Şimdi Ara

CLUB BOEING®

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
93
Cevap
0
Favori
8.936
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Saygıdeger airbus kaptanlarının kulübü olurda biz boeing ciler geride kalırmı...Arkadaslar bizde burda her şeyi paylaşalım bildiklerimiz bilmediklerimiz...


    ÜYE LİSTESİ....


    - Karot28
    - ufuks
    - AzadArda
    - Kapitän_zur_See
    - haşmetdesouza
    - batuhangates
    - loksando


    Club Boeing İmzası :

    [center][image]https://store.donanimhaber.com/7f/f2/13/7ff21369b9b1909851d874a793f97854.png[/image] 
    [b][size=1][font="Tahoma"][link=http://forum.donanimhaber.com/m_22115219/tm.htm]Club Boeing® [/link][/font][/size][/b][/center]



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi karot28 -- 16 Mayıs 2008; 11:23:06 >



  • quote:

    Orijinalden alıntı: aaaxxx

    Bu mesaj silindi.
    azad hocam niye hemen kiziyon :DDDD boeing bana göre airbus tan kullanmasi daha kolay o yüzden bende boeing ttaraftariyim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aaaxxx

    Bu mesaj silindi.
    yaza yaza bunumu yazdın buraya arda
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aaaxxx

    Bu mesaj silindi.
    quote:

    Orjinalden alıntı: AzadArda



    ne alaka şimdi açamazmı. ee ben hem boeing kullanıyorum hem airbus ne olacak şimdi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yesil286 -- 11 Temmuz 2009; 17:28:14 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: talha_145

    azad hocam niye hemen kiziyon :DDDD boeing bana göre airbus tan kullanmasi daha kolay o yüzden bende boeing ttaraftariyim

    Alıntıları Göster
    4ever Boeing
  • quote:

    Orijinalden alıntı: talha_145

    azad hocam niye hemen kiziyon :DDDD boeing bana göre airbus tan kullanmasi daha kolay o yüzden bende boeing ttaraftariyim

    Alıntıları Göster
    ben 2 si nede üye olurum bende uçak ayrımı yoktur fs de doğru düzgün çalışşın yeter
  • quote:

    Orijinalden alıntı: karot28

    yaza yaza bunumu yazdın buraya arda

    Alıntıları Göster
    ya sonuçta herkes özgür değilmi bu iş ilerde fb gs işine dönmesin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: karot28

    ya sonuçta herkes özgür değilmi bu iş ilerde fb gs işine dönmesin

    Alıntıları Göster
    gs fb diye bi iş yok zaten..herkes biliyo sadece gs nin oldugunu
    quote:

    Orjinalden alıntı: karot28

    ya sonuçta herkes özgür değilmi bu iş ilerde fb gs işine dönmesin




  • quote:

    Orijinalden alıntı: zathura93

    gs fb diye bi iş yok zaten..herkes biliyo sadece gs nin oldugunu
    quote:

    Orjinalden alıntı: karot28

    ya sonuçta herkes özgür değilmi bu iş ilerde fb gs işine dönmesin


    Alıntıları Göster
    gamespy yerine ivao da uçun bence




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yesil286

    gamespy yerine ivao da uçun bence

    Alıntıları Göster
    Airbus ile Boeing Kardeştir .
    Bunları ayıranlar Azad olsun.

    Ben niye aötım grubu, Amacımız sadece etrafda çok az olan airbus bilgilerini bir kefede toplamaktı amacım.
    Kimseye sataşma gayem yoktu.

    Sonucta bizde boeing 737-800 den gelmeyiz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: UberJager

    Airbus ile Boeing Kardeştir .
    Bunları ayıranlar Azad olsun.

    Ben niye aötım grubu, Amacımız sadece etrafda çok az olan airbus bilgilerini bir kefede toplamaktı amacım.
    Kimseye sataşma gayem yoktu.

