Şimdi Ara

<<<....FIAT PUNTO EVO KULÜBÜ(39 üye)....>>> (44. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.271
Cevap
20
Favori
117.821
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 4243444546
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yasrhere

    1.4 fire active evo lpg li bir araç buldum lpg de kullanan varsa bilgilendirebilirmi.hangi lpg sistemi uygundur. yakıt sarfiyatı lpg de ve benzinde nasıldır..teşekkürler

    lpgde markadan ziyade işçilik çok önemli.marka 2 sırada. onuda enjektörlerin kalitesi, kullanılan tertibatın bağlantı elemanlarının kalitesi belirler.iyi bir usta vasat bir sistem olan atikeri bile çok stabil olarak araca uygulayabilir.kötü usta prince ile aracı rezil edebilir.Fakat kaliteli bir sistem tercihi iyi bir işçilikle mükemmele yakın sonuçlar vermektedir.landi renzoyu fiat servileri kendi takıyor.ama pahalı.2.sırada brc var.garanti sınıtınız yoksa brc taktırın. BRC landiye göre 200-250 Tl daha ucuzdur.garantiniz varsa landi renzo 200-300 tl için garanti yakmaya değmez.öekişe gelirsek 1,4fire motor, iyi uygulanmış bir lpg ile gücünden pek fire vermiyor ama cebinizi güldürüyor.şehir dışı 17-20 kr arası (kullanım karakteriniz, güzergahtaki rampa vs gibi yol şartları,yük ve klima kullanumı yakıtınızı etkileyebilir.)şehiriçi 25 kr/1 km civarı yakar.bende 38lt lpg alan 41 lt tank var.1 depo ile şehiriçi 380-430km arası gidip geliyorum.şehirlerarası 530 km yapabiliyorum.Özetle tavsiye ederim para zor kazanılıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi comanchee -- 27 Mayıs 2013; 17:48:57 >




  • çok teşekkür ederim.paylaştığınız bilgiler çok faydalı oldu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Natsukaw.S

    Diğer konuya nazaran nekadar ölü burası yaw.. hepi topu 39 kişidemi evo var şimdi. Arabamı yeni almama rağmen buraya yazasım gelmiyor.

    o başlık eskiden kaldıgı için 39 olarak gozukuyor diye dusunuyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: b@un

    quote:

    Orijinalden alıntı: Natsukaw.S

    Diğer konuya nazaran nekadar ölü burası yaw.. hepi topu 39 kişidemi evo var şimdi. Arabamı yeni almama rağmen buraya yazasım gelmiyor.

    o başlık eskiden kaldıgı için 39 olarak gozukuyor diye dusunuyorum

    +1
  • quote:

    Orijinalden alıntı: comanchee

    quote:

    Orijinalden alıntı: b@un

    quote:

    Orijinalden alıntı: Natsukaw.S

    Diğer konuya nazaran nekadar ölü burası yaw.. hepi topu 39 kişidemi evo var şimdi. Arabamı yeni almama rağmen buraya yazasım gelmiyor.

    o başlık eskiden kaldıgı için 39 olarak gozukuyor diye dusunuyorum

    +1

    Başlık eskide kalmasa ne yazar ki, isterse 500 evo sahibi olsun konunun durumu ortada. Rakamlara takılmayın :)




  • Puntoturkiye forumumuza bekleriz, geçtiğimiz pazar günü 60 civarı Punto ile Bolu-Abant buluşması gerçekleştirdik.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi connectpeople -- 29 Mayıs 2013; 8:32:23 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: connectpeople

    Punto turkiye forumumuza bekleriz, geçtiğimiz pazar günü 60 civarı Punto ile Bolu-Abant buluşması gerçekleştirdik.



    orayada üyeyim geçen yıl maşukiyede toplanmıştık çok güzel olmuştu




  • Selamlar kafama takılan iki konu var arkadaşlar,

    aracı yeni aldım ve deneyimsizim 1.4 dualogic benzinli. 50 70 arası hızda giderken 2 3 bin devirde araç 4. viteste devam ediyor. 50km hızda 2bin devire sabitlediğimde yinede 4. vitesten düşmüyor, manuel olarak düşürdüğümde tekrar 4. vitese geçiyor bu normal mi bu hız ve devirde ?

    Birde gece e5te otomatikte sakin kullanırken birden dip gaz yaptım fakat devir bianda 5 bine çıkmasına rağmen vites yükseltmek yerine araç bağırdı. otomatikte dip gaz yaptığımızda vites geçişlerine müdahale etmemiz şart mı ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Natsukaw.S

    Selamlar kafama takılan iki konu var arkadaşlar,

    aracı yeni aldım ve deneyimsizim 1.4 dualogic benzinli. 50 70 arası hızda giderken 2 3 bin devirde araç 4. viteste devam ediyor. 50km hızda 2bin devire sabitlediğimde yinede 4. vitesten düşmüyor, manuel olarak düşürdüğümde tekrar 4. vitese geçiyor bu normal mi bu hız ve devirde ?

