Şimdi Ara

Vodafone kapsama alanıyla ilgili herşey burada...

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2.332
Cevap
0
Favori
125.402
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Vodafoncular KAPSAMA ALANINDA PROBLEM YAŞADIĞIMIZ YERLERİ BİZDE BELİRTELİM BELKİ BİR FAYDASI OLUR...AYRICA ÇEVREMİZDE YENİ FARKETTİĞİMİZ İSTASYONLAR VAR MI BAKALIM YATIRIMLAR HAYATA GEÇİYOR MU...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sevimlican -- 22 Nisan 2007; 18:38:39 >



  • Sayın WanD,
    Tarafımıza iletmiş olduğunuz "Kapsama alanı" şikayet konulu mailinizeistinaden abonelerimizden tarafımıza iletilen bağlantı sorunlarıdoğrultusunda tüm baz istasyonlarımızın servis kullanımına yönelikincelemeye alındığını ve herhangi bir problem bulunması durumunda teknikçalışma sonrasında sorunun giderilmekte olduğunu belirtmek isteriz.
    Kapsama Alanı ve bağlantı ile ile ilgili yaşadığınız sorun hakkındagerekli araştırmaları yapabilmemiz için,Antalya/****** bölge bilgisineek olarak aşağıda yer alan bilgileri eksiksiz olarak tarafımıza iletmenizirica ederiz.


    *Problemin yaşandığı bölgenin açık adresiProblemin yaşandığı alan ( kapalı / açık )
    *Mevcut olan sinyal seviyesi
    *Tam olarak sorunu ne şekilde yaşadığınız
    *Hangi vericiden sinyal alındığı (Ekrandaki istasyon adı )
    *Problemin ne zamandan itibaren yaşandığı
    *Problemin yaşandığı saat aralığı
    *Problemi yaşayan başka Telsim aboneleri var mı? ( Biliniyorsa örnek numara)
    *Cihazınızdan çağrı başalatılabiliyor mu?
    *Arama yapma denemenizde aldığınız yanıt
    *Cep telefonu ve irtibat numaranız


    Ayrıca, Telsim istasyon bilgisinin cihaz ekranında görülmemesi durumunda,cihaz menüsünden yayınla (bilgi servisi - hücre bilgisi) ilgili bölümüaçmanız ve kanal numarası olarak 50' yi kaydetmeniz yeterli olacaktır.Sözkonusu işlem sonrasında ekranda yer alacak olan hücre bilgisini mutlakatarafımıza iletmeniz gerekmektedir.
    Telsim Internet sitemize göstermiş olduğunuz ilgiden dolayı teşekkürederiz.
    SaygılarımızlaTelsim Müşteri Hizmetleri
    http://www.telsim.com.tr


    Telsime şebeke yüzünden kaç sefer mail attıysam ,her seferinde bu standart mesaj geldi




  • quote:

    Orjinalden alıntı: wand
    Sayın WanD,
    Tarafımıza iletmiş olduğunuz "Kapsama alanı" şikayet konulu mailinizeistinaden abonelerimizden tarafımıza iletilen bağlantı sorunlarıdoğrultusunda tüm baz istasyonlarımızın servis kullanımına yönelikincelemeye alındığını ve herhangi bir problem bulunması durumunda teknikçalışma sonrasında sorunun giderilmekte olduğunu belirtmek isteriz.
    Kapsama Alanı ve bağlantı ile ile ilgili yaşadığınız sorun hakkındagerekli araştırmaları yapabilmemiz için,Antalya/****** bölge bilgisineek olarak aşağıda yer alan bilgileri eksiksiz olarak tarafımıza iletmenizirica ederiz.


