Şimdi Ara

fiat paio multijet 2004 2. el almayı düşünüyorum. yakıt tüketimi hakkında yardıma ihtiyacım var..

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
33
Cevap
0
Favori
3.786
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • fiat paio multijet 2004 2. el almayı düşünüyorum. yakıt tüketimi hakkında bilgilendirilmeye ihtiyacım var.. ve önerilerinize.....



  • rhat ol iyi bi motoru var çok yakmaz ama benzinlisi için aynı şey söylenemez
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cbkbjk

    rhat ol iyi bi motoru var çok yakmaz ama benzinlisi için aynı şey söylenemez
    1.3 multijet çok ıyı gerçekten belkide dizel teknolojileri arasında en ıyısı az yakıyor.ama işte fiat ta çok arızalanma oluyor genel olarak söyluyorum motor arızas degıl, motor guzel hatta aynı motoru opel de kullanıyor.fiat aldınmı orası burası bozulma ıhtımallı yuksektır.ama parçasıda ucuz heryerde bulabilirsin yan sanayıside var............. bence al.serviste herşeyıne baktır bilgisayara bağlat kaportasına baktır hatta rapor da alablırsın sonra yanış bılgı verdılerse elınde belgen olsan expertis raporu..30ytl ye fılan herşeyne baıyorlar hatta bır kere benden nasıl olduysa para almadılar zaten o araçta 42bın değilmiş en son 75bındekontrole gelmişler 1 prçası boyalı denmıştı 2 parçadada boya çıkmıştı ama boya sorun değil göcuk olmuşmu neden olmuş boyutu nedır o önemli boya zaten çızılıyor mecbure yaptırıyon ufak tefek




  • quote:

    Orijinalden alıntı: enforacle

    1.3 multijet çok ıyı gerçekten belkide dizel teknolojileri arasında en ıyısı az yakıyor.ama işte fiat ta çok arızalanma oluyor genel olarak söyluyorum motor arızas degıl, motor guzel hatta aynı motoru opel de kullanıyor.fiat aldınmı orası burası bozulma ıhtımallı yuksektır.ama parçasıda ucuz heryerde bulabilirsin yan sanayıside var............. bence al.serviste herşeyıne baktır bilgisayara bağlat kaportasına baktır hatta rapor da alablırsın sonra yanış bılgı verdılerse elınde belgen olsan expertis raporu..30ytl ye fılan herşeyne baıyorlar hatta bır kere benden nasıl olduysa para almadılar zaten o araçta 42bın değilmiş en son 75bındekontrole gelmişler 1 prçası boyalı denmıştı 2 parçadada boya çıkmıştı ama boya sorun değil göcuk olmuşmu neden olmuş boyutu nedır o önemli boya zaten çızılıyor mecbure yaptırıyon ufak tefek

    Alıntıları Göster
    Abi zaten 1.3 dizel yakıt konusunda ne olabilir ki.Tabi ki az.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: _ahmet_

    Abi zaten 1.3 dizel yakıt konusunda ne olabilir ki.Tabi ki az.

    Alıntıları Göster
    3 sene kullandım
    1 kere arıza açmadı başıma
    yakıtta hemcinslerine göre 1 numara diyebilirim

    ama arabaya diğerlerine görede çok dandik malzeme ağırlık yok ve kaza olursa Allah muhafaza ::)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alkoc

    3 sene kullandım
    1 kere arıza açmadı başıma
    yakıtta hemcinslerine göre 1 numara diyebilirim

    ama arabaya diğerlerine görede çok dandik malzeme ağırlık yok ve kaza olursa Allah muhafaza ::)


    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: alkoc

    3 sene kullandım
    1 kere arıza açmadı başıma
    yakıtta hemcinslerine göre 1 numara diyebilirim

    ama arabaya diğerlerine görede çok dandik malzeme ağırlık yok ve kaza olursa Allah muhafaza ::)


    Katılıyorum ama dandik değil.

