Şimdi Ara

DH RAP Topluluğu (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3.212
Cevap
5
Favori
112.490
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: outlawsinan


    quote:

    Orjinalden alıntı: cagrielmas23

    4Ever Turkish Rap.4ever Mode XL,BaseMode



    topic ne için açıldı sn ne konuşuosun...Adam gbi tartşma ortamı olmuo sizin yüzünüzden aradan çıkıyonuz her yerde ztn...



    outlawsinan arkadasim sen konus dur onlar anlamiyor ya brak onlari kendi haline brakin onlar oyle gelmis oyle de gider yani
  • quote:

    Orjinalden alıntı: S@Lt_EmPoZe


    quote:

    Orjinalden alıntı: outlawsinan


    quote:

    Orjinalden alıntı: cagrielmas23

    4Ever Turkish Rap.4ever Mode XL,BaseMode



    topic ne için açıldı sn ne konuşuosun...Adam gbi tartşma ortamı olmuo sizin yüzünüzden aradan çıkıyonuz her yerde ztn...



    outlawsinan arkadasim sen konus dur onlar anlamiyor ya brak onlari kendi haline brakin onlar oyle gelmis oyle de gider yani



    Doğru söylüosun dostum bunları muhatap alıp cvp vermeye değmz...Hala türkçe rapin çalıntı olduğunu bilmeyen,kendilerininde bunu anlayamayack kadar cahil olan insanlar topluluğundan bahsediyorz sonuçta...Ne konşsak boş...




  • quote:

    Orjinalden alıntı: AjanWhite

    50 Cent


    Rap topici sanıodum burayı ben pop mu yoksa 50 cent fln diolar...




  • repertuarında eminem'den başka rapci olmayanlarla burda rap tartışmak abes kaçar.

    onlara tavsiyem tupac'ın herhangi bir parçasını dinlemeleri.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Manero -- 3 Şubat 2007; 10:22:37 >
  • arkadaşlar bir kaç gündür giremiyorum yazılarınıza cevap veremiyorum kusura bakmayın lütfen

    bu arada east coast un değişmez isimlerinden hiç bahsetmiyoruz, notorious b.i.g,wu tang clan(redman method vs.) jay z ll cool j,run dmc,public enemy gibi doğu yakasının rapperlarınıda konuşalım

    bu arada run dmc yi bilmeyen arkadaşa run dmc 84 çıkışlı bir rap grubudur,çıktığı zaman sert tavrı ve hırçınlığıyla kendinden söz ettiren run dmc aynı zamanda rock ve rap in ne kadar uyumlu olabileceğini kanıtlamıştır.geçtiğimiz yıllarda türkiyeye de gelen efsane grup gangsta rap in insanlar tarafından yanlış tanındığından falanda bahsetmiştir.

    run dmc şu an bir çok rapper ın kendisine örnek aldığı ve nakaratlarda popüler öğelerin kullanıldığı rap stilini yaratmıştır.tabii ondan sonra gelen public enemy,nwa gibi efsane gruplar rap e apayrı bir stil kazandırmıştır

    benim asıl kendi görüşüm ise colifornia dan gelenlerin rap in kendi stilini yarattığıdır

    örneğin dr dre, snoop dogg,ice cube,ice t gibi rapperler piyasa rap inin temellerini atmiştır.yani çalıştıkları adamlarda bunların bir kanıtıdır.

    run dmc nin walk this way parçası ise zamanında kendisine ün kazandıran çalışmalarındandır.rock box da önerebileceğim parçalarındandır.yani aslında benim bu parçaları tek bir dinleyişte geçtiğimi söylemem gereksede rap i bu parçalar tanıttı insanlara

    bir çoğunuza garip gelecek ama run dmc nin kid rockla bile düeti varolmaktadır.zaten kornla düet yapan ice cube unda run dmc den etkilendiğini söylemek pekte yersiz olmasa gerek,ice cube bir çok parçasında run dmc den örnekler almıştır kendisine,mesela wicked rock soundlu bir parçadır

    bu kadar run dmc yeter

    bu arada çok severek dinlediğim nas in ntm le sonradan düzenleme yaparak ortaya koyduğu bir çalışma

    nas feat NTMhttp://www.youtube.com/watch?v=RXV06sMjk8g

    westside ın önemli rap gruplarından olan cypress hill in bu parçasınıda önermeden geçemiyeceğim(her ne kadar sevmesemde)

    what s your numberhttp://www.youtube.com/watch?v=Zum5I2zyjAk mutlaka dinlenmeli diye düşünüyorum

    ayrıca cypress hill de run dmc den etkilenen diğer bir grupdur.

