İcra Dairesi İhalelerinden hiç araba alan var mı?
403 Cevap167944 Görüntüleme16 Favori
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Seçkin Yorumlar Sistem Belirtin Yazdır
Sayfa: [1] 3 4 5 6 7      >>
Arama Terimi: Yazarı:
Konu içi arama ayarları
Sadece Arananın bulduğu yerler
Arama terimleri En önemli Üst minimum sıralama: /1000

Arama tercihlerinizi belirlediyseniz yukarıdaki kutuya arama terimini yazıp "Konu içi ara" butonuna tıklayınız.
Giriş
Mesaj


997 Mesaj
Eski Kullanıcı Adı:
turboscan
2 Aralık 2008; 1:52:43 

İcra Dairesi İhalelerinden hiç araba alan var mı?Yeddiemin otoparklarından ihaleyle araç alan arkadaşların deneyimlerini paylaşabilirler mi?


_____________________________

2007 Renault Clio 1.4 Authentique Benzinli/Lpg'li


11050 Mesaj
2 Aralık 2008; 1:55:48 

Onları alanlar normal sen ben gibi normal insanlar olmuyor genellikle.İhaleye girenler her zaman bellidirler.Onlar alırlar arabaları.Bunu gördüğüm için söylüyorum.Eğer ki sen almak istesen bile bir şekilde o araç sana yine gelmiyor.Kısaca onun da sahibi var.


_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.


997 Mesaj
Eski Kullanıcı Adı:
turboscan
2 Aralık 2008; 1:58:51 

nasıl yani?


_____________________________

2007 Renault Clio 1.4 Authentique Benzinli/Lpg'li


11050 Mesaj
2 Aralık 2008; 2:02:48 

Yani kardeşim bırakmıyorlar arabaları.Dediğim gibi sen birşekilde almak isteyip ihaleye katılsan dahi o arabalar sana yine kalmaz.Sırf bu icradaki arabaları alıp onları satan insanlar var.Yani işi bu adamın.İcradaki arabayı alıp satmak.Dolayısıyla yukarda yazdığım gibi ihaleden araba almak herkesin harcı olmuyor.


_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.


965 Mesaj
2 Aralık 2008; 4:03:04 

Kısacası bu işin mafyası v.s var, bu işlerin hortumcuları bu işlerin rüşvetçileri var, daha açığı bu


_____________________________



997 Mesaj
Eski Kullanıcı Adı:
turboscan
2 Aralık 2008; 11:40:11 

her ihalede olmuyor.buna mafya değil de otoparkın sahibi zibidiler desek daha iyi olur.girdiğim ihalelerde pek karşıma çıkmadılar.1 ihalede karşıma çıktılar.ihaleye girme 2.tura %40 kalsın diyorlar ya da aracı alırsan bize de çorba parası ver diyen insanlar işte.para olduktan sonra herşey halloluyor.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Otospot -- 2 Aralık 2008; 11:39:23 >


_____________________________

2007 Renault Clio 1.4 Authentique Benzinli/Lpg'li


 
298 Mesaj
2 Aralık 2008; 12:02:34 

Yakın bir akrabamızın iflasından sonra firma arçalarının icra yoluyla satışına katılarak bir tanesini almış ve satmış bir insan olarak söyliyebileceklerim şunlardır:

Yukardaki arkadaslarımın dedıklerı dogrudur bu işin mafyası vardır ama biz mafyayla anlaşarak onlarla beraber ihaleye gırdık ve aracı aldık. Tabiki bunun karsılıgında bir bedelide mafyaya taktım etmıs olduk. Ama acık soylıyım aracı 10.500 ytl gıbı bı rakama aldık mafyaya ve harıcı masraflara 3000 ytl gıttı ama aracı bır hafta ıcerısınde de 16.500 ytl ye sattık. Dışarıdan bakıldıgında karlı bır ıs gıbı gorunebılır ama muhatap oldugunuz ınsanlar ve aldıgınız malın ahlı oldugu dusuncesı ınsanı rahatsız edıyor gercı ben bu işi bir kereye mahsus yaptım ve aldıgımız aracta kendı aracımızdı ama genede tavsıye etmem.
Yediemin otoparkta arac yattıgı ıcın en son her ıslemı bıttıgınde aracı teslım almak ıcın otoparkcıya gıttıgımızde bırde anahtarı kaybolmus numarasıyla karsılastık onada elden verılen bır 200 ytl yı saymıyorum bıle. Prosedure gelınce orası baya ugras gerektırıyo tabı kendınız bu işi halledeceksenız. İcra dairesi vergı daıresı otopark ve trafık subelerde 1 haftanızı rahat yersınız.

Benim onerım sudurkı bu işe zorda kalmadıkca bulasmayın yada bırı sızden rıca etmedıkce.


Saygılarımla,


_____________________________



2441 Mesaj
2 Aralık 2008; 12:35:51 

ülkede insan kılığında çok hayvan var anahtar kayboldu ayağına 200 lira hee vaybe insanlardan tiksinesim geldi ama bunları yapanlara insan diyemeyiz ki.Hayvan diyemeyiz hayvanın ne günahı var ancak şeytan denebilir.


_____________________________



 
298 Mesaj
2 Aralık 2008; 13:26:57 

Sana katılıyorum arkadaşım ama işte yapıcak bişey yok muhtaç oldugunu bılıyor ve senı kullanıyor o yuzden boyle ınsanlardan ve iş çevrelerinden uzak durmak daha iyi. Korktugumuzdan degıl ınsanlıgımızı koruma ıhtıyacından dıyorum.

Saygılarımla,


_____________________________



6355 Mesaj
2 Aralık 2008; 21:33:09 


quote:

Orjinalden alıntı: relicks
aldıgınız malın ahlı oldugu dusuncesı ınsanı rahatsız edıyor

Sadece bu kısmı bile şahsen beni fazlasıyla rahatsız eder ...


_____________________________

YA DEVLET BAŞA YA KUZGUN LEŞE !!!


3547 Mesaj
2 Aralık 2008; 21:37:41 


quote:

Orjinalden alıntı: Otospot

İcra Dairesi İhalelerinden hiç araba alan var mı?Yeddiemin otoparklarından ihaleyle araç alan arkadaşların deneyimlerini paylaşabilirler mi?

ceyhunberber nickli arkadaş var...zamanında yaris düşürmüştü ucuza


_____________________________



8710 Mesaj
2 Aralık 2008; 22:16:08 


quote:

Orjinalden alıntı: Tacox



ceyhunberber nickli arkadaş var...zamanında yaris düşürmüştü ucuza


sana bisi olmasin


_____________________________

2013 Fiesta 1.5 titanium x


3547 Mesaj
2 Aralık 2008; 23:22:09 


quote:

Orjinalden alıntı: ceyhunberber




sana bisi olmasin

olmaz merak etme


_____________________________



1358 Mesaj
2 Aralık 2008; 23:29:43 

İşi mafyaya rüşvet verecek kadar azıtmışsınız helal olsun...

