Şimdi Ara

gtx770 Vatan bilgisayar Garanti Sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
14
Cevap
0
Favori
806
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba.

    geçen kış bu siteden ikinci el parçalar üzerinden sistem topladım. Bu parçalardan biri de GTX770 zotac'tı.
    uygun 8 pin kabloyu bulmam uzun sürdüğü için bir türlü kartı takıp kullanamadım. Kabloyu tedarik etmem 1 ayı geçti. Bu arada hd4870 kartımı sorunsuz olarak kullanabiliyordum, hala onu kullanıyorum.

    sonrasında kartı taktığımda hiçbir şekilde görüntü alamadım. Kartın fanı otomatik olarak dönüyordu ama başka bir tepki vermiyordu.
    Garantisi devam ettiğinden vatan bilgisayara götürüp verdim. uzunca bir süre serviste kaldı. Sonrasında sorunun giderildiğini belirttikleri bir belge ile birlikte kartı teslim ettiler.
    Fakat problem aynen devam ediyordu.

    Anında götüremesem de ilk fırsatta tekrar garantiye götürdüm, bir haftayı aşkın bir süredir vatan bilgisayarın servis takip modülünde kartım servis yolunda gözüküyordu. Şu anda baktığımda "SERVİS RED" yazıyor.

    Açıkçası artık nerdeyse bir senedir bu işle uğraşmaktan hem bıktım, hem de yarın servisle görüşmeden önce bu vaziyette ne yapmam gerektiğini danışmak istedim.

    1-Neden Red yemiş olabilir?
    2-Benim ikinci el satın almış olmam garanti ile ilgili haklarımda vs. bir sıkıntı doğuruyor mu?
    3-Eğer kullanıcı hatasına bağlayacaklarsa, ilk gönderdiğimde böyle bir şey tespit edememeleri bir şey ifade etmez mi?

    sonuç ne olur?







  • servise ilk gittiğinde 20 iş günü geçince neden ıade veya degısım istemedin uzunca bı sure bekledin gelıncede teslım alırsan ıkıncıye servıs kabul etmez tabı tamır edememısler kanunı surede doldunu farkettıler sanırım bı umıt sıze yollamışlar alırsa dıye sızde almışsınız bır daha yolladınız ama servıs uyandı bana kalırsa bu ısın sonu hakem heyetı sız ılk gonderdınız servıs teslım kâğıdı ıle teslım aldınız evrakı kaybetmeyın 20 ıs gunu gectıgı ıcın hakem heyetinden bısey tutturursunuz


    Gercekten son zamanlarda teknık servısler ınsanların urunlerını tamır etmek yerıne ali cengiz oyunları peşindeler tamır edemeden tamır ettık dıye yolluyolar vatandaş alıyor bakıyor tamır edılmemıs tekrar yolluyor bu seferde servıse kabul etmıyolar

    canım Türkiyem



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ömr0681 -- 23 Ekim 2015; 1:08:15 >
  • Ürün markası ne hocam
  • ürünün markası zotac gtx770.

    ilk seferinde araya bisürü bayram tatili falan girdi, kendi yoğunluğum da eklenince peşinde koşamadım.
    Bir de sonuçta bu kartı yeni aldım, gidip de daha iyisiyle değiştirmeyeceklerdi, nerden bileyim yapmayacaklarını.

    Aklım almıyor valla. İkinci sefer vermeden önce bisürü telefon ettim, hatta doğrudan yetkili servisin numarasını verdiler vatandan orayı da aradım ama adamlar o formu biz doldurmuyoruz dedi, bana da ayrıca bilgi vermediler.
  • Arayıp sorun neden reddedilmiş bence bu işte bir yanlışlık var.

    Bu arada 2.el almanızla alakası yok.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-C30C46BA4 -- 23 Ekim 2015; 10:29:54 >
  • Bu sabah müşteri hizmetlerini aradım, görevli hanımefendi kaydı kontrol edip, RED değil, teknik servisten bilgi bekleniyor ürününüzün durumuyla ilgili dedi.

    Ben servis takipten sorguladığımda hala RED gözüküyor.

    Hayırlısı...
  • kale180 K kullanıcısına yanıt
    Benim tahminin red yazısında yanlışlık var çünkü böyle bir durumda nedenini yazmaları gerekirdi.

    İnş. değişim olur.
  • red yazısını çıktı alıp bulunduğun yerde kaymakamlıklardaki tüketici hakem heyetlerine git iade kararı için başvuru yap. onlar sana yol göstereceklerdir.
  • 23 Ekim'de telefon ettikten sonra "servis red" ibaresini kaldırdılar ve onun yerine "servis yolunda" yazmaya başladı.

    9 Ekim'de teslim etmiştim ürünü.

    Çalışma günleri ve tatillere ilişkin tam bir bilgi bulamıyorum internette.

    -Azami süreyi hangi gün geçmiş oluyor?
    -Azami süre bittikten sonra Vatan'la mı diyalog kurmalıyım değişim için, yoksa doğrudan kaymakamlığa mı gitmeliyim?
  • Merhaba.

    En son yazdığımdan beri işlerimin yoğunluğundan ötürü mağazaya gidip yüzyüze kavga edemedim.

    Fakat bu süre içinde telefon ve internet yoluyla sayısız yazışma ve görüşme yaptım, en sonunda teknik servisin numarasını alıp seri numaramla ürünün durumunu sordum; elimizde böyle bir ürün yok dediler.

    Bu durumu Vatan'a bildirdim aynı kanallardan, bilgi vereceğiz firmayla görüşme devam ediyor diyerek bir ay daha beklettiler. Yazışmalarımız trajikomik bir hal aldı.

    Bugün servis takipte, ürün şubede/merkezde diye gözüküyor.

    Soracağım soru şu; ben artık bu ekran kartından falan geçtim; teslim almayıp beni kasıtlı olarak beklettikleri ve mağdur ettikleri için dava açıp maddi-manevi bir çeşit tazminat alabilir miyim?
    Bilginiz var mı?

    edit: yanlış olmuş, en son yazdığımdan hemen sonraki görüşmelerimde iade talebinde bulundum, mağazaya da gidip ayrıca başvurdum, başvurunuz alınmış bu hafta bekleyelim dediler. Sonrası aynı hikaye, servisten iade için onay çıkmazsa yapamayız vb.. sonra 1-1.5 ay daha bekledim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kale180 -- 21 Aralık 2015; 8:30:05 >




  • Hocam kart muhtemelen tamir olmamistir belki bi kosede unutulmus servise bile gitmemistir zaten serviste bole bi urun yok bizde demis alcaksanizda denemeden almayin alirsaniz ve yapilmamissa tekrar ayni senaryo isler servis vb

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu şekilde teslim almayı istemiyorum zaten. Ama basitçe ekran kartının bedelinden daha fazla bir tazminat almam gerektiğini düşünüyorum bunca mağduriyetin üstüne...
  • Bence tüketici hakem heyetine gitmenizin vakti gelmiş.
  • vakit kaybetmneden, bütün yazışma vb toparlayıp hakem heyetine başvurun. mağduriyetinizi belirten düzgün ve detaylı bir de dilekçe yazın.
    kartın ikinci el olması birşey değiştirmez, garanti garantidir.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.