Şimdi Ara

FİAT DOBLO MODİFİYE (23. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
903
Cevap
0
Favori
914.405
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2122232425
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • yeni kasa doblo 1,3 75 hp leşlerim transporter 130 ps eski kasa transporter connect elentra elentra gerçekten sürmeyi bilmiyodu virajda yedim dallamayı arkadaşlar şuraya resim koyabilsem yeni kasa doblo vip resmi koycamda beceremiyorum milletin gözü araba görsün bırakın dobloya çamur atmayı biz hiç transit eski kasa ford cargoya benziyo diyomuyuz
  • arkadaşlar leşlerim hakkımda yalan olduğunu düşünecek arkadaşlar olacaktır inanmayan versin msnini yalancıya yağdıralım beraber
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Fletch


    quote:

    Orjinalden alıntı: Reallife

    quote:

    Orjinalden alıntı: infinite

    sanayide egzosuna metal birşey çakıyorlar sesi KAHTALI MIÇI gibim çıkıyor pohahahahahahahahahah



    infinite harkasin sen yaaaa









  • quote:

    Orjinalden alıntı: ULUBEYLi DOBLOCU

    yeni kasa doblo 1,3 75 hp leşlerim transporter 130 ps eski kasa transporter connect elentra elentra gerçekten sürmeyi bilmiyodu virajda yedim dallamayı arkadaşlar şuraya resim koyabilsem yeni kasa doblo vip resmi koycamda beceremiyorum milletin gözü araba görsün bırakın dobloya çamur atmayı biz hiç transit eski kasa ford cargoya benziyo diyomuyuz


    KARDEŞ GERÇEKTEN İYİ SALLAMIŞSIN.SEN BUNLARI GEÇERKEN BU ARKADAŞLAR 3. VİTESTE YANINDAKİLERLE SOHBET EDİYORLARDIR.SENİN GEÇTİĞİNİ FARK EDEMEMİŞLERDİR.HADİ 1.9 JTD DESEN NEYSE.




  • Bende de logan 1.5 dci var leşlerim 2.0 tdi passat, 3.20 d, clk200 komp, ama hepside park halindeydi öyle arabanın yanından geçerek onları leş sayamazsın.....TANGO1 açıklamış zaten
  • arabam TEST






    STANDART DONANIM
    Sürücü havayastığı, polen filtresi, yükseklik ve derinlik ayarlı hidrolik direksiyon, elektrik kumandalı ön camlar, uzaktan kumandalı merkezi kilit, direksiyondan kumandalı radyo-teyp, 12 voltluk elektrik soketi, yükseldik ayarlı sürücü koltuğu, asimetrik katlanabilen arka koltuklar, sağ sürgülü kapı, yük bölümü aydınlatma ışığı, tavan ve taban kaplamaları, arka cam sileceği, arka cam rezistansı ve yan koruma çıtaları
    FABRİKA VERİLERİ TEST VERİLERİ
    Motor: Önde enlemesine yerleştirilmiş, sıralı dört silindrili turbo dizel motor Hızlanma
    Motor Hacmi: 1753 cc 0-50 km/s : 4.7 sn
    Çap/Strok: - 0-100 km/s : 17 sn
    Motor Gücü: 4000 d/d'de 75 HP 0-130 km/s : 29 sn

    Hız
    Max. Tork: 1800 d/d'de 175 Nm Max. hız : 150 km/s
    Frenler: önde hava kanallı disk, arkada disk




    Bagaj: 1800/3100 lt İç gürültü
    Boyutlar: 4278/1739/1795 mm Rölanti 52 dB(A)
    Ağırlık: 1400 kg 100 km/s : 67 dB(A)
    Lastikler: 195/65 R15 100 - 0 km/s 39 m

    Test tüketimi: 6.5 lt/100 km

    Depo kapasitesi: 60 lt
    Menzil: 963 km

    FORDT TRANSİT CONNECT




  • FORD Tourneo Connect Duratorq 1.8 TDCi (2003/04)

