Şimdi Ara

Dsg sorunu ve doğuş otoda yaşadıklarım (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
170
Cevap
3
Favori
16.516
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
121 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • star scream S kullanıcısına yanıt
    DSG konusunda yazdıklarınıza tamamen katılıyorum, otoparklardan ırak bir şanzıman, istisnasız ülkedeki tüm çift kavramalılar için öyledir ve Vag tüm markalarına bunu adeta virüs gibi yaymış (VW, Seat, Skoda, Audi vs.). Ancak AdBlue için Peugeot tarafından mağdurlara yapılan muamale herkese eşit değil. Yakınlarda sıkıntı yaşayan ve yasal yola başvuracağını okuduğum bir arkadaşı etiketliyorum. Leş boya, aptalca malzeme ve elektronik aksam kusurları ve arızalı AdBlue vs. elbet Vag'daki yolda kalmaya kıyasla yeğdir, tabi ama bunun maliyeti de var ve Peugeot buna artık yardımcı pek olmuyor sanıyorum.

    https://forum.donanimhaber.com/her-peugeot-adblue-sorununun-yasayacaktir--144473286-12#152018348

    @ahmtıl



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi programmer_onur -- 21 Şubat 2022; 20:33:26 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Maslak doğuşun bu tutumu dsgye özel değil, geçen yıl bozuk abs sensörü için 15-20 bin tlye abs beyni ve pompası değiştirmeye kalktılar, ısrarla sensör değiştirmediler, sonuçta özel servise gittim 200 küsür tlye orjinal vw parçasıyla sensör değişti. Bu kadar adilik de olmaz, bilmesek ne yapalım diyerek soyulacağız, işin kötüsü fabrika çıkışı sağlam abs beynimi değiştirmek zorunda kalacaktım bunlar yüzünden. Bu arada ben de sıfır kmden beri tüm bakımlarımı maslak doğuşta yaptırmış birisiyim.

  • quxall Q kullanıcısına yanıt
    bir şekilde sesimizi duyurmamız lazım, Almanyaya kadar yazicam yaşadıklarımi detaylı anlatıp. Yanlarina kâr kalmamasi icin elimden geleni yapicam

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Konuda haberdar eden arkadaşlar olmuş, bağımsız ve tarafsız otomotiv otoritelerini referans alan bir mak. müh. olarak bir kaç cümlede ben edeyim.

    Yüzbinde bir olasılık yüzbinler satan araçta elbette ki gerçekleşir.

    Bir otomobilde motor ve yürüyen kadar aktarmada çok çok önemlidir. Bağımsız ve tarafsız otomotiv otoritelerinin kısa tanımıyla; DSG şanzıman, otomotiv tarihinde büyük bir dönüm noktası, bir devrim ve modern mühendisliğin bir uygulamasıdır.

    DSG piyasaya çıktıktan sonra yüzüne bakılmayan, alınmayan, masraf kapısı olarak görülen otomatik vites bir anda en çok talep gören aktarma oldu.

    En yüksek performansı, en düşük yakıt tüketimiyle, en optimize şekilde sunan bir mühendislik abidesidir.

    Diğer alternatifleri arasında minimum bakım maliyetiyle, minimum arıza sıklığıyla da abideliğini pekiştirir.

    Kısa bir örnekle ; performans törpülemesiyle, yüksek yakıt tüketimine sebebiyet vermekle meşhur CVT şanzımanın masraf kapısı 1500-2000 euro bandında açılırken, DSG’ de maksimum 500-1000 euro ile sarf malzeme değişimi ile uzun yıllar hizmet etmekte.

    DSG aktarmada mühendisliğin nirvanasıdır.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >




  • Navi kullanıcısına yanıt

    konfor olarak kesinlikle çok iyi saydıklarına göre ancak saatli bomba işte..

