Şimdi Ara

BİRİ ADSL REZİLLİGİ BİRİ BİRİ Yİ DURDURSUN...

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
35
Cevap
0
Favori
8.568
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • bunun gıbı 100 kere sorun yasadım sadece 300*400 telefon faturası verdım musterı hızmetlerı ıle ugrasmaktan kac kere hesabımdan fazla para cekıldı,sacma sapan zamanlarda ınternet kesıldı defalarca aradım soyledım degısen hıcbırsey yok kımbılır nekadar asagıda anlattıgım sekılde hesabımdan para cekıldı..sımdıye kadar bır suru seye abone oldum hıcbır sekılde bu kadar sınırlenmedım her turlu aksaklık mevcut fazla para cekme net yavas ınternet kesılıyor...ınternetı kapattırıcen kapatmıyorlar..

    sakına uzak durun...


    BAKIN BUNLAR IS BANKASI EXTRELERIM......

    Ödeme Tarihi Ödeme Türü Ödeme Tutarı Otomatik Ödeme Hesabı / Kredi
    Kart Numarası
    25/06/2009 KOÇNE/BİRİ Ödemeniz 0001285092 No.lu Abo 6.46 TL
    25/06/2009 KOÇNE/BİRİ Ödemeniz 0001285092 No.lu Abo 26.81 TL

    25/06/09 -26.81 1,861.64 0001285092 /KOCNE/BIRI/FATURA ODEME
    FT.NO:1505926
    25/06/09 -6.46 1,888.45 0001285092 /KOCNE/BIRI/FATURA ODEME
    FT.NO:1270116

    BUDA JETFATURADA GOZUKEN BORCUM......

    Detayım 02.06.2009 00000001505926 26.81 Faturam Ödendi

    SIMDI JETFATURADA GOZUKMEYEN BU 6.46 TL NEYIN NESI BANA ACIKLARMISINIZ.....

    25/06/09 -6.46 1,888.45 0001285092 /KOCNE/BIRI/FATURA ODEME
    FT.NO:1270116

    BİRİ TARAFINDAN 1270116 NUMARALI FATURA KESMISSINIZ BUNU KONTROL ETMEK COKMU ZOR ACABA BU MESAJIN AYNI KOPYASINI BUTUN FORUM SITELERINDE YAYINLICAM KIMBILIR KAC KISIDEN BU SEKILDE FAZLA PARA CEKTINIZ...



    ya arksadas benmi anlatamıyorum jet faturada bakıyorum gelen fatura 26.82 gozukuyor ıs bankası otomatık odeme hesabımdan 26.81 e ilaveten 6.46 tl daha cekılıyor yapılan odemeyı gosterıyorum sıze bunu kontrol etmektendemı acızsınız. hesabımdan 6.46 tl fazla para cekılmıs..

    merhaba ..... telefon numaram.yine hesabımdan fazla para
    cekilmek ıstenıyor neden acaba bu bir degil iki degil her seferinde
    fazla para cekiyosunuz ekstreleri kontrol etmesem haberim
    olmayacak..

    50 TANE MESAJ ATTIM SORUNA VE SORUNLARA YONELIK TEK BIR CEVAP YOK....







  • bence bu söylediğin iyi bişey diil sonuçta tamam sen bi problem yaşamışsın belki bu firmayla ama ben de kullanıyorum, ve memnunum da, benim bi çok arkadaşım da kullanıyo, bu forumdan da bisürü insan kullanıyo memnun olarak kullananlar var sen bi sorunla karşılaştın diye uzak durun biri durdursun falan demek bana çok doğru gelmiyor burda biri abonesi olup sorunsuz bi şekilde kullananlar da var. umarım çözersin sen de problemini
  • Biri'yi iptal ettirmektense bence Kredi kartini iptal ettir daha basit para filanda cekemezler...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: McCarty

    Biri'yi iptal ettirmektense bence Kredi kartini iptal ettir daha basit para filanda cekemezler...

