Şimdi Ara

Bilim, Sanayi ve Teknoloji Bakanı’ndan yerli otomobil açıklaması (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
157
Cevap
0
Favori
6.070
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Parola_18


    quote:

    Orijinalden alıntı: St Batuhan

    quote:

    Orijinalden alıntı: Parola_18


    quote:

    Orijinalden alıntı: Vanished Man


    quote:

    Orijinalden alıntı: Parola_18

    quote:

    Orijinalden alıntı: ressi1

    Otomobil devleri satılırken almadık gittik saab dan lisans aldık, bizimkilerde gram zeka varsa

    aslan adamlar sana al bu fabrikayı ve teknolojiyi al git dermi ? heleki bu işi başaramamış bi ülkeye hadi onu geç devlet neden böyle bişey yapsın halkın paraları ile (satın alma milyarlaca dolara olur ) sömürü düzeni kurmuş geziye destek verdi diye buralarda fedailigini yaptıgınız koç neden yapmaz veya sabancı ... sendeki o çok zekan neder bu işe ?

    Çinliler yaptı. Lafa gelince halkın paraları oluyor zaten. Diğer projelerde sanki halkın paraları nereye gidiyor diye bakan var.
    Hem yerli araba lafını ortaya atan hükümet. Yıllardır aynı şey bi türlü bitmedi. Madem kimse yapmıyor devlet kendi yapsın. Sen bir işi yapmıyorsan ben sana sürekli yap desem ne olur sanki?
    Koç veya sabancı yaptı zaten. 1971 yılında bursadaki türk otomobil fabrikalarından murat serisi arabalar üretildi. Madem birşey bilmiyorsun boşuna yazma.

    murat arabaları montaj dır koç sabancı memleketin hayrına olacak iş yapamaz... alayı sebatay dır.. devlet kendi yapmaz özel sektör yapar devlet destekler devlet ötesine geçti kendi devraldı götürüyor c.b bi yiğit çıksın devam etsin diyor çıt yok... işte bu beleşci zihniyet memur zihniyet ülkenin takozu yaşınız küçük boşa yazıyorum anlamasınız sadece agaç için kandırılıp kullanılırsınız ama belki biriniz ikiniz idrak ederde zihniyeti degişir

    Devlet önce elindeki her şeyi sattı sonra zaman geçti eh bir şeyler üretiyor gibi görünelim dedi. Eğer devlet kendi cebini her şeyin önüne koyup lükse harcama yapmasaydı şu an bedava köprüler, tüneller olurdu. Üstüne bir de o tünellerden geçeceğimiz yerli otomobil olurdu. Oysaki tersi yönde atılan adımlar, rant davaları sonucu her şey cebimizden çıkıyor ama elde ettiğimiz elle tutulur da bir şey olmuyor. Çünkü cebimizden çıkan kaliteli bir şekilde bize dönmüyor, yabancılara çarçur ediliyor.

    bu bedava köprüler tüneller nasıl oluyor bi anlatırmısın ?

    Hacım pek bedava sayılmaz.Devlet yabancı şirkete işletme hakkını veriyor köprüyü yapması karşılığında ve 20-30 yıllığına bizim köprüden geçip verdiğimiz ücretler yapan şirketin kasasında toplanıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dartanyan96 -- 26 Mayıs 2017; 12:15:2 >




  • 2,2 milyar euroya satılmış. Tüh be ucuz gitmiş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Maalesef hiç sanmıyorum. Birçok başarılı iş çıkardık ama otomobil öyle değil. Sokaklara yollara bakın otomobil dolu ve bizim değil. Bilip bilmediğimiz bir çok engelleme olabilir.