    Ağırlık 1 ton üzeri geçtiği çarpışma testleri belli.

    tekrar etmek istemezdim ama malzemesi dandik olsa çok arıza yapar.

    sınıfına ve fiyatına göre normal.

    ben önden de yandan da kaza yaptım.şase kuvvetli.zaten sütunları belli ediyor.

    Allaha şükür koruyor..katlanabilen direksiyon miline kadar önemli güvenlik önlemleri mevcut.zaten katlanma bölgeleri olan modern bir araç.enerjiyi emiyor.içeriye yansıtmıyor.

    tabi belli limitleri aşarsanız s serisi de Allah muhafaza



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sephiroth -- 26 Nisan 2007; 11:17:26 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sephiroth

    quote:

    Orjinalden alıntı: alkoc

    3 sene kullandım
    1 kere arıza açmadı başıma
    yakıtta hemcinslerine göre 1 numara diyebilirim

    ama arabaya diğerlerine görede çok dandik malzeme ağırlık yok ve kaza olursa Allah muhafaza ::)


    Katılıyorum ama dandik değil.

    Ağırlık 1 ton üzeri geçtiği çarpışma testleri belli.

    tekrar etmek istemezdim ama malzemesi dandik olsa çok arıza yapar.

    sınıfına ve fiyatına göre normal.

    ben önden de yandan da kaza yaptım.şase kuvvetli.zaten sütunları belli ediyor.

    Allaha şükür koruyor..katlanabilen direksiyon miline kadar önemli güvenlik önlemleri mevcut.zaten katlanma bölgeleri olan modern bir araç.enerjiyi emiyor.içeriye yansıtmıyor.

    tabi belli limitleri aşarsanız s serisi de Allah muhafaza

    Alıntıları Göster

    quote:

    Orjinalden alıntı: Akincl

    quote:

    Orjinalden alıntı: alkoc

    3 sene kullandım
    1 kere arıza açmadı başıma
    yakıtta hemcinslerine göre 1 numara diyebilirim

    ama arabaya diğerlerine görede çok dandik malzeme ağırlık yok ve kaza olursa Allah muhafaza ::)


    Katılıyorum ama dandik değil.

    Ağırlık 1 ton üzeri geçtiği çarpışma testleri belli.

    tekrar etmek istemezdim ama malzemesi dandik olsa çok arıza yapar.

    sınıfına ve fiyatına göre normal.

    ben önden de yandan da kaza yaptım.şase kuvvetli.zaten sütunları belli ediyor.

    Allaha şükür koruyor..katlanabilen direksiyon miline kadar önemli güvenlik önlemleri mevcut.zaten katlanma bölgeleri olan modern bir araç.enerjiyi emiyor.içeriye yansıtmıyor.

    tabi belli limitleri aşarsanız s serisi de Allah muhafaza



    ben soranlara ya da konusu geçtiğinde her zaman palio dan memnun kaldığımı belirttim bunu sölemek isterim. Ama dandik derken doygunluk açısından bahsettim 2004 model 1.3 boş modeline bindim göğüs malzemesinden direksiyona kapı iç kumaşından kapı tutma kollarına (iç) memnun kalmadım. Ama yenilerinde değiştiyse bilemem. Yani ford daki corsada ki malzeme doygunluğundan bahsettim bi avrupa amerika arabası gibi ağırlığı yok anlamında söledim. Yüksek süratlardeki güveni belki fiestaya göre kasanın hafif olmasından gelebilir ama yerli yapım bi araba da düşük özellik düşük kalite bağlamında fiyatları çok da cazip olmadığını düşünüyorum..

    en son araba alırken 21.300 dedikleri palio 1.4 benzinli modeli yerine ki boş araba 20 milyara cd çalar dahil renoult 1.4 symbol almak içimden geçmişti ki renault symboldeki malzeme kalitesi bana göre palio ya göre çok daha iyi diyebilirim. sonuç olarak biraz daha kalite kasa görüntüsü değişse ve fiyatlarda makul olarak kalsa çok daha palio alacak olacaktır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sephiroth

    quote:

    Orjinalden alıntı: alkoc

    3 sene kullandım
    1 kere arıza açmadı başıma
    yakıtta hemcinslerine göre 1 numara diyebilirim

    ama arabaya diğerlerine görede çok dandik malzeme ağırlık yok ve kaza olursa Allah muhafaza ::)


    Katılıyorum ama dandik değil.

