Şimdi Ara

Clio III sahipleri ve sevenleri bilgi paylaşım platformu (560. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
11.465
Cevap
47
Favori
929.455
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 558559560561562
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bir alex değil


    quote:

    Orijinalden alıntı: hasancanözd

    bütün renault bakım malzemeleri ver parçaları için bana ulaşabilirsiniz

    selamlar elinizde clio 3 orjinal kolçak mevcutmu varsa fiyatını öğrenebilirmiyim ?

    onu çıkma parça satan yerlere sorarsanız daha kolay bulursunuz sıfırı yok maalesef varsa da sadece serviste vardır sıfırı o da aşırı pahalıdır
  • MERHABA ARKADASLAR

    ARACIM 2011 1.5 DCI EXECUTIVE 20TH SERİSİ
    İLK SAHİBİYİM.
    77.000 KM ARACIM.
    HALEN TRİGERİNİ DEĞİŞTİRMEDİM. SÜREKLİ SERVİS BAKIMLI. HİÇ AKSATMAM.
    DEĞİŞTİRMEM GEREKTİĞİNİ SÖYLEDİLER AMA BEN KALSIN ŞİMDİLİK DEDİM.
    HİÇ BİR MUAYENE YAPMADAN DİREK DEĞİŞTİRMEK LAZIM DİYORLAR VE BU BANA SAÇMA GELİYOR.
    BU KONUDAKİ FİKİRLERİNİZİ TECRÜBELERİNİZİ MERAK EDİYORUM.
  • mst105 M kullanıcısına yanıt
    clio 3 ler için triger değişimi 4 yıl ya da 60.000 km dir. yolda kayış kopup motoru kucağınıza alıp servise götürdüğünüzde çıkan 4.000 tlik faturayı görünce ustayla tartışırsınız ne kadar saçma olduğunu
  • Kucagına alan gördünüz mü, duydunuz mu?

    Ben de biliyorum riskli oldugunu,

    Fakat motor kodum için avrupa da 160.000 km veya 6 yıl deniliyor.

    Ben türkiye de ki renault un servis politikası olarak yorumluyorum bu işi biraz da.

    O yüzden tecrübe sordum. Zamanın da değiştirmeyip de kucagına alan var mı diye.

    Ya da ben 8 yıl bindim 150.000 de değiştirdim diyen var mı. Ben bunu merak ediyorum
  • mst105 M kullanıcısına yanıt
    https://www.google.com.tr/webhp?sourceid=chrome-instant&rlz=1C1GIWA_enTR664TR664&ion=1&espv=2&ie=UTF-8#q=triger+kay%C4%B1%C5%9F%C4%B1+KOPTU

    bir olayın varlığını ispat için illa görüp duymamız mı gerekiyor? bak yukarıda hazır görülüp duyulmuşları var. sizin de onların canlı örneği olmanıza gerek yok.

    bir de avrupada ki yol şartları ve trafikle türkiye yi karşılaştırmak çok yanlış. benim de scooterimin yağ değişim aralığı avrupa ülkelerinde 6.000km iken türkiyede 3.000km.

    4 yıl sonunda yaptığınız her km risk altına. triger seti de bozulmadan değiştirilmesi gereken parçaların en başında geliyor.




  • Silecek motorunu çıkarıp temizleyen varmı zormudur bayadır sesli yavaş sanki takılıyormuş gibi çalışıyor dün İstanbul dan Kocaeli ye zor geldim karanlık yagmur silecek dursa yandık emniyet şeridi de yok büyük tehlike atlattık

    zor bir işse uğraşmayayım diyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: killforyou1981

    Silecek motorunu çıkarıp temizleyen varmı zormudur bayadır sesli yavaş sanki takılıyormuş gibi çalışıyor dün İstanbul dan Kocaeli ye zor geldim karanlık yagmur silecek dursa yandık emniyet şeridi de yok büyük tehlike atlattık

    zor bir işse uğraşmayayım diyorum

    Ben yeni temizlettim, biraz meşakatli iş gibi geldi bana. Benim elimden öyle şeyler gelmez tabi siz uğraşmayı seviyorsanız temizlenebilir.
  • Saolasın bi deneyeceğim daha önce plastik ızgarayı kanıktırarak suyu boşaltmıştım busefer silecek leri de çıkarıp detaylı bakıcam cesaret edersem silecek motorunu da çıkartırım takamazsam tamirciye giderim:-S

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mst105

    MERHABA ARKADASLAR

    ARACIM 2011 1.5 DCI EXECUTIVE 20TH SERİSİ
    İLK SAHİBİYİM.
    77.000 KM ARACIM.
    HALEN TRİGERİNİ DEĞİŞTİRMEDİM. SÜREKLİ SERVİS BAKIMLI. HİÇ AKSATMAM.
    DEĞİŞTİRMEM GEREKTİĞİNİ SÖYLEDİLER AMA BEN KALSIN ŞİMDİLİK DEDİM.
    HİÇ BİR MUAYENE YAPMADAN DİREK DEĞİŞTİRMEK LAZIM DİYORLAR VE BU BANA SAÇMA GELİYOR.
    BU KONUDAKİ FİKİRLERİNİZİ TECRÜBELERİNİZİ MERAK EDİYORUM.




