Şimdi Ara

Denizcilik Fakültesi - Deniz Ulaştırma İşletme Müh.(Güverte) bilgi paylaşımı (23. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
3.704
Cevap
88
Favori
395.622
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
13 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2122232425
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: coaxem

    Evet ambara iniş tehlikeli ancak mecburen iniyoruz heleki benim gibi 2. Kaptan olunca dahada fazla iniyorsun.

    Zabitken de iniyor musunuz peki? Ne kadar sıklıkta iniyorsunuz?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fthzgr -- 8 Şubat 2013; 22:39:52 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TipsizArtiz

    quote:

    Orijinalden alıntı: coaxem

    Evet ambara iniş tehlikeli ancak mecburen iniyoruz heleki benim gibi 2. Kaptan olunca dahada fazla iniyorsun.

    herkese gereken cevabı veriyorsunuz öncelikle bunun için teşekkür ederim.

    zaman nasıl geçiyor gemide sıkılmıyormusunuz yani iş haricinde mesai 8 saatse 8 saatte uyku desek geri kalan 8 saat ne yapıyorsunuz mesela ben olsam ps3ü pcyi xbox ı yığardım kamaraya

    8saat sadece vardiya bunun dışında aylık evrak işi vs oluyor. Geri kalan sürede ise genelde uyku yemek laptoptan dizi,film vs oluyor. Ps3 epey maç yapardık. En güzel vakit demirdeyken geçiyor :) Hem makina gürültüsü yok telefon çeker. Türkiye kıyısı ise zaten 3g var ;)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fthzgr

    quote:

    Orijinalden alıntı: coaxem

    Evet ambara iniş tehlikeli ancak mecburen iniyoruz heleki benim gibi 2. Kaptan olunca dahada fazla iniyorsun.

    Zabitken de iniyor musunuz peki? Ne kadar sıklıkta iniyorsunuz?

    Tabiiki iniyorsun. Kesin bir sayı veremem ama liman periyodunda 5-10 defa inersin.

    2. Kaptan olunca yukten sonra ambar yikamasinda veya yukleme baslamadan ön survey icin cok inip cikarsin. Bunun disinda sintine kuyusu vesaire kontrolu icin yine inersin

    Bunun dışında. 2. kaptanlıkta draft survey icin carmihla gemi bordasina draft markası okumak icin inersin :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: coaxem


    quote:

    Orijinalden alıntı: fthzgr

    quote:

    Orijinalden alıntı: coaxem

    Evet ambara iniş tehlikeli ancak mecburen iniyoruz heleki benim gibi 2. Kaptan olunca dahada fazla iniyorsun.

    Zabitken de iniyor musunuz peki? Ne kadar sıklıkta iniyorsunuz?

    Tabiiki iniyorsun. Kesin bir sayı veremem ama liman periyodunda 5-10 defa inersin.

    2. Kaptan olunca yukten sonra ambar yikamasinda veya yukleme baslamadan ön survey icin cok inip cikarsin. Bunun disinda sintine kuyusu vesaire kontrolu icin yine inersin

    Bunun dışında. 2. kaptanlıkta draft survey icin carmihla gemi bordasina draft markası okumak icin inersin :)

    Bear Grylls hesabı bu işe göğüs gericez o zaman abi

    Bir stajyerin günlük yaptığı işler ne oluyor? 2. kaptanlar yapılacaklar listesi çıkartıyormuş galiba stajyer için?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fthzgr -- 9 Şubat 2013; 19:40:14 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fthzgr

    quote:

    Orijinalden alıntı: coaxem


    quote:

    Orijinalden alıntı: fthzgr

    quote:

    Orijinalden alıntı: coaxem

    Evet ambara iniş tehlikeli ancak mecburen iniyoruz heleki benim gibi 2. Kaptan olunca dahada fazla iniyorsun.

    Zabitken de iniyor musunuz peki? Ne kadar sıklıkta iniyorsunuz?

    Tabiiki iniyorsun. Kesin bir sayı veremem ama liman periyodunda 5-10 defa inersin.

    2. Kaptan olunca yukten sonra ambar yikamasinda veya yukleme baslamadan ön survey icin cok inip cikarsin. Bunun disinda sintine kuyusu vesaire kontrolu icin yine inersin

    Bunun dışında. 2. kaptanlıkta draft survey icin carmihla gemi bordasina draft markası okumak icin inersin :)

    Bear Grylls hesabı bu işe göğüs gericez o zaman abi

    Bir stajyerin günlük yaptığı işler ne oluyor? 2. kaptanlar yapılacaklar listesi çıkartıyormuş galiba stajyer için?