    S T A N D A R T D O N A N I M
    Sürücü havayastığı, polen filtresi, yükseklik ve derinlik ayarlı hidrolik direksiyon, elektrik kumandalı ön camlar, uzaktan kumandalı merkezi kilit, direksiyondan kumandalı radyo-teyp, 12 voltluk elektrik soketi, yükseldik ayarlı sürücü koltuğu, yolcu koltuğu altında eşya gözü, asimetrik katlanabilen arka koltuklar, sağ sürgülü kapı, yük bölümü aydınlatma ışığı, tavan ve taban kaplamaları, tamamen sökülebilen arka koltuklar, arka cam sileceği, arka cam rezistansı ve yan koruma çıtaları
    FABRİKA VERİLERİ TEST VERİLERİ
    Motor: Önde enlemesine yerleştirilmiş, sıralı dört silindrili turbo dizel motor. Hızlanma
    Motor Hacmi: 1753 cc 0-50 km/s : 4.5 sn
    Çap/Strok: - mm 0-100 km/s : 15.8 sn
    Sıkıştırma oranı: - :1 0-130 km/s : 27.2 sn
    Motor gücü: 4000 d/d'de 90 HP Esneklik (60-100 km/s)
    Max. tork: 1700 d/d'de 220 Nm 4.Viteste : 11.1 sn
    Vites oranları: 1-3.667, 2-2.048, 3-1.258, 4-0.921, 5-0.705, geri-3.727 5.Viteste : 18.6 sn
    Son dişli: 4.06 :1 Max. hız : 154 km/s
    Frenler: önde hava kanallı disk, arkada disk Dönme çapı : 11.9 m
    Bagaj: 1800/3100 lt İç gürültü
    Boyut: 4278/1739/1795 mm 3.vites 50 km/s : 59 dB(A)
    Ağırlık: 1485 kg 4.vites 100 km/s : 67 dB(A)
    Lastikler: 195/65 R16 5.vites 130 km/s : 70 dB(A)
    100 - 0 km/s ve süresi: 39 m sn
    Test tüketimi: 6.7 lt/100 km
    Depo kapasitesi: 60 lt
    Menzil:
    buda duratorqunuz

    arabam TEST







    STANDART DONANIM
    ABS, sürücü hava yastığı, yükseklik ayarlı hidrolik direksiyon, tavanda çok amaçlı raf, renkli camlar, sürücü tarafı tek dokunuşlu elektrik kumandalı ön camlar, immobilizer, uzaktan kumandalı merkezi kilit, otomatik aynalar, follow-me-home farlar, far yükseklik ayarı, 12 voltluk elektrik prizi, bagaj aydınlatması, yükseklik ayarlı ve aktif gergili ön emniyet kemerleri, FPS (yangın önleme sistemi), kaza anında katlanabilen pedal grubu

    FABRİKA VERİLERİ TEST VERİLERİ
    Motor: Önde enlemesine yerleştirilmiş sıralı dört silindirli dizel motor Hızlanma
    Motor Hacmi: 1248 cc 0-50 km/s : 4.3 sn
    0-100 km/s : 14.4 sn
    Motor Gücü: 4000 d/d'de 75 HP 0-130 km/s : 22.1 sn

    Hız
    Max. Tork: 1750 d/d'de 190 Nm Max. hız : 155 km/s
    Frenler: önde hava kanallı disk arkada kampana




    Bagaj: 750 lt İç gürültü
    Boyutlar: 4253/1722/1831 mm Rölanti 46 dB(A)
    Ağırlık: 1320 kg 100 km/s : 68 dB(A)
    Lastikler: 185/65 R15 100 - 0 km/s 40 m

    Test tüketimi: 5.8 lt/100 km

    Depo kapasitesi: 58 lt
    Menzil: 1000 km


    buda bizim multijetimiz kardeş varsa bi şüphen aç arabam comu test verilerine bak




