Şimdi Ara

Krank mili sensörü arızalandığında arabada nasıl bir etkiye yol açar?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
35
Cevap
4
Favori
212.847
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • krank mili sensörü arızalandığında bunu nasıl hissederiz?



  • Bukowski JR B kullanıcısına yanıt
    B Bukowski JR demiş ki;
    Mesajı Yerinde Gör
    quote:

    Orijinalden alıntı: Bukowski JR

    krank mili sensörü arızalandığında bunu nasıl hissederiz?

    Krank mili sensörü tamamen kullanılamaz hale gelmişse motor çalışmaz, ateşleme yapılmaz. Eskimeye bağlı aksaklıklarda, özellikle motor sıcakken veya kullanım sırasında stop ettirirseniz 7-8 marşta çalışma gibi aksaklıklar görülür. Motor soğukken marş almama problemi genellikle görülmez.

    Saygılar...
    quote:

    Orijinalden alıntı: NDT Man

    Oha ondada mı sensör varmış :)

    Alıntıları Göster
    arac seyir halinde stop eder.yolda kac km hızla gıdersenız gıdın ne zaman nerde stop edeceğini bilemezsin...Tecrübe ile sabittir.ucuz ama sakat bir arızadır.sollama esnasında kalakalırsın ortada....
  • öyle bi sensör benim araçta olmadığı için bişey diyemicem

    pardon varmış.çalıştırmadan önce söktüm fişini araba çalışmadı..


    edit:düzeltme



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi damonbounce -- 15 Kasım 2016; 21:26:17 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: damonbounce

    öyle bi sensör benim araçta olmadığı için bişey diyemicem

    pardon varmış.çalıştırmadan önce söktüm fişini araba çalışmadı..


    edit:düzeltme
    Araç arıza lambası yakar, ateşleme sıralamasını karıştırabilir. Patırtılı ve sıkıntılı çalışır, yüksek devre çıkamaz. İlk aklıma gelenler bunlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bukowski JR

    krank mili sensörü arızalandığında bunu nasıl hissederiz?

    Krank mili sensörü tamamen kullanılamaz hale gelmişse motor çalışmaz, ateşleme yapılmaz. Eskimeye bağlı aksaklıklarda, özellikle motor sıcakken veya kullanım sırasında stop ettirirseniz 7-8 marşta çalışma gibi aksaklıklar görülür. Motor soğukken marş almama problemi genellikle görülmez.

    Saygılar...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kerosen

    quote:

    Orijinalden alıntı: Bukowski JR

    krank mili sensörü arızalandığında bunu nasıl hissederiz?

    Krank mili sensörü tamamen kullanılamaz hale gelmişse motor çalışmaz, ateşleme yapılmaz. Eskimeye bağlı aksaklıklarda, özellikle motor sıcakken veya kullanım sırasında stop ettirirseniz 7-8 marşta çalışma gibi aksaklıklar görülür. Motor soğukken marş almama problemi genellikle görülmez.

    Saygılar...
    Oha ondada mı sensör varmış :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NDT Man

    Oha ondada mı sensör varmış :)

    Alıntıları Göster
    arac seyir halinde stop eder.yolda kac km hızla gıdersenız gıdın ne zaman nerde stop edeceğini bilemezsin...Tecrübe ile sabittir.ucuz ama sakat bir arızadır.sollama esnasında kalakalırsın ortada....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mahvesm

    arac seyir halinde stop eder.yolda kac km hızla gıdersenız gıdın ne zaman nerde stop edeceğini bilemezsin...Tecrübe ile sabittir.ucuz ama sakat bir arızadır.sollama esnasında kalakalırsın ortada....

    Bende stop etmiyor, ama gazı alamama sorunu oluyor. teklemeye falan başlıyor ara. gazdan benzine geçiyor. bir süre sonra tekrar lpg ye geçiyor. bununla bir alakası olabilir mi?
  • araba çalışmaz çalışsa bile doğru düzgün gaz yemez püskürtmeyi ve ateşlemeyi tam zamanında yapamaz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-390090328

    araba çalışmaz çalışsa bile doğru düzgün gaz yemez püskürtmeyi ve ateşlemeyi tam zamanında yapamaz
    aynen yukarıda arkadasın dedıgı gıbı.yolda kalmana sebep oluyor.gaz yada benzıne gecıslere sebep olmaz.senın sorunun bence baska neden den kaynaklanıyor.krank sensoru degıl.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-B9E79BA17

    aynen yukarıda arkadasın dedıgı gıbı.yolda kalmana sebep oluyor.gaz yada benzıne gecıslere sebep olmaz.senın sorunun bence baska neden den kaynaklanıyor.krank sensoru degıl.

