Şimdi Ara

Cupra Formentor ANA KONU

Bu Konudaki Kullanıcılar:
6 Misafir (1 Mobil) - 5 Masaüstü1 Mobil
5 sn
1.752
Cevap
125
Favori
207.768
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
10 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Araci alanlar ile ilgili bir database olusturmak istiyorum.




    1.Shafter - Metalik kirmizi - 1.5 tsi - istanbul


    2.Burak reis - Gri - 2.0 tsi - istanbul


    3.serkaon - siyah - 1.5 - istanbul


    4.tyrell - beyaz - 1.5 - antalya


    5.drgrki13 - asfalt mavi - denizli


    6.mkeshnda - Mat lacivert - 1.5 tsi. - istanbul


    -------------------------------------


    Aracimi teslim aldim.



    Cupra Formentor ANA KONU







    Kirmizi renkli ve elektrikli koltuk haric tum donanimlar mevcut.

    Baya bir mesaj almaktayim arac ile ilgili.




    Aracimi Altur otomotivden aldim.


    fiyati 1.088.000 tl.


    Zamaninda profesyonel calisan bir firma bulmakta zorlandigimdan seramik konusuna soguk bakiyordum fakat youtube da arastirma yapinca baya bir izleyicisi olan videolarin sahibinin evimin yakininda ki bir detailingciye ait oldugunu gordum.Orada yaptirdim ve sonuc harika.Bu tur islerde sabit eleman calistirmayan bircok firma var ne yazik ki.bu firmada herseyi firma sahibi kendisi yapmakta bu yuzden ozellikle tercih ettim.

    4000 tl ye cift kat fireball marka seramik kaplama yaptirdim.Yaptirdigim firma birwax beylikduzu.

    ------

    aracın teklif formu bu şekilde.yalnız yeni partilerde ön park sensörü ve arka kamera olmayabileceği bilgisi iletildi



    Cupra Formentor ANA KONU



    Inceleme


    Cupra Formentor ANA KONUcarwowyoutube
    Need help buying your next car? Click https://www.carwow.co.uk/-help-me-carwow and my team and I will help you choose your ideal car at a fair price - from Mat Watson! ............................................................. This is the Cupra Formentor! It’s the first model to be released by SEAT’s performance division (at least, the first one not based on a standard SEAT!) and Mat’s got his hands on one for a truly in-depth review! So the Formentor’s a small SUV, and if there’s one thing we’re not short of on our roads these days is small SUVs! So does the Formentor offer enough to stand out from the crowd? Well when it comes to looks, it certainly does more than enough to stand out from the crowd! With roof spoiler and aggressive front grille, coupled with a sporty sloping roof line, we think it’s one of the best looking small SUVs around! As for performance, well the range-topping Formentor comes with a 2-litre turbo petrol under the bonnet to deliver 310hp! So, will that be enough? You’ll have to keep watching to find out! Chapters 00:00 Intro 00:45 Price 01:24 Exterior Design 03:23 Interior 07:47 Back Seats 09:44 Boot 11:06 Five Annoying Features 12:09 Five Good Features 13:27 Engines 14:32 Town Driving 17:42 0-60mph 18:36 Verdict ............................................................. Instagram – http://www.instagram.com/carwow Tiktok - https://www.tiktok.com/@carwow Facebook – http://www.facebook.com/carwowuk Twitter – http://www.twitter.com/carwowuk Sign Up to our Newsletter – http://bit.ly/carwow-Newsletter Awkward haggling is a thing of the past with carwow. Choose your perfect car with our configurator tool and let the country’s best dealers compete over you. Compare the five best offers by price, location and dealer ratings and choose the one that’s right for you – no hassle, no haggling, just a great deal. Oder auch in Deutschland Geld beim Autokauf sparen – http://bit.ly/carwow-DE Visita nuestra página web para saber cuánto te puedes ahorrar en tu nuevo coche – http://bit.ly/carwow-ES
    https://www.youtube.com/watch?v=B_HkVTxurQE&ab_channel=carwow