  • arabam TEST







    STANDART DONANIM
    ABS, sürücü hava yastığı, yükseklik ayarlı hidrolik direksiyon, tavanda çok amaçlı raf, renkli camlar, sürücü tarafı tek dokunuşlu elektrik kumandalı ön camlar, immobilizer, uzaktan kumandalı merkezi kilit, otomatik aynalar, follow-me-home farlar, far yükseklik ayarı, 12 voltluk elektrik prizi, bagaj aydınlatması, yükseklik ayarlı ve aktif gergili ön emniyet kemerleri, FPS (yangın önleme sistemi), kaza anında katlanabilen pedal grubu

    FABRİKA VERİLERİ TEST VERİLERİ
    Motor: Önde enlemesine yerleştirilmiş sıralı dört silindirli dizel motor Hızlanma
    Motor Hacmi: 1248 cc 0-50 km/s : 4.3 sn
    0-100 km/s : 14.4 sn
    Motor Gücü: 4000 d/d'de 75 HP 0-130 km/s : 22.1 sn

    Hız
    Max. Tork: 1750 d/d'de 190 Nm Max. hız : 155 km/s
    Frenler: önde hava kanallı disk arkada kampana




    Bagaj: 750 lt İç gürültü
    Boyutlar: 4253/1722/1831 mm Rölanti 46 dB(A)
    Ağırlık: 1320 kg 100 km/s : 68 dB(A)
    Lastikler: 185/65 R15 100 - 0 km/s 40 m

    Test tüketimi: 5.8 lt/100 km

    Depo kapasitesi: 58 lt
    Menzil: 1000 km


    OTO MARKET






    FORD Tourneo Connect Duratorq 1.8 TDCi (2003/04)

    S T A N D A R T D O N A N I M
    Sürücü havayastığı, polen filtresi, yükseklik ve derinlik ayarlı hidrolik direksiyon, elektrik kumandalı ön camlar, uzaktan kumandalı merkezi kilit, direksiyondan kumandalı radyo-teyp, 12 voltluk elektrik soketi, yükseldik ayarlı sürücü koltuğu, yolcu koltuğu altında eşya gözü, asimetrik katlanabilen arka koltuklar, sağ sürgülü kapı, yük bölümü aydınlatma ışığı, tavan ve taban kaplamaları, tamamen sökülebilen arka koltuklar, arka cam sileceği, arka cam rezistansı ve yan koruma çıtaları
    FABRİKA VERİLERİ TEST VERİLERİ
    Motor: Önde enlemesine yerleştirilmiş, sıralı dört silindrili turbo dizel motor. Hızlanma
    Motor Hacmi: 1753 cc 0-50 km/s : 4.5 sn
    Çap/Strok: - mm 0-100 km/s : 15.8 sn
    Sıkıştırma oranı: - :1 0-130 km/s : 27.2 sn
    Motor gücü: 4000 d/d'de 90 HP Esneklik (60-100 km/s)
    Max. tork: 1700 d/d'de 220 Nm 4.Viteste : 11.1 sn
    Vites oranları: 1-3.667, 2-2.048, 3-1.258, 4-0.921, 5-0.705, geri-3.727 5.Viteste : 18.6 sn
    Son dişli: 4.06 :1 Max. hız : 154 km/s
    Frenler: önde hava kanallı disk, arkada disk Dönme çapı : 11.9 m
    Bagaj: 1800/3100 lt İç gürültü
    Boyut: 4278/1739/1795 mm 3.vites 50 km/s : 59 dB(A)
    Ağırlık: 1485 kg 4.vites 100 km/s : 67 dB(A)
    Lastikler: 195/65 R16 5.vites 130 km/s : 70 dB(A)
    100 - 0 km/s ve süresi: 39 m sn
    Test tüketimi: 6.7 lt/100 km
    Depo kapasitesi: 60 lt
    Menzil: 895 km