    kesh fosil duymasın gene severek dinlediğim wu tang clan ın iki üyesi redman ve method man in mükkemmel bir çalışması

    method man and redman da rockwilderhttp://www.youtube.com/watch?v=ioEpvPc1rQ0

    diğer bir rap clasiği olan ready or not fugees ın en kaliteli çalışması olmuştur diye düşünüyorum,bu parça i don t wanna know adlı parcanın soundunun doğmasınada neden olmuştur

    http://www.youtube.com/watch?v=idVlB4dCzsU

    benden bu kadar arkadaşlar

    herkeze yapdığı katkılardan ve yorumlarından dolayı teşkür ediyorum




  • bu arada eminem in no apolgies ını veremeden geçemiyeceğim http://www.youtube.com/watch?v=CfcTFpegZdw


    fotolar ve lyrics lerin dewamı gelir umarım
  • bu arada fotodanda anlaşılabileceği gibi artık rap in üç yüzü vardır.

    westsider,eastsider,outsider(şu anki yeni rapcilerin bir çoğu outsider olarak kendine ortam hazırlıyor fakat outsider kavramı ilk çıktığı zamanlarda barıştan yana ve birleşimden yana olan rapcilerin çıkardığı bir kavramdı en güzel örnek ise eminem)

    east west out

     DH RAP Topluluğu
  • quote:

    Orjinalden alıntı: outlawsinan


    quote:

    Orjinalden alıntı: AjanWhite

    50 Cent


    Rap topici sanıodum burayı ben pop mu yoksa 50 cent fln diolar...


    evet dorudur 50 cent bu aralar POP tarzi muzik yapmaya basladi ama dedimiz gibi insalah duzelir ve eskisi gibi RAP yapar ve RAP sevenleri insalah sevindirir




  • quote:

    Orjinalden alıntı: dmc_dmx_mim

    bu arada eminem in no apolgies ını veremeden geçemiyeceğim http://www.youtube.com/watch?v=CfcTFpegZdw


    fotolar ve lyrics lerin dewamı gelir umarım







  • slm millet ben yeniyim azcık.konşmaları okudum ve beni rahatsız eden bazı sözler oldu.bunların başında türkçe rap dinleyenlerin ortalarda aramızda dolaşması.kardeşim rapten o kadar anlasan türkçe dinlemezsin.ritim yok söz yok sadece cızırtı!!!!şunuda belirtmek isterimki beyler(anlamayan bazı vatandaşlara) pac gibisi gelmedi gelemezde.ayrıca snoop game eminem dre ve ice cube de favorilerimden
  • @@@dmc_dmx_mim

    bu topiği kapanan topiğin yerinemi açtın diye bi sorayım dedim...çünkü orda ki muhabbet baya bi rezil di...küfür hakaret saviyesizlik hır gür dolu bir topikti...yanılmıyosam 1.5 hafta önce modlar kapattı o topiği...bakıyorum boş durmamışsın...eminem topiğini gene açmışsın...

    ben fikrimi söyleyip gideyim hemen...eminem, 50, snoop(yeni versiyonu) isimlerini rap kelimesiyle yanyana yazarak rap müziğe hakaret etmeyin...onun haricinde tupac tupac diyerek biyerede varamazsınız..ben rap müzik dinlemeye pac la başladım yıllar önce...anısınada çok büyük saygım var...ama artık aşın bazı şeyleri...tupac artık yaşamıyor...ona rağmen ölmesinin üzerinde 11 sene geçti ama hala albümleri çıkıyor..hiçbirini alıpta dinlemem çünkü hepsi maddi çıkarlar için yapılan eserler...hiçbiri pac a ait deil..hatta bence onun anısınıa saygısızlık derecesinde...adam öldü ama hala aç köpekler sırtından para kazanmaya çalışıyorlar...

    neyse dediğim gibi piyasada dinlenmesi gereken çok rapper var...hemde bunlar gerçek rapperlar...eminem ve 50 gibi 8-12 yaşa hitap eden müzikler yapmıyorlar...gerçek rap yapıyorlar..arada sırada bunlarıda dinleyin...bunlarıda yazın buraya...topiğe her giren her bişey yazan sadece bilindik isimleri yazıyor...onuda geçtim raple alakası olmayan eminem ve 50 nin hatta snoop un isimleri ve resimleri var...

    aşın bunları...