    Ağırlık 1 ton üzeri geçtiği çarpışma testleri belli.

    tekrar etmek istemezdim ama malzemesi dandik olsa çok arıza yapar.

    sınıfına ve fiyatına göre normal.

    ben önden de yandan da kaza yaptım.şase kuvvetli.zaten sütunları belli ediyor.

    Allaha şükür koruyor..katlanabilen direksiyon miline kadar önemli güvenlik önlemleri mevcut.zaten katlanma bölgeleri olan modern bir araç.enerjiyi emiyor.içeriye yansıtmıyor.

    tabi belli limitleri aşarsanız s serisi de Allah muhafaza

    Alıntıları Göster
    nerde o çarpışma testleri? biz de bir görelim...

    quote:

    Orjinalden alıntı: Akincl
    ...Ağırlık 1 ton üzeri geçtiği çarpışma testleri belli.
    ...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: metinemre

    nerde o çarpışma testleri? biz de bir görelim...

    quote:

    Orjinalden alıntı: Akincl
    ...Ağırlık 1 ton üzeri geçtiği çarpışma testleri belli.
    ...


    Alıntıları Göster
    arkadaşlar mesajlarınız kesinlikle aydınlatıcı oldu, çok teşekkür ediyorum.... son bi istek:) yakıt tüketimi hakkında rakamsal verileri bu aracı kullananlar verebilirler mi acaba ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: metinemre

    nerde o çarpışma testleri? biz de bir görelim...

    quote:

    Orjinalden alıntı: Akincl
    ...Ağırlık 1 ton üzeri geçtiği çarpışma testleri belli.
    ...


    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: metinemre

    nerde o çarpışma testleri? biz de bir görelim...

    quote:

    Orjinalden alıntı: Akincl
    ...Ağırlık 1 ton üzeri geçtiği çarpışma testleri belli.
    ...




    Buyur Metin lafı mı olur

    http://www.otomobul.com/test/testbilgi.php?marka_id=30&model_id=139&test_id=225

    @alkoc

    2004-2005 lerin malzemesi kötü değil.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sephiroth

    quote:

    Orjinalden alıntı: metinemre

    nerde o çarpışma testleri? biz de bir görelim...

    quote:

    Orjinalden alıntı: Akincl
    ...Ağırlık 1 ton üzeri geçtiği çarpışma testleri belli.
    ...




    Buyur Metin lafı mı olur

    http://www.otomobul.com/test/testbilgi.php?marka_id=30&model_id=139&test_id=225

    @alkoc

    2004-2005 lerin malzemesi kötü değil.

    Alıntıları Göster
    bugün ford fiesta dizelle yakıt testlerim sonucu

    97.500.000 liralık mazotla 810 km yol yaptım ve böldüğümde 119.750 lira yaktığını gördüm. palio dan daha az yaktı şaşırdım .

    500 km si uzun yok gerisi ankara içi




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alkoc

    bugün ford fiesta dizelle yakıt testlerim sonucu

    97.500.000 liralık mazotla 810 km yol yaptım ve böldüğümde 119.750 lira yaktığını gördüm. palio dan daha az yaktı şaşırdım .

    500 km si uzun yok gerisi ankara içi


    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: alkoc

    bugün ford fiesta dizelle yakıt testlerim sonucu

    97.500.000 liralık mazotla 810 km yol yaptım ve böldüğümde 119.750 lira yaktığını gördüm. palio dan daha az yaktı şaşırdım .

    500 km si uzun yok gerisi ankara içi



    Sen aynı yolda aynı tarz da kullansan trafik durumuna göre tüketim değişir.

    palio nun da lehine çıkabilir alehine de.

