Şimdi Ara

[ilk Mesaj Güncel] Vestel - Hi-Level - Nexon - Seg - Telefunken Televizyonlar İçin Yazılım - Modlama / Ek Özellik Açma Rehberi (62. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
4.309
Cevap
147
Favori
460.769
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
9 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 6061626364
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Vestel Müşteri. hizmetleri,
    sizi burada görmek ne güzel.

    bu başlığı baştan sona okuduğunuzu düşünerek,
    size nacizane bir önerim olacak.

    Teknik birimlerden gerekli bilgileri aldıktan sonra,
    * tv lerinizde kullandığınız yazılımların bir tarihsel dökümü ve son yazılımın özellikleri ve hangimodel tv lerde hangi yazılımın kullanıldığı,
    * modellerinizdeki follow ve pvr özelliğinin kaldırılma nedeni, bu özelliğe sahip tv lerin garanti süresi içindeki tamir veya değişiminde nasıl bir yol izleyeceğiniz,
    * genel şikayet konularının çözümü için neler yapabileceğiniz, (kumandanın tuş sertliği ve algılama gecikmesi, zaman zaman kararmanın sebebi ve çözümü)
    konularında yazılarınızı ve yorumlarınızı bekliyoruz.

    ek; sizin "yetkili" olduğunuz varsayılarak bu mesajı attım, eğer şakacı bir forum arkadaşı iseniz, aldırmayın.
    :)

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • yok kendileri gerçekten yetkili birisi Eger öyle olmasa ben buraya şikayetimi yazdıktan sonra beni sürekli vestelden arıyolar ve burdan her gün özel mesaj gönderiyolar kendileri
  • firmamdan talep ettim bakalım hayırlısı :) Vestel bayisinde inceledim güzel bi görüntüsü vardı, 42" olarakta tatmin etti, 32" LCD Nord Mende kullanıyordum tek kafamı karıştıran şey, Led olması olucak sanırım. Yardımcı olan herkese teşekkürler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ozeceze -- 3 Nisan 2014; 7:34:51 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mimleon kullanıcısına yanıt
    Merhaba Mimleon ,

    Vestel Müşteri Hizmetleri olarak yetkili hesabı ile BURADAYIZ.

    Ürünlerimizin yazılımsal ve tarihsel dökümü hakkında maalesef bilgi paylaşımı yapamıyoruz.
    Ancak yazılımlarımız ve ürün özelliklerimiz , güncel teknolojik gelişmeler ve ihtiyaçlar ile birlikte sürekli olarak gelişmekte ve değişmekte.

    Follow me özelliğine sahip ürünlerimizin üretimi devam etmektedir.
    PVR özellikli ürünlerimizin üretilmemesi ise ticari bir konu olup, bu özelliğe sahip önceden üretilmiş ürünlerin garantisi ile ilgili herhangi bir problem yaşanmamaktadır.
    Bu süreçte de her zaman YANINIZDAYIZ.

    Genel şikayet konularınız ile ilgili olarak bizlere aşağıdaki mail adresimizden veya özel mesaj ile ulaşabilirsiniz.
    Ürünleriniz ile ilgili her konuda çözüm üretmek için BURADAYIZ

    Vestel’i tercih ettiğiniz için çok teşekkür ederiz.




  • htepeli kullanıcısına yanıt
    Merhaba ,

    İlgi ve samimiyetiniz için biz sizlere teşekkür ederiz.
    Ürünlerimiz ile ilgili yazılımsal farklar tamamen güncel teknolojik gelişmelere uyum ile açıklanabilir.
    Memnuniyetiniz için ihtiyaçlar doğrultusunda yazılımlarımızı sürekli olarak geliştirmekteyiz.

    Çözüm üretebilmek ve size yardımcı olabilmek için BURADAYIZ.

    İyi Forumlar.
  • Teşekkürler....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Vestel Müşteri Hizmetleri


    Merhaba ,

    İlgi ve samimiyetiniz için biz sizlere teşekkür ederiz.
    Ürünlerimiz ile ilgili yazılımsal farklar tamamen güncel teknolojik gelişmelere uyum ile açıklanabilir.
    Memnuniyetiniz için ihtiyaçlar doğrultusunda yazılımlarımızı sürekli olarak geliştirmekteyiz.

    Çözüm üretebilmek ve size yardımcı olabilmek için BURADAYIZ.

    İyi Forumlar.