  • quote:

    Orjinalden alıntı: G-Unot

    @@@dmc_dmx_mim

    bu topiği kapanan topiğin yerinemi açtın diye bi sorayım dedim...çünkü orda ki muhabbet baya bi rezil di...küfür hakaret saviyesizlik hır gür dolu bir topikti...yanılmıyosam 1.5 hafta önce modlar kapattı o topiği...bakıyorum boş durmamışsın...eminem topiğini gene açmışsın...

    ben fikrimi söyleyip gideyim hemen...eminem, 50, snoop(yeni versiyonu) isimlerini rap kelimesiyle yanyana yazarak rap müziğe hakaret etmeyin...onun haricinde tupac tupac diyerek biyerede varamazsınız..ben rap müzik dinlemeye pac la başladım yıllar önce...anısınada çok büyük saygım var...ama artık aşın bazı şeyleri...tupac artık yaşamıyor...ona rağmen ölmesinin üzerinde 11 sene geçti ama hala albümleri çıkıyor..hiçbirini alıpta dinlemem çünkü hepsi maddi çıkarlar için yapılan eserler...hiçbiri pac a ait deil..hatta bence onun anısınıa saygısızlık derecesinde...adam öldü ama hala aç köpekler sırtından para kazanmaya çalışıyorlar...

    neyse dediğim gibi piyasada dinlenmesi gereken çok rapper var...hemde bunlar gerçek rapperlar...eminem ve 50 gibi 8-12 yaşa hitap eden müzikler yapmıyorlar...gerçek rap yapıyorlar..arada sırada bunlarıda dinleyin...bunlarıda yazın buraya...topiğe her giren her bişey yazan sadece bilindik isimleri yazıyor...onuda geçtim raple alakası olmayan eminem ve 50 nin hatta snoop un isimleri ve resimleri var...

    aşın bunları...






    dostum madem öle sen bişiler söle öner ortaya bişiler atıp gitmekle olmaz.tupacla büyüdüğünü söledin.o zaman rapin kavga demek diil çarpık düzene isyan olduğunu bilmen gerekirsırf eminem kavga ortamı yaratmıyo die bunu 8-10 yaş müziği diye değerlendrmen tupactan hiç bişi öğrenmediğinin çok açıkça kanıtı.daha ne sölebilirimki.eskidi dediğin pacın şarkılarını bence tekrar dinle sindire sindire.orada alman gerken çok şey var...




  • bazı arkadaşlar eminem e biraz laf sokuşturmuş onlara pek bii cevap vermek istemesemde veriyorum(aşşağıda)

    eminem ilk çıktığında redman ve nas e benzetilmiştir tarzı itibariyle ilk başlarda hi my name is gibi parçalarla halkınsevgisini kazansada daha sonradan albüm parçalarındaki şiddet küfürler kadınlara ve gaylere yaptığı hakaretlerden dolayı toplu bir şekilde protesto edilmiştir.

    way i am parcasındaki kanlı son klipden çıkarılmak zorunda kalmış çocuklara kötü örnek olduğu gerekçesiyle bir takım insan örgütlerinin hedefi olmuş ve bir çok dava ile karşılaşmıştır.

    cleanin out my closet şarkısıyla hayatının ne kadarda b*ktan olduğu ve annesinin ne kadar cahil ve bilinçsiz olduğunu gözler önüne sermiştir.bu parçasıyla 5 grammy ödülü alşmış ve şu ana kadar hiç bir rapcinin alşamadığı en iyi söz ödülünüde almıştır.

    lose yourself parçası gangsta rap tarzıyla yazılmış ve halk tarafından o sene en çok tutlan parça olmuştur.

    ass like that gibi anlamsız ama bir o kadarda soundu güzel olan bir parçayı piyasaya sürmesi onun bu günkü eleştirilere mağruz kalmasına neden olmuştur.

