Şimdi Ara

honda cr-v 1.6 i-dtec (89. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.762
Cevap
31
Favori
166.612
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 8586878889
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SUSA42JA

    Değerli HONDA CRV 1.6 i-dtec kullanıcı ve ilgilileri,
    Yeni CRV 1.6 HONDA CRV 1.6 i-dtec'ımızın tam 2. ayı doldu. Araç bugün 1.200 km'de ve 1.000 km bakımı da yapıldı.
    Daha önce araç ile ilgili görüşlerimi paylaşacağımı ifade ettimiştim, buna binaen:
    Artık alışmış olmamıza ragmen aracın kullanımın eski CRV'lerden daha havalelli, daha az otomobil daha çok bir jip gibi olduğunu soylemeliyim. Ben daha kıvrak beklerdim.
    ECO modda vitesler çok çok erken attığı için şehiriçi kullanımda, özellikle sokak çıkışlarında başka arabaların altında kalabilirsiniz, araç daha 9-10 km/s'te 2. vitese atma eğilimi gösteriyor, 25km/s'te 3. derken trafigin akış hızına katılan bir agır vasıta gibi düzen bozuyorsunuz. ECO mod sadece anayol/otoyol modu olarak kullanılmalı.
    Arabanın eğlence seti çok karmaşık. Radyo ve yol bilgileri veren ekranı açmak trafikte cidi bir teklike. Ses dokunmatik olunca, yolda giderken el yordamıyla ses kısıp açacaksanız mümkünse sadece direksiyon üzerinden yönetin, yoksa braille alfabesi tecrübesi geliştirmiş olmanız lazım ya da yoldan gözünüzü ayırıp tuş avına çıkmanız lazım.
    Koca ekran boşuna ve orijinal parça hissiyatından uzak arabanın hakim bir alanını işgal ediyor. Keşke daha doğru kullanılabilse idi.
    Koltuk ayar hafızasını ben defalarca kaydettim, sanırım sadece araba P halinde iken çalışıyor. Bir onu denemedim zira. Yoksa henüz çalıştırmayı başaramadım.
    Kapıların otomatik kilidi yok 10 km/s'te geldiğinde kendisini kilitlesin. Siz kilitleyeceksiniz. Ivır kıvır 40 ayrı şeye ayar var buna tanımlanmış bir KAPI OTOMATİK KİLİT OPSİYONU - AÇ/KAPA ayarı yok.
    Güvenlik kontrollerinde veya ani bagaj ihtiyaçlarında bagaj kapağını açmak büyük dert. Bazen içine bir şey atıp gideceksiniz, içeriden uzun süre basılı tutuyorsunuz olmuyor, P'ye alıyorsunuz basıyorsunuz olmuyor, arabayı stop ediyor basıyorsunuz olmuyor, kapılar kilitli değil olmuyor, kapıların kilidini açıyorsunuz yine olmuyor, bu sırada AVM girişindeki adam otomatik kapağı sizin her turlu uyarınıza ragmen eliyle kucaklıyor kaldırıyor açabilirse, sonra da sizin yenik düşmüş, pes etmii ruh haliniz eşliğinde güm diye indirip kapatıyor. Sizin içeride içiniz havasını dışarı atmaya çalışan pnömatik sesiyle cızz ediyor.
    Arkaya iki cocuk koltuğu koyarsanız ortaya kimse oturamaz, çocuklardan biri otomatikman büyümek zorunda.
    Motor gerçekten çok kuvvetli olmuş. Umulmadık hızlardan ciddi bir akselerasyon ile toparlıyor, yanınızda oturana 2.0 benim arabam deseniz, rahat kabul ettirirsiniz.
    Şehiriçi trafik fren destek sistemi, benim kadar az araç kullanan birinde bile her oturumda en az 2 defa olur olmadık çalışıyor. Kasisten geçerken, mazgaldan geçerken, trafikte önünden yaya geçerken, kedi koşarken, yan sokaktan araç çıkarken, önündeki araç bir sokağa girerken, ağır trafikte şerit değiştirirken (ki en tehlikelisi bu, zira boş bir şeride atliim diyorsunuz, araç hızlanacağına fren çalışıyor, boş şeridin asıl sahibi o sırada yaklaşmış oluyor, hiç rahatsızlık vermeden şerit değiştirecek iken ayıbın büyüğünü yapmış oluyorsunuz)(bu vesile ile trafikte artık bir Norveç'li disiplini ile önümdeki araç yansa bile diğer şeritlere zıplamamayı öğrenmiş bulunuyorum). Ben şehiriçi fren destek sistemini kapatamadım, kapatamıyorum.
    Yakıt sandığımdan %10-15 fazla. Bize özellikle bu modelin çok ciddi yakıt tasarrufu ile geldiği ön bilgisi verilmişti. Öyle değil. Ben kesinlikle süratli/atak araç kullanmam, ciddi bir ekonomik sürücüyümdür, bu aracın az yaktığını söyleyenlere, aldığım günden beri oluşmuş olan 100km'de 10.7 litre, şehiriçi/dışı ortalama ufak bir ders olsun. 50 km+ uzun yolda henüz test etmedim. Umudumu uzun yola sakliyorum.
    Aracın içi dışının gösterdiğin geniş ve cam tavan ile birlikte bir önceki modellerinin muadillerine göre bile ekstra ferah.
    Koltuklar rahat.
    Ben göstergeleri sevdim, kimisi demode buluyor.
    Teknolojik ek donanım desteği yerinde. her yerden USB, çakmak şarjı çıkışı var, bu güzel.
    Direksiyon boyutu çok güzel, tokluk hissiyatı eksik, Hyundai hissi veriyor.
    4x4 'u nasıl tetikleyebileceğimi bulamadım. Oldum olası sadece aracın karar vermesine, araç ile bir mutabakat çerçevesinde anlaşamadığımız için alışamadım. Ama karda 4 tekerinde döndüğünü teyid etmiş bulunuyorum, fakat ne zaman devrede hala bilmiyorum. 40 tane yanar döner yapmışken bir tane de 4x4 devrede ibaresi yapsalarmış daha iyi olurmuş.
    Farlar çok iyi.
    Aynalar geniş ve ölü noktası az. Ön cam çıtalarının önpanel ile birleştiği yerler biraz geniş, sürücü mahalinden saat 11 ve 2 istikamatinde bazen ne olduğunu görmek için kafa uzatmak gerekiyor.

