Şimdi Ara

hepsiburada.com BİTMİŞTİR (6. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
105
Cevap
2
Favori
9.621
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • 28 Ağustosta birçok oto yıkama ürünüyle beraber linkteki kovayı almıştım. Diğerleri geldi, kova 10 gün geçti hala kargoya verilmedi. Müşteri hizmetlerine yazıyorum, ürünün belli bir tedarik süresi var diyor(ne hikmetse tüm mesajlarıma anca 1 gün sonra cevap veriyorlar bir de), sanki bana fabrikaya sıfır malzeme bekleyip malzeme gelip ürünü üretip ürünün kendilerine gelmesini bekleyip de yollayacaklar. 10 gün geçti bir kovayı yollayamadılar.

    http://www.hepsiburada.com/crd-9-litre-oto-yikama-kovasi-p-OTCTNC0278 Sakın almayın.




  • hb de n11 gibi e-meydan tipi komisyoncu ticaret anlayışına geçti ve arkadaşın anlattığına göre tüketiciyi korumuyor. bazıları da n11 de aynı demiş. aynı olması önemli değil müşterinin mağduriyetini giderebilmesi önemli. gerçi n11 de ilk çıktığı gibi değil. satıcıların tarafını tutuyor. bunlar da demişlerdir, n11 de aynı mantıkla çalışıyor. biz de satıcıdan taraf olalım. hb'den neden almadın diyenler var. orta yolu bulamayacaksa neden müşteriyi hb markasıyla tokatlamasına izin veriyor. asıl sıkıntı burada. mantıklı çözümlerden biri ürünleri sadece hb'nin kendisinden almak. komisyon ödeyen bilinmedik mağazalardan hiç ürün almayarak hb'nin meydan sisteminden vazgeçmesini sağlamak. gerçi döviz bu kadar kırılganken, depo tutmaktan vazgeçip, bu adamlar yakında tamamen n11 sistemine dönerse de şaşırmamak lazım




  • Konuyu tekrardan hortlatayım dedim.

    Valla 3,5 yıldır platformlarda satış yapıyorum.
    Özellikle ocak 2019 itibari ile artan komisyon oranları, kargo ücretleri, ilave alınan ücretler vs.zaten son 6 ayda üretici veya toptancılardan her gün zamlanarak gelen fiyatlar işi daha da zora soktu.

    Yapacak olan varsa iyi hesap kitap yapsın. Kolay gözüksede zor bir iştir.geceni gündüzünü alır. sırf müşteri memnuniyeti için çabalar durursun. sonuç elde var sıfır kimi zaman eksi
    Dikkatli olun iyi hesap kitap yapın. Bu işler o kadar dışarıdan veya içine girince canım cicim ayları gibi olsada yıllar geçince daha iyi anlıyorsunuz
    benden söylemesi
  • Hepsişurada'dan geçen sene bende bir üründe benzer sorun yaşadım. Ürünü hususi hepsişurada satıcısından almama rağmen kısa sürede arıza çıkarınca müşteri hizmetlerini aradım ısrarla biz ilgilenmiyoruz servise yollayın dediler, servislerde malum bir sürü uğraştırdı. Benim gözümde de hepsişurada artık 0. amazon'dan çok mal almadım ama daha düzgün bir profil çizdi gözümde.
  • Hepsiburada'dan bir paket aldım.

    Kutunun içi açılmış ve hediye ürünleri çalınmıştı.

    Sonra müşteri ilişkilerine yazdım ilgileneceğiz dediler. Üstünden 20-25 gün geçti yeni dönüş yapıyorlar.

    Beş para etmez bir firma HB.

    Reklama harcayacakları eşşek yüküyle paray 5-10 tane daha müşteri temsilcisi alarak harcasalar elindeki müşteriyi kaybetmezler.
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.