    şu anki we as maerican gibi parçaları ise ona yeni bir soluk kazandırmış.ve geri dönüş sinyalleri vermiştir

    bazı arkadaşlar eminem in bazı parçaları çok kötü falan diyor doğrudur bişey demiyorum ama colifornia love da 2pac ın yaptığı bir parça ve ben hiç beğenmiyorum bu adamların bütün parçaları güzel olmak zorunda değil ki

    burda kimse kimseyi sevmek zorunda değil saygı duyup geçelim arkadaşlar

    mesela ben 2pac ı fanatik derecesinde sevsem bile biggie de severim ve dinlerim,yani en azından saygı duyarım

    burda 50 cent i bile sevenler olabilir onlarada aygı duymak lazım diye düşünüyorum




  • arkadaşlar rap hakkında ilginç bir yazı buldum paylaşmak isterim

    Özgürlük hareketlerinin inşası ve gelişimini sağlayan muhalefet tohumlarını, genellikle kültürün içinde buluruz.
    Amilcar Cabral, National Liberation and Culture
    Hip Hop’un Siyahi Özgürlük Hareketi’ne katkısı, sokaktaki daha geniş Siyahi Özgürlük ve sosyal adalet/ilerici hareketlerde yer alan halka yakın insan kitlelerine liderlik eden, devrimci aktivistlerden gelir. Hip Hop’un siyasi aktivizmi, Siyahi Özgürlük Hareketi’ne seçim taktikleri ve stratejileri örgütlemek için katkı sağlamasıyla bilinecektir.
    Güç, bir varlığın başka bir varlık üzerine ikincisinin direncine rağmen kendi isteğini/arzusunu zorla dayatma yeteneğidir. Politika gücün kazanımı, elde tutulması ve kullanılmasıdır. Siyahi güç, Siyahi toplulukların kendi kendilerine yeterli olma ve kayda değer biçimde kendi kaderlerini belirlemeleri becerisidir.
    Hip Hop genelde büyük şirketlerin ürünlerini ve hizmetlerini pazarlamak için kullandıkları araçlardan oluşur ve dünyaca ünlü bir müzik türüdür. Bir çok insan için, Hip Hop kendimizi tanımladığımız ve bulduğumuz sanal bir yer olmuştur. Hip Hop sosyal bir yapıdır ve siyasi çıkarımlar içerir. Hip Hop hakkında konuşmak sosyal ve politik konuları tartışmaktır. Hip Hop daima sesini yükseltmesini bilmiştir; düşüncelerin, duyguların, hayallerin ve ilhamların ifade edildiği ve hayat derslerinin verildiği bir alandır hip-hop.
    Hip Hop, ana-akım Amerikan kültüründen, disko kulüpleri ve iyi iş imkanlarından soyutlanmış, Siyahi işçi sınıfı ve Puerto Ricalı gençlerin kötü koşullarından ortaya çıkmıştır. Hip Hop, gençlerin insanlıklarını yeniden kazanmasını sağlamış, eğlenceli bir alan , kişilerin kendilerini ifade etmeleri için bir araç olmuş ve onlara ait olma duygusunu vererek benzer koşulardan gelen diğer insanların seslerini duyma fırsatı vermiştir.
    Public Enemy’nin öncü ismi Chuck D’nin rap tanımı “siyah CNN”diyedir ve siyahi müzikte her zaman olageldiği gibi, hip hop öyle evrensel ve açığa vurucu bir şeyler dile getirdi ki beyaz çocuklar da onu dinleyip bu işe dahil olmak istediler. Hatta bazıları içine doğdukları kendi deri renklerinin ayrıcalıklarını sorgulamaya başladılar. Hip hop etnik ve kültürel içeriğiyle ana akıma girmeyi engelleyen kapıları yıkmaya başlıyor, bir patlama yaratarak televizyona, radyoya ve kayıtlara giriyordu.
    “1989’da [public enemy] hit yaptığında, parçalar, etnik çalışmalardan eğitimdeki ırkçılığa kolej girişlerinde kabul edilmeye kadar birçok acil konuya odaklanıyordu,” Diyor Jeff Chang. Bu bana inanılmaz ölçüde enerji veren bir süreç gibi geldi. “Güçe karşı verilen savaş”tan bunu aktivizmde ve gazetecilikte nasıl gerçekleştireceğimize kadar hepsi aslında aynı entellektüel sürecin parçalarıydı ve eğer detayları değiştirirsen, genel durum hala birçok insan için aynı yerinde duruyordu.
    “Şundan da emin olmalıyız ve unutmamalıyız ki sosyal/politik bilinçli sanatçıların oluşturduğu havuz popüler olanlarınkinden geniştir.”
    Clifton Watson
    Siyasi Bağlam
    Siyahi Özgürlük hareketinin, Siyahi radikallerin ve Siyahi Nasyonalistlerin birçok defa tartışma ve işbirliği çabalarını engelleyen iki önemli modeli var. Bu iki model radikal entegrasyon ve ulusal ve/veya Pan-Afrikan ayrımcılıktır.Bu modeller W.E.B tarafından tartışılmıştı.