1-O tür araçlar almam alacağın ah bir ömür yeter.
2-Mafyayı değil alayını tanımam istersem alırım ihale gibi bişey olursa ama yukarıdaki sebep yüzünden kesinlikle girmem.
3-Ne kadar tırsat bi millet olmuşuz
4-Birkaç gün önce bi Ego şöförü bile otobüsten inip bi vatandaşı dövmeye kalktı onlar bile mafya olmuş...
5-Ego şöförü vatandaşı döviyim derken benden sopa yedi...
6-Siz gidipte mafyaya felan kafa tutmayın benim mazeretim var deliyim alayını tanımam .


_____________________________

Ne imzası


2310 Mesaj
2 Aralık 2008; 23:50:35 

hocam sen polissin, ya vatandaş ne yapsın.

dün tvlerde gördünüz kadını saçından tutup götürüyorlar orda 50 kişi var biride bişey demiyor. neymiş polis kılığındalarmış ,laf! o elemanları 3 gün önce sopalayıp göndermişler
hiç mi biri tanımadı, veya memlekette hangi polisin öylece girip kadını sürükleyerk götürdüğünü gördüler,polis olsa kelepçe takar en basitinden.Zaten normalde o tip gazinoya takılan tipler ağırlıkla piyasada dayı ayklarına giden, uyanık gezen tiplerdir ama sıkıyı görünce çıt yok. haa mesele neymiş BELAYA BULAŞMAMA. nitekim o akşam kimse 155 i aramamış.
konu dağılmasın 3-5 kuruş fazla olsun ama sahibinden olsun, ne icra ne rent a car firmalarından, nede galeriden. ya sııfır ya sahibinden....

quote:

Orjinalden alıntı: aadrty

İşi mafyaya rüşvet verecek kadar azıtmışsınız helal olsun...

1-O tür araçlar almam alacağın ah bir ömür yeter.
2-Mafyayı değil alayını tanımam istersem alırım ihale gibi bişey olursa ama yukarıdaki sebep yüzünden kesinlikle girmem.
3-Ne kadar tırsat bi millet olmuşuz
4-Birkaç gün önce bi Ego şöförü bile otobüsten inip bi vatandaşı dövmeye kalktı onlar bile mafya olmuş...
5-Ego şöförü vatandaşı döviyim derken benden sopa yedi...
6-Siz gidipte mafyaya felan kafa tutmayın benim mazeretim var deliyim alayını tanımam .




< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Akustik -- 3 Aralık 2008; 23:50:16 >


_____________________________

Nefis gıdasını aldıkça acıkır, ruh gıdasını aldıkça doyar.


1255 Mesaj
26 Şubat 2010; 11:10:24 

ben rahat rahat binemem.. binmem daha doğrusu..

ağlayanın malı gülene hayır etmez..


_____________________________

Yorgun düştü düşlerim, sus oldu çıktı bunalımdan.. Bunalım ki aşk ötesi bişey.. Gidersin varamazsın, ölsende kurtulamazsın..


 
3 Mesaj
26 Şubat 2010; 11:23:25 

Bu duruşunuza saygı duyuyorum. Ancak durum icralık olmuş kişinin malına göz dikmek değil. Adamın borcu var, malı satılacak ki borcunu ödeyecek, bir türlü satamıyor, yediemin depoları dolu ancak mallar satılmıyor. Çoğu zaman borçlular geliyor en başta benim malıma müşteri bulun diye.


_____________________________



 
3 Mesaj
26 Şubat 2010; 11:28:34 



_____________________________



6747 Mesaj
26 Şubat 2010; 15:54:16 

Dün bu konu ile ilgili bir deneyimim oldu, akşam zamanım olursa aktarırım.


_____________________________

oçkd fiao ifrs stat çgu iüd nnu ir n
Kim ulan bu Erol Egemen?


7001 Mesaj
26 Şubat 2010; 17:05:31 

İcraya düşen mallara ah lı mal demiyorlar mı sinir oluyorum.

Kardeşim kendine güvenmiyorsan borça girmeyeceksin.Ayrıca birileri o malı almazsa sen borçlu kalacaksın ve haketmediğin mala sahip olduğun için kul hakkı yemiş olacaksın.

Sanki ben kalosu satıp üstüne 80 bin tl kredi çekip beyaz 3.20d almayı bilmiyorum


_____________________________



2175 Mesaj
26 Şubat 2010; 17:09:11 



Ahlı mal konusunu biraz daha açarsanız iyi olur. Ayrıca şimdiye kadar her önüne gelenin bu işe girmemesi de acayip...


_____________________________

I wish that I could swim and sleep like a shark does
I'd fall to the bottom and I'd hide til the end of time.



 
3 Mesaj
26 Şubat 2010; 17:34:11 

Vallahi sadece sorulara cevap verdim üstad


_____________________________



3545 Mesaj
26 Şubat 2010; 17:38:03 


quote:

Orijinalden alıntı: relicks

Yakın bir akrabamızın iflasından sonra firma arçalarının icra yoluyla satışına katılarak bir tanesini almış ve satmış bir insan olarak söyliyebileceklerim şunlardır:

Yukardaki arkadaslarımın dedıklerı dogrudur bu işin mafyası vardır ama biz mafyayla anlaşarak onlarla beraber ihaleye gırdık ve aracı aldık. Tabiki bunun karsılıgında bir bedelide mafyaya taktım etmıs olduk. Ama acık soylıyım aracı 10.500 ytl gıbı bı rakama aldık mafyaya ve harıcı masraflara 3000 ytl gıttı ama aracı bır hafta ıcerısınde de 16.500 ytl ye sattık. Dışarıdan bakıldıgında karlı bır ıs gıbı gorunebılır ama muhatap oldugunuz ınsanlar ve aldıgınız malın ahlı oldugu dusuncesı ınsanı rahatsız edıyor gercı ben bu işi bir kereye mahsus yaptım ve aldıgımız aracta kendı aracımızdı ama genede tavsıye etmem.
Yediemin otoparkta arac yattıgı ıcın en son her ıslemı bıttıgınde aracı teslım almak ıcın otoparkcıya gıttıgımızde bırde anahtarı kaybolmus numarasıyla karsılastık onada elden verılen bır 200 ytl yı saymıyorum bıle. Prosedure gelınce orası baya ugras gerektırıyo tabı kendınız bu işi halledeceksenız. İcra dairesi vergı daıresı otopark ve trafık subelerde 1 haftanızı rahat yersınız.