    Sonucta bizde boeing 737-800 den gelmeyiz.

    Alıntıları Göster
    zathura sana helal kapitan zur kardeş ben o anlamda demedim bizimde olsun babında... ::)))
  • Bende oynamak istiyorum nerden başlıyım...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Archelot

    Bende oynamak istiyorum nerden başlıyım...
    Arkadaşlar Şaka YapmıştımBende Bir BoeingciyimSadece Alacağım Tepkilere Bakmıştım İyi Forumlar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aaaxxx

    Arkadaşlar Şaka YapmıştımBende Bir BoeingciyimSadece Alacağım Tepkilere Bakmıştım İyi Forumlar

    Alıntıları Göster
    Arda kardeş fs2004 bile boeing modelleri mevcut orjinat aircraft ta airbus tan eser bile yok mesala ben hiç ısınamadık o uçağa kokpit bile tuhaf herkesin kendi görüşü....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi karot28 -- 25 Mart 2008; 18:10:32 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: karot28

    Arda kardeş fs2004 bile boeing modelleri mevcut orjinat aircraft ta airbus tan eser bile yok mesala ben hiç ısınamadık o uçağa kokpit bile tuhaf herkesin kendi görüşü....

    Alıntıları Göster
    PMDG 747-400 fmc programlama anlatımı olan var mı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: karot28

    Arda kardeş fs2004 bile boeing modelleri mevcut orjinat aircraft ta airbus tan eser bile yok mesala ben hiç ısınamadık o uçağa kokpit bile tuhaf herkesin kendi görüşü....

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: karot28

    Arda kardeş fs2004 bile boeing modelleri mevcut orjinat aircraft ta airbus tan eser bile yok mesala ben hiç ısınamadık o uçağa kokpit bile tuhaf herkesin kendi görüşü....

    Boeing kullunımı kolay olduğu için yeni başlayanlar onu tercih ediorlar fs de de onun için boeing serisine ağırlık veriliyor tahminimce.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yesil286

    quote:

    Orjinalden alıntı: karot28

    Arda kardeş fs2004 bile boeing modelleri mevcut orjinat aircraft ta airbus tan eser bile yok mesala ben hiç ısınamadık o uçağa kokpit bile tuhaf herkesin kendi görüşü....

    Boeing kullunımı kolay olduğu için yeni başlayanlar onu tercih ediorlar fs de de onun için boeing serisine ağırlık veriliyor tahminimce.

    Alıntıları Göster
    boeing favorimdir




  • quote:

    Orijinalden alıntı: jrcesar

    boeing favorimdir

    Alıntıları Göster
    737 için ama umarım sana yardımcı olur...


    Bilgisi olan paylaşabilir..


     CLUB BOEING®

     CLUB BOEING®

    MODEL KISMINDA 737-800 BOEING UÇAK MODELİNİ, NAV DATA KISMINDA SON AIRAC CYCLE VERSİYONUNU, OP PROGRAM KISMINDA PROGRAM VERSİYONUYLA ALAKALI BİLGİLERİ, ENG RATING KISMINDA MOTORLARLA ALAKALI GÜÇ BİLGİSİ GÖRÜNTÜLENİYOR.ACTIVE BÖLÜMÜNDE İSE SON AIRAC VERSİYON TARİHİ BULUNMAKTADIR..

     CLUB BOEING®

    LAST POS BÖLÜMÜNDE UÇAĞIN EN SONKİ POZİSYON BİLGİLERİ YER ALMAKTA.
    GMT-MON/DY BÖLÜMÜNDE O ANKİ SAAT VE TARİH BİLGİLERİNİ GÖSTERİYOR.

     CLUB BOEING®

    REF AIRPORT BÖLÜMÜNE LTBA GİRDİĞİNİZDE ATATÜRK HAVALİMANINA AİT KOORDİNAT BİLGİLERİ OTOMATİK OLARAK GİRİLİR VE POZİSYONUNUZ BELİRLENİYOR.

