Şimdi Ara

..::: * FIAT FIORINO FAN CLUB * :::.. (5. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
15.219
Cevap
63
Favori
2.275.038
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar ben tofaşta mcv bandı dediğimiz yani fiat citroen ve pegeout un üretildiği bantt malzeme temin ciyim üretim şu an 7 saatte 219 araç ama 24 saatte 650 araç ortalamasını geçiyoruz ama hala üretim siparişlere yatişemiyorr yani şu an dünya piyasasında en çok satan araç desek yeridir her keze gönül rahatlığıyla tavsiye ederimmmm. hele ağustos eylül gibi piyasa sürülmesi beklenen panoroma modelleri sınıfında tek aracı sesle har yönde yönete biliyorsunuz ve bu araç tamamen türk mühendisler tarafından tasarlanmıştır
  • arkadaşlar bi de şu diz değme hikayesi var yaa bu kadar saçma bi şey olamaz 9300 tane tofaş çalışanı var ypılan her öneri den para kazanan her bulduğu kusur için cebine para geçen bıraktım artık tasarım yapan mühendisi kontrolleri testleri yapan kalite cileri en son kontrol mgd ( müşteri gözüyle denetlemecileri 9 YA GERİ KALAN 9000 kişi böle bir hata bulup para kazanmak istiyor yani bi kaç arkadaş yalan söliyecekse adam gibi bi şey uydursun arabayla beraber bizim gibi tofaş çalışan larınıda lekelemesinlerr yadaa bi marangoza gidip bacaklarına raspa çektirsinlerrrrrrrr
  • o saçma dediğin şey cidden problem arkadaşın dediği gibi kaval kemiği değdi deyecek ki ben çok kişi gibi yakında kullanmam koltuğu da yatırmam eleştiri kabul etmeyeceğinize oturma pozisyonunu daha geniş bir skaladaki tüketici için daha uygun pozisyona getirin .Belki diyeceksiniz o kadar mühendis bilmiyor senmi biliyorsun diye fakat parasını verdikten sonra tüm araçlar benim ki boyum 1.87cm ayrıca biraz vw grup otolardaki oturma pozisyonuna bakın ve örnek alın.
  • selamlar...

    kaval kemiği sürtmesi denilen ergonomi olayını detaylandırdım..

    gerek kendim gerek se başka şahıslarla(çeşitli boy ve kiloda) her türlü oturma pozisyonlarında deneme yaptım...

    sürtme olayı olmadığı gibi yakın bile değil....

    pek çok bayi ile görüştüm ..bu şikayeti doğruladılar..bacakları sürten bazı kişiler olduğunu da doğruladılar..ama ilginç

    bir durum var boya ve kiloya bağlı değil...

    bu sorun araçtan çok başka bir nedene dayanıyor ama çözemedim!

    saygılarımla...
  • bugün panaromaları gördüm tırların üstünde.izmir limanına gidiyorlardı.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: emir18rebrov

    bugün panaromaları gördüm tırların üstünde.izmir limanına gidiyorlardı.


    Arkadaşım panaroma olduğuna emin misin ? Eylül gibi piyasaya çıkacağı söyleniyordu.
  • KESİN Bİ TARİH YOK MU Kİ PANAROMALAR İÇİN?
  • eminim.ama hepsi limana giddiyordu.ihraç edilecek heralde.bu forumda olan yeşil vardı ya onun aynısı.yeşil lacivert siyah renkleri vardı.hepside tek donanımlıydı.çelik jant,tavan üstü raylar,arka kapı yukarı doğru açılıyordu
  • Bu araçları bize göstermeden dışarıya gönderiyorlar ha...
  • otomatik vitesliler de üretiliyor ve ihraç ediliyor..yakında bizde de satılmaya başlayacak.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi havnitekin -- 7 Haziran 2008; 13:20:50 >
  • son 1 haftada fiorinoyu 2 kere uzun uzun test etme imkanım oldu. hem van modeliini hemde combimix modelini. hemen kendimce aklımda kalanları söyliyim.