Benim onerım sudurkı bu işe zorda kalmadıkca bulasmayın yada bırı sızden rıca etmedıkce.


Saygılarımla,


Sevgili Relicks aracılığı ile herkesin bilgisi olması amacıyla aşağıdaki notu eklemek istedim.
Eğer herhangi hacizli bir mal yed'iemin ya da mal sahibine imza karşılığında bırakıldıysa, o mala gelebilecek tüm zararlar hapis cezası ile cezalandırılır. Buna "anahtarı kaybetmişiz" numarası da dahildir. O yüzden de haklarınızı bilerek hareket etmenizde fayda var arkadaşlar.


_____________________________



 
653 Mesaj
26 Şubat 2010; 18:14:33 


quote:

Orijinalden alıntı: webbie




Sevgili Relicks aracılığı ile herkesin bilgisi olması amacıyla aşağıdaki notu eklemek istedim.
Eğer herhangi hacizli bir mal yed'iemin ya da mal sahibine imza karşılığında bırakıldıysa, o mala gelebilecek tüm zararlar hapis cezası ile cezalandırılır. Buna "anahtarı kaybetmişiz" numarası da dahildir. O yüzden de haklarınızı bilerek hareket etmenizde fayda var arkadaşlar.


tam bende bunu yazacaktım!!! yediemin olarak teslim edilen mal satılamaz,taşınamaz,kaybedilemez vs vs... kısacası adamı oyarlar boşu boşuna gitmiş 200 lira....


_____________________________

Katılım zamanı: 31 Temmuz 2005
Hyundai İ30 Crdi Style Otm. 2013


7441 Mesaj
26 Şubat 2010; 18:14:50 

Ahlı mal olayına katılmıyorum ben. İnsanlar borcunu ödeyemiyorsa tabikide aracı satılcak ve elbet alan olcak.Burada aracı icradan alanın ne günahı var ilgilendirmez adamı önceki sahibinin borca girip araç alıp ödeyememesi sonra üzülmesi.Her olaya duygusal yaklaşmayın.


_____________________________



 
1841 Mesaj
26 Şubat 2010; 21:33:56 

Ben şahsen icradan mal alıpda hayrını gören pek görmedim..


_____________________________



 
4581 Mesaj
26 Şubat 2010; 21:49:12 

Neden rahatça binilmeyecekmiş veya hayır gelmeyecekmiş.Adam borcunu ödeyememiş veya iflas etmiş karşı taraf kendi hakkıyla icraya başvurarak malı almış . Ahı falan tutmaz. Alabilen alsın arkadaşlar.


_____________________________

2012 Honda fd6 Civic EleganceLG Nexus 4


6747 Mesaj
28 Şubat 2010; 0:31:37 

Öncelikle, sadece icra takibi yapan bir hukuk bürosunda çalışıyorum. Her gün satışlarımız oluyor. Dün de bir araç satışına bizzat katılma fırsatım oldu. Durum şöyle arkadaşlar.

1. Ahlı mal takıntısı: İcrada çok özel mallar dışında çoğu şey değerinin altına gider. Özellikle arabaların değerinin altınsa satılması her zaman karşılaşılan bir durumdur. Bunun değişik nedenleri var, mesajın devam eden bölümlerinde açıklayacağım.

Arkadaşlar, icra takibi sırasında yapılan tüm masraflar borçlunun borcuna eklenir. Ortalama 400 lira ilan masrafı, günlük 10 liradan otopark masrafı, çekici masrafı derken masraflar da şişer. Araç iki arttırmada da satılmazsa satış düşer. Satışın düşmesi demek, masrafların yine de borçluya yüklenmesi demek. Araba tekrar satışa çıkarılmak istenirse, aynı masraflar bir daha biner borçluya. Bir de borçluların batak olma durumu da göz önüne alınırsa satışa çıkarılan aracın satılması borçlu açısından daha iyidir, yoksa sırtına ciddi bir maliyet binecektir. Her gün işleyen temerrüt faizi ise cabası.

Diğer yandan, aracı satın alarak borçluyu borcundan da kurtarıyor olmanızı göz ardı etmeyin. Borçlu olmak hiç de iyi bir şey değil. Haciz baskısı nedir bilmiyor olabilir çoğu kişi, ama evinize gelinip buzdolabı hariç tüm eşyaların kaldırılması çok kötü bir olay.

2. Değerinden düşüğe gittiği için almam diyen arkadaşlar: İcrada mallar arttırma usukü ile satılır. İlk satışta malın satılabilmesi için malın değerinin en az yüzde 60 ve masrafları karşılayan bir pey (teklif) sürülmesi gerekir. İlk satışta böyle bir teklif çıkmazsa 5 gün sonraki (araçlarda) ikinci satış beklenir.

Malın (aracın) ikinci satışta satılabilmesi için malın değerinin en az yüzde 40'ı ve masrafları karşılayan bir pey (teklif) sürülmesi gerekir. İkinci satışta da bu şartı karşılayan bir teklif olmazsa satış düşer. Yeniden ilan, tebligat masrafı yapmak gerekir. Araç da otoparkta kalmaya devam edeceği için günlük 10 liradan otopark ücreti işlemeye devam eder.

3. Abi, arabalar icrada ucuza satılıyor, biz de katılalım ihalelere: İşte bu konu biraz sıkıntılı.

Perşembe günü Kocaeli'nde bir satışımız vardı. Bankalar malın satılmaması riskine karşılık satışa mutlaka girerler, alıcı olmazsa malı kendileri alıp sonra satarlar. Böylece alacağını tahsil etmeye çalışır.

Satışın yapılacağı yediemin otoparkına gittim. Dışarıda en az 10 kişi vardı, sürekli telefonlarla konuşuyorlar adamlar. Sonra yanıma otoparkın sahibi geldi, hoşgeldiniz avukat bey geyikleri döndürdü. Benim satışa girme olasılığımın yüksek olduğunu bildiğinden aramızda şöyle bir konuşma geçti.

Otoparkçı: Satışa girecek misiniz?

Ben: Bilmiyorum, bakalım.

Otoparkçı: Söyleyin işte.

Ben: Satış başlasın bakalım, kimler girecek, kim ne kadar arttıracak göreyim, sonra karar veririm satışa girip girmeyeceğime.