  • sniper23 kullanıcısına yanıt
    Evet yazık oldu şu arabaya. Haklısınız araçla ilgilenilmese bile en azından motoruna yatırım yapılabilirdi. Bence arkadaşlar keşke projenin başında sponsor bulup, daha sonra projeye ba?lasalardı. Devletin bu projeye destek vermemesi düşündürüyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • VER MEHTERİİİİİİİİİİİİ!!!!!!

    quote:

    2016'da üretilecek yerli otomobil sayısı
    Yerli otomobil noktasında çalışmalar büyük bir ivme kazanırken, Bilim Sanayi ve Teknoloji Bakanı Fikri Işık, 2016 yılı içerisinde üretilecek otomobil sayısını net bir dille açıkladı.
    Haber Merkezi
    20:02 Aralık 16, 2015
    IHA
    1.8B

    Bilim Sanayi ve Teknoloji Bakanı Fikri Işık, Ege Bölgesi Sanayi Odası meclis toplantısına katıldı. Toplantıda İzmir'i yüksek teknoloji merkezi olarak görmek istediğini belirten Işık, “Türkiye olarak ise hedefimiz yüksek gelirli ülkeler arasına girmek” dedi. 2016 yılı sonunda 30 ya da 40 adet yerli otomobil üretileceğini belirten Işık, “2018 yılında yollara çıkacak olan yerli otomobilin tanıtımını yapacağız” diye konuştu.

    Türkiye'nin 13 yılda çok büyük mesafe aldığını ifade eden Bilim Sanayi ve Teknoloji Bakanı Fikri Işık, “Türkiye'nin en önemli hedefi yüksek gelir grubu ülkeleri aralarına girmek. Türkiye dünyanın önemli güç merkezlerinden biri olma durumunda. Türkiye'nin yeni bir başarıya daha ihtiyacı var. Başarılarımız geleceğe güvenle yürümek için bize özgüven sağlamıştır. 12 yıl önceki gibi özgüven eksiği bir ülke değil. Türkiye'nin ne yapılması gerektiği açısından bir bilgi eksikliği yok. Dün de yoktu. Türkiye'nin devlet tecrübesi ne zaman nerede ne yapılması gerektiği açısından ciddi bir tecrübeyi barındırıyor. Eksik olan gerekli kaynaktı. Seçimden yeni çıkmışız. Kimse bize bir şey söylemiyor. Kendimize güveniyoruz ve kendimizi bağlıyoruz. Artık dünyada çok ciddi bir yarış var. Kendi hikayemizin yazılması için zaman kaybına tahammül yok. seçimler arasında 5 aylık kayıp Türkiye'ye ciddi bir fatura çıkardı. En önemli alanda yapısal reformlar. Türkiye demokrasiyi daha güçlü hale getirme durumundadır. Yeni başarı öyküsü yazmanın iki tane alana ciddi yoğunlaşıyoruz. Üretimde katma değeri yüksek üretmeliyiz. İhracatımızdaki yüksek teknoloji oranı yüzde 4.1'dir. Her yıl 1 milyon genç çalışma hayatına katılıyor. Sadece yüksek teknoloji ile kalkınma derseniz evet ama istihdamı nasıl çözeceğiz. İşte burada çözüm yolumuz belli. Emek yoğunluğu olan sektörlerde katma değeri yüksek ürünler üreteceğiz. Teknoloji olarak ta düşük seviyesinden tam orta seviyesine yükseldik” dedi.

    “İZMİR'İ YÜKSEK TEKNOLOJİ MERKEZİ OLARAK GÖRMEK İSTİYORUZ”
    İzmir'in ciddi bir sıçrama yapması için imkanların sağlandığını belirten bakan Fikri Işık, “İzmir yüksek teknolojide 5. Bölge. Eğer OSB içinde yapılırsa 6. Bölge teşvikinden yararlanır. Bu teşvikten sonra yabancı firmalar da İzmir'den arsa alıp çalışmalarına başlamıştır. İzmir'de ne üretelim derdi yok. İzmir'in üretim yapılırken, havasını suyunu kirletilmeyen en az girdi ve en az atıkla üretim yapmalıyız. Bu teşvik sayesinde birçok fabrika kurulacağına inanıyoruz. Biz AK Parti iktidarı olarak İzmir'i yüksek teknolojinin merkezi olarak görmek istiyoruz. İzmir'de ilaç ve tıbbi cihaz sektöründe ciddi bir çalışma yapmamız lazım. En önemli ihtiyaç nitelikli insan. Bu nitelikli insan İzmir'de çok iyi. İki adet İzmir'de hastane faaliyete girecek. Eğer bu hastaneler tıbbi cihazlarını yerli üretimden karşılarsa hem ülkemiz kazanacak hem de ihraç edecek. artık İzmir'i biz bu sektörlerde büyütmek istiyoruz. orta yüksek teknolojide de teşvik kapsamına almak istiyoruz. İzmir'in ciddi bir sıçrama yapmasına neden olacak” dedi.

