Şimdi Ara

5800 ve KVK (Ankara)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
20
Cevap
0
Favori
1.866
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar 1 martta bende 5800 siyah aldım (hb.com'dan) telefonda kasa açıklığı çok fazla olmasada vardı çok dert etmedim önce neyse 5 gün telefonu kurcaladıktan sonra Ankara KVK'ya yazılım yükseltilmesi için götürdüm bu arada kasa açıklığından da bahsettim yapabiliyorsanız yapın dedim. Birgün sonra mesaj geldi telefonunuzu alabilirsiniz diye gittim aldım. Yazılım yükseltilmişti kasa açıklığı içinde mekanik bir arıza tespit edemediklerini belirttiler verdikleri raporda neyse aynı akşam telefonu kurcalarken wi-fi ile kablosuz ağlara bağlanamadığını ve ön kameranın üzerinde ipe benzer bir toz parçası farkettim (o andan itibaren kasa açıklığı bende dert olmaya başladı ) ertesi gün tekrar kvk ya gidip durumu anlattım kameranın önüne tozun nereden girebileceğini sordum tozdur girer dediler ve telefonu tekrar kamerada toz, kasa açıklığı ve yazılım hatası şikayetleri ile teslim etim, bir kaç gün sonra internetten kontrol ettiğimde ön, yan kapakların değişeceğini ve parça beklendiğini öğrendim. Bu gün mesaj geldi ve telefonu almak için kvk'ya tekrar gittim. İlk baktığım şey kasa açıklığıydı tabi kasa açıklığı giderilmişti fakat üst sol taraf bariz bir şekilde açıktı kapağı yerine oturtamamışlardı telefonu bana teslim eden görevliye gösterdim önce göremedi sonra o da farketti ve arkasında duran elemana verip servise gönderdi. 5 dakika sonra eleman telefonu getirdi bu normalmiş deyince benim şalter attı. O normal diyen kişiyle görüşebilirmiyim diye sert bir şekilde söyleyince bu sefer teslimat yapan görevli telefonu alıp servise götürdü. 5-6 dakika sonra geri getirdi kusura bakmayın arkadaşlar görememiş falan filan.Telefonu tekrar aldım bu sefer en ince ayrıntısına kadar inceliyordum ki ekranın tam ortasında yine toz farkettim tekrar görevliye göstermeye çalıştım göremedi toz bariz görünüyordu hatta yanımda telefonunu almak için bekleyen orta yaşlı bir bey amca görüyordu ama kvk nın 3 tane elemanı göremedi ! Telefonu tekrar alıp servise götürdüler tabi benim elim ayağım sinirden titriyor. 5 dakika sonra çok bilmiş bir bayan telefonu getirdi tamam hallettik dedi ama toz hala orada duruyordu bende kendimi zor tutuyordum bayana toz hala orada dediğimde beyfendi kapakları sürekli açıp kapatırsak yıpranır zaten dedi (bende birşeyler derdim ama) telefonu ilk eleman alıp tekrar servise götürdü siz oturun ben halledilince size haber vereceğim dedi. Başladım beklemeye 15 dakika sonra servis yetkilisi geldi işte siz biraz titizsiniz galiba falan saçmaladı sonra ön panelin tekrar değişeceğini söyledi bende tozu görüp görmediğini sordum göremediklerini ama benim şikayetim üzerine ön paneli değiştireceklerini söyledi kardeşim dedim görmediysen neden değiştiriyorsun? Görüyorsunuz ama yalan söylüyorsunuz deyince biz sizi memnun etmeye çalışıyoruz falan bir sürü hikaye anlattı, telefonu tekrar bıraktım ve çıktım.

    Evet biraz uzun oldu kusura bakmayın bu gün kvk da bunları yaşadım. Sizde telefonunuzu servise verirken bence iki kere düşünün



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mrtcakmak -- 24 Mart 2010; 1:27:54 >







  • Öncelikle geçmiş olsun.

