Şimdi Ara

GENERAL MOBİLE DİSCOVERY ŞARJ SOKETİ VE TELPA MAĞDURLARI[ANA KONU] (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
354
Cevap
8
Favori
18.845
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HsynBkts

    up

    Güncel tuttuğunuz için tesekkur ederim:)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bende 4 şubatta servise gönderdim ve telefon geldi yapılmamış 2.kere gönderdim geldi yine yapılmamış ve 1 hafta önce gönderdim 3.kez ve ben 2 aydır telefonsuzum ya allah belasını versin böyle servisin ne yapabilirim bu konuda bende şikayet etmek istiyorum yol gösterirseniz sevinirim :)
  • unebellehistoire U kullanıcısına yanıt
    Yarin bilgisayar basina gectigimde anlatirim hocam:) şuan mobildeyim:)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • pallo kullanıcısına yanıt
    teşekkür ederim şimdiden :)
  • unebellehistoire U kullanıcısına yanıt
    Güncelledim hocam bakabilirsiniz
  • pallo kullanıcısına yanıt
    ben garanti belgesini yani hem fatura hem garanti belgesi olan kağıdı kaybettim de imei numarasından garantili olduğu bilinir önemli değil dedi servise gönderdiğim yer ): sizce birşey yapamam mı bu durumda ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: unebellehistoire

    ben garanti belgesini yani hem fatura hem garanti belgesi olan kağıdı kaybettim de imei numarasından garantili olduğu bilinir önemli değil dedi servise gönderdiğim yer ): sizce birşey yapamam mı bu durumda ?

    bence aldıgın yerden faturayı tekrar talep edebilirsin irsaliye gibi verebilir diye düşünüyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: unebellehistoire

    ben garanti belgesini yani hem fatura hem garanti belgesi olan kağıdı kaybettim de imei numarasından garantili olduğu bilinir önemli değil dedi servise gönderdiğim yer ): sizce birşey yapamam mı bu durumda ?

    Tüketici hattini arayin hocam onlar yardimci olacaktir. Belki aldigin yer tekrar verebilir ama en garantisi tüketici hattini ara

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pallo


    quote:

    Orijinalden alıntı: unebellehistoire

    ben garanti belgesini yani hem fatura hem garanti belgesi olan kağıdı kaybettim de imei numarasından garantili olduğu bilinir önemli değil dedi servise gönderdiğim yer ): sizce birşey yapamam mı bu durumda ?

    Tüketici hattini arayin hocam onlar yardimci olacaktir. Belki aldigin yer tekrar verebilir ama en garantisi tüketici hattini ara

    teşekkür ederim sağolun :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: unebellehistoire

    quote:

    Orijinalden alıntı: pallo


    quote:

    Orijinalden alıntı: unebellehistoire

    ben garanti belgesini yani hem fatura hem garanti belgesi olan kağıdı kaybettim de imei numarasından garantili olduğu bilinir önemli değil dedi servise gönderdiğim yer ): sizce birşey yapamam mı bu durumda ?

    Tüketici hattini arayin hocam onlar yardimci olacaktir. Belki aldigin yer tekrar verebilir ama en garantisi tüketici hattini ara

    teşekkür ederim sağolun :)

    Hallettin mi hocam :) bizide bilgilendirmeyi unutma hocam:

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: pallo


    quote:

    Orijinalden alıntı: unebellehistoire

    quote:

    Orijinalden alıntı: pallo


    quote:

    Orijinalden alıntı: unebellehistoire

    ben garanti belgesini yani hem fatura hem garanti belgesi olan kağıdı kaybettim de imei numarasından garantili olduğu bilinir önemli değil dedi servise gönderdiğim yer ): sizce birşey yapamam mı bu durumda ?

    Tüketici hattini arayin hocam onlar yardimci olacaktir. Belki aldigin yer tekrar verebilir ama en garantisi tüketici hattini ara

    teşekkür ederim sağolun :)

    Hallettin mi hocam :) bizide bilgilendirmeyi unutma hocam:

    ben ilk telpayı aradım hocam bağırdım falan sizi tüketici haklarına şikayet edeceğim ,telefonumu 3. kez servise gönderdim 2 aydır bekliyorum en fazla 20 iş gününde göndermeniz gerekiyordu dedim. onlarda 2 ay sadece 1 kez servise gönderildiğinde olmamış 3 kez ayrı ayrı göndermişsiniz 3 ündede 20 günden az bir sürede gelmiş şikayet edemezsiniz dediler ben de ondan sonra garanti belgesi için uğraşmadım hiç




  • quote:

    Orijinalden alıntı: unebellehistoire

    quote:

    Orijinalden alıntı: pallo


    quote:

    Orijinalden alıntı: unebellehistoire

    quote:

    Orijinalden alıntı: pallo


    quote:

    Orijinalden alıntı: unebellehistoire

    ben garanti belgesini yani hem fatura hem garanti belgesi olan kağıdı kaybettim de imei numarasından garantili olduğu bilinir önemli değil dedi servise gönderdiğim yer ): sizce birşey yapamam mı bu durumda ?