    Genelde joker eleman olursun. Güvertede iş olursa orada, ambar yıkamasıdır veya raspa boyadır, ondan sonra genelde vardiya, köprüüstü harita kitap düzeltmeleri evrak işlerine yardım gibi işler.Limanda liman vardiyası, demirde demir vardiyası tutarsın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: coaxem


    quote:

    Orijinalden alıntı: fthzgr

    quote:

    Orijinalden alıntı: coaxem


    quote:

    Orijinalden alıntı: fthzgr

    quote:

    Orijinalden alıntı: coaxem

    Evet ambara iniş tehlikeli ancak mecburen iniyoruz heleki benim gibi 2. Kaptan olunca dahada fazla iniyorsun.

    Zabitken de iniyor musunuz peki? Ne kadar sıklıkta iniyorsunuz?

    Tabiiki iniyorsun. Kesin bir sayı veremem ama liman periyodunda 5-10 defa inersin.

    2. Kaptan olunca yukten sonra ambar yikamasinda veya yukleme baslamadan ön survey icin cok inip cikarsin. Bunun disinda sintine kuyusu vesaire kontrolu icin yine inersin

    Bunun dışında. 2. kaptanlıkta draft survey icin carmihla gemi bordasina draft markası okumak icin inersin :)

    Bear Grylls hesabı bu işe göğüs gericez o zaman abi

    Bir stajyerin günlük yaptığı işler ne oluyor? 2. kaptanlar yapılacaklar listesi çıkartıyormuş galiba stajyer için?

    Genelde joker eleman olursun. Güvertede iş olursa orada, ambar yıkamasıdır veya raspa boyadır, ondan sonra genelde vardiya, köprüüstü harita kitap düzeltmeleri evrak işlerine yardım gibi işler.Limanda liman vardiyası, demirde demir vardiyası tutarsın

    Anladım abi

    Peki gemici çıkmış stajyere köprüüstü vardiyasında maaşlı çalışan muamelesi yapıp bir şey öğretmekten kaçınırlar mı sizce? Bir zabit "ben olsam öğretmem" deyip kafamı karıştırmıştı...




  • Genelde gemiciler vardiyaya pek çıkmazlar yakın hatlarda. Çünkü 08:00-17:00 çalıştıkları için 4 saat ekstra vardiya koymak için normal çalışma saatinden kesmek durumundasın. Neyse sonuç olarak gemici gidersen vardiyaya çıkmama imkanın var. Sonuçta Zabit olabilmek için staj yapacaksın, gemici olarak stajer alan firmalar koster tabir ettiğimiz küçük gemiler onlardada çalışan zabit kalitesi pek iç açıcı değil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Önceki sorularıma cevap verdiğiniz için teşekkür ederim, şimdi ben Piri Reis'e gitmeyi düşünüyorum fakat ileride bir iş sıkıntısı olacağını söylüyorsunuz. İTÜ yada Dokuz Eylülden mezun olanlar için iş sıkıntısı olacağını düşünmüyorum. Aynı şey Piri Reis içinde geçerli midir? Birde Piri Reisten mezun olanları Kalkavan ya da okulda emeği geçen şirketler hemen sözleşme teklif ediyorlarmış. Bu doğrumu?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: JooS

    Önceki sorularıma cevap verdiğiniz için teşekkür ederim, şimdi ben Piri Reis'e gitmeyi düşünüyorum fakat ileride bir iş sıkıntısı olacağını söylüyorsunuz. İTÜ yada Dokuz Eylülden mezun olanlar için iş sıkıntısı olacağını düşünmüyorum. Aynı şey Piri Reis içinde geçerli midir? Birde Piri Reisten mezun olanları Kalkavan ya da okulda emeği geçen şirketler hemen sözleşme teklif ediyorlarmış. Bu doğrumu?

    İş sıkıntısı piyasanın geneli için olmakta. Okul mezuniyeti Zabit ehliyetine sahip iken çok fazla konusu olan bir durum değil.

    Piri Reis'teki burs olayına gelince bu olaya sıcak bakmıyorum. Çünkü şirket sana yılda 10 aydan 300 Lira gibi bir ödeme yapacak, 4 senede 4x(10x300)=12000 Lira olacak.
    Bunun karşılığında şirket 5 sene sözleşme şartı koşacak, başka şirketlerde 2500-2250 usd aralığında maaş ödenirken burs alan öğrenci 2000 usd karşılığı çalışacak. Yani kısa bir hesapla yılda 8 ay çalışan biri 250usd ayda burs geri ödemesi yapsa 40 ayda 10000usd gibi bir miktar içeride bırakacak. Bu sadece duyumlarımdan edindiğim bilgi. Doğruluğu nedir okuyan arkadaşlar cevaplarsa iyi olur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: coaxem

    Genelde gemiciler vardiyaya pek çıkmazlar yakın hatlarda. Çünkü 08:00-17:00 çalıştıkları için 4 saat ekstra vardiya koymak için normal çalışma saatinden kesmek durumundasın. Neyse sonuç olarak gemici gidersen vardiyaya çıkmama imkanın var. Sonuçta Zabit olabilmek için staj yapacaksın, gemici olarak stajer alan firmalar koster tabir ettiğimiz küçük gemiler onlardada çalışan zabit kalitesi pek iç açıcı değil.