     CLUB BOEING®

    ORIGIN KISMINA TEKRARDAN BULUNDUĞUMUZ HAVALİMANI KODUNU GİRİYORUZ.

     CLUB BOEING®

    DESTINATION KISMINA İSE GİTMEK İSTEDİĞİMİZ HAVALİMANININ KODUNU GİRİYORUZ. LTBJ(İZMİR ADNAN MENDERES)

     CLUB BOEING®


    SEFER SAYISINI GİRMEK İÇİN GEREKLİ ADIMLAR.

     CLUB BOEING®

    CO ROUTE BÖLÜMÜNE DAHA ÖNCEDEN KAYDETTİĞİMİZ HAZIR PLANI VEYA İNTERNETTEN İNDİRDİĞİMİZ PMDG İÇİN HAZIR PLANI YÜKLEYEBİLİYORUZ.PLANI KENDİMİZ HAZIRLAYACAĞIZ Kİ BU DAHA ZEVKLİ.

     CLUB BOEING®

    http://rfinder.asalink.net/free/ adresinden DEPARTURE KISMINA LTBA, DESTINATION KISMINA LTBJ, ALTITUDE KISMINA 320 DEĞERLERİNİ VE LEVEL OLARAK TA HIGH GİRDİĞİMDE FIND ROUTE TIKLADIĞIMDA KARŞIMA GELEN EKRAN.

    TOPLAM UZUNLUK 198.4 NM OLARAK BELİRLENİYOR. TABİ SID VE STAR UYGULAMALARIYLA BU UZUNLUK BİRAZCIK DEĞİŞECEK. YAKIT HESABI YAPMAKTA BU UZUNLUĞU KULLANABİLİRİZ. EN ALTTA İŞARETLİ KISIMLARDA İSE FIXLER YER ALIYOR. KALIN YAZILAR FIX ISIMLERI VE YANLARINDAKİ UG80, UN618 BUNLARI TAKİP EDECEĞİMİZ HIGH HAVA YOLLARIDIR.

     CLUB BOEING®

    KALKIŞ YAPACAĞIMIZ PİST VE AYRILIŞ PROSEDÜRÜ(SID) BELİRLEMEK İÇİN BU SAYFAYA GELİYORUZ.

     CLUB BOEING®

    SID OLARAK BELİRLEDİĞİMİZ ROTA İÇİN SİLİVRİYE VE ORADAN BIG VORUNA DOĞRU BIG 1K AYRILIŞ PROSEDÜRÜ UYGUN.

     CLUB BOEING®

     CLUB BOEING®

     CLUB BOEING®

     CLUB BOEING®

     CLUB BOEING®

     CLUB BOEING®


    YUKARDA BAHSETTİĞİM FIX VE BUNLARIN HAVAYOLLARIYLA İLGİLİ BİLGİLERİ ALDIKTAN SONRA ONLARA UYGUN OLARAK GİRİŞLERİ YAPIYORUZ.

     CLUB BOEING®

     CLUB BOEING®

     CLUB BOEING®

     CLUB BOEING®

     CLUB BOEING®

     CLUB BOEING®

     CLUB BOEING®

     CLUB BOEING®


     CLUB BOEING®

     CLUB BOEING®

     CLUB BOEING®

     CLUB BOEING®

     CLUB BOEING®

     CLUB BOEING®

     CLUB BOEING®

     CLUB BOEING®

     CLUB BOEING®

     CLUB BOEING®

     CLUB BOEING®

     CLUB BOEING®

     CLUB BOEING®

     CLUB BOEING®

    COST INDEX DEĞERLERİ İLE ALAKALI BİLGİLERİ NETTE BULABİLİRSİNİZ. HIZ VE YAKIT TÜKETİMİ İÇİN GEREKLİ DEĞERLER NASIL BELİRLENİR, NEYE GÖRE KULLANMANIZ GEREKİR. BUNLARI ARAŞTIRIRSANIZ DAHA DOĞRU BİLGİYE ULAŞABİLİRSİNİZ.