    Aracin karsilama isiklari


    Cupra Formentor ANA KONUDrivingCarsyoutube
    New CUPRA Formentor has fullLED front lights and fullLED rear lights. This car could (same as SEAT Leon and CUPRA Leon) welcome you in the dark. You can check it in this video. And you can as well check how these fullLED lights looks and works. Article (CZ) and photogallery: https://auto-mania.cz/test-cupra-formentor-vz-2-0-tsi-4drive-2021/ #CUPRA #CUPRAFormentor #CarLights
    https://www.youtube.com/watch?v=0xCajXliEvk&ab_channel=DrivingCars




    Cupra Formentor ANA KONU


    Cupra Formentor ANA KONU


    Cupra Formentor ANA KONU


    Cupra Formentor ANA KONU



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Shafter -- 12 Nisan 2023; 20:36:58 >







  • Selamlar.
    Cupra formentor 1.5 tsi aracımı yaklaşık 10 ay önce 1.150.000 TL’ye mardin beşer otomotivden sıfır olarak satın aldım. Öncesinde B8 kasa 2015 passat 1.6 tdi kullanıyordum. Aracı ilk aldığımda delirircesine bir tutku yaşadım. Ancak kullandıkça bazı sorunlar gözüme ilişti. Müsadenizle Sorunlarımı maddeler halinde sıralayacağım.
    1- Araba sıcakta kaldığında cam tavan ve perde açma dokunmatiği çalışmıyor ya da kendi kendine siz hiç dokunmasanız bile dıt dıt dıt diye sürekli ses çıkarıp kendi kendine hareketler yapıyor.
    2- Sol ön aksamdan sanıyorum çok küçük pürüzlü yollarda bile giderken tıkırtı şeklinde (trim sesi değil) metal temas sesine benzer ses alıyorum. Geçenlerde 1800 km yol yaptım her bir metresinde bu sesi duydum.
    3- Araç manevra yaparken R den D ye ya da tam tersi bir vites değişikliği yaptığımda önce N ye aldığımda araç silkeleme yapıyor. Sanki kavrama ile ilgili bir problem var gibi ama bilemedim.
    4- Bozuk bir yola girdiğimde aracın cam tavan mekanizmasının oralardan trim sesleri alıyorum.
    5- Bazen aracı çalıştırdığımda R ye vitesi aldığımda gaza basmama rağmen otomatik olarak el frenini indirmiyor.
    Bunlar benim yaşadığım sorunlar.

    Şimdi de eğer müsadeniz olursa daha önceden VW nin en konforlu araçlarından biri olan Passat kullanırken, sportif karakterli bir araca geçmiş birisi olarak aracın olumlu ve olumsuz yanlarını kıyaslayarak merak eden olursa diye paylaşmak isterim. Daha önceden Peugeot 207 Seat ibiza VW Passat kullandım ve formentor 4. Arabam.
    -aracımda nappa deri bucket koltuk var. Passatta ergocomfort (adından tam emin değilim ama hatırladığım kadarıyla buydu) olan standart kumaş koltuk kullandım ve passat ile yaklaşık 70 bin km yol yaptım. Açık söylemek gerekirse kısa mesafelerde bucket koltuk konforlu değil. Ben biraz da kilolu bir insanım. İn bin yaparken sol baldır desteği ve sol yandaki sırt desteği biraz engelliyor. Ama uzun yolda bucket koltuk bel ve yanal destekleri sayesinde bel ve sırt ağrısını çok büyük ölçekte engelliyor. Yani çoğunlukla şehir içi sürecekler standart koltuk uzun yol yapacaklar ise bucket koltuk tercih edebilir.
    - süspansiyon kıyaslamasında ise formentor epey sert bir karaktere sahip ama bu sadece süspansiyon ile ilgili değil. 19’ ince yanaklı lastik kullanmak da çok etkili. Fakat sonuç olarak öyle ya da böyle pek konforlu sayılmaz. Gerçi formentor u da konfor için almak mantıksız bir hamle olur kanımca.
    - ses izolasyonu noktasında motor sesi benzinli olması sebebiyle passatıma kıyasla yok denecek kadar az. Titreşim de keza öyle. Ancak yol sesi passata kıyasla çok daha fazla duyuluyor. Fakat ben bunda lastiklerin de önemli olduğunu düşünüyorum. Bayi çıkış lastiği olan turanza var şu an. Ama daha kaliteli bir lastik kullanmak bu sesi azaltır diye düşünüyorum. İmkanım olduğunda pilot sport lastik alacağım mükemmel bir lastiktir tavsiye ederim. Dış ses izolasyonu hususunda ise zayıf bir araba. İbiza kullanırken bile aracın içi kütüphane gibiydi. Ama bu arabada trafikte giderken yanımdaki arabada handsfree ile yapılan konuşmayı duyabiliyorum.
    - bagaj hacmi her ne kadar passata kıyasla çok küçük olsa da yükleme eşiği ve bagaj kapağının açıldığındaki oluşan genişlik ile panzidot çıkarıldığında hacmin artırılabilirliği bence insanı üzmeyen detaylar. Çok takılmayın yani. Yetiyor.
    - göreceli ve duruma göre avantaj ve dezavantaj olabilecek bir durum ise şasi uzunluğu. Passata kıyasla ön arka aks mesafesi daha kısa olduğu için kasislerde veya engebeli yollarda fazlaca sarsıntıya sebebiyet verebiliyor. Ancak bunun avantaj olduğu yerler de var onu aşağıda belirteceğim.

