Şimdi Ara

BMW 3 SERİSİ E90 (545. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
15.712
Cevap
105
Favori
1.277.034
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 543544545546547
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: turkxman

    Bisey sormak istiyorum.225 45 r 17 yerine mesela araba daha konforlu olsun diye 225 50 17 yada nebilim 215 50 17 felan gibi yanaklarin daha yuksek oldugu bir lastik takamazmiyim.takarsam ne gibi dezavantajlari olur.

    205/50 17 daha yakın gözükmekte, arasında %0.4 fark çıkıyor çap/çevre olarak.
    Ama tabanda bu kadar ince bir lastik ister misiniz bilmiyorum, hem görüntü olarak, hem de güç aktarımı olarak.
  • Merhaba

    E90 idrive sahibi olan arkadaşlar ekranda açılışta çıkan BMW logosu hangi durumda çıkıyor paylaşabilir misiniz ?

    Daha önce nasıldı çok emin değilim, navigasyon yazılımını güncelledikten bu logo on seferde bir kez çıkmaya

    başladı. Biraz araştırdım yabancı bir forumda aracın uyku modu ve kumanda ile kapıyı açtıktan sonra anahtarı ne kadar sürede yerleştirdiğinizle

    ilgili bir durum olabilir. Sizlerin tecrübeleri nedir, her durumda BMW logosu çıkıyor mu ekranda?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alpina71

    Merhaba

    E90 idrive sahibi olan arkadaşlar ekranda açılışta çıkan BMW logosu hangi durumda çıkıyor paylaşabilir misiniz ?

    Daha önce nasıldı çok emin değilim, navigasyon yazılımını güncelledikten bu logo on seferde bir kez çıkmaya

    başladı. Biraz araştırdım yabancı bir forumda aracın uyku modu ve kumanda ile kapıyı açtıktan sonra anahtarı ne kadar sürede yerleştirdiğinizle

    ilgili bir durum olabilir. Sizlerin tecrübeleri nedir, her durumda BMW logosu çıkıyor mu ekranda?



    Hiç navi güncelleme yapmadım ama her defasında kırmızı fon üzerine bmw yazısı geliyor.


    Bu arada bugün servise bıraktım arabayı. Akşam teslim alacağım. İlginç bir olay da şu. Benim yağ değişim 57000 km de gelmiş durumda. Araç kontrol ise düzenli olarak 30 bin km de bir yapılır şeklinde görünüyor araç bilgisayarında. Bu ikisi farklı şeyler dendi. Yani araç bugün servis görecekmiş , ama 3000 km sonra tekrar gelip araç kontrol yapılması gerekiyormuş. Kontrol check up tarzı bir hadise, aracı monitöre bağlayıp hata durumuna , genel durumuna bakıyorlarmış ve 240 TL gibi ücreti olduğu bildirildi.

    Halbuki ilk bakım yapıldığında bu ikisi de sıfırlanmıştı. ( ilk bakım hediye idi)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alpina71

    Merhaba

    E90 idrive sahibi olan arkadaşlar ekranda açılışta çıkan BMW logosu hangi durumda çıkıyor paylaşabilir misiniz ?

    Daha önce nasıldı çok emin değilim, navigasyon yazılımını güncelledikten bu logo on seferde bir kez çıkmaya

    başladı. Biraz araştırdım yabancı bir forumda aracın uyku modu ve kumanda ile kapıyı açtıktan sonra anahtarı ne kadar sürede yerleştirdiğinizle

    ilgili bir durum olabilir. Sizlerin tecrübeleri nedir, her durumda BMW logosu çıkıyor mu ekranda?



    bende de bazen çıkıyor bazen çıkmıyor. sanırım sistem henüz hazır değilse logo çıkıyor
  • Yaklaşık 250km gidiş 250km de geliş olmak üzere 500km uzun yol yaptım. Enteresan şekilde aracı farklı devirlerde kullanırken, şanzumanın DS modunda 3bin devirden 4bin devire vites değiştirirken kasmasına şait oldum. Bu normal midir ? Bu sorun için ne yapmak gerekir ? Sanki araç kararsız kalıp çok sert bir şekilde vites değiştiriyor. Ama sadece DS modunda ve 4 bin devire gelirken durum böyle. Dönerken de yine aynı şekilde tam 4bin devire gelirken vites değiştirmesi gerekirken şanzuman hatası yandı ekranda. Aracı sağa çektim kapatıp tekrar çalıştırdım bu defa yoktu ve yola devam ettim. Sizce sorun neden kaynaklanıyor olabilir bir fikri olan varsa yardımcı olursanız sevinirim. Araç 2012 3.20d E90 75bin kmde.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: berkaytrk