    Ulan iyice soğudum şu birinetten kapatırırken filan sorun çıkmasa
  • biri den kurtulmak ole hadi kapatalim demekle olmuyo. onnar kapatmak isticek once
  • Ben de yazlığa biri bağlatmaya karar vermiştim, telefonda görevliye 55 kere sordum yazlıkçı biri kampanyasında 8mb'ta adil kullanım hakkı var mı diye yok dediler, ben de kart numaramı falan herşeyi verip bağlattım. Sonra öğrendim ki adil kullanım hakkı varmış, neyse efendim aradım tarife değiştirip 4mb sınırsıza aldırdım. Ama sonra ekstre'de ne göreyim 8mb internetin 3 aylık ücretini çekmişler. 3 haftadır sürekli arıyorum ama hala geri ödemesini yapmadılar. ben bunu ödemek zorunda kaldım. Artık gına geldi. Siz siz olun biri adsl'e bulaşmayın arkadaşlar. Düzenbazlardan başka bi'şey değiller.
  • Ben hayatımda bu kadar gerizekalı bir işletme mantığıyla işleyen başka bir kuruluş görmedim.

    1- Hızlı teslimat talep ettim.

    Normal teslim süreleri 3 gün. Bana 4. gün teslimat yaptılar.

    2- Kredi kartıyla ödeme siparişi verdim.

    Sistemlerine nakit ödeme tanımlamışlar.

    3- İletişim adresi olarak e-mail hesabımı gösterdim.

    E-Mail adresimi sistemlerine yanlış girmişler.

    4- Kurulumu kendimin yapacağını belirttim.

    Gelen VOIP modemi kurdum. Kampanyası gereği ilk ay şehiriçi ve şehirlerarası telefon görüşmeleri ücretsiz yapılacağından, ev telefonunu da modeme bağladım. Kullanım kılavuzundaki herşeyi doğru ve eksiksiz yapmam rağmen VOIP aktifleşmedi. (4-5 kez modem kurdum, konunun acemisi değilim) Yaklaşık 2-3 saat uğraşıp en sonunda, telefonla destek hatlarını aradım.

    Saat 22:30 ve tam 14 dk. sekreteri dinlemekle geçirdim. Nihayetinde temsilciyle görüştüm.
    Yukarıda bahsettiğim hataları öğrendim bu birrr,
    VOIP için modeme internet yoluyla bir dosya gönderilmesi (madem böyle bir uygulama var, kitapçığınızda niye belirtmiyorsunuz !!!) gerekiyormuş bu ikiiii,
    daha ilk gün olmasına rağmen, kullanamadığım hizmeti iptal ettirirsem 150 TL modem bedeli ödeyecekmişim bu üççç,
    o ana kadar yarım saatten fazla telefon konuşması yaptım bu dörtttt,
    gönderileceği söylenen dosya gönderilmesine ve verilen talimatlara uymama rağmen VOIP hizmeti aktif olmadı bu beşş,
    kredi kartıyla ödeme yapmam için sesli yanıt sistemine yönlendirildim. Birinci kez "hatalı kart girişi yaptınız" uyarısı aldım. İkincisini allah alah diyerek "embesiller" gibi tek tek kontrol ederek girdim ve finallll "hatalı giriş yaptınız teşekkür ederiz" çattttt. 40 dakikadan sonra sistemin yine dışındayız ve hiçbir sorunumuz çözülmedi.

    5- Web sitelerine sorunlarımı belirtip dönüş beklediğim mesajını bıraktım.

    2 gün sonra aradılar. Ancak bir gün önce ben bizzat Çamlıca - Bulgurlu'daki merkezlerine giderek yetkilileriyle yüzyüze görüştüm. Çünkü 2. günde müşteri hizmetleriyle aynı 1. günün diyaloğunu yapmak zorunda kaldım ve dayanamarak "bekleyin ben oraya geliyorum, yeter artık" diyerek problemlerin çözümünü sağladım. Müşteri hizmetleriyle yaptığım görüşmeler nedeniyle ödeyeceğim telekom bedeli nedeniyle de indirim talep ettim ve aldım.