    Genel Bilgiler için tıklayınız

    buda duratorqunuz varsa bi şüphen gir bak birader




  • beyler biz gerçekleri konuşuyoruz ne desek yalan sanal alem yalan alem demişler al cargonu gel istersen ben tuzla yayla mahallesinde oturuyorum madem cargona bu kadar güveniyosun gelllll ne olursan ol gel cargoda olsan gel arabadan bihaber dacialı kardeşim senide beklerim.....GEÇEN RAMPADA GÖRMÜŞLER DOBLOYLA TRANSİTİ DOBLO DAĞITMIŞ TRANSİTİN ŞANZIMANI FRENİ zuhahahahahahahaha muhahahahahahahaha




  • Selamlar doblocu dostlarım yukarda iki cümle yazdık altındaki mesajları yeni okuma fırsatım oldu tepki verirken insan üslubunu tartıp biçmeli bence haklısınız belki aracınızı fazla seviyor ona inanılmaz güveniyorsunuz bende saygı duyuyorum doblo sevilmeyecek bir araç değil ama bu şekilde de sevdirilmez diye düşünüyorum bilmem sizler ne dersiniz.
  • tamam kardeşim haklısın ama sende hak ver arkadaş transiti ile doblonun 1,9 unu karşılaştırıyo bu setrayla 403ü kapıştırmak gibi bişey olmuyomu açık ve net doblonun eskisini kullanmadım ama yeni 1,3 ü bile transitin 90 lığını yiyo adam kalkmış dobloyu yerden yere vuruyo transiti mercedes yapıyo hatır arkadaşda olsa caddy 1,9 tdı veya combo 1,7 cdti tamam diycem yer 1,3 dobloyu bak 1,3 diyorum onlar bile yiyemez 1,9 u ama yok arkadaşlar nuh diyo peygamber demiyo yoksa bizde biliriz ehli efendi konuşmayı sevmeyebilirler ama saygılı omak lazım diye düşünüyorum
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ULUBEYLi DOBLOCU

    yeni kasa doblo 1,3 75 hp leşlerim transporter 130 ps eski kasa transporter connect elentra elentra gerçekten sürmeyi bilmiyodu virajda yedim dallamayı arkadaşlar şuraya resim koyabilsem yeni kasa doblo vip resmi koycamda beceremiyorum milletin gözü araba görsün bırakın dobloya çamur atmayı biz hiç transit eski kasa ford cargoya benziyo diyomuyuz

    bencede dediklerin zor connect 75 hp ise tamam. ama diğerleri olmaz. 1.9 tdi t5 bile 1.3 multijeti yer.bencede adamlar basmamıştır.
  • VW TRANSPORTER 2.5 TDI 130 HP

    FABRİKA VERİLERİ TEST VERİLERİ
    Motor: 2.5 litre turbo dizel motor Hızlanma
    Motor Hacmi: 2460 cc 0-50 km/s : 4 sn
    Çap/Strok: - 0-100 km/s : 11 sn
    Motor Gücü: 3500 d/d'de 130 HP 0-130 km/s : 17.5 sn

    Hız
    Max. Tork: 2000 d/d'de 340 Nm Max. hız : 195 km/s
    Frenler: önde ve arkada disk


    FIAT DOBLO 1.3 75

    FABRİKA VERİLERİ TEST VERİLERİ
    Motor: Önde enlemesine yerleştirilmiş sıralı dört silindirli dizel motor Hızlanma
    Motor Hacmi: 1248 cc 0-50 km/s : 4.3 sn
    0-100 km/s : 14.4 sn
    Motor Gücü: 4000 d/d'de 75 HP 0-130 km/s : 22.1 sn

    Hız
    Max. Tork: 1750 d/d'de 190 Nm Max. hız : 155 km/s
  • DOBLO 1.3 0-100 = 14.4 SN