    şaşırılıcak birşey yok.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sephiroth

    quote:

    Orjinalden alıntı: alkoc

    bugün ford fiesta dizelle yakıt testlerim sonucu

    97.500.000 liralık mazotla 810 km yol yaptım ve böldüğümde 119.750 lira yaktığını gördüm. palio dan daha az yaktı şaşırdım .

    500 km si uzun yok gerisi ankara içi



    Sen aynı yolda aynı tarz da kullansan trafik durumuna göre tüketim değişir.

    palio nun da lehine çıkabilir alehine de.

    şaşırılıcak birşey yok.

    Alıntıları Göster

    quote:

    Orjinalden alıntı: Akincl

    quote:

    Orjinalden alıntı: alkoc

    bugün ford fiesta dizelle yakıt testlerim sonucu

    97.500.000 liralık mazotla 810 km yol yaptım ve böldüğümde 119.750 lira yaktığını gördüm. palio dan daha az yaktı şaşırdım .

    500 km si uzun yok gerisi ankara içi



    Sen aynı yolda aynı tarz da kullansan trafik durumuna göre tüketim değişir.

    palio nun da lehine çıkabilir alehine de.

    şaşırılıcak birşey yok.


    5 senedir aynı yolu giden gelen birisi olarak söyledim bunu :)) şehiriçinde 127.000 yaktı yine fiesta. Yani ağır kasa olmasına rağmen motor büyük olmasına rağmen en azından biraz daha az yakması bana göre şaşırtıcı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alkoc


    quote:

    Orjinalden alıntı: Akincl

    quote:

    Orjinalden alıntı: alkoc

    bugün ford fiesta dizelle yakıt testlerim sonucu

    97.500.000 liralık mazotla 810 km yol yaptım ve böldüğümde 119.750 lira yaktığını gördüm. palio dan daha az yaktı şaşırdım .

    500 km si uzun yok gerisi ankara içi



    Sen aynı yolda aynı tarz da kullansan trafik durumuna göre tüketim değişir.

    palio nun da lehine çıkabilir alehine de.

    şaşırılıcak birşey yok.


    5 senedir aynı yolu giden gelen birisi olarak söyledim bunu :)) şehiriçinde 127.000 yaktı yine fiesta. Yani ağır kasa olmasına rağmen motor büyük olmasına rağmen en azından biraz daha az yakması bana göre şaşırtıcı.


    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: alkoc


    quote:

    Orjinalden alıntı: Akincl

    quote:

    Orjinalden alıntı: alkoc

    bugün ford fiesta dizelle yakıt testlerim sonucu

    97.500.000 liralık mazotla 810 km yol yaptım ve böldüğümde 119.750 lira yaktığını gördüm. palio dan daha az yaktı şaşırdım .

    500 km si uzun yok gerisi ankara içi



    Sen aynı yolda aynı tarz da kullansan trafik durumuna göre tüketim değişir.

    palio nun da lehine çıkabilir alehine de.

    şaşırılıcak birşey yok.


    5 senedir aynı yolu giden gelen birisi olarak söyledim bunu :)) şehiriçinde 127.000 yaktı yine fiesta. Yani ağır kasa olmasına rağmen motor büyük olmasına rağmen en azından biraz daha az yakması bana göre şaşırtıcı.



    5 senedir aynı yolu aynı şekilde pedallara basarak mı gidiyorsun.şaşılıcak birşey yok .ben de mjet palio alıyım senden aynı yolda daha az yaktırabilirim diyorum.

    ayrıca palio nun performansı yüksek tork sebebiyle 1.4 fiesta dan daha iyi.sadece düşük ağırlık değil.

    bunu da hatırlatırım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sephiroth

    quote:

    Orjinalden alıntı: alkoc


    quote:

    Orjinalden alıntı: Akincl

    quote:

    Orjinalden alıntı: alkoc

    bugün ford fiesta dizelle yakıt testlerim sonucu

    97.500.000 liralık mazotla 810 km yol yaptım ve böldüğümde 119.750 lira yaktığını gördüm. palio dan daha az yaktı şaşırdım .

