Şimdi Ara

Toyota mı Volkswagen mi? Neden? (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
422
Cevap
3
Favori
81.709
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: deserthawk


    Gerçekten de "Bilimsel" bir yazı olmuş.
    Bilimsel yazınızda özellikle dikkatimi çeken bilimsel bulgular;
    "Ağzı olan konuşuyor diye bir reklam vardı ya,işte tam da bu olmuş."
    "Siz ne arabadan,ne de makinelerden anlıyorsunuz.Bilgisiz,boş yorumlar."
    "Ne kadar ekmek,o kadar köfte."
    "Demek ki neymiş,tüketim çok değişkenmiş.Olsun,öğrenmiş oldunuz."
    "Bilgisizce,cahil konuşmalarınız devam ediyor."
    "Yahu bir kendinize gelin,ayık kafayla mı yazıyorsunuz bunları şaşıyorum,Allah akıl fikir versin."
    "Şu mesajlara var ya,arabadan anlayanlar ağzıyla gülmez,anladınız onu siz."
    "Ağır;ama gerçekçi bir yorum oldu benimki."

    Yazınızın satır aralarından alıntılar yaptım ve gerçekten de, yazınızın başında diğer yazıları bilimsellikten uzak olmakla suçlayıp ardından da bu kadar bilimsel bir yazı yazmanız hem okurken, hem de size cevap verirken vaktimi tüketti.

    "Ayrıca ben araba alacak olsam asla buradaki yorumlara bakıp da almam.Parayı ben kazanmışım,zevk benim.Şahsen yol göstericiye ihtiyacım yok."

    Bu cümle de zaten forumların asıl işlevinin sizin için anlamsız olduğunu gösteriyor ve fikir alışverişi yerine, sadece birilerine fikir empoze etmek için burada olduğunuzu gösteriyor.
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >




  • selim82 fikirlerini araştırıp tekrar yanıt verirsen memmun olurum.



    Orijinalden alıntı: mrtxpp :::

    golf le aurisi mi kıyaslıyon.
    1- tsı güç ve az yakıt. en az 3 000 tl eder
    çook daha kaliteli iç mekan, malzeme, çok daha iyi ses izolasyonu. 3000 tl de bu eder.
    daha iyi yol tutuş.
    ve araç denge sistemi ( ki çook önemli). 1500 tl de bu eder.
    kaporta daha saglam. fark adını siz koyun.
    arka bagımsız amortisörler konfor ve yol tutuş demek. en az 500 tl eder.
    6000 tl fazla versende aldıkların çok daha fazla yani. hatta DSG önerilir. 4000 tl de bu
    ayrıca bu sınıfın en iyi aracıdır golf. tartışılmaz heleki aurisle kıyas bile hata.
    sonuç : 6-10 000 tl fazla para verirken aldıgın pek çook teknoloji var . fazlasıyla karşılıgını alıyorsun,
    selim 82:
    iç mekan daha kaliteli falan değil 3 bin düş ordan , 1.6 motor 132 hp ile en verimli 1.6 motor ,vw hala 115 de
    yol tutusu daha iyimiş , ikisiylede geyik testi yaptığın için biliyosundur kesin , dsg şanzıman deyince hemen aklıma a6 yasanan bitmeyen sorunlar geliyor , 3 binde burdan düşebilirsin. ayrıca 10.000 tl verip aldıgın teknoloji oldugunu sanmıyorum . 1.4 tsi fiyatına 6 ileri d4d auris alabilrsin . helal olsun doğuş a vw ülkemizde lüks arac diye yutturdular. alman falan dicekler şimdi ama 2 tane alman var mercedes ve bmw ve takipcisi audi . ikiside kaliteli araclar terk fark burda jetta alan kendini bmw almıs sanıyor sıkıntı bu bence




    mrtxp::
    golf 6 ses yalıtımının passat yarında olduğunu düşünüyorum. daha kalite li mi sence?? 3000 tl koy.

    güç 1.4 tsı, 160 bg ve daha önemlisi çok geniş tork telpazesi 1500-5000 devirler arası üstün çekiç gücü,
    (diğer araçlar gibi 2500- 3500 devir arası degil. ) bu nedenle 2000 motor turbolu araçları araçları ezip gidiyoo.

    dsg şanzıman en iy otm şanzıman performans olarak. dsg geliştirildi şu an
    WV dsg sinde sorun var mı ????