    6- Faturaları kesmişler.

    25/07/2009 tarihinde tahsil edilmek üzere fatura kesmişler. Cep telefonuma mesajı geldi. Sıkı durun... Müşteri hizmetlerini arayıp faturanın içeriğini öğrenmek istedim. Aldığım yanıt "01-30 Temmuz arası fatura bedelinizdir" şeklindeydi. Yani 25 Temmuz'da almadığım hizmetin faturasını bana ödetiyor olacaklar.



    SONUÇ:

    KOÇ-NET VE BİRİ ADSL'den UZAK DURUN. SATIN ALMAYIN VE ALDIRMAYIN !!!




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Bu kadar RAM'i kim kullanıyor?
    10 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • neyseki ben fatura ödemeleri için sanal kart kullanıyorum ve ödemeleri otomatik değil manuel jetfatura sitesinden yapıyorum, benden fazla ücret çekmeleri imkansız.
  • bende bir kullanıyorum ve memnunum.yazdıklarını görünce bende şaşırdım.bundan öncede biri vardı kapattırmak istedim ve sorun çıkartmadan hemen kapadılar.tekrar biri kullanıyorum.
  • Biri yle ilgili malesef benim de sorunlarım var. Bundan 6 ay önce hesabı kapattım ve modemi teslim etmeyeceğimi, 50 TL yi kartımdan çekmelerini istedim. Kaç sefer çağrı bıraktım modem ücretini kesin diye kesmediler. Ağustos ayının 19unda tekrar bu konuda bir çağrı yaptım ve nasıl olduysa 1 gün sonra kartımdan 50 TL kesildi. Tam kurtuldum derken 3 gün sonra ayın 24ünde bir 50 TL daha kesildi. O günden beri hergün arıyorum hala kartıma bu mükerrer kestikleri parayı yatırmadılar. Bankaya da faks çektim bu konuda, isteğim dışında bir tutat kesildi ve bunu ödemeyeceğim diye ama bi gelişme yok. Bir 6 ay daha beklemek istemiyorum, kafayı yemek üzereyim. Nolursunuz şu biri den uzak durun. Biz pişman olduk siz olmayın. Ayrıca hattımın kapanma olayı da tam bir felaket. Defalarca arıza kaydı verdikten tam 1 hafta sonra zar zor hesabımı kapattırabildim. Malesef biri bu işi yapamıyor arkadaşlar.
  • Bana da modem bedeli olarak 50 liralık fatura çıkartmışlar. Öderken tırstım sanal kartla ödedim ne olur ne olmaz diye.
  • Yapmayın arkadaşlar bende biri adsl kullanıyorum ama çok memnunum .Şöyle açayım ;

    --İnternetim daha hiç kesilmedi (8 aylık kullanıcıyım + 2 ay fatura ödemedim genede kesilmedi)
    --Faturaları son ödeme tarihinden geç ödesemde faiz almıyorlar .
    --İnternet hızı çok iyi
    --Her ay 35 - 40 tl gelen telefon faturası eskisinden fazla konuşmamıza rağmen 20 tl yi geçmiyor .

    ister inanın ister inanmayın ama çok ciddiyim . Saygılar ...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sefa_61_41 -- 20 Ekim 2009; 14:47:51 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: naz_eg

    Biri yle ilgili malesef benim de sorunlarım var. Bundan 6 ay önce hesabı kapattım ve modemi teslim etmeyeceğimi, 50 TL yi kartımdan çekmelerini istedim. Kaç sefer çağrı bıraktım modem ücretini kesin diye kesmediler. Ağustos ayının 19unda tekrar bu konuda bir çağrı yaptım ve nasıl olduysa 1 gün sonra kartımdan 50 TL kesildi. Tam kurtuldum derken 3 gün sonra ayın 24ünde bir 50 TL daha kesildi. O günden beri hergün arıyorum hala kartıma bu mükerrer kestikleri parayı yatırmadılar. Bankaya da faks çektim bu konuda, isteğim dışında bir tutat kesildi ve bunu ödemeyeceğim diye ama bi gelişme yok. Bir 6 ay daha beklemek istemiyorum, kafayı yemek üzereyim. Nolursunuz şu biri den uzak durun. Biz pişman olduk siz olmayın. Ayrıca hattımın kapanma olayı da tam bir felaket. Defalarca arıza kaydı verdikten tam 1 hafta sonra zar zor hesabımı kapattırabildim. Malesef biri bu işi yapamıyor arkadaşlar.

