Şimdi Ara

*** DH SUZUKİ SX4 KULLANICILARI KULÜBÜ *** (530. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
6 Misafir (1 Mobil) - 5 Masaüstü1 Mobil
5 sn
18.742
Cevap
84
Favori
685.592
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 528529530531532
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 2010 dizel SX4'ümü 60000 km bakımına götürdüm, servis neredeyse donuma kadar soyacaktı.
    Periyodik bakıma (yağ+hava polen yağ filtresi değişimi) 350 TL aldılar.
    Mazot filtresi siparişle gelecekmiş ve 203 TL imiş. Triger seti ise 900 TL.
    Ardıma bakmadan kaçtım.
    Ford-PSA ortak yapımı dizel motoru bir çok marka kullanıyor. Ford, peugeot gibi markalarda 150 TL civarı olan triger suzuki'de 900, 50 TL olan mazot filtresi ise suzuki'de nasıl 203 TL oluyor anlamak güç.
    Ben de muadil ürünleri alıp özel usta da değişim yaptırmayı düşünüyorum.
    Ankara için tavsiyesi olan varsa sevinirim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi urikasit -- 5 Şubat 2015; 2:53:49 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • maestro35 M kullanıcısına yanıt
    sevgili dostlar uzun zamandır saglık sorunları ve yogunluktan dolayı formdan uzak kaldım...sızlerden rıcam var..ben SX4'umu satıyoırum...bıraz paraya ıhtıyacım var..uzerıne para alabılecegım otomatık Cherry Tıggo ıle takas yapabılırım...sahıbınden de ılan numaram 199223597...bana destek olursanız sevınırım...herkese cok selamlar...Vedat
  • quote:

    Orijinalden alıntı: graski

    quote:

    Orijinalden alıntı: maestro35

    başka kalpleri kırmamak için kendi kalbimizi ellerimizle boğuyoruz farkında degiliz..



    Sevgili maestro mesajına ekleyecek birşey arasam aynı kelimelerden farklı bir şeyler yazamam. Efendiliği zayıflıkla karıştıran çok kişiler var. Ama tahammul etmek lazım tabi mümkün olduğunca


    Teşekkürler..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: urikasit

    2010 dizel SX4'ümü 60000 km bakımına götürdüm, servis neredeyse donuma kadar soyacaktı.
    Periyodik bakıma (yağ+hava polen yağ filtresi değişimi) 350 TL aldılar.
    Mazot filtresi siparişle gelecekmiş ve 203 TL imiş. Triger seti ise 900 TL.
    Ardıma bakmadan kaçtım.
    Ford-PSA ortak yapımı dizel motoru bir çok marka kullanıyor. Ford, peugeot gibi markalarda 150 TL civarı olan triger suzuki'de 900, 50 TL olan mazot filtresi ise suzuki'de nasıl 203 TL oluyor anlamak güç.
    Ben de muadil ürünleri alıp özel usta da değişim yaptırmayı düşünüyorum.
    Ankara için tavsiyesi olan varsa sevinirim.


    Servis dedinizmi birde Diesel dedinizmi işler çok değişiyor , olayın teferruatını elbet bilemeyiz ama size sanayide verilen fiyatlar çakma çin malı da olabilir tabii. Motor Ford motor ise birde ford servisine gidin o zaman , oradaki fiyatıda paylaşırsanız bilgilenmiş oluruz , 2 sene önce ford connect mazot pompasına 2.5 bin TL vereni biliyorum . triger konusuna gelince size verilen 900 TL lik fiyat parça ve değişim dahil fiyattır , diğer firmaların verdiği 150 TL lik değer Triger takım parası olmalı , Servis sonuçta yaptığı işin ve değiştirdiği parçanın arkasında olduğu için bu fiyatı veriyor ( gerçi servislerin aldığı işçilik ücretini bende çok-çok fazla buluyorum ) söylemek istediğim burada Suzuki servisi çok istedi diye bir durum yok bence , normal servis ve özel servis arasındaki fark bu.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: vedat07

    sevgili dostlar uzun zamandır saglık sorunları ve yogunluktan dolayı formdan uzak kaldım...sızlerden rıcam var..ben SX4'umu satıyoırum...bıraz paraya ıhtıyacım var..uzerıne para alabılecegım otomatık Cherry Tıggo ıle takas yapabılırım...sahıbınden de ılan numaram 199223597...bana destek olursanız sevınırım...herkese cok selamlar...Vedat