    ESP çook önemli, her ESP de aynı degil ESP de son nesil olması önemli. ( çok önemli kayma durumunda sarsıntı olmamalı , hızlı devreye girmeli).



    bu arada benim aracım golf degil. son sözüm Golf fanatiği diyenlere.
    ama egri oturup dogru konuşalım. VW ede fiyat konusunda servis konusunda çokta sevmem.
    ama hakkını vermek lazım. bu nedenle objektif olma gayretindeyim.

    kardeşimde jetta comfort ( sorun çıkacak kadar yol yapmadı 50 000 km)
    kankamda golf tsı confort ( sorun çıkacak kadar yol yapmadı 60 000 km )
    babamda toyota. ( sorun çıkacak kadar yol yapmadı 35 000 )
    eşimde getz ( çok iyi servis hizmeti alıyom 5 yıl şahanneee 60 000 km de)
    bende lada ( en masrafsızı, 170 000 km de )




  • bi konuda daha var
    araçta güç istiyoom, az yaksın, yol tutsun ne olcak şimdi?
    Golf TSI 160 bg e rakip üretin??, bide konfor koyun üstüne.
    arkadan biri sellektör yaptı mı kıl etmesin beni. basayım gaza sonra gene ayagımı çekeyim efendilik bende kalsın diyeyim.?? demi.
    2000 motor araçlar havlu atsıyoor. 2500 cc ler direniyor.
    geçemeyecegi araç 3000 motor bir araç.


    ama vergiside 1400 motor golf için dedim.


    10 yıl sonra ,, ozamanda passat derim, 15-20 yılada mersedes tek kalem de geçerim.
    maddi imkan da önemli.
    güvenlik deyince aracın tonajı önemli hale geliyoor.
    d yada e sınıfı olmalı asgari.
  • günlerdir giremiyorum foruma yurtdışı seyahat bilirsiniz şekerim
    negöreyim bilgi adına bir cm ilerlemeyok e hemen el atayım dedim

    hemen konuya geçelim bilgileri aşağıdan veriyorum
    PASSATIMI dünyayımı derseler ne diyoruz???
    nedemiş ağızı var konuşur
    burnuvar koku alır
    ekmek arası köfte türşü
    zamanım yok bir hafta içinde dönerim
    ba bay umarım bilgi verildi PASSAT PASSAT
    bu mesajı değiştirir yani b temizler giderim
    iyi geceler herkese ben burda nöbetçiyim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Derbas

    2008 model Passatla 2009 yılında kaza yaptım ve gerçekten inanmayanlarınız olabilir 187km hızla beton direğe girdim sağ ön sağ tekerlek tarafıyla önde ben ve kuzenim vardık kapıyı açıp çıktık tamam arkadaşllar Alllah büyüktür Korumuştur ama Şunuda inkar edemeyiz o bir toyota olsa paramparça olurdu ki nerden biliyorsun toyota mı kullandın diyeceksiniz dayım toyota ile ağaça çarptı araba 2 parça oldu önden yarıldı ve içindeki 3 kişide vefat etti ... Bu bir passatta olsa aynısı olabilirdi ama can güvenliği için passat çok daha güvenli ...


    Bi de SS alabilsek. Biz buna arabadan demiyoruz verilmiş sadakanız varmış diyoruz.Bilimsel testlere göre 100 km hızla şu anki hangi araçla duvara çarparsan çarp araç dayansa bile iç organların bu çarpışmanın şiddetine dayanamıyor.Yani iç kanama geçiriyorsun.Betonun enerji sönümleme özelliğide vardır.Sizin çarptığınız nokta kurtarmış.Yoksa direk beton bariye dalarsan o da sana dalar.




  • Ben faydalanıyorum. Ortaya konuşmak, kendi fikirlerini ve deneyimlerini paylaşmak yerine başka fikirlere tahammülsüzlük gösterenleri, farklı düşünmeyi sataşma gerekliliği gibi algılayanları da anlamıyorum.
  • Motor, yürüyen aksam ve elektronik = Toyota
  • Kasım 2015 tarihinde mesaj silinmiştir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Taner Göde -- 10 Kasım 2015; 9:10:39 >
  • Neden başlığı açan arkadaş sadece bu iki markayı ele almış. Niye Honda, Opel, Ford falan yok, onlar araba değil mi? (Ortalığı kızıştıralım biraz).