    Bana arkadaşın söylediği şöyleydi abi, bunun çalıştığı 11 bin grtluk gemide 5 gemici çalışıyormuş, her biri günlük 8 saat vardiya tutuyormuş sırayla. Her gemide bu sistem yok sanırım dediğinize göre.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fthzgr

    quote:

    Orijinalden alıntı: coaxem

    Genelde gemiciler vardiyaya pek çıkmazlar yakın hatlarda. Çünkü 08:00-17:00 çalıştıkları için 4 saat ekstra vardiya koymak için normal çalışma saatinden kesmek durumundasın. Neyse sonuç olarak gemici gidersen vardiyaya çıkmama imkanın var. Sonuçta Zabit olabilmek için staj yapacaksın, gemici olarak stajer alan firmalar koster tabir ettiğimiz küçük gemiler onlardada çalışan zabit kalitesi pek iç açıcı değil.

    Bana arkadaşın söylediği şöyleydi abi, bunun çalıştığı 11 bin grtluk gemide 5 gemici çalışıyormuş, her biri günlük 8 saat vardiya tutuyormuş sırayla. Her gemide bu sistem yok sanırım dediğinize göre.


    Her şirket ve gemide malesef bu şekilde değil. Yoğun çalışan gemilerde hem gemici sayısı az hemde iş çok olduğundan Kaptan ve 2. Kaptan insiyatifinde vardiyaya gemici alınmamakta.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bundan 2 3 ay önce Dokuz Eylül Üniversitesine gitmiştik bir gezi esnasında. Bu bölüme merakım olduğu için hemen denizcilik fakültesine koştum rehberlik öğretmenimle beraber. Bize burada bir tanıtım yapıldı. Tanıtım sonrasında bize bölümü anlatan hoca dışarı sigara içmeye çıkmıştı, kapıdaki sohbetimiz de bu denizcilik diplomalarının insanın bileğinde bir altın bilezik olduğunu söylemesi denize istediği zaman tekrar başlayabileceğini söylemişti. Şimdi bu iş şuan böyle olabilir gerçekten işsizlik sorunu Türkçe okul okuyanlar için mi olur yoksa benim okuyacağım gibi Piri Reisten çıkanlar için olabilir mi? Birde Piri Reisin TÜDEV ve DTO ile bağlantısı olduğu için o okulda işsizlik sorunu olmaz diyen çok? Kafamın karıştığı oluyor arada :D
  • quote:

    Orijinalden alıntı: JooS

    Bundan 2 3 ay önce Dokuz Eylül Üniversitesine gitmiştik bir gezi esnasında. Bu bölüme merakım olduğu için hemen denizcilik fakültesine koştum rehberlik öğretmenimle beraber. Bize burada bir tanıtım yapıldı. Tanıtım sonrasında bize bölümü anlatan hoca dışarı sigara içmeye çıkmıştı, kapıdaki sohbetimiz de bu denizcilik diplomalarının insanın bileğinde bir altın bilezik olduğunu söylemesi denize istediği zaman tekrar başlayabileceğini söylemişti. Şimdi bu iş şuan böyle olabilir gerçekten işsizlik sorunu Türkçe okul okuyanlar için mi olur yoksa benim okuyacağım gibi Piri Reisten çıkanlar için olabilir mi? Birde Piri Reisin TÜDEV ve DTO ile bağlantısı olduğu için o okulda işsizlik sorunu olmaz diyen çok? Kafamın karıştığı oluyor arada :D

    Evet haklı gerçekten. Ben bugün itibari ile ofiste İşe başladım ancak her istediğim zaman yeniden dönebileceğim.