    Servise vermek için 2 kere düşünmeye gerek yok. Zaten mecbur kalmadığımız sürece servise verme gibi bir durum da söz konusu olamaz. Sadece dikkat edilmesi gereken husus, senin kadar hassas olup hataları görebilmek. Herkes senin kadar dikkatli olursa servislerde sıkıntı yaşanacağını sanmıyorum. Her ne işlem yapılırsa yapılsın, içine kaçan bir toz zerresi bile olsa göze çarparak görüntü kirliliği oluşturuyorsa bu tabi ki servisin hatasıdır. Bunu görüp düzeltmelerini sağlamak da biz kullanıcıların görevidir. İş servise vermekle bitmiyor. Teslim alınca gerekli kontrolleri yapmak bizim görevimizdir. O yüzden hassasiyetin için seni tebrik ediyorum. Tamamen KVK görevlilerinden kaynaklanan bir sorun ve sen bunu yerinde tespit ederek şüpheye mahal vermemişsin.
  • 2 kere düşünün derken böyle ufak tefek şeyler için demiştim. Versiyonu kendim yükselte bilirdim mesela. Kasa açıklığınıda çok bariz olmadığı için takmıyordum. Ama gelinen bu noktada telefonu nasıl yenisi ile değiştiririm diye düşünüyorum
  • Ortada kronik bir arıza olmadığından yenisiyle değiştireceklerini sanmıyorum. Tamir/parça değişimi yoluna gideceklerdir. Çok düşük bir ihtimal, biraz bastırırsan belki değişime gidebilirler veya seni aldığın yerle muhatap etmek isteyebilirler. En azından bu benim düşüncem.
  • arkadaşlar o telefondaki kasa açıklığı bütün 5800 larda var ..

    o sorun fabrikasyon bi hata , yani mimaride hata var (bence), telefonun arka kapağını açıp vida deliklerine bakarsanız ne demek istediğimi anlarsınz
    telefonun arkkasındaki 3 tane vida tam köşelere , o açıklık var dedignz yerdeki vida ise orada 3g kamerası olduğu için biraz aşağıya alınmış işte sorun tam burada başlıyo .. aslında bu telefon 3g kamerası ile üretilmemiş sanki,daha fabikadan çıkmadan önce kalıplarda değişikliğe gidilip 3g kamera ekmenmiş ve ondan mimari hatalı , aslında o açıklık olan yere 1 vida daha konması gerekirdi ama nokia koymamıs işte ..

    ben çözüm olarak o açıklık olan yere ufak bi miktar japon yapıstırıcısı sürüp yapıstırdım ve şimdi açıklık fla bulunmuyor .

    açıklık olan arkadaşlar bunu deniyebilirler , telefona hiç zararı olmaz çunkikullandıınız yapıstırıcı miktaarı çok çok az .

    toplu iğnenin ucunu japon yapıştırıcısına batırıp çok silik belli belirsiz bi parça japon alıb iğnenin ucu ile , sonra o açıklık olan aralığa sokun igneyi fazla olmamak kaydı ile sonra iğneyi çıkarıp hemen alttan üstten bastırp iki tarafı birbirine yapıstırın ve tmm

    çok az yapıstırıcı kullancaksınız yanlız, toplu ignenin ucu kadar .. nokta kadar yani ..


    @edit eksik bilgi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Momo-Oz -- 24 Mart 2010; 11:22:11 >