    500 km si uzun yok gerisi ankara içi



    Sen aynı yolda aynı tarz da kullansan trafik durumuna göre tüketim değişir.

    palio nun da lehine çıkabilir alehine de.

    şaşırılıcak birşey yok.


    5 senedir aynı yolu giden gelen birisi olarak söyledim bunu :)) şehiriçinde 127.000 yaktı yine fiesta. Yani ağır kasa olmasına rağmen motor büyük olmasına rağmen en azından biraz daha az yakması bana göre şaşırtıcı.



    5 senedir aynı yolu aynı şekilde pedallara basarak mı gidiyorsun.şaşılıcak birşey yok .ben de mjet palio alıyım senden aynı yolda daha az yaktırabilirim diyorum.

    ayrıca palio nun performansı yüksek tork sebebiyle 1.4 fiesta dan daha iyi.sadece düşük ağırlık değil.

    bunu da hatırlatırım.

    Alıntıları Göster
    5 senedir gittiğim geldiğim yolda her defasında yakıt ne yaktı diye hesaplıyan birisi aynı benzinlik aynı pompa araba yakıt alırken aynı duruş bunları hesaplayan birisi olarak daha az yaktığını söylemek zor bişi diğil. Uzun yolda hiç bir defa palio ya aynı tarz kullanımla bu kadar az yaktırdığımı görmedim. Tabiki herşey az daha az yakmak diğil.. yüksek süratlerde ki güvenlik hissi. Yüksek süratlerle virajlara girildiğinde arabanın yolda duruşu bunlarıda işin içine katarsak palio nun sadece ufak viteslerdeki dediğiniz torkun fazla kasanın hafif olmasından ötürü seriliği ön plana çıkıyor. Ama 120 km hızdan sonra güvensizlikle beraber salınımların da artması rahat bir yolculuk tanımıyor kullanıcıya.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alkoc

    5 senedir gittiğim geldiğim yolda her defasında yakıt ne yaktı diye hesaplıyan birisi aynı benzinlik aynı pompa araba yakıt alırken aynı duruş bunları hesaplayan birisi olarak daha az yaktığını söylemek zor bişi diğil. Uzun yolda hiç bir defa palio ya aynı tarz kullanımla bu kadar az yaktırdığımı görmedim. Tabiki herşey az daha az yakmak diğil.. yüksek süratlerde ki güvenlik hissi. Yüksek süratlerle virajlara girildiğinde arabanın yolda duruşu bunlarıda işin içine katarsak palio nun sadece ufak viteslerdeki dediğiniz torkun fazla kasanın hafif olmasından ötürü seriliği ön plana çıkıyor. Ama 120 km hızdan sonra güvensizlikle beraber salınımların da artması rahat bir yolculuk tanımıyor kullanıcıya.

    Alıntıları Göster
    ok

    sen trafikte hep aynı yerde aynı hareketler yapıyorsun ve hızın her zaman aynı.


    palio daha performanslı olduğu için belki de senin sürüşünde fazla yakıyordur ki bu fark çok değildir.

    fiesta nın yol tutuşu ile palio nunki elbet aynı değil ama 120 den sonra rahat gidemiyorum demene katılmıyorum.

    salınım dediğin lastik havalarından ya da rot-balans dan da olabilir.çünkü palio nun süspansiyonları daha yumuşak ve konfor ayarlı..bahsettiğin salınımı doğru anladıysam kötü bir özellik değil.

    ayrıca palio yerden bariz yüksektir.bizim yollara uyum sağlaması açısından.kimine göre kötü kimine göre iyi özellik

    fiesta nın süspansiyonları daha sert.

    zaten fiesta birçok açıdan palio dan üstündür.

    palio nun avantajı yerli olması.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sephiroth -- 27 Nisan 2007; 11:31:06 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sephiroth

    ok

    sen trafikte hep aynı yerde aynı hareketler yapıyorsun ve hızın her zaman aynı.