    - gelelim yüz güldüren ilk detayımız olan performans verilerine. Gerek kuru ağırlığının çok makul olması gerek 150 hp ve dq250 kodlu ıslak kavramalı yeni nesil şanzımanı gerekse aracın aerodinamik yapısı itibariyle ara hızlanmaları ve kalkışlardaki akıcı nitelikteki şanzıman yapısı insanı sürekli gaza getiriyor. Ara hızlanmalarda ise 30-80 40-90 50-100 şahaneyken 100-150 110-160 ve 120-170 çok tatminkar. Süreleri tutmuştum not almıştım ama bulamadım kusura bakmayın. Fakat 200 den sonraki hızlanmalar biraz hava sıcaklığına biraz yol durumuna biraz asfalta biraz sürücüye bağlı olmakla birlikte genelde isteksiz. Benim görebildiğim top speed 230 ama çok güven vermiyor. Tavsiye etmem.
    - yol tutuş noktasında ise gerekse ön arka şasi mesafesinin passat a kıyasla daha kısa olması gerekse kullanılan lastiklerin ebatları gerekse aracın aero dinamik yapısı gerekse süspansiyonlarının sertliği itibariyle araç bir çok virajda beni çok şaşırttı. Passat ile de harikalar yaratabiliyordum. (Kendi çapımda. Hadsizlik etmek istemem) ancak hatırlayın hepimiz en az bir kez yaşamıştır. Viraja girdiniz bi baktınız ki viraj kendi içinde bir anda tahmin ettiğinizden daha keskin çıktı. Ya da bir anda taralı alan var ve araç dışa doğru açılmaya başladı ya da çukur ve benzeri bir imperfection var. O anda kulağınızda yankılanan sela sesi var ya. Hah ondan işte. O tarz durumlarda passat varken tamamen sadakaları harcıyordum ama formentor ile bu duruma her düştüğümde değişik bir şekilde araç esp açmıyor kafadan hatta arkadan kaymıyor ve inanır mısınız bilmem ama bu tarz durumlarda gazı açtıkça apex çizgisine daha iyi tutunuyor. Bu bence çok büyük bir artı. Aracın suv benzeri yapısı nedeni ile bu tarz performans taleplerinize vereceği cevapları ilk başta kestiremeyebilirsiniz. Ancak zamanla küçük aksiyonlar yaptığınızda alışıyorsunuz ve aşırı bir güven veriyor. Geçenlerde sol şeritte 170 civarı bir hızla seyrederken banketin altından yavru kedi fırladı önüme ve mecburi bir geyik testi yapmak durumunda kaldım. Hala hayret ediyorum araç esp açmadı. (Kedi hala yaşıyor sadece çok korkmuş) balık sırtı olmayan virajlarda eğer yolda negatif yönde bir açılanma varsa (ki bence bu bir mühendislik ayıbıdır) o zaman o viraja dikkatli girin ya da önce niyet edin. İşte orda yaradan ile başbaşa kalıyorsunuz. Ve aracın dışta kalan ön tekere çok fazla yük binip ağırlık transferini önden çekiş olması sebebiyle yapamadığımız için o az önce bahsettiğim sela sesi kulaklarda yankılanıyor.
    - yakıt konusunu da anlatıp uzattığım laflarıma son vermek isterim. Karstan muğlaya tek şoför olarak molalar dahil 25 saatte geldim. Klima hiç kapanmadı. Araçta 2 yetişkin 1 kedi ve bolca valizimiz vardı. Yokuş aşağı değilse 130 u hiç geçmedim. 110 altına da inmemeye çalıştım. Yaklaşık 1700-1800 km sonunda 7.1 litre yakıt sarfiyatım oldu. Beklediğimin üstünde oldu açıkçası. Ben max 6.5 beklerdim. Ancak değişik ve çok esnek bir motor bu 1.5 tsi. 110 sabit ile kars erzurum arası gittiğimde 5.2 yakıyor meret. Ortasını tutturamadım. Ama denemeye devam ediyorum.