  • Dostum açıkçası ben gözlük kullanıyorum ama herşeyi gayet net görebiliyorum. Benim telefonumda kasa açıklığı denen şey yok. Telefonu alalı 10 ay oldu. Aldığımdan beri donanımsal veya yazılımsal hiçbir sorun yaşamadım. Buna kasa açıklığı da dahildir. Foruma dikkatli bakarsan, özellikle Nokia 5800 Ana Başlığı'nda benim gibi kasa açıklığı olmayan kişilere de rastlayabilirsin. O yüzden genelleme yapmamanı öneririm.
  • Bende gözlük kullanıyorum ve benim telefonda da kasa açıklığı yok. Araştırma yapmadan yada bilmeden kulaktan dolma bilgilerle konuşmayalım lütfen.O kasa açıklığı sorunu giderilmiştir telefondaki. Yazıyı ilk okumaya başlarken dedim yine birisi nokia 5800 karalama kampanyası başlatacak burada. Ama arkadaşımın yazısını okudum sonuna kadar haklı küçük toz zerresi bile varsa hakkını aradığın için öncelikle takdir ederim seni arkadaşım. Yazının sonunda bütün nokia 5800 lar da böyle tozlar var, yazılımlar eksik, kasa açıklığı hepsinde var hepsi aynı 5 para etmez telefon gibi kelimeler kullanmadığın içinde ayrıca takdir gereklidir.Çünkü bazı arkadaşlar elektronik aletlerde sorun çıkabileceği konusunu halen daha öğrenememişlerdir.Tam takdir ediyordum ki işte bu işten anlayanlar konuşacak bir arkadaş çıkmış bilmeden konuşmuş.Yine aynı şeyler burada da konuşulacak.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • v.40 güncellemesini yetkili servisler ücretli mi yapıyorlar ücretliyse kaça yaptırabilirim
    bende ankarada oturuyorum neredeki servise götürmemei tavsiye edersiniz
  • Garanti süresince güncellemeni bedava yaptırabilirsin. Telefonu aldığın yerdekiler güncellemeyi yaparlar. Ayrıca
    ücret talep edilmemektedir. Ankaralı olmadığım için diğer soruna cevap veremeyeceğim.

    Kolay gelsin...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mimmurat06

    v.40 güncellemesini yetkili servisler ücretli mi yapıyorlar ücretliyse kaça yaptırabilirim
    bende ankarada oturuyorum neredeki servise götürmemei tavsiye edersiniz


    Ücretsiz yaparlar.Cepa da ve ankamall de nokia shop var. Oralara götürebilirsin. Onlar servise almamız lazım falan derler. Ankamall dekini ikna edemezsin ama cepa dakilere servis e gitmeden attırma ihtimalin var. Ama perşembe ve hafta sonu gitme. O zaman 1 hafta gibi bir servis süresi sölüolar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alfastarx


    quote:

    Orijinalden alıntı: mimmurat06

    v.40 güncellemesini yetkili servisler ücretli mi yapıyorlar ücretliyse kaça yaptırabilirim
    bende ankarada oturuyorum neredeki servise götürmemei tavsiye edersiniz


    Ücretsiz yaparlar.Cepa da ve ankamall de nokia shop var. Oralara götürebilirsin. Onlar servise almamız lazım falan derler. Ankamall dekini ikna edemezsin ama cepa dakilere servis e gitmeden attırma ihtimalin var. Ama perşembe ve hafta sonu gitme. O zaman 1 hafta gibi bir servis süresi sölüolar.


    servistense nokia shoplardamı güncelleme yaptırmamı öneriyorsunuz
    böyleyse sebebi nedir
    birde gps ile ilgili birşey sormak istiyom evde kapalı mekanlarda çalışmıyor
    açık havadada 3-5 dk. sonra çalışıyor bu normal mi yoksa ne yapmam gerekiyor




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mimmurat06


    quote:

    Orijinalden alıntı: alfastarx


    quote:

    Orijinalden alıntı: mimmurat06

    v.40 güncellemesini yetkili servisler ücretli mi yapıyorlar ücretliyse kaça yaptırabilirim
    bende ankarada oturuyorum neredeki servise götürmemei tavsiye edersiniz


    Ücretsiz yaparlar.Cepa da ve ankamall de nokia shop var. Oralara götürebilirsin. Onlar servise almamız lazım falan derler. Ankamall dekini ikna edemezsin ama cepa dakilere servis e gitmeden attırma ihtimalin var. Ama perşembe ve hafta sonu gitme. O zaman 1 hafta gibi bir servis süresi sölüolar.


    servistense nokia shoplardamı güncelleme yaptırmamı öneriyorsunuz
    böyleyse sebebi nedir
    birde gps ile ilgili birşey sormak istiyom evde kapalı mekanlarda çalışmıyor
    açık havadada 3-5 dk. sonra çalışıyor bu normal mi yoksa ne yapmam gerekiyor