    artıları +++++++++++++++++

    multijet motor bu araç için yapılmış sanki. son derece yeterli,tatminkar.
    güvenlik yeterli. abs+ebd nin standart olması sevinidirici. frenlemede rahatsızlık hisetmedim.
    vites aralıkları dobloya göre daha kısa geldi, tepkileri güzel.
    kliması yeterli
    ses sistemi güzel. ama direksiyondan kumanda olsa en azından ses ayarı hoş olurdu.
    ferah bi araç.görüş harika. her yere son derece hakimsinsin. ön cam görüş çok hoşuma gitti.
    ses yalıtım yeterli. motor sesi en fazla bir benzinli kadar hissedliyor.
    tavan çıtası,15" alaşım jant olunca çok modern görünüm yakalanabiliyo


    eksileri ------------------------------
    -virajlarda bu aracın bir binek araç olmadığını hatırlatıyor size. nede olsa yüksek araç.
    -araba beklediğimden küçük yani yarım doblo gibi. arka koltuk diz mesafesi binek oto gibi. ve 3 kişi uzun mesafe arkada rahat edemes. bağajda zaten metreküpe bakarsak albea ile hemen hemen aynı.
    - ticari versiyonda en ufak bi yol bozukluğunu hissediyosunuz. arkalarda makas olmaması beni ümitlendirmişti, daha konforlu olur diye düşünmüştüm ama hala zıplaya hoplaya gidiyosunuz. koltuklu ticariye göre kısmen daha azcık zıplıyo ama malesef oda yeterli konfor sunmuyor.
    -doblodaki işçilik neyse o. sert plastik malzemeden yapılmış ön konsol. kaliteli izlenimini vermiyor.
    -koltuklar daha rahat olabilirdi. özellikle arka koltuklar, özenilmemiş bence.

    sonuç olarak aracın aşağı yukarı böyle olacağını biliyordum ama gerçekten beni hayal kırıklığına uğratan tek şey arkada helezonlar sağlanan süspansiyon sisteminin aile kullanımı için rahatszılık derecesinde konfordan uzak olması.
    aksi taktirde 45 ltreye 1000 km sunan,kliması,standart abs+ebd si olan,arkasında fiat markası olan bu aracı almak için imkanları zorlıcaktım ama sanırım beklicem.
    şimdilik aklıma gelenler bunlar.




  • Arkadaşlar merhaba ismim Hakan.İstanbulda oturuyorum.05 Fiesta kullanıyorum.Ekim ayında Fiorino Combi almayı düşünüyorum.

    Bugün Topkapı Fırat otoya Combi (full camlı) modeli gelmiş gittim baktım çok begendim.

    4 havayastığı+Abs+Klima 16" jantlar sis farı vs.28.700 anahtar teslim.Multijet motor var ustünde.

    Ama ben benzinli alıcam en az 2 milyar fark eder.Bayii benzinlisi gelmicek dedi full camlının, ama bence getiririler.Senede 10 bin km zor yapıyorum zaten.

    Tüm Fiorino severler sevgiler.
  • bugün bende inceledim combiyi süper gözüküyor
  • o fiyat sizce cok değilmi.dobloyla aynı para
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Hakan Gürsu

    Arkadaşlar merhaba ismim Hakan.İstanbulda oturuyorum.05 Fiesta kullanıyorum.Ekim ayında Fiorino Combi almayı düşünüyorum.

    Bugün Topkapı Fırat otoya Combi (full camlı) modeli gelmiş gittim baktım çok begendim.

    4 havayastığı+Abs+Klima 16" jantlar sis farı vs.28.700 anahtar teslim.Multijet motor var ustünde.

    Ama ben benzinli alıcam en az 2 milyar fark eder.Bayii benzinlisi gelmicek dedi full camlının, ama bence getiririler.Senede 10 bin km zor yapıyorum zaten.

    Tüm Fiorino severler sevgiler.


    Arkadaşım fiorino panaromadan bahdediyorsun değil mi ?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ayancıklı


    quote:

    Orjinalden alıntı: Hakan Gürsu

    Arkadaşlar merhaba ismim Hakan.İstanbulda oturuyorum.05 Fiesta kullanıyorum.Ekim ayında Fiorino Combi almayı düşünüyorum.

    Bugün Topkapı Fırat otoya Combi (full camlı) modeli gelmiş gittim baktım çok begendim.

    4 havayastığı+Abs+Klima 16" jantlar sis farı vs.28.700 anahtar teslim.Multijet motor var ustünde.

    Ama ben benzinli alıcam en az 2 milyar fark eder.Bayii benzinlisi gelmicek dedi full camlının, ama bence getiririler.Senede 10 bin km zor yapıyorum zaten.

    Tüm Fiorino severler sevgiler.


    Arkadaşım fiorino panaromadan bahdediyorsun değil mi ?

    panaroma çıktımıki?dizel'in espirisi kalmadı. ben olsam bende benzinliyi tercih ederim.
    benzinli çıkarmazlarmı? paşa gönülleri bilir.bizde almayız.