    “2016 YILI SONUNDA 30 ARAÇLIK FİLO ÜRETMİŞ OLACAĞIZ”
    Türkiye'nin otomobil macerasının 1961'de Devrim ile değil, 1894 yılında 2. Abdülhamid ile başladığını belirten Bilim Sanayi ve Teknoloji Bakanı Fikri Işık, “Abdülhamid kendisine gelen aracı kabul etmeyerek Amerika'ya geri gönderiyor ve Eskişehir'de araç üretimi için emir veriyor. O zamanki durumlar farklıydı ve 1961'de Devrim otomobili yapılıyor. 2 değil 4 araç üretildi. 2'si Ankara'ya gönderildi. O zamanlardaki en temel eksiklik siyasi eksiklik. O zamanki iktidar Türkiye için otomobil önemli deseydi şu an çok farklı olurdu. Günümüzde otomobilde tam bir paradigma yaşıyoruz. Türkiye'nin beş yıllık fırsat penceresi var. Sadece içten yanmalı motor üretmiyoruz. Bunun dışında her şey Türkiye'de üretilmiyor. Türkiye açısından üç noktada önemsiyoruz. Elbette Türkiye'nin bir markası olsun istiyoruz. Türkiye'nin aynı zamanda otomotiv yan sanayisinin tedarikçi durumdan çıkıp stratejik konuma geçsin istiyoruz. Eğer Türkiye bu teknolojik dönüşümü yaşamazsa her geçen gün zorlukla karşılaşacağız. Yerli otomobil aynı zamanda bizim için teknoloji geliştirme platformu. Bu sayede biz özel sektörün ARGE'sini de desteklemiş olacağız. İşte bu yüzden yerli otomobili çok iyi olacak. 22'sinde 4. Portatif hazır olacak. 2016 sonunda 30 ya da 40 araçlık filo üretmiş olacağız. Her türlü denemeler yapılacak. 2018'te ise piyasaya çıkacak aracın tanıtımını yapacağız. 2019 yılının sonuna kadar seri üretimi yapılacak” dedi.

    “YERLİ OTOMOBİLİ İZMİR'E BEKLİYORUZ”
    EBSO Yönetim Kurulu Başkanı Ender Yorgancılar ise, "Yapılmış olan yatırımlar ülkenin geleceği açısından son derece önemlidir. Gelecek açısından son derece önemli. TOKİ modelinin yanı sıra sanayiciler için arsa, makine için uzun süreli kredi desteğinin verilmesi de programa alındı. Anahtar teslimi fabrika kuracağımızı öğrendik. Enerji konusuyla ilgili jeneratör gibi beşinci bölge teşviklerine alındı. İzmir'de beşinci bölge teşviklerinden yararlanan bir şehir haline geldi. Bu da bölgemizin gelişimi açısından son derece önemli bir gelişme. Üretimi destekleyen her kararı gönülden alkışlıyoruz. Yerli üretime yönelik çalışmalarınızı takdirle izliyoruz. Otomotiv sektörünün kalbi Marmara'da atıyor. İzmir ise otomotiv yan sanayisinde yedek parça ve işlenmiş bitmiş ürün olarak çok büyük bilgi birikimine sahip tesisleri var. Lojistik adres ile birleştiğinde yerli otomobilin en doğru adresi bizce İzmir'dir. Uygun göreceğiniz yerde bize vereceğiniz müjdeyle bizler bu işi alır götürürüz. Yerli otomobili İzmir'e bekliyoruz" diye belirtti.