    Tüketici hattini arayin hocam onlar yardimci olacaktir. Belki aldigin yer tekrar verebilir ama en garantisi tüketici hattini ara

    teşekkür ederim sağolun :)

    Hallettin mi hocam :) bizide bilgilendirmeyi unutma hocam:

    ben ilk telpayı aradım hocam bağırdım falan sizi tüketici haklarına şikayet edeceğim ,telefonumu 3. kez servise gönderdim 2 aydır bekliyorum en fazla 20 iş gününde göndermeniz gerekiyordu dedim. onlarda 2 ay sadece 1 kez servise gönderildiğinde olmamış 3 kez ayrı ayrı göndermişsiniz 3 ündede 20 günden az bir sürede gelmiş şikayet edemezsiniz dediler ben de ondan sonra garanti belgesi için uğraşmadım hiç

    Hocam sen yanlis anlatmissin herhalde bak simdi sen eğer tekrar ulaşabilirsen internette bir suru emsal karar var general mobile müdürü bile bunu kabul ediyor. Kullanilan soket çok kotu ve kalitesiz olduğu için bozuluyor acin sikayetvar.com u bakin orada neler var. Sadece beni boşa ugrastirirsiniz. Falan de bu arada tüketici hattini ara oraya garanti belgesi için bilgi al, sakin disaridan yaptirma ve para kaptirma asla. Tüketici hakem heyetine git, yilma onlara karsi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: pallo


    quote:

    Orijinalden alıntı: unebellehistoire

    quote:

    Orijinalden alıntı: pallo


    quote:

    Orijinalden alıntı: unebellehistoire

    quote:

    Orijinalden alıntı: pallo


    quote:

    Orijinalden alıntı: unebellehistoire

    ben garanti belgesini yani hem fatura hem garanti belgesi olan kağıdı kaybettim de imei numarasından garantili olduğu bilinir önemli değil dedi servise gönderdiğim yer ): sizce birşey yapamam mı bu durumda ?

    Tüketici hattini arayin hocam onlar yardimci olacaktir. Belki aldigin yer tekrar verebilir ama en garantisi tüketici hattini ara

    teşekkür ederim sağolun :)

    Hallettin mi hocam :) bizide bilgilendirmeyi unutma hocam:

    ben ilk telpayı aradım hocam bağırdım falan sizi tüketici haklarına şikayet edeceğim ,telefonumu 3. kez servise gönderdim 2 aydır bekliyorum en fazla 20 iş gününde göndermeniz gerekiyordu dedim. onlarda 2 ay sadece 1 kez servise gönderildiğinde olmamış 3 kez ayrı ayrı göndermişsiniz 3 ündede 20 günden az bir sürede gelmiş şikayet edemezsiniz dediler ben de ondan sonra garanti belgesi için uğraşmadım hiç

    Hocam sen yanlis anlatmissin herhalde bak simdi sen eğer tekrar ulaşabilirsen internette bir suru emsal karar var general mobile müdürü bile bunu kabul ediyor. Kullanilan soket çok kotu ve kalitesiz olduğu için bozuluyor acin sikayetvar.com u bakin orada neler var. Sadece beni boşa ugrastirirsiniz. Falan de bu arada tüketici hattini ara oraya garanti belgesi için bilgi al, sakin disaridan yaptirma ve para kaptirma asla. Tüketici hakem heyetine git, yilma onlara karsi.