    Hoşgeldiniz oncellikle sizi burada görmek çok sevindirici
    Tv den genel olarak memnunum fakat bir iki noktayi sormak istiyorum koskoca vestel dts ses cikisinin telif hakki problemini çözemezmi 9090 serisine guncellemeyle en azindan dts sesi aktarmayi getirmisler bu olay dts gelmiyecekse 9060 ada ayni guncelleme gelecek mi
    Diger konuda guncellemeler 9090 serisinde internetten direk guncelleme alirken 9060 serisi icin niye illa servise ihtiyac var teşekkürler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • attila24 A kullanıcısına yanıt
    Merhaba Attila24 ,

    Degerli gorus ve onerileriniz icin biz sizlere tesekkur ederiz.
    Memnuniyetiniz icin BURADAYIZ !

    Urunlerimiz DTS ses formatini desteklememektedir, yeni bir güncelleme ile desteklenmesi durumu su an icin bulunmamakta.
    Belirtmis oldugunuz 9090 serisi urunlerimizde otomatik guncelleme su anda aktiftir.
    9060 Serisi urunlerimiz de yazilim olarak son guncellemeye ulastigi icin otomatik guncelleme ozelligi mevcuttur.
    Ihtiyaclar dogrultusunda yazilimlarimizi surekli gelistirmekteyiz , onerileriniz bizim icin cok degerli.

    Urunleriniz ile ilgili her konuda bizlere asagidaki mail adresimizden veya özel mesajlar ile ulasabilirsiniz.

    İyi Forumlar
  • O halde anladığım,

    *9060 modeli için firmware güncellemesi artık internetten yapılabilmekte.
    (link verebilirseniz iyi olacak)

    * 2yıl garanti kapsamında, satın alınan tv nin o tarihteki özellikleri korunarak yazılım güncellemesi veya tamiri mümkün.
    (pvr ve follow me özellikleri satın alındığı tarihte mevcut ise aynen korunacak k, benim tv bu özelliklere sahip, korkumdan yazılım güncellemesi yaptıramıyorum)

    * DTS için bir beklentimiz olmasın.
    (zaten yok, bilerek satın almıştık)

    Teşekkürler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mimleon

    O halde anladığım,

    *9060 modeli için firmware güncellemesi artık internetten yapılabilmekte.
    (link verebilirseniz iyi olacak)

    * 2yıl garanti kapsamında, satın alınan tv nin o tarihteki özellikleri korunarak yazılım güncellemesi veya tamiri mümkün.
    (pvr ve follow me özellikleri satın alındığı tarihte mevcut ise aynen korunacak k, benim tv bu özelliklere sahip, korkumdan yazılım güncellemesi yaptıramıyorum)

    * DTS için bir beklentimiz olmasın.
    (zaten yok, bilerek satın almıştık)

    Teşekkürler


    Internet guncellemesinden kasit menu yazilim gunceleme adimindan olan extra linkle degil
    Dts ses konusunda alamadigimizi biliyoruzda en azindan optik cikistan dts ses destekleyen ses sistemlerine cikis verseydi bari

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Vestel müşteri hizmetleri gayet ilgili.Mesaj attim hemen aradilar not aldilar inşallah sorunlarim çözülecek.Teşekkürler Vestel

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Teşekkürler ilginiz icin
    Yinede en azindan dts seslerin optik cikistan dts decoderli bir ses sistemine aktarilmasi yonunde bir yama konusunda calisma yaparsaniz (cunku dekoderli ses sistemi baglasak bile optik cikis dts sesleri aktarmiyor) memnun oluruz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 3d film izlerken ekran ayarları 3d ayarları nasıl olmalı en güzel görüntüyü alabilmek için.
  • attila24 A kullanıcısına yanıt
    Merhaba Attila24 ,

    Onerilerinizi ilgili birimimiz ile paylasiyoruz.
    Vestel e göstermis oldugunuz ilgi icin tesekkür eder, iyi günler dileriz.

    Saygılarımızla
  • Daha önce forumda konumuzda belirtmiştim Vestel Müşteri Hizmetleri müşteri şikayetleri ile baya ilgili ve sonuç odaklı çalışmaya başladı daha önceliri gibi hiç vurdumduymazlık olmuyor belki hiç olmadı, Vestel tv almamda forumdaki arkadaşlarımın memnuniyeti ve kullanılabilirliği ön planda olmuştu ve bu şekilde karar vererek aldım sizi burda görmek inanın çok sevindirdi beni, Vestel Müş. Hiz.lerinden gerçi telefonda illaki bir muhattap buluyoruz ama bu donanımhaberde forumda inanın bulunmanız sevindirici ve gayet menuniyet vericidir. Hoşgeldiniz...
  • aliance21 A kullanıcısına yanıt
    Merhaba Aliance21 ,

    USB den veya HDMI uzerinden izlemek istediginiz film ‘Üst üste’ basliyor ise 3D ayarlarindan Üst Üste yi seçmek ;
    ‘Yan Yana’ seklinde basliyor ise 3D ayarlarindan Yan Yana yi secmek daha yararli olacaktir.

