Şimdi Ara

Krank mili sensörü arızalandığında arabada nasıl bir etkiye yol açar? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
35
Cevap
4
Favori
213.296
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • iyi günler arkadaşlar benim aracım uno 1.4 ie enjeksiyonlu arabamla yolda giderken ara ara devir saati bi anda iniyor çıkıyor bazende stop ediyor. geri marşa basınca çalışıyor. aracın rolanti motoru değiştirildi ama hala yapıyor sebebi nedir yardımlarınızı bekliyorum. krank sensörden yapar mı?
  • amtcan A kullanıcısına yanıt
    Etşleme problemine benziyor. Krank sönsörü de zaten ateşleme sisteminin bir parçası. Eğer ditribütörlü elektronik ateşlemeyse sensör distribütorün içinde de olablir.

    Sesnörler, indüsksiyon bonin ve bobine giden kablolar konrol edilmeli.
  • evet hocam disbiritörlü diye biliyorum bu krank sensör disbiritörün içindemi? 2 gün önce ateşleme yapmıyodu yolda kaldım bobin arızalı dediler değiştirdim çalıştı ama hala stop ediyor bobine giden kaploları elektirikçimi değiştirir?
  • S.A ARKADAŞLAR. SCENİC 1 ARACIM VAR OTOMATİK ŞANZIMAN. YOLDA GİDERKEN YAVAŞLADIĞIMDA VEYA DURDUĞUMDA ARAÇ STOP EDİYOR VE ZOR ÇALIŞIYOR. BOĞAZ KELEBEĞİ DEDİLER TEMİZLEDİR FAKAT SORUN DEVAM EDİYOR. NE OLABİLİR SİZCE BAŞINA GELMİŞ BİRİ VARMI CEVAP VERİN LÜTFEN
  • beni olmadik yerlerde rezil eden 75tl lik parca sogukken tik diye calisir sicakken zor calisir durunca stop eder allahtan usta hemen anladida ucuz yirttik

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba Aracım Fort Fokus 1,6 Hdı Aracım 136 binde aniden hararet yaptı conta yaktı blok kırdı yeni motor aldım İşçilik filan parcaları bana 7 bin tl geldi..
    Bugün Farkettim motor ısınınca Rampada İstop ediyo ve 3 veya 4 marşta çalışıyo ve çalışınca sarsıntılı çalışıyo Arabayı Bilgisaraya BAĞLADILAR ESKİ MOTORDAN KALMA HATALARI VERDİ NEYSE SİLDİLER YENİDEN TEST ETTİLER HATA VERMEDİ AMA RAMPADA İSTOP EDİYO ACABA NE SORUNU OLABİLİR YARDIMLARINIZI BEKLİYORUM
  • aracın hareket halindeyken stop etmesinin belli başlı 2 sebebi vardır. birincisi krank devir sensörü, ikincisi benzin pompası. rölanti regülatörünün de stop ettirdiği olur ama gaz verirken değil, ayağımızı gazdan çektiğimizde. ustanız hiç bir işe yaramayan uyduruk yan sanayi sensör takarsa arıza kaybolmaz. tek çare aracın orjinal sensörünü bulup takmaktır. ama orjinal sensör çok pahalıdır.
  • araba devir geçmez... mesela 3000 devirde tekmeler...
  • Selamlar. Bendede 2006 sorento var. Yokuş çıkışlarında ve gaza yüklenmelerde araba birden stop ediyor. 5-6 yada belki daha fazla marşta zor çalışıyordu. Pompacıya gittik depo içine kadar kontrol ettik birşek çıkmadı benzin yetişmiyor dip gazlarda dedi mazot pompası yetersiz çekiyor dedi tamir lazım dedi ve bugün aracı parkettim dahada çalışmadı. Marş tan tık sesi bile gelmiyor ama bütün aküye bağlı herşey çalılıyor. Takviye yapmamıza rağmen bile. Hep krank sensörü aklımdaydı ama usta krank sensörü arızalıysa hiç çalılmaz dedi sensörde 350 tl. Kesşn çözümmüdür krank sensörü değişimi acaba.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: whitepanther