    ilgilendiğiniz için teşekkür ederim hocam :) ah bir telefonum olsa arayacağım her yeri de telefon yok işte ): bu arada bende şöyle oldu hocam anlatayım ilk gönderdiğimde teknik servis sorgulamada 50 tl ücret istiyordu bende aradım telpayı daha 3 ay önce aldığım sıfır telefon ben dikkatli kullanmışım ama yinede bozuldu sizin üretim hatanız falan dedim biraz da bağırdım yine tamam sizden ücret almıycaz dediler şarj soketini değiştirip yollamışlar o zaman ama bnm telefonda ne sorun varsa artık bilmiyorum açılmadı tekrar gönderdim sonra bi daha gönderdim falan ....Buradan şarj soketi ile sorunu olanlara şunu söylüyorum verin teknik servise (bence verirken de şarj soketi bozuk falan demeyin telefon kendi kapanıyor gibisinden birşeyler deyin ben öyle yaptım ararlar zaten şarj soketi bozuk diye ücret talep ederlerse de ben kendi kendine kapanıyor diye gönderdim bu 50 yl yi ne için istiyorsunuz deyin böylece 50 tl ücret vermekten kurtulmuş olursunuz )




  • quote:

    Orijinalden alıntı: unebellehistoire

    quote:

    Orijinalden alıntı: pallo


    quote:

    Orijinalden alıntı: unebellehistoire

    quote:

    Orijinalden alıntı: pallo


    quote:

    Orijinalden alıntı: unebellehistoire

    quote:

    Orijinalden alıntı: pallo


    quote:

    Orijinalden alıntı: unebellehistoire

    ben garanti belgesini yani hem fatura hem garanti belgesi olan kağıdı kaybettim de imei numarasından garantili olduğu bilinir önemli değil dedi servise gönderdiğim yer ): sizce birşey yapamam mı bu durumda ?

    Tüketici hattini arayin hocam onlar yardimci olacaktir. Belki aldigin yer tekrar verebilir ama en garantisi tüketici hattini ara

    teşekkür ederim sağolun :)

    Hallettin mi hocam :) bizide bilgilendirmeyi unutma hocam:

    ben ilk telpayı aradım hocam bağırdım falan sizi tüketici haklarına şikayet edeceğim ,telefonumu 3. kez servise gönderdim 2 aydır bekliyorum en fazla 20 iş gününde göndermeniz gerekiyordu dedim. onlarda 2 ay sadece 1 kez servise gönderildiğinde olmamış 3 kez ayrı ayrı göndermişsiniz 3 ündede 20 günden az bir sürede gelmiş şikayet edemezsiniz dediler ben de ondan sonra garanti belgesi için uğraşmadım hiç

    Hocam sen yanlis anlatmissin herhalde bak simdi sen eğer tekrar ulaşabilirsen internette bir suru emsal karar var general mobile müdürü bile bunu kabul ediyor. Kullanilan soket çok kotu ve kalitesiz olduğu için bozuluyor acin sikayetvar.com u bakin orada neler var. Sadece beni boşa ugrastirirsiniz. Falan de bu arada tüketici hattini ara oraya garanti belgesi için bilgi al, sakin disaridan yaptirma ve para kaptirma asla. Tüketici hakem heyetine git, yilma onlara karsi.

    ilgilendiğiniz için teşekkür ederim hocam :) ah bir telefonum olsa arayacağım her yeri de telefon yok işte ): bu arada bende şöyle oldu hocam anlatayım ilk gönderdiğimde teknik servis sorgulamada 50 tl ücret istiyordu bende aradım telpayı daha 3 ay önce aldığım sıfır telefon ben dikkatli kullanmışım ama yinede bozuldu sizin üretim hatanız falan dedim biraz da bağırdım yine tamam sizden ücret almıycaz dediler şarj soketini değiştirip yollamışlar o zaman ama bnm telefonda ne sorun varsa artık bilmiyorum açılmadı tekrar gönderdim sonra bi daha gönderdim falan ....Buradan şarj soketi ile sorunu olanlara şunu söylüyorum verin teknik servise (bence verirken de şarj soketi bozuk falan demeyin telefon kendi kapanıyor gibisinden birşeyler deyin ben öyle yaptım ararlar zaten şarj soketi bozuk diye ücret talep ederlerse de ben kendi kendine kapanıyor diye gönderdim bu 50 yl yi ne için istiyorsunuz deyin böylece 50 tl ücret vermekten kurtulmuş olursunuz )

    Vallahi benim demedigim kalmadi ama adam akilli cevap vermediler bile ayrıca yaptiklari parcanin bile 6 ay garantisi var yani garanti dişi kalsa bile. Batarya şarj cihazi al kullan onu hocam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: pallo


    quote:

    Orijinalden alıntı: unebellehistoire

    quote:

    Orijinalden alıntı: pallo


    quote:

    Orijinalden alıntı: unebellehistoire

    quote:

    Orijinalden alıntı: pallo


    quote:

    Orijinalden alıntı: unebellehistoire

    quote:

    Orijinalden alıntı: pallo


    quote:

    Orijinalden alıntı: unebellehistoire

    ben garanti belgesini yani hem fatura hem garanti belgesi olan kağıdı kaybettim de imei numarasından garantili olduğu bilinir önemli değil dedi servise gönderdiğim yer ): sizce birşey yapamam mı bu durumda ?