    Nokia shoplara götürürsen onlarda zaten servislere göndereceklerdir. Nokia shoplara götürürsen eğer karşındakiyle iyi bi ilişkin olursa telefonu 30 dk içinde teslim alırsın. Diğer türlü adamlara biraz sert çıkarsan ve ya servise götürürsen 3-4 gün sonra teslim ederiz falan derler.Gps normal kapalı mekanlarda bulmuyor genelde. Açık havada ilk defa için 3-5 dk normal ama sonraları daha kolay bulur.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alfastarx

    Bende gözlük kullanıyorum ve benim telefonda da kasa açıklığı yok. Araştırma yapmadan yada bilmeden kulaktan dolma bilgilerle konuşmayalım lütfen.O kasa açıklığı sorunu giderilmiştir telefondaki. Yazıyı ilk okumaya başlarken dedim yine birisi nokia 5800 karalama kampanyası başlatacak burada. Ama arkadaşımın yazısını okudum sonuna kadar haklı küçük toz zerresi bile varsa hakkını aradığın için öncelikle takdir ederim seni arkadaşım. Yazının sonunda bütün nokia 5800 lar da böyle tozlar var, yazılımlar eksik, kasa açıklığı hepsinde var hepsi aynı 5 para etmez telefon gibi kelimeler kullanmadığın içinde ayrıca takdir gereklidir.Çünkü bazı arkadaşlar elektronik aletlerde sorun çıkabileceği konusunu halen daha öğrenememişlerdir.Tam takdir ediyordum ki işte bu işten anlayanlar konuşacak bir arkadaş çıkmış bilmeden konuşmuş.Yine aynı şeyler burada da konuşulacak.



    Yanlız burada cihazda sorun yok zaten. Arkadaş ülkemizdeki teknik servislerin durumunu unutup cihazı yazılım güncelleme için servise vermiş. Ama neyseki akıllı biriymiş.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DigitalWorld


    quote:

    Orijinalden alıntı: alfastarx

    Bende gözlük kullanıyorum ve benim telefonda da kasa açıklığı yok. Araştırma yapmadan yada bilmeden kulaktan dolma bilgilerle konuşmayalım lütfen.O kasa açıklığı sorunu giderilmiştir telefondaki. Yazıyı ilk okumaya başlarken dedim yine birisi nokia 5800 karalama kampanyası başlatacak burada. Ama arkadaşımın yazısını okudum sonuna kadar haklı küçük toz zerresi bile varsa hakkını aradığın için öncelikle takdir ederim seni arkadaşım. Yazının sonunda bütün nokia 5800 lar da böyle tozlar var, yazılımlar eksik, kasa açıklığı hepsinde var hepsi aynı 5 para etmez telefon gibi kelimeler kullanmadığın içinde ayrıca takdir gereklidir.Çünkü bazı arkadaşlar elektronik aletlerde sorun çıkabileceği konusunu halen daha öğrenememişlerdir.Tam takdir ediyordum ki işte bu işten anlayanlar konuşacak bir arkadaş çıkmış bilmeden konuşmuş.Yine aynı şeyler burada da konuşulacak.



    Yanlız burada cihazda sorun yok zaten. Arkadaş ülkemizdeki teknik servislerin durumunu unutup cihazı yazılım güncelleme için servise vermiş. Ama neyseki akıllı biriymiş.


    İşte burada o kadar çok şey gördüm ki. Adam tutup telefonu 10. kattan aşağı atıyor telefonla denize giriyor ondan sonra bütün 5800 lar bozuk diye bağırıyor burada. Yukarıda arkadaşta hiç öyle bi durum olmadı. Ama sonra bazı arkadaşlar yine başlamışlar zaten bekliyorlar biri birşey söylese de hemen karalama kampanyası başlatalım diye :D




  •  5800 ve KVK (Ankara)


    böyle bir açıklık var, hoparlör çıkışı. dolayısı ile tozz kir ne varsa birikiyor maalesef
  • Hem bu konu için hem de aşağıdaki konu için

    http://forum.donanimhaber.com/m_35942420/tm.htm#


    Benim tavsiyem;
    Lütfen, kendiniz müdahale etmeyin arkadaşlar... İğneyle, japonla, silikonla falan...
    Bunlar telefona zarar vermenize neden olabileceği gibi, telefonunuzun kapak kısmının garanti dışına çıkmasına da neden olabilir...