    Hayırlısı olsun Vedat abi , araban temiz bakımlı . İnşallah Allah gönlüne göre verir.
  • maestro35 M kullanıcısına yanıt
    Hayır 900 TL işçilik hariç fiyat. Triger Seti, Filtre değişimi, işçilik derken bir maaş oraya gömmek işten değil. Biraz araştırınca Suzuki servislerine özel fahiş fiyatlar uygulandığı kanaatine vardım. Sanırım markanın sürümüyle alakalı. Parçayı bir iki firma üretiyor, sonra servislere ilgili markanın amblemli kutusunda geliyor, işte fark orada ortaya çıkıyor.
    sx 4 triger seti
    Buradan alıp 150 TL ye tavsiye edilen Suzuki Yetkisiz Servisine değiştireceğim. Bu kadar fiyat farkı için bu riske değer.

    Belli garanti sunmaları karşılığında yetkili servislere makul düzeyde yüksek ücret ödemeye kimse itiraz etmeyecektir. Ama Asgari ücretin 800 TL olduğu yerde İngiltere'deki fiyatın 10 katını ödemeyi içime sindiremiyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: urikasit

    Hayır 900 TL işçilik hariç fiyat. Triger Seti, Filtre değişimi, işçilik derken bir maaş oraya gömmek işten değil. Biraz araştırınca Suzuki servislerine özel fahiş fiyatlar uygulandığı kanaatine vardım. Sanırım markanın sürümüyle alakalı. Parçayı bir iki firma üretiyor, sonra servislere ilgili markanın amblemli kutusunda geliyor, işte fark orada ortaya çıkıyor.
    sx 4 triger seti
    Buradan alıp 150 TL ye tavsiye edilen Suzuki Yetkisiz Servisine değiştireceğim. Bu kadar fiyat farkı için bu riske değer.

    Belli garanti sunmaları karşılığında yetkili servislere makul düzeyde yüksek ücret ödemeye kimse itiraz etmeyecektir. Ama Asgari ücretin 800 TL olduğu yerde İngiltere'deki fiyatın 10 katını ödemeyi içime sindiremiyorum.


    Servisler kafasına gore takılabiliyorlar bence sizin arabanızdan bir şekilde korkmuş olabilirler ve risk almamak için özellikle onlara yaptırmayasınız diye yüksek fiyat çekmişler. Bu Servislerin uyguladıgı gizli yöntemlerden biridir , Servisler garanti bakımları haricinde pek başlarına dert almak istemezler :) aynı durum benimde başıma gelmişti 99 ford escort garanti kapsamında olmadıgı için bir arıza sebebi ile gittigimde Ford servisi fahiş fiyat istemişti ve nedeni ni araştırdıgımda Servislerin belli yaş sonrası arabaların bakımını yaparak risk almak istemedikleri bilgisine ulaştım :) siz oraya atıyorum 2014 garanti kapsamında bir S-Cross ile gitseydiniz bu rakamlar çıkmazdı.. Servisler eski araba ile uğraşmak istemiyor.




  • Suzuki 4x4 SX4 aracı alalı 1 sene olmuş. 12Bin km oldu, kar kış çamur, dağ dere tepe girmediği çıkmadığı yer kalmadı. Babam bana da bulun bundan diyor ama artık SX4 Scross modelli var bayilerde. 66-69 Bandında Dizel GL+ ve 4x4 Benzinli Otomatik GL+ versiyonları var. Bana fiyatlar hala yüksek gözüküyor. Uygun ve avantajlı bir seçenek olursa sıfır almayı planlıyoruz. Benzinli 120 beygir motoru tanıyorum, otomatik vitesle tadından yenmez ama bu 120 beygir dizel model nasıldır? Bu aralar bayilere uğrayan, fiyat alan oldu mu acaba? Paylaşırsa, buradan yada özelden çok memnun olurum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi edysch -- 5 Şubat 2015; 19:20:16 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: micomico2

