Şimdi Ara

TTnet bu defa güzel iş yaptı (gerçekten olumlu)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
50
Cevap
0
Favori
2.886
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Son 1 haftadır sık sık bağlantım kopuyor, download hızım düşüyor, bağlantı varken sayfalar açılmıyordu. TTnet yardım hattına bıraktığım arıza kaydı sonucunda az önce ttnet görevlisi eve geldi ve kendi gözleriyle durumu gördü. Sebebinin hattımın ptt ye olan uzaklıktan dolayı sinyal gücünün zayıf olmasından kaynaklandığını söyledi.(bugüne kadar sorunum olmamıştı halbuki) Splitteri,modemi,pc ayarlarını,ie ayarlarına varana kadar kontrol etti ve herşeyin doğru olmasana rağmen nete giremediğini gördü. Bunun üzerine apartmanın yanındaki mahallenin telefon kutusuna bir cihaz taktılar ve tatattam internet 100kb/sn ye vurdu.Sayfalar bugüne kadar görmediğim bir hızla açılmaya başladı. Takılan cihaz mahallaye verilen adsl sinyallerini güçlendirmeye yarıyormuş meğer.Eleman tekrar eve geldi ve modemimi baştan kurup ayarları yaptı bütün sorunlarım çözüldü. Bİrçok açıdan şikayetçi olduğumuz ttnetin sorunuma böylesine ilgi göstereceği hele eve gelip bizzat pc ye bakacakları aklıma gelmezdi. Buradan ttneti verdikleri hizmetten dolayı tebrik ediyorum. not:sayemde mahallenin adsl hızı arttı







  • Anladığım kadarıyla Repeater sinyal tekrarlayıcı koymuşlar bağlı olduğunuz telekom kutusuna bari sorsaydınız kaç para imiş bende alayım bir tane :) Türktelekom ile 4440375 olarak düşünmeyin TTNET müşteri hizmetleri malesef bilgiden yoksun adsl hızı ile DNS ayarını bir tutan insanların telefona baktığı bir çağrı merkezi ama turktelekom santral görevlileri bu konuda hassas ve kullanıcılara karşı gayet olumlu yaklaşım içerisindeler.Şahsen benimde hattımdaki arıza konusunda ellerinden geldiğince yardımcı olmaya çalıştılar.

    Sanırım buna benzer bir kutucuk :) yanlız bu sanki tek hat gibi diğer kullanıcılara yarıyormu bilemiyorum...

    http://www.tradekey.com/product_view/id/273177.htm
    http://www.versatek.com/products/ver170r1.htm




  • dediğiniz gibi birşey takılmış olabilir. 4440375 basit sorunlarda yardımcı olabiliyor gibi geldi bana. Zaten tek yaptıkları modemi açıp kapatın demek.Forumdaki birçok kişinin şikayetlerini okuyunca bu kadar ilgileneceklerini ummadım. Yanlız konuya bu kadar kişinin bakıpta 1 kişinin yorum yazması hakkaten ilginç. Ttnet hattımı düzeltmedi diye konu açsam heralde baya bir ttnette nefret mesajı alırdım
  • kabloneti niye seviyorum biliyormusunuz..

    yükselticiyi her apartmanın bodrumuna takıyor. oyüzden böyle sorunlar yaşanmıyor...
  • o değilde bütün mahalle sana dua etsin :) sayende internetin gerçek hızına kavuştular... kahraman BARKU
  • ben de bir haftadır kopmalara alışmıştım.. artık olağan geliyodu..

    ama son iki üç günü iyice internetsiz geçirince arıza kaydı bıraktım ptesi günü.. ama hala bi gelişme yok...

    ne kadar sürede geri döndüler sana?
  • 2 günde döndüler
  • O Kadar para veriyoruz yapsınlar artık
  • bizimde net 2-3 gündür çok yavaş acaba bende mi arasam.bizim mahalleye de böyle bi cihaz gerekli.
  • 3. gün geçti.. yarın tekrar arayacağım sanırım.. teşekkürler..

    umarım ben de takdir edilebilecek bi sonuç alırım...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Batuist

    o değilde bütün mahalle sana dua etsin :) sayende internetin gerçek hızına kavuştular... kahraman BARKU



    E zaman bu olay örnek olsun hat değerleri zayıf olan ve santrale uzak olan adsl aboneleride taktırtsın bu aletten baya iyi bişeymiş demek ki, kablo tv deki yükselticinin yaptığı işi yapıyor ve sinyal değerini yükseltiyorsa süper derim.