    Yaklaşık 250km gidiş 250km de geliş olmak üzere 500km uzun yol yaptım. Enteresan şekilde aracı farklı devirlerde kullanırken, şanzumanın DS modunda 3bin devirden 4bin devire vites değiştirirken kasmasına şait oldum. Bu normal midir ? Bu sorun için ne yapmak gerekir ? Sanki araç kararsız kalıp çok sert bir şekilde vites değiştiriyor. Ama sadece DS modunda ve 4 bin devire gelirken durum böyle. Dönerken de yine aynı şekilde tam 4bin devire gelirken vites değiştirmesi gerekirken şanzuman hatası yandı ekranda. Aracı sağa çektim kapatıp tekrar çalıştırdım bu defa yoktu ve yola devam ettim. Sizce sorun neden kaynaklanıyor olabilir bir fikri olan varsa yardımcı olursanız sevinirim. Araç 2012 3.20d E90 75bin kmde.

    DS moduna aldıysanız spor kullanın, aksi halde araç kararsız kalmış gibi oluyor dediğin gibi.
    uzun yolda D'de kullanın

    Ama arıza ışıgı yandıysa bi problem olabilir




  • Benim aracım garantide iken 2. vitesten 3. vitese geçerken ileri doğru atlıyordu veya tam tersi biraz yığılma yapıyordu. Bunu belirttiğimde aracı alıp şanzımanı adaptasyon yaptılar. Birkaç gün bırakmıştım arabayı, acelem de yoktu. Geri aldığımda vitesler yağ gibi değişiyordu sarsıntısız sorunsuz. Ama ikaz ışığı hiç görmedim.
  • Zaten ds moduna araç sollarken ya da hızlı kalkış için alıyorum. Alınca da dipgaz şeklinde kullanıyorum. Ayağımı hiç gazdan çekmiyorum sonuna kadar basiyorum. Fakat ibre 140a doğru geldiğinde vites degisince cok sert oluyor ve kararsiz seklinde oluyor. Fakat 140dan önceki devirlerde böyle birşey yok. Sanırım 5. Vites gecisinde sorun...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ridleyscott kullanıcısına yanıt
    Daha öne de yazdım..Garantiniz bitti ve halen başka yere gitmediyseniz servise devam edin..Araç garantisi bitmesine rağmen servisie devam ederseniz
    kullanıc ıhatasından kaynaklanmayan arızalarda ücretsiz yapılabiliyor.
    Benim eskie90 da direksiyon klit kolonu garanti dışı ücretsiz değişmişti(1000 Euro),koltuk derisi çatladı değiştirdiler(700 Euro)..Direksiyondaki kaplama sökülmüştü onu söylemeyi unutmuşum
    söyleseydiniz koltukla beraber almanyaya sorardık dediler..(sıkıştırsam onu da değiştirirlerdi)
    Yani sizi seviyorlarsa Epey bi iyi niyet gösterebiliyorlar.. @ridleyscott
  • quote:

    Orijinalden alıntı: JN008

    Daha öne de yazdım..Garantiniz bitti ve halen başka yere gitmediyseniz servise devam edin..Araç garantisi bitmesine rağmen servisie devam ederseniz
    kullanıc ıhatasından kaynaklanmayan arızalarda ücretsiz yapılabiliyor.
    Benim eskie90 da direksiyon klit kolonu garanti dışı ücretsiz değişmişti(1000 Euro),koltuk derisi çatladı değiştirdiler(700 Euro)..Direksiyondaki kaplama sökülmüştü onu söylemeyi unutmuşum
    söyleseydiniz koltukla beraber almanyaya sorardık dediler..(sıkıştırsam onu da değiştirirlerdi)
    Yani sizi seviyorlarsa Epey bi iyi niyet gösterebiliyorlar.. @ridleyscott

    Bugün yetkili servisinde yaptırdım.
    Hava filtre
    Yağ filtre
    Polen filtre
    Yakıt filtre
    Yağ değişim

    İçerik bu şekilde. 60 bin km bakımı 380 eur (1098 tl )ödedim arkadaşlar. Fabrika çıkış balatalarımı kullanıyorum, ölçüm yapıldı sağlam dediler değiştirme gereği duyulmadı. Sistemde bir sonraki servisi 30 bin km ve araç bakımını da 60 bin km sonraya ayarlamışlar.