    Arkadaşlar merhaba;
    16 yıllık suzuki kullanıcısıyım. 3 sene suzuki marutı ve 13 sene vitara jlx 3K hard top kullandım. bu haftabaşında yol arkadaşım vitaramı satarak 2009 model SX-4 aldım. iyimi yaptım kötümü bilmiyorum. 13 yıllık fanatik vitara kullanıcısı olarak izlenimlerimi mutlaka paylaşacağım. (13 yıl beni hiç üzmedi. Sadece taşıdı) Ancak sormak istediğim bir kaç soru var. formu 40. sayfaya kadar okudum ama vakitle biraz imtihanım var. boş vaktim oldukca ilerleyebiliyorum. eminim ki bir kaç ustad sorularıma cevap vermeye calışacaktır.
    İzmirden sevgilerle.
    Esen kalın.

    1) aracı alırken yedek anahtarıda teslim aldım. arabayı uzaktan açıyor marşı çeviriyor ama araçı calıştırmıyor. ımnoblazer hatası filanda vermiyor. (BU KONU BENİM İÇİN ÇOK ÖNEMLİ)
    2) araçta gaz verince ve gaza yuklendiğinizde hızlanırken homurtu uğultu karışımı bir ses var.. ayrıca asfalt ve ruzgar sesini çok alıyor. Eski 93 vitaram hard top olduğu halde bu sesleri duymazdım ve telefonumla handsfree konuşabilirdim. Suzuki kalitesine güvenerek aldım ama bu bakımdan beklentimin altında kaldı.
    3) ön silecek su atıcıları vitara gibi üç çıkışlı ama vitaradaki gibi kolay sökülemiyor. Kaput alt korumayı sökmek gerekiyor. pratik çözüm üreten varmı?
    4) bu aracın motor kodu m16 a yani vitara 1.6 3kapı ile aynı galiba. net bilgisi olan var mı?
    5) izmirde özel servis önerisi olan var mı?



    herkese merhaba;
    bugün anahtar işiyle uğraştım biraz. Sonuç çip arızalı ve yenilendi. Eğer çip arızalı olmasaydı araç tanıtılıp sorun 40 tl ye çözülecekti. Çip değişince maliyet anahtarın pili dahil 90 tl oldu.
    Şimdi anlatacağım konu önemli. Araçlar teslim aşamasında 2 anahtar tanıtılıp sahibine veriliyor ve çoğu zaman tek anahtar kullanılıyor. özellikle uzun süre tek anahtarı kullanıp yedeği evde saklarsanız cip arızalanıyor (aracı unutabiliyor) ve tekrar tanıtılması gerekiyor. Yeni jenerasyon japonlarda çok sıklıkla rastlanan bir sıkıntıymış. (özellikle nissan prımera - almera grubu)) Bu nedenle her iki anahtarı kullanın derim.
    birkaçgündur yoğun km yaptım. ortalama şehiriçi lpg 25 kuruş civarı yaktı. Benzinde ise şehir içi ortaya karışık 7,7 gösteriyor. Bu rakamlar kullanıcıyı mutlu eden rakamlar. Daha çok uzun yol görmedik. rakamlar hepten düşecektir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: micomico2

    quote:

    Orijinalden alıntı: micomico2

    Arkadaşlar merhaba;
    16 yıllık suzuki kullanıcısıyım. 3 sene suzuki marutı ve 13 sene vitara jlx 3K hard top kullandım. bu haftabaşında yol arkadaşım vitaramı satarak 2009 model SX-4 aldım. iyimi yaptım kötümü bilmiyorum. 13 yıllık fanatik vitara kullanıcısı olarak izlenimlerimi mutlaka paylaşacağım. (13 yıl beni hiç üzmedi. Sadece taşıdı) Ancak sormak istediğim bir kaç soru var. formu 40. sayfaya kadar okudum ama vakitle biraz imtihanım var. boş vaktim oldukca ilerleyebiliyorum. eminim ki bir kaç ustad sorularıma cevap vermeye calışacaktır.
    İzmirden sevgilerle.
    Esen kalın.