    Selamlar. Bendede 2006 sorento var. Yokuş çıkışlarında ve gaza yüklenmelerde araba birden stop ediyor. 5-6 yada belki daha fazla marşta zor çalışıyordu. Pompacıya gittik depo içine kadar kontrol ettik birşek çıkmadı benzin yetişmiyor dip gazlarda dedi mazot pompası yetersiz çekiyor dedi tamir lazım dedi ve bugün aracı parkettim dahada çalışmadı. Marş tan tık sesi bile gelmiyor ama bütün aküye bağlı herşey çalılıyor. Takviye yapmamıza rağmen bile. Hep krank sensörü aklımdaydı ama usta krank sensörü arızalıysa hiç çalılmaz dedi sensörde 350 tl. Kesşn çözümmüdür krank sensörü değişimi acaba.

    Sensörün iyi çalışıp çalışmadığına bakın. Dip gazda stop ediyorsa enjektörler ve bujilerlede alakalı olabilir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Mrb. 2005 scenic 1.6 manuel aracim var. Motor isindiktan sonra 3000 devirin uzerine cikmiyor. Enjektor arizasi veriyordu. Bircok parca degisti bogaz kelebegi dahil ama sorun giderilemedi. Simdi ise egzos emisyon, elektronik ariza ve enjektor arizasi veriyor. Ayrica arac kendi kendine gaz devirini yukseltiyor. Gaz pedali devre disi kaliyor. Yardim edebilirseniz sevinirim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Oto Destekçim 5'den 1'e atınca krank okuyucusu değişti geçen videosunda.

  • erennnnnn kullanıcısına yanıt
    Bendede benzer sorun var,,,

    Sabah ilk kontakta tak diye hemen çalışıyor..

    Bir yere gittim ısındı diyelim, giygiy edip çalışıyor..

    Rolantide bazen stop ediyor,

    Bir yere park etme esnasında stop ediyor, sonra çalışmıyor, bir süre sonra çalışıyor..

    Rölanti 1 lerde geziyor durduk yere > reno seymbol ???

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Eğer arabanız ;
    1 seyir halinde tekliyor ise
    2 ki sonra ansızın stop edecek ve siz ne kadar marşa asılırsanız aslın çalışmayacak. Araç soğuyunca çalışıyor ve tekrar ısınınca ansızın stop ediyor. Birde yoğun trafik olan bir Işık’ta kaldı isen altıma sıçaydım boklu boklu gitseydim de böyle olmasaydı diyeceksin emin ol.
    Direk krank sensörüne yönelin. Bazen eksanterik konum senserü (kam mili sensörü) hatasıyla bağdaşabiliyor. Böyle bir durumda krank sensörü + eksanterik konum sensörünü değişin. Bugün fethiyede başıma gelen bu olaydan götünü s*kni daççanıyiyeyim abi moduna geçerek çekici ile beraber işçilikte dahil olmak üzere 670 tl harcamış bulunuyorum. Aracımın modeli hyundai getz 2005 1.5 crdi 3 silindir.
    S*keyim 3 silindirli araçları.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar bende focus 2006 dizel var. 3 gündür yolda kalıyorum. Usta krank devir sensörünü söküp takıyor çalışıyor . Bu bir kaç defa devam etti. Yani her seferinde yolda kalıyorum. Bugün yine sanayiye gittim bilgisayara takınca kam mili sensörü hatası verdi. Ama Usta krank devir sensörünü değiştirdi. Araba yine stop etti, fişini değiştirdi sonra olmadı tesisatta kopuk, kırık veya temassizlık var, elektrikçi ana tesisatı kontrol edecek dedi. Elektrikciye gittim durumu anlattım o da bilgisayara bağladı eksantrik sensoru hatasını verdi.Eksantrik sensörü fişini değiştirdi ve şu an tıkır tıkır çalışıyor.( Tabi yarın yine kalmazsak) Anlamadıgim İLK USTA, KAM MİLİ SENSÖRÜ HATASI VERİNCE NİÇİN KRANK MİLİ SENSÖRÜNÜ değiştirdi. Bunların bir bağlantısı mı var. Bilen Arkadaşlar cevaplayablir mi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi OSMANÇAVUŞ -- 20 Nisan 2020; 21:56:45 >




  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.