  • Hocam öncelikle geçmiş olsun tüm bakımların orda yapılmasına rağmen yetkili servisin bu tutumu çok sıkıntı. Sorun tam olarak neydi mekatroniğin komplemi değişmesi gerekti, mekatronikteki pleyt mi kırıldı, geri vites çatalı mı kırıldı, kart arızası miydi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • DelirteJackson kullanıcısına yanıt
    Tesekkurler dostum sagol, ilk arizada kavrama değişti, sonrakinde bir dişli grubunun degismesi gerektigi söylendi daha sonra da komple degisim gerektiği söylendi. Bana söylenen bunlardi, bunun dışında teknik detaya hakim degilim. En son geldigimiz noktada sanzimandan ses gelmeye baslamisti

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • emres37 kullanıcısına yanıt

    2.0 TDİ’lerde kullanılan şanzıman farklı. Bu sorunlu olanlarla aynı değil.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • BenjaminGreen kullanıcısına yanıt

    120.000 km garanti Veren hangi marka


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • crow in cornfield C kullanıcısına yanıt

    300.000 km yapacak baskı Balat’a değişmiştir mutlaka


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bps B kullanıcısına yanıt
    Kia 150bin veriyor

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • daswagen kullanıcısına yanıt
    Das auto maaşları zamanında yatırıyor herhalde…

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu kadar sorunlu bir arabanın bu kadar tutulması ancak bizim ülkemizde olurdu zaten

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • teteni T kullanıcısına yanıt
    Çok güzel yazmışsın eline sağlık.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • BenjaminGreen kullanıcısına yanıt

    Kia’ da tam garanti 2 yıl veya 60.000 km. Sizin dediğiniz 5 yıl 150.000 km özel garanti. Orda tam garanti yok. Nelerin garantiye girdiği garanti belgesinde yazar.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bence durum öyle değil, sadece sorunlu araçları okuduğunuz için tüm dsgli araçları sorunlu sanıyorsunuz.

    Nihayetinde sorun olmayan dsg şanzımanlı araç sahipleri "benim dsg sorun çıkarmadı" şeklinde forumlarda ve sosyal medyada konu açmıyorlar.

    Audi, seat, skoda, volksvagen bu kadar yoğun kullanılan şanzıman hakkında nicelik olarak çok sorun okumanız normal aslında. Ama nitelik olarak ben çok sorunlu olduğunu düşünmüyorum.

    2 jettamız var 2012-160.000km ve 2015-135.000km İkisinde de en ufak bir sorun yok. Yetkili servis bakımlı değiller, hatta bakımlı bile değiller, yağ ve filtreleri değiştirip biniyoruz.

    İkisinin toplamı 17 yıllık kullanım ediyor...


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tacimmüdür kullanıcısına yanıt

    7 yıl dolunca iyi niyet garantisi bitiyor arkadaş verdikleri indirim 7 yaş üzeri araç indirimi her bakımda zaten 30% iskonto alır. Aküden bozulacağını sanmıyorum.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dogecoin kullanıcısına yanıt
    ilk ariza olduğunda araba 5 yil 2 aylikti, en ufak yardimci olmadılar arabanin tek bir vidasini bile harici degistirmemistim o zamana kadar, sadece dogus otoyu gördü araç. Söylediklerine göre 2019 dan itibaren dsg arizalari eskiden olduğu gibi iyi niyet garantisi kapsamında değerlendirilmekten çıkartılmış.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Bile bile lades olmak bu olsa gerek milyon kere konu açıldı bu forumda 'Allah aşkına almayın şu DSG'li araçları' diye ama nafile insanımız itina ile ayağına sıkmaya devam ediyor. Azcık dişini sıkıp bir terbiye etseler doğuşu bak bakim nasıl müşteri dostu oluyorlar bir anda.


    Bence forumda DSG konusu açılması yasaklansın artık. Silahı çekip kendi kendini bacağından vurup birde karakola şikayet etmek gibi bir şey bu...

  • daswagen kullanıcısına yanıt

    Şanzıman adamın elinde kalmış, daswagen gelmiş mühendislik abidesidir diyor   


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.