    Öncelikle sabır gösterip okuduysanız teşekkür ederim. Bir otomobil tutkunu ve ileri sürüş eğitimli şoför olarak tecrübelerimi sizlerle paylaşmak istedim. Eğer yaşadığım sorunları yaşayan varsa ve benimle bilgi paylaşımı yaparsa çok mutlu olurum. Yaklaşık 20 gün sonra ilk bakımına götürdüğümde bu arızaları göstereceğim sonucunu bilgilendiririm. Diğer yandan hatalı olduğunu düşündüğünüz ya da benim eksik/yanlış bildiğim bir husus olduysa öncelikle affola daha sonrasında ise doğrusunu öğrenmeyi çok isterim lütfen benimle paylaşın. Bilgiye duyulan saygı insanın kendisine duyduğu saygının yansımasıdır diye düşünüyorum. Tüm arkadaşlara keyifli ve güvenli sürüşler dilerim.
    Arkadaşlar aracı bilmem ama kasası öyle bir ateş ediyor ki alan ve alacak arkadaşlara hayırlı olsun demeden geçemedim. Şuan elimde param olsa sanırım ilk bakacağım araç olurdu şu kasayla. Ben tasarımından ötürü elektrikli sandım ama değilmiş, motor sesi de cabası. Çok hoşuma gitti, aracın arkasındaki ledler panemara ve taycan anımsattı ki ayrı hastasıyım. Ön taraf da çok agresif, komple sportif kasa ateş ediyor işte fazla söze gerek yok. Güle güle kullanın dostlar

    3008 ve formentor sahibi olan birisi olarak formentor genel olarak 3008 den totalde 1 gömlek üstün bir araç. Tasarımı çok iyi ve evet tasarım için 400 bin fazla verilir 400 binin adı kaldı sadece 2001 1.9 300 binde passat bile etmiyor artık o para eskinin 40 bini gözünüzde büyütmeyin. Formentorun lastik sesi ve süspansiyon sertliğinin aşırı abartıldığını düşünüyorum çünkü dışardan gören aracın her konuda mükemmel olacağını düşünüyor. Yükseltilmiş biraz daha opsiyon şansı eklenmiş ama tasarım olarak çok daha vahşi bir araç doğrudur tıpkı golf-tiguan, a3-q3, octavia-karoq gibi. Bu sınıfta platformların büyük bir çoğunluğu c sınıf araçlarda aynı. Ufak tefek marka dokunuşlarıyla araçların kendi ruhu oluşturuluyor hepsi bu. Formentor güzel araç bu para için malesef totalde daha iyi bir alternatif yok. Alacak arkadaşlar gönül rahatlığıyla alabilir

    Herkese selamlar,


    7 senelik Golf 7 deneyimimden sonra bugün itibariyle ödemeyi tamamlayarak ben de cupra formentor sahibi oldum. Cuma günü aracımı teslim edecekler inşallah.


    Tüm forumdaşlara teşekkür ederim. Araştırma sürecinde yazılarınızdan bolca faydalandım.


    Burada yazılanları okurken araç araştıran dışardan bir göz olarak gözlemlediğim konu aracın performansıyla alakalı konularda ciddi övgülerin olduğuydu. Aracın arka süspansiyonların bağımsız olması ve ince yanak lastik ile çok iyi bir yol tutuşa sahip olması, iç ve dış tasarımıyla sportif coupe suv karakterini hissettirmesi, ıslak dsg vitesin akıcı çalışması, standart donanım versiyonunun bile baya doluyken ek opsiyonlarla araçta neredeyse donanım eksiğinin kalmaması araçla alakalı epey olumlu hissettiren bilgiler oldu.