    Sizlere cözüm uretebilmek icin BURADAYIZ.

    Vestel i tercih ettiginiz icin cok tesekkür ederiz.
  • bende 42 pf 9060 kullanıcısıyım
    tv ilk geldiğinde v.2.2.4f yazılımı vardı tvde
    ve pvr özelliği açıktı
    fakat daha sonra yazılımı servis gelip v.2.2.4t yaptılar
    acaba v.2.2.4t yazılımında pvr özelliğini açma şansımız var mı?
    pvr özellği benim için çok önemli

    ha birde vestelin
    http://www.vestel.com.tr/smartcenter.aspx?mp-banner
    sayfasında smart uygulamaları içinde star tv gözüküyor
    fakat bendeki tv nin smart uygulamalarında star tv yok
    bu sorununda bir çözümü var mı?
    yardımcı olursanın çok sevinirm?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aliance21

    Arkadaşlar vestel pf9060 led tv de açılıp kapanma sorunu var.Şöyleki dün akşam tv yi açtım yaklaşık 5 dk sonra tv açılıp kapandı daha sonra aynı olay gerçekleşti tv açılmadı fişi çıkarıp taktıgımda tekrardan tv çalışıyor.Bu olay bi kaç defa tekrarlandı.Servis gelip yazılım atacagını söylüyor.Böyle bir olayla karşılaşan varmı acaba sorun nedir.Kullanma talimatında 3.AM yazılım yükseltme diye bir açıklama var ordada tv yeni bir yazılım algılarsa uydu üzerinden önce panelin gücünü keser mavi led yanıp söner ve 5 dk sonra tekrar açılır diyor.Eger açılmazsa 10 dk fişi çıkarıp bekleyin tekrar takın açılır yazıyor

    aynı sorun bendede var daha önceki sayfalarda yazmıştım. Bazen kendi kendine kapanıyor. Dün yine kapandı açtığımda, TV açılınca çıkan vestel yazısının olduğu yerde yatay bir çizgi çıktı. Şu anda normal bir sorun yok. Bazen günlerce kapanmıyor, bazen günde 2-3 kez kendi kendine kapandığı oluyor. Bazı zamanlarda kapanınca kumandada çalışmıyor. Fişi çıkartıp takmam gerekiyor. Sizinde başınıza geldiğini görünce yalnız olmadığımı anladım.




  • hızlıal da 42pf9060 1500tl + maximum a 75 tl indirimle 1425 tl ye geliyor. iyi fiyat. benim anlamadığım, vestel kendi sitesinden neden en pahalısını satıyor ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rammusty

    quote:

    Orijinalden alıntı: aliance21

    Arkadaşlar vestel pf9060 led tv de açılıp kapanma sorunu var.Şöyleki dün akşam tv yi açtım yaklaşık 5 dk sonra tv açılıp kapandı daha sonra aynı olay gerçekleşti tv açılmadı fişi çıkarıp taktıgımda tekrardan tv çalışıyor.Bu olay bi kaç defa tekrarlandı.Servis gelip yazılım atacagını söylüyor.Böyle bir olayla karşılaşan varmı acaba sorun nedir.Kullanma talimatında 3.AM yazılım yükseltme diye bir açıklama var ordada tv yeni bir yazılım algılarsa uydu üzerinden önce panelin gücünü keser mavi led yanıp söner ve 5 dk sonra tekrar açılır diyor.Eger açılmazsa 10 dk fişi çıkarıp bekleyin tekrar takın açılır yazıyor

    aynı sorun bendede var daha önceki sayfalarda yazmıştım. Bazen kendi kendine kapanıyor. Dün yine kapandı açtığımda, TV açılınca çıkan vestel yazısının olduğu yerde yatay bir çizgi çıktı. Şu anda normal bir sorun yok. Bazen günlerce kapanmıyor, bazen günde 2-3 kez kendi kendine kapandığı oluyor. Bazı zamanlarda kapanınca kumandada çalışmıyor. Fişi çıkartıp takmam gerekiyor. Sizinde başınıza geldiğini görünce yalnız olmadığımı anladım.

    Bendede açtığımda eger biraz beklemeden kanal değiştirmeye çalışırsam veya ses açma-kapama yaparsam(Diğer tuşlarada basarsam) kitlenip kalıyor.Fişi çekmedende hiçbirşey yapamıyorum.Artık tv'yi açınca birkaç dakika bekliyorum.Gıcık ediyor insanı bu durum.




  • 
Sayfa: önceki 6061626364
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.