    2011 Clio Grand Tour Extreme 63.000 km de aracımın trigerini geçen hafta değiştirdim. Değişen parçalar, Triger seti, V kayışı seti, ve Devir daim. Parçaları orjinal olarak internetten aldım 475 TL tuttu, işçiliğini yetkili servise yaptırdım (Normal de yetkili servisler bunu kabul etmiyor, sahibi tanıdık olunca kabul ettirdim) 1 Lt antifreeze, RADYÖTÖR TIKACI DİYE BİR ŞEY (NE OLDUĞUNU BİLMİYORUM) işçilik dahil hepsine 375 TL aldı yetkili servis. Çıkan parçaları incelediğim de triger de yıpran ma görmedim ama V kayışın da çatlaklar oluşmuştu, ayrıca devir daimim de sanki yıpranmış geldi, netice itibariyle en azından 60.000 km veya 4 yıl boyunca içim rahat. Bence risk almaya değmez




  • Merhabalar;
    2007 Model 1.5 DCI dizel 65 bg 182 binde kazasız (sadece sağ tarafta lokal bir boya var) HB bir Clio aldım.(23 bin tl sanki biraz pahalı aldık ama..) Arabanın şimdilik bir sıkıntısı yok çok şükür fakat bu vites geçişleri biraz sert sanki normalde böyle mi? Bir de bu teyp işini bir çözelim artık Aux ve Bt bağlantılarını nasıl güzelce yaparız fazla masraf çıkarmaması tercihim olur
  • 160 binde motor biter gibi bir şey diyenler olmuş. Belki de forumdaki en yüksek kilometreli Clio 3 HB bendedir bilemiyorum :D
    Araba şu an 215 bin km'de ve sorunsuz çalışıyor otomatik vites olduğu için sadece şanzıman yağını değiştirirken 2 tane selonoid 250 lira masraf çıkarmıştı başka da bir sorunu olmadı.
    Yalnız bu arabanın en kıl olduğum yönü kasislerde falan adamı oradan oraya savurması oluyor. Tamam küçük olduğu için amortisörlerin sert olması gerekiyor ancak bu kadar traktörvari bir şey de olmamalı. Ha bir de direksiyonuna kılım yavaşken yumuşak hızlanınca kazık gibi olması iyi bir şey ancak kütük kadar sertleşmesi biraz abartı :D
  • quote:

    Orijinalden alıntı: EDD.tr

    Merhabalar;
    2007 Model 1.5 DCI dizel 65 bg 182 binde kazasız (sadece sağ tarafta lokal bir boya var) HB bir Clio aldım.(23 bin tl sanki biraz pahalı aldık ama..) Arabanın şimdilik bir sıkıntısı yok çok şükür fakat bu vites geçişleri biraz sert sanki normalde böyle mi? Bir de bu teyp işini bir çözelim artık Aux ve Bt bağlantılarını nasıl güzelce yaparız fazla masraf çıkarmaması tercihim olur

    12 liraya aldığım kabloyla Aux bağlantısı yapmıştım. Teybi çıkarmak gerekiyor, teybi çıkarmadan kodunu bilmek gerekiyor bu arada. Androidde uygulaması vardı bunun. TEybin arkasında aux çıkışı var, kablonun bir ucu oraya bağlanıyor. Arkadan uzattım ben, aşağıdan çıkardım diğer ucunu. Aliexpress'ten mıknatıs aldım, mp3 çalar bağlıyorum istediğimde. Aux'un güzel yanlarından biri de direksiyon kumandasının işlevini kaybetmemesi.




  • EDD.tr kullanıcısına yanıt
    Bende 2007 aynı modeli 2 sene önce 104binde almıştım tabi km doğruysa muayene km lerinde ters bir şey yok

    Vitesi 5 e taktığıımda baya sesli zor geçiyo birde şu silecek motoruyla dertliyim bunların dışında maşallah ı var

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: EDD.tr

    Merhabalar;
    2007 Model 1.5 DCI dizel 65 bg 182 binde kazasız (sadece sağ tarafta lokal bir boya var) HB bir Clio aldım.(23 bin tl sanki biraz pahalı aldık ama..) Arabanın şimdilik bir sıkıntısı yok çok şükür fakat bu vites geçişleri biraz sert sanki normalde böyle mi? Bir de bu teyp işini bir çözelim artık Aux ve Bt bağlantılarını nasıl güzelce yaparız fazla masraf çıkarmaması tercihim olur

    pahalımı almışsın sen istersen bir piyasaya bak bakalım ne kadar bu aracın piyasası
  • steven_stiffler kullanıcısına yanıt
    En ucuz yöntem bu galiba Youtube da bir kaç video paylaşılmış aux nasıl yapılır diye bende onlara bakarak yaparım artık teybin kodunu biliyorum teşekkür ederim.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • killforyou1981 kullanıcısına yanıt
    sendomi S kullanıcısına yanıt
    Bana biraz sert geldi vites geçişleri demek ki herkeste aynı durum söz konusu. Silecek motorlarında ne gibi sıkıntı oluyor? Arabada selektör yapmak çok zor kısadır direk uzuna geçiyor. Bu sorunları çözersem dediğiniz gibi maşallahı var.