    Kafam rahat.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Kaçırmış olabilirim Barış Bey, lastikler ne durumda acaba? 57000 km de 1100 tl bakım parası, yakıt değerleri gibi harika.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ridleyscott

    Benim aracım garantide iken 2. vitesten 3. vitese geçerken ileri doğru atlıyordu veya tam tersi biraz yığılma yapıyordu. Bunu belirttiğimde aracı alıp şanzımanı adaptasyon yaptılar. Birkaç gün bırakmıştım arabayı, acelem de yoktu. Geri aldığımda vitesler yağ gibi değişiyordu sarsıntısız sorunsuz. Ama ikaz ışığı hiç görmedim.

    Bende de bu dediğiniz sıkıntı oluyor 2 DEN 3 e atarken genelde sarsıntı oluyor diğer vitesler dsg gibi sarsıntısiz ve kesintisiz devam ediyor.

    Adaptasyonu ne zaman ve hangi serviste yaptırdınız ?
    Aracınız kac km deydi acaba ?
    Kac km dir sarsintisiz kullanıyorsunuz ?

    Bende yaptirabilirim tek canımı sıkan konu bu su anda ... 2010 177 beygir 84 binde aracım

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: driekrem

    Kaçırmış olabilirim Barış Bey, lastikler ne durumda acaba? 57000 km de 1100 tl bakım parası, yakıt değerleri gibi harika.

    Doktorum , lastikleri 42 binde iken değiştirdim. Sol arka lastik yarılmıştı. Tek lastik değişeceğime hepsini değiştirip rft s001 almıştım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aspava17


    quote:

    Orijinalden alıntı: ridleyscott

    Benim aracım garantide iken 2. vitesten 3. vitese geçerken ileri doğru atlıyordu veya tam tersi biraz yığılma yapıyordu. Bunu belirttiğimde aracı alıp şanzımanı adaptasyon yaptılar. Birkaç gün bırakmıştım arabayı, acelem de yoktu. Geri aldığımda vitesler yağ gibi değişiyordu sarsıntısız sorunsuz. Ama ikaz ışığı hiç görmedim.

    Bende de bu dediğiniz sıkıntı oluyor 2 DEN 3 e atarken genelde sarsıntı oluyor diğer vitesler dsg gibi sarsıntısiz ve kesintisiz devam ediyor.

    Adaptasyonu ne zaman ve hangi serviste yaptırdınız ?
    Aracınız kac km deydi acaba ?
    Kac km dir sarsintisiz kullanıyorsunuz ?

    Bende yaptirabilirim tek canımı sıkan konu bu su anda ... 2010 177 beygir 84 binde aracım

    Zamanı tam hatırlamıyorum ama garanti vardı, sanırım 35-40 bin civarı idi. Izmir özgörkeyde yapıldı. Bende arabayı aldığım ilk günden beri hafifte olsa vardı zaten. Yani bir anda çıkan birşey değildi. Sadece garanti bitmeden göstermek istedim, sonuçta önemli birşey ise garanti kapsamında hallolsun diye.

    Çok ekstra bir olay değil yapılan. Bilgisayarı bağlayıp otobana çıkıyorlar , 100 km kadar yol yapıyorlar , ayarlayıp teslim ediyorlar. Garanti harici ne ücret isterler onu bilemiyorum. Araç yetkili servis bakımlı ise belki istemeyebilirler bile.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • ridleyscott kullanıcısına yanıt
    200-300 tl için değmez..Çok iyi yapmışsınız..Hiç ummadık yerden arıza çıkabiliyor..ve yapmak zorunda kalıyorlar..Örn e90 larda kapı kilitleri problemli.. @ridleyscott
  • quote:

    Orijinalden alıntı: guns03

    Arkadaşlar merhaba,

    1 ay önce 2009 520d aldım. Bildiğim kadarıyla 177hp. 320d ile aynı motor olduğu için buraya yazıyorum. Motor garip bi ses yapıyor hışırtı gibi ama her zaman yapmıyor. Korkarım zincir sorunu var motorda. Sanayiye gösterdim değişmesi için 3000₺ dediler. Aracı bmw servise göstersem garantiye alıp değişirlermi acaba ? Araç 116bin km'de ve bu km böyle bi sorun çıkarması çok üzücü. Sizce ne yapmam gerekir ?
    Zincir sorunu olanlar ne yaptılar ?
    İlginiz için teşekkürler

    Hiç ama hiç vakit kaybetmeden zinciri değiştirin. Garantiye sokacaklarını sanmam ama yine de deneyim. Lakin ses yapmaya başladıysa kopması yakın denebilir, her an kopabilir ve ciddi masraf açabilir. Geciktirmeden değiştirin. Sonra ki 100-200 bin km içiniz rahat olsun.