    Toyota adam gibi bir tasarımcı bulsun o zaman belki Toyota derim ama sorunsuzluk demekle iş bitmiyor, arabalarda (Yaris, Auris, Corolla, Avensis) tasarım yerlerde sürünüyor. Bi tane bile güzel araba tasarlayamaz mı bir firma?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zeytinkoy -- 1 Ekim 2009; 10:15:32 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: barisozyurt

    Neden başlığı açan arkadaş sadece bu iki markayı ele almış. Niye Honda, Opel, Ford falan yok, onlar araba değil mi? (Ortalığı kızıştıralım biraz).

    Toyota adam gibi bir tasarımcı bulsun o zaman belki Toyota derim ama sorunsuzluk demekle iş bitmiyor, arabalarda (Yaris, Auris, Corolla, Avensis) tasarım yerlerde sürünüyor. Bi tane bile güzel araba tasarlayamaz mı bir firma?


    Aynen katılıyorum. Sedan C sınıfı araç almak istiyorum.Honda Civic bagajı sedana göre küçük.Listeden çıkıyorum. VW istiyorum ama Jetta çok pahalı.Toyota Corolla fiyatı daha uygun ama son kasa özellikle arka tarafın tasarımı rezalet.Ne o arka farlar.Kasadan dışarı çıkmış.Pörtlek göz gibi.Önceki kasa daha güzeldi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kallus -- 1 Ekim 2009; 16:46:21 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Derbas


    quote:

    Orijinalden alıntı: 1679fbhju

    Ben şöyle cevap vereyim.
    Yaris Polo arasından ikisini de almam.
    Corolla Jetta arasından %60 Corolla %40 başka bir araç alırım.
    Auris Golf arasından ikisini de almam.
    Verso Touran arasından %50 Verso %50 başka bir araç alırım.
    Avensis Passat arasından %30 Avensis %10 Passat %60 başka bir araç alırım.
    Rav4 Tiguan arasından %70 Tiguan %30 başka bir araç alırım.
    Toureg, LC, LC Prado, Camry alacak param olsa hiçbirini almam aynı fiyatlarda diğer markaların araçlarını tercih ederim.
    Ben biraz farklı bir bakış açısıyla inceledim.Yani şu markanın bu özelliği iyidir/kötüdür yerine Toyota, VW in aynı sınıftaki araçlarından hangisini tercih ederdim diye yanıtladım soruyu.
    Kısaca Yaris, Polo, Auris, Golf, Jetta, Touran, Rav4, Toureg, LC, LC Prado, Camry i bu sınıftaki diğer araçlara tercih etmezdim.Alabileceğim araçlardan da Toyota ve VW arasında nasıl bir tercih yapacağımı oranlarla belirttim.


    Senin yaptığın bu Yorumdan Toyota Fanatiği olduğun zaten açıkça anlaşılıyor... Arkadaş senin için konuyu özetlemiş diyorda bence özetlediğin tek birşey var Fanatik duygunun ne kadar ağır bastığı ... Eğer sen bunalrı ciddi bir şekilde yazdıysan eminimki araba konusunda hiçbir bilgin yoktur... kii Auris le Golfu kıyaslamak Mercedes CLC160 la A3 ü kıyaslamak gibi birşey oluyor ... A3 çok güzel arça ama CLC160 la kıyaslanamaz bunu anlatamıyoruz size toyotanın ürettiği her araçın bir karşıtı olamaz olsa bile auris golfa rakip olamaz allahtan scirocco ile kıyaslamamışsın auris i...