    *Problemin yaşandığı bölgenin açık adresiProblemin yaşandığı alan ( kapalı / açık )
    *Mevcut olan sinyal seviyesi
    *Tam olarak sorunu ne şekilde yaşadığınız
    *Hangi vericiden sinyal alındığı (Ekrandaki istasyon adı )
    *Problemin ne zamandan itibaren yaşandığı
    *Problemin yaşandığı saat aralığı
    *Problemi yaşayan başka Telsim aboneleri var mı? ( Biliniyorsa örnek numara)
    *Cihazınızdan çağrı başalatılabiliyor mu?
    *Arama yapma denemenizde aldığınız yanıt
    *Cep telefonu ve irtibat numaranız


    Ayrıca, Telsim istasyon bilgisinin cihaz ekranında görülmemesi durumunda,cihaz menüsünden yayınla (bilgi servisi - hücre bilgisi) ilgili bölümüaçmanız ve kanal numarası olarak 50' yi kaydetmeniz yeterli olacaktır.Sözkonusu işlem sonrasında ekranda yer alacak olan hücre bilgisini mutlakatarafımıza iletmeniz gerekmektedir.
    Telsim Internet sitemize göstermiş olduğunuz ilgiden dolayı teşekkürederiz.
    SaygılarımızlaTelsim Müşteri Hizmetleri
    http://www.telsim.com.tr


    Telsime şebeke yüzünden kaç sefer mail attıysam ,her seferinde bu standart mesaj geldi


    Bu standart mesajın gelmesi oldukça doğal bir olay. Gelmeseydi korkabilirdiniz…

    Siz de ilgili bilgilendirmeleri ekleyerek cevabınızı bildiriniz.
    Daha sonra mükerrer bir durum olursa daha önceki iletişim sürecini referans göstererek müşteri hizmetlerindeki arkadaşların işlemlerinden birbirlerinin haberdar olmasını sağlayınız.

    Unutmayınız ki siz tek müşteri değilsiniz orada da bir tane görevli çalışmamaktadır.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: sesyoksesyokdedim

    quote:

    Orjinalden alıntı: wand
    Sayın WanD,
    Tarafımıza iletmiş olduğunuz "Kapsama alanı" şikayet konulu mailinizeistinaden abonelerimizden tarafımıza iletilen bağlantı sorunlarıdoğrultusunda tüm baz istasyonlarımızın servis kullanımına yönelikincelemeye alındığını ve herhangi bir problem bulunması durumunda teknikçalışma sonrasında sorunun giderilmekte olduğunu belirtmek isteriz.
    Kapsama Alanı ve bağlantı ile ile ilgili yaşadığınız sorun hakkındagerekli araştırmaları yapabilmemiz için,Antalya/****** bölge bilgisineek olarak aşağıda yer alan bilgileri eksiksiz olarak tarafımıza iletmenizirica ederiz.


    *Problemin yaşandığı bölgenin açık adresiProblemin yaşandığı alan ( kapalı / açık )
    *Mevcut olan sinyal seviyesi
    *Tam olarak sorunu ne şekilde yaşadığınız
    *Hangi vericiden sinyal alındığı (Ekrandaki istasyon adı )
    *Problemin ne zamandan itibaren yaşandığı
    *Problemin yaşandığı saat aralığı
    *Problemi yaşayan başka Telsim aboneleri var mı? ( Biliniyorsa örnek numara)
    *Cihazınızdan çağrı başalatılabiliyor mu?
    *Arama yapma denemenizde aldığınız yanıt
    *Cep telefonu ve irtibat numaranız


    Ayrıca, Telsim istasyon bilgisinin cihaz ekranında görülmemesi durumunda,cihaz menüsünden yayınla (bilgi servisi - hücre bilgisi) ilgili bölümüaçmanız ve kanal numarası olarak 50' yi kaydetmeniz yeterli olacaktır.Sözkonusu işlem sonrasında ekranda yer alacak olan hücre bilgisini mutlakatarafımıza iletmeniz gerekmektedir.
    Telsim Internet sitemize göstermiş olduğunuz ilgiden dolayı teşekkürederiz.
    SaygılarımızlaTelsim Müşteri Hizmetleri
    http://www.telsim.com.tr


    Telsime şebeke yüzünden kaç sefer mail attıysam ,her seferinde bu standart mesaj geldi


    Bu standart mesajın gelmesi oldukça doğal bir olay. Gelmeseydi korkabilirdiniz…

    Siz de ilgili bilgilendirmeleri ekleyerek cevabınızı bildiriniz.
    Daha sonra mükerrer bir durum olursa daha önceki iletişim sürecini referans göstererek müşteri hizmetlerindeki arkadaşların işlemlerinden birbirlerinin haberdar olmasını sağlayınız.