    “TÜRKİYE'DE SANAYİCİ ÇIRAK BULAMIYOR”
    Meslek lisesi mezunu bulamadıklarını belirten Yorgancılar, “Türkiye'de sanayici çırak bulamıyor. Sonra biz üretim yapmaya çalışıyoruz. Bu meslek liselerinin odalar birliğine devredip. Almanya modelini bu liselere uygulayalım. Her OSB'ye bir tane meslek lisesi yapma zorunluluğu getirilsin. Ama sonuç Alman ve Avustralya modeliyle nitelikle elemanlarının sektöre girmesi kolaylaşacak. Suriyeliler sistemin içinde kayıtsız çalışıyorlar. Kayıt altına alınması için düzenleme gerekiyor. Kadın istihdamın teşvik edilmesi yine çok önemli. üretim burada vergisi İstanbul'da. Bu sıkıntı da gözden kaçtığını düşünüyoruz” dedi.

    http://www.yenisafak.com/ekonomi/2016da-uretilecek-yerli-otomobil-sayisi-2362156




  • Bilim, Sanayi ve Teknoloji Bakanı’ndan yerli otomobil açıklaması
    Bilim, Sanayi ve Teknoloji Bakanı’ndan yerli otomobil açıklaması
    Bilim, Sanayi ve Teknoloji Bakanı’ndan yerli otomobil açıklaması

    Şu aracı 1.6 fabrika çıkışlı lpg yap.
    Mevcut donanımına ek adaptif CC, diz hava yastığı, hız limitleme, panaromik cam tavan, 10" lcd ekranlı multimedia, head up display, elektronik gösterge ekle.
    Sat en dolu olarak 80e,

    2 hava yastıklı dım dızlak versiyon yap sat 30 bine. Ahh ahh... aracın her hakkı alınmış, az biraz iyileştirmeyle bile şuan piyasaya çıksa yeter.

    http://www.euroncap.com/tr/results/saab/9-5/11059

    Sanırım 2009 kasa son kasası. Araç 10 yaşına girecek neredeyse




  • quote:

    Orijinalden alıntı: normal human

    İyi güzel söylüyorsun da diğer markalarla arasındaki fiyat dengesini gözetmek lazım. Yoksa piyasadaki rekabet çok kötü etkilenir. Firmalar Türkiye'den çekilir. Çünkü 40 bin TL ile rakipler baş edemez.

    Araç C sınıfı olacak herhalde. Bence 60 bin civarlarında olmalı. Bu şekilde bile rakiplerin 1.6 dizel otomatikleri 90-100 bin civarı olduğundan rekabet kötü etkilenecektir. Ama eğer devlet yerli arabanın satışları iyi giderse vergi indirimi falanla rakiplere de fırsat verebilir. Her koşulda yerli araba eğer piyasaya iyi girerse tüm dengeleri değiştirebilir.

    Ayrıca fiyatı uygun ve güvenli olursa çoğu insan ölüm tuzağı olan teneke arabaları bırakıp bu aracı tercih edecektir. Tekrar ediyorum aracın NCAP'den 5 yıldız alması şart. Vatandaşa yerli araç sayesinde daha ucuza daha kaliteli ve f/p bir otomobile sahip olma fırsatı sağlanmalı. Bir de devlet teşvik için yerli araca mtv indirimi uygularsa süper olur.

    Diğer markalardan bizene hocam. Ötv yi şişiren devlet araç satışından kar eden yine devlet yerli aracın amacı ne ???? Halkımız daha ucuz araca binsin değil kesinlikle değil öyle olsa ötv şişirmeyeceksin! Yerli arava bence sadece bir proje biz yaptık projesi halkımız daha iyi daha ucuz araca binsin değil . Hatta araç çıkınca inadına almayacaksın ki fiyatlar düşsün.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • yine kandırılıyorsunuz ....
  • help21 kullanıcısına yanıt
    ÖTV'nin bu kadar fazla olmasının sebebi araçların çoğu ithal olduğundan ülke ekonomisinin dengelerini bozmasıdır. Bence tam tersine eğer yerli araba satışları patlarsa hepimiz için daha iyi olur. Devletin eskisi gibi ekonomik kaygıları olmadığından otomobillere uygulanan acımasız ÖTV'yi nizami ölçülere düşürebilir.
  • Ver benziniii.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: normal human

    ÖTV'nin bu kadar fazla olmasının sebebi araçların çoğu ithal olduğundan ülke ekonomisinin dengelerini bozmasıdır. Bence tam tersine eğer yerli araba satışları patlarsa hepimiz için daha iyi olur. Devletin eskisi gibi ekonomik kaygıları olmadığından otomobillere uygulanan acımasız ÖTV'yi nizami ölçülere düşürebilir.