    Tüketici hattini arayin hocam onlar yardimci olacaktir. Belki aldigin yer tekrar verebilir ama en garantisi tüketici hattini ara

    teşekkür ederim sağolun :)

    Hallettin mi hocam :) bizide bilgilendirmeyi unutma hocam:

    ben ilk telpayı aradım hocam bağırdım falan sizi tüketici haklarına şikayet edeceğim ,telefonumu 3. kez servise gönderdim 2 aydır bekliyorum en fazla 20 iş gününde göndermeniz gerekiyordu dedim. onlarda 2 ay sadece 1 kez servise gönderildiğinde olmamış 3 kez ayrı ayrı göndermişsiniz 3 ündede 20 günden az bir sürede gelmiş şikayet edemezsiniz dediler ben de ondan sonra garanti belgesi için uğraşmadım hiç

    Hocam sen yanlis anlatmissin herhalde bak simdi sen eğer tekrar ulaşabilirsen internette bir suru emsal karar var general mobile müdürü bile bunu kabul ediyor. Kullanilan soket çok kotu ve kalitesiz olduğu için bozuluyor acin sikayetvar.com u bakin orada neler var. Sadece beni boşa ugrastirirsiniz. Falan de bu arada tüketici hattini ara oraya garanti belgesi için bilgi al, sakin disaridan yaptirma ve para kaptirma asla. Tüketici hakem heyetine git, yilma onlara karsi.

    ilgilendiğiniz için teşekkür ederim hocam :) ah bir telefonum olsa arayacağım her yeri de telefon yok işte ): bu arada bende şöyle oldu hocam anlatayım ilk gönderdiğimde teknik servis sorgulamada 50 tl ücret istiyordu bende aradım telpayı daha 3 ay önce aldığım sıfır telefon ben dikkatli kullanmışım ama yinede bozuldu sizin üretim hatanız falan dedim biraz da bağırdım yine tamam sizden ücret almıycaz dediler şarj soketini değiştirip yollamışlar o zaman ama bnm telefonda ne sorun varsa artık bilmiyorum açılmadı tekrar gönderdim sonra bi daha gönderdim falan ....Buradan şarj soketi ile sorunu olanlara şunu söylüyorum verin teknik servise (bence verirken de şarj soketi bozuk falan demeyin telefon kendi kapanıyor gibisinden birşeyler deyin ben öyle yaptım ararlar zaten şarj soketi bozuk diye ücret talep ederlerse de ben kendi kendine kapanıyor diye gönderdim bu 50 yl yi ne için istiyorsunuz deyin böylece 50 tl ücret vermekten kurtulmuş olursunuz )

    Vallahi benim demedigim kalmadi ama adam akilli cevap vermediler bile ayrıca yaptiklari parcanin bile 6 ay garantisi var yani garanti dişi kalsa bile. Batarya şarj cihazi al kullan onu hocam

    uğraşmak da istemiyorum bir daha gm marka almam ve de telpa garantisi olan bir telefonda almam 2 ay telefon bekliyorum hale bak ya ): hocam vazgeçme bence ara bir daha istanbuldaysan genel merkezlerine git leventteymiş.bağır çağır hakkını ara sesini çıkarmayınca herkes sömürmeye çalışıyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: unebellehistoire

    quote:

    Orijinalden alıntı: pallo


    quote:

    Orijinalden alıntı: unebellehistoire

    quote:

    Orijinalden alıntı: pallo


    quote:

    Orijinalden alıntı: unebellehistoire

    quote:

    Orijinalden alıntı: pallo


    quote:

    Orijinalden alıntı: unebellehistoire

    quote:

    Orijinalden alıntı: pallo


    quote:

    Orijinalden alıntı: unebellehistoire

    ben garanti belgesini yani hem fatura hem garanti belgesi olan kağıdı kaybettim de imei numarasından garantili olduğu bilinir önemli değil dedi servise gönderdiğim yer ): sizce birşey yapamam mı bu durumda ?

