Şimdi Ara

honda cr-v 1.6 i-dtec (12. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
1.762
Cevap
31
Favori
166.615
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tek_Türk

    honda uyusun... kia atakta
    quote:



    Kia Sportage 1.6L dizel otomatik güçlü donanım özellikleri ve 67.950 TL'den başlayan fiyatlarla yakında Türkiye'de

    reklamları dönmeye başlamış....
    biri 95 mi dedi....
    diğeri 105 mi dedi....
    ya da öteki 115 mi dedi....

    Kia 67.950 dedi. ne diyorsunuz?

    1.6 dizel değil benzinli otomatik... Fiyat listelerine bakarsan görebilirsin...

    http://www.kia.com.tr/index.php/fiyatlar/fiyatlarmp

    SPORTAGE
    SPORTAGE 1.6 GSL COMFORT Manuel 1.6 Benzinli 135 PS 56.900 TL -
    SPORTAGE 1.6 GSL Manuel 1.6 Benzinli 135 PS 61.800 TL -
    SPORTAGE 1.6 GSL PLUS Manuel 1.6 Benzinli 135 PS 64.800 TL -
    SPORTAGE 1.6 GSL PLUS Otomatik 1.6 Benzinli 135 PS 67.950 TL -
    SPORTAGE 2.0 DSL PLUS Otomatik 2.0 Dizel 184 PS 112.000 TL -




  • quote:

    Orijinalden alıntı: serTTach

    Arkadaşlar 1.6 i-dtec motorun tork eğrisini nette aradım ama bulamadım. Bilgisi olan varmı ?

    Bugun bir bayinin engin bilgi ve tecrübeye sahip personeli bana bu motorun sürekli 300 Nm tork ürettiğinden bahsetti, ikna edemedim kendisini, kanıt olarak sunucamda tabi onada itibar etmeyebilir ama...

    almanya sitesinde var.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: metbey

    quote:

    Orijinalden alıntı: tek_Türk

    honda uyusun... kia atakta
    quote:



    Kia Sportage 1.6L dizel otomatik güçlü donanım özellikleri ve 67.950 TL'den başlayan fiyatlarla yakında Türkiye'de

    reklamları dönmeye başlamış....
    biri 95 mi dedi....
    diğeri 105 mi dedi....
    ya da öteki 115 mi dedi....

    Kia 67.950 dedi. ne diyorsunuz?

    1.6 dizel değil benzinli otomatik... Fiyat listelerine bakarsan görebilirsin...

    http://www.kia.com.tr/index.php/fiyatlar/fiyatlarmp

    SPORTAGE
    SPORTAGE 1.6 GSL COMFORT Manuel 1.6 Benzinli 135 PS 56.900 TL -
    SPORTAGE 1.6 GSL Manuel 1.6 Benzinli 135 PS 61.800 TL -
    SPORTAGE 1.6 GSL PLUS Manuel 1.6 Benzinli 135 PS 64.800 TL -
    SPORTAGE 1.6 GSL PLUS Otomatik 1.6 Benzinli 135 PS 67.950 TL -
    SPORTAGE 2.0 DSL PLUS Otomatik 2.0 Dizel 184 PS 112.000 TL -

    bu arabanın yakıt tüketimine bakarmısınız.
    şehir içi fabrika verisi 11.6
    bu reelde en az 13-14 civarı olacaktır. bir de benzinli olduğu düşünülürse zaten buna vereceğiniz yıllık 20000 KM de 13000TL yakıt parası
    CRV dizel alırsanız 20000 KM de 5000TL yakıt parası ödersiniz. yıllık 8000TL cebinizde kalır. 5 yıl kullansanız sportage CRV den baya pahalıya gelecek. Otomatik için bu kadar fark değermi.
    kaldıki o paraya gider tiguan alırım benzinli otomatik.