    İstediğin zaman alıntıla hocam bende ötv indirimi yapmazlar hem ötv devlete en iyi para getiren vergi. Anladığım kadarıyla siz devlet ötv yi istemeden yükseltmek zorundan kaldı demek istediniz ama ben alakayı anlayamadım açıklarsanız sevinirim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: RaptorFX

    Bilim, Sanayi ve Teknoloji Bakanı’ndan yerli otomobil açıklaması
    Bilim, Sanayi ve Teknoloji Bakanı’ndan yerli otomobil açıklaması
    Bilim, Sanayi ve Teknoloji Bakanı’ndan yerli otomobil açıklaması

    Şu aracı 1.6 fabrika çıkışlı lpg yap.
    Mevcut donanımına ek adaptif CC, diz hava yastığı, hız limitleme, panaromik cam tavan, 10" lcd ekranlı multimedia, head up display, elektronik gösterge ekle.
    Sat en dolu olarak 80e,

    2 hava yastıklı dım dızlak versiyon yap sat 30 bine. Ahh ahh... aracın her hakkı alınmış, az biraz iyileştirmeyle bile şuan piyasaya çıksa yeter.

    http://www.euroncap.com/tr/results/saab/9-5/11059

    Sanırım 2009 kasa son kasası. Araç 10 yaşına girecek neredeyse

    Yalnız 2009 yılına göre aracın tasarımı çok modern ve güzel görünüyor.



    Ön panjur kötü bir tek. O da yenilenip daha keskin hatlara sahip, estetik tasarım ile gayet şık olurdu şuan.



    Fırsat işte. Keşke 20 milyar doların olsaydıda bari ben yapabilseydim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Devlet her satılan araçtan birde kendisi bir araç kadar para kazanıyorsa neden yerliye odaklansın ki ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Parola_18


    quote:

    Orijinalden alıntı: St Batuhan

    quote:

    Orijinalden alıntı: Parola_18


    quote:

    Orijinalden alıntı: Vanished Man


    quote:

    Orijinalden alıntı: Parola_18

    quote:

    Orijinalden alıntı: ressi1

    Otomobil devleri satılırken almadık gittik saab dan lisans aldık, bizimkilerde gram zeka varsa

    aslan adamlar sana al bu fabrikayı ve teknolojiyi al git dermi ? heleki bu işi başaramamış bi ülkeye hadi onu geç devlet neden böyle bişey yapsın halkın paraları ile (satın alma milyarlaca dolara olur ) sömürü düzeni kurmuş geziye destek verdi diye buralarda fedailigini yaptıgınız koç neden yapmaz veya sabancı ... sendeki o çok zekan neder bu işe ?

    Çinliler yaptı. Lafa gelince halkın paraları oluyor zaten. Diğer projelerde sanki halkın paraları nereye gidiyor diye bakan var.
    Hem yerli araba lafını ortaya atan hükümet. Yıllardır aynı şey bi türlü bitmedi. Madem kimse yapmıyor devlet kendi yapsın. Sen bir işi yapmıyorsan ben sana sürekli yap desem ne olur sanki?
    Koç veya sabancı yaptı zaten. 1971 yılında bursadaki türk otomobil fabrikalarından murat serisi arabalar üretildi. Madem birşey bilmiyorsun boşuna yazma.

    murat arabaları montaj dır koç sabancı memleketin hayrına olacak iş yapamaz... alayı sebatay dır.. devlet kendi yapmaz özel sektör yapar devlet destekler devlet ötesine geçti kendi devraldı götürüyor c.b bi yiğit çıksın devam etsin diyor çıt yok... işte bu beleşci zihniyet memur zihniyet ülkenin takozu yaşınız küçük boşa yazıyorum anlamasınız sadece agaç için kandırılıp kullanılırsınız ama belki biriniz ikiniz idrak ederde zihniyeti degişir