     CLUB BOEING®

     CLUB BOEING®

     CLUB BOEING®


     CLUB BOEING®

     CLUB BOEING®

     CLUB BOEING®

     CLUB BOEING®

     CLUB BOEING®

     CLUB BOEING®

     CLUB BOEING®

     CLUB BOEING®

     CLUB BOEING®

     CLUB BOEING®

     CLUB BOEING®

    İNİŞ İÇİN GEREKLİ KANAT VE HIZ AYARLAMASI İÇİN KALKMADAN MI YOKSA İNECEĞİMİZ PİSTE YAKLAŞIRKEN Mİ SEÇİLMELİ TAM EMİN DEĞİLİM. BEN GENELDE İNİŞİME YAKLAŞTIĞIMDA SEÇİYORUM. O YÜZDEN NET BİRŞEY SÖYLEYEMİYORUM NEREDE SEÇİLMESİ GEREKTİĞİ KONUSUNDA.

     CLUB BOEING®
    [/center
     CLUB BOEING®
    [/center
     CLUB BOEING®

    Yaklaşık olarak 12:36 da, 67 NM sonra Tırmanışımızı tamamlamış olacağız.

     CLUB BOEING®

    Burada da yaklaşık 12:47 ye kadar ilerleyiş devam edecek(alçalma noktasına kadar) 118 NM uzaklığa varıncaya kadar.

     CLUB BOEING®

    Burada gösterilen 210/8000 alçaldığımızda ulaşacağımız hız 210 KT ve yüksekliğimiz 8000 FT oluyor. Tahmini saat olarak 12:48 olarak gözüküyor.

     CLUB BOEING®

    Burada da bir sonraki IST07 de tahmini olarak saat 12:34 ve kalan yakıt olarak da 41.1 gözüküyor. IST07 den sonraki fix ise SIVLI'ye ait bilgiler de mevcut.

    Tahmini olarak LTBJ ye varış saatimiz ise 13:18 olarak gözüküyor. LTBJ ye vardığımızdaki yakıt miktarı ise 37.9 olarak hesaplanmış.

    Umarım yardımcı olmuştur..




    Buda Bonusu Olsun


     CLUB BOEING®




  • quote:

    Orijinalden alıntı: karot28

    737 için ama umarım sana yardımcı olur...


    Bilgisi olan paylaşabilir..


     CLUB BOEING®

     CLUB BOEING®

    MODEL KISMINDA 737-800 BOEING UÇAK MODELİNİ, NAV DATA KISMINDA SON AIRAC CYCLE VERSİYONUNU, OP PROGRAM KISMINDA PROGRAM VERSİYONUYLA ALAKALI BİLGİLERİ, ENG RATING KISMINDA MOTORLARLA ALAKALI GÜÇ BİLGİSİ GÖRÜNTÜLENİYOR.ACTIVE BÖLÜMÜNDE İSE SON AIRAC VERSİYON TARİHİ BULUNMAKTADIR..

     CLUB BOEING®

    LAST POS BÖLÜMÜNDE UÇAĞIN EN SONKİ POZİSYON BİLGİLERİ YER ALMAKTA.
    GMT-MON/DY BÖLÜMÜNDE O ANKİ SAAT VE TARİH BİLGİLERİNİ GÖSTERİYOR.

     CLUB BOEING®

    REF AIRPORT BÖLÜMÜNE LTBA GİRDİĞİNİZDE ATATÜRK HAVALİMANINA AİT KOORDİNAT BİLGİLERİ OTOMATİK OLARAK GİRİLİR VE POZİSYONUNUZ BELİRLENİYOR.