    VW TRNSPRTR 2.5 TDI 0-100 = 11 SN

    kesinlikle doblo alır
  • yaw 1.3 doblo yollarda yardırıyo dediysek onu bunu leşler demedimki. yaklaşık 1.5 tonluk arabayı çok güzel uçuruyo dedim motoru için.yani yeni doblonun multijet motoru çok kaliteli hacmine göre ii performans sunuyo onu demek istedim bee
  • kardeş yanlışlığın var transporter a30 luk 11 saniyede 100 e çıkmaz.
    bizde carevella 174 hp lik var.onun bile 0-100 km 11.2 sn.
    yalan yanlış bilgiler yazmayın buraya.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: _codelinker_

    kardeş yanlışlığın var transporter a30 luk 11 saniyede 100 e çıkmaz.
    bizde carevella 174 hp lik var.onun bile 0-100 km 11.2 sn.
    yalan yanlış bilgiler yazmayın buraya.

    KARDEŞ BEN ARABAM.COM DAKİ BİLGİLERE DAYANARAK YAZIYORUM ASIL SEN YANLIŞ BİLİYORSUN İŞTE LİNK KENDİN BAK * yerine a yaz
    http://ar*bam.milliyet.com.tr/arabamtest/vw_transporter/vw_transporter1.asp
  • Bizimde 90 HP TDCI Tourneo Connectimiz var. Diğerlerini bilmiyorum ama bu aletle Edirne - İstanbul otobanda yaklaşık yarım saat 170 ile 190 arasında kullandım. Maks. hız kitapçıkta 155 yazıyor. Sakın rampa aşağı sanmayın. Alet bastın mı gidiyor. ama 190 dan da yukarı çıkmıyor. Eğer kapışacaksanız bence dikkatli olun. Çünkü ilk viteslerinde tork gayet kuvvetli biraz da yüksek devirli kullanılırsa değme gitsin.

    Caddy, Doblo, Connect ve Partner hepsi birbirine çok yakın araçlar. Yani birisi diğerinin den çok çok üstün araçlar değil. Değişik markaların Cup (polo cup vs.) yarışlarında bile 1. ile sonuncu arasında dünya zaman farkı var. Aynı motor aynı aksam bu nedenle sürücülerin burada fonksiyonu çok fazla. Birinin diğerine genel geçer üstünlüğünü ispatlamak için ya çok sayıda drag ile test etmek lazım, yada uzun soluklu yarışlar yapmak lazım.
    Ben aracımdan çok memnunum. Bu araçlardan konfor beklemek mümkün değil özellikle kasisli yollarda hepsi sarsıyor. Biri 5 santim yaylanıyorsa diğeri 4 öbürkü 6 , netice itibariyle hiç birisi binek aracın konforunu vermez. Ama ilk kalkışlarda ve rampalarda yüklüde olsa yüksüzde olsa banamısın demiyorlar.

    Biz hem iş icabı hemde günlük kullanımda kullanıyoruz. Ben özellikle ilk binmesini çok seviyorum. Binek araçlar gibi eğilip bükülmeden binebiliyorsunuz. Kapıyı açıyorum, kaba yerimi koltuğa doğru bıkakıyorum ayaklarımı içeri çekiyorum o kadar. Bu araçlara alışan bir daha normal binek arabaya zor biner. Ben şu an 1 yıldır kullanıyorum ve normal binek arabaya oturduğumda sanki boğuluyormuşum gibi hissediyorum. Normal binek araçları artık kullanamaz oldum. Velhasıl herkes kendi işine beğenilerine göre araç alıyor. Kimi yakıt tüketimine bakıyor, kimi tipine bakıyor, kimi markaya vs. vs. zaten insanların bu kadar çok çeşit beğenisi olmasa bu kadar çeşit model olurmuydu. Hiç bir araba en iyi olamaz. Herkesin kendi iyisi var. Kimse kimseye kendi iyisini kabul ettirmeye uğraşmamalı. Olmaz, olmaz, olmaz... Geçen gün bi akrabamıza Wolkswagen binek araç almak için Doğuş oto plazaya gittik bende orda Caddy'i inceledim. Koltuğuna oturduğumda kendi aracımdaki kadar rahat hissedemedim. Şimdi bu araç ne olursa olsun benim için hiç bi anlam ifade etmiyor, bedava verseler satar Connect alırım. Aynı durum bir Caddy kullanıcısı için de geçerli, zaten öyle olmasa piyasada sadece Doblo olurdu yada Caddy olurdu yada Connect olurdu. Elin ürettiği arabalar için niye birbirimizi üzüyoruz ki?. Biz sadece bu araçların parasını ödüyoruz. Ne yapımına bir katkımız var nede dizaynına. 5-10 sene sonra zaten hepsi geçmiş olacak. Belki bugün çok revaçta olan bir marka piyasadan silinip gitmiş olacak. Tarih bunlarla doludur. Üzmeyin birbirinizi. Ben şu an Connectten çok memnunum ama gelecekte ne olur kimse bilemez. Kalın sağlıcakla...