    Yeni bir teori ve/ veya karizmatik bir sözcü bu iki modeli sentezleyen birileri ya da bir şeyler olmalıdır. Ayrılıkçı model Afrika’dan miras gelen gurur ve kendi kaderini tayin etmeyi tekrar doğrulamaktadır. Ayrılıkçılığın siyahi insanların sadakatini sağlamaktaki becerisi yadsınamaz. Siyahilerin ABD nüfusunun 1/8 ini oluşturduğu gerçeği görülmeli ve politik önemlerinin ayrımına varılmalıdır. Siyahi liderliğin ayrı ve geniş bir sosyal hareketlilik içindeki kişisel farklılıkları açıkça anlaşılmalı ve uygulanmalıdır.
    İlerlemeci bütünleşmeci ve ulusalcı modeller arasındaki ideolojik ayrım dinamik bir sınıf modeli içerir. Kayda değer bir şekilde ilerleyen bütünleşmeci kolejlerden mezun olan Hip Hop Headzler, ve ulusalcı kampların içinde kolejlerde deneyim sahibi olmayan Hip Hop Headzler var. Ulusalcı kamplar Hip-Hop’ı “kendini tanıma bilgisini” ve ırkçılıkla ilgili konuları öğretmek için bir araç olarak kullanıyor. 2004’te Slam Bush (Bush’u Şiddetle Eleştirme) mücadelesi ve albümü iki kamptan sanatçı ve organizatörlerin başarılı bir proje üzerine beraber çalışması anlamında iyi bir örnektir. Slam Bush projesinin görevi Başkan Bush’un tekrar seçilmesine karşı bilinci yükseltmekti. Bu, 18-24 yaş grubunda insanların oy kullanmasında %11’lik bir artışı sağlayan bir projeydi.
    Bu toplumsal adalet örgütlerinin misyonu ortalıkta herhangi bir tane yokken bir toplumsal adalet hareketi geliştirmektir. Toplumsal adalet örgütleri tek başlarına toplumsal hareketlilik yaratmazlar, ama bir krizde ciddi bir insan kitlesinin itici bir güç olarak kullanması gerekir. Toplumsal adalet örgütleri toplumsal hareketliliğin ağlarını kurup ve başlangıç altyapısını sağlar. Toplumsal ağ ve altyapı olmadan muhalif kitlelerin sosyal hareketlere evrilip kendi kendilerini devam ettirmeleri zor olacaktır.
    Siyahi Özgürlük Hareketi’nin çeşitlilik içeren ve yoğunluklu olarak işçi sınıfından beslenen geniş sosyal bir hareket olmadan var olması zor gözüküyor.Yoğunluklu olarak derken, belirgin olarak alt sınıfın ve işçi sınıfının istihdam, bakım, eğitim ve barınma ile ilgili standartlarını yükseltmekten bahsediyorum.
    Hip hop topluluğu geniş ve çeşitlilik arzeden toplumsal bir hareket içinde tek başına siyahi muhalefet topluluğunu oluşturamaz. Hip hop kendi içinde bir hareket olamaz. Hip hop topluluklarının daha geniş siyasi bir düzlemde kayda değer bir katkı sağlayabilmeleri için Hip-Hop iç politik hedeflerini gerçekleştirmek zorundadır.Eğer hip hop iç politik amaçlarını gerçekleştirmezse hip hop topluluğuna ait olan insanlar ve toplumun kendisi hip hop potansiyeline ciddi bir gözle bakmayacaklardır.
    Aktivist ve halk sözcüsü Rosa Clamente, “cinsiyetcilik Hip Hop’ın en büyük sorunudur” diyor. Hip Hop daha büyük politik alanlarda ciddi bir yer sağlamadan, kendi cinsiyetciliğiyle yüzleşmelidir. Clemente,Hip Hop’ın, siyahi kadınları geri plana ittiğini söylemiş ve potansiyelini gerçekleştirmek için insanları kaybetme riskinini alamayacağını da gözlemlemiştir. Clemente işe Hip Hop aktivistlerinin, gazetecilerin ve akademisyenlerinin erkek cinsiyetciliğiyle başlamak gerektiğini söyler.
    Kongre toplumsal adalet hareketlerinin zaferler kazanması için önemli bir çoğunluk olamaz. Bir çok Hip Hop oluşumları seçime katılım oranının artmasına yardımcı oldu. Hip Hop toplulukları toplumsal adalet hareketi içindeki öncülüğümüzü tesis etmek için katılımlarını artırmaya devam ediyor.
    Altyapı
    Altyapı dediğimiz şey gerilla mücadelesinde eğitilmiş ve bilgi donanımına sahip eğitimli aktivist “nigga”dır ki onlar aynı zamanda örgütsel beceriler sağlayan zihinsel bir donanıma sahiptirler. Çünkü, örgütsel beceriler, Jeru the Damaja ve The Frustrated Nigga’nın “kurşun”larından daha fazla şeytan avlayabilir.