Otoparkçı: Avukat bey, buradaki arkadaşlar satışa girmeyecekler. Ben satışa girmeyin dediğim zaman kimse satışa girmez burada. Buraya gelen herkese yol paralarını da veririz zaten. Siz de söyleyin ki, eğer satışa girmeyecekseniz ben arabayı ilk satışta alayım, ikinci satışa kalmasın. Zaten biz bu arabaya 6 aydır biniyoruz, otoparkçının 6 ay bindiği arabadan hayır gelmez. (Lan, yedieminliği suistimal bu, hapis cezası var bu hareketin ama adam açıkça söylüyor bunu yaptığını.)

Ben: (İçimden: Lan bildiğin mafya denk geldi şansıma, ne yapsam ki? Blöf yapsam, ilk satışa girme yetkisi vermedi banka. İkinci satışa kalacak , orada da daha düşük değerden gidecek araba. Girmiyorum demekte yarar var sanki.) Ben para istemem. Tamam, girmiyorum. Hayrını gör.

Daha sonra yanıma iki genç geldi, biri çok hafif bir sesle dedi ki: "Avukat bey, biz bu ihaleye girip ihaleyi kazansaydık bu arabayı buradan sağlam alamazdık."

Neyse, arttırma bitti, adamlar arabayı aldı. Ben İstanbul'a gideceğim, otogara nasıl gidebilirim diye sordum. Otoparkçı, ben sizi bırakırım avukat bey dedi. Tamam dedim, eyvallah.

Otoparkta çekilen arabalar arasında bir de yeni kasa Range Rover HSE TDV8 vardı. Anahtarların olduğu yerde de bunun anahtarını görememiştim zaten. Neyse, işimiz bitti, adam beni otogara götürecek. Doğrudan RR'ye yöneldi, beni otogara kendi otoparkına çekilen araba ile bıraktı.

Sonuç: Bu işin içinde pislik adamlar var. İşi yürütmek için belirli yerlere avanta da bırakıyorlar, çok açık. Gözünüz kesiyorsa ihaleye girin, yoksa hiç bulaşmayın derim.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Polemik -- 28 Şubat 2010; 1:44:01 >


_____________________________

oçkd fiao ifrs stat çgu iüd nnu ir n
Kim ulan bu Erol Egemen?


 
850 Mesaj
28 Şubat 2010; 1:01:51 

ağlayanın malı gülene yar olmazmış derler, kaba kuvvet ve tehditle alıp sürdüğü veya sattığı o arabadan doğrudan veya dolaylı olarak başına gelecekleri düşünseler yeterli aslında...


_____________________________



2067 Mesaj
28 Şubat 2010; 1:34:23 

Aslında mafya denen adamlar, ihalelere gire gire, mafya tabiri içinde kendine yer etmiş kişiler topluluğudur. Çoğunun bir biriyle tanışmışlığı yoktur, ihaleleri takip ederler. İhalelerde birbirlerine göz aşinalığı olduğundan kendi aralarında arıza çıkarmazlar. İhaleye toplu halde gelirler, ihale başlamadan önce kendi aralarında malı kimin alacağı hususunda pazarlık yaparlar. Birisi malı almayı diğerlerinede çorba tabir edilen avantalarını vermeyi taahhüt eder. Böylece alan ucuza mal sahibi olur. Çorbacılarda taş atmadan kuş vurur. Havadan gelen parayı cebe atıp başka bir ihaleye yelken açarlar. Dışarıdan tanınmayan birinin gelmesi gelecek avantanın gelmemesi dolayısıyla tekerlerine çomak sokulması demektir. Bu yüzden ya o kişiden avanta almanın yolları gözlenir, yada bunun başarılamayacağı anlaşılırsa o kişiye farklı yöntemlerle göz dağı verilir.

Arkadaşın dediği gibi depocular kendilerini ayrıcalıklı gören kişiler topluluğudur. Onlarda gözüne kestirdikleri arabayı alma hakkını bulur kendilerinde. Mafya tabir edilen kişilere bu ihaleye girerseniz bende sizin girdiğiniz ihalelerde fiyat vururum diyerek bir nevi gözdağı verir.

sonuçta hacizli malların açık artırmayla satışından beklenen yarar çoğu zaman sağlanamaz. Ucuza satılan bi maldan ne alacaklı alacağını tam kurtarır ne borçlunun borcu tam ödenir. Arada parasını tam alan depocu, malı ucuza alan mafyavari insanlar, motorlu taşıtlar vergisini kurtaran maliye, yolluk alan icra memuru kazançlı çıkar. Satışın gerçek tarafları bekledikleri faydayı sağlayamaz.

Gerçi bu tip araçların tam fiyata gitmesi beklenemez zaten, çünkü servise götürme şansınız yoktur. Depoda incelediğiniz kadarıyla arabayı almak zorundasınızdır. Kapalı kutu bir aracı almak her zaman tehlikeli olduğuna piyasaya göre ucuza almak hakkınızdır. Ancak öldü fiyatına değil.

Yinede bu tip ihalelere girmenin hayıflanacak bir davranış olmadığına kendimizi inandırmakta fayda var diye düşünüyorum. Ben hiç girmedim ama girilmesine karşı değilim. Zira sizin ihaleye girmeniz demek fiyatın artması ve borçlu-alacaklı tarafın fayda görmesi demek.


_____________________________



 
571 Mesaj
28 Şubat 2010; 1:59:37 

Ben icradan araba almis birisi olarak,
1 ihaleye girmek icin bu ihaleleri meslek edinen kisilerle anlasip ihaleye giriyorsunuz. Ornek arac 15 bin tl degerde. Ihale 9.000 tl de bitiyor. Siz anlasma geregi 2.000 tl. Ordaki adamlara veriyorsunuz. Yani mafya arabayi cok ucuza birakmiyor kendi rayicleri var sanirim.

2- 2006 model getz almistim 2009 haziranda 2.200 mtv ve faizini odedim. Arac kredi borcundan dolayi satildi zaten. Boyle bir adamin ahi tutmaz sanirim onun icin icim rahat. Ayrica hacizli mala verilen her tl. Borctan dusuyor netice olarak.

3- tavsiye eder miyim?? Etmem.
Oncelikle arac ucun sure otoparkta bekliyor. Tozu kiri kokusu aylarca cikmiyor. Araci satistan 1 saat once getirdikleri icin degisen ve boyanan yerlerini incelemek kolay degil. Kaldi ki arac kilitli oldugu icin modeline gore degismekle birlikte km. Sine bile bakamiyorsunuz.

Ben araci aldigimda birisine baktirarak aldim 2 parca boyaliydi sozde. Araci satarken komple boyali oldugunu ogrenmistim. Araba ucuz oldugu icin aldigim fiyatin az ustune sattim. Ama passat veya audi bir arac komple boyali ciksa idi maddi zararim cok fazla olurdu.