  • fiorino combi cıktı
    Tavsiye Edilen Kampanyalı
    Anahtar Teslim Fiyatlar
    YTL.
    FIORINO COMBI 1.3 MJET DYNAMIC 28.300

    OPSİYONLAR Fiyat YTL
    STİL PAKETİ 1.200
    COMFORT MATIC VİTES 2.000
    BLUE&ME, USB ÇIKIŞI, DERİ DİREKSİYON VE DİREKSİYONDAN ÇALIŞTIRMA KUM. 720
  • FIORINO COMBI DYNAMIC Donanım Tablos-Tek donanım tipi var

    DIŞ DONANIM VE STIL
    Plastik yan koruma çıtaları S
    Tavan rayları Stil Paketi
    Tam boy jant kapağı S
    Alaşımlı jantlar Stil Paketi
    Ön sis farları Stil Paketi
    Yolcu tarafı sürgülü yan kapı S
    Sürücü tarafı sürgülü yan kapı S
    Yukarı açılır arka kapı S
    3. sırada cam S
    Gövde rengi dış dikiz aynaları S
    Metalik boya* S
    Tam boy sac stepne S

    SÜRÜCÜ KABİNİ VE KOLTUKLAR
    Kapı panellerinde bardak tutuculu fonksiyonel cepler S
    Okuma lambası S
    Yükseklik ve bel ayarlı sürücü koltuğu S
    Sürücü koltuğu kol dayanağı S
    Kapaklı torpido gözü S
    Tek parça katlanabilir arka koltuk S

    YÜK BÖLÜMÜ
    Yük sabitleme kancaları S
    Yük bölümü zemin kaplaması S
    Arka aydınlatma S
    İç direk kaplamaları S

    FONKSİYONEL ELEKTRİK
    Hidrolik direksiyon S
    Yükseklik ve derinlik ayarlı direksiyon simidi S
    Uzaktan kumandalı merkezi kilit S
    Elektrikli ön camlar S
    Elektrik ayarlı ve buğu çözücülü dış dikiz aynaları S
    Klima + polen filtresi S
    Arka tamponda sesli park yardım sistemi Stil Paketi
    Comfort Matic vites O
    Ön far yükseklik ayarı S
    Yol bilgisayarı S
    My Car (otomobili kişiselleştirme fonksiyonu) S
    "Follow-me-home" refakatçi aydınlatma sistemi S
    Fiat CODE (Immobilizer) S
    12 Volt ilave elektrik çıkışı S

    SES SİSTEMİ
    Radyo ön hazırlığı S
    Radyo - CD S
    Radyo - CD MP3 Stil Paketi
    Blue&Me, USB çıkışı, deri direksiyon ve direksiyon üzerinde çalıştırma kumandası (Bluetooth kullanımı sağlar) O

    GÜVENLİK
    Dört sensörlü ve EBD'li ABS S
    FPS (yangın önleme sistemi)+yakıt pompası üzerinde atalet sensörü + çift yönde akışı kesen selenoid valf S
    Anti-submarine koltuklar S
    Ön kapılarda darbe emici çelik kuşaklar S
    Kontrollü deforme olabilen tampon içi barlar S
    Sürücü hava yastığı + Aktif gergili emniyet kemerleri S
    Yolcu hava yastığı S
    Sürücü ve yolcu yan hava yastıkları S

    *Metalik boyadan ayrıca ücret talep edilmemektedir.
    S: Standart | O: Opsiyonel
    Stil Paketi: Tavan rayları, alaşımlı jantlar, ön sis farları, arka tamponda sesli park yardım sistemi, MP3'lü radyo-CD

    Blue & Me alındığında 12v ilave elektrik çıkışı olmamaktadır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi emir18rebrov -- 14 Haziran 2008; 13:17:23 >




  • Bende bugün fiorino ile kısa bir deneme sürüşü yaptım. İzlenimlerim;
    Ses yalıtımı iyi değil, yol ve motor sesini oldukça alıyor.
    Arka koltuk sarsıntılı otomobil rahatlığı yok.
    Motoru beğendiğimi söyleyemeyeceğim, hissiz isteksiz geldi bana turbo nerede devreye giriyor diye sordum görevli arkadaşa 2000 devir civarı dedi ancak ben bir ataklık bulamadım. Hyundai era daki dizel motora göre sesli ve düşük performanslı. Uzun yola çıkmayı hayal bile edemiyorum. Yanlış anlasılmaz inşallah fanları vardır mutlaka ama bana göre araç 28.300 lük bir araç değil.

    Kendi aracım 99 scenic 2.0, sonuçta bunu baz alarak yukarıdaki yorumları yazıyorum. Deneme sürüşü benim açımdan iyi oldu aklımdan çıkardım bu sayede.
  • birkaç mesaj önce yazdığım değerlendirmelerle örtüşüyor gerçekten. evet bende hayal kırıklığı yarattı konforu. uzun yol aile için hiç çekilmez. ama motordan ben memnundum, seside 3000 devirden sonra rahatsız etmişti beni.
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.