    Hip Hop’tan etkilenerek yetişmiş insanlar ve dünyanın aktif vatandaşları olarak, siyasete girebilmek için iki önemli örgüt kurduk. Bu iki örgüt, Ulusal Hip Hop Siyasi Kongresi (UHHSK) ve Hip Hop Komitesi (caucus)’dur.
    UHHSK’nin iki önemli ayağı var. Birincisi eylem and ikincisi organizasyondur. ’04 Kongresine katılan bir kaç bin insana, Kongrede süregiden gösterilerle beraber bir kaç bin insan daha katıldı. ’04 Kongresinin amacı Hip Hop Kuşağı için bir kamu gündemi geliştirmekti. ’04 Kongresinin ikincil misyonu politik hareketliliği koordine etmek için Hip Hop toplulukları arasındaki altyapıyı geliştirmektir. Organizasyonlara o kadar odaklanıldı ki, Kongrenin çektiği kadar üye çekemediler ama her hafta üye sayısı artmaya devam etti.’06 Kongresi Temmuz’da Chicago’da olacak. ’06 Kongresi Hip Hop’ın değişimini istemeyen tutucuların geniş bir kesimini etkileyecek. Hip Hop aktivistleri, gazetecileri, sanatçıları ve akademisyenleri Kongre’nin öncüleri olarak ’06 Kongresinde aynı statüde yer alacaklar. Tüm bu Hip Hop topluluklarna ait tüm bu sektörler gündemi geliştireceklerdir. Örgüt politik taahütleri artıracak, Hip Hop Kuşağına ses verecek ve taraftar sayısını artıracaktır.
    Hip Hop Komitesi Jeff Johnson ve Reverend Yearwood tarafından 2004 Aralık’ında kuruldu. Hip Hop Komitesi güçlü bir vatandaşlık hakları savunucusu ve Parlementoya ait Siyahi Komitesi’yle stratejik bir ortaklık geliştirdi. Geçen birkaç aydan beri Katrina Kasırgasından kurtulanlara sosyal yardım yapıyor, hükümeti daha fazla sosyal yardıma kışkırtıyor ve Katrina’dan kurtulanların hakları için mücadele ediyorlardı. “Katrina bizim yumuşak karnımızdır” diyor Rev. Yearwood. Komite, Katrina’dan kurtulanların geçici evlerinden 2005 Ekim’inde tahliye edilmelerini FEMA’yı başarılı bir şekilde ikna ederek 2006 Mart’ının14’üne aldı. Martın ortasında Komite Maryland Üniversitesi kampüsünde Immortal Technique ve Headrock sanatçılarının önemli rol aldığı savaş karşıtı başarılı bir konserin düzenlenmesinde ev sahipliği yaptı.
    Tanya Price yakın zamanda Hip Hop Komitesinin başkanı oldu ve Rev.Yearwood ise Komite Yönetim Kurulu’nun başkanı oldu. Rev. Yearwood Hip Hop politik örgütlerinden birine bir kadınla birlikte öncülük etmenin önemini ve memnuniyetini ifade etti. Gelecek aylarda Komitenin ‘06 ulusal hip hop politik konvansiyonuna katılıp Kongre üyeleriyle H.R 4197 ve 676’nın desteği için lobi yapıyor olacaklar. Katrina kurbanlarını ulusal sağlık bakımını desteklemek için fon sağlayacak, ABD’nin Hispanic kuruluyla calışma ilişkileri geliştirecek ve 29 Nisan’da New York’taki savaş karşıtı gösterileri destekleyecekler.