    Unutmayınız ki siz tek müşteri değilsiniz orada da bir tane görevli çalışmamaktadır.


    Sonuç olarak ben bu şikayeti ilk sefer bildirmiyorum. Her seferinde aynı standart cevap. ßiraz araştır şikayet sitelerini ßakalım. Ayrıca telefon açınca hemen ilgileniyorlar. hattı incelemeye alıyorlar. Bir kaç gün sonra gelen cevap. Bulunduğunuz yerde herhangi bir sorun bulunmamaktadır. Sonuç: Çözülemeyen problem+ bosa giden onlarca kontor




  • quote:

    Orjinalden alıntı: wand

    Sayın WanD,
    Tarafımıza iletmiş olduğunuz "Kapsama alanı" şikayet konulu mailinizeistinaden abonelerimizden tarafımıza iletilen bağlantı sorunlarıdoğrultusunda tüm baz istasyonlarımızın servis kullanımına yönelikincelemeye alındığını ve herhangi bir problem bulunması durumunda teknikçalışma sonrasında sorunun giderilmekte olduğunu belirtmek isteriz.
    Kapsama Alanı ve bağlantı ile ile ilgili yaşadığınız sorun hakkındagerekli araştırmaları yapabilmemiz için,Antalya/****** bölge bilgisineek olarak aşağıda yer alan bilgileri eksiksiz olarak tarafımıza iletmenizirica ederiz.


    *Problemin yaşandığı bölgenin açık adresiProblemin yaşandığı alan ( kapalı / açık )
    *Mevcut olan sinyal seviyesi
    *Tam olarak sorunu ne şekilde yaşadığınız
    *Hangi vericiden sinyal alındığı (Ekrandaki istasyon adı )
    *Problemin ne zamandan itibaren yaşandığı
    *Problemin yaşandığı saat aralığı
    *Problemi yaşayan başka Telsim aboneleri var mı? ( Biliniyorsa örnek numara)
    *Cihazınızdan çağrı başalatılabiliyor mu?
    *Arama yapma denemenizde aldığınız yanıt
    *Cep telefonu ve irtibat numaranız


    Ayrıca, Telsim istasyon bilgisinin cihaz ekranında görülmemesi durumunda,cihaz menüsünden yayınla (bilgi servisi - hücre bilgisi) ilgili bölümüaçmanız ve kanal numarası olarak 50' yi kaydetmeniz yeterli olacaktır.Sözkonusu işlem sonrasında ekranda yer alacak olan hücre bilgisini mutlakatarafımıza iletmeniz gerekmektedir.
    Telsim Internet sitemize göstermiş olduğunuz ilgiden dolayı teşekkürederiz.
    SaygılarımızlaTelsim Müşteri Hizmetleri
    http://www.telsim.com.tr


    Telsime şebeke yüzünden kaç sefer mail attıysam ,her seferinde bu standart mesaj geldi

    ::::::::::::::::::::::.KARDEŞ 2 SENDİR TELSİM KULLANIYOM PROBLEM YOK 2 DEFA TELSİME MAİL ATTIM 2SİNDE BENİ ARADI MÜŞTERİ HİZMETLERİ KİM NEDERSE DESİN TELSİM SÜPER BENCE KONTÜR FİYATLARINA ZAM GELMEDİĞİ SÜRECE




  • quote:

    Orjinalden alıntı: wand
    Sayın @sesyoksesyokdedim

    ßen burada Telsim'in mail ile gönderilen mesajlarla geç ilgilendiği veya hiç ilgilenmediğini söylüyorum. Şayet 4440542 yi ararsan saçma sapan sorularla adamı delirtiyor. Ayrıca kullandığın kelimelere dikkat et. Çok meraklıysan şikayet sitelerini araştırırsın. ßen araştıracağım akdar araştırdım. Yüzlerce kişinin mesajlarına da şahit oldum! Herkes bir konu hakkında Telsim'e 50 sefer mesaj atmak zorunda değildir. Ayrıca iletişim bozukluğum söz konusu bile olamaz.

    Size saçma sapan gelen sorular sorunun kaynağına ulaşılabilmesi sürecindeki etüt çalışmasının ön şartıdır.