    Birde gece e5te otomatikte sakin kullanırken birden dip gaz yaptım fakat devir bianda 5 bine çıkmasına rağmen vites yükseltmek yerine araç bağırdı. otomatikte dip gaz yaptığımızda vites geçişlerine müdahale etmemiz şart mı ?

    eco modunu kapatırsanız devir yükselir ve düşük hızlarda vites yüksek olmaz. örneğin eco mod kapalıyken 50 km de 3 vitesteyken açık olduğunda 5. viteste oluyor.

    kick down da ise örneğin 5 vitesteyken gazı köklerseniz 3 atıp araç ileri atılır sonra sizin gazdaki ayak tepkinize göre araç vitesi yükseltmeye başlar.

    henüz yeniyseniz zamanla ayağınızla vites geçişlerini kontrol edebilmeyi öğreneceksiniz dualogic vites alıştıktan sonra çok zevkli




  • Merhaba arkadaşlar...



    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-fiat-ilk-sahibinden-sifir-ayarinda-orjinal-lpg-li-punto-evo-dynamic-124001651/detay

    sizce ederi nedir bu aracın? Bugüne kadar hep corsa düşünüyordum ama punto evo da aklımı çeldi
  • Arkadaşlar geçen ay ilk arabam olarak punto evo 1.3 mjet dynamic aldım. 2. el 78 bindeydi. Ve 79 binde aracı bakıma soktum. Şu an 81500 de araç. Her gün işe gidip geliyorum ve 55 km yol yapıyo zaten.

    Ben birdahaki bakıma kadar herhangi birşey yapmama gerek varmı ? Ne biliyim motor yağı o bu şu.. Pek bilmediğim için yardımınıza ihtiyacım var.

    Ve ayrıca araçta şöyle bir sorun var. Yokuşta kalkarken araçtan garip bir ses geliyor. Sanki bir ip var ve ip zar zor çekiliyo heran kopucakmış gibi. Servisteki elemana sordum , baskı balatadandır dedi ama şimdilik masraf yapmaya gerek yok dedi yinede kıllandım biraz. Belkide bilginiz vardır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KmL-05

    Arkadaşlar geçen ay ilk arabam olarak punto evo 1.3 mjet dynamic aldım. 2. el 78 bindeydi. Ve 79 binde aracı bakıma soktum. Şu an 81500 de araç. Her gün işe gidip geliyorum ve 55 km yol yapıyo zaten.

    Ben birdahaki bakıma kadar herhangi birşey yapmama gerek varmı ? Ne biliyim motor yağı o bu şu.. Pek bilmediğim için yardımınıza ihtiyacım var.

    Ve ayrıca araçta şöyle bir sorun var. Yokuşta kalkarken araçtan garip bir ses geliyor. Sanki bir ip var ve ip zar zor çekiliyo heran kopucakmış gibi. Servisteki elemana sordum , baskı balatadandır dedi ama şimdilik masraf yapmaya gerek yok dedi yinede kıllandım biraz. Belkide bilginiz vardır.

    10.000k da bir yağ yağ ve hava filtresi değişirsiniz.soğutma suyu ve fren hidroliğini de sık sık gözle kontrol edersiniz eksilme varsa.tamamlatırsınız devamlı eksilme varsa zaten sorun vardır.aracınız turbo dizel olduğundan marşa basar basmaz kalkmayın 1-2 dk bekleyin yağın vizikositesi artsın turbo yağlansın.stop edeceksiniz 1 dk rölantide bekleyip aracı öyle stop edin.böylece turbo ömrü uzar.dizeller çok yükse devri sevmez alt devir torku ve beygir gücü yüksektir.bu nedenle düz yolda 2000-2200 dd vites değişin rampalarda ise minimum 2500 dd olsun o kadar.uzun süre yüksek devir kullanmak turboya zarar verir.kısa süreli devirli kullanımlar ise faydalıdır.aracın ciğerlerini açar halk tabiri ile




  • quote:

    Orijinalden alıntı: comanchee

    quote:

    Orijinalden alıntı: KmL-05

    Arkadaşlar geçen ay ilk arabam olarak punto evo 1.3 mjet dynamic aldım. 2. el 78 bindeydi. Ve 79 binde aracı bakıma soktum. Şu an 81500 de araç. Her gün işe gidip geliyorum ve 55 km yol yapıyo zaten.

    Ben birdahaki bakıma kadar herhangi birşey yapmama gerek varmı ? Ne biliyim motor yağı o bu şu.. Pek bilmediğim için yardımınıza ihtiyacım var.

    Ve ayrıca araçta şöyle bir sorun var. Yokuşta kalkarken araçtan garip bir ses geliyor. Sanki bir ip var ve ip zar zor çekiliyo heran kopucakmış gibi. Servisteki elemana sordum , baskı balatadandır dedi ama şimdilik masraf yapmaya gerek yok dedi yinede kıllandım biraz. Belkide bilginiz vardır.