    1) aracı alırken yedek anahtarıda teslim aldım. arabayı uzaktan açıyor marşı çeviriyor ama araçı calıştırmıyor. ımnoblazer hatası filanda vermiyor. (BU KONU BENİM İÇİN ÇOK ÖNEMLİ)
    2) araçta gaz verince ve gaza yuklendiğinizde hızlanırken homurtu uğultu karışımı bir ses var.. ayrıca asfalt ve ruzgar sesini çok alıyor. Eski 93 vitaram hard top olduğu halde bu sesleri duymazdım ve telefonumla handsfree konuşabilirdim. Suzuki kalitesine güvenerek aldım ama bu bakımdan beklentimin altında kaldı.
    3) ön silecek su atıcıları vitara gibi üç çıkışlı ama vitaradaki gibi kolay sökülemiyor. Kaput alt korumayı sökmek gerekiyor. pratik çözüm üreten varmı?
    4) bu aracın motor kodu m16 a yani vitara 1.6 3kapı ile aynı galiba. net bilgisi olan var mı?
    5) izmirde özel servis önerisi olan var mı?



    herkese merhaba;
    bugün anahtar işiyle uğraştım biraz. Sonuç çip arızalı ve yenilendi. Eğer çip arızalı olmasaydı araç tanıtılıp sorun 40 tl ye çözülecekti. Çip değişince maliyet anahtarın pili dahil 90 tl oldu.
    Şimdi anlatacağım konu önemli. Araçlar teslim aşamasında 2 anahtar tanıtılıp sahibine veriliyor ve çoğu zaman tek anahtar kullanılıyor. özellikle uzun süre tek anahtarı kullanıp yedeği evde saklarsanız cip arızalanıyor (aracı unutabiliyor) ve tekrar tanıtılması gerekiyor. Yeni jenerasyon japonlarda çok sıklıkla rastlanan bir sıkıntıymış. (özellikle nissan prımera - almera grubu)) Bu nedenle her iki anahtarı kullanın derim.
    birkaçgündur yoğun km yaptım. ortalama şehiriçi lpg 25 kuruş civarı yaktı. Benzinde ise şehir içi ortaya karışık 7,7 gösteriyor. Bu rakamlar kullanıcıyı mutlu eden rakamlar. Daha çok uzun yol görmedik. rakamlar hepten düşecektir.

    önemli bir bilgi teşekkürler.. anahtarları dönüşümlü kullanmak lazım..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: micomico2

    quote:

    Orijinalden alıntı: micomico2

    Arkadaşlar merhaba;
    16 yıllık suzuki kullanıcısıyım. 3 sene suzuki marutı ve 13 sene vitara jlx 3K hard top kullandım. bu haftabaşında yol arkadaşım vitaramı satarak 2009 model SX-4 aldım. iyimi yaptım kötümü bilmiyorum. 13 yıllık fanatik vitara kullanıcısı olarak izlenimlerimi mutlaka paylaşacağım. (13 yıl beni hiç üzmedi. Sadece taşıdı) Ancak sormak istediğim bir kaç soru var. formu 40. sayfaya kadar okudum ama vakitle biraz imtihanım var. boş vaktim oldukca ilerleyebiliyorum. eminim ki bir kaç ustad sorularıma cevap vermeye calışacaktır.
    İzmirden sevgilerle.
    Esen kalın.

    1) aracı alırken yedek anahtarıda teslim aldım. arabayı uzaktan açıyor marşı çeviriyor ama araçı calıştırmıyor. ımnoblazer hatası filanda vermiyor. (BU KONU BENİM İÇİN ÇOK ÖNEMLİ)
    2) araçta gaz verince ve gaza yuklendiğinizde hızlanırken homurtu uğultu karışımı bir ses var.. ayrıca asfalt ve ruzgar sesini çok alıyor. Eski 93 vitaram hard top olduğu halde bu sesleri duymazdım ve telefonumla handsfree konuşabilirdim. Suzuki kalitesine güvenerek aldım ama bu bakımdan beklentimin altında kaldı.
    3) ön silecek su atıcıları vitara gibi üç çıkışlı ama vitaradaki gibi kolay sökülemiyor. Kaput alt korumayı sökmek gerekiyor. pratik çözüm üreten varmı?
    4) bu aracın motor kodu m16 a yani vitara 1.6 3kapı ile aynı galiba. net bilgisi olan var mı?
    5) izmirde özel servis önerisi olan var mı?