    Kendi adıma nötr olarak değerlendirebileceğim eleştiriler ise şerit takip asistanı açma-kapatma gibi sürüşle alakalı bazı ayarların kaydedilemeyip aracın her çalıştırılmasında default ayarlara dönüş yapması, sıcak havalarda sunroof dokunmatiğinin çalışmaması ve yüksek yakıt sarfiyatı gibi şeylerdi. Açıkçası bunlar benim kararımda etkili olmadı. Bazı yazılımsal eksiklere de değinilmiş ama yazılım güncellemeleriyle bu sorunlar kısmen de olsa giderilmiş. Aracın ön kaputunun uzun olması, front assist freninin beklenmedik anda çalışması gibi hususların da araca alışmakla alakalı olduğunu düşündüm.


    Araca yapılan ve değerlendirilmesi gereken en büyük eleştiriler, kalitesiz malzeme, zayıf yalıtım ve trim sesleri ile alakalı olmuş. Hemen herkes bu konulardaki eksikliklerde ve premium sınıftaki bir araca yakışmadığı konusunda hemfikir. Ben de bu düşüncelere katılıyorum. Satıcının premium olduğunu iddia ettiği araçta 1 euroluk torpido içi keçesi yok. Küçük bir sorun ama mide bulandırıyor. Bu konuda değerlendirme yaparken hem rakip modelleri (1500-2000 bandında satılanlar), hem de 1-2 tık daha üst modelleri araştırdım (2000-3000 bandında satılanlar). Tabiki bütçe artınca daha kaliteli malzeme ve işçilikle karşılaşıyorsunuz. Ancak aracın ana karakterini belirleyen dış görünüş, motor, vites, süspansiyon sistemi, yol tutuş, sürüş zevki ve donanım bolluğu gibi özellikleri 1800-2000 bandı rakiplerinde bu denli iyi bir seviyede bulamıyorsunuz. Bu aracın demirbaş aksamı tatminkar ama detaylarda ucuza kaçılmış gibi bir durum var. VAG grubu yönetimi benzer tüketici grubuna hitap eden Seat ile Skoda arasında tercihini Skoda'dan yana kullanıp Seat'ı Cupra'ya dönüştürmüş ve Cupra markası ile hem kısmen bütçe dostu hem de premium havası olan spor araçlar üretmeye çalışmış gibi algılıyorum. Spor suv arayanları cezbetmesi için donanımları bol ve rakiplerine göre daha uygun fiyata sunuyor, gerek maliyeti düşürmek gerek de gruba ait diğer markaların müşteri kitlesinin aklını karıştırmamak için de detaylarda küçük sorunlar çıkarıp malzemeyi ve işçiliği kısıyor diye düşünüyorum. Tahminimce bu markanın kar marjı şu anda grubun diğer araçlarına nispeten daha düşüktür ama gelecekte bu durum değişecektir. Cupra markası altında çıkan yeni modellerin fiyatlarının dolar bazında yükseleceğini düşünüyorum. Bu düşüncelerden sonra eleştiri konusu detaylara ben dışardan bir şeyler yapabilir miyim ve maliyeti ne olur diye araştırdım. Komple araç ses yalıtımı ve trim sesleriyle alakalı piyasa araştırması yaptığımda 1500-2000 dolar bütçeyle araca profesyonel full yalıtım yaptırabileceğime dair fiyat aldım. Arka kapıdaki sert plastiği yumuşak malzemeyle değiştiremem ama en azından sıkça dillendirilen yalıtım ve trim sorununa çözüm bulabilirim diye düşündüm ve aracı satın almaya karar verdim. Maksimum 100k daha harcıyorum ve 2500-3000 bandı rakiplerine yaklaşıyorum diye varsayıyorum.


    Günün sonunda para-çokomel eğrisi her sektörde olduğu gibi otomobil sektöründe de geçerlidir. Herkese kazasız belasız ve bol keyifli sürüşler dilerim.

