Şimdi Ara

Bir soru: Müşteri hizmetleri kandırmaya mı çalışıyor ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
0
Favori
546
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Evimde 50 mbps kadar vdsl internet var,onu kullanıyorum. Bugün vodafone müşteri hizmetleri evinizin oraya fiber altyapısı döşendi sizi ona geçirelim 24 mbps kadar da hızı var dedi ve fiyat aynı.

    Hangi çağda yaşıyoruz arkadaş dedim. O düşük hızla internet mi kullanayım, salak yerine konulduğumu düşündüğüm sırada müşteri hizmetleri

    24 mbps fiber ile 50 mbps vdsl aynı dedi. Böyle bir şey mı var ya ? Hız her yerde aynıdır ? Sadece bakır kablo farkı var. Böyle bir şey var mı ben anlamadım gitti.



  • aynı fiyata 100mbps verelim demesi mantıklı olan :)
    firmalarda kafayı yedi.
  • 78 lira para ödüyorum ben 50 mbps. Diğer firmalarda düşük hızlarla saçma sapan teklifler veriyor.
  • sizi başka operatör kandırmaya çalışmış en azından.
    benim 2018 de yenilediğim ucuz fiyata 35 mbps kampanyam vardı. (tt)
    kasım 2019 da bir güzel dolandırdılar. hat sahibini arayıp taahhüt bitiyor gibi göstermişler ve 200 gb kotalı tarifeye "avantaj" adı altında 15 tl daha fazlaya itelediler.
  • Taahhüt bitiş süresine kadar kendi internetinizi kullanabilirsiniz.
  • yuzyirmi Y kullanıcısına yanıt
    Bilginiz dışında yapılan her işlemihttps://tuketicisikayet.btk.gov.tr/ adresine yazınız.
  • Btk adı verilen posta güvercini şikayetimi kuruma iletti. Kurum da saçma bir cevap verdi. (kurum=tt)
    Ben yanıt yazdım. Aynı yanıtı geri attı. Şikayet kapandı.
    Tüketici hakem heyetinde şimdi. Ne olur bilinmez
  • yuzyirmi Y kullanıcısına yanıt
    https://www.turkiye.gov.tr/tuketici-sikayeti-uygulamasi

    Buradan ulaşılabiliyor.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.