    10.000k da bir yağ yağ ve hava filtresi değişirsiniz.soğutma suyu ve fren hidroliğini de sık sık gözle kontrol edersiniz eksilme varsa.tamamlatırsınız devamlı eksilme varsa zaten sorun vardır.aracınız turbo dizel olduğundan marşa basar basmaz kalkmayın 1-2 dk bekleyin yağın vizikositesi artsın turbo yağlansın.stop edeceksiniz 1 dk rölantide bekleyip aracı öyle stop edin.böylece turbo ömrü uzar.dizeller çok yükse devri sevmez alt devir torku ve beygir gücü yüksektir.bu nedenle düz yolda 2000-2200 dd vites değişin rampalarda ise minimum 2500 dd olsun o kadar.uzun süre yüksek devir kullanmak turboya zarar verir.kısa süreli devirli kullanımlar ise faydalıdır.aracın ciğerlerini açar halk tabiri ile

    Cok tesekkur ederim hocam , uyarilariniza dikkat edicem. Ilk calistirdigimda hemen kalkmiyodum zaten ama arabayi stop ederken bekleme yapmiyodum hic. Bunada dikkat ederim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 2011 ve 2012 1.3 dynamic yada longue +ESP,ASR
    düşük kilometre ne kadara alınabilir? Bilgisi olan varmı?
  • punto evoların yol tutuşu diğer b sınıfı araçlara göre nasıl arkadaşlar +esp performansı nasıl
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 1905ARMADA

    punto evoların yol tutuşu diğer b sınıfı araçlara göre nasıl arkadaşlar +esp performansı nasıl

    oldukça iyidir.denendi ve görüldü
  • Arkadaşlar benim aracımda bikaçtane sorun var.

    * Çakmak çalışmıyor.Araç şarzı taktım oda çalışmadı. Orda bozukluk var. Bunun tamirini nerde yaptırabilirim ve çok masrafı olurmu?
    * En önemli sorun ; arka iki kapı açıp kaparken gıcırdama sesleri yapıyor ama özellikle bitanesi çok fazla yapıyor. Serviste yağlattık yine aynı. Napıcaz bu konuda varmıdır bir çözümü ?
    *Arka sol kapıda açılma zorluğu var. Zor açılıyor kapı. servise gösterdim, iç aksamın değişmesi lazım oda 450 tl tutar dedi.

    Bunlar canımı sıkıyor biraz. Yardımcı olursanız sevinirim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KmL-05

    Arkadaşlar benim aracımda bikaçtane sorun var.

    * Çakmak çalışmıyor.Araç şarzı taktım oda çalışmadı. Orda bozukluk var. Bunun tamirini nerde yaptırabilirim ve çok masrafı olurmu?
    * En önemli sorun ; arka iki kapı açıp kaparken gıcırdama sesleri yapıyor ama özellikle bitanesi çok fazla yapıyor. Serviste yağlattık yine aynı. Napıcaz bu konuda varmıdır bir çözümü ?
    *Arka sol kapıda açılma zorluğu var. Zor açılıyor kapı. servise gösterdim, iç aksamın değişmesi lazım oda 450 tl tutar dedi.

    Bunlar canımı sıkıyor biraz. Yardımcı olursanız sevinirim.

    Kronik sorun. Garanti devam ediyorsa gıcırdayan kapılar için kapı gergilerinin değişimini isteyin. Yağlama filan çözüm degil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: connectpeople


    quote:

    Orijinalden alıntı: KmL-05

    Arkadaşlar benim aracımda bikaçtane sorun var.

    * Çakmak çalışmıyor.Araç şarzı taktım oda çalışmadı. Orda bozukluk var. Bunun tamirini nerde yaptırabilirim ve çok masrafı olurmu?
    * En önemli sorun ; arka iki kapı açıp kaparken gıcırdama sesleri yapıyor ama özellikle bitanesi çok fazla yapıyor. Serviste yağlattık yine aynı. Napıcaz bu konuda varmıdır bir çözümü ?
    *Arka sol kapıda açılma zorluğu var. Zor açılıyor kapı. servise gösterdim, iç aksamın değişmesi lazım oda 450 tl tutar dedi.

    Bunlar canımı sıkıyor biraz. Yardımcı olursanız sevinirim.

    Kronik sorun. Garanti devam ediyorsa gıcırdayan kapılar için kapı gergilerinin değişimini isteyin. Yağlama filan çözüm degil.

    Garantisi devam etmiyordur büyük ihtimal. ikinci el aldım çünkü aracı.
    Normalde ne kadar tutar acaba ?




  • Garanti 3 yıl. 2011 model ve üzerinde ise kesin devam ediyordur. Parça fiyatlarını bilmiyorum, ben de garantiden degistirmistim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 4243444546
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.