    Siz de dikkat ettiyseniz yukarıda hiçbir teknik veri,donanım gibi kıyaslamalar yer almıyor.Ve benim belirttiğim gibi ben yukarıda şu araç bundan iyidir/kötüdür de demedim.İkisini de tercih etmeyeceğimi belirttim(Auris ve Golf arasında).Kısaca
    1-Yukarıda araçlar yalnızca teknik veri, donanım vb. ye göre değil.Tasarım(zevkler,renkler tartışılmaz) ve beklentiler de göz önüne alınarak incelenmiştir.Bu oranlar bilimsel bilgi değil benim kendi bakış açımdan değerlerdir.
    2-Kimsenin inceleme kriterleri sorgulanamaz.Çünkü herkesin araçlardan beklentileri farklıdır.
    3-Toyota fanatiği olmam nasıl açıkça anlaşılıyor.Hangi araçlara %100 vermişim, hangisi kesin.En yüksek oranı %70le Tiguana vermişim.Toyotadan %50yi geçen tek araç Corolla diğer araçları açıkça almam demişim.
    4-Forumda yakın zamanda Scirocco ile İnsignia yı kıyaslayan arkadaş vardı almak için.Yani bu kişi 60 bine %30 İnsignia %70 Scirocco alacağım deme hakkına sahip değil mi.Belirlediği kriterler kendi kriterleridir.Bu mantıkla kimse araç alamaz.Çünkü sınıflar arası karşılaştırma yapma hakkı yok cevabınıza göre.Şöyle ki biri 50 bine D segmenti x aracını mı alsam 40 bine C segmenti y aracını mı alsam 10 bine değer mi dediğinde yok bunlar karşılaştırılamaz mı demek gerekiyor.
    Sonuç olarak ben yukarıda bilimsel teknik bir karşılaştırma değil kişisel olarak araç tercihlerimi belirttim.Aurisle Golf te rahatlıkla karşılaştırılabilir.Fiyat farkı bu kadardır +ları şunlardır demenin yanlış tarafını göremiyorum.CLC 160 ile A3 ü somut verilerle karşılaştırmanız asla tatmin edici olmaz.Örneğin kişi bir Mercedes ve bir Opele bakar.Aynı sınıf araçlarda 30 bin fark vardır, kişi prestij ve tasarıma bakar ardından somut verilere bakar, fiyatın hakkını vereceğine inanır/inanmaz ve ona göre tercih yapar.Ancak dediğiniz gibi bu araçları alıp bir dergide yahut bir karşılaştırmada soyut verileri dışarıda bırakarak karşılaştırmak anlamsızdır.Yineliyorum ben yukarıda bilimsel teknik bir karşılaştırma değil kişisel olarak araç tercihlerimi belirttim.Sanırım siz yanlış anladınız.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kaan Aras

    YA japon arabalarını maymun gibi yapmasalar içini de biraz olsun saçmasapan yapmasalar güzel bir alternatif olacak da maalesef bu japonlarda zerre kadar zevk ve şahsiyet yok

    zevk yok adamlarda katılıyorumda şahsiyetsizliklerinide görmedim o nerden çıktı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kaan Aras

    YA japon arabalarını maymun gibi yapmasalar içini de biraz olsun saçmasapan yapmasalar güzel bir alternatif olacak da maalesef bu japonlarda zerre kadar zevk ve şahsiyet yok

    zevkin alası (sanat ve tasarım) ve elbette şahsiyet (mafia) İTALYANLARDA fazlası ile var
    ama şimdi siz italyan arabalarını sevmiyorsanız sizi memnun edemeyecek demekki kimse
    .




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kaan Aras

    YA japon arabalarını maymun gibi yapmasalar içini de biraz olsun saçmasapan yapmasalar güzel bir alternatif olacak da maalesef bu japonlarda zerre kadar zevk ve şahsiyet yok


    Zevki anladıkta şahsiyetsizliği sakın bir Capon a söyleme.Adamlar sırf şahsiyetleri için bile bile ölüme giden bir toplum.Biraz saygı lütfen.
  • Japonlar nerdeyse herşeyde Alman'lardan üstün ama araba konusunda iki kere düşünmek lazım sonuna kadar Volkswagen diyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TheGate


    quote:

    Orijinalden alıntı: Kaan Aras

    YA japon arabalarını maymun gibi yapmasalar içini de biraz olsun saçmasapan yapmasalar güzel bir alternatif olacak da maalesef bu japonlarda zerre kadar zevk ve şahsiyet yok

    zevkin alası (sanat ve tasarım) ve elbette şahsiyet (mafia) İTALYANLARDA fazlası ile var
    ama şimdi siz italyan arabalarını sevmiyorsanız sizi memnun edemeyecek demekki kimse
    .

    italyanlar tasarım harikası yaratıyorlar gerçekten adamlar bu işi biliyor gerçekten