    Siz ilgili bilgileri dönüt olarak sunduktan sonra mükerrer gelişmelerde sizinle muhatap olan müşteri temsilcisinin ismini ya da konunun gelişim süreci hakkında bilgi vermezseniz her seferinde başa tekrar dönülmesi oldukça normal bir durumdur.

    Aşağıda linkini vereceğim konuyu incelemeniz daha sağlıklı yorumlar yapabilmenize vesile olur umarım.

    http://forum.donanimhaber.com/m_11245670/tm.htm

    İyi Forumlar…




  • quote:

    Orjinalden alıntı: sesyoksesyokdedim

    quote:

    Orjinalden alıntı: wand
    Sayın @sesyoksesyokdedim

    ßen burada Telsim'in mail ile gönderilen mesajlarla geç ilgilendiği veya hiç ilgilenmediğini söylüyorum. Şayet 4440542 yi ararsan saçma sapan sorularla adamı delirtiyor. Ayrıca kullandığın kelimelere dikkat et. Çok meraklıysan şikayet sitelerini araştırırsın. ßen araştıracağım akdar araştırdım. Yüzlerce kişinin mesajlarına da şahit oldum! Herkes bir konu hakkında Telsim'e 50 sefer mesaj atmak zorunda değildir. Ayrıca iletişim bozukluğum söz konusu bile olamaz.

    Size saçma sapan gelen sorular sorunun kaynağına ulaşılabilmesi sürecindeki etüt çalışmasının ön şartıdır.

    Siz ilgili bilgileri dönüt olarak sunduktan sonra mükerrer gelişmelerde sizinle muhatap olan müşteri temsilcisinin ismini ya da konunun gelişim süreci hakkında bilgi vermezseniz her seferinde başa tekrar dönülmesi oldukça normal bir durumdur.

    Aşağıda linkini vereceğim konuyu incelemeniz daha sağlıklı yorumlar yapabilmenize vesile olur umarım.

    http://forum.donanimhaber.com/m_11245670/tm.htm

    İyi Forumlar…




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi wand -- 11 Ocak 2007; 16:02:39 >




  • Arkadaşlar şu linke tıklayın ve ordaki görüşleri okuyun.Görüşler arasında s.volkan arkadaşımızında görüşü var.

    http://forum.donanimhaber.com/m_11796577/tm.htm
  • Vodafone birşeyler yapıyor olabilir ama rakipleri de hiç fena gitmiyorlar. Ankara için Şubat ayı mahalli çevre kururu kararları arasında Vodafone'un kurmak için izin aldığı baz istasyonu sayısı "0" (yazıyla sıfır!). Öte yandan hem Turkcell hem de özellikle Avea bir sürü izin almışlar:

    http://www.ankaracevreorman.gov.tr/duyuru_detay.asp?id=15

    Bu sayfada 22 Şubat kararlarını bir inceleyin...

    Bence Vodafone çok daha çalışmalı, Ankara'da hâlâ çok iyi değiller, Ankara için konuşursak Vodafone'un baz istasyonu kurduğu yerlerde zaten Turkcell yıllardan beri çok iyiydi. Uzun yılların Telsim kullanıcısı olarak çok daha iyi olmalarını isterim yeni yönetimlerinden.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: mfiz

    Vodafone birşeyler yapıyor olabilir ama rakipleri de hiç fena gitmiyorlar. Ankara için Şubat ayı mahalli çevre kururu kararları arasında Vodafone'un kurmak için izin aldığı baz istasyonu sayısı "0" (yazıyla sıfır!). Öte yandan hem Turkcell hem de özellikle Avea bir sürü izin almışlar:

    http://www.ankaracevreorman.gov.tr/duyuru_detay.asp?id=15

    Bu sayfada 22 Şubat kararlarını bir inceleyin...

    Bence Vodafone çok daha çalışmalı, Ankara'da hâlâ çok iyi değiller, Ankara için konuşursak Vodafone'un baz istasyonu kurduğu yerlerde zaten Turkcell yıllardan beri çok iyiydi. Uzun yılların Telsim kullanıcısı olarak çok daha iyi olmalarını isterim yeni yönetimlerinden.



    Dosyayı okudum. Maalesef haklısın. Şaşırtıcı bence. Bunca reklama ve verilen sözlere rağmen gözle görülür değişiklikler yok. Umarım daha hızlı çalışmaya ve müşterilerin memnuniyetini sağlamaya çalışırlar.