    Konvansiyon ve Komiteden başka, Hip Hop medyası, akademisi, sanatçıları ve organizatörleri Hip Hop siyasi akımının oluşumunun gelişmesinde kritik bir rol oynuyorlar. The Ave dergisi, The Hip Hop gazetesi, birçok Hip Hop’la ilgili websiteleri ve sosyo-politik anlamda sanatçılar yaratılan fırsatlardır. Birçok liberal, ilerici ve radikal örgütler, Hip Hop’ın siyasi seslerini sadece birer sanatçı olarak değil birer panelist olarak duyurmalarına olanak sağladılar Organizations People for the American Way ve the Center for American Progress Hip Hop ile ilgili politikacıları, konuşmacıları ve organizatörleri içeriyor.
    Geleceğe Dair
    Hip Hop üzerine araştırmalar, kolej ve üniversite kampuslerinde çok fazla arttı. Büyüyen siyasi Hip Hop örgütleriyle beraber Hip Hop üzerine yapılan eleştirel analizler ve diyaloglar içindeki bu artış, Hip Hop’ın ilerlemeci/toplumsal adalet hareketlerine katılımı ve yardımını sağlamlaştırmak için temel oluşturdu.
    Hip Hop politik aktivizminin geleceğini çetrefilli bir yol bekliyor. Social and Politically Conscious Headz ve organizatörler hiperseksüelizm, materyalizm, misogyny , şiddet içeren ve şiddet uygulayan alt-türlerini gençlere ve dünyaya yayan ve sunanlara meydan okuyorlar. Hip Hop aktivizminin temel mücadelesi bizi baskının etkilerini göstererek ileriye dönük toplumsal değişimin temsilcileri olmaya dönüştürüyor.
    Hip Hop’tan etkilenmiş çok fazla genç insan oy verme yaşına ulaşmıştır. Kalp, şeker ve kanser hastalıklarından kötüleşen yaşlı Siyahi seçmenler ölüyorlar. Hip Hop toplulukları giderek Siyahi oyların bir parçası oluyor. 08 Başkanlık kampanyaları gençleri oy kullanmaya sevk etmek için daha önce hiç olmadığı kadar yoğunlaşmış durumda. Eğer, Hip Hop toplulukları genç liberal, ilerici, radikallerle birlikte gelişir ve birlikte hareketlilik pratiğini uygularsa sadece Demokrat Partinin Başkanlık Adaylarının platformunu etkilemeyiz, ana seçimi kazananları önemli bir şekilde etkilemek için potensiyale de sahip oluruz . Bunun gerçekleşmesi için, 08 baharında Iowa, New Hampshire ve South Carolina’da bu örgütlerin blok oy kullanan seçmenlerin bölgelerinde kampanyalara başlamaları gerekir.
    Komite halka yakın olarak tanımlanan milliyetçi yönelimlerle, seçim örgütçüleri olarak tanımlanan entegrasyonaller arasında bir köprü kurmaya odaklaştırıldı. Geçen iki yılda The Malcolm X Halk Hareketi üye sayısını üçe katladı.
    Birçok hip hop aktivisti toplumsal adaletin kapitalizmin etkisi altında var olamayacağını fark etmişlerdir. Ne zamanki hip hop ABD’nin muhtemel İran işgalini önlemede
    toplumsal adalet zaferlerine katkı sağlarsa, evrensel sağlık hizmetleri kurarsa, rüşveti sona erdirirse vs. , işte o zaman devrimci hip hop aktivistleri ,sosyalizm ve siyahi harekete doğru önemli politik kitleleri ilerletebilir.