     CLUB BOEING®

    ORIGIN KISMINA TEKRARDAN BULUNDUĞUMUZ HAVALİMANI KODUNU GİRİYORUZ.

     CLUB BOEING®

    DESTINATION KISMINA İSE GİTMEK İSTEDİĞİMİZ HAVALİMANININ KODUNU GİRİYORUZ. LTBJ(İZMİR ADNAN MENDERES)

     CLUB BOEING®


    SEFER SAYISINI GİRMEK İÇİN GEREKLİ ADIMLAR.

     CLUB BOEING®

    CO ROUTE BÖLÜMÜNE DAHA ÖNCEDEN KAYDETTİĞİMİZ HAZIR PLANI VEYA İNTERNETTEN İNDİRDİĞİMİZ PMDG İÇİN HAZIR PLANI YÜKLEYEBİLİYORUZ.PLANI KENDİMİZ HAZIRLAYACAĞIZ Kİ BU DAHA ZEVKLİ.

     CLUB BOEING®

    http://rfinder.asalink.net/free/ adresinden DEPARTURE KISMINA LTBA, DESTINATION KISMINA LTBJ, ALTITUDE KISMINA 320 DEĞERLERİNİ VE LEVEL OLARAK TA HIGH GİRDİĞİMDE FIND ROUTE TIKLADIĞIMDA KARŞIMA GELEN EKRAN.

    TOPLAM UZUNLUK 198.4 NM OLARAK BELİRLENİYOR. TABİ SID VE STAR UYGULAMALARIYLA BU UZUNLUK BİRAZCIK DEĞİŞECEK. YAKIT HESABI YAPMAKTA BU UZUNLUĞU KULLANABİLİRİZ. EN ALTTA İŞARETLİ KISIMLARDA İSE FIXLER YER ALIYOR. KALIN YAZILAR FIX ISIMLERI VE YANLARINDAKİ UG80, UN618 BUNLARI TAKİP EDECEĞİMİZ HIGH HAVA YOLLARIDIR.

     CLUB BOEING®

    KALKIŞ YAPACAĞIMIZ PİST VE AYRILIŞ PROSEDÜRÜ(SID) BELİRLEMEK İÇİN BU SAYFAYA GELİYORUZ.

     CLUB BOEING®

    SID OLARAK BELİRLEDİĞİMİZ ROTA İÇİN SİLİVRİYE VE ORADAN BIG VORUNA DOĞRU BIG 1K AYRILIŞ PROSEDÜRÜ UYGUN.

     CLUB BOEING®

     CLUB BOEING®

     CLUB BOEING®

     CLUB BOEING®

     CLUB BOEING®

     CLUB BOEING®


    YUKARDA BAHSETTİĞİM FIX VE BUNLARIN HAVAYOLLARIYLA İLGİLİ BİLGİLERİ ALDIKTAN SONRA ONLARA UYGUN OLARAK GİRİŞLERİ YAPIYORUZ.

     CLUB BOEING®

     CLUB BOEING®

     CLUB BOEING®

     CLUB BOEING®

     CLUB BOEING®

     CLUB BOEING®

     CLUB BOEING®

     CLUB BOEING®


     CLUB BOEING®

     CLUB BOEING®

     CLUB BOEING®

     CLUB BOEING®

     CLUB BOEING®

     CLUB BOEING®

     CLUB BOEING®

     CLUB BOEING®

     CLUB BOEING®

     CLUB BOEING®

     CLUB BOEING®

     CLUB BOEING®

     CLUB BOEING®

     CLUB BOEING®

    COST INDEX DEĞERLERİ İLE ALAKALI BİLGİLERİ NETTE BULABİLİRSİNİZ. HIZ VE YAKIT TÜKETİMİ İÇİN GEREKLİ DEĞERLER NASIL BELİRLENİR, NEYE GÖRE KULLANMANIZ GEREKİR. BUNLARI ARAŞTIRIRSANIZ DAHA DOĞRU BİLGİYE ULAŞABİLİRSİNİZ.