  • İngiltere bazlı hesaplamalar mantıklı ama bence 75.000 hayal.Zaten boradaki temsilci 90.000'den başlayacak demişti.Golfün, corollanın 75.000 olduğu yerde üst sınıf ve başarılı bi kasa değişimi geçiren bir aracı o fiyatlara vermezler diye düşünüyorum.İnşallah yanılırım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 19can84

    quote:

    Orijinalden alıntı: serTTach

    Arkadaşlar 1.6 i-dtec motorun tork eğrisini nette aradım ama bulamadım. Bilgisi olan varmı ?

    Bugun bir bayinin engin bilgi ve tecrübeye sahip personeli bana bu motorun sürekli 300 Nm tork ürettiğinden bahsetti, ikna edemedim kendisini, kanıt olarak sunucamda tabi onada itibar etmeyebilir ama...

    almanya sitesinde var.

    quote:

    Orijinalden alıntı: 19can84

    quote:

    Orijinalden alıntı: serTTach

    Arkadaşlar 1.6 i-dtec motorun tork eğrisini nette aradım ama bulamadım. Bilgisi olan varmı ?

    Bugun bir bayinin engin bilgi ve tecrübeye sahip personeli bana bu motorun sürekli 300 Nm tork ürettiğinden bahsetti, ikna edemedim kendisini, kanıt olarak sunucamda tabi onada itibar etmeyebilir ama...

    almanya sitesinde var.



    Teşekkürler


    @19can84




  • 1.6 i-dtec Tork eğrisi

     honda cr-v 1.6 i-dtec
     honda cr-v 1.6 i-dtec




  • metbey M kullanıcısına yanıt
    o zaman honda ya bakmam bile bu fiyatlara kesin kia sportage..... : )
  • serTTach S kullanıcısına yanıt
    teşekküler. arayıp bulmamıştım
  • serTTach S kullanıcısına yanıt
    Bende bunu arıyordum :) yaptığım hesaplara göre bu motor 1500 devirde 275 nm tork veriyor , ki çoğu 1.6 dizelin max torkundan fazla .. Max tork 2000 devirde ama 1750 devirden sonra hemen hemen max torka yakın bir değer veriyor. Dolayısıyla yabancı sitelerde yapılan testlerde bahsedilen yüksek devir ihtiyacı bence biraz önyargı. Eğer pratikte de grafik gibi olursa 1500 devirden itibaren motor aracı gayet de güzel taşır ... yalnız max tork çok kısa bir aralıkta veriliyor . 1750 2250 devir arası yaklaşık 290 nm tork veriyor ama.. ayrıca 1500 2750 devir arası 275 nm tork var..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Disconnectus_Erectus -- 26 Eylül 2013; 13:31:56 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bende devir aralığı ve tork eğrisini beğendim. benimde ilk baktığım şey 1500 devirde verdiği torkdu. sonuçta verimli kullanılacak bir araç olması için alt devirlerde yüksek tork vermeli bence.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Disconnectus_Erectus

    Bende bunu arıyordum :) yaptığım hesaplara göre bu motor 1500 devirde 275 nm tork veriyor , ki çoğu 1.6 dizelin max torkundan fazla .. Max tork 2000 devirde ama 1750 devirden sonra hemen hemen max torka yakın bir değer veriyor. Dolayısıyla yabancı sitelerde yapılan testlerde bahsedilen yüksek devir ihtiyacı bence biraz önyargı. Eğer pratikte de grafik gibi olursa 1500 devirden itibaren motor aracı gayet de güzel taşır ... yalnız max tork çok kısa bir aralıkta veriliyor . 1750 2250 devir arası yaklaşık 290 nm tork veriyor ama.. ayrıca 1500 2750 devir arası 275 nm tork var..

    quote:

    Orijinalden alıntı: Disconnectus_Erectus

    Bende bunu arıyordum :) yaptığım hesaplara göre bu motor 1500 devirde 275 nm tork veriyor , ki çoğu 1.6 dizelin max torkundan fazla .. Max tork 2000 devirde ama 1750 devirden sonra hemen hemen max torka yakın bir değer veriyor. Dolayısıyla yabancı sitelerde yapılan testlerde bahsedilen yüksek devir ihtiyacı bence biraz önyargı. Eğer pratikte de grafik gibi olursa 1500 devirden itibaren motor aracı gayet de güzel taşır ... yalnız max tork çok kısa bir aralıkta veriliyor . 1750 2250 devir arası yaklaşık 290 nm tork veriyor ama.. ayrıca 1500 2750 devir arası 275 nm tork var..


    aslında benım için bu grafik malumun ilanı oldu. Dizel crv ile ilgilendiğim içi motorun yaklaşık 300 kg daha hafif bir modelde test ettim civic de. Test esnasında dikkatimi çeken birkaç nokta var düşük hızlarda gerçekten etkileyici bir ivme ile hızlanıyor araç ancak 70-80 km hızdan sonra motor devir çevirmeye istekli değil gibi görünüyordu. Şaşırdım bana öyle geldi herhalde diye düşündüm ama tork eğrisi bunun cevabını veriyor.

    Motor 2000 devirden sonra hızlı bir şekilde tork kaybediyor. Aslında 3500 devirde bile 230-240 Nm bandında ama bir defa 300 Nm'yi görünce öyle hissediyorsunuz.

    VW, hyundai-kia kardeşler, ford-volvo kullandığı motorlarda daha düz bir tork eğrisi var daha istikrarlı oluyor hızlanma.

    Son tahlilde fabrika verileri bu motorun 1.3 ton ağırlığındaki bir aracı çok daha kısa sürede 100 Km/h hıza çıkardığını gösteriyor. Üzerine 300 kg daha eklenince nasıl olur merak ediyorum. Tabi şanzuman ve dişli oranlarıda önemli




  • bide iki kez alıntı yapmamayı öğrensem çok süper olacak
  • serTTach S kullanıcısına yanıt
    Abiler hayal meyal 1.6 dizelde şanzınan dişli oranını ayarladılar en full donanımla geldi 90 bin dendi ben sıcak bakarım siz ne düşünürsünüz ilka qq mu yoksa benznli spo ix35 mi dersiniz crvnin görünümü daha etli daha çekici bence
    Kendimi honda personeli gbi hisettim :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: markus91

    Abiler hayal meyal 1.6 dizelde şanzınan dişli oranını ayarladılar en full donanımla geldi 90 bin dendi ben sıcak bakarım siz ne düşünürsünüz ilka qq mu yoksa benznli spo ix35 mi dersiniz crvnin görünümü daha etli daha çekici bence
    Kendimi honda personeli gbi hisettim :)

    qq nun içi gerçekten vasat benzinli spo-ix35 ise çok cansız üzer adamı bence. Bunların arasında crv heybeti ve fiyatı ile öne çıkıyor tabi :-)

    Ne ka ekmek O ka köfte


    @markus91
  • Lansman fiyatı belli mı? Arkadaslar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sahin181

    Lansman fiyatı belli mı? Arkadaslar.

    1 ay var daha , her bayi farklı konuşuyor. Ben 2 bayi ile konuştum , 3 donanım seviyesi olacağını 75-90 arası fiyat olacağını söylediler. Almanya ve İngiltere fiyatlarına göre 70-90 arası fiyatlar gelir diye tahmin ediyorum .
  • İzmir'deki yetkili satıcılardan birisi ilk gelen partiden almayın fiyat yüksek olacak sonraki partilerde düşecek diye bir uyarıda bulundu. Ne kadar haklıdır bilemem. Dolar ve Euro nun hergün arttığı bir ortamda.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aslında beklediğimiz gbi duruyor 90 bine full donanım 2013?
    Kasım sonundamı satışı başlıyor ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ben bekliycem hemen almıycam bence biraz daha beklersek diğer markalarda honda cr-v 1.6 dizel e rakip ürünler getirebilir arası fazla uzamayabilir...
  • Elimdeki aracın ÖTV si 31 Ocak'a kadar bekleyebilirim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.