    Sonuç ne olursa olsun, mağdur iken, haksız duruma düşmeyin ve en güzeli telefonu servise götürün....

    http://forum.donanimhaber.com/m_37163863/tm.htm



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gokmay -- 23 Nisan 2010; 10:42:43 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mimmurat06


    quote:

    Orijinalden alıntı: alfastarx


    quote:

    Orijinalden alıntı: mimmurat06

    v.40 güncellemesini yetkili servisler ücretli mi yapıyorlar ücretliyse kaça yaptırabilirim
    bende ankarada oturuyorum neredeki servise götürmemei tavsiye edersiniz


    Ücretsiz yaparlar.Cepa da ve ankamall de nokia shop var. Oralara götürebilirsin. Onlar servise almamız lazım falan derler. Ankamall dekini ikna edemezsin ama cepa dakilere servis e gitmeden attırma ihtimalin var. Ama perşembe ve hafta sonu gitme. O zaman 1 hafta gibi bir servis süresi sölüolar.


    servistense nokia shoplardamı güncelleme yaptırmamı öneriyorsunuz
    böyleyse sebebi nedir
    birde gps ile ilgili birşey sormak istiyom evde kapalı mekanlarda çalışmıyor
    açık havadada 3-5 dk. sonra çalışıyor bu normal mi yoksa ne yapmam gerekiyor




    dediğiniz gibi olmadı 15 dk da cepa nokia shop ' da güncelleme yaptırdım




  • bende de kasa açıklığı var telefonu alalı daha 1 ay bile olmadı. tüketici haklarına göre 1 ay dolmadan ürün iadesi veya aynı ürünle değiştirme yapılabiliyormuş. yardım edebilecek olan var mı?
  • bence bu yazıdan çıkacak en büyük ders, kvk ve genpa isimli servislerin müşteriye verdiği hizmet bu kadar ortadayken,hala sıfır telefon alırken özellikle kvk-genpa garantisi artık aramamak gerekir diye düşünüyorum.

    grey garantili olarak aldığım faturalı telefonun,servisi, kvk ve genpadan çok daha iyi kesinlikle,

    işin ilginci, kvk-genpalı olduğu için aynı telefon daha pahalıya satılıyor,
  • Genel anlamda, aldığın bir ürünün sorulu çıkıp çıkmaması tamamen şans işi.
    Kvk ve Genpa nın özellikle sorunlu ürünleri getirtip onları satmaya çalıştıkları gibi bir şeyi düşünmek zaten mümkün değil.
    Firma garantililer de ya kendi elemanlarına yaptıracaklar sorun olduğunda yada birilerine yaptırtacaklar.
    Servis hizmeti vermek, o iş için özel eleman almak, onlara para ödemek, kira, masraflar vs. tabiki maliyeti arttırıyor ve elbette
    servise yatım yapmayan firma ürünlerinden pahallıya satmak zorundalar.
    Ben de zamanında, yurt dışı tabir edilen kaçak telefonlardan çok aldım ve hiç bir sorun yaşamadım.
    Eskiden sadece alo derdikve sms vardı, ama şimdi telefonlar çok komplike, müzik, resim, video, wifi, gps, dokunmatik ekran vs....
    Arıza yapma, sorunlu olma olasılığı çok yüksek yani.
    Bu durumda seçim tamamen kişilerin kendi tercihine kalıyor arkadaşım....

    quote:

    Orijinalden alıntı: righteous@

    bence bu yazıdan çıkacak en büyük ders, kvk ve genpa isimli servislerin müşteriye verdiği hizmet bu kadar ortadayken,hala sıfır telefon alırken özellikle kvk-genpa garantisi artık aramamak gerekir diye düşünüyorum.

    grey garantili olarak aldığım faturalı telefonun,servisi, kvk ve genpadan çok daha iyi kesinlikle,

    işin ilginci, kvk-genpalı olduğu için aynı telefon daha pahalıya satılıyor,




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.