    Merhaba,

    Bahsettiğiniz durum özellikle özellikle soğuk havalarda farkettiğimiz otomatik jiklenin çalışma şeklidir.
    Araç motor ısınıp rölanti devri olan 750-800 d/d bandına düşene kadar motorun düzgün çalışması için hava-yakıt karışımını daha yüksek devre ayarlar, bir süre sonra da hava-yakıt karışımını normale döndürür, devir düşer.
    Karbüratörlü araçlarda eskiden bu manuel olarak içeriden ayrı bir kolla yapılırdı, önce kolu çekerdik, araba ısınınca tekrar geri iterdik.

    Sağlıklı sürüşler
    Merhabalar
    Bugün aldığım bir telefonla Formentor ailesine katılmak üzereyim, kaporamı yatırdım Cuma günü ödemeyi tamamlayıp haftaya da teslim alacağım bir aksilik olmazsa.
    Donanım listesi aşağıdaki gibi.
    1970 tl den 100 bin indirim ile 1870 e geldi. Donanım olarak dolu bir araç bulduğum için kaçırmak istemedim.
    Herkese selamlar




    Aracı 2 yıldır kullanıyor aynı zamanda yeni 3008 im var. Aracın süspansiyon sertliği ve izolasyon zaafından dert yanılıyor ama gecen arkadaşla bir gün araçları değiştik. Arkadaşın aracı c200d amg 2021 fl idi. Fl w205 ile süspansiyonların amg de bile yumuşak olduğu sıkca dile getirlmiş forumlarda ama ben bizzat iki aracıda kullanan biri olarak süspansiyon sertliği açısından formentoru daha yumuşak buldum. Aynı şekilde 2016 makyajlı golf 7 higline ile de süspansiyon olarak formentoru daha iyi buldum. Süspansiyon sertliği aracın üzerine yapışmış resmen. İzolasyon olarak c200d de içerde motor sesinden lastik sesini duymaya fırsatım olmadı. İzolasyon namıyla bilinen golf 7 ilede arada bir fark göremedim. Harici konulara gelince (sürüş zevki, yol tutuş, iç hacim bagaj vs) formentor bariz daha iyi. Özellikle sürüş zevki orta-üst segment (a3- a5- 3 serisi e90 f30- c serisi w204 205 vs) çok araç değiltirmiş biri olarak daha iyisine henüz binmedim. Bazı talihsizlikler nedeniyle araç forumda çok gömülüyor. Bence kullanışlılık ve trim hariç sınıfının en iyisi.

  • Üste çıksın diye up. Konu olmaması ilginç
  • Merhaba,

    Ellerinize sağlık, umuyorum hem Formentor sahibi olanların objektif yorumlar yapacağı, hem de aracı almayı planlayanların sorularının cevaplanacağı bir başlık olur.
    Yaklaşık 7 aydır araştırdığım bu aracı kısmetse haftaiçi teslim alacağım, yorumlarımı iletirim.

    @Shafter



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Tyrell -- 9 Ekim 2022; 22:30:32 >
  • Tyrell T kullanıcısına yanıt

    Merhaba bende şu an bayideyim alış için işlemleri yapıyorum .perş cuma en geç teslim edilecek..

  • Shafter kullanıcısına yanıt
    Merhaba, hayırlı olsun, gelen bilgiye göre ön park mesafe sensörlü ve geri görüş kameralı araçların stokları tükenmiş, zamanında bir hamle gibi görünüyor.

    Sağlıklı sürüşler dilerim
  • Tyrell T kullanıcısına yanıt

    Teşekkürler.aracımda elektrikli koltuk harici tğm donanımlar var beats vs de dahil.

    inşallah alınca detaylı bir inceleme yaparım.

    tek sıkıntı kırmızı olması :)

  • Shafter kullanıcısına yanıt
    Ben de konforlu olmaması sebebiyle bucket koltuk ve deri döşeme istemedim;önceliklerim daha farklıydı, bakacağız hayırlısıyla.

    Kırmızı çok güzel bir ton ama sanki PPF kaplatsanız çok iyi olur gibi geldi;mesela bir ara aklımdan Nardo Gri geçmişti, onu kaplatmak şart.Ben Nevada Beyaz istedim, onu bile PPF yapayım diyorum.