    herkese merhaba;
    bugün anahtar işiyle uğraştım biraz. Sonuç çip arızalı ve yenilendi. Eğer çip arızalı olmasaydı araç tanıtılıp sorun 40 tl ye çözülecekti. Çip değişince maliyet anahtarın pili dahil 90 tl oldu.
    Şimdi anlatacağım konu önemli. Araçlar teslim aşamasında 2 anahtar tanıtılıp sahibine veriliyor ve çoğu zaman tek anahtar kullanılıyor. özellikle uzun süre tek anahtarı kullanıp yedeği evde saklarsanız cip arızalanıyor (aracı unutabiliyor) ve tekrar tanıtılması gerekiyor. Yeni jenerasyon japonlarda çok sıklıkla rastlanan bir sıkıntıymış. (özellikle nissan prımera - almera grubu)) Bu nedenle her iki anahtarı kullanın derim.
    birkaçgündur yoğun km yaptım. ortalama şehiriçi lpg 25 kuruş civarı yaktı. Benzinde ise şehir içi ortaya karışık 7,7 gösteriyor. Bu rakamlar kullanıcıyı mutlu eden rakamlar. Daha çok uzun yol görmedik. rakamlar hepten düşecektir.


    geçen hafta Antalya ya giderken yedek anahtarı aldım ama hiç kullanmadım !! arada kullanmak gerek.. bu arada geçen sene asıl kullandıgım anahtarı bir şekilde mayo cebinde unutmuşum havuzda yüzerken farkettim.. güneş altında 10 dk kadar kuruttum hiç bir sıkıntı yaşamamıştım :)




  • maestro35 M kullanıcısına yanıt
    Haklısınız, 1,6 dizel bir SX4 sanırım ilk defa görüyorlardı. Benim parçaların daha önce hiç sipariş edilmediğini, ilk defa İstanbul'dan sipariş edeceklerini söylediler. Hala da net fiyat bilgisi vermiş değiller. Belki de dediğiniz gibi fiyatları duyunca vazgeçip gitmem işlerine geldi.
    Bu vesileyle 9 yıllık servisime de veda etmiş oldum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi urikasit -- 5 Şubat 2015; 22:49:05 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: firat74

    Merak ettigim 1konu var.
    S cross larda 2013 modeller var. 2014-15 yok. Bu durumda suzuki yeni yönetimi sx4 klasik araçları tekrar getirir mi?...

    Benim de aklıma gelmedi değil. :)
    Avrupa ülkelerinde satılıp satılmadığına baktım şimdi.
    Tahmin ettiği gibi sx4 klasikler hala satışta. Macaristan ve Polonya'ya baktım.
    http://www.suzuki.pl/auto/SX4.html
    http://www.suzuki.hu/pages/display/auto/menu/modellek/sx4
    Gördüğün gibi araçlarımız bir güzel satılmaya devam ediyor.
    Kim bilir bizimkiler ellerindeki s-crossları sattıktan sonra bizim klasikleri de tekrar ithal ederler.
    Hoş bir süpriz olur değil mi?
    http://www.youtube.com/watch?v=z_gN-ew7hyk
    1.10 daki beyaz ve 2.35 deki kırmızı 2015 model sx4 klasikler çok güzeller.
    Hadi yeni yönetim, klasiklerimizi geri getir. :)

    Selamlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fourseason -- 6 Şubat 2015; 0:24:41 >




  • Tekrar merhaba arkadaslar. 2011 model otomatik siyah 38000 km de kullanicinin soylemesine gore kazasiz boyasiz gl sx4 icin 33.bine anlastik. araci aldigimizda yapilmasi gereken agir bir bakimi varmidir lastik degisimi disinda triger degisimi vs. tskler
    ..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ttfvol kullanıcısına yanıt
    Hayırlı olsun. Fiyat oldukça makul. İyi bir aracınız var artık. Benimki de renk dışında (gümüş) aynı.
    Bakım için bir servise danışmakta fayda var. Uzun süre kullanılmayan bir araçta fren balataları, ,iyi durumda dahi olsa sertleştiği için değişmesi gerekiyor.Sonra motordaki lastik bağlantı hortumlarını gözle-elle bir kontrol etmek iyi olur. Lastik aksam da aynı şekilde sertleşme sebebi ile çatlayabiliyor.
    Sonrası klasik periyodik; yağ, filtre değişimleri. Servisler de 400 TL olabiliyorken, dışarda ki ustalarda 100TL ye kadar düşürebilen arkadaşlarımızın tavsiyeleri önceki sayfalarda mevcut.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SX4-MATIC

