hani bir müddet sonra insan sıkılıyor
|
_____________________________

hyosung gt250 comet efi
yamaha xt600

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
21 Aralık 2007; 11:24:13 

güzel bir uygulama
|


399 Mesaj
21 Aralık 2007; 11:56:16 

teşekkürler
|
_____________________________

••●●l ™ ANTALYA ™ l●●••:




68 Mesaj
7 Ocak 2008; 22:12:55 

Evet , teşekkür ederiz

Emirhan Ergün
|
_____________________________



 
3604 Mesaj
7 Ocak 2008; 22:44:59 

saol tşk
|
_____________________________



13814 Mesaj
24 Ağustos 2008; 16:50:06 

Yapsammı yapmasammı diyodum. Dayanamadım yaptım kurtuldum Tsk
|
_____________________________

Çocukken her akşam yatmadan önce Tanrı'ya bana bir bisiklet vermesi için dua ederdim. Bir gün Tanrı'nın çalışma tarzının bu olmadığını anladım. Ertesi gün gittim kendime yeni bir bisiklet çaldım ve her akşam yatmadan önce Tanrı'ya günahlarımı affetmesi için dua ettim.


1457 Mesaj
24 Ağustos 2008; 17:05:03 

valla güzel paylaşım muzurluk yapılabilir.
|
_____________________________

Trabzonspor


3611 Mesaj
24 Ağustos 2008; 17:58:59 

11 Karakterli olma Saçmalığı'da neren çıktı . Biz hergün WİNDOWS İçinde yatıp kalkıyoruz 11 Karakterli olmasına gerek falan'da yok .

Ben ve DeHsHeT Arkadaşımızla beraber 2 tane XP Yazı değişimi programı yaptık . İnanmayana yollaya biliriz . Bunları kurduğunuz takdir her yer değişecektir Başlat , açılış ekranı vede xp içinde gelen uyarılar hatalar bir çoğu yeri makara haline getirdk uzun bir uğraşımızı aldı ama yapmamıza deydi .

3 Adımdan oluşuyor ve kurulumu çok basit. Setup haline getirdik , yani böle programlarla uğraşmaya gerek yok .

Ama bu yaptıklarımız tabiki kendimiz için 2 Tane yaptık birisinde Powerx Yazıyor Diğerinde dehshet . Henüz daha başkalarına göre ayarlamalar yapmadık . İleride onu'da yapıcaz inşallah.

Yaptığımız programı incelemek isteyen varsa göndere bilirim

Tamamen kendi emeğimizdir . Sadece setup yapmak için Kullanılan Program ( İnstall Creator ) a aittir.

Ayrıca bu senin anlattıkların sadece ( System32 de bitmiyor , en ufak bir hatada çok hatalar alabılıyorsun düzeltmesi ise günlerini alabiliyor bilmeyenler için , eminimki bilenler içinde alır. Tam ayrıntılı bilinmediği için )
|
_____________________________

Foto�raflar�ma buradan ula�abilirsiniz

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
25 Ağustos 2008; 1:08:38 

çok güzel birşeymiş ya
|


1216 Mesaj
26 Ağustos 2008; 3:47:51 

Harika Birşey denedim:D
|
_____________________________

Katılım zamanı: 28 Ocak 2008



1497 Mesaj
26 Ağustos 2008; 23:00:25 

Bomba bomba çok saol...
|
_____________________________



2157 Mesaj
26 Ağustos 2008; 23:56:45 


quote:

Orjinalden alıntı: Powerx*

11 Karakterli olma Saçmalığı'da neren çıktı . Biz hergün WİNDOWS İçinde yatıp kalkıyoruz 11 Karakterli olmasına gerek falan'da yok .

...

ilk okuduğumda bana da saçma gelmişti. 11 karakter meselesi..
ama denemedim. büyük ihtimal sorun çıkartmaz
|


 
14 Mesaj
21 Ekim 2008; 21:46:08 

quote:

Orjinalden alıntı: cok_yasa_kamil



ilk okuduğumda bana da saçma gelmişti. 11 karakter meselesi..
ama denemedim. büyük ihtimal sorun çıkartmaz


denedim 14 karakter falan yaptım bu sefer ilk harfleri almadı ekrana yazıya belli bi bölüm ayırıyo. Powerx arkadaş demekki birazdaha windowsla yatıp kalkması lazım



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cyberiaster -- 21 Ekim 2008; 21:43:49 >
|
_____________________________



471 Mesaj
22 Ekim 2008; 23:39:53 

Teşekkürler. İlginç.
|
_____________________________

AMD Athlon64 s754 2800+ / Asus K8N NForce3 250 / 256MB Sapphire X800 GTO / TwinMOS 2x512MB DDR 400 / Samsung 75GB SATA / Hyundai 17 Q770 Flat / Foxconn TLA 397 Kasa / Creative SB 240 1+1




471 Mesaj
22 Ekim 2008; 23:46:12 


quote:

Orjinalden alıntı: Old_Town

esas şu ilk açılışta çizgilerin geçtiği ekranı nasıl değiştireceğiz.. oraya çok gıcık kapıyorum hem rengi simsiyah aslında msconfig den kapatabiliyorum ama oraya daha güzel bişeyler koymak lazım

Evet ya. O sayfanın çözünürlüğü düşük olduğundan olsa gerek Microsof Windows XP yazısı ve pencere logosu çok çirkin görünüyor. Bu sayfadaki çözünürlüğü ya da sayfanın kendisini değiştirmenin yolunu bilen ve paylaşacak olan varsa çok makbule geçer.
|
_____________________________

AMD Athlon64 s754 2800+ / Asus K8N NForce3 250 / 256MB Sapphire X800 GTO / TwinMOS 2x512MB DDR 400 / Samsung 75GB SATA / Hyundai 17 Q770 Flat / Foxconn TLA 397 Kasa / Creative SB 240 1+1




571 Mesaj
23 Ekim 2008; 10:04:41 

O ekranı tamamen kaldırsak daha iyi ama nasıl?
|
_____________________________

ADLARIYLA GÜNEŞİ YÜKSELTENLER
Ben birşey tavsiye edeceksem..Önce kendim denerim..Eğer gerçekten sorun yoksa tavsiye etmeye devam ederim


1307 Mesaj
26 Ekim 2008; 11:46:03 

selam...

denedim ama...

HKEY_LOCAL_MACHINE\ SOFTWARE\ Microsoft\ Windows NT\ CurrentVersion\ Winlogon
altındaki 'UIHOST' değerine çift tıklayın ve burdaki 'logonui.exe' yi 'mylogonui.exe'
olarak değiştirin.


uihost yok ki..:(


xp pro SP II

.....nasıl yapabilirim... uihost yok....


|


2337 Mesaj