    İş imkanı hiç yok değil, daha önceden defalarca söylediğim gibi okul adı belirleyici değil gemiye çıkarken, daha önceki staj veya referanslarınız daha belirleyici oluyor. Yani şöyle bir durum söz konusu değil, x üniversitesinden mezun biri daha çabuk iş bulur daha aranılan adam olur gibi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: coaxem


    quote:

    Orijinalden alıntı: JooS

    Bundan 2 3 ay önce Dokuz Eylül Üniversitesine gitmiştik bir gezi esnasında. Bu bölüme merakım olduğu için hemen denizcilik fakültesine koştum rehberlik öğretmenimle beraber. Bize burada bir tanıtım yapıldı. Tanıtım sonrasında bize bölümü anlatan hoca dışarı sigara içmeye çıkmıştı, kapıdaki sohbetimiz de bu denizcilik diplomalarının insanın bileğinde bir altın bilezik olduğunu söylemesi denize istediği zaman tekrar başlayabileceğini söylemişti. Şimdi bu iş şuan böyle olabilir gerçekten işsizlik sorunu Türkçe okul okuyanlar için mi olur yoksa benim okuyacağım gibi Piri Reisten çıkanlar için olabilir mi? Birde Piri Reisin TÜDEV ve DTO ile bağlantısı olduğu için o okulda işsizlik sorunu olmaz diyen çok? Kafamın karıştığı oluyor arada :D

    Evet haklı gerçekten. Ben bugün itibari ile ofiste İşe başladım ancak her istediğim zaman yeniden dönebileceğim.

    İş imkanı hiç yok değil, daha önceden defalarca söylediğim gibi okul adı belirleyici değil gemiye çıkarken, daha önceki staj veya referanslarınız daha belirleyici oluyor. Yani şöyle bir durum söz konusu değil, x üniversitesinden mezun biri daha çabuk iş bulur daha aranılan adam olur gibi.

    Hayırlı olsun abi, hangi pozisyonda başladın?




  • öncelikle hayırlı olsun işiniz. Büyük şirketlerde staj yapma imkanım ve işe başlama imkanım var yani biraz kolumuz o taraflara uzanıyor yani sıkıntı olmaz. Bu konularda biraz tanıdığın olması şirketlerde avantaj olacağını düşünüyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: JooS

    öncelikle hayırlı olsun işiniz. Büyük şirketlerde staj yapma imkanım ve işe başlama imkanım var yani biraz kolumuz o taraflara uzanıyor yani sıkıntı olmaz. Bu konularda biraz tanıdığın olması şirketlerde avantaj olacağını düşünüyorum.

    Evet tanidik olmasi staj icin avantajdir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fthzgr

    quote:

    Orijinalden alıntı: coaxem


    quote:

    Orijinalden alıntı: JooS

    Bundan 2 3 ay önce Dokuz Eylül Üniversitesine gitmiştik bir gezi esnasında. Bu bölüme merakım olduğu için hemen denizcilik fakültesine koştum rehberlik öğretmenimle beraber. Bize burada bir tanıtım yapıldı. Tanıtım sonrasında bize bölümü anlatan hoca dışarı sigara içmeye çıkmıştı, kapıdaki sohbetimiz de bu denizcilik diplomalarının insanın bileğinde bir altın bilezik olduğunu söylemesi denize istediği zaman tekrar başlayabileceğini söylemişti. Şimdi bu iş şuan böyle olabilir gerçekten işsizlik sorunu Türkçe okul okuyanlar için mi olur yoksa benim okuyacağım gibi Piri Reisten çıkanlar için olabilir mi? Birde Piri Reisin TÜDEV ve DTO ile bağlantısı olduğu için o okulda işsizlik sorunu olmaz diyen çok? Kafamın karıştığı oluyor arada :D

    Evet haklı gerçekten. Ben bugün itibari ile ofiste İşe başladım ancak her istediğim zaman yeniden dönebileceğim.

    İş imkanı hiç yok değil, daha önceden defalarca söylediğim gibi okul adı belirleyici değil gemiye çıkarken, daha önceki staj veya referanslarınız daha belirleyici oluyor. Yani şöyle bir durum söz konusu değil, x üniversitesinden mezun biri daha çabuk iş bulur daha aranılan adam olur gibi.

    Hayırlı olsun abi, hangi pozisyonda başladın?

    Operasyon departmaninda Gemi Uzmani olarak basladim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bnde Denizciyim Zirve ünde Ama Bu Maaşlarda Biraz Hata Var bizim 1.snflar Stajdan Çoğu 500 Doların altında almadı bu niye burda düşük grilmş onu anlamdım halen .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: baris6700

    Bnde Denizciyim Zirve ünde Ama Bu Maaşlarda Biraz Hata Var bizim 1.snflar Stajdan Çoğu 500 Doların altında almadı bu niye burda düşük grilmş onu anlamdım halen .

    Staj maaşlarının belli bir skalası yok az maaş verende var , maaş vermeyende var

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • konu edip,insanı rencide edecek bir durum degil su mevzu! Verdigi cevaplarda hic 'her olayı bilirim' tavrı da yok coaxem in. Gözünün üzerinde kas var dedikleri buymus demek

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 2122232425
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.