    Tüketici hattini arayin hocam onlar yardimci olacaktir. Belki aldigin yer tekrar verebilir ama en garantisi tüketici hattini ara

    teşekkür ederim sağolun :)

    Hallettin mi hocam :) bizide bilgilendirmeyi unutma hocam:

    ben ilk telpayı aradım hocam bağırdım falan sizi tüketici haklarına şikayet edeceğim ,telefonumu 3. kez servise gönderdim 2 aydır bekliyorum en fazla 20 iş gününde göndermeniz gerekiyordu dedim. onlarda 2 ay sadece 1 kez servise gönderildiğinde olmamış 3 kez ayrı ayrı göndermişsiniz 3 ündede 20 günden az bir sürede gelmiş şikayet edemezsiniz dediler ben de ondan sonra garanti belgesi için uğraşmadım hiç

    Hocam sen yanlis anlatmissin herhalde bak simdi sen eğer tekrar ulaşabilirsen internette bir suru emsal karar var general mobile müdürü bile bunu kabul ediyor. Kullanilan soket çok kotu ve kalitesiz olduğu için bozuluyor acin sikayetvar.com u bakin orada neler var. Sadece beni boşa ugrastirirsiniz. Falan de bu arada tüketici hattini ara oraya garanti belgesi için bilgi al, sakin disaridan yaptirma ve para kaptirma asla. Tüketici hakem heyetine git, yilma onlara karsi.

    ilgilendiğiniz için teşekkür ederim hocam :) ah bir telefonum olsa arayacağım her yeri de telefon yok işte ): bu arada bende şöyle oldu hocam anlatayım ilk gönderdiğimde teknik servis sorgulamada 50 tl ücret istiyordu bende aradım telpayı daha 3 ay önce aldığım sıfır telefon ben dikkatli kullanmışım ama yinede bozuldu sizin üretim hatanız falan dedim biraz da bağırdım yine tamam sizden ücret almıycaz dediler şarj soketini değiştirip yollamışlar o zaman ama bnm telefonda ne sorun varsa artık bilmiyorum açılmadı tekrar gönderdim sonra bi daha gönderdim falan ....Buradan şarj soketi ile sorunu olanlara şunu söylüyorum verin teknik servise (bence verirken de şarj soketi bozuk falan demeyin telefon kendi kapanıyor gibisinden birşeyler deyin ben öyle yaptım ararlar zaten şarj soketi bozuk diye ücret talep ederlerse de ben kendi kendine kapanıyor diye gönderdim bu 50 yl yi ne için istiyorsunuz deyin böylece 50 tl ücret vermekten kurtulmuş olursunuz )

    Vallahi benim demedigim kalmadi ama adam akilli cevap vermediler bile ayrıca yaptiklari parcanin bile 6 ay garantisi var yani garanti dişi kalsa bile. Batarya şarj cihazi al kullan onu hocam

    uğraşmak da istemiyorum bir daha gm marka almam ve de telpa garantisi olan bir telefonda almam 2 ay telefon bekliyorum hale bak ya ): hocam vazgeçme bence ara bir daha istanbuldaysan genel merkezlerine git leventteymiş.bağır çağır hakkını ara sesini çıkarmayınca herkes sömürmeye çalışıyor.

    Hocam bugün babam gitmis kaymakamliga sormus, orada ki adam daha 5. Ayda cikar falan demiş yani daha beklemedeyim cidden çok pişmanim aldigim icin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: pallo


    quote:

    Orijinalden alıntı: unebellehistoire

    quote:

    Orijinalden alıntı: pallo


    quote:

    Orijinalden alıntı: unebellehistoire

    quote:

    Orijinalden alıntı: pallo


    quote:

    Orijinalden alıntı: unebellehistoire

    quote:

    Orijinalden alıntı: pallo


    quote:

    Orijinalden alıntı: unebellehistoire

    quote:

    Orijinalden alıntı: pallo


    quote:

    Orijinalden alıntı: unebellehistoire

    ben garanti belgesini yani hem fatura hem garanti belgesi olan kağıdı kaybettim de imei numarasından garantili olduğu bilinir önemli değil dedi servise gönderdiğim yer ): sizce birşey yapamam mı bu durumda ?