    Devlet önce elindeki her şeyi sattı sonra zaman geçti eh bir şeyler üretiyor gibi görünelim dedi. Eğer devlet kendi cebini her şeyin önüne koyup lükse harcama yapmasaydı şu an bedava köprüler, tüneller olurdu. Üstüne bir de o tünellerden geçeceğimiz yerli otomobil olurdu. Oysaki tersi yönde atılan adımlar, rant davaları sonucu her şey cebimizden çıkıyor ama elde ettiğimiz elle tutulur da bir şey olmuyor. Çünkü cebimizden çıkan kaliteli bir şekilde bize dönmüyor, yabancılara çarçur ediliyor.

    bu bedava köprüler tüneller nasıl oluyor bi anlatırmısın ?

    Anlatırım da anlar mısın bilemiyorum.
    Devlet bizden vergi alıyor. Sonrasında vergileri doğru şekillerde harcıyor. Yol yapıyor, köprü yapıyor. Ardından da bu köprüleri ve yolları vatandaşı kullansın diye ücretsiz olarak sunuyor. Hizmet etmiş oluyor milletine. Sözde değil özde oluyor o hizmet yani. Bunu anlar mısın bilemiyorum!




  • Bu egea zaten Türk arabası değilmi kandırıldıkmı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Parola_18


    quote:

    Orijinalden alıntı: St Batuhan

    quote:

    Orijinalden alıntı: Parola_18


    quote:

    Orijinalden alıntı: Vanished Man


    quote:

    Orijinalden alıntı: Parola_18

    quote:

    Orijinalden alıntı: ressi1

    Otomobil devleri satılırken almadık gittik saab dan lisans aldık, bizimkilerde gram zeka varsa

    aslan adamlar sana al bu fabrikayı ve teknolojiyi al git dermi ? heleki bu işi başaramamış bi ülkeye hadi onu geç devlet neden böyle bişey yapsın halkın paraları ile (satın alma milyarlaca dolara olur ) sömürü düzeni kurmuş geziye destek verdi diye buralarda fedailigini yaptıgınız koç neden yapmaz veya sabancı ... sendeki o çok zekan neder bu işe ?

    Çinliler yaptı. Lafa gelince halkın paraları oluyor zaten. Diğer projelerde sanki halkın paraları nereye gidiyor diye bakan var.
    Hem yerli araba lafını ortaya atan hükümet. Yıllardır aynı şey bi türlü bitmedi. Madem kimse yapmıyor devlet kendi yapsın. Sen bir işi yapmıyorsan ben sana sürekli yap desem ne olur sanki?
    Koç veya sabancı yaptı zaten. 1971 yılında bursadaki türk otomobil fabrikalarından murat serisi arabalar üretildi. Madem birşey bilmiyorsun boşuna yazma.

    murat arabaları montaj dır koç sabancı memleketin hayrına olacak iş yapamaz... alayı sebatay dır.. devlet kendi yapmaz özel sektör yapar devlet destekler devlet ötesine geçti kendi devraldı götürüyor c.b bi yiğit çıksın devam etsin diyor çıt yok... işte bu beleşci zihniyet memur zihniyet ülkenin takozu yaşınız küçük boşa yazıyorum anlamasınız sadece agaç için kandırılıp kullanılırsınız ama belki biriniz ikiniz idrak ederde zihniyeti degişir

    Devlet önce elindeki her şeyi sattı sonra zaman geçti eh bir şeyler üretiyor gibi görünelim dedi. Eğer devlet kendi cebini her şeyin önüne koyup lükse harcama yapmasaydı şu an bedava köprüler, tüneller olurdu. Üstüne bir de o tünellerden geçeceğimiz yerli otomobil olurdu. Oysaki tersi yönde atılan adımlar, rant davaları sonucu her şey cebimizden çıkıyor ama elde ettiğimiz elle tutulur da bir şey olmuyor. Çünkü cebimizden çıkan kaliteli bir şekilde bize dönmüyor, yabancılara çarçur ediliyor.

    bu bedava köprüler tüneller nasıl oluyor bi anlatırmısın ?

    Bilim, Sanayi ve Teknoloji Bakanı’ndan yerli otomobil açıklaması




  • Her şeçimde araba yollarda nedense !!!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu mesaj da bir yönetici tarafından değiştirilecek mi?