     CLUB BOEING®

     CLUB BOEING®

     CLUB BOEING®


     CLUB BOEING®

     CLUB BOEING®

     CLUB BOEING®

     CLUB BOEING®

     CLUB BOEING®

     CLUB BOEING®

     CLUB BOEING®

     CLUB BOEING®

     CLUB BOEING®

     CLUB BOEING®

     CLUB BOEING®

    İNİŞ İÇİN GEREKLİ KANAT VE HIZ AYARLAMASI İÇİN KALKMADAN MI YOKSA İNECEĞİMİZ PİSTE YAKLAŞIRKEN Mİ SEÇİLMELİ TAM EMİN DEĞİLİM. BEN GENELDE İNİŞİME YAKLAŞTIĞIMDA SEÇİYORUM. O YÜZDEN NET BİRŞEY SÖYLEYEMİYORUM NEREDE SEÇİLMESİ GEREKTİĞİ KONUSUNDA.

     CLUB BOEING®
    [/center
     CLUB BOEING®
    [/center
     CLUB BOEING®

    Yaklaşık olarak 12:36 da, 67 NM sonra Tırmanışımızı tamamlamış olacağız.

     CLUB BOEING®

    Burada da yaklaşık 12:47 ye kadar ilerleyiş devam edecek(alçalma noktasına kadar) 118 NM uzaklığa varıncaya kadar.

     CLUB BOEING®

    Burada gösterilen 210/8000 alçaldığımızda ulaşacağımız hız 210 KT ve yüksekliğimiz 8000 FT oluyor. Tahmini saat olarak 12:48 olarak gözüküyor.

     CLUB BOEING®

    Burada da bir sonraki IST07 de tahmini olarak saat 12:34 ve kalan yakıt olarak da 41.1 gözüküyor. IST07 den sonraki fix ise SIVLI'ye ait bilgiler de mevcut.

    Tahmini olarak LTBJ ye varış saatimiz ise 13:18 olarak gözüküyor. LTBJ ye vardığımızdaki yakıt miktarı ise 37.9 olarak hesaplanmış.

    Umarım yardımcı olmuştur..




    Buda Bonusu Olsun


     CLUB BOEING®


    Alıntıları Göster
    Merhabalar,

    Gayet güzel anlatılmış. Şu soruya cevap vereyim:

    quote:

    İNİŞ İÇİN GEREKLİ KANAT VE HIZ AYARLAMASI İÇİN KALKMADAN MI YOKSA İNECEĞİMİZ PİSTE YAKLAŞIRKEN Mİ SEÇİLMELİ TAM EMİN DEĞİLİM. BEN GENELDE İNİŞİME YAKLAŞTIĞIMDA SEÇİYORUM


    Yaklaşırken seçilmeli. Vref değerleri uçağın ağırlığına göre değişir, kalkış ve yaklaşma ağırlığı arasında en kısa yolda bile en az iki ton fark olur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Eveready -- 25 Mart 2008; 23:02:15 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Eveready

    Merhabalar,

    Gayet güzel anlatılmış. Şu soruya cevap vereyim:

    quote:

    İNİŞ İÇİN GEREKLİ KANAT VE HIZ AYARLAMASI İÇİN KALKMADAN MI YOKSA İNECEĞİMİZ PİSTE YAKLAŞIRKEN Mİ SEÇİLMELİ TAM EMİN DEĞİLİM. BEN GENELDE İNİŞİME YAKLAŞTIĞIMDA SEÇİYORUM


    Yaklaşırken seçilmeli. Vref değerleri uçağın ağırlığına göre değişir, kalkış ve yaklaşma ağırlığı arasında en kısa yolda bile en az iki ton fark olur.

    Alıntıları Göster
    Bu gösterdiğin fmc programla işlemi kim bilir kaç sitede yayaınlanıyor.




  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.