    Aklıma gelenler bunlar. Geldikçe ekleyeceğim.
    Sorunlarım ile ilgili çözüm önerileri olanların cevaplarını rica ederim.



    Özellikle tüketim konusu can sıkıcı, Benzinli araç alıp LPG taktırmak daha ekonomik olacaktır.

    Fren destek sistemi can sıkıcıdan ziyade tehlikeli bence. Benim de başıma gelmişti. Sistemi kapattırmıştım, bir önceki kasa idi, servise sormanızda fayda var, başınıza bir kaza gelmeden. Benim araç bir eski kasa idi ve kaplaması vardı, sanırım kaplamalar sensörleri yanılttığından araç aniden akan trafikte durdu ve arkadan bana çarpmışlardı. Allahtan yavaş akan trafikti.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aefo11

    benimki neredeyse sürekli uzun far yakıyor .bende kapatıyorum problemmi var acaba?

    Otomatik uzun far asistanı faal durumdaysa ve sokak lambalarının olmadığı, karşıdan araç gelmediği gibi nispeten karanlık ortamlarda kullanıyorsanız otomatik olarak uzun farları yakar araç. Bu sistem aktif olduğunda gösterge panelinde far işaretinin üzerinde "A" harfi olan bir işaret belirir.
  • 
Sayfa: önceki 8586878889
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.