    Edit: Ohannes, kodlar kafayı yemiş gene ya da yönetici ışık hızında çalışıyo...Bilim, Sanayi ve Teknoloji Bakanı’ndan yerli otomobil açıklaması



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rabitelli -- 26 Mayıs 2017; 16:18:19 >
  • Hala söylüyoruz,nereye kadar böyle devam edip sözleri uygulamaya geçireceğiz merak ediyorum.
    Acaba 2023'te yerli bir arabamız olacak mı yoksa seçim politikası olmaya devam mı edecek
  • quote:

    Orijinalden alıntı: St Batuhan


    quote:

    Orijinalden alıntı: Parola_18


    quote:

    Orijinalden alıntı: St Batuhan

    quote:

    Orijinalden alıntı: Parola_18


    quote:

    Orijinalden alıntı: Vanished Man


    quote:

    Orijinalden alıntı: Parola_18

    quote:

    Orijinalden alıntı: ressi1

    Otomobil devleri satılırken almadık gittik saab dan lisans aldık, bizimkilerde gram zeka varsa

    aslan adamlar sana al bu fabrikayı ve teknolojiyi al git dermi ? heleki bu işi başaramamış bi ülkeye hadi onu geç devlet neden böyle bişey yapsın halkın paraları ile (satın alma milyarlaca dolara olur ) sömürü düzeni kurmuş geziye destek verdi diye buralarda fedailigini yaptıgınız koç neden yapmaz veya sabancı ... sendeki o çok zekan neder bu işe ?

    Çinliler yaptı. Lafa gelince halkın paraları oluyor zaten. Diğer projelerde sanki halkın paraları nereye gidiyor diye bakan var.
    Hem yerli araba lafını ortaya atan hükümet. Yıllardır aynı şey bi türlü bitmedi. Madem kimse yapmıyor devlet kendi yapsın. Sen bir işi yapmıyorsan ben sana sürekli yap desem ne olur sanki?
    Koç veya sabancı yaptı zaten. 1971 yılında bursadaki türk otomobil fabrikalarından murat serisi arabalar üretildi. Madem birşey bilmiyorsun boşuna yazma.

    murat arabaları montaj dır koç sabancı memleketin hayrına olacak iş yapamaz... alayı sebatay dır.. devlet kendi yapmaz özel sektör yapar devlet destekler devlet ötesine geçti kendi devraldı götürüyor c.b bi yiğit çıksın devam etsin diyor çıt yok... işte bu beleşci zihniyet memur zihniyet ülkenin takozu yaşınız küçük boşa yazıyorum anlamasınız sadece agaç için kandırılıp kullanılırsınız ama belki biriniz ikiniz idrak ederde zihniyeti degişir

    Devlet önce elindeki her şeyi sattı sonra zaman geçti eh bir şeyler üretiyor gibi görünelim dedi. Eğer devlet kendi cebini her şeyin önüne koyup lükse harcama yapmasaydı şu an bedava köprüler, tüneller olurdu. Üstüne bir de o tünellerden geçeceğimiz yerli otomobil olurdu. Oysaki tersi yönde atılan adımlar, rant davaları sonucu her şey cebimizden çıkıyor ama elde ettiğimiz elle tutulur da bir şey olmuyor. Çünkü cebimizden çıkan kaliteli bir şekilde bize dönmüyor, yabancılara çarçur ediliyor.

    bu bedava köprüler tüneller nasıl oluyor bi anlatırmısın ?

    Anlatırım da anlar mısın bilemiyorum.
    Devlet bizden vergi alıyor. Sonrasında vergileri doğru şekillerde harcıyor. Yol yapıyor, köprü yapıyor. Ardından da bu köprüleri ve yolları vatandaşı kullansın diye ücretsiz olarak sunuyor. Hizmet etmiş oluyor milletine. Sözde değil özde oluyor o hizmet yani. Bunu anlar mısın bilemiyorum!

    heee senden benden vergi alıyor köprü yapıyor mütahit gibi sende üstünden bedava geçiyorsun öylemi ? iyiyimiş bu bedava işi




  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.