    Alıntıları Göster
    Bende deBMW 3.20İ var. Ve bugün benzinde seyir halinde 150 km hızla giderken stop etti. Önce gaz yemediğini hissettim, 2-3 saniye sonra araç hazırda beklerken yanan yağ elektrik vs. ışıklar yandı. .Bu süre zarfında ben frene bastım ama ikinci pompalamayı yapmadan kontrollü sağa geçtim. Daha sonra çalıştırmak istediğimde geç çalıştı. Neden olabilir ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ergnkoc

    Bende deBMW 3.20İ var. Ve bugün benzinde seyir halinde 150 km hızla giderken stop etti. Önce gaz yemediğini hissettim, 2-3 saniye sonra araç hazırda beklerken yanan yağ elektrik vs. ışıklar yandı. .Bu süre zarfında ben frene bastım ama ikinci pompalamayı yapmadan kontrollü sağa geçtim. Daha sonra çalıştırmak istediğimde geç çalıştı. Neden olabilir ?

    Alıntıları Göster
    bendede 1,4hdı 307 2004 var yolda giderken birden stop ediyor gaz yemiyordu bazen çalışmıyordu tamirciye gittim cihaz bagladı krank sensörü hatası veriyor dedi degiştirdi yine devam etti zaten degiştirmeden önce direk beyinden demişti 3tane araç geçmiş elinden aynı arızadan ben şanslıydım biraz diger araçlarda degiştirmedikleri parça kalmmış araç yakıtı kesiyor diye ama öyle bişey yokmş




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gökhan Çetin

    bendede 1,4hdı 307 2004 var yolda giderken birden stop ediyor gaz yemiyordu bazen çalışmıyordu tamirciye gittim cihaz bagladı krank sensörü hatası veriyor dedi degiştirdi yine devam etti zaten degiştirmeden önce direk beyinden demişti 3tane araç geçmiş elinden aynı arızadan ben şanslıydım biraz diger araçlarda degiştirmedikleri parça kalmmış araç yakıtı kesiyor diye ama öyle bişey yokmş

    Alıntıları Göster
    Ben bugün serbest bir yolda denedim, benzine çektim aracı 150 - 160 hız yapıp rahat bıraktım bunu bir kaç kez yaptım ve yine stop etti. Ustanın biri %90 krank sensörü derken diğeri bazı parçalar kurum yapmış olabilir olmadı krank sensörü veya benzin pompası diyor. Bu durumda ne tavsiyeniz olur? Araç yoldaki kasisler için debriyaja sasıp yavaşladığımda da yapıyor. Hatta bugün stop ettiğinde yol kenarına çekip ustayla konuşurken rölantide de stop etti? Öncelikli tavsiyeniz ne olur. Sonuçta ustalar tahmini parça değişecek bu kesin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ergnkoc

    Ben bugün serbest bir yolda denedim, benzine çektim aracı 150 - 160 hız yapıp rahat bıraktım bunu bir kaç kez yaptım ve yine stop etti. Ustanın biri %90 krank sensörü derken diğeri bazı parçalar kurum yapmış olabilir olmadı krank sensörü veya benzin pompası diyor. Bu durumda ne tavsiyeniz olur? Araç yoldaki kasisler için debriyaja sasıp yavaşladığımda da yapıyor. Hatta bugün stop ettiğinde yol kenarına çekip ustayla konuşurken rölantide de stop etti? Öncelikli tavsiyeniz ne olur. Sonuçta ustalar tahmini parça değişecek bu kesin.

    frenle debriyaja aynı anda basınca falan mı yapıyo acaba ?
  • Selam. Benim aracın sorunu sicakken 25.30 deviri geçmiyor. Sogukken problem yok. Ama çekiş düşük gösterge paneli sacmaliyor ariza lambasi yanmoyor. Sebebi nedir sizce arkadaşlar. Tamirciler ya sundadir ya bunda deyip duruyor. Parça değişiyor ama sonuç 0.(
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Reyhani yildiz