    modemi vermezsen zaten 100 ytl daha almıyorlarmı depozitoya ek olarak




  • bende bıktım ya bu biriden habire gidip duruyor borc falan gozukuyor :D
  • Etrafımdaki herkez biri kullanıyor hiç şikayeti olan yok!
  • TTnet kullanıcısıyım fakat baglantımda sorun yaşıyorum diye Biri adsl i biraz araştırmaya karar verdim başta bazı bilgiler almak için biri adsl in muşteri hizmetleriyle konuştum sorasında teknik desteklede görüşmem gerekti bagzı bilgiler almak icin fakat teknik destek ilk aramamda tel.u açtılar ve hiç bi şekilde cvp vermeden telefonu meşgule verdiler (bende biri açsın konuşsun diye beklerken bi sessizlik oldu oradaki ortamdan gelen sesleri duyunca ''ALO'' dedim ve telefonumu hemen mesgule verdiler), bundan soraki diger bir kaç aramamda da aynı şeylerle karşılaştım ve Teknik destekle konuşamadım. Ben teknik destekle istedigim zaman konuşamıycaksam gerekli yardımı bana herzaman sunamıyacaklarsa ben bu BIRI ADSL i kullanmışım ne fayda... iyi ki ADSL aboneligimi degiştirmeden böyle bir durumla karşılaşmışım her ne kadar baglantımda sorun yaşamayarak kullanıcagımı bilsemde Biri ADSL den bu benim teknik destege ihtiyacım olmıyacak anlamına gelmez. .. TTnet te her nekadar ŞUAN baglantımda sorun yaşasamda teknik destek olsun her zaman adamlar TAM bir teknik destek veriyorlar....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi afrada -- 24 Ekim 2009; 23:39:13 >




  • enteresan... ben 4mbps sınırsız aböneliği yaptırdım ilk 2 ay 56 alacaz dediler adsl modemi ücretsiz veriyoruz dediler tamam dedim 2. gün wireless modem geldi internete bağlandım falan. geçen telefona mesaj geldi ekim ayı faturanız 37.24 diye. bayiliklerden ödeme yapacam da kazık yemekten korkuyorum açıkçası
  • al birini vur ötekisine
  • adsl hizmetini ister biri'nden alın ister ötekinden alın yani hangisi olursa olsun hepside ttnet'ten aldıkları hizmeti satıyorlar santraller ttnete ait yeraltı kabloları fiberler uydular yani hepsi telekomun onlar sadece aracı oalrak satış yapıyorlar

    bu işin direk muhatabı ise telekom ttnet ttnet varken birisinde yada ötekisinden adsl hizmeti almak çok yanlış çünkü arıza olduğunda müşteri olarak direk telekomla ttnet ile muhatap olacakken araya başkalarını sokmak ne kadar doğru olabilir. hani bir laf vardır "el elin eşeğini türkü çığırarak arar" işte böyle ttnet ten adsl alırsanız bir şey söz konusu olduğunda direk ttneti ararsınız ama diğerleinde siz önce onları arayacaksınız onlar ttnet arayacaklar da oooo bir sürü iş
    ben yıllardır ttnet ten hizmet alıyorum bu güne kadar bir kaç kez arıza oldu her defasında düzgün hizmet aldım tabi içinizden bu hizmeti iyi alamayanlardA KALKIP ŞİMDİ SEN NE DİYORSUN DİYEBİLİRLER AMA işin doğruau bu




  • Biiiri biri biri biririribbiri.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.