    Sendomi hocam,

    Piyasada herkes abartarak yazıyor artık yani bu arabanın bu kadar para etmesi zor. Eski sayfalara doğru bir bakarsanız değerleri göreceksiniz. Özellikle son zamlardan ve dolardan dolayı sıfırların fiyatı çok arttı. Diğer bir taraftan,sigorta olayı git gide değişik bir hal almaya başladı yaklaşık 1.200 tl ye sigorta yaptılar el insaf gerçekten.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • EDD.tr kullanıcısına yanıt
    Silecek motorunu yağmur oluğunun yanına koymuşlar tıkandığı zaman çalışmıyor yada yavaşlıyo sıfırı 300/400tl

    Yağmur oluğununun giderinide çıkıntılı yapmışlar tıkansın diye herhalde yarın silecekleri söküp rahat rahat bakıcam nevar ne yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: EDD.tr

    Bana biraz sert geldi vites geçişleri demek ki herkeste aynı durum söz konusu. Silecek motorlarında ne gibi sıkıntı oluyor? Arabada selektör yapmak çok zor kısadır direk uzuna geçiyor. Bu sorunları çözersem dediğiniz gibi maşallahı var.





    Sendomi hocam,

    Piyasada herkes abartarak yazıyor artık yani bu arabanın bu kadar para etmesi zor. Eski sayfalara doğru bir bakarsanız değerleri göreceksiniz. Özellikle son zamlardan ve dolardan dolayı sıfırların fiyatı çok arttı. Diğer bir taraftan,sigorta olayı git gide değişik bir hal almaya başladı yaklaşık 1.200 tl ye sigorta yaptılar el insaf gerçekten.

    piyasada herkes abartarak yazıyor tamamda 2004 clio 1.2 için temizine tabi 23-24 istiyorlar rahat sen hesap et,vergi kur derken haliyle uçtu ben aracı ekimde 28000'e aldım şu anda maliyet 29000 oldu tek parça boya ve plastik çamurluk değişmiş içi dışı temiz diri araç kilometre düşüktü 105000km idi,ha adam 190000km'de araca 24-25000 istiyordu onuda satması mesele temiz olsada şimdi bana sorsan gelip 33000 verseler vermem masraf yok muayene derdi yok al bin git geçen bakayım dedim düşük km'li expression araca 32-33000 istiyorlar çokmu çok ama piyasa bu durum bu yani birde baharda gör sen




  • quote:

    Orijinalden alıntı: EDD.tr

    Bana biraz sert geldi vites geçişleri demek ki herkeste aynı durum söz konusu. Silecek motorlarında ne gibi sıkıntı oluyor? Arabada selektör yapmak çok zor kısadır direk uzuna geçiyor. Bu sorunları çözersem dediğiniz gibi maşallahı var.





    Sendomi hocam,

    Piyasada herkes abartarak yazıyor artık yani bu arabanın bu kadar para etmesi zor. Eski sayfalara doğru bir bakarsanız değerleri göreceksiniz. Özellikle son zamlardan ve dolardan dolayı sıfırların fiyatı çok arttı. Diğer bir taraftan,sigorta olayı git gide değişik bir hal almaya başladı yaklaşık 1.200 tl ye sigorta yaptılar el insaf gerçekten.

    Hayırlı olsun, kazasız belasız kullanın. Silecek motoruna su giriyor, benim de başıma geldi geçen. Benim tamamen zarar görmemiş, tamir edildi.

    Bu selektör yapma olayı da genelmiş demek, ben de benim kolda sorun var zannediyordum. 2 yıldır kullanıyorum, kronik sorunlardan bir de manyetik kaptör arızasını yaşadım. Durup dururken araç çalışmadı, manyetik kaptör değişikliğiyle düzeldi. Çok anlamam bu işlerden, detaylı anlamayacağım o yüzden. Başınıza gelirse aklınızda olsun.




  • Arkadaşlar yaklaşık 1 aydır bir problemim var cozemiyorum. Arac clio 4 1.2 lpg li 2014 model. Araç belirsiz aralıklarla egzoz ışığı yakıp sonduruyor ve çekişten dusup titriyor beraberinde yokus kalkış kontrol ettirin uyarısı veriyor. Stop edip motor soğuyunca arıza ışıkları sonüyor. Subap ayarı yaptırdım çözülmedi. Sürekli bir şey değil bazen 15 günde oluyor bazen 10 günde. Işıklar sonunce titreme vs bitiyor. Başına gelen olduysa tecrübeleri paylaşır umarım...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 558559560561562
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.