Şimdi Ara

Hatasız boyasız değişensiz ama Ağır Hasar Kayıtlı Nasıl olur?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
33
Cevap
0
Favori
7.421
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar, 70bin e kadar bir araç bakıyorum, 2014 model ve üzeri kredi için ve km siz 75bin altı. Benzinli de olur dizelde, manuel, otomatik fark etmez. Yıllık 16bin km yolum var.
    Aklımda bir 2016 Egea 1.6 dizel manuel lounge paket araç var 74 bin de servise ekspertize sokucam ama olmazsa diye araç bakıyorum bir yandan, ararken bunu gördüm araç güzel ama değişensiz, boyasız lekesiz nasıl ağır hasarlı olur? Neresini nolmuş bu aracın da ağır hasar kaydı olmuş.


    KUSURSUZ//HATASIZ BOYASIZ 2018 RAPID 1.0 GREENTEC DSG TAKAS OLUR
    İlan No: 685669684
    https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-skoda-kusursuz-hatasiz-boyasiz-2018-rapid-1.0-greentec-dsg-takas-olur-685669684/detay

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Sel hasarlidir
    Alttan darbe alıp airbag açmıştır

    Vsvs

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • boyalı-değişenli pert olsaymış daha iyimiş

    Ankara selleri ile meşhurdur hele sel hasarlı ise tam başa bela
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mesuthaksoy

    Sel hasarlidir
    Alttan darbe alıp airbag açmıştır

    Vsvs
    Usta rahatlattın şimdi gidip satın alıyorum

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-DFABFCB25

    Usta rahatlattın şimdi gidip satın alıyorum

    Alıntıları Göster
    Ben bunlar sorun olmaz gidin alın anlamında demedim
    Araçta boya değişen yoksa nasıl ağır hasarlı olabilirin açıklamasını yaptım

    Arabada ağır hasar varsa başka birşey aklıma gelmiyor
    Bir keresinde ölümlü kazadan dolayı tazminat sebebi ile ağır hasarlidir yazıyordu ne kadar doğrudur bilmiyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mesuthaksoy -- 16 Mayıs 2019; 0:36:6 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Önü farklı arkası farklı bir araç olabilir. Piyasada bolca böyle bmw var. Fotoğraflarda torpidonun ordaki plastiklerde sıkıntı var gibi duruyor. Hayatınızı bu kadar ucuza emanet etmeyin bence.
  • Sel hasarı, altını bir yere vurur, motor hasar alır vs. Araştırmak gerek. Skoda rapid zaten b+ tutmayan bir araç pert alıp elimizde patlar.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 70e temiz astra alırsın egea rapid nedir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • pert kayıtlı bir araç için fiyat çok, ederi en fazla 45-50 bin tl arası...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Jeremy Klakson -- 16 Mayıs 2019; 8:45:4 >
  • Daha dün megan 4 sayfasında bir fotoğraf vardı. Sadece tampondan aldığı hasarla ön iki hava yastığı açmıştı megan. Servise giderse tampon (ki sırf tampon 6 7 bin lira tutuyor serviste) ve hava yastıkları ile fotoğrafta belli olmayan ufak tefek şeylerle muhtemelen perte çıkabilir. Sizin paylaştığınız araçta da buna benzer bir kaza olabilir. Tabi detaylı ekspertiz şart.
  • - Alttan tamponu bile kırmayacak bir hasar alıp hava yastıklarını açmış olabilir, yeniden orijinali takılsa sorun değil de onarım/değişim yerine uyarı ışığını dirençle söndürme olayı çok yaşanıyor, kaza yapınca anlıyorsunuz hayatta kaldıysanız.

    - Boyama, değişme ne gerekiyorsa orijinal mikronda yapan ustalar var, ekspere gidince boya değerleri 110-120 (ya da aracın ortalaması neyse) çıkıyor, boyasız diye alıyorsunuz ama aslında onarılıp boyanmış.