    Tüketici hattini arayin hocam onlar yardimci olacaktir. Belki aldigin yer tekrar verebilir ama en garantisi tüketici hattini ara

    teşekkür ederim sağolun :)

    Hallettin mi hocam :) bizide bilgilendirmeyi unutma hocam:

    ben ilk telpayı aradım hocam bağırdım falan sizi tüketici haklarına şikayet edeceğim ,telefonumu 3. kez servise gönderdim 2 aydır bekliyorum en fazla 20 iş gününde göndermeniz gerekiyordu dedim. onlarda 2 ay sadece 1 kez servise gönderildiğinde olmamış 3 kez ayrı ayrı göndermişsiniz 3 ündede 20 günden az bir sürede gelmiş şikayet edemezsiniz dediler ben de ondan sonra garanti belgesi için uğraşmadım hiç

    Hocam sen yanlis anlatmissin herhalde bak simdi sen eğer tekrar ulaşabilirsen internette bir suru emsal karar var general mobile müdürü bile bunu kabul ediyor. Kullanilan soket çok kotu ve kalitesiz olduğu için bozuluyor acin sikayetvar.com u bakin orada neler var. Sadece beni boşa ugrastirirsiniz. Falan de bu arada tüketici hattini ara oraya garanti belgesi için bilgi al, sakin disaridan yaptirma ve para kaptirma asla. Tüketici hakem heyetine git, yilma onlara karsi.

    ilgilendiğiniz için teşekkür ederim hocam :) ah bir telefonum olsa arayacağım her yeri de telefon yok işte ): bu arada bende şöyle oldu hocam anlatayım ilk gönderdiğimde teknik servis sorgulamada 50 tl ücret istiyordu bende aradım telpayı daha 3 ay önce aldığım sıfır telefon ben dikkatli kullanmışım ama yinede bozuldu sizin üretim hatanız falan dedim biraz da bağırdım yine tamam sizden ücret almıycaz dediler şarj soketini değiştirip yollamışlar o zaman ama bnm telefonda ne sorun varsa artık bilmiyorum açılmadı tekrar gönderdim sonra bi daha gönderdim falan ....Buradan şarj soketi ile sorunu olanlara şunu söylüyorum verin teknik servise (bence verirken de şarj soketi bozuk falan demeyin telefon kendi kapanıyor gibisinden birşeyler deyin ben öyle yaptım ararlar zaten şarj soketi bozuk diye ücret talep ederlerse de ben kendi kendine kapanıyor diye gönderdim bu 50 yl yi ne için istiyorsunuz deyin böylece 50 tl ücret vermekten kurtulmuş olursunuz )

    Vallahi benim demedigim kalmadi ama adam akilli cevap vermediler bile ayrıca yaptiklari parcanin bile 6 ay garantisi var yani garanti dişi kalsa bile. Batarya şarj cihazi al kullan onu hocam

    uğraşmak da istemiyorum bir daha gm marka almam ve de telpa garantisi olan bir telefonda almam 2 ay telefon bekliyorum hale bak ya ): hocam vazgeçme bence ara bir daha istanbuldaysan genel merkezlerine git leventteymiş.bağır çağır hakkını ara sesini çıkarmayınca herkes sömürmeye çalışıyor.

    Hocam bugün babam gitmis kaymakamliga sormus, orada ki adam daha 5. Ayda cikar falan demiş yani daha beklemedeyim cidden çok pişmanim aldigim icin

    gidip samsung ya da nokia alsaydık keşke ): inşallah sonuç iyi olur hocam buraya yazın haberdar edin bizi :)




  • unebellehistoire U kullanıcısına yanıt
    Keske ama gecti artik :) Desteğiniz için tesekkur ederim :) yazarim hocam :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yatacak yeri yok bunların :D telefon gelsinm evrakları tüketici mahkemesine verip üst versiyonunu isteyeceğim kronik bir hataymıs bilsem almazdım diyecegim binlerce insan mağdur açılıp tamir görmüş bi telefon düzen tutmaz tek tük olur anlarım ama binlercesi böyle yazıklar olsun ki bide yüzsüz yüzsüz 50 tl istiyorlar oylemi madem oyle bende sony nin yaptıgı gibi GM in sarj soketinin baglantı kablolarının kopmasından dolayı tüketici mahkemesine gidip üst versiyonunu yada iadesini isteyeceğim ben ugraşaçagım artık GM ve TELPA düşünsün :)
  • isa_001453 İ kullanıcısına yanıt
    Aynen hocam ugrasin. Dediginiz gibi bunların yatacak yeri yok, milleti kandiriyorlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.