    palio daha performanslı olduğu için belki de senin sürüşünde fazla yakıyordur ki bu fark çok değildir.

    fiesta nın yol tutuşu ile palio nunki elbet aynı değil ama 120 den sonra rahat gidemiyorum demene katılmıyorum.

    salınım dediğin lastik havalarından ya da rot-balans dan da olabilir.çünkü palio nun süspansiyonları daha yumuşak ve konfor ayarlı..bahsettiğin salınımı doğru anladıysam kötü bir özellik değil.

    ayrıca palio yerden bariz yüksektir.bizim yollara uyum sağlaması açısından.kimine göre kötü kimine göre iyi özellik

    fiesta nın süspansiyonları daha sert.

    zaten fiesta birçok açıdan palio dan üstündür.

    palio nun avantajı yerli olması.

    Alıntıları Göster
    ayrıca palio yerden bariz yüksektir.bizim yollara uyum sağlaması açısından.kimine göre kötü kimine göre iyi özellik

    aynen katılıyorum en azından bulunduğum bölge açısından palio daha kullanışlı diyebilirim ama uzun yol amaçlı kullancak olsam genelde ya da otoban gibi guzel yollarda surekli kullancak olsam fiesta nın zevkine doyum yok ağırlığıyla zevk veriyor güven veriyor.

    98 den 2004 yılına kadar passat 1.8 t araca bindim ondaki ağırlığın hazzını görebiliyorum bi derece.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alkoc

    ayrıca palio yerden bariz yüksektir.bizim yollara uyum sağlaması açısından.kimine göre kötü kimine göre iyi özellik

    aynen katılıyorum en azından bulunduğum bölge açısından palio daha kullanışlı diyebilirim ama uzun yol amaçlı kullancak olsam genelde ya da otoban gibi guzel yollarda surekli kullancak olsam fiesta nın zevkine doyum yok ağırlığıyla zevk veriyor güven veriyor.

    98 den 2004 yılına kadar passat 1.8 t araca bindim ondaki ağırlığın hazzını görebiliyorum bi derece.


    Alıntıları Göster
    Uzun yolda performanslı kullanmak istiyorsan elbet biraz modifiye gerekli.

    fiesta kaç para palio kaç para.

    aslında sana göre araba g.punto ama ekonomik durumunu bilemem tabiki.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sephiroth

    Uzun yolda performanslı kullanmak istiyorsan elbet biraz modifiye gerekli.

    fiesta kaç para palio kaç para.

    aslında sana göre araba g.punto ama ekonomik durumunu bilemem tabiki.

    Alıntıları Göster
    1 yıl albea multijet kullandım 85 bine kadar motor bi arıza çıkarmadı gerçi ama 120 den sonra
    çok güvenli değil haliyle palio ve albealar. onun için dikkatli gitmek gerekir. yakıt olarak ş.içi
    5,5 lt yakıyodu araç makul kullanımda




  • quote:

    Orijinalden alıntı: odrin34

    1 yıl albea multijet kullandım 85 bine kadar motor bi arıza çıkarmadı gerçi ama 120 den sonra
    çok güvenli değil haliyle palio ve albealar. onun için dikkatli gitmek gerekir. yakıt olarak ş.içi
    5,5 lt yakıyodu araç makul kullanımda

    Alıntıları Göster
    bu arada trafikte aynı hareketler derken 250 km şehirlerarası yol da denemelerime dayanarak vermiştim. yani yoğunluk olarak son 5 sene ki surekli aynı güzergah trafik yoğunluğu az olan şehirlerarası bi yol.

    bu arada fiyatlar derken ben 2006 sını 22 milyara mal ettim 4 yeni lastik 45.000 bakım kayıt masrafları noter masrafları dahil. bunun 2004 ünü alacak olsak sanırım 17 18 lere bulunur. 2004 model paliomuda 16.5 milyara sattım. yani ben yine 2nci el alacak olsam fiesta alırdım ki airbag fazladan olması klima olması ve diğer extralarıda içinde..




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.