  • Şanlısın galiba sorunun hemen çözmüşler. Kuzenin sorunu hala çözemediler gitti. Modem ip alamıyor diye ilk gün arıza kaydı bıraktık akşama sorun yok diye aradılar ama sorun devam ediyordu . Ertesi gün yine 4440375 aradığımda ise bulunduğum ağada sorun olduğunu dört saatte biteğiceğini söyleyen bir kayıtla karşılaştım. Benim nette bu telefonun ardından bir gün kesilince normaldir falan dedik ama nerdeyse 2 hafta olacak sorun çözülmedi gitti Geçen gün arızayı bildirmek için akşam saat dokuz suları gibi 4440375 aradım önce bant kaydı karlşıladı ve arkasından 7/24 açık olması gereken müşteri hizmetleri telefonu yüzüme kapandı. Belki sorun bizim bağlı olduğumzu kutuya bahsettiğini aleti bağlasalar çözülcek ama ne gelen var ne giden.




  • Beyler biz bunu nerden alabiliriz,alınca kendi telefon hattımıza nasıl bağlarız benimde böyle bişeye ihtiyacım var 2 mbit var speedtestte 1.4-1.5 mb download çıkıyor upload da bi o kadar düşük,Türkiye de satan yer var mı bunu?
  • Sakın Faturana Taktıkları Parçanın Ücretini Eklemesinler :)
    Telekom Bu Yapar Mı Yapar
  • Beyler bahsedilen şey şu mu?

    http://www.garantialisveris.com/4smeb/str_prod.asp?storeID=1939&productID=124618

    Değilse nedir,nerden alınır,nasıl takılır?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: DrunkenLord

    3. gün geçti.. yarın tekrar arayacağım sanırım.. teşekkürler..

    umarım ben de takdir edilebilecek bi sonuç alırım...


    bugün eve geldiğimde beklediğim gibi yine internet kesikti..

    aradım müşteri hizmetlerini ve ptesi bıraktığım arıza kaydının durumunu sordum..

    çalıştığım için cep numaramı vermiştim, ve ulaşılamadı(!) deyip arıza kaydını kapatmışlar..
    (telefonum sürekli açık beni arayan olmadı.. ayrıca ulaşılamıyor olsa bile kimin aradığına dair bana bilgilendirme mesajı gelmedi)
    modem ayarlarını kontrol etsin diye bir de not düşmüşler..

    modem ayarlarıyla uğraşarak ben bağlantımı canlı tutmaya çalışıyorum zaten.. adsl2+ ı açtığımda 10-15 dk yı geçmiyor internet bağlantısı..
    adsl2+ modu kapalıyken 3-4 saat idare ediyor..

    ayrıca modem arayüzünde bağlantı upstream/downstream bant genişliği olarak 256/500, 256/256, 256/700 nadiren de olsa 256/1024 gibi komik rakamlar görünüyor..

    sonuç: modem ayarlarımı kontrol etmemi ısrar etseler de yeni bir arıza kaydı ve beklemeye devam




  • aslında adamlar sadece işini yapmış. Ekstra birşey yapmamışlar. Ama memlekette işini düzgün yapan fazla kişi olmadığı için bu tip şeyler takdir kazanıyor. Telekomda işini düzgün yapan ve adam gibi çalışan insanlar da var, az da olsa. Ama şirketi kurtarmaya yetmiyor. Balık baştan kokar çünkü.
  • Tam olarak taktıkları Bu ürün ne acaba, teknik bilgisi olan arkadaşlardan Ürün adı ve özellikleri hakkında bilgi istiyoruz.

    Ona göre Adsl teknik elemanlarla görüşeceğim. (4440375le değil)


  • ilginç
  • quote:

    Orjinalden alıntı: EmRSrL

    Sakın Faturana Taktıkları Parçanın Ücretini Eklemesinler :)
    Telekom Bu Yapar Mı Yapar

    Kesinlikle..Olur mu olur




  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.