  • guns03 G kullanıcısına yanıt
    Daha önce yazmıştım..zincir denilen trıger..değişim zamanı gelmiş.. Motor inerek değişiyor..
    Ankara da iyi özel BMW servisleri 3000 tl değiştiriyor..Yetkili servisi bimiyorum..
    DİKKAT Koparsa masraf 18.000 ..
    Önce yetkili servisi ciddi ciddi sıkıştırın..Bu problem çok daha erken de olabiliyormuş..Belki ücretsiz değşirler.. @guns03
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 386sx25

    quote:

    Orijinalden alıntı: ~mtnsyn~


    quote:

    Orijinalden alıntı: hasso331

    quote:

    Orijinalden alıntı: ridleyscott


    quote:

    Orijinalden alıntı: aspava17
    https://store.donanimhaber.com/fc/6f/af/FC6FAF19488938CB4D3C5677E90BE7F9.jpg
    E90 dijital klimanin sağ derece ayarinin üzerindeki ALL tuşu ne işe yarıyor arkadaşlar?

    Örneğin sağ ayrı sol ayrı derece ayarladı iseniz o tuşa bastığınızda sol tarafta ne yazıyorsa sağ tarafta aynı olur. Ve all ışığı yandığı sürece sol ayar butonunu çevirdiğinizde sağ tarafın da ayarı aynı olarak değişir.

    Bende ALL tuşu yok.

    yerinde REST var .Tekrar deniyeceğim.

    Ben yaptığımda olmamıştı.Başka bir çözümü var mıdır?
    https://store.donanimhaber.com/fc/6f/af/fc6faf19488938cb4d3c5677e90be7f9.jpg

    Sizde bulunan REST tuşu arabayı stop ettikten sonra mesela kışın motor sıcaklığını içeriye veriyor ama arkadaşın dediği ALL tuşu sağ sol tarafı bağlıyor..
    Türkiye de REST tuşu olan araç nadir çok az sizin aracınız borusan çıkışlımı?

    Ben de bu rest tuşunun ne işe yaradığını soracaktım. aracı stop ettikten sonra havalndırmanın çalışması aküyü nasıl etkiler aceba? ya da bu fonksiyonu en fazla ne kadar kullanmak lazımdır bilgisi olan var mı?

    Hocam ben arada kullanırım o rest tuşunu. Özellikle soğuk kış günlerinde kısa süreli beklemelerde çok işe yarar. Aküye çok dokunmaz. Aküyü yeni değiştirdim üstündeki orijinali 7 seneden fazla gitti.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: JN008

    Daha öne de yazdım..Garantiniz bitti ve halen başka yere gitmediyseniz servise devam edin..Araç garantisi bitmesine rağmen servisie devam ederseniz
    kullanıc ıhatasından kaynaklanmayan arızalarda ücretsiz yapılabiliyor.
    Benim eskie90 da direksiyon klit kolonu garanti dışı ücretsiz değişmişti(1000 Euro),koltuk derisi çatladı değiştirdiler(700 Euro)..Direksiyondaki kaplama sökülmüştü onu söylemeyi unutmuşum
    söyleseydiniz koltukla beraber almanyaya sorardık dediler..(sıkıştırsam onu da değiştirirlerdi)
    Yani sizi seviyorlarsa Epey bi iyi niyet gösterebiliyorlar.. @ridleyscott

    Size bu iyi niyeti gösteren servisin adını ve sehrini öğrenebilir miyiz? Ben kendi servisimden hiç memnun değilim. Konya Köprülü Oto. Köprülü Oto sozde bir Borusa Oto Yetkilil satıcısıdır.




  • aspava17 kullanıcısına yanıt
    Benim arac 50 binde.2 den 3 e gecerken bi itme oluyo.ama cok degil.ve gaza az basdigim zamanlarda oluyo.gaza kuvvetli bastigimda olmuyo.dun audi a6 kullandim.vites gecisleri inanilmazdi.hic hissettirmiyodu.benimkinde bi problem mi var diye bmw yetkili servisindeki abimizin yanina gittim.test surusu yapti.a6 ile kiyaslama dedi.senin araba spor arac dedi.daha sert gecisleri olagan dedi.5 serisi alsan ve f1 vitesli olursa ondada hissedersin dedi.ama f1 olmayani alirsan ayni a6 gibidir o da dedi.adaptasyon falan yapmaya gerek yok dedi.hic elletme dedi :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 543544545546547
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.