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Derbas

    2008 model Passatla 2009 yılında kaza yaptım ve gerçekten inanmayanlarınız olabilir 187km hızla beton direğe girdim sağ ön sağ tekerlek tarafıyla önde ben ve kuzenim vardık kapıyı açıp çıktık tamam arkadaşllar Alllah büyüktür Korumuştur ama Şunuda inkar edemeyiz o bir toyota olsa paramparça olurdu ki nerden biliyorsun toyota mı kullandın diyeceksiniz dayım toyota ile ağaça çarptı araba 2 parça oldu önden yarıldı ve içindeki 3 kişide vefat etti ... Bu bir passatta olsa aynısı olabilirdi ama can güvenliği için passat çok daha güvenli ...


    yok artık!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Harun -- 1 Ekim 2009; 19:52:55 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: harunpal



    quote:

    Orijinalden alıntı: Derbas

    2008 model Passatla 2009 yılında kaza yaptım ve gerçekten inanmayanlarınız olabilir 187km hızla beton direğe girdim sağ ön sağ tekerlek tarafıyla önde ben ve kuzenim vardık kapıyı açıp çıktık tamam arkadaşllar Alllah büyüktür Korumuştur ama Şunuda inkar edemeyiz o bir toyota olsa paramparça olurdu ki nerden biliyorsun toyota mı kullandın diyeceksiniz dayım toyota ile ağaça çarptı araba 2 parça oldu önden yarıldı ve içindeki 3 kişide vefat etti ... Bu bir passatta olsa aynısı olabilirdi ama can güvenliği için passat çok daha güvenli ...


    yok artık!


    yok daha nesi....superman brothers diyesim geldi




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kaan Aras

    quote:

    .......



    "şahsiyet" sözünü açayım da yanlış anlamalar olmasın.Şahsiyetten kastım arabalarının şahsiyeti.Bir mercedese,bmwye,Audiye bakın.Premium olması şart değil bir Volkswagen'e bakın.Tasarladığı araçlar hep kendine has bir tarza,benzerliğe,çizgilere,duruşa sahip.10 yıl önceki eski modelini görünce bu VW bu BMW diyebilirsiniz.Japon arabaları ise play-doh oyun hamuru gibi sağını solu çekiştirilip yeni tasarım diye önümüze konuluyor.2-3 senede bir araba tanınmaz hale geliyor.Çok da tipsiz oluyor doğal olarak.2010 model japon arabalarının amblemlerini sökün karıştırın bakalım bulabilecekmisiniz hangisi ne?Şahsiyetsizdir japon arabaları

    Göstergeleri ortaya koymalar,el freninin başını şoförün malum yerine doğru uzatmalar gibi cinslikleri mazur görmem için 20 yıl japonyada japonlarla samimi mi olmam gerek


    edit:mesaj çift çıktı teke indirdim ilginç


    Bu biraz Capon toplumundan gelir.Çok çalışan bir toplum,estetik açıdan bakmıyorlar.Zorla koca bir milleti değiştiremezsin ya.Tasarım İtalyanların işi.Capon araç sorusuzluğu ve basitliği için alınır.Yukarıda da dediğim gibi aracın araç olması için lazım olan tüm coğrafyalarda arkasında kocaman TOYOTA yazan araçları görürsünüz.Çölde,dağda bayırda tasarım karın doyurmuyor maalesef.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: harunpal



    quote:

    Orijinalden alıntı: Derbas

    2008 model Passatla 2009 yılında kaza yaptım ve gerçekten inanmayanlarınız olabilir 187km hızla beton direğe girdim sağ ön sağ tekerlek tarafıyla önde ben ve kuzenim vardık kapıyı açıp çıktık tamam arkadaşllar Alllah büyüktür Korumuştur ama Şunuda inkar edemeyiz o bir toyota olsa paramparça olurdu ki nerden biliyorsun toyota mı kullandın diyeceksiniz dayım toyota ile ağaça çarptı araba 2 parça oldu önden yarıldı ve içindeki 3 kişide vefat etti ... Bu bir passatta olsa aynısı olabilirdi ama can güvenliği için passat çok daha güvenli ...


    yok artık!



    ncap testlerinde bile 60 km süratle araçlar ne hale geliyor kaldıkı 187 ile araçtan nasıl çıkacagınızı tahmin bile edemem açıkcası




  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.