    Kırmızı için de yaşa falan takılmayın 45’e kadar kırmızı gayet güzel olur :))
  • Tyrell T kullanıcısına yanıt

    acikcasi elektrikli koltugu da denedim ve standart donanimda ki koltuk cok daha konforlu geldi.elektrikli oldugu icin sadece daha rahatsiz bir koltugu secemezdim.su an en iyi donanim sekliyle aldigimi dusunuyorum.

  • Shafter kullanıcısına yanıt
    Ben de test sürüşü yaparken bucket koltuğun performanslı sürüş ve nispeten daha ince yapılı kişiler için uygun olduğunu hissettim; ben 1.83 boyunda ve 85 kiloyum,beni rahatsız etti.Kumaş döşeme de tercih sebebi olduğu için koltuğun elektrikli olmamasının da çok önemi kalmadı.Sanal pedalli elektrikli bagaj, geri görüş kamerası, ileri sürüş paketi,Beats Audio ve ön park mesafe sensörü benim için daha önemliydi.
  • tum para islerini hallettim yalniz soyle bir sorun var FUK plaka varmis sirada ve o gelecekmis.ne olacak bilmiyorum :(

  • Shafter kullanıcısına yanıt
    Trafiğe bağışta bulunup plaka ayırtma şansınız yok mu?
  • Tyrell T kullanıcısına yanıt

    Birçok araba aldım şimdiye dek, hiç yapmadım böyle birşey.beylikdüzü istanbuldayım.ne yapmam lazım?

  • Shafter kullanıcısına yanıt
    Ya bizzat trafik tescil şubeye gitmeniz lazım, ya bir takipçi bulun ya da aracı alacağınız bayiye söyleyin onların bağlantısı vardır, tescil işlemi bitmeden bunu yapıp plakayı ayırtmanız lazım.
  • Tyrell T kullanıcısına yanıt

    Bayi 7000 istedi..çok geldi açıkcası.siz emniyete gidin dediler.ilçe emniyete gitsem halledebilir miyim ki?

  • Shafter kullanıcısına yanıt
    Halledersiniz elbette, gidin bence
  • 50 km lik kullanım sonrası ilk yorumum araç fena.tiguandan sonra çok spor ve inanılmaz fazla donanımlı geldi.

    Fakat gel gör ki klima ve ses dokunmatık düğme kısmını ışıklandırmalı yapmayan mühendisin ellerinden öperim.
  • Tiguan Allspace ile bunun arasında kaldım. 200 bin TL fark vermeye değer mi sizce ?

  • Merhaba,

    Allspace geniş bir aile için iyi bir çözüm; eğer böyle büyük bir bagaj hacmine ihtiyacınız varsa Formentor yetersiz kalabilir. Bunun haricindeki diğer konularda donanım anlamında eş değer iki aracın fiyatları arasında Elegance pakette bile 200K₺’den fazla fark var.Sonuçta, her ne kadar tam bağımsız süspansiyon, motor ve şanzıman birbirine çok yakın gibi olsa da kullanım amacı ve konsept anlamında farklı araçlar.

    Sağlıklı sürüşler,



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Tyrell -- 13 Ekim 2022; 19:53:43 >
  • pitoradyan P kullanıcısına yanıt

    tiguan satip aldim bunu.

    cocugum 7 yasinda ve bagaj ihtiyaci cok azaldi.

    bebek arabasi,ufak yasta cocuk-bebek,cocuk bekleme gibi bir durum varsa kesinlikle tiguan.


    diger tum durumlarda cupra.

  • Arkadaşlar herkese merhaba, 2021 tiguan life sahibiyim. Araç 13.000kmde. Bol donanımlı ve şekli çok hoşuma gittiği için formentore geçmek istiyorum. Özellikle her iki aracı kullananlar için sorum olacak.
    1) Tiguana göre yalıtım ve süspansiyon konforu açısından nasıl bir araç? Tiguan bile bana bazen sert geliyor açıkçası şehir içi çukurlarda, bu araç nasıldır tiguana göre?
    2)Araç şu an sıfır olarak bulunabilirlik durumu nasıl?
    3) Sizce boyasız hatasız değişensiz ekstra opsiyonu olmayan 13.000km'deki 2021 tiguanı satıp 0 km formentor almak istersem üzerine ne kadar koymam gerekir tahmini?
    Şimdiden teşekkür ederim.
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.