    - Önden kazalı araçla arkadan kazalı aracı birleştiriyorlar, kullanılan parçalar boyasız, büyük bir kazada birleşim yerinden araç ikiye bölünüyor (önü 2015 arkası 2012 gibi araçlar haberlerde çıkıyor bazen)

    - Sele maruz kalan araçlar ciddi elektronik arızalar verebiliyor (vermeyen perte çıkmaz zaten), değişecek beyin parçaları yüzünden perte çıkıyor, araç boyasız- değişensiz ama her an ağır elektronik masraf çıkarmaya meyilli.


    Arada sahiden servis fiyatları yüzünden perte çıkan, sigorta şirketinden alınıp düzgünce tamir edilen araçlar vardır ancak çoğunluğu riskli bu araçların. Mesela 2017 Temmuz İstanbulda yağan doluda eski kasa bir c4 picasso vardı perte çıkan, aracın farları, cam tavanı vs değişecek, göçük düzelme yapılacak. Araçta eski model olduğu için pert kararı verilmiş, bu araç görülerek alınsa sorun yaşatmaz ancak bunun gibi araç nadirdir. Sigorta şirketi 10-15 bin masrafı olan yeni model arabayı perte çıkarmaz, yine küçük hasarı olan araç sahibi de bu piyasada bilmediği bir aracı almak yerine öncelikle onarım tercih eder.




  • Rapid icin konusuyorum

    Sag on jant sag arkaya gecmis. Sag on camurluk ayni renk cikma. Sag arka tekerin orada alttan sarkan hortumlar zaten durumu belli ediyor. On torpido cikma. Eminim airbagler ve kemerler direnclidir.
    Alti boydan boya yamuktur bunun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sahibine sorsaydınız belki söylerdi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1-)Sel hasarlıdır(%1)
    2-)kaldırım mantarına girmiştir (%0.1)
    3-)Alttan darbe almıştır (0.01)
    4-)fabrika hatalıdır (%0.001)
    5-)tarlaya uçmuş taşlara girmiştir(%0001)
    6-)arabayı satan dolandırıcıdır (%98.89)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: baltalı_ilah

    Rapid icin konusuyorum

    Sag on jant sag arkaya gecmis. Sag on camurluk ayni renk cikma. Sag arka tekerin orada alttan sarkan hortumlar zaten durumu belli ediyor. On torpido cikma. Eminim airbagler ve kemerler direnclidir.
    Alti boydan boya yamuktur bunun.
    Torpido çıkma değil kaplama. Keşke patlamamış çıkma takılsa. O zaman sıkıntı yok. Ancak kaplama torpido hem orijinali gibi görüntü vermiyor, hem bir süre sonra kabarma yapıyor hem de dokunma hissi sert. Ayrıca kaplama torpidonun airbag patladığı anda düzgünce açılabileceğinin garantisi de yok.

    Ağır hasarlı kayıtlı araç alınacaksa ilk bakılması gereken yer airbagleri ve torpidosu. Orijinaliyle değiştiyse alınır. Diğer türlü alınmaz. Patlamamış çıkma airbagler ve göğüs aman aman pahalı şeyler değil ancak sinekten yağ çıkarmak adına airbagler değişim yerine tamir yoluna gidiliyor maalesef. O da can güvenliği açısında ciddi bir sorun.




  • Arkadaşlar, resime bakıp torpido yu, jantı, tamponu falan nasıl anlıyorsunuz, hayret ettim, helal olsun size?

    Ben sizden sonra resimlere bakıyorum bakıyorum fark edemiyorum dediklerinizi...
  • sel hasarı değilse bulaşmayın çıkma parça takıyorlar siz orjinal sanıyorsunuz birde söküldü takıldı derler çamurluk neden sökülür tamponları değişen kabul etmezler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mixenon kullanıcısına yanıt
    egeayı aldın mı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gs190505

    egeayı aldın mı
    Daha almadım, araba yatıyor, Fiat serviste bi tanıdık buldum ona götürücem arabanın inciğini cinciğini çıkarttıracam.
    Aracım alacağım arkadaş şehir dışındaydı, sonra Annesi hastalandı bi türlü alışveriş yapamadık. Satan yakın bir arkadaşım arkadaşı, 2. Sahibi aracın güven sorunu yok ama aracın servis detaylarını görüp ekspertiz yaptırmadan almak istemiyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mixenon kullanıcısına yanıt
    o kadar parayı egea ya vereceksen iyi düşün seçeneklerini
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.