    Selam. Benim aracın sorunu sicakken 25.30 deviri geçmiyor. Sogukken problem yok. Ama çekiş düşük gösterge paneli sacmaliyor ariza lambasi yanmoyor. Sebebi nedir sizce arkadaşlar. Tamirciler ya sundadir ya bunda deyip duruyor. Parça değişiyor ama sonuç 0.(
    Krank milinde sensör olan arabaya daha binemedimki
  • Marşa basa basa basa aküyü bitirirsen şanslısın. Akü yeni ise marş motorunu yakarsın.
    Bakarsın olmuyor uata çağırırsın.
    Usta çekmez lazım der. Çeker götürür. Ustan iyi ise seni kendi arabana oturttutur. Tarif eder. Ko tak dçreksşyon el fireni falan.
    Aracı garaja sokarlar. 1 elektirikçi getirirler o akü ve marşı tamir eder.
    İşte bundan sonra olaylar başlar.

    Sigortalar roleler pompa enjektörler (dizel) distribütör bujiler kablolar (benzin) tek tek kontrl edilir. Tabi bulamazlar.

    Bu arada masraf 2000 TL yi bulmuştur. Beyinciye gider.

    O aracı getirin der. Araç ora gider.
    Bir sokete bir bilgisayar bağlar.

    P067BİLMEM KAÇ der 60 TL ben takıyımmı.ustan var mı der. .... ustasını TAK TAK dersin anlarsın

    Arkadaşım yeni nesil araçlar 3000 hatayı kaydedebişecek hafızaya sahip.
    Bağlat okut 25 TL en kralı.




  • evet krank mili sensörü arızasının başa açtığı işler yoldasın zırt dedi araç stop etti lan ne oldu bu şimdi çalışıyordu der yandıma düşersin heleki boklu bir yerde çakıldı ise ayvayı yedin a ne olacak şimdi tĺf sarılırsın ara ustayı geldi usta ooo atölyeye gelmesi lazım eee gel çekici attı borcumuz 100 tl evet açıldı kesenin ağzı birde arıza lambası yanmaz ise ışte o zaman sen yandin o bu derken yandı keten helva gitti 2 2.5 milyar ee kesenin ağzı açıldı bi kere onu değiş bunu değiş yine aynı sıkılır canın ver ulan der alırsın aracı si..... senin yapacağın arabanın ortasını dersin de ne olacak tabiki başka usta ordada aynı bunu yapalım usta biz onu değiştik bunu değiştik olmadı tabiki paralar 100 orya 300 burya 500 orya canına tak eder ustasınında arabasınında dediyin anda ummadığın bir usta ya bunun krank mil sensürüne bir elatın der 150 tl ye halledeceyin bir işe 3 4 bin tl ni bok yoluna zay ettirirler yine neyse der sineye çekersin çünkü araban olmuş çalışıyor artık..........sorunları araç titreme yapar devir düşer çıkar ışıklarda durdunmu stop etti edecek olur vede ummadık yerde zırt der kalır artık aracın keyfine kalmış çalışırsa ne ela çalışmasa motorun soyumasını bekle soğukken muhakkak tek kontakta alır belirtileri bunlar aklınızda olsun başınıza geçerse aracı kurcalatmayın direk krank sensörüne yönelin SAYGILAR




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bukowski JR

    quote:

    Orijinalden alıntı: mahvesm

    arac seyir halinde stop eder.yolda kac km hızla gıdersenız gıdın ne zaman nerde stop edeceğini bilemezsin...Tecrübe ile sabittir.ucuz ama sakat bir arızadır.sollama esnasında kalakalırsın ortada....

    Bende stop etmiyor, ama gazı alamama sorunu oluyor. teklemeye falan başlıyor ara. gazdan benzine geçiyor. bir süre sonra tekrar lpg ye geçiyor. bununla bir alakası olabilir mi?

    gazdan benzine geçiş sorunu genelde lpgde basınç sensörü var ondan oluyor . Basıncı arttırabiliyorsanız arttırın eğer olmuyorsa o sensör değişecek
  • S.a arkadaslar. Aracim bmw 320i 97 m52.
    Yolda giderken bi anda stop ediyo geri, calisiyo marsa basinca bazende gec calisiyo 5..6 marsda. Sizce krank sensorundemidir. Cihaza bagliyoz hicbi hata yok
    Motor sıcakken yapiyor sogukken hic bisey yok benzindede lpg dede ayni



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Faihsvnd -- 26 Temmuz 2016; 18:00:18 >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.