Unutmadan araci ustume almak icin 1 ay ugrastim. Ruhsat kayip muayeneye git, arac sehir disi plaka trafik cezalarini kaldirmak icin kostur derken canim cikti...

3- benim bu arabayi almama yardim eden kisi dedi ki bmw x5 icin 70-80 kisi birbirine girmis. Yani gercekten karli isleri size bana birakmiyorlar.

Adamlar kendi alip satsa 3-4 bin kazanacak satis icin uzun sure ugrasmasi ve masraf yapmasi gerekiyor. Ama ben ve benim gibi birisi gelince hic bi sey yapmadan 1.000-2.000
kazaniyor.

Yine de ilgilenenler varsa satis surecini detayli olarak anlatabilirim.




< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


11050 Mesaj
28 Şubat 2010; 2:31:20 

@Polemik
Onur iyi açıklamışsın.Sayende biz de az öğrenelim bu icra vs. işlerini..


_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.


776 Mesaj
28 Şubat 2010; 4:55:29 

Bir kez bizde o şekilde bir araç almaya kalkışmıştık;

Aracın piyasa değeri 12000tl civarıydı, (2-3 sene önce tabi)
Neyse ihaleyi bir tanıdıktan öğrenip, bu işi yapan birinin ismiyle otoparka gittik, ordan bizi başka bir parka yönlendirdiler, ordan başka bir yere... Akşama kadar bir araba görecez diye dolaşmadığımız yer kalmadı. Zorda olsa bulduk, sonra bize aracı göstermek istemediler, neyse diğer parklardakilerinde isimlerini vererek, gördük arabayı, beğendik... (Orda anladımki herkes birbirini tanıyor, hemen hemen hepsi aynı memleketli, memleketlerini buraya yazmıyorum ama anlamışınızdır...

İhale günü geldi çattı, ihaleden önce mafyavari şahıslar 6kişi adam başı 500tl talep ettiler. Vermessek veya biraz daha az versek dedik, cevap net: Araba bizim elimizde!... Olur dedik mecburen, 10000e kadar yolu var, ihale 6000tlden başladı, yükseldi yükseldi 7500tl oldu, devam edelimmi diye sordular, biraz daha dedik, 8500 oldu takrar sordular yok dedik pahalı oluyor, diğerleri 9000e aldı.

Neyse HAYIRLISIYLA (Hayırlısıyla diyorum, iyiki alamamışız, o adamlara para kazandırmış olmak bile sonrasında üzerdi beni. büyük bir hatanın eşşiğinden döndük, girmeseydin kardeşim o zaman, diyebilirsiniz ama iş o boyuta varınca, arabada güzelse, hırs işte. :) ) ihale bitti dışarı çıktık, başlarındaki adama, ya sizle hiç muhatap olmadan bu arabayı alsaydık, ihaleye girmemizi de engelleyemezdiniz herhalde diye, espriyle karışık sorduk, o da aynı esprili tavırla gülerek cevap verdi; daha önce de dedimya, araba bizim otoparkta duruyor, tek parça alamazdın!...

O gün anladımki yedemin otoparklar yedmafya park olmuş, ama suçu, onlarda değil, onlara o gücü verenlerde görüyorum, maliyecisi, adliyecisi, bilmem necisi.. devlet memurları ve amirleri, bu işin bu hale geldiğini biliyorlar, ve hiç birşey yapmıyorlar...

Ne derece uygulanabilir olur bilmiyorum ama bir düşüncem var aslında: E devlet e devlet diye reklam yapıp duruyor devlet, bu kadar teknolojiksiniz madem, kaldırın yedemin olayını, satın direk internetten, açık arttırma usulüyle, ihtiyacı olan alsın, müşteri mafyayla değil memurla muhatap olsun, hemde değerinin altına gitmemiş olur, kötü mü olur...


_____________________________

El-Müstenidü bi Tevfikãti'r Rabbãniyye Meliki'd Devlet-il-Osmãniyye.

Vatansızlara İnat, Vatan Sağolsun...


377 Mesaj
28 Şubat 2010; 7:08:43 

Yazılanları okudum ve ne kadar iğrenç bir durum olduğuna karar verdim.

Açıkcası arabayı 10.000 tl daha ucuza alacağımı bilsem bile, mafya bozuntularına 1.000 TL para vermemek için o aracı almam.

Biz 3 kuruş için çabalayalım ,yırtınalım üniversitelerde, çakallar cirit atsın yediemin parklarında.
Zoruma gitti gerçekten. Bu kadar kolay olmamalı. Göz göre göre mayfacılık oynanmamalı bu devirde.
Bu adamlara dur diyecek biri veya bir mekanizma olsa keşke.

Hele arabayı sağlam çıkaramazsın buradan demezler mi birde?
Onları o arabayla ezmek lazım aslında.



_____________________________

RUSYA'DAKİ TÜRK ESİRLERİ VE JAPON DOSTLUĞU

Avrupa'da (Viyana) Araç Kiralamak... [Kiraladım. İzlenimlerim + Bol resim]


1713 Mesaj
28 Şubat 2010; 11:42:07 

Acı ama gerçek bir Türkiye gerçeği.
Yurtdısında izliyoruz açıkarttırma ihalelerini, onlarda da böyle durumlar oluyormudur. Hiç sanmıyorum..
Hiç bulaşmamak en iyisi, çivisi çıkmış bu memleketin.
Heryerden patlıyoruz artık, hayırlısı olsun...


_____________________________

Ford Focus 3


7001 Mesaj
28 Şubat 2010; 13:24:58 

Hadi o neyse.Bu ülkede sahibinden araç alsan bile aracını üzerine alırken kimlerle muhattap oluyorsun.Adamler emniyetin içine kadar girmiş.Görseniz hepsi yamyam.Şerefsizler emniyetin önüne kamp kurmuş milletin anasına bacısına laf atıyor.Hele öyle şeyler duydumki...Yaşlı bi amcaya ''SENİN BURADA KAFANI KESERLER KİMSENİN RUHU DUYMAZ'' diyorlardı.Boşuna kurtlar vadisi izliyoruz.Biz olmuşuz zaten kurtlar vadisi.Ben sabah 7 de emniyetin önündeydim.
sıra numarası veren makinenin önünde sıraya girmek için,sıraya giridim. .önümde az kişi olmasına karşın yinede epey gerilerdeydim.Kısacası adamlar oraya bile girmiş.yapacak bir şey yok.