  • quote:

    Orjinalden alıntı: ramerturk

    Bizimde 90 HP TDCI Tourneo Connectimiz var. Diğerlerini bilmiyorum ama bu aletle Edirne - İstanbul otobanda yaklaşık yarım saat 170 ile 190 arasında kullandım. Maks. hız kitapçıkta 155 yazıyor. Sakın rampa aşağı sanmayın. Alet bastın mı gidiyor. ama 190 dan da yukarı çıkmıyor. Eğer kapışacaksanız bence dikkatli olun. Çünkü ilk viteslerinde tork gayet kuvvetli biraz da yüksek devirli kullanılırsa değme gitsin.

    Caddy, Doblo, Connect ve Partner hepsi birbirine çok yakın araçlar. Yani birisi diğerinin den çok çok üstün araçlar değil. Değişik markaların Cup (polo cup vs.) yarışlarında bile 1. ile sonuncu arasında dünya zaman farkı var. Aynı motor aynı aksam bu nedenle sürücülerin burada fonksiyonu çok fazla. Birinin diğerine genel geçer üstünlüğünü ispatlamak için ya çok sayıda drag ile test etmek lazım, yada uzun soluklu yarışlar yapmak lazım.
    Ben aracımdan çok memnunum. Bu araçlardan konfor beklemek mümkün değil özellikle kasisli yollarda hepsi sarsıyor. Biri 5 santim yaylanıyorsa diğeri 4 öbürkü 6 , netice itibariyle hiç birisi binek aracın konforunu vermez. Ama ilk kalkışlarda ve rampalarda yüklüde olsa yüksüzde olsa banamısın demiyorlar.

    Biz hem iş icabı hemde günlük kullanımda kullanıyoruz. Ben özellikle ilk binmesini çok seviyorum. Binek araçlar gibi eğilip bükülmeden binebiliyorsunuz. Kapıyı açıyorum, kaba yerimi koltuğa doğru bıkakıyorum ayaklarımı içeri çekiyorum o kadar. Bu araçlara alışan bir daha normal binek arabaya zor biner. Ben şu an 1 yıldır kullanıyorum ve normal binek arabaya oturduğumda sanki boğuluyormuşum gibi hissediyorum. Normal binek araçları artık kullanamaz oldum. Velhasıl herkes kendi işine beğenilerine göre araç alıyor. Kimi yakıt tüketimine bakıyor, kimi tipine bakıyor, kimi markaya vs. vs. zaten insanların bu kadar çok çeşit beğenisi olmasa bu kadar çeşit model olurmuydu. Hiç bir araba en iyi olamaz. Herkesin kendi iyisi var. Kimse kimseye kendi iyisini kabul ettirmeye uğraşmamalı. Olmaz, olmaz, olmaz... Geçen gün bi akrabamıza Wolkswagen binek araç almak için Doğuş oto plazaya gittik bende orda Caddy'i inceledim. Koltuğuna oturduğumda kendi aracımdaki kadar rahat hissedemedim. Şimdi bu araç ne olursa olsun benim için hiç bi anlam ifade etmiyor, bedava verseler satar Connect alırım. Aynı durum bir Caddy kullanıcısı için de geçerli, zaten öyle olmasa piyasada sadece Doblo olurdu yada Caddy olurdu yada Connect olurdu. Elin ürettiği arabalar için niye birbirimizi üzüyoruz ki?. Biz sadece bu araçların parasını ödüyoruz. Ne yapımına bir katkımız var nede dizaynına. 5-10 sene sonra zaten hepsi geçmiş olacak. Belki bugün çok revaçta olan bir marka piyasadan silinip gitmiş olacak. Tarih bunlarla doludur. Üzmeyin birbirinizi. Ben şu an Connectten çok memnunum ama gelecekte ne olur kimse bilemez. Kalın sağlıcakla...