    Jay Woodson ulusal hip hop politik komitesi ve Siyahi muhalif komitesi ile birlikte çalışan bir toplumsal adalet aktivistidir; İşçi Partisi üyesidir ve stratejik örgütlenme ortaklığını kolaylaştıran ,ve Hip Hop’ın politikaya katkılarını tartışan AFSCME D.C. 33 Local 159 üyesidir.




  • bir aralar halk düşmanı ilan edilen public enemy şimdi en iyi ilan ediliyor şaşırmamak lazım
  • türrkkkkk rapçii olarak istanbul attack : RaMiİiZ ve FuCHs

    YaBaNCı :Ja RuLe CLaP BaCK Ve The game üzerine tanımamm;=) tupac ölmeseydi en eski gangstar mız ;) tabe o da güzel ama aynı şarkılar sıkıo artık :P
  • quote:

    Orjinalden alıntı: G-Unot

    @@@dmc_dmx_mim

    bu topiği kapanan topiğin yerinemi açtın diye bi sorayım dedim...çünkü orda ki muhabbet baya bi rezil di...küfür hakaret saviyesizlik hır gür dolu bir topikti...yanılmıyosam 1.5 hafta önce modlar kapattı o topiği...bakıyorum boş durmamışsın...eminem topiğini gene açmışsın...

    ben fikrimi söyleyip gideyim hemen...eminem, 50, snoop(yeni versiyonu) isimlerini rap kelimesiyle yanyana yazarak rap müziğe hakaret etmeyin...onun haricinde tupac tupac diyerek biyerede varamazsınız..ben rap müzik dinlemeye pac la başladım yıllar önce...anısınada çok büyük saygım var...ama artık aşın bazı şeyleri...tupac artık yaşamıyor...ona rağmen ölmesinin üzerinde 11 sene geçti ama hala albümleri çıkıyor..hiçbirini alıpta dinlemem çünkü hepsi maddi çıkarlar için yapılan eserler...hiçbiri pac a ait deil..hatta bence onun anısınıa saygısızlık derecesinde...adam öldü ama hala aç köpekler sırtından para kazanmaya çalışıyorlar...

    neyse dediğim gibi piyasada dinlenmesi gereken çok rapper var...hemde bunlar gerçek rapperlar...eminem ve 50 gibi 8-12 yaşa hitap eden müzikler yapmıyorlar...gerçek rap yapıyorlar..arada sırada bunlarıda dinleyin...bunlarıda yazın buraya...topiğe her giren her bişey yazan sadece bilindik isimleri yazıyor...onuda geçtim raple alakası olmayan eminem ve 50 nin hatta snoop un isimleri ve resimleri var...

    aşın bunları...



    Ya arkadasim senin hakinda cok sey var soylenicek ama iste diyorum ya cok oldundan dolayi yazmiyorum ve sadece guluyorumBak milet neler yaziyor RAP hakinda sen neler sacmaliyorsun yani.

    dmc_dmx_mim RAP hakinda buldun yazilim ilginc ve guzel




  • hopps pardon yha yanlş foruma atlamşm pardon yhaa :=) harbi saçmaladıım sorry beyler şimdi farkettim yha ahahha
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ganstar_man

    hopps pardon yha yanlş foruma atlamşm pardon yhaa :=) harbi saçmaladıım sorry beyler şimdi farkettim yha ahahha



    biraz fazla sacma oldu ama galiba
  • evet bakıyorumki bikaç kişi hemen saldırmış laflarıyla...onlara cevap vermek bana yakışmaz...tarzım deil...sonra hır çıkar...polemiğe girmeye gerek yok bence...size eminem le mutluluklar..

    seven sever nefret eden eder..ben ona bişey demedim zaten...sevenede saygım sonsuz...sadece eminem ,50 ve snoop un artık rap müzikle alakalı şeyler yapmadıklarını söyledim...

    isteyen istediğini dinler...tarzları karıştırmayalım yeterki...
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.