  • ankara için görünen öyle
    istanbul içinde 3 aydır çevre orman sayfasını güncellemedikleri için birşey söyleyemiyoruz maalesef
    http://www.istanbulcevor.gov.tr/imck_kararlari.asp
  • Kesinlikle haklısın. Zira en iyi biz olucagız kapsama alanında diyorlar ama en iyi olmak bir yana Turkcell i yakalayamadılar daha. Avea dan zaten iyiydiler Ankarada. Nİye bilmiyorum ama sanki Ankarayı bir tek Tcell düşünüyormuş gibi geliyor.

    Yanlız vodafone un hiç izin almamış olmasında bence bir terslik var. Zira yatırım yapmasa bile olağan olarak birkaç yere yeni baz istasyonu kurarlar diye düşünüyorum.
    quote:

    Orjinalden alıntı: mfiz

    Vodafone birşeyler yapıyor olabilir ama rakipleri de hiç fena gitmiyorlar. Ankara için Şubat ayı mahalli çevre kururu kararları arasında Vodafone'un kurmak için izin aldığı baz istasyonu sayısı "0" (yazıyla sıfır!). Öte yandan hem Turkcell hem de özellikle Avea bir sürü izin almışlar:

    http://www.ankaracevreorman.gov.tr/duyuru_detay.asp?id=15

    Bu sayfada 22 Şubat kararlarını bir inceleyin...

    Bence Vodafone çok daha çalışmalı, Ankara'da hâlâ çok iyi değiller, Ankara için konuşursak Vodafone'un baz istasyonu kurduğu yerlerde zaten Turkcell yıllardan beri çok iyiydi. Uzun yılların Telsim kullanıcısı olarak çok daha iyi olmalarını isterim yeni yönetimlerinden.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SKELETER -- 9 Mart 2007; 17:25:06 >




  • http://www.istanbulcevor.gov.tr/imck_kararlari.asp
    bilgiler güncellenmiştir istanbul son 3 ay izin alınan vericiler eklenmiştir..
  • http://www.istanbulcevor.gov.tr/imck_kararlari.asp linkinde yayınlanan mart ayı raporunda vericilerin konduğu adresler listelenmemiş. operatörler mi kaldırılmasını istedi acaba?
  • http://www.istanbulcevor.gov.tr/pdf/imck/2007-70.pdf
    bu ay ki istanbul çevre orman yayınlandı...maalesef yine baz istasyon isimleri yok
  • quote:

    Orjinalden alıntı: sevimlican

    http://www.istanbulcevor.gov.tr/pdf/imck/2007-70.pdf
    bu ay ki istanbul çevre orman yayınlandı...maalesef yine baz istasyon isimleri yok



    Herhalde yeterli olduğunu düşünüyorlar. İlginç!
  • quote:

    Orjinalden alıntı: sevimlican

    http://www.istanbulcevor.gov.tr/pdf/imck/2007-70.pdf
    bu ay ki istanbul çevre orman yayınlandı...maalesef yine baz istasyon isimleri yok


    Ankara'da da sadece 1 baz istasyonu izni almış o da TBMM kampüsü içindeki bir binanın üstü:

    http://www.ankaracevreorman.gov.tr/cevre/2007_3sayilimck.doc

    Gerçekten çok ilginç...




  • turizm sezonu öncesi antalyaya vodafondan büyük yatırım antalyalılara hayırlı olsun
    http://www.antalya-cevreorman.gov.tr/content.php?menulevel=3&contentidx=274
  • quote:

    Orjinalden alıntı: sevimlican

    turizm sezonu öncesi antalyaya vodafondan büyük yatırım antalyalılara hayırlı olsun
    http://www.antalya-cevreorman.gov.tr/content.php?menulevel=3&contentidx=274





    Helal olsun Vodafone'a

    edit: Acaba "Vodafone Passport" uygulamasına mı geçiyorlar? (yani Türkiye'yi de bu sisteme mi dahil edecekler?). Turistik bir bölgeye bu kadar yatırım yapmalarının sebebi bu olabilir. Hadi hayırlısı...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mfiz -- 8 Mayıs 2007; 15:02:08 >




  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.