    Hayırlı olsun. Fiyat oldukça makul. İyi bir aracınız var artık. Benimki de renk dışında (gümüş) aynı.
    Bakım için bir servise danışmakta fayda var. Uzun süre kullanılmayan bir araçta fren balataları, ,iyi durumda dahi olsa sertleştiği için değişmesi gerekiyor.Sonra motordaki lastik bağlantı hortumlarını gözle-elle bir kontrol etmek iyi olur. Lastik aksam da aynı şekilde sertleşme sebebi ile çatlayabiliyor.
    Sonrası klasik periyodik; yağ, filtre değişimleri. Servisler de 400 TL olabiliyorken, dışarda ki ustalarda 100TL ye kadar düşürebilen arkadaşlarımızın tavsiyeleri önceki sayfalarda mevcut.

    ayazağadaki suzuki asal da ekspertize sokmaya karar verdik 200 TL dediler artık yapıcak birşey yok 33 binlik araç alıyoruz. trameri temiz, e devletten de baktık ilk sahibi, sigortacıma sordurttum pert kaydı yok 2014 de 34000 km de muayeneye girmiş km de orijinal. bi tek yetkili servise göstermek kaldı. 37 binden 33 bine indirttim fiyatını bizde makul olduğunu düşünüyoruz




  • Hadi biraz yakıt tüketimlerimizi yazalım.2009 1.6 GL manuel.Şehir içi yoğunluklu 10,5 litre gaz ile (20 TL) 98 km. yol. benzını de eklersek 22 kurus gibi bişeye tekabül ediyor.Şehirdışı 15 krş u gördüğüm oldu.Maaşallah.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ttfvol

    Tekrar merhaba arkadaslar. 2011 model otomatik siyah 38000 km de kullanicinin soylemesine gore kazasiz boyasiz gl sx4 icin 33.bine anlastik. araci aldigimizda yapilmasi gereken agir bir bakimi varmidir lastik degisimi disinda triger degisimi vs. tskler
    ..


    Hayırlısı olsun , bende de 2011 gümüş rengi var fiyat gayet makul.. araba 38 binde olduguna gore Servis kayıt bilgileri vardır , ilk yıl yada 15 binde - 2. yıl yada 30 binde bakımlarının yapılmış olması gerekiyor. Servis bakım defterini isteyiniz orada bakım yapıldıgına dair kaşeleri olması gerek , birde tramer den plaka sorgulaması yapınız derim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kafkaskartali571

    Hadi biraz yakıt tüketimlerimizi yazalım.2009 1.6 GL manuel.Şehir içi yoğunluklu 10,5 litre gaz ile (20 TL) 98 km. yol. benzını de eklersek 22 kurus gibi bişeye tekabül ediyor.Şehirdışı 15 krş u gördüğüm oldu.Maaşallah.


    bu yılbaşından itibaren artık yakıt takibi yapmıyorum.. geçen haftalarda uzun yol yapmıştım , otobanda Benzin ile gittim digger yollarda LPG ile gittim , artık eski heves kalmadı.. uzun yol yaparken Allah ne verdiyse bastım , bir defa radar a yakalanmama ramak kaldı.. dönüş ona keza 140 -150 aralıgında geldim .. yaklaşık 1060 km lik yolu 7,4 ortalama ile tamamladım..
  • Herkese iyi akşamlar. Şubat tatil bitti eve döndük. 65liraya lpg alıp im yi sifirladim. 445 km sonrası ikaz düdüğü ötmeye başladı. Tam 50km boyunca öttü. Sizdeki durum da aynı mi 50 im boyunca ikaz düdüğü normal müdür?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 528529530531532
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.