    ne kadarda doğru söylemişsin eline sağlık.yeni nesil motorlar hepside birbirinin benzeri.onun icin kırmayın birbirinizi




  • ramerturk kardeşim walla ağzına sağlık böyle fordcuya can feda arkadaş arabasını anlatmış övmüş ama başkasının arabasınada çamur atmamış dediğin gibi kardeş gerçekten çok geniş arabalar ferahsın rahatsın yola hakimsin aynalarına baktığında arkanı görebiliyosun hiç değilse taksideki gibi eğilip büzülmüyosun geri bakacam diye ama dediğin gibi makas işi konforu biraz bozuyo fakat yüklüykende otobüs gibi sallanmasına doyamıyosun teşekkürler cesur ve çamur atmadan konuştuğun için murat uğraş sakın o bilgilerde bi yanlışlık olmasın 140 ps 320 nm 1455 kg passat 9,5 snde çıkarken senin aklın hiç 1855 kg 130 ps 340 nm 11 sn de çıkacağına eriyo mu ben 174 pslerin 12,2 sn de çıktığını gazetede okudum gibi hatırlıyorum bu arada 174 ps gerçekten pis gider bunuda söyleyeyim arkadaşlar kargaya yavrusu şahin görünür misali herkese arabası en güzel geliyodur banada öyle dürüst konuşmak gerekirse bu sınıfta yapılan testlerde caddynin 1, combonun 2, doblonun ya 3. yada 4. olduğunu hatırlıyorum hepsinin birbirinden üstün olduğu testler vardı en iyisi caddy gibi görünüyo ama ben bugün araba alacak olsam 1 2 ay daha bekler yeni kasa doblo vip alırım araba gerçekten çok güzel içi alabildiğine deri alabildiğine sarı insanın içi açılıyo milka sütlü çikolata yiyesi geliyo walla dıştan simsiyah camlar orjinal film eski vipler gibi ve dıştan mükemmel görünüyo yılan gibi biz erken aldık aldığımızda premio bile yoktu ama kısmet gerçi vip hala çıkmadı ben ticari araç fuarında görmüştüm ağlıcaktım nerdeyse bu arada kapışıpta geçtiğim arablara inanmayanlar arabada çok önemli ama unutmayınki herşey şöförde bitiyo ne arabalar ne arabalara yapıştırıyo önemli olan o arabanın üstünde 24 saat olmak arabanın herşeyini neye ne tepki vereceğini keşfetmiş ezberlemiş olmak lazım benim görüşüm bu katılırsınız katılmazsınız size kalmış ben biriyle kapışırken ya önde olacam ya önde olacam o arada araba kırılmış parçalanmış haşat olmuş insanın gözü görmüyo ama sonra pişmanlık başlıyo biriyle kapışıp kapışmadığımızı anlayamayacak kadar geri değiliz allaha şükür adam geliyo seni sağdan solluyo sonra gaz kesiyo yetişiyosun göz göze geliyosun başlıyosunuz gazlamaya bu kapışmak değilse kimseyle kapışmamışız o zaman neyse çok uzadı sürat felaket alayımız allaha emanet




  • 
Sayfa: önceki 2122232425
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.