_____________________________



 
1 Mesaj
6 Nisan 2010; 11:09:54 

arkadaşlar benimde arabam haczedildi malın ahlı olup olmaması konusund şunu diyebilirim eğer mal hakettiği değerinde satılırsa onda ah olmaz sanırım. çünki karşıda parasını alamayan bi mağdur var onunda ah etme hakkı var. ama 20000 tl lik araç 10000 tl ye satılıyosa işte bunda içten içe bi ah olur. ama arkadaşlarında dedikleri gibi yarı fiyata alınacak bir arabayı normal vatandandaşın alabilmesi pek mümkün görünmediği için bence bu ahın altında ezilenler bu işin mafyası olacaktır. ayrıca onlar da öyle ah mah düşündüklerinipek sanmıyorum. ama takip edin bu işten trilyonda kazansalar o paranın bereketini asla göremezler. herşey bir yana yukarda en büyük mer cii ALLAH (c.c.)var en büyük ihale onun katında dönüyor. bundan sonrası içinde bişey yazmaya gerek yok sanırım. ALLAH (c.c) hepimizi kul hakkı yemekten korusun. allaha karşı veremeyeceğimiz tek hesap o.


_____________________________

microtek elektronik


764 Mesaj
6 Nisan 2010; 12:51:19 

Bu memlekette denetleyen merciler iş yapmadığı sürece, şeffaf olmadığımız sürece, denetleyenleri denetleyenlerin de denetleyeni olmadığı sürece bu olaylara mahkumuz. Adam düşünmüyorki ölümde var diye. Niye ; halkımızın imanıyla uğraşıp uğraşıp yozlaştırdılar. Kişilerde mertlik denen hak yememek denen mufhumu yokettiler. Herkezin başınada bir polis dikemeyeceğimiz gibi, Polisinde başına polis dikmek lazımken bu olaylara alışmamız lazım. En iyisi koruyabileceğimiz bir daire çizip koruyabileceklerimizi içinde bulundurmaktır.
Doğruyu savunanlarıda yanlız bırakmamaktır.
Saygılarımla...


_____________________________

Anasızlık , Babasızlık , İllede şu Parasızlık , Pazara götürsen bile para etmez Parasızlık ...


 
8 Mesaj
8 Nisan 2010; 4:07:32 

Arkadaşlar hiç biriniz bu durmu Bimer'e yazdı mı acaba?


_____________________________

...


4331 Mesaj
8 Nisan 2010; 9:51:47 


quote:

Orijinalden alıntı: Polemik
Öncelikle, sadece icra takibi yapan bir hukuk bürosunda çalışıyorum. Her gün satışlarımız oluyor. Dün de bir araç satışına bizzat katılma fırsatım oldu. Durum şöyle arkadaşlar.

1. Ahlı mal takıntısı: İcrada çok özel mallar dışında çoğu şey değerinin altına gider. Özellikle arabaların değerinin altınsa satılması her zaman karşılaşılan bir durumdur. Bunun değişik nedenleri var, mesajın devam eden bölümlerinde açıklayacağım.

Arkadaşlar, icra takibi sırasında yapılan tüm masraflar borçlunun borcuna eklenir. Ortalama 400 lira ilan masrafı, günlük 10 liradan otopark masrafı, çekici masrafı derken masraflar da şişer. Araç iki arttırmada da satılmazsa satış düşer. Satışın düşmesi demek, masrafların yine de borçluya yüklenmesi demek. Araba tekrar satışa çıkarılmak istenirse, aynı masraflar bir daha biner borçluya. Bir de borçluların batak olma durumu da göz önüne alınırsa satışa çıkarılan aracın satılması borçlu açısından daha iyidir, yoksa sırtına ciddi bir maliyet binecektir. Her gün işleyen temerrüt faizi ise cabası.

Diğer yandan, aracı satın alarak borçluyu borcundan da kurtarıyor olmanızı göz ardı etmeyin. Borçlu olmak hiç de iyi bir şey değil. Haciz baskısı nedir bilmiyor olabilir çoğu kişi, ama evinize gelinip buzdolabı hariç tüm eşyaların kaldırılması çok kötü bir olay.

2. Değerinden düşüğe gittiği için almam diyen arkadaşlar: İcrada mallar arttırma usukü ile satılır. İlk satışta malın satılabilmesi için malın değerinin en az yüzde 60 ve masrafları karşılayan bir pey (teklif) sürülmesi gerekir. İlk satışta böyle bir teklif çıkmazsa 5 gün sonraki (araçlarda) ikinci satış beklenir.

Malın (aracın) ikinci satışta satılabilmesi için malın değerinin en az yüzde 40'ı ve masrafları karşılayan bir pey (teklif) sürülmesi gerekir. İkinci satışta da bu şartı karşılayan bir teklif olmazsa satış düşer. Yeniden ilan, tebligat masrafı yapmak gerekir. Araç da otoparkta kalmaya devam edeceği için günlük 10 liradan otopark ücreti işlemeye devam eder.

3. Abi, arabalar icrada ucuza satılıyor, biz de katılalım ihalelere: İşte bu konu biraz sıkıntılı.

Perşembe günü Kocaeli'nde bir satışımız vardı. Bankalar malın satılmaması riskine karşılık satışa mutlaka girerler, alıcı olmazsa malı kendileri alıp sonra satarlar. Böylece alacağını tahsil etmeye çalışır.

Satışın yapılacağı yediemin otoparkına gittim. Dışarıda en az 10 kişi vardı, sürekli telefonlarla konuşuyorlar adamlar. Sonra yanıma otoparkın sahibi geldi, hoşgeldiniz avukat bey geyikleri döndürdü. Benim satışa girme olasılığımın yüksek olduğunu bildiğinden aramızda şöyle bir konuşma geçti.

Otoparkçı: Satışa girecek misiniz?

Ben: Bilmiyorum, bakalım.

Otoparkçı: Söyleyin işte.

Ben: Satış başlasın bakalım, kimler girecek, kim ne kadar arttıracak göreyim, sonra karar veririm satışa girip girmeyeceğime.

Otoparkçı: Avukat bey, buradaki arkadaşlar satışa girmeyecekler. Ben satışa girmeyin dediğim zaman kimse satışa girmez burada. Buraya gelen herkese yol paralarını da veririz zaten. Siz de söyleyin ki, eğer satışa girmeyecekseniz ben arabayı ilk satışta alayım, ikinci satışa kalmasın. Zaten biz bu arabaya 6 aydır biniyoruz, otoparkçının 6 ay bindiği arabadan hayır gelmez. (Lan, yedieminliği suistimal bu, hapis cezası var bu hareketin ama adam açıkça söylüyor bunu yaptığını.)

Ben: (İçimden: Lan bildiğin mafya denk geldi şansıma, ne yapsam ki? Blöf yapsam, ilk satışa girme yetkisi vermedi banka. İkinci satışa kalacak , orada da daha düşük değerden gidecek araba. Girmiyorum demekte yarar var sanki.) Ben para istemem. Tamam, girmiyorum. Hayrını gör.

Daha sonra yanıma iki genç geldi, biri çok hafif bir sesle dedi ki: "Avukat bey, biz bu ihaleye girip ihaleyi kazansaydık bu arabayı buradan sağlam alamazdık."

Neyse, arttırma bitti, adamlar arabayı aldı. Ben İstanbul'a gideceğim, otogara nasıl gidebilirim diye sordum. Otoparkçı, ben sizi bırakırım avukat bey dedi. Tamam dedim, eyvallah.

Otoparkta çekilen arabalar arasında bir de yeni kasa Range Rover HSE TDV8 vardı. Anahtarların olduğu yerde de bunun anahtarını görememiştim zaten. Neyse, işimiz bitti, adam beni otogara götürecek. Doğrudan RR'ye yöneldi, beni otogara kendi otoparkına çekilen araba ile bıraktı.

Sonuç: Bu işin içinde pislik adamlar var. İşi yürütmek için belirli yerlere avanta da bırakıyorlar, çok açık. Gözünüz kesiyorsa ihaleye girin, yoksa hiç bulaşmayın derim.

Yazik demekten baska birsey gelmiyor icimden...



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


1034 Mesaj
8 Nisan 2010; 11:42:18 

erzurumda şöyle bir durum var...belki heryerde böyledir...eğer ihaleye mal sahibi de katılıyorsa kimse girmiyor...sahibi alıp gidiyor. racon böyleymiş.


_____________________________



>>>DH OPEL<<<
ASTRA CLASSİC SEDAN EASYTRONİC 2012


3684 Mesaj
8 Nisan 2010; 12:03:20 


quote:

Orijinalden alıntı: tavakspor

erzurumda şöyle bir durum var...belki heryerde böyledir...eğer ihaleye mal sahibi de katılıyorsa kimse girmiyor...sahibi alıp gidiyor. racon böyleymiş.


çok güzel bir uygulama. erzurum zaten sağlam yerdir, boşuna dadaş dememişler adamlara, kanı bozuk adam pek çıkmaz ordan


_____________________________

Biz 7 yaşında soğuktan titreyerek "Varlığım Türk varlığına armağan olsun!" derken şaka yapmıyorduk...


 
3699 Mesaj
8 Nisan 2010; 12:33:01 

İNanmıyorum ya neler yazılmış.Ne işler dönüyor bu memlekette , hayret.EN iyisi hiç bulaşmamak gerek.Hem param cebimde kalsın hem kafam rahat olsun.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi !sTaNbLuE -- 8 Nisan 2010; 12:33:45 >


_____________________________

SÖKE SÖKE ŞAMPİYONLUK.2013-2014 ŞAMPİYONU FENERBAHÇE'M !


Guest
8 Nisan 2010; 15:22:18 

2 sene önce imzamdaki aracı almamdan birkaç ay sonra tanıdıgım bir galerici yanıma gelip hacze düsen 2006 model 1.6 dizel C 5 oldugunu, sahibinden baskasının ihaleye girmeyeceğini ancak adamın ihaleyi alacak parası olmadıgı icin aracı ihaleden önce satmak istedigini söylemisti 22 bin TL ye 2006 model 50 bin km lerde dizel c5. o zaman arabamı yeni aldıgım icin tekrar masrafa girmek istemedim hem bu tür alengirli isler de bize yakısmaz diye düsündüm hiç bulasmadım ancak 22 bin tl o zaman icin bayagı uygun bir fiyattı gerci hala öyle.


_____________________________



 
663 Mesaj
17 Nisan 2010; 12:14:54 

Gerekli bütün yerlere tek tek şikayet etmek lazım bu tür haksızlıklara göz yumarsak bu ülke tabiki düzelmez hanginiz bu durumu şikayet etti jandarmaya polise bimere kısacası heryere bunu bildirmeniz lazım ayrıca apia arkadaşın söylediğide çok doğru internet üzerinden açıkartırma yoluylada çok rahat bir şekilde satılabilir



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi onuroktay -- 29 Nisan 2010; 1:14:42 >


_____________________________



 
16 Mesaj
19 Nisan 2010; 4:36:17 

hyildiz2,
satış sürecini detaylı anlatabilirim demişsin. ben bu konunun ayrıntıları ile ilgileniyorum. bilgilerini paylaşırsan memnun olurum. ayrıca mail de atabilirsin.
teşekkürler.


_____________________________



 
9 Mesaj
19 Nisan 2010; 13:26:05 

Kendi aracımı icradan almak zorunda kalmıştım... :(

Araç almak aslında zor değil. ama bu iş te de mafya vari kişiler var araçları kendi aralarında paylaşıolar diyebilirim.

kısa bilgi verecek olursam.

araçı ihaleden aldıksonra park parası vergi borcu vs hiç bi ücret ödemiyorsunuz.

sadece %1 vergi ödüyosunuz bide damga vergisi var cok cüzi miktarda.


_____________________________



2157 Mesaj
19 Nisan 2010; 13:38:47 

Dürüst ve temiz insanların pısırıklığından bu olay böyle.. İhaleye girmek isteyen veya bir an için gözü yiyipde sonra tehditlere boyun eğip giremeyen 10 temiz insan değilde, 100, 1000 olsa sayı bu işler böyle olmaz.. Bukadar kolay sindiremezler.. Tehditlere boyun eğmemek lazım.. Eyvallah adamlar işsiz güçsüz, boş gezen, kaybedecek şeyleri olmayan insanlar fakat bunlara göz yummak sadece onların sayısını arttırır.. Şirkete kaç tane hacizli kamyon aldık, hepsinde aynı tehditler savurulmuş katılan elemanlara, hiçbiride birşey yapamadı.. Mecburen çakalla çakal olmak gerekiyor.. O adamlara 3000TL yedireceğime, elden 200TL v.b. sıkıştıracağıma, 5-6 tane adamla beraber gönderince elemanı, hiçbiri karşına çıkamıyor anca uzaktan tehditler.. Şirketi basıp, yakıp yıkacaklar bile vardı sözde... Allah'a Şükür hiçbirşey gelmedi ne şirketin, ne ihaleye giden elemanın, ne o adamların, ne bizim nede herhangi birimizin yakınına.. Köpek misali bunlar, havlar ama ıssıramazlar kolay kolay, höt dedin mi hemen geri vites..

Neyse arkadaşlar kafanızı şişirdim ama bu adamlar çok bozuyor kafamı.. Uzun lafın kısası pabuç bırakmamamız lazım, hakkımızı yedirmememiz lazım..


_____________________________

VOLVO 1.6D Dynamic
Ankara


 
9 Mesaj
19 Nisan 2010; 14:18:22 

Haklısınız sonuna kadar nerde haksız kazanc var bu tip adamlar sarmış etrafını ben alırken de girme etme yapma görüşcez dışarda dediler ama ne oldu hiç bişee...


_____________________________



1900 Mesaj
19 Nisan 2010; 15:23:35 

arkadaşımla beraber bir kere girdim ihaleye ama hiç mafya çete ile karşılaşmadık karşılasan varsada boş durmasın vatandaşlık görevini yapsın en tepeye kadar şikayet etsin


 
1230 Mesaj
20 Nisan 2010; 15:37:37 


quote:

Orijinalden alıntı: Fastdriver.

arkadaşımla beraber bir kere girdim ihaleye ama hiç mafya çete ile karşılaşmadık karşılasan varsada boş durmasın vatandaşlık görevini yapsın en tepeye kadar şikayet etsin

sanirim yurtdisinda yasiyorsunuz,Turkiye'de maalesef isler bu sekilde yurumuyor :(


_____________________________



 
294 Mesaj
20 Nisan 2010; 15:52:20 

arkadaşlar ben bir kaç defa girdim araç ihalelerinde kazanan iş takibi yapan oto galericiler var...
onlar haybeden fiyat yükseltir ve olan gerçek biniciye olur en kazançlı otopark çı olur..

bir arkadaşınız olarak bir olayı anlatayım iyi dinleyin ve ahlı veya nasıl bir sistem döngüsü olduğunu belirleyin.
2 araç ihalesine girdim ikiside bir rent a car firmasının firmanın daha 4 aracı var yakalanmamış araçlar 2005 model ağustos 2005 de trafiğe çıkmış hasbel kader sahibinin başına bir olay gelmiş ve yakalama çıkmış araçlar 2006 aralıkta yakalanmış 1 yaşında araba aslında.
sahibinin borcu 2010 da 76.000 tl aracı 9000 tl ye aldım. 6000 tl si otoparkın 2800 tl si vergisine 200 tl si cezasına ve yaklaşık 600 tl de cezası daha kaldı...
sahibinin borcundan 1 kuruş ödenmişlik yok. ihale tarihi de 23 mart 2010 yani 4 yıl o aracı bağlayıp adamı 6 milyar borçlandırıyorsun vergsi cezası işliyor 3 milyar da öyle borçlandırıyorsun ve adamın devlete olan borcu da %5 sanırım ile arttıkça artıyor bu insanın yaşama şansı varmı...
devletin yaptığı rezilliğin danıskası... bu kişinin ahı alanı bulmaz devleti ve devleti yönetenleri otopark mafyası ve tekelcilerini bulur....

ayrıca araçlarda parça çalmalar anahtar kaybedip anahtarcıyla anşlaşmalar daha neler neler....



allah kimseyi icralık etmesin ama lütfen peşih hükümlü olmayın her insan tökezleyebilir. bir insan 10.000 tl kazancı vardır ona göre 4000 tl borçlanır ama işleri bozulur kazancı 2000 e düşerse işte kaçınılmaz olarak icralık olur...lütfen ama lütfen başbakanımızın dediği gibi kart borçluları güvenilir olarak görmüyorum mantığıyla yaklaşmayın.


_____________________________



 
6 Mesaj
27 Nisan 2010; 21:01:04 

ya cok ucuza arabalar var sürekli mail atıyo icra siteleri .Su isi dogru anlatacak birisi yok mu ?


_____________________________

yok


 
294 Mesaj
27 Nisan 2010; 22:40:35 

arkadaş arabanın uzaktan görmene izin verirler.km si ancak kazanırsan bilebileceğin şeydir. motor sesi duyma ihtimalin yok. hatta kaputun altında motor dahi çıkmayabilir o da şansına öyle ucuz deme düşük fiyattan çıkar ancak zaten ekmekli ihaleye bir sürü kişi gelir ve o da ederine yaklaşır hemde motorunu geçmişini bilmeden arabanın...
zaten pazarlığa düşenler ya pahalı yazılmıştır yada hasarı çoktur diye alınmamıştır. ama hele motorlar bedavaya alırsın çin malı çoğu ....ihalede en karlı olan otoparkçıdır bunu unutma.....
ekmekli arabalar galericiler balyayla para gezdirir sana bırakmaz yada sırf pahalı alasındiye haybeden fiyat yükseltirler


_____________________________



9227 Mesaj
28 Nisan 2010; 2:05:00 

"ah"lı mal olayını anlamıyorum ben, bazı adamlar var cebinde 3 kuruş para yok, araba hayaliyle yatıp kalkıyor, ilk maaşlı işinden 20.000 kredi çekip araba almaya kalkıyor, işsiz kalınca da araba gidiyor...

bu mu şimdi ah'lı mal, ya da aynı adamın 4 tane kredi kartı var limitler dolmuş taşmış banka hacze geliyor... bunlar mı ah'lı mal...

23 yaşındayım 5 yıldır kredi kartı kullanıyorum, 1 kuruş faiz ödemişliğim yok, babam kredi kartını bildim bileli kullanır, emlak bankası kredi kartı vardı hatta, benzinlikler kredi kartına komisyon alırlardı, sonra bazı istasyonlar %0 komisyon yazmaya başladılar, taa o zamandan beri kullanır bir kuruş ne faiz ne de kart parası aidatı hesap işletim masrafı...vs ödemişliği vardır.

ayağını yorganına göre uzatacaksın arkadaş, yoksa malın da gider ahın da tutmaz, ağlayanın malı değil bankanın malı olur o...


_____________________________

Acer AS5740G-434G50Bi
CPU: Intel® Core™ i5-430m 2.26 ~ 2.53 Ghz (Turbo Boost) | RAM: 4 GB DDR3 1066 Mhz | HDD: Toshiba 500 GB 5400 rpm | Acer Nplify™802.11b/g/n | ATI Mobility Radeon™ HD 5650 GDDR3 1 GB Ekran kartı DirectX® 11 | High Frequency Enhancer True 5.1 surround ses çıkışı | Bluetooth® 2.1+EDR | 4 USB 2.0, 1 HDMI™ | 15.6" HD 1366 x 768, 16:9 yüksek parlaklık (220-nit) Acer CineCrystal™ LED-backlit TFT LCD, 8 ms HD tepki süresi | Windows 7 Home Premium TR 64 Bit
Suskunluğum asaletimdendir! Her lafa verilecek bir cevabım vardır aslında... Ama bir lafa bakarım laf mı diye bir de söyleyene bakarım adam mı diye!

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
21 Mayıs 2010; 12:04:11 

Ben şöyle birşey duydum